نمایش دادن همه 408 نتیجه

33 استراتژی جنگ

۴۱۵,۷۲۶ تومان

33 استراتژی جنگ به بیان دستورات راهبردی که فرماندهان بزرگ در طول تاریخ مورد استفاده قرار می داده اند، پرداخته و آن ها را در قالب دستورات عملی ساده ای بیان کرده است. بی شک استراتژی های مطرح شده در کتاب سی و سه استراتژی جنگ برای افرادی که در پی کسب موفقیت در تمام حوزه های زندگی از جمله کسب و کار، روابط اجتماعی و زندگی شخصی اند ، کارساز خواهد بود. کافی است این کتاب را بخوانید تا بر رقبای خود پیروز شوید؛ زیرا زندگی روزانه و دنیای کسب و کار شباهت بسیاری با میدان نبرد دارد و در آن رقبا برای کسب منافع شخصی بیشتر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

آخرین اغواگری زمین اطراف

۱۰۱,۷۲۲ تومان

همه‌ جستارهای آخرین اغواگری زمین اطراف پس از مهاجرت تسوتایوا نوشته شده‌اند. از حدود سال 1925بیشتر آن‌هایی که بعد از انقلاب1917 از روسیه مهاجرت کردند دیگر دریافته بودند که بازگشتی در کار نیست. از همان وقت، «ادبیات مهاجرت» از زیرشاخه‌های متمایز ادبیات روسیه شد.

پاریس بزرگ‌ترین و فعال‌ترین مرکز ادبیات مهاجرت روسیه بود و تسوتایوا هم در نوامبر 1925 به پاریس رفت. در پاریس، محبوب بود و در کانون توجه. توانست بیشتر آنچه را که در دوره‌ی چهارده‌ ساله‌ی زندگی‌اش در پاریس نوشت، منتشر کند. اما تسوتایوا با دیگر نویسندگانِ مهاجر تفاوت داشت چون همچنان معتقد بود خوانندگان حقیقی‌اش همان‌ هایی‌ اند که در روسیه مانده‌اند و مهاجرت نکرده‌اند. او نه حامی شوروی بود، نه طرفدار کمونیست‌ها و نه هوادار کاپیتالیسم. مخالفتش با دخالت دولت در هنر و ضدیتش با هر گونه «امر و نهی زمانه» به شاعر تردیدی باقی نمی‌گذارد که او نه دل خوشی از حکومت شوروی داشت و نه می‌خواست به روسیه برگردد، چون می‌دانست آثارش آن‌جا منتشر نخواهند شد.»

آیشمن در اورشلیم گزارشی در باب ابتذال شر

۲۰۵,۵۵۴ تومان

آیشمن در اورشلیم گزارشی از ابتذال شر کتابی است از هانا آرنت نظریه‌ پرداز سیاسی در سال ۱۹۶۳. در این کتاب آرنت، روایت یهودی‌ ای را بازگو می‌کند که در دوره به قدرت رسیدن آدولف هیتلر از آلمان گریخت،این کتاب گزارشی از محاکمه آدولف آیشمن است.

نظریه آرنت در کتاب آیشمن در اورشلیم این است که شرهای بزرگ در طول تاریخ بشر به‌طور عام، و به‌طور خاص جنایت عظیم هولوکاست، نه توسط متعصبان کور اتفاق افتاده است نه عامل آن بیماران با مشکلات روانی بوده‌اند بلکه به وسیله مردم عادی که استدلال‌های دولت‌مردان و حکومت‌هایشان را پذیرفته‌اند به اجرا درآورده‌اند رخ داده است و به همین دلیل، از نظر این مردم اعمالشان رفتاری طبیعی بوده‌ است. ازین رو این کتاب به بررسی کامل این موضوعات می‌پردازد.

استوار ایستاده در بیست و چهار سالگی

۷۲,۰۷۲ تومان

کتاب استوار ایستاده در بیست و چهار سالگی نوشته ی ژانگ ییشینگ است که او را با نام <لی> هم میشناسند؛ او نویسنده، خواننده، بازیگر، ترانه سرا، طراح حرکت و مدل اهل چین است. این کتاب به شرح زندگانی و آرزوهای این هنرمند می پردازد، اینکه او چگونه از یک پسربچه نوجوان معصوم به یک ستاره ی فوق العاده تبدیل شد. در کتاب استوار ایستاده در ۲۴ سالگی آمده است که ژانگ در سال ۱۹۹۸ زمانی که شش ساله بود در یک درام تلویزیونی به نام <ما مردم> بازی کرد و سپس او در سال ۲۰۱۸ در آمریکا کار خود را در جشنواره ی موسیقی لالو پالزو با همکاری آلن واکر شروع کرد.

انجمن قتل پنجشنبه ها

۱۹۹,۷۳۲ تومان

انجمن قتل پنجشنبه ها آمیخته­‌ای از دسیسه، شوخی و ترحم است. در این داستان، علاوه بر روایت پر راز و رمز قتل و جنایت، با غم ­‌ها، افسوس‌­ها و مشکلات سالخوردگی هم آشنا می‌شویم. هریک از اعضای باشگاه، همسر، فرزند، شغل یا سلامتی­شان را از دست داده‌ اند اما همین از دست دادن­‌ هاست که روابط میان آنها را مستحکم‌ تر می‌کند.

در یک روستای آرام و خلوت، چهار دوست هر هفته جمع می شوند تا در مورد جنایت های حل نشده صحبت کنند؛ آن ها نام خود را انجمن قتل پنجشنبه ها گذاشته اند. وقتی جسد یکی از اهالی روستا به همراه عکسی اسرارآمیز در کنارش پیدا می شود، اعضای انجمن درمی یابند که اولین پرونده ی واقعی خود را به دست آورده اند. اما با افزایش تعداد جسدها، آیا اعضای این گروه غیرمعمول اما دوست داشتنی می توانند قبل از این که بیش از اندازه دیر شود، قاتل را دستگیر کنند؟

انسان و انتخاب دشوار

۸۵,۱۶۰ تومان

کتاب انسان و انتخاب دشوار درباره ی یکی از سبک های زندگی که در حقیقت گریز از مسئولیت پذیری نام دارد و افراد بسیاری از جامعه در اغلب اوقات بر آن استوارند نگارش شده تا ضمن تشریح و نمودار ساختن مولفه های این الگوی ناپسند رفتاری چگونگی فائق آمدن بر آن و در مقابل پذیرش مسئولیت را آموزش دهد و راه را برای رشد و نمو جامعه ای شایسته با شهروندانی مسئول فراهم آورد.

 

اولین هزار کلمه ی من

۵۳,۴۸۰ تومان

کتاب اولین هزار کلمه ی من در واقع اولین فرهنگ تصویری دو زبانه ی خردسالان است که در این کتاب مصور کودکان با کلمات بسیار زیادی به دو زبان فارسی و انگلیسی آشنا می شوند. این کتاب برای کوکان از پیش از دستان تا دبستان می تواند یک کتاب سرگرم کننده و جذاب باشد چون دایره ی لغات بسیار زیادی را به کودکان می آموزد.این کتاب آموزشی دلپذیر و متفاوت را برای کودکان ایحاد می کند که بتوانند در بستری از سرگرمی به دو زیبان با کلمات مختلف آشنا شوند. جذابیت این کتاب بیشتر به تصاویر زیبا و با جزییات زیاد است که باعث کنجکاوی کودکان می گردد.

بهترین سال زندگی تو اثردارن هاردی

۱۲۸,۷۰۰ تومان

کتاب بهترین سال زندگی تو اثردارن هاردی، یکی از آثار عالی در زمینه تحقق اهداف و آرزوهاست.

کتاب بهترین سال زندگی تو (Living Your Best Year Ever) یکی از بهترین و ارزشمندترین کتاب‌هایی است که در زمینه موفقیت و رشد فردی نوشته شده است. دارن هاردی، یکی از بزرگان حوزه توسعه فردی این کتاب را نوشته و سعی کرده است که در آن، بهترین تجارب خود در مسیر موفقیت را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. دارن هاردی در کتاب بهترین سال زندگی تو تلاش می‌کند که راه و روش ساختن سالی عالی و بی‌نظیر را به ما یاد بدهد. مطالعات او نشان می‌دهد که در طول تاریخ تنها سه درصد از جوامع بوده‌اند که باعث رشد و پیشرفت کل جامعه در طول یک سال شده‌اند.

بیداری(دنیای‌ درون‌ و‌ بیرون‌ خود‌ را‌ تغییر‌ دهید)

۱۶۴,۰۹۲ تومان

کتاب بیداری(دنیای‌ درون‌ و‌ بیرون‌ خود‌ را‌ تغییر‌ دهید) نوشته ی آنوشا

وقتی توی مغزمون پر از همهمه و شلوغی کارهای روزمرست, وقتی زندگی روی شونه هامون سنگینی می کنه و باعث می شه هزار و یک فکر با ربط و بی ربط داشته باشیم, وقتی کاسه صبر و طاقتمون لبریز می شه یا حتی وقتی کسی نیست که چهار کلام باهاش درد و دل کنیم تکلیفمون چیه؟ باید به کجا پناه ببریم؟

نوشتن از اتفاقات روزمره, احساسات, خشم ها, ناراحتی ها, دل خوشی ها, آرزوها و … همیشه راهگشاست. صفحه سفید کاغذ, با آغوش باز, ما و حرف هامون رو می پذیره و اصلا و ابدا قضاوتمون نمیکنه.

پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

۱۹۰,۸۵۲ تومان

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک داستان همراهی و گفت‌وگوی دو دوست عجیب و دوست‌داشتنی است که به سفری دور و دراز می‌روند. در این سفر، فصل‌ها را پشت سر می‌گذارند و به زیبایی‌های طبیعت و وجود خودشان پی می‌برند، بارها اشتباه می‌کنند و گم می‌شوند، اما در همین بیراهه‌ رفتن‌ ها به چیزهای شگفت‌ انگیزی دست پیدا می‌کنند.این ماجراجویی دلچسب که از طریق تصاویری زیبا و گفتگوهای ساده و بامزه اما عمیق تعریف می‌شود، از ما دعوت می‌کند در افکار و احساسات و سختی‌ها و شادی‌هایی همه‌ی ما را به‌هم پیوند می‌دهند تأمل کنیم.

پسر خوب

۱۳۳,۶۵۰ تومان

کتاب پسر خوب ، داستان پسری است که فکر می‌کند صرع دارد و دارو مصرف می‌کند و به همین دلیل، در خاطراتش بخش‌های تاریک و گمشده‌ای دارد. وقتی داروهایش را طبق دستور مصرف نمی‌کند، هوشیاری‌اش تقویت می‌شود و طی این برانگیختگی مقاومت‌ ناپذیر به کارهایی دست می‌زند که عواقب خونینی در پی دارند.

جونگ يو جونگ نویسنده چهار رمان از جمله هفت سال تاریکی است که توسط روزنامه آلمانی Die Zeit به عنوان یکی از ده رمان برتر جنایی سال 2015 معرفی شد.آثار او به چینی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی، تایلندی و ویتنامی ترجمه شده است. پسر خوب اولین کتاب اوست که به انگلیسی ترجمه شده است.

تکه هایی از یک کل منسجم

۲۴۲,۵۵۰ تومان

کتاب تکه هایی از یک کل منسجم مجموعه‌ یادداشت‌های کوتاهی است که با زبانی ساده و گویا و خالی از اصطلاحات تخصصی روان‌ شناسی، چکیده‌ ای از نظریات و مفاهیم این علم را برای مخاطب خلاصه کرده است. اگر برای شنیدن جملاتی شبه‌ دستوری که نویدبخش یک زندگی آرام ‎‌ترند، آماده‌اید، این کتاب را تهیه کنید و بگذارید برایتان از دردها و گره‌های روان آدمی صحبت کند. کوتاه بودن این یادداشت‌ ها خوانش کتاب را راحت‌ تر می‌کند.

تله های تبلیغاتی چگونه در سه ثانیه متمایز شویم؟

۱۳۷,۲۱۴ تومان

کتاب تله های تبلیغاتی مجموعه‌ای از تجربیات ارزشمند برندن کین، مشاور بازاریابی و تبلیغات شرکت‌های بزرگ دنیا است. او در این کتاب شگردهای منحصربه‌فرد خود و سایر غول‌های کسب‌ و‌ کار دنیا را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید خود را در گردونه رقابت متمایز بسازید.برندن کین یک هکر رشد برای شرکت ها، مارک ها و افراد مشهور Fortune 500 است. او به برندها کمک می کند تا مخاطبان جدیدی را پیدا کنند که با توجه و هزینه، محتوا، محصولات و خدمات مربوطه را پاداش دهند. در حال حاضر، او در مورد مشاغل سرگرمی در حال مشاوره Strike Social است.

جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند

۲۲۲,۰۰۷ تومان

کتاب جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند داستانی معمایی در مورد دختری به نام کیا کلارک است که از سوی خانواده‌اش در کودکی طرد می‌شود و پس از آن تنها با پدرش در جنگل زندگی می‌کند. این دختر از زمان سه‌ سالگی به بعد در دل طبیعت بکر کارولینای شمالی، با پدر بداخلاقش زندگی می‌کند. این دختر توانا و باهوش که لقب دختر مردابی می‌گیرد طی سال‌ها زندگی در جنگل و طبیعت، انزوا را تجربه می‌کند و متفاوت از همه‌ی هم‌ سن‌ هایش کودکی‌اش را می‌گذراند. این دختر در پی اتفاقی ناگوار برای یکی از شهروندان آن منطقه مظنون پرونده‌ای جنایی می‌شود. جسد چیس اندروز در سال 1969 کشف می‌شود و اهالی شهر فوراً به کیا کلارک شک می‌کنند. این دختر ناگهان وارد ماجرایی معمایی و جنایی می‌ شود و با آدم‌ های شهرنشین روبه‌رو می‌ شود.

چرا درمانده ایم؟جامعه شناسی خودمانی

۴۹,۵۰۰ تومان

نویسنده ی کتاب چرا درمانده ایم؟جامعه شناسی خودمانی،معتقد است بخش بزرگی ازمسائل اجتماعی به دلیل حل نشدن دغدغه‌های ذهنی افراد با خودشان به‌ وجود می‌آیند، گسترده می‌شوند و به جامعه نفوذ می‌کنند. مسائلی مثل روراست نبودن آدم‌ها با خود و جهان اطراف‌‌ شان باعث می‌شود افراد یک اجتماع بسیاری از فعالیت‌ هایشان را با پنهان‌کاری و ظاهرسازی انجام دهند، حقیقت را نادیده بگیرند و کمبودهای هویتی را با شعارزدگی و قهرمان‌ پروری جبران کنند.نراقی بهبود وضعیت اجتماعی و درماندگی انسان‌ها را در حل شدن ریشه‌ایِ این موضوعات می‌داند

چشمهایش

۱۴۴,۷۸۷ تومان

رمان چشمهایش، روایت عشق ناکام زنی به‌نام فرنگیس، به استاد ماکان است. ماکان، استاد نقاشیِ زبردست و مشهور شهر است. او که به‌ خاطر فعالیت‌های سیاسی خود در تبعید به‌سر می‌برد، به‌ طرزی مشکوک از دنیا می‌رود. حکومت برای سرپوش‌ نهادن بر این مرگ مشکوک و بی‌گناه جلوه‌ دادن خود، تصمیم به برگزاری نمایشگاهی از آثار او می‌گیرد. اما هجوم بی‌سابقه‌ی مردم برای تماشای آثار او، حکومت را ناگزیر از تعطیلی نمایشگاه ‌می‌ کند.

چک لیست (چطور کارها را درست انجام دهیم)

۱۱۰,۶۳۲ تومان

ایده چک لیست شاید در دنیای پیچیده امروز یک مفهوم ساده و مضحک به نظر بیاید، اما شواهد حاکی از مفید بودن آن است. چک لیست‌های خوب ذهن شما را از کارهای روزمره و بدیهی خالی می‌کنند و در نتیجه می‌توانید روی مسائل سخت‌تر تمرکز کنید. تاثیر مفید چک لیست‌ها در سرمایه‌گذاری هم به همان اندازه صنایع هوایی و پزشکی به اثبات رسیده است. چک لیست‌ها تاثیر جادویی خود را در هر زمینه‌ای که تصور کنید، نشان می‌دهند و با پیچیده‌تر شدن روز افزون صنایع درآینده هم موثرتر خواهند بود.

چگونه با هر کسی صحبت کنیم

۱۵۴,۴۴۰ تومان

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم (92 راهکار ساده برای رسیدن به موفقیت بزرگ در روابط)

در این کتاب شما با راهکارهای مفیدی آشنا می‌شوید که مى‌ توانید با استفاده از آن‌ها به کمال برسید. همانطور که می‌دانید هیچ فردی به تنهایی موفق نمی‌شود. آن‌هایی که به خواسته‌هایشان رسیده‌اند در طی سال‌های متمادی قلب و ذهن افراد زیادی را به دست آورده‌اند تا در فعالیت‌هایشان به آن‌ها کمک کنند.

افرادی که مدام در حال شکایت کردن هستند هرگز متوجه نیستند که مقصر خودشان بودند که مورد بی‌توجهی دیگران واقع شده‌اند. خودشان باعث شدند که روابطشان تیره و تار گردد و یا دوستی‌هایشان از بین برود. این اشخاص معتقدند که انسان‌های موفق کیسه‌هایی پر از حیله و نیرنگ دارند و یا معجزه‌ اى در کارشان وجود دارد که مى‌ تواند آن‌ها را به موفقیت برساند.

چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم

۱۹۸,۸۷۱ تومان

مگان دیواین، متخصص و مشاور سوگ در کتاب چگونه رنجی را که نمی‌توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم ، راه‌های جدید و خلاقانه‌ ای را برای تحمل راحتتر سوگ و غم ارائه می دهد.

هیچ‌ چیز قرار نیست سوگتان را برطرف کند، نه این کتاب‌ و نه هیچ منبع دیگری. برطرف‌ شدن سوگ چیزی نیست که دنبالش می‌گردیم. ما به دنبال همراهی، پذیرش و ابزارهایی هستیم که این سوگ را در ذهن و دلتان تنها کمی تسکین ببخشند.

از نظر ما تنها دو گزینه برای سوگ وجود دارد: می‌توانی از آن عبور کنی و خود را به طرف دیگر بکشانی تا اندوه پایان یابد و دوباره خوشحال باشی یا می‌توانی در آن اندوه گیر بیفتی، خود را در اتاقی تاریک زندانی کنی، تنها بمانی و در گوشه‌ای به خود بلرزی.

چگونه شخصیت سالم تر بیابیم

۲۵۲,۴۵۰ تومان

کتاب چگونه شخصیت سالم تر بیابیم اثر وین دایر

نقطه شروع برای پیدا کردن خودتان آن است که بدانید دنیا و دخالت های ما در آن اتفاقی نیست. همه آنچه در دنیاست سرشار از آگاهی و دارای نام است و به همین علت است که سیاره ها دور مدار می گردند؛ کهکشان ها در جای خود باقی می مانند، گیاهان جوانه می زنند، گل ها باز می شوند و شما نفس می کشید، راه می روید و فکر می کنید. هوشیاری نهانی در هر چیز و هر کجا وجود دارد. نمی توانید آن را در بر بگیرید یا ببینید و استشمام کنید اما می دانید نیروی خارجی که مواد و دنیای مادی را کنترل می کند محدود است. یعنی تنها مقداری اکسیژن، هیدروژن و کربن وجود دارد. زمانی که ته بکشند جایی برای دستیابی به آن ها وجود ندارد. همه عناصر مادی شناخته شده توسط دانشمندان و مطالعه شده توسط دانش پژوهان در هر جایی از سیارات محدود است و همه چیز در دنیای آشکار ما از همین عناصر محدود ساخته شده است.

چگونه کمال گرا نباشیم؟

۱۲۸,۳۰۴ تومان

نویسنده‌ ی کتاب چگونه کمال گرا نباشیم از راهی می‌گوید که برای کنار گذاشتن کمال‌گرایی رفته است و تجربیات خود را با شما در میان می‌گذارد. ماجرا از زمانی آغاز شد که هدف بزرگی مانند 50 حرکت شنای روی زمین را کنار گذاشت و هدف خود را به بخش‌ها و لقمه‌های قابل هضم‌ تری تقسیم نمود. او ایده‌آل‌ترین شرایط را رها می‌کند؛ یعنی به جای رفتن به باشگاه، ورزش خود را در خانه و روی تخت‌ خوابش انجام می‌دهد.

به عبارتی می‌توان چنین برداشت کرد که گایز سطح توقع خود را از ایده‌آل به معمولی پایین آورد تا فعالیت‌های مورد نظر را هر روز ادامه دهد و آن را به عادت هر روزه‌ی خود تبدیل کند. این نویسنده خرده‌ عادت‌ها را راه حل اصلی مشکل بزرگی مانند کمال‌گرایی می‌داند و با استفاده از این شیوه زندگی خود را دگرگون ساخت.

چنین گفت زرتشت

۲۰۲,۷۰۲ تومان

چنین گفت زرتشت نام کتابی فلسفی و شاعرانه است که فریدریش نیچه فیلسوف و شاعر آلمانی آن را طی سال‌های ۱۸۸۳ تا ۱۸۸۵ نگاشته‌ است. شخصیت اصلی این رمان فلسفی شخصی به نام زرتشت است که نامش از زرتشت پیامبر گرفته شده‌ است. نیچه در این کتاب عقاید خود را از زبان این شخصیت بیان داشته‌ است. این کتاب که مهمترین اثر نیچه می‌باشد حاوی نظریاتی چون ابر انسان، مرگ خدا و بازگشت جاودانه به کامل‌ترین صورت و مثبت‌ترین معنی خود است.

چه جوری تمیز بمانیم؟ (ما و آن ها)

۱۱۱,۶۷۲ تومان

کتاب چه جوری تمیز بمانیم؟ بهداشت فردی را که توسط حیوانات مختلف انجام می­شود به کودک نشان می­‌دهد.
با موهای نامرتب و دماغ گرفته و سر و گوش کثیف چه کار می‌­کنید؟
چطور دندان­‌های سفید و سالم داشته باشیم؟
قسمت متحرک کتاب را بالا و پایین کنید تا ببینید آن­‌ها چطور رفتار می­کنند.

این کتاب از مجموعه کتاب­‌های مقوایی «ما و آن‌­ها» است که با داشتن رنگ­‌های درخشان و تصاویر تخت، کتاب مناسب و جذابی برای گروه سنی پایین است. همچنین نوع کتاب‌ سازی این مجموعه که قسمت‌های متحرک دارد هیجان کودک را برمی‌­ انگیزاند. این دسته از کتاب‌­ها گزینه بسیار مناسبی برای علاقمند کردن کودک به کتاب هستند.

چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟

۳۳,۴۱۲ تومان

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ ماجرای دو موش به نام‌های اسنیف و اسکِری و دو آدم کوچولو به نام‌های هِم و ها است که همگی در دالانی پر پیچ و خم زندگی می‌کنند و به دنبال پنیر برای پر کردن شکم خود و رسیدن به سعادت و خوشبختی هستند. در این داستان پنیر استعاره‌ای است از آنچه انسان می‌خواهد و آرزویش را دارد. مثل آرزوی شاگرد اول شدن یا نمرات خوب گرفتن، عضو تیمی شدن، به دست آوردن شغلی خوب و مناسب، داشتن رابطه‌ای خوب و دوستانه و در نهایت داشتن احساسی خوب از خود.

شخصیت‌های خیالی کتاب موش‌ها و آدم کوچولوها بدون در نظر گرفتن جنس، سن و ملیت نماینده بخش‌های ساده و پیچیده‌ی شخصیت ما هستند و هرکدام از ما در بخش‌هایی از زندگی احتمالا شبیه به یکی از شخصیت‌های داستان عمل کرده‌ایم.

حرفه ای شوید

۹۳,۹۵۱ تومان

اریک وور در کتاب حرفه ای شوید (7 گام برای حرفه ای شدن در بازاریابی شبکه ای)مهارت هایی را به شما یاد می دهد که در آینده ای نزدیک به ثروتی بزرگ برسید.

او بیشتر از 25 سال است که رهبری حرفه‌ای بازاریابی شبکه‌ای را بر عهده دارد. او در این مدت 15 میلیارد دلار درآمد داشته و مجموعه‌ای با 500000 زیر شاخه در بیش از 60 کشور دنیا ساخته است. هم چنین او در مقام مشاور بازاریابی با درآمد سالانه‌ی هفت رقمی به صنعت فروش مستقیم مشورت داده است.

خانه پیش از تاریکی

۱۷۴,۴۸۷ تومان

خانه پیش از تاریکی چهارمین رمان ژانر معمایی رایلی ساجر، داستان مگی هولت دختری است که 25 سال پیش زمانی که فقط 5 سال داشت با پدر و مادرش به سرای بانبری نقل مکان کرد. اتفاقاتی که در این عمارت ویکتوریایی که در جنگل‌های ورمانت واقع بود، به وقوع پیوست، این خانواده را بر آن داشت که پس از تنها 20 روز مجبور به فرار از آن خانه شوند. طولی نکشید که پدر مگی کتابی به نام خانه‌ی وحشت منتشر کرد و در آن از وقایعی مرموز و ماوراءطبیعی که در آن خانه برایشان رخ داد سخن گفت.

مگی که اینک در 30 سالگی خود به سر می‌برد چیزی از خاطرات 5 سالگی‌اش به یاد ندارد. از طرفی هم حرف‌های پدرش در کتاب را دروغ می‌انگارد چون اعتقادی به مسائل ماوراءالطبیعه ندارد. او بارها  و بارها از والدینش خواسته تا حقیقت را به او بگویند اما جواب قانع کننده‌ای نگرفته. حالا که پدرش فوت کرده و او وارث سرای بانبری شده، در سر دارد تا بعد از 25 سال به آن‌جا برگردد تا ضمن تعمیر خانه و آماده‌سازی‌اش برای فروش، دلیل اصلی فرار خانواده‌اش از آن خانه را کشف کند…

خرده عادت‌ ها

۱۴۴,۷۸۷ تومان

کتاب خرده عادت‌ ها درباره‌ ی‌ اصول بنیادی رفتار انسانی است؛ اصول دیرپایی که می‌توانید سال‌ها به آن‌ها تکیه کنید، ایده‌هایی که می‌توانید با آن‌ها کسب‌ و کاری راه بیندازید، خانواده تشکیل بدهید و زندگی بسازید.
بااین‌ که برای ایجاد عادت‌های بهتر، بیش از یک راه وجود دارد، این کتاب بهترین راهی را توصیف می‌کند که می‌شناسم؛ رویکردی که صرف‌نظر از نقطه‌ی شروع و چیزی که می‌خواهید تغییرش بدهید، مؤثر خواهد بود. استراتژی‌هایی که ارائه می‌کنم، برای هرکسی که به‌ دنبال سیستم گام‌ به‌ گام برای پیشرفت می‌گردد، مفید است؛ خواه اهداف او حول‌ و حوش سلامتی، پول، بهره‌وری، روابط یا همه‌ی این موارد باشد یا خیر. تا زمانی که بحث بر سر رفتار انسانی است، این کتاب می‌‌ تواند راهنما باشد.

خوب مثل مرده ها

۲۴۴,۲۸۲ تومان

چه کسی دنبالت می‌گردد اگر این بار تو کسی باشی که ناپدید می شود؟ این یک پیام تهدیدآمیز است که بارها برای کارآگاه پیپ شخصیت اصلی کتاب خوب مثل مرده ها، ارسال می‌شود. هالی جکسون در این رمان که رکورد فروش نیویورک‌ تایمز را از آن خود کرده، ماجرای دو رمان‌ قبلی خود را به شکل هیجان‌ انگیزی ادامه داده است؛ با این تفاوت که این بار پیپ تنهاست و برای اینکه خودش قربانی بعدی پرونده نباشد، باید نقشه‌ای اساسی طراحی کند…

خودت باش دختر

۱۱۷,۱۱۷ تومان

کتاب خودت باش دختر از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون و نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۸ است که با نگرش مستقیم بر سبک زندگی زنان و دختران نوشته شده است. اگر بخواهیم محتوای این کتاب را در یک جمله خلاصه کنیم این کتاب درباره‌ی خودباوری و مسئولیت‌پذیری لازم برای شادی و رضایت در زندگی زنان و دختران نوشته شده است. در این کتاب پرو تو تایپ‌ ها و تصاویر قالبی شکل گرفته توسط جامعه، رسانه و خانواده از زندگی یک زن مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس الگوی طبیعی و خوشبختانه‌ ای دیگر از زندگی ترسیم و معرفی می‌شود.

خودت را به فنا نده

۸۲,۰۱۲ تومان

کتاب خودت را به فنا نده یک راهنماست، راهنمایی که می‌تواند چشم شما را به حقیقت باز کند. بیشاپ در این کتاب بی‌پرده حرف می‌زند. او معتقد است بیشتر مردم قدم اول را هرگز برنمی‌دارند چون سخت است، چون فکر می‌کنند ابتدا باید مهارت کاملی داشته باشند و البته از حرف دیگران می‌ترسند، پیشاپ می‌گوید اهمیت تلاش بیشتر از مهارت‌های اولیه است. از طرف دیگر او می‌گوید اگر نمی‌خواهید شروع کنید پس دست از سرزنش کردن خودتان هم بردارید.

دال دوست داشتن (چند روایت از عشق و زندگی)

۸۱,۹۷۲ تومان

کتاب دال دوست داشتن به موضوعاتی نظیر عشق، وابستگی، عادت و غم می‌پردازد و نویسنده نیز با استفاده از زبان ساده و صمیمانه خود توانسته ارتباطی خوب با طرفدارانش برقرار کند و بدون هیچ پیچیدگی درباره مسائل مهم انسانی سخن بگوید.در روزگاری که تمامی اخبار درباره جنگ و خشونت است و گاهی زندگی روزمره خسته کننده و کسالت بار می‌شود، خواندن چند روایت از عشق و زندگی می‌تواند آرامشی بی‌نظیر به شما انتقال بدهد.این کتاب مجموعه‌ای از یادداشت‌ های حسین وحدانی در شبکه‌های اجتماعی‌ ست که او سال‌ها آن‌ها را برای مخاطبان خود نوشته و اکنون آن را در قالب یک کتاب جمع آوری کرده است.

دایره المعارف مصور مصر باستان

۹۹۰,۰۰۰ تومان

دایره المعارف مصور مصر باستان به عنوان دروازه ای به گذشته عمل می کند و به خوانندگان مروری جامع از تاریخ، فرهنگ و جامعه مصر باستان ارائه می دهد. از دوران ماقبل تاریخ تا دوره یونانی-رومی، هر فصل کاوش مفصلی از رویدادهای مهم، حاکمان و تحولات اجتماعی که این تمدن قابل توجه را شکل داده است، ارائه می دهد.

قرن هاست، تمدن مصر باستان تخیل مردم در سراسر جهان را مجذوب خود کرده است. این تمدن باستانی با اهرام نمادین، مقبره های استادانه و داستان های فرعون ها و خدایان، به جذابیت و الهام بخشیدن ادامه می دهد. در پی کشف رازهای مصر باستان، “دایره المعارف مصور مصر باستان” استیون اسنیپ به عنوان یک منبع جامع و از نظر بصری خیره کننده است.

دختری که رهایش کردی

۲۳۶,۶۱۰ تومان

رمان دختری که رهایش کردی، درباره‌ی زندگی دو زن با بعضی خصوصیات مشابه است که یکی از آن‌ها با نام سوفی که مجبور می‌شود در زمان دوری شوهرش و در زمان اشغال فرانسه از خانواده‌اش در مقابل نازی‌ها مراقبت کند و زن دیگر به نام لیو در لندن زندگی می‌کند. سوفی در جریان جنگ جهانی اول با همسرش که هنرمند بوده است، خداحافظی می‌کند و او به میدان جنگ می‌رود. زمانی که فرانسه به دست نازی‌ها اشغال می‌شود، تصویری که ادوارد از چهره‌ی همسرش سوفی کشیده است به دست یکی از سربازان آلمانی می‌افتد و توجه او را جلب می‌کند. در بحبوحه‌ی این اتفاقات، سوفی تمام سعی خود را می‌کند تا بتواند بار دیگر همسرش را ببیند.

در آغوش نور 1

۱۰۵,۸۹۰ تومان

کتاب در آغوش نور 1، اثری از بتی جین ایدی است. این کتاب به قلم بانویی که چیزی نزدیک به مرگ را تجربه کرده پیرامون زندگی بعد از مرگ نگارش شده و همانند سفری است به اعماق معنا و مفهوم هستی و زندگی و نظام الهی، اثر حاضر رازی جالب و سر به مهر را پیرامون زندگی برملا می سازد، رازی که همه ما از آن آگاهیم اما شاید آن را به دست فراموشی سپرده باشیم. بتی جین ایدی همه آن چه را که در این برهه خاص زندگی اش، یعنی زمانی که روح از بدنش خارج شده و مرگی موقت را پشت سر گذاشته، دیده، شنیده و احساس کرده برای خواننده شرح داده و از عدم پذیرش ساده ارواح برای بازگشت دوباره به بدنشان سخن گفته است.

در آمریکا

۲۱۵,۳۲۵ تومان

کشوری با تاریخ رسمی هزارساله که با شش کشور مرز دارد، تاریخش با اشغال و آوارگی و مهاجرت عجین شده، همان‌طور که با نخبگان و توابغ بی‌بدیل هنر و ادبیات. لهستان، کشوری‌ ست که همواره میلیون‌ها عاشق داشته که جایی در وطن عزیزشان نداشته‌اند و عشق عظیم و بی‌ پایانشان به وطن ازدست‌ رفته‌ شان را با خود برده‌اند به هرجا که مأمن امنی بوده‌ است. لهستانی‌های مهاجر گریزان از جنگ و نکبت اشغال، قرن‌هاست این سو و آن‌سو رفته‌اند؛ فرانسه، آلمان، بریتانیا، ایران، آمریکا و … همگی وطن دوم آن‌ها شده‌اند و ناباورانه، تأثیر آن‌ها بر فرهنگ مقصد، بیش ‌از تأثیر آن فرهنگ بر آن‌ها بوده‌ است! رمان در آمریکا روایت «سوزان سونتاگ» از موج مهاجرت لهستانی‌ها در نیمه‌ی دوم قرن نوزدهم است که مردمان بسیاری از لهستان تحت اشغال ارتش تزار، برای یافتن جایی دیگر که زندگی و آرامش را ارمغان دهد، به آمریکا پناه بردند.

درمان شوپنهاور

۲۳۶,۵۱۱ تومان

کتاب درمان شوپنهاور از زبان سوم شخص روایت می‌شود و دغدغه‌های ذهنی قهرمان‌های داستان، فیلیپ و جولیوس را به چالش می‌کشد. فیلیپ فردی منزوی که عقاید «شوپنهاور» را قبول دارد در واقع همان فلسفه‌دان بزرگ آلمانی، «آرتور شوپنهاور» است. فیلسوف مطرح و بدبینی که درباره‌ی انزوا گفته است: «مردی که بتواند یک‌بار برای همیشه از رابطه با شمار زیادی از آدمیان بپرهیزد، مرد خوشبختی‌ ست.»

در این کتاب خصوصیات اخلاقی، ویژگی‌های فردی و نظریه‌های «شوپنهاور» در قالب شخصیت فیلیپ و گفته‌های راوی بیان می‌شود. یالوم در بستر این روایتِ داستانی، دغدغه‌های همیشگی جوامع بشری مثل مواجهه‌ی انسان با خود و اجتماع و مرگ، تمایل به انزوا، و تاثیر روابط اجتماعی روی انسان‌ و طرف مقابل را طرح می‌کند.

دروغ هایی که به خود می گوییم

۱۱۳,۴۰۴ تومان

کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم (چطور با حقیقت مواجه شویم،خود پذیرا باشیم،و زندگی بهتری بیافرینیم)

همه ما به خودمان دروغ می‌گوییم تا از درد در زندگی‌مان اجتناب کنیم.از این رو، همه به عنوان آدم‌هایی ناقص و ناکامل با هم برابریم؛ پس می‌توانیم با شأن برابر با هم گفتگو کنیم و موظف به بیان حقایق به خود و دیگران هستیم.با این کار، یعنی دیدن دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم و مواجهه با حقایقی که از آنها اجتناب می‌کنیم، راهی را برای زیستن در حقیقت و با یکدیگر می‌یابیم.

شنیدن حقیقت از دیگری به معنا ی تسلیم او شدن نیست، بلکه به این معناست که به چیزی بزرگتر تسلیم شده ایم: حقیقت.ما در زندگی راه‌هایی را می‌پیماییم که دروغ‌هایمان مشخص کرده‌اند و فقط به رنج می‌انجامند.

وقتی رنجمان طاقت فرسا و جانکاه می‌شود، نیازمند کسی می‌شویم که در دیدن دروغ‌هایی که باور کرده‌ایم و دروغ‌هایی که به خودمان می‌گوییم، ما را یاری دهد.چون، تنها با دیدن این دروغ‌هاست که با حقایق زندگی‌مان مواجه می‌شویم و به راه حقیقت بازمی‌گردیم.

دلایلی برای زنده ماندن

۱۳۳,۶۵۰ تومان

زندگی همه ی افراد تحت تأثیر بیماری روانی قرار گرفته است: اگر خود ما از این مسئله رنج نبریم، دوست یا عزیزی داریم که در چنین رنجی غوطه ور است. صراحت مت در خصوص تجربیات خود برای کسانی که احساس افسردگی می کنند، الهام بخش است و برای کسانی که از آن افسانه های زیادی شنیده اند، روشن کننده است. مهمتر از همه، شوخ طبعی و تشویق او هرگز اجازه نمی دهد امید خود را از دست بدهیم.

او که در عمق افسردگی با خود پیشینش صحبت می کند، مصمم است که قدیمی ترین کلیشه، واقعی ترین است – در انتهای تونل، نور وجود دارد. او به ما می آموزد که شادی ها و لحظات آرامشی را که زندگی به همراه دارد جشن بگیریم و به ما یادآوری می کند که همیشه دلایلی برای زنده ماندن وجود دارد.

دوباره فکر کن (قدرت دانستن چیزهایی که نمی دانیم)

۱۶۳,۳۵۰ تومان

کتاب دوباره فکر کن (قدرت دانستن چیزهایی که نمی دانیم)

اکثر ما به دانش و تخصصمان افتخار می‌کنیم و خیلی دوست داریم پای باورها و عقایدمان بمانیم. در یک دنیای باثبات، چنین طرز فکری منطقی خواهد بود و ثبات عقیده‌ی ما، عواید قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. اما مشکل اینجاست که دنیای ما به‌ سرعت تغییر می‌کند و باید معادل زمانی که صرف تفکر می‌کنیم، برای بازنگری و اصلاح تفکراتمان هم وقت بگذاریم.

تجدیدنظر یک مجموعه مهارت و البته یک طرز فکر است. هم‌اکنون خیلی از ابزارهای ذهنی موردنیازمان را در اختیار داریم. فقط باید یادمان باشد که هر از چند گاهی با بیرون آوردن آنها از قفسه، گرد و غبار رویشان را پاک کنیم.

ذهن حواس جمع

۱۴۸,۹۷۵ تومان

کتاب ذهن حواس جمع یک راه‌حل عملی برای زندگی بهتر است.این کتاب درباره‌ی سه حوزه‌ی مختلف و با اهمیت زندگی یعنی خودتان، روابط و کار صحبت می‌شود. این کتاب راه‌ حل‌ های زیادی را برای کنترل ذهن، جمع‌ کردن حواس، برنامه‌ریزی درست و در یک کلمه قرارگرفتن در مسیر هدف در اختیار خوانندگانش قرار می‌دهد و با خواندن این کتاب تعداد بسیار زیادی راه‌حل در اختیارتان خواهد بود که اگر تصمیم بگیرید آن‌ها را عملی کنید تغییرات زیادی را مشاهده خواهید کرد.

راز

۱۱۹,۸۳۰ تومان

بزرگ‌ترین راز زندگى، قانون جذب است. قانون جذب مى‌گوید هر چیز مشابه خود را جذب مى‌کند. بنابراین، وقتى فکر مى‌ کنى، آن فکر، فکرهاى مشابه خود را جذب مى‌کند. فکرها مغناطیس‌ اند و امواجى تولید مى‌ک نند. وقتى فکر مى‌ کنى، در واقع، آن‌ها را به جهان مخابره مى‌ کنى و آن‌ها در مسیر خود همه‌ى چیزهاى متناسب با فرکانس خود را جذب مى‌ کنند. هر آنچه ارسال مى‌ شود، به مرکز باز مى‌ گردد به تو.

تو یک برج مخابراتى انسانى هستى و با فکرهاى خود سیگنال‌ هایى به عالم مى‌ فرستى. اگر مى‌ خواهى در زندگى خود چیزى را دگرگون کنى، با دگرگون کردن فکرهاى خود، سیگنال‌ هاى ارسالى زندگیت را دگرگون کن.

راز سایه

۱۱۱,۳۷۵ تومان

کتاب راز سایه به شما کمک می‌کند به این درک برسید که چرا به این دنیا قدم گذاشته‌اید و با جهان به بهترین نحو مواجه شوید. نویسنده باور دارد اگر بیاموزید خود را برای دیگران توصیف کنید، دیگر هیچ‌کس شما را با آن چیزی که نیستید، اشتباه نمی‌گیرد. با خواندن کتاب راز سایه همچنین می‌آموزید ارزش همه‌ی آسیب‌ها و ضعف‌های خود را درک کنید و بدانید در هر کدام از آن‌ها حکمتی پنهان است.

فقط لازم است دریابید که به چه صورت از داستانتان برای بهبود زندگی خود و دیگران استفاده کنید. برای شفا یافتن باید کندوکاو در احساسات خوب را رها و به درون خود سفر کنید و هرچه را هستید، در آغوش بگیرید. به حرف سایه‌تان اهمیت ندهید؛ او پیوسته در گوش شما می‌خواند که کافی نیستید، ارزش دوست داشته شدن ندارید و باید توسط افرادی که دوستشان دارید رها شوید.

راز شکرگزاری

۸۶,۷۲۴ تومان

راندا برن در کتاب راز شکرگزاری به ابعاد مثبت شکرگزاری اشاره می‌کند و تاثیر آن در سعادت زندگی را برای مخاطب بیان می‌کند. برن در این خصوص معتقد است شکرگزاری یکی از قوی ترین فرکانس‌های مثبت است که فکر کردن به آن موجب جذب همان انرژی خواهد شد. بنابراین به مخاطب متذکر می شود که هنگامی که فرد در آستانه ناشکری قرار می گیرد، درگیر احساساتی خواهد شد که بابت آن ها ناسپاس است. در این صورت حجم بیشتری از این احساساتِ منفی را به خود جذب می‌کند که مانع ورود خیر و برکت به زندگی می‌شوند.

وی بر این باور است کمبودها و محدودیت‌های که در زندگی نصیب افراد می‌شود، حاصل ناسپاسیِ داشته هاست. نویسنده به مخاطب می آموزد چطور به خاطر داشته هایش خدا را شاکر باشد تا شاهد فوران نعمت از جانب او باشد. در این راستا او را ترغیب می کند تا یادداشتی از نعمت هایش را تهیه کند و هر روز خداوند را بابت وجود آن ها شکر کند، آن گاه است که قانون جذب این افکار مثبت را دریافت می کند و دوچندان را به فرد باز می گرداند.

رازهای قطعی کردن فروش حرفه ای بفروشید

۳۳۴,۰۵۱ تومان

فروش، نه تنها یک علم بلکه یک هنر است. فروشندگان موفق همیشه تلاش می‌کنند که به اسرار و نکات جدیدی در مورد فروش و متقاعد کردن مشتری پی ببرند. زیگ زیگلار در کتاب رازهای قطعی کردن فروش ، حاصل سال‌ها تجربه و دانش خود در حوزه فروش را با شما در میان می‌گذارد.این کتاب از آن دسته کتاب‌های مرجع و اصلی حوزه فروش است که خواندن آن را هرگز تمام نمی‌کنید و مادامی که در زمینه فروش فعالیت می‌کنید، باید آن را بخوانید و نکات و درس‌های آن را مرور کنید. هر چه تسلط شما بر نکات و درس‌های این کتاب بیشتر باشد، مطمئن باشید که احتمال موفقیت‌ تان در زمینه فروش هم بیشتر خواهد بود.

جالب است که رازهای فروش در تمام طول تاریخ ثابت بوده و تنها شیوه به کار بردن آن تغییر کرده است. در صورتی که این رازها را بدانید و به بهترین شکل آن‌ها را اجرا کنید، مطمئن باشید که به یک فروشنده موفق تبدیل خواهید شد.

 

راه نفوذ بر دلها

۱۱۰,۳۳۵ تومان

با آموختن واقعیات ساده درباره جذبه و گیرایی و استفاده از روشهای کتاب راه نفوذ بر دلها ، می توانید تا حدود زیادی بر اثربخشی تبادل ها و تعامل های خود با دیگران بیفزایید. می توانید با خانواده خود شروع کنید و آنرا به هر کسی که ملاقات می کنید، تعمیم دهید. می توانید موفق تر عمل کنید، پول بیشتری کسب کنید، سریع تر ارتقای شغلی بگیرید، فروش بیشتری بکنید، در مذاکرات بیشتری موثر واقع شوید، روی دیگران بیشتر نفوذ کنید و با هر کسی که ملاقات می کنید، اثرگذار باشید.

راهبی که فراری اش را فروخت

۱۷۴,۲۴۰ تومان

کتاب راهبی که فراری اش را فروخت داستان جولیان منتل، وکیل مشهوری که موفقیت مادی حیرت‌ انگیزش نقابی بود بر خلا عمیق درونی‌اش.پیام این کتاب در سراسر جهان پخش شد، پیامی ساده و در عین حال قدرتمند که حاوی امید، الهام و موفقیتی اصیل است. این داستان الهام‌ بخش آرام آرام پاسخ بزرگ‌ترین سوالات زندگی را در اختیارتان قرار می‌دهد، درست مانند فرآیندی عملی که در ایجاد خوشبختی، سرزندگی، شادی و آرامش درونی به شما کمک می‌کند تا در انتهای عمر، به زندگی‌تان افتخار کنید.

راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب

۲۱۷,۴۴۴ تومان

راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب اولین کتاب هالی جکسون، نویسندهٔ جوان بریتانیایی است.داستان این کتاب معمایی پرهیجان و جذاب است که افراد زیادی را در گروه‌های سنی مختلف به خود جلب کرده است.پنج سال پیش، دختری به نام آندی بل به قتل رسیده. پلیس باور دارد که سال سینگ این کار را کرده است. همهٔ مردم شهر همین باور را دارند. پرونده بسته شده است.اما پیپا فیتز آموبی که در همین شهر کوچک که قتل در آن اتفاق افتاده بزرگ شده از این موضوع مطمئن نیست. او این پرونده را به‌عنوان موضوع پروژهٔ سال آخر مدرسه‌اش انتخاب می‌کند و شروع به پرده برداشتن از رازهایی می‌کند که فردی در شهر می‌خواهد پنهان بمانند.

رمان همان تلخ همیشگی

۲۰۰,۴۷۵ تومان

رمان همان تلخ همیشگی داستان دختری 21 ساله به نام یکتا است که شاهد خودکشی دختر عمه اش پریا بوده و این اتفاق دشوار و ترسناک سرنوشت و زندگی او را تحت تاثیر قرار داده است. او تنها کسی است که از این ماجرا باخبر است، اما در این مورد با کسی حرف نمی زند. با گذشت 4 سال از این ماجرا که با فشارهای عصبی همراه بوده است، اکنون او تصمیم به انتقام خون پریا می گیرد. یکتا به کسانی که باعث شدند او به چنین کاری دست بزند نزدیک می شود. اما در این راه عشقی ناخواسته در عمق جانش نفوذ می کند . پسری که سعی دارد او را از خطر دور نگه دارد، یکتا ولی نمی‌تواند دست از خواسته‌اش بکشد و…

رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای

۰ تومان

کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای یک راهنمای آموزشی درباره ی چگونگی موفق شدن در تجارت NM (بازداری چند سطحی یا چند لایه ای) است. ایده ها و شگردهای مربوط به مجموعه سازی که در این کتاب آمده است، ساده و در عین حال بسیار مؤثر و نتیجه بخش اند. این کتاب، چه برای مبتدیان در کار NM و چه برای کارکشتگان این تجارت، راهنمای خوبی است. کتاب، تکنیک های نتورک مارکتینگ سیستم و استراتژیهای ساده موردنیاز مبتدیان برای کسب موفقیت در 90 روز نخست کارشان در NM را در اختیار آنها قرار می دهد. ۹۰ روز اول در کار NM از اهمیتی حیاتی برخوردار است. اگر بتوانید در 90 روز نخست کارتان موفقیت هایی حاصل کنید، به احتمال فراوان برای مدتی مدید نتورک مارکتر باقی خواهید ماند.

روان‌ درمانی اگزیستانسیال

۴۶۰,۹۴۴ تومان

کتاب روان‌ درمانی اگزیستانسیال هم راهنمایى براى درمان گران است و هم نوعى درمان به‏ شمار مى‏ رود. هركس كه آن را بخواند، عمیقاً تحت تأثیر قرار مى‏ گیرد و خردمندتر مى‏ شود انگار چندین ساعت به گفت‏ وگو با كسى نشسته كه عزمش را براى عبور از ژرف‏ ترین مشكلات بشرى جزم كرده است. داستایفسكى، تولستوى، كافكا، سارتر، كامو و بسیارى دیگر با نویسنده هم‏ آوا شده‏ اند تا از دلواپسى‏ هاى غایى بشر بگویند.
مخاطبان اصلى كتاب، دانشجویان و روان‏ درمان گران بالینى‏ اند ولى به‏ دلیل سبک قابل فهم و عارى از اصطلاحات تخصصى‏ اش، براى خواننده‏ ى معمولى نیز قابل درک و بسیار جذاب است.

روان شناسی عزت نفس

۱۳۷,۳۶۲ تومان

کتاب روان شناسی عزت نفس (روانشناسی کاربردی 1)

عزت نفس تاثیر مستقیمی با عوامل درونی و بیرونی دارد . عوامل درونی عواملی است که ا ز درون نشات می گیرد یا خود شخص آن را ایجاد می کند ، نقطه نظر ها ، باور ها ، اعمال یا رفتار .

عوامل بیرونی ، همان عوامل محیطی هستند ؛ پیامهایی که کلامی و غیر کلامی انتقال پیدا می کنند و تجربه هایی که بانی آن پدر ، مادر ، آموزگاران ، اشخاص مهم در زندگی ، سازمان دهندگان و فرهنگ هستند .

روانشناسی تصویر ذهنی

۱۴۴,۵۴۰ تومان

موضوع کتاب روانشناسی تصویر ذهنی سایکو سیبرنتیک، «معجزه تصویر ذهنی»، حلال مشکلات روانی، در صحنه ی مغز و زندگی انسانی همین حالت را دارد. اگر به آن مجهز نباشیم به زندگی ما لطمه وارد می کند. این کتاب از کتاب هایی نیست که بتوانیم تنها راجع به آن بگوییم، کتاب خوبی است، آن را بخوانید؛ کتابی است که عدم اطلاع از آن آسیب می زند، اختلال ایجاد می کند، گرفتاری می آفریند و مشکل به وجود می آورد، آنچنان که در تاریخ بشری و جهان امروز می توانیم مصادیق فراوان آن را ببینیم. مغز انسان از نظر اندیشه احتیاج به کنترل دارد و انسانی که قدرت کنترل اندیشه را پیدا کند، می تواند مشکلات روانی خود را حل کند. سایکوسیبرنتیک علم کنترل مغز است.

روانشناسی فروش

۱۴۲,۰۰۰ تومان

برایان تریسی در کتاب روانشناسی فروش می‌کوشد مهم‌ترین درس‌هایی که در زمینه فروش می‌داند را به مخاطب خود یاد بدهد و مخاطب را به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل کند. همین تلاش‌های برایان تریسی باعث شده است که اساتید فروش، این کتاب را یکی از بهترین کتاب‌ها بدانند و از آن به عنوان یک کتاب مرجع یاد کنند.

کسانی که می‌خواهند در زمینه فروش رشد و پیشرفت کنند و فروش خود را خیلی سریع و آسان افزایش دهند، باید نگاهی عمیق و اساسی به این کتاب و تمرین‌های عملی آن داشته باشند.

زندانیان باور

۱۲۳,۷۰۰ تومان

کتاب زندانیان باور اثری کاربردی است که درباره‌ مفهوم باور و اثرات آن بر زندگی افراد صحبت می‌ کند.انسان‌ها توسط باورهای منفی و محدودکننده‌ای که درباره خود و زندگی‌شان دارند، زندانی می‌ شوند. آنها خودشان را با میله‌های اعتقاداتشان محصور می‌ کنند. کمترین کاری که این کتاب می‌ کند این است که به شما آموزش می‌ دهد تا چگونه به تدریج و به آرامی باورهایتان را تغییر دهید، آنها را کنار بگذارید و کم کم فضا و آسایش زندان خود را افزایش دهید. شما می‌ توانید با پشتکار، باورهایتان را تا جایی تغییر دهید که باورهای جدید دروازه‌ هایی را به سوی یک زندگی آزادتر و رضایتمندانه‌ تر برایتان باز کنند.

زندگی خود را دوباره بیافرینید

۲۱۴,۵۳۳ تومان

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید، یازده نکته مهم از الگوهای شخصیتی تکرار شونده را مطرح می‌کند و آن‌ها را تله‌های زندگی می‌نامد. سعی کتاب در بیان و معرفی تله‌ها بدین‌ گونه بوده است که به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند تا به راحتی قابل فهم باشند. از این‌رو، خواننده به سادگی می‌تواند با تله‌های زندگی آشنا شود و تله‌های زندگی خود را شناسایی کند. به کمک مجموعه‌ای کامل از پرونده‌های مختلف که از تجربه‌های حقیقی بدست آمده است خواننده می‌تواند از دیدگاه شخصی به تله‌های زندگی خود نگاه کند.

سامورایی مهربان

۱۲۳,۷۱۰ تومان

کتاب سامورایی مهربان درباره یک فرد سامورایی جسور می باشد که پای بند به اصول اخلاقی می باشد. این سامورایی به کمک کار ها و افکار خود در زندگی خودش و دیگران تغییر ايجاد می كند. در جهان دو نوع آدم وجود دارد. اولین نوع کسانی هستند که خوب، خوش قلب و دلسوز هستند اما تعدادشان در جهان بسیار کم است. نوع دوم کسانی هستند که می تواند همه چیز را عملی کنند؛ آنها خالقان، افراد مبتکر و تولیدکنندگان پرخاشگر جامعه هستند با این حال، آنها اغلب خودمحور، قدرتمند و کاریزماتیک هستند.

سکون سخن می گوید

۷۴,۲۵۰ تومان

کتاب سکون سخن می گوید می خوانیم :دگرگونی آگاهی بشر، امری ضروری‌ ست که مانع از نابودی او می‌شود. در حال حاضر، کژکاری آگاهی قدیمی و پدید آمدن آگاهی جدید هیاهوی بسیاری به پا کرده و انسان امروزی را دچار سر در گمی بیش از اندازه کرده‌ است. هدف سوتراهای این کتاب، نشانه رفتن قلب خواننده است که او را آگاه می‌کند که به درون بنگر!

از آنجا که این افکار از سکون نشأت گرفته‌اند، نیرومندند و خواننده را با نیروی خود به همان سکون بازمی‌گردانند؛ سکونی که آرامش زندگی‌ ست،‌ جوهر وجود انسان است و می‌تواند جهان را دگرگون سازد.

سماع جان تبیین و تحلیل داستان های مثنوی

۱۰۴,۳۹۵ تومان

استاد جلیل مسعودی فرد در این اثر به تبیین و تحلیل داستان های مثنوی، مفاهیم و تمثیل های این اثر ارزشمند جهانی پرداخته است و حکایت های مثنوی را از جنبه های مختلف مورد ارزیابی قرار داده است.

در این داستان دو شخصیت اصلی وجود دارد. عمر : نماد فقیهی جزم‌ اندیش و سنتی است که با معیارهای ذهنی خودش رفتار دیگران را می‌سنجد و درباره ی خوبی و بدی آن‌ها قضاوت می‌کند.
پیرچنگی : نماد انسانی خطاکار که با فروتنی خطای خویش را می‌پذیرد و در راه جبران آن تلاش می‌کند و به درویشی قلندر که در راه دوست رفتارهای شیرینی دارد تبدیل می‌شود.

سنگدل

۲۹۰,۷۶۳ تومان

کتاب سنگدل رمانی عاشقانه و مشهور است.

کاترین قبل از اینکه در سرزمین عجایب مایه‌ی وحشت باشد، دختری بود با رؤیاهای زیبای بسیار. او یکی از بهترین دخترهای سرزمین عجایب بود، دختری محبوب پادشاه سرزمین دل‌ها و البته شیرینی‌پزی بااستعداد. آرزوی او راه‌انداختن شیرینی‌پزی برای خودش بود؛ اما مادرش می‌گفت بهتر است ملکه‌ی سرزمین دل‌ها باشد تا یک شیرینی‌پز. اما چیزی نمی‌گذرد که با از راه‌رسیدن جست، دلقک خوش‌قیافه و مرموز دربار، همه‌چیز تغییر می‌کند. کاترین تصمیم دارد سرنوشتش را خودش رقم بزند؛ اما در سرزمینی پر از جادو و دیوانگی و هیولا، هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست، درست مثل سرنوشت کاترین.

سه دختر حوا

۳۸۵,۱۱۰ تومان

رمان سه دختر حوا روایتگر داستان سه دختر با نام های پری از ترکیه، مونا از آمریکا و شیرین از ایران با ویژگی های منحصر به فرد است. دختری مومن، دختر گناهکار و دختری سر در گم که همگی به جذابیت های داستان افزوده اند.

این کتاب در زمان حال می‌گذرد و به نوعی بیان‌گر چالش های زنان و دختران شرقی امروزی است. داستان زندگی زنی که میان عشق و باورهایش قرار گرفته، باورهایی که نمی داند کدامشان درست و کدامشان غلط است. جستجوی او برای درک مفهوم زندگی و عشق او را به ورطه های تازه و ماجراهای گوناگون می کشاند..

شافاک بازگو کننده‌ی مشکلات زنان است، زیرا در جامعه هر سیاستی ظالمانه و مستبدانه‌ای اجرا شود اولین گروه آسیب‌پذیر زنان هستند و به شدت زندگی شخصی‌ شان تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

سه‌ شنبه‌ ها با موری

۹۲,۸۱۲ تومان

اگر می‌خواهید دید متفاوتی نسبت به مرگ پیدا کنید،کتاب سه‌ شنبه‌ ها با موری را بخوانید.مرگ نابودی نیست. یکی از موضوعات مهمی که اکثراً آن را سرکوب می‌کنیم و فکرش را از سرمان دور می‌کنیم، مرگ است. اگر معنای مرگ به‌ درستی درک شود، زندگی نیز بهتر می‌شود.

داستان به چهارده سه‌شنبه‌ای می‌پردازد که میچ آلبوم با استاد پیرش موری شوارتز ملاقات کرده است. در هر سه‌شنبه خود را در کنار استاد می‌یابیم و پا به‌ پا معانی عمیقی را یاد می‌گیریم.

شادترین کودک محله

۲۸۳,۷۵۰ تومان

استفاده از روش‌های شرح داده شده در شادترین کودک محله را زمانی كه فرزندتان تقریبا 9 ماهه است، آغاز كنید. استفاده از این روش‌ها، زمانی كه فرزندتان هنوز خیلی كوچك است، به شما كمك می‌كند بسیاری از مسائل را قبل از وقوع جلوگیری نمایید. اما حتی اگر دیرتر شروع كردید، به شما قول می‌دهم، كه خواهید فهمید، رویكرد آمده در كتاب شادترین كودك محله هر روزه كمك و یار شما خواهد بود تا بتوانید تولد 4 سالگی او را به خوبی بگذرانید.

شازده کوچولو

۱۰۲,۲۴۲ تومان

داستان شازده کوچولو نخستین بار در سپتامبر سال 1943 در نیویورک منتشر شد و تاکنون به زبان‌ها و گویش‌های متعددی ترجمه شده است. در ایران افراد سرشناسی نظیر احمد شاملو، محمد قاضی و ابوالحسن نجفی این کتاب را ترجمه کرده‌اند.

آنتوان دو سنت اگزوپری در سبک سور رئال (فرا واقع گرایی) روایتی کاملا باورپذیر خلق کرده است و از زبان پسرکی کوچک، به بیان تفکرات خود از زندگی، عشق و هستی می‌پردازد. داستان کتاب برگرفته از تجربه شخصی نویسنده است. زمانی ‌که اگزوپریِ خلبان، مجبور به فرود اضطراری در صحرای آفریقا می‌شود.

شازده کوچولو

۱۱۹,۱۴۶ تومان

شازده کوچولو کتابی است با طیف خوانندگان وسیع، تفاوتی ندارد این کتاب را کودکان بخوانند، نوجوانان یا بزرگسالان چرا که هر فردی مبنی بر درک و درایت خود از داستان شازده کوچولو برداشتی خواهد داشت. اگزوپری خود را به عنوان شازده کوچولو معرفی می‌کند. او این کتاب را به سبکی نمادین و  عاشقانه به مخاطب خود معرفی می‌کند. او در این داستان خیال انگیز و زیبا فلسفه‌ی عشق و دوستی را نشان می‌دهد. سیاره‌ای که شازده کوچولو به آن‌ها سفر می‌کند در واقع نماد دنیای درون انسان‌هاست. در ادامه می‌بینیم که شازده کوچولو در هر سیاره با یک فرد با جایگاه خاص برخورد می‌کند.

شجاعت

۱۴۸,۵۰۰ تومان

بیشتر ما فکر می کنیم شجاعت کاری ست که انجام می دهیم، فکری ست که در سر می پرورانیم یا تصمیمی ست که می گیریم. در حالی که شجاعت یک مبارز، هدیه ای ست که از بدو تولد به ما داده شده است. این شهامت، سطحی از آگاهی ست که اگر چه شاید هنوز تجربه اش نکرده باشیم، باید آن را دریابیم، پرورش دهیم و از آن لذت ببریم. شجاعت یک مبارز، حالتی از بودن است. وقتی در جایگاه شجاعت قرار دارید و شجاع هستید، لازم نیست شجاعت کنید. هنگامی که شجاعت می کنید ، معمولا می خواهید با زور و قدرت از وضعیتی عبور کنید یا تصمیمی را که احتمالا پیش تر گرفته اید، عملی سازید.

شرمنده نباش دختر

۱۳۱,۹۴۸ تومان

اکثر زنانی که کتاب شرمنده نباش دختر را برای خواندن انتخاب می‌کنند جست‌وجوگر هدف هستند؛ جست‌ و جوگر طلا نه، جست‌ و جوگر هدف. یعنی شما یک هدف یا یک رؤیا دارید که همیشه در قلبتان بوده و دنبال انگیزه و توصیه‌هایی هستید که کمکتان کند تا رو به جلو حرکت کنید، اما در میان زنان، ممکن است زنانی باشند که ندانند این ماجرای هدف و به دنبال هدف رفتن چیست و چطور عمل می‌کند، چون آن‌ها از آن مدل آدم‌هایی نیستند که خیلی به دنبال اهدافشان باشند.

شکست عادت های کهنه

۱۶۱,۱۷۲ تومان

شکست عادت های کهنه به این معناست که شما باید ذهن خود را از دست داده و ذهن جدیدی برای خود خلق کنید.  اگر بتوانیم خود را از نظر زیستی، انرژیایی، جسمی، احساسی، شیمیایی، عصب شناختی و ژنتیکی تغییر دهیم و دیگر بر اساس این پیش فرض ناخودآگاه زندگی نکنیم که زندگی فقط یعنی رقابت، تقلا، موفقیت، شهرت، زیبایی جسمی، جذابیت جنسی، دارایی و قدرت، آنگاه می‌توان گفت خود را از قید و بند دنیا رها کرده‌ایم. به گمان من این دستور العمل موفقیت باعث شده که ما در بیرون خود به دنبال پاسخ و سعادت حقیقی باشیم، حال آنکه پاسخ واقعی و شادی حقیقی همواره در درونمان بوده است.

صبح جادویی

۷۴,۸۹۳ تومان

کتاب صبح جادویی هال الرود گزینه ای عالی و بی عیب و نقص برای افراد موفق و بسیار پرمشغله است. هر روز صبح عمل کردن به منجی های زندگی مثل رساندن سوخت موشک به جسم، ذهن و روح قبل از شروع هر روز است. همان طور که پدر پولدارم بیشتر وقت ها می گفت: همیشه می توانم یک دلار دیگر دربیاورم ولی نمی توانم یک روز دیگر را بسازم و روی که از دست برود دیگر قابل بازگشت نیست. پس اگر می خواهید بیشترین بهره را از هر روز زندگی تان ببرید، این کتاب را بخوانید.

صفر به یک (نکاتی در مورد استارتاپ ها،چگونه آینده را بسازیم!)

۱۳۳,۶۵۰ تومان

کتاب صفر به یک درباره ی این است: چگونه شرکت هایی بسازیم که چیزهای نو خلق کنند. صفر به یک همه ی آنچه را که من به طور مستقیم به عنوان یکی از بنیان گذاران پی پال و پلنتیر و سپس سرمایه گذار بسیاری از استارتاپ ها مانند فیسبوک و اسپیس ایکس آموخته ام، نشان می دهد. با وجود این که به الگوهای بسیاری اشاره کرده ام و آن ها را در این کتاب شرح داده ام، اما این کتاب فرمولی برای موفقیت پیشنهاد نمی کند. تناقض آموزش کارآفرینی در این است که لزوما چنین فرمولی وجود ندارد؛ زیرا هر نوآوری ای جدید و منحصر به فرد است، هیچ قدرتی نمی تواند در واژه های مشخصی تجویز کند که چگونه خلاق باشید. در واقع تنها الگوی قدرتمندی که دریافته ام این است که انسان های موفق ارزش را در جاهای پیش بینی نشده می یابند و آنها این کار را نه با فکر کردن به فرمول ها، که با اندیشیدن درباره ی کسب و کار بر اساس اصول ابتدایی انجام می دهند.

صلحی كه همه‌‌ی صلح‌‌ ها را بر باد داد

۴۲۴,۷۱۰ تومان

صلحی كه همه‌‌ی صلح‌‌ ها را بر باد داد روایتی است از وقایعی که به فروپاشی امپراتوری عثمانی در طول جنگ جهانی اول انجامید و مایه‌ٔ تغییر اساسی در خاورمیانه شد و، بنا به عقیده‌ی نویسنده، به شروع جنگی دامن زد که همچنان ادامه دارد. این کتاب تنها به نقش اروپا در خاورمیانه نمی‌پردازد، بلکه تأثیر این دگرگونی در خود اروپا را نیز دربرمی‌گیرد.

دیوید فرامکین، پژوهشگر و تاریخ‌نگار امریکایی بود که سال‌ها در دانشگاه بوستون درس تاریخ می‌داد. دیوید فرامکین به ترکیب اتفاقات و حوادث تاریخی معروف است و این‌ که تاثیر جریانات مختلف از جاهای مختلف جهان را در بازه‌ های زمانی یکسان روی همدیگر بررسی و مطالعه کرده است. فرامکین هفت کتاب نوشته است که مشهورترینش همین کتاب بود که نامزد جایزه‌ ی پولیتزر و جایزه‌ ی ملی حلقه منتقدان هم شده است.

طراحی حسی

۱۸۹,۸۱۳ تومان

نورمن در کتاب طراحی حسی هدف طراحی را بهبود احساس مصرف کننده به محصول و در نتیجه افزایش کارایی محصول مطرح می‌کند.به عبارتی او تاکید دارد که در طراحی، همه چیز به کارکرد محصول ختم نمی‌شود و باید به احساس مصرف کننده نسبت به محصول هم توجه داشت.وی معتقد است که واکنش افراد در برابر اشیا در سه سطح غریزی، رفتاری و تفکری یا اندیشمند صورت می گیرد.

طرز فکر

۱۹۶,۹۵۱ تومان

کتاب طرز فکر می‌ خواهد به ما بگوید که امکان پیشرفت برای همه انسان‌ها وجود دارد، اگر ما دنبال شناخت خودمان باشیم به بسیاری از توانمندی‌ های خود پی می‌بریم. کتاب طرز فکر از 8 بخش تشکیل شده است. بخش اول به ماهیت طرز فکر و اهمیت آن می‌ پردازد. در فصل دوم تلاش می‌کنیم تا بررسی عمیق‌تر و دقیق‌تری برای طرز فکرها داشته باشیم و نگاهمان جزئی‌ نگرتر باشد. در فصل سوم به حقیقت توانایی و دستاورد پی می‌بریم و متوجه می‌شویم آن کسانی را که نابغه می‌دانیم انسان‌های خارق العاده‌ ای نبوده‌ اند بلکه نوع نگاه متفاوتی به زندگی داشته‌اند و روی نحوه تفکر خود کار کرده‌اند.

عزت نفس در 10 گام

۱۸۶,۷۶۳ تومان

عزت نفس ریشه اعتماد به نفس و داربست اصلی ارتباط سالم با خود و دیگران است. آن که خود را عزیز بداند، به خود احترام بگذارد، از هر آن چه موجب خواری است می گریزد و به نیکی و سلامت می گراید. عزت نفس سبب خود دوستی و دیگر دوستی و زمینه ضروری رضامندی و خرسندی است. کتاب عزت نفس در 10 گام که تنها چاپ دوم آن در آمریکا سه میلیون نسخه فروش رفته، یکی از بهترین کتاب هایی است که در این زمینه منتشر شده است. وجود آزمون های اضطراب، رضامندی خلق و خوی، افسردگی اعتماد به نفس و روش های شناخت درمانی کتاب را به خود آموزی بسیار مفید برای عموم و منبع مناسبی برای درمانگران، مشاوران و دانشجویان علوم رفتاری تبدیل کرده است.

عشق هرگز کافی نیست

۲۵۱,۵۳۹ تومان

نویسنده ی کتاب عشق هرگز کافی نیست (شیوه های نو برای حل مشکلات زناشویی و خانوادگی براساس شناخت درمانی) با تكيه بر نظريه شناخت درماني و از طريق بررسي ريشه ي مشكلات زناشويي و الهام از تجربيات تلخ و شيرين زن و شوهرها، به ارائه ي شيوه هايي نو و سنجيده كه در حل مشكلات زناشويي و خانوادگي موثر و كاربردي هستند، مي پردازد. همچنين با در نظر گرفتن پرسشنامه ها و جداول ارزنده كمك شاياني در تشخيص نوع مشكلات و در نتيجه يافتن بهترين راه حل مي كند.

عشق ویرانگر

۱۳۳,۶۵۰ تومان

کتاب عشق ویرانگر افراد دچار ویژگی های پر رنگ و اختلالات شخصیت را از اجتماع کنار نمی گذارد: بلکه بر آن پای فشاری دارد که اینان درصد چشمگیری از اجتماع آدمیان را تشکیل می دهند.

اما در عین حال کتاب بر این پرسش نیز همواره استوار و پایدار می ماند که چرا خواننده می باید از فرو افتادن در گرداب چنین کشش ها و پیوندهای سراسر پر چالش و کشمکش ایمن بماند و یا به چنین عشق ورزی های بیمارگونه ای پایان بخشد.

غالبا داستان این گونه آغاز می شود که : شما با فردی جذاب و فریبنده و دوست داشتنی ملاقات می کنید و در همان برخورد اول سخت شیفته و عاشق او می شوید. آن گاه پس از مدتی متوجه عادات و رفتار غیر معمول او می گردید و در نهایت مشکلات شدید شخصیتی او خود را به نمایش می گذارد.

عشق ویرانگر

۱۷۶,۴۱۸ تومان

کتاب عشق ویرانگر به‌ عنوان یک راهنما برای شما عمل خواهد کرد و شما را با اشکال مختلف اختلالات روانی آشنا می‌کند. پس از شناساندن انواع مختلف تیپ‌های شخصیتی دارای اختلال، یک نتیجه‌گیری و راهکار نهایی را به شما نشان می‌دهد. اگر هنوز وارد رابطه جدی نشده‌اید و دوست دارید با افراد سالم آشنا شوید، این کتاب مناسب شما نیز خواهد بود. همچنین افرادی که دوست دارند شناخت دقیق‌تری از خودشان داشته باشند، می‌توانند از نکات ارائه شده در آن استفاده کنند.

عظمت خود را دریابید

۵۹,۴۰۰ تومان

دکتر وین دایر در کتاب  عظمت خود را دریابید، با فلسفه اش که میلیون ها نفر را در جهان برانگیخته ، به شما کمک می کند تا دست در دست او به دنیای بیکران درون خود سفر کنید ، آن را بکاوید ، به عظمت آن واقف شوید و سپس از آفرینش های دگرگونی های پویا در زندگیتان بهره ببرید .

در طول این سفر برخی از اصول و مفاهیمی که از زندگی که تا به حال در پس پرده ابهام پنهان بود به راحتی بر شما اشکار خواهد شد .در کتاب عظمت خود را دریابید همچنین خواهید آموخت که چگونه احساسات و هیجانات منفی را از قلب و ذهن بزدایید، آلت دست رویدادهای ناگوار و رفتارهای نا مطلوب دیگران نشوید و به راستی آزاد زندگی کنید.

 

عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست

۱۶۳,۲۳۱ تومان

کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست  نگرش جدیدی برای مواجهه با سوگ معرفی می‌کند. این نگرش جدید را نه استاد دانشگاهی که خودش را در دفتر کارش زندانی کرده و سوگ را مورد مطالعه قرار داده است، بلکه کسی که خودش در غم و اندوه زندگی کرده ارائه می‌دهد.این کتاب، مسیری برای بازنگری در رابطه‌مان با سوگ ارائه می‌دهد و خوانندگان را تشویق می‌کند سوگشان را واکنشی طبیعی به مرگ و فقدان ببینند، نه وضعیتی نا به‌ جا که نیاز به تغییر دارد. با تغییر تمرکز از سوگ به عنوان مشکلی که باید حل شود، به تجربه‌ای که باید بر آن مرهم گذاشته شود، به خواننده چیزی را می‌دهیم که بیش از همه برای خودمان می‌خواهیم: درک، محبت، اعتبار و راه‌ حلی از طریق درد. امّا این کتاب فقط برای دردمندان نیست؛ این کتاب می‌خواهد وضعیت را برای اطرافیان آن‌ها هم بهتر کند.

فقر احمق می‌ کند

۱۴۸,۹۷۵ تومان

در فقر احمق می‌ کند علیه این ادعا که تحت شرایط دشوار نیز می‌توان به موفقیت‌های چشمگیر رسید، استدلال‌های فراوانی آورده شده است. نویسندگان اثر با جزئی‌ نگری و دقتی درخور تحسین، انواع و اقسام داده‌های آماری را در جهت اثبات بی‌ اعتباری سخنان این‌ چنینی به کار گرفته‌اند. چرا که پیشاپیش از اثرات مخرب این طرز فکر بر زندگی مردم در جوامع گوناگون آگاه بوده‌اند.

مطالعه‌ی این کتاب به ما خواهد آموخت که از طریق مدیریت زمان، به مدیریت منابع پُل بزنیم. از این جهت، این اثر هم مناسب مخاطبین عام است و هم شایسته‌ی توجه فعالین عرصه‌ی سیاست و اقتصاد.

فهرست مهمانان

۱۸۷,۳۴۸ تومان

فهرست مهمانان دومین رمان جنایی لوسی فولی است.موضوع کتاب پیدا شدن جسدی در شب عروسی است که تصورش، هرکسی را به فکر فرو می برد.

در جزیره‌ای نزدیک ساحل بادخیز ایرلند، مهمانان دور هم جمع می‌شوند تا آغاز زندگی مشترک دو نفر را جشن بگیرند.در میانه ی مراسم  ناگهان چراغ ها خاموش می شوند، صدای جیغی به گوش می رسد، تاریکی مطلق همه جا را فراگرفته و با روشن شدن دوباره ی آن ها، جسدی پیدا می شود.تک تک افراد حاضر، رازی را سینه حمل می کند. حسادت، اشتباه و جنایت.

فوق ستاره فروش شوید

۹۴,۷۲۳ تومان

کتاب فوق ستاره فروش شوید، شامل 21 روش عالی برای فروش بیشتر، سریع‌تر و آسان‌تر در بازار هاى رقابتى، اثر برایان تریسی، از آنِ فروشندگان بلند پروازى است که مى‌ خواهند فروش و درآمدشان را به سرعت افزایش دهند. این کتاب براى کسانى نوشته شده که در جمع 10 درصد بالاى فروش در حیطه فعالیت خود هستند و یا مى‌خواهند در این ردیف قرار بگیرند. فروشندگان بیشتر از دو چیز انگیزه مى‌ گیرند: پول و موقعیت شغلى. فروشندگان خواهان درآمد بیشتر هستند. آنها موفقیت خود را با درآمدى که در مقایسه با دیگران به دست مى‌ آورند اندازه مى‌ گیرند. از این‌ها که بگذریم، مى‌ خواهند شناخته شوند، مى‌ خواهند از تلاش‌هایشان قدرشناسى شود و بر موفقیت‌هایشان ارج بگذارند. کتاب فوق ستاره شوید به فروشندگان جهش‌ هاى کوانتومى را در هر دو زمینه آموزش مى‌ دهد.

قانون 5 ثانیه

۱۷۵,۶۱۵ تومان

قانون 5 ثانیه می‌تواند در هر لحظه از زندگی روزمره و در مواجهه با دشواری، عدم قطعیت و ترس موثر واقع شود. این قانون ممکن است در بهبود وضعیت سلامت، افزایش بهره‌‌ وری و مقابله با تاخیر‌ کاری کمک کند.

حدودا همه ما در زندگی این دروغ را باور کرده‌ایم که برای ایجاد تغییر، باید احساس آمادگی کنیم؛ ما این دروغ را باور کرده‌ایم که بالاخره در مرحله‌ای از زندگی اعتماد به نفس کافی به دست می‌آوریم و شجاعت به خرج می‌دهیم. خیلی از مردم ایده‌های فوق العاده‌ ای دارند، اما فکر می‌کنند چیزی که کم دارند انگیزه است؛ اما این طور نیست!

قانون جذب

۶۸,۶۵۶ تومان

نویسنده در کتاب قانون جذب ، تمرین‌ها و راهنمایی‌های کاربردی و مفیدی به شما ارائه می‌کند که با کمک آن‌ها بتوانید در زمان کم به خواسته‌ها و آرزوهای خود برسید و چیزهایی را که دوست ندارید از زندگی خود دور کنید.

هرکسی در زندگی همان چیزهایی را به سمت خود جذب می‌کند که انرژی، حواس و توجه‌اش به آن معطوف است. مهم نیست آن چیز مثبت باشد یا منفی، هر چیزی که در طول روز بیشتر به آن فکر یا توجه کنید همان برایتان اتفاق می‌افتد و مرتب هم تکرار می‌شود. او در این کتاب به شما یاد می‌دهد قانون جذب چگونه رخ می‌دهد. همچنین با انجام تمرین‌ها و راهکارهای کتاب می‌توانید زندگی خود را در جهت مثبتی تغییر دهید.

قدرت

۱۴۹,۶۸۸ تومان

قدرت،این راز بزرگ است. رازی که بسیاری از بزرگان و دانشمندان از گذشته تا به امروز آن را در اختیار داشته‌اند و دارند. ما می‌توانیم از این قدرت استفاده کنیم. باید بدانیم که حق ماست

به آرزوها و خواسته‌های خود برسیم، حق ماست که آرامش، سلامتی و زیبایی داشته باشیم. خوشحال باشیم و از زندگی خود لذت ببریم. اراده کنیم و دنیای خود را در اختیار گیریم. این قدرت در

درون همه ما نهفته است بنابراین حق ماست که از این قدرت و راز بزرگ استفاده کنیم.

قدرت شروع ناقص

۱۵۶,۱۰۳ تومان

به نظر نویسنده ی کتاب قدرت شروع ناقص زمان شروع یک رشته یا حرفه، الگوگیری از عملکرد بهترین‌های آن حوزه کاری اشتباه است. البته یادگیری از تجربه دیگران عالی است و می‌تواند به عنوان یک میانبر ما را از تجربه‌های تلخ یا روش‌های وقت‌گیر نجات دهد، اما تقلید صد درصد از افراد موفق، گاهی به جای پیشروی، مانع حرکت ما می‌شود. مقایسه وضعیت فعلی خود با فردی که سال‌ها از ما جلوتر است اغلب باعث می‌شود احساس ناکافی بودن پیدا کنیم و با دیدن تجهیزات و توانایی‌های برتر دیگران، خیلی ساده دلسرد یا حتی از مسیر منحرف شویم. در این شرایط احتمالا با خودتان فکر کنید قبل از برداشتن قدم اول باید مدرک جدیدی بگیرم، ابزارهای بیشتری تهیه کنم یا با آدم‌های بیشتری آشنا شوم.

قلعه حیوانات

۷۰,۵۳۷ تومان

رمان قلعه حیوانات در طول جنگ جهانی دوم نوشته و در سال ۱۹۴۵ میلادی در انگلستان منتشر شد، ولی اواخر دهه ۱۹۵۰ میلادی به شهرت رسید. کتاب که در ۱۰ فصل نوشته شده روایتی از گروهی از جانوران اهلی است که در اقدامی آرمان‌گرایانه و انقلابی، صاحب مزرعه (آقای جونز) را از مزرعه‌اش فراری می‌دهند تا خود اداره مزرعه را به دست بگیرند و برابری و رفاه را در جامعه خود برقرار کنند. ریاست این جنبش را گروهی از خوک‌ ها به‌ دست دارند، ولی پس از مدتی این گروه جدید نیز به زعامت خوکی به نام ناپلئون همچون آقای جونز به بهره‌کشی از حیوانات مزرعه می‌پردازند و هرگونه مخالفتی را سرکوب می‌کنند و سر هر کس را اندیشه متفاوتی دارد به سنگ می‌کوبند.

قهوه ی سرد آقای نویسنده

۱۴۲,۵۶۰ تومان

در کتاب قهوه ی سرد آقای نویسنده بخش اول در مورد نویسنده‌ای خوش‌ذوق به نام آرمان روزبه است که از زبان خود به بیان خاطرات گذشته‌اش می‌پردازد و بخش دوم از دید دانای کل به ماجرای معشوقه‌ی سابق او که خبرنگاری چیره‌دست است معطوف شده… نویسنده‌ی داستان ما پس از اتفاقاتی غیرمنتظره به بیمارستان روانی منتقل می‌شود و تا یک‌ سوم انتهایی داستان، تلاش او برای رهایی را شاهد هستیم. از طرف دیگر معشوقه‌اش، مارال پس از یک سال که تصور می‌کرده آرمان مرده با دریافت نامه‌هایی مشکوک از او، دوباره جستجویش را برای یافتن نویسنده آغاز می‌کند. در پایان‌ بندی کتاب، رازی که روزبه معین مانند دیواری بین آرمان و مارال ساخته فرو‌ می‌ ریزد و قهوه نوشیده می‌شود.

قورباغه را بخور

۸۴,۱۵۰ تومان

برایان تریسی در کتاب قورباغه را بخور توضیح می‌دهد  نهادینه کردن خصلت عملگرایی -این‌ که انسان بدون اهمال‌کاری یک راست سراغ کار مهم برود- نیاز به تمرین و تکرار دارد. به طوری که این رفتار ملکه‌ی ذهن شود و حرف را به عمل برساند. بیست و یک  نکته  که در این کتاب آورده شده در سال‌های اخیر به موفقیت افراد زیادی کمک کرده است. با خواندن مطالب این کتاب و عمل به نکات آن تنها با سه ویژگی تصمیم‌گیری، انضباط و اراده می‌توان به  وسوسه پشت گوش انداختن غلبه و  به اهداف مهم زندگی دست پیدا کرد.

کار عمیق

۱۲۹,۹۳۷ تومان

کال نیوپورت در کتاب کار عمیق (قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته) می‌گوید که تمرکز در دنیای پرآشوب امروز، حلقه مفقوده موفقیت است.
در اقتصاد فعلی، روز به روز به تمرکز و کار عمیق بیشتر نیاز پیدا می‌کنیم و همزمان، روز به روز داشتن تمرکز و کار عمیق سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. اینگونه است که داشتن مهارت کار عمیق، شما را به یکی از معدود افراد بسیار ارزشمند در کسب و کار و زندگی شخصی‌تان تبدیل می‌کند.صرف نظر از اینکه برنامه نویس کامپیوتر، نویسنده، بازاریاب، مشاور یا کارآفرین باشید، برای موفقیت، باید بهترین چیزهایی را که می توانید تولید کنید، امر مهمی که نیاز به عمیق بودن دارد.

کتاب 13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی دهند

۱۷۷,۲۱۰ تومان

کتاب 13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی دهند اثر ایمی مورین و ترجمه منصور بیگدلی است . این کتاب درباره ی راهنمای مهارت های زندگی زنان،روانشناسی زنان،اعتماد به نفس،ابراز وجود در زنان،خودسازی در زنان می باشد.

با اقرار به قدرت‌ تان و به‌ کارگیری اعتماد به‌ نفستان، هویت خود را برای داشتن یک زندگی سرشار از لذت و هدف پیدا کنید. زنان شجاع و قوی بسیاری در دنیا وجود دارند که در حال ایجاد تفاوت هستند. آن‌ها برای تغییر قوانین و پیروز شدن بر فاجعه‌های هولناک جنگیده‌اند و کارهای برجسته‌ای انجام داده‌اند.

کتاب 17 اصل کار تیمی

۱۴۶,۶۴۴ تومان

بدون بازیکن عالی نمی توان تیمی عالی ساخت. این یک واقعیت است. می گویند”هرقدر هم که بازیکنان خوب باشند،به هرحال امکان باخت وجود دارد. اما بدون بازیکنان خوب،بردن محال است.با این حساب ازکجا می توان بازیکنان خوبی پیدا کرد؟یا خودمانیم،چگونه می توان از خودمان بازیکن بهتری بسازیم؟برای داشتن بازیکنان خوب در یک تیم،در واقع غیر از این دو،چاره دیگری نیست:یا آن ها را آموزش بدهید یا اشخاص آموزش دیده را به خدمت بگیرید.یا باید بازیکنانی که در اختیار ،کار کنید و از آن قهرمان بسازید و یا از بیرون از سازمان خود افرادی با قابلیت قهرمان شدن استخدام کنید.این کتاب درهر دو مورد می تواند به شما کمک کند.

کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت

۱۹۴,۱۱۹ تومان

کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت ویرایش سوم از یکی از پرفروش ترین کتاب های نوشته شده در مورد وارن بافت و اصل موفقیت و دیگر بزرگان سرمایه گذاری است. بافت و بسیاری دیگر از نابغه های سرمایه گذاری از صفر شروع کردند و تنها از راه
سرمایه گذاری به ثروت های میلیارد دلاری دست یافتند. جالب است که روش ها و استراتژی های این افراد بسیار متفاوت از یکدیگرند. اما حتماً نقاط مشترکی در روش کار این افراد وجود دارد که باعث موفقیت چشمگیر وبی نظیر آنها شده است. مارک تایر نشانمی دهد اصولی که بافت و دیگران را به « 23 اصل و7 اشتباه بزرگ » در این مجموعه کم نظیر با گردآوریثروتمندترین سرمایه گذاران دنیا تبدیل کرد، همان روش های ذهنی و استراتژی هایی است که این افراد ایجاد کرده و در مدت 50 سال به انجام آنها پایبند بوده اند. پس از خواندن کتاب، استراتژی های خود را در مقابل اصول گفته شده قرار دهید تا دریابید چه اندازه با موفق ترین سرمایه گذاران دنیا همسو هستید.

کتاب آبنبات پسته ای

۲۷۷,۲۰۰ تومان

آبنبات پسته ای با زبانی طنزآمیز روایتگر قصه های شیرین روزهای نوجوانی محسن است. داستان با کنجکاویِ او برای فهمیدن راز دوستش – سعید- آغاز می شود و از آنجا که کنجکاوی نام مودبانه فضولی است، اتفاقات مختلف و طنزآمیزی می افتد که در نهایت محسن را به این نتیجه می رساند کاشکی هیچوقت برای فهم این راز تلاش نمی کرد. در خلال بیان روند داستان، برخی از رویدادهای مهم تاریخی بین سالهای 70 تا 72 روایت می شود و تاثیر این رویدادها بر زندگی خانواده محسن و همسایگان آنها که همگی ساکن کوچه سیدی شهر بجنورد هستند، مشاهده می شود؛ از حمله صدام به کویت گرفته تا تخریب دیوار برلین و تجزیه شوروی و المپیک بارسلون و انتخابات مجلس چهارم و ….

کتاب آپارتمان پاریس

۲۱۷,۴۴۴ تومان

کتاب آپارتمان پاریس جدیدترین اثر لوسی فولی است.داستان با ناپدید شدن یکباره‌ ی بن و تلاش جس برای یافتن او شکل می‌گیرد، اما مشکل اینجاست که ساکنان آپارتمان بن که همه از یک خانواده هستند، از پاسخ دادن به سوالات جس درباره‌ی گم شدن برادرش سر باز می‌زنند. جس باور دارد که آن‌ها رازی را مخفی می‌کنند، اما نمی‌داند چطور باید از حقیقت ماجرا سر در بیاورد. تا آنکه بالاخره یکی از همکاران جس به نگرانی او بها می‌دهد و به‌ مرور رازها برملا می‌شوند. حالا جس که برای فراموش کردن گذشته‌ی خود به پاریس آمده بود، وارد ماجرایی شده که به آینده‌ی برادرش بن، گره خورده است.

کتاب آتش و خون دوجلدی

۱۳۶,۲۳۴ تومان

کتاب آتش و خون ،تاریخچه ای از خاندان تارگرین را با جزئیات تمام به تصویر می کشد و حقایقی قابل توجه را پیرامون این خاندان و آن چه که بر آن ها گذشته برملا می سازد.

قرن ها پیش از وقایع بازی تاج و تخت خاندانی قدرتمند بر روی تخت آهنی نشسته بودند. خاندان تارگرین یکی از خاندان های نجیب زاده از نژاد والریا بودند که توانستند از نابودی والریا نجات یابند. آنان سال ها در جزیره دراگون استون زندگی می کردند تا این که “اگان تارگرین” و خواهرانش “رینیس” و “ویسنیا” سوار بر اژدهایانشان هفت پادشاهی را به زانو در آورده و کل وستروس را فتح نمودند. این خاندان قدرتمند به مدت سیصد سال بر روی تخت آهنی نشستند.

کتاب آدم های سمی

۲۱۲,۸۵۰ تومان

لیلیان گلاس روش‌های مختلفی در کتاب آدم های سمی ارائه می‌دهد که با کمک آن‌ها بتوانیم در برابر این افراد و تاثیراتشان مقابله کنیم؛ یکی از روش‌های بسیار معمول در مواجهه با این افراد، دوری و جلوگیری از معاشرت با آن‌هاست. معمولا این افراد با حسادت‌ ورزی خود، آرامش و آسایش را از زندگی می‌گیرند و آن را به جهنم تبدیل می‌کنند.

این افراد همه جا وجود دارند و ما باید بتوانیم آن‌ها را شناسایی کنیم. یک مدیر خشن، همسری بی‌ ملاحظه، یک دوست با افکار منفی و یا یک برادر معتاد می‌تواند تمام زندگی ما را تحت‌الشعاع قرار دهد.

باید در مقابل این افراد رفتارمان را مدیریت کنیم و سعی کنیم تا از کوچک‌ترین تاثیرها نیز جلوگیری کنیم. رفتار ما در مواجهه با این افراد باید به گونه‌ای باشد تا افکار مخرب آن‌ها را مهار کنیم و کینه، نفرت و حسادت را دور بریزیم.

کتاب آذرخش

۲۸۲,۰۷۶ تومان

کتاب آذرخش درباره دختری به نام سارا آذرخش است که وقتی چهار سال بیشتر نداشت، پدر و مادرش را بر اثر سانحه رانندگی از دست داد. اتفاقی که شکافی عمیق بین خانواده‌های پدری و مادری سارا ایجاد کرد. دلایل این شکاف در جریان رمان و در برخی از اتفاقات آن توضیح داده شده است.

اما داستان کتاب در یک کلانتری آغاز می‌شود. جایی که از سارا به دلیل توهین و فحاشی شکایت شده و او باید در کلانتری حاضر تا به موضوع رسیدگی شود.

رمان آذرخش دو ماجرای عاشقانه دارد. یکی مربوط به سارا و دیگری مربوط به دایی سارا. داستان سارا در مقایسه با داستان دایی‌اش بسیار ساده و سرراست است اما ماجرای عاشقانه بهرام بسیار تراژدیک و همراه با پیچیدگی است. ماجرایی که رنج بسیار زیادی هم برای بهرام و هم برای سارا به همراه دارد.

کتاب آرامش

۱۰۰,۲۳۷ تومان

نویسنده در کتاب آرامش با ما از دستاوردهایش از سقوط به اعماق افسردگی و بازگشت به زیباییِ بودن می‌گوید. گفته‌های هیگ از رنج، امید، خودباوری و رضایتمندی، از سر پندآموزی نیست؛ بلکه مرواریدهایی‌ اند که از دل اقیانوس تاریکی‌ها صید شده‌‌ اند. به گفتۀ هیگ، کتاب آرامش کتابی است درهم‌ و برهم از هرآنچه به او آرامش می‌دهد؛ از گزیده‌هایی از متون تا دستور غذایی، از روایت‌هایی از زندگی افراد سرشناس تا فهرست فیلم‌های محبوبش. خواندن کتاب ترتیبی ندارد و می‌توان آن را در وقفه‌های کوتاه میان ضرب‌ آهنگ تند زندگی مطالعه کرد. مت هیگ روزنامه‌نگار و نویسندۀ کتاب‌های داستانی و غیرداستانی است که برای بزرگسالان و کودکان می‌نویسد. داستان‌های او بیشتر به سبک ادبیات گمانه‌زن است و آثار او به بیش از چهل زبان ترجمه شده است.

کتاب آسیب شناسی روانی

۸۲۴,۶۷۰ تومان

کتاب آسیب شناسی روانی  اثر دیوید اچ بارلو و ترجمه مهرداد فیروزبخت است.

آسیب شناسی روانی موضوع مهمی در حوزۀ فعالیت روان شناسان بالینی و روان پزشکان است که هدف آن مطالعۀ سبب شناسی، بررسی روند شکل گیری، و توصیف علائم و نشانه های اختلالات روانی و شرح و توصیف اختلال های ذهنی و رفتاری است، که به طور تلویحی – تصریحی دلالت بر وجود نوعی نابهنجاری و ناسازگاری دارند. این شاخه از علم روان شناسی بالینی و روان پزشکی با تاکید بر ماهیت نشانه ها، علائم و طبقه بندی اختلالات روانی، دستیاران روان پزشکی و دانشجویان روان شناسی بالینی را برای تشخیص و تبیین اختلالات روانی یاری می دهد. سازمان بندی موضوعی کتاب به گونه ای تنظیم شده است که در حد ممکن فراگیرندگان را با مصرف زمان کمتر با ماهیت آسیب شناسی درد و بعد مفهومی و بالینی آن آشنا کند.

 

کتاب آموزش جامع و اصولی نقاشی به کودکان و نوجوانان

۲۰۲,۰۰۰ تومان

کتاب آموزش جامع و اصولی نقاشی به کودکان و نوجوانان، اصول اولیه و مهم نقاشی برای کودکان را آموزش میدهد. رده سنی در نظر گرفته شده برای این کتاب سنین بین 5 تا 12 سال است. بنابراین مربیان و والدین عزیز باید به این نکته توجه داشته باشند. این کتاب می تواند به عنوان یک کتاب کمک آموزشی برای مربیان کودک نیز در نظر گرفته شود تا که بتوانند از تکنیک های ارائه شده در آن برای آموزش نقاشی به کودکان استفاده کنند.

کتاب آموزش حرکت دادن اشیا از راه دور با استفاده از فکر

۶۸,۳۱۰ تومان

نویسنده در کتاب آموزش حرکت دادن اشیا از راه دور با استفاده از فکر ،شما را با مفاهیم اولیه‌ی دورجُنبی آشنا می‌سازد.توانایی دورجنبانی یا سایکوکینسیس یکی از هیجان‌انگیزترین مهارت‌های فراروانی است که به تأثیرگذاری بر ماده از طریق قدرت مغز یا انرژی‌های روانی اطلاق می‌شود. ممکن است باور این امر که می‌توان اشیاء را از دور و بدون برخورد دست با آن‌ها حرکت داد، عجیب و غیر واقعی به نظر بیاید و شما افرادی را که دارای چنین مهارتی هستند، دیوانه خطاب کنید. حتی ممکن است جابه‌جا شدن اشیاء را گردن وزش باد بیندازید و آن را اتفاقی بدانید. با این وجود، شما می‌توانید به دورجنبانی باور داشته باشید و یا آن را جعلی بدانید اما حقیقت این است که همه می‌توانند این مهارت را یاد بگیرند.

برای انجام این کار، مجبور نیستید ساعت‌ها مراقبه کنید یا تمرین‌های پیچیده‌ای انجام دهید تا به نتیجه برسید. همه‌چیز آسان، ساده و تا حد امکان در دسترس است. نویسنده در این کتاب برجسته همه‌ی آنچه را که برای حرکت دادن اشیاء از راه دور لازم دارید، در نهایت سادگی و دقت برای شما بازگو می‌کند.

کتاب آموزش گام به گام برنامه نویسی پایتون

۳۲۸,۳۳۳ تومان

کتاب آموزش گام به گام برنامه نویسی پایتون اثر جواد وحیدی و رمضان عباس نژاد ورزی است.

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا و تفسیری است که برای توسعه‌ی برنامه‌های متن‌باز و تجاری استفاده می‌شود. پایتون از طراحی ساده و خوانا برخوردار است که باعث شده است کاربران با سطح مختلف تجربه بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

پایتون با سینتکس خوانا و فلسفه “خواندن‌پذیری” (readability) شناخته می‌شود، به این معنی که کدهای نوشته شده با پایتون، قابل فهم و خواندن آسان هستند. این زبان دارای مجموعه‌ای از قوانین و مبانی است که ساختار منطقی برنامه را تعیین می‌کند.

با پایتون می‌توانید برنامه‌های متنوعی را توسعه دهید، از برنامه‌های کوچک و ساده تا برنامه‌های بزرگ و پیچیده. از محاسبات علمی و تحلیل داده گرفته تا توسعه وب، اپلیکیشن موبایل، رباتیک و هوش مصنوعی، پایتون در صنایع مختلف کاربرد دارد.

کتاب آیا می توانم رابطه ام را نجات دهم؟

۱۴۱,۰۰۱ تومان

کتاب آیا می توانم رابطه ام را نجات دهم؟برگرفته از نظریات دکتر مایکل اس. برودر می باشد.

دکتر برودر در مقدمه چنین گفته است: عنوان این کتاب، آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ از شایع‌ترین مشکلاتی بوده‌ است که من در طول سه دهه در کارم به‌ عنوان روان‌شناس بالینی با آن مواجه بوده‌ام. این نه‌تنها سؤالی بسیار شایع است، بلکه برای بیشتر اشخاص و زوج‌ هایی که در طول این سال‌ها با من مشورت کرده‌اند، گیج‌کننده بوده‌ است. امیدوارم این کتاب به‌ نحوی به این پرسش پاسخ دهد تا شما به‌ سرعت بتوانید تصمیمی درست بگیرید و به راه‌ حلی برسید که برایتان قانع‌کننده باشد. برای این‌ که موضوع مورد بحث را ساده کنم، در سراسر کتاب برای روابطی همچون ارتباط زناشویی، ارتباط بین نامزدها، کسانی‌ که در مرحله‌ی آشنایی هستند یا هر نوع ارتباط بلندمدت یا کوتاه‌مدت و هر نوع جهت‌گیری جنسی، از اصطلاح رابطه استفاده می‌کنم که همچنین شامل زوج‌ هایی که از هم طلاق گرفته‌اند، در فکر آشتی هستند یا می‌کوشند قطع رابطه‌ی خود را توجیه کنند نیز می‌شود.

کتاب آیین سخنرانی

۱۵۴,۱۹۲ تومان

کتاب آیین سخنرانی (چگونه اعتماد به نفس و نفوذ کلام داشته باشیم) شامل بسیاری از عقاید و دستورالعمل‌های ارزشمند برای امور روزانه‌ی تمامی انسان‌هاست. در حال حاضر، دوره‌های آموزش سخنرانی دیل کارنگی در سراسر جهان شعبه‌های فراوانی دایر کرده است و تا به ‌حال نیز بیش از یک میلیون نفر از این کلاس‌ها فارغ‌ التحصیل‌ شده‌اند. این دوره‌ها، به افراد کمک می‌کند تا با کشف استعدادهای پنهانی خود و استفاده از آن‌ها، به زندگی شاد‌تر، دلیرانه‌تر و پرثمرتری دست یابند.

قواعد مورد مطالعه در این کتاب و به‌ کار گرفتن آن‌ها، به هر شخصی کمک می‌کند تا ضمن ملاقات با اشخاص یا گروه‌های مختلف، با گشاده‌رویی، آسودگی خیال و به‌ طرز مؤثر و قانع کننده‌ای با آن‌ها سخن بگوید.

کتاب اتاق

۱۵۹,۶۳۷ تومان

کتاب اتاق داستان مادر و کودکی است که سال‌ها در یک اتاق کوچک در دل خانه‌ای دورافتاده زندانی شده‌اند.راوی داستان یک کودک ۵ساله به نام جک است که در اتاق به دنیا آمده و هیچ تصوری از دنیای بیرون از اتاق ندارد. همه‌چیز را در مقیاس اتاق می‌سنجد و چیزی غیر از آنچه تاکنون دیده نمی‌پذیرد. جک با مادرش در اتاق زندگی می‌کند. پیش از زندانی‌ شدن در این اتاق، مادر زندگیِ واقعی در جامعه را تجربه کرده است. اما جک تجربه‌ای مستقیم و بی‌واسطه از لمس دنیای واقعی ندارد. تصاویر ذهنی و جهان این کودک در همان چیزهایی خلاصه می‌شود که در اتاق دیده یا از زبان مادر شنیده است.

داستان زندگی این مادر و فرزند و آزار و اذیت و شکنجه‌های روحی و جسمی‌ ای که مادر در این اتاق متحمل شده بسیار دردناک و خواندنی است. شخصیت منفی داستان هم «نیک پیر» است. او این مادر و کودک را در اتاق زندانی کرده و خودش، بیرون از اتاق و در دنیای واقعی، درست همانند یک فرد معمولی کار می‌کند و روزگار می‌گذراند.

کتاب اثر مرکب (ایجاد تحولی شگفت انگیز در زندگی درآمد و موفقیت شما)

۱۶۳,۲۷۶ تومان

دارن هاردی  در کتاب اثر مرکب  (ایجاد تحولی شگفت انگیز در زندگی درآمد و موفقیت شما) رمز موفقیت را در عمل گرایی و استمرار میداند. یعنی باید یه کار را انجام داد و نباید پیش از حد نگران بود و فکر کرد. میخواهید صبح زود بلند شوید. به خودتان بگویید که این هفته میخواهم فقط نیم ساعت زودتر بلند شوم. و اینکار را ادامه دهید. آنگاه متوجه میشوید سال بعد هر روز 5 صبح بیدارید. میخواید پول خود را جمع کنید تا یک وسیله بخرید، از خرج روزانه خود، اندکی کم کنید و به آن پول دست نزنید. مثلا به جای تاکسی با اتوبوس به سرکار بروید. آنگاه میبینید که به راحتی پول لازم برای خرید وسیله موردنظر خود را پیدا میکنید.

کتاب اثر مرکب:آغاز جهشی در زندگی،موفقیت و درآمد شما

۱۱۵,۶۳۲ تومان

کتاب اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی،موفقیت و درآمد شما (ثروتمندان خودساخته) نوشته ی لورن هاردی و ترجمه ی لطیف احمدپور و میلاد حیدری است.این کتاب توسط انتشارات نگاه نوین به چاپ رسیده و با تخفیف استثنائی در بوک یک عرضه شده است.

از جهاتی، کتاب اثر مرکب نوشته ی دارن هاردی را می توان جان کلام کتاب هایی دانست که در دهه های گذشته در زمینه ی توانمندسازی و رسیدن به موفقیت منتشر شده اند. شاید به همین خاطر باشد که شماری از نام آورترین اساتید جهانی این رشته، نظرشان را در مورد این کتاب نوشته اند و همگان را به مطالعه ی دقیق و حتی چندباره ی آن دعوت کرده اند. فلسفه و تفکر پشت این کتاب می تواند به حدی اثرگذار شود و تحول ایجاد کند که هیچ بعید نیست در سال های آینده گروه هایی در فضاهای آنلاین و آفلاین شکل بگیرند که حامل اندیشه ی اثر مرکب باشند. این کتاب را باید آمیخته با جان کنیم و در اکنون مان جاری سازیم و نتایج اش را هم در مقیاس یک عمر متشکل از امروزها و این لحظه ها ببینیم و بسنجیم که گفت: زندگی، آبتنی کردن در حوضچه ی اکنون است.

کتاب از خوب به عالی

۱۳۵,۱۴۵ تومان

کتاب از خوب به عالی چرا برخی از شركت‌ها جهش می‌كنند و برخی دیگر خیر. کتاب خوب به عالی همان‌گونه كه از نامش برمی‌آید، مسیر رشد و بالندگی را ترسیم می‌كند. عرصه‌های بزرگ اقتصادی را ارئه می‌كند و ما را با عملكرد مدیران برتر آشنا می‌سازد. با متنی ساده و به دور از الفاظ تخصصی، مفاهیم مدیریتی را شرح می‌دهد. وجه تمایز آن از سایر كتاب‌ های مدیریتی، نگرش خلاق آن است، بدین معنا كه اصول و روش‌های مدیریتی را از قالب كلیشه‌های همیشگی خارج می‌ كند و می‌گویید كه همه ما در زمینه‌ای كه فعال باشیم می‌توانیم بالا و بالاتر برویم. می‌توانیم افق دید خود را وسعت بخشیم و خود را از چمبره ماندن در وضعیت صرفا خوب برهانیم

کتاب از ذهن تا ماده

۱۵۵,۹۲۵ تومان

داسون چرچ ، محقق برنده ی جایزه ، در کتاب از ذهن تا ماده ، علمی را توضیح می دهد که نشان می دهد ذهن ما چگونه ماده را ایجاد می کند.

خانواده،جامعه،کشور،گونه ها و سیاره و بالاخره کیهان خواهید دید که خلقت چگونه در مقیاس آگاهی کیهانی به رقص درآمده است و ذهن فردی شما نیز در این رقص شرکت می کند.

کتاب از عرش به فرش

۸۴,۸۲۳ تومان

کتاب از عرش به فرش بیانگر پنج مرحله سقوط شرکت‌های قدرتمند است که با آگاهی از آن می‌توان مانع شکست و سقوط کسب و کارهای نوپا و یا حتی مشهور و قدیمی شد.

کالینز در این کتاب، ابتدا توضیح می‌دهد که چرا بعضی از کسب‌ و‌ کارها با وجود موفقیت و شهرت همه‌گیر، به ناگاه دچار شکست می‌شوند. او علت این شکست‌ها را نه تغییرات محیطی و یا بدشانسی، بلکه رهبرانی می‌داند که شرکت را در جهتی نادرست به حرکت در آورده و با سوء مدیریت، بحران‌های شرکت را تشدید می‌کنند.

سپس کالینز، راه‌ حلی را پیشنهاد می‌کند. او می‌گوید که رهبران می‌توانند راه مقابله با این سقوط را بیاموزند تا اگر خود را در حال زوال یافتند، روند آن را تغییر داده و معکوس کنند.نتیجه‌ پروژه‌ تحقیقاتی او به شناسایی پنج مرحله‌ گام به گام روند زوال شرکت‌ها انجامیده است. با شناخت و درک این مراحل، رهبران می‌توانند به طور قابل ملاحظه‌ای احتمال سقوطشان را کاهش دهند.

 

 

کتاب اسب سیاه

۱۶۵,۳۳۰ تومان

کتاب اسب سیاه اثر تاد رز – اگی اگاس ، با ترجمه پیام بهرام پور توسط انتشارات مون به چاپ رسیده است.هدف اصلی از نوشتن و انتشار این کتاب، کشف مسیرهای دیگری برای رسیدن به موفقیت و کامیابی است که شاید در فرمول‌های معمول ما شناخته شده نباشند. در این نوع از موفقیت، شما منتظر نمی‌مانید تا به موفقیت برسید و سپس از آن لذت ببرید، بلکه برعکس، شما قادرید در هر لحظه از مسیر موفقیت، لذت و کامیابی زندگی را تجربه کنید.

برنده‌های غیرمنتظره، چگونه موفق می‌شوند؟ بسیاری از افراد در اینستاگرام، از طریق کتاب، فیلم‌ها و سخنرانی‌های انگیزشی و پلتفرم‌های دیگر، تلاش می‌کنند ما را به موفقیت برسانند. آن‌ها برای این کار، شیوه‌ها و فرمول‌های بسیاری خلق و ابداع کرده‌اند. خیلی از صحبت‌های آنان درست است. بااین‌حال، آیا کسانی هستند که به صورت‌های غیرمنتظره به موفقیت رسیده باشند؟

کتاب استامبولی(نوشته‌ها‌وعکس‌ها‌‌سفر‌به‌استانبول)مون

۱۰۸,۹۰۰ تومان

ضابطیان این بار به سراغ کشور ترکیه و شهر استانبول رفته و کتاب حاضر سفرنامه‌ای متفاوت از استانبول است، در اینجا او سعی دارد استانبولی را به تصویر بکشد که با استانبول ذهن ایرانیان کاملا فرق دارد و در جریان کتاب به مکان‌هایی اشاره می‌کند که کمتر به آنها پرداخته شده است. او استانبول را شهری بینابین سنتی اجند هزارساله و مدرنیسمی اغراق شده، که گاهی در اروپای غربی هم نمی‌شود نمونه‌اش را دید، توصیف می‌کند. در طول کتاب از آداب و سنن و فرهنگ‌های مردم ترکیه، که گاها بی‌شباهت به فرهنگ ایرانیان هم نیست، صحبت می‌کند.

کتاب استراتژی بازاریابی صادرات

۲۲۷,۶۰۱ تومان

کتاب استراتژی بازاریابی صادرات برای هر فردی در کسب‌ و کارهای کوچک یا متوسط تألیف شده است. همچنین بخش‌های بازاریابی بین‌المللی شرکت‌های بزرگ نیز می‌توانند با استفاده از راهنمایی‌های استراتژیک این اثر به سطوح بالاتری از موفقیت در صادرات دست پیدا کنند.

صادرات به معنای ارتباط با بازارهای فرامرزی و تقاضای این بازارها برای کالاهای داخلی است. در بازار جهانی، صادرات نقشی مهم در رشد و سودآوری شرکت‌ها ایفا می‌کند. امروزه، برای شرکت‌های چند ملیتی بزرگ، دیگر صادرات مزیت محسوب نمی‌شود. علت این امر کاهش موانع موجود برای تجارت، پیشرفت ارتباطات از راه دور، حمل‌ونقل، فناوری‌های پردازش داده و افزایش مسافرت‌های جهانی است. در واقع، در دهه‌های اخیر، شمار زیادی از شرکت‌های متوسط به صادر کنندگانی فعال و پویا در بازار جهانی تبدیل شده‌اند. همچنین صادرات به یکی از ابتکارات راهبردی مهم در رشد بسیاری از شرکت‌های کوچک و متوسط تبدیل شده است. بدون موفقیت در صادرات، بسیاری از کارخانه‌ها نمی‌توانند در بازار داخلی اشباع‌ شده به حیات خود ادامه دهند.

کتاب استیون اسپیلبرگ و فلسفه

۱۱۱,۳۷۵ تومان

کتاب استیون اسپیلبرگ و فلسفه شامل مجموعه مقالاتی است به قلم نویسندگانی که کارشان تدریس و تحقیق فلسفه است. در هر مقاله، یکی از موضوعات و مسائل فلسفی در آثار اسپیلبرگ به بحث گذاشته می‌شود، موضوعاتی مانند متافیزیک، معرفت‌شناسی، اخلاق، ارزش‌ شناسی، زیبایی‌شناسی، فلسفه سیاسی، فمینیسم و فلسفه ذهن. با توجه به غنای موضوعات بجز اهالی فلسفه و منتقدان حرفه‌ای فیلم، نوآموزان و علاقه‌مندان غیرمتخصص فلسفه نیز در زمره مخاطبان آنها هستند.

در پایان کتاب پیوستی وجود دارد که به بحث درباره ارتباط فیلم‌های اسپیلبرگ و فلسفه کمک می‌کند. فهرست شیندلر، آمیستاد، هوش مصنوعی و گزارش اقلیت چهار فیلم از شاخص‌ترین آثار اسپیلبرگ هستند.

کتاب اشراف زادگان فقیر

۳۹۲,۰۴۰ تومان

اشراف زادگان فقیر ساده‌زیستی و فرار از مادیات را نقد می‌کند و از طرفی ثروت‌افکنی را هم جایز نمی‌شمارد. بلکه نویسنده معتقد است که انسان برای رسیدن به آرامش فکری در این دنیا و پایان یافتن جنگ فکری او در رابطه با شرایط اقتصادی دنیای بعد از تمدن بشری، نیاز به مادیات دارد. برطرف کردن این نیاز را هم کار سختی نمی‌داند؛ چون ایمان دارد که برای همه‌ی انسان‌ها به اندازه‌ی کافی منبع نعمت موجود است.

شما در هیچ کجای جهان هستی نشانه‌ای از فقر نخواهید دید‌! این نشانه را فقط می‌توان در تصورات و توهمات انسان یافت که البته بعدها به واقعیت زندگی‌اش تبدیل خواهد شد. انسان تنها گونه‌ی موجود روی زمین است که خالق فقر است، در حالی که توانایی خلق ثروت به شکل طبیعی به او داده شده است‌.

کتاب اصل گرایی (اصل را بچسبید و فرع را رها کنید)

۱۲۱,۷۷۰ تومان

کتاب اصل گرایی (اصل را بچسبید و فرع را رها کنید) اثر مک کیون توسط انتشارات آموخته به چاپ رسیده است.

اصل گرايان از نه بيشتر از بله استفاده مي كنند. شايد در زمان خاصي مودبانه ترين راه براي نه گفتن آن باشد كه صرفا رك بگوييم نه. اما چه به صورت «مايه ي خرسندي من است كه به فكرم بودي، اما متاسفانه امكانش نيست» باشد يا به صورت «كاش مي توانستم، اما خيلي گرفتارم»، راه هاي متنوعي وجود دارد كه بدون آنكه در عمل از كلمه ي نه استفاده كنيم، به درخواست كسي به طور روشن و مودبانه نه بگوييم.

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

۱۳۸,۵۰۰ تومان

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED (همراه با کتابچه نکات مهم در سخنرانی) اثر کریس اندرسون است. این کتاب به شما راهنمایی می‌کند که چگونه با استفاده از روش‌های TED، مهارت‌های سخنرانی و فن بیان خود را بهبود ببخشید و در ارائه‌ها و سخنرانی‌هایتان موثرتر شوید.

اصول اساسی این روش شامل موارد زیر می‌باشد:

1. قصه‌سازی: داستان‌سرایی یکی از اصول اساسی در سخنرانی‌های TED است. در این روش، به جای ارائه اطلاعات خشک و روشن، از داستان‌ها و تجربیات شخصی استفاده می‌شود تا پیام شما برای مخاطبان جذاب و قابل فهمتر باشد.

2. ساده و مختصر: در سخنرانی‌های TED، زمان محدود است و باید مثل یک متخصص، مفهوم‌های پیچیده را به زبان ساده و قابل فهم برای مخاطبان توضیح دهید. از کلمات و جملات بسیار کوتاه استفاده کنید و از پاز، روان و واضح صحبت کنید.

کتاب افسانه کارآفرینی

۲۰۶,۱۶۷ تومان

مایکل گربر نویسنده ی کتاب افسانه کارآفرینی، رشد و پیشرفت یک کسب و کار را مانند رشد و نمو انسان درنظر گرفته است و برای آنها سه مرحله کودکی، نوجوانی(توسعه) و بلوغ را معرفی کرده است. او معتقد است در هر یک از این مراحل باید از استراتژی‌های معینی بهره گرفت تا شرکت به مرحله‌ی بعدی خود برسد. هم‌چنین او سه جنبه‌ی شخصیتی کسب و کارها را مورد بررسی قرار داده است و آنها را با سه شخصیت مدیر، متخصص و کارآفرین معرفی می‌کند و روحیات و وظایف هریک را توضیح می‌دهد.

کارآفرین، رویاپرداز درونی شما است. کارآفرین با داشتن رویاهای بزرگ برای گسترش شرکت، در آینده زندگی می‌کند. در این نقش، صاحب کسب‌و‌کار، مرتبا مرزهای کار خود را گسترش می‌دهد اما از جزئیات کارهای اجرایی متنفر است.

مدیر در گذشته زندگی می‌کند و اهداف تعیین‌ شده و محقق شده در سال گذشته را به‌خوبی می‌شناسد. مدیر، منابع لازم را تهیه کرده، محل کار را سازمان‌دهی می‌کند و درباره موارد و جزئیات اساسی دستوراتی صادر می‌کند.

متخصص کار را انجام داده و کالاها و خدمات را تولید می‌کند. متخصص کارهایی را انجام می‌دهد که کارآفرین مشخص کرده و مدیر موافقت کرده است. متخصص درونی شما در لحظه زندگی می‌کند.

کتاب افسانه کاریزما:هنر جذاب بودن

۱۴۱,۰۷۵ تومان

کتاب افسانه کاریزما:هنر جذاب بودن (راهکارهای موثر رفتار کاریزماتیک)، اثر اولیویا فاکس کابان و ترجمه علی اکبر جنیدی جعفری است.

این اثر هنر یا به عبارتی بهتر دانش کاریزماتیک‌ بودن را در اختیار افراد خواهان آن قرار می‌دهد آن هم با ابزارهای کاربردی و قابل اجرا.به شما کمک می‌کند شخصیتی کاریزماتیک‌تر داشته باشید. نویسنده در این اثر به مخاطب یادآوری می‌کند، کاریزما تقریبا برای همه قابل فراگیری است به شرطی که تمرینات کتاب را به درستی انجام دهید؛ با تقویت‌ کردن کاریزما در خود می‌توانید آن را مسئولانه و در جهت کارهای خوب به کار ببرید.

کتاب افسردگی نهفته

۱۷۱,۵۴۲ تومان

افسردگی نهفته دیدگاهی یگانه درباره‌ٔ یکی از علل شایع اما اغلب ناشناخته‌ٔ افسردگی است. افرادی که دچار این نوع افسردگی می‌شوند تقریباً همیشه خوب به نظر می‌رسند و به‌ندرت رنج درونی‌شان‌ را نشان می‌دهند؛ البته اگر اصلاً چیزی بروز دهند!

فصل یکم تعریفی از افسردگی کاملاً نهفته و ویژگی مهم آن یعنی کمال‌طلبی ارائه می‌دهد و ده ویژگی اصلی آن را نیز تبیین می‌کند.

در بخش دوم کتاب، پنج مرحلهٔ بهبود را آغاز می‌کنیم: آگاهی، تعهد، رویارویی، پیوند و تغییر.

دو فصل آخر (در بخش سوم کتاب) به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید چگونه این تغییرات جدید را حفظ کنید و به الگوهای دردناک قدیمی در خودتان و روابطتان عقب‌نشینی نکنید. انرژی لازم برای ایجاد تغییر ممکن است با انرژی لازم برای نهادینه‌ کردن آن متفاوت باشد.

کتاب اگر او با من بود (زبان اصلی)

۱۴۸,۹۹۵ تومان

کتاب اگر او با من بود (if he had been with me) رمانی تأمل برانگیز نوشته لورا نولین است که به پویایی های پیچیده دوستی، عشق و تأثیر انتخاب ها بر زندگی ما می پردازد. این کتاب که در سال 2012 منتشر شد، زندگی دو دوست دوران کودکی، پاییز و فینی را دنبال می‌کند که در چالش‌های بزرگ‌شدن، انتخاب‌ها و برخورد با عواقب آن انتخاب‌ها پیش می‌روند.

این کتاب از طریق روایتی صمیمانه و شخصیت‌های مرتبط، به خوانندگان نگاهی اجمالی به تأثیر عمیق زمان‌بندی، تصمیم‌گیری‌ها و پیوندهای پایداری که زندگی ما را شکل می‌دهند، ارائه می‌کند. به ما یادآوری می‌کند که حتی در مواجهه با مصیبت، قدرت دوستی و استحکام روح انسانی می‌تواند منجر به لحظات غیرمنتظره رشد و خودیابی شود.

کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی

۴۰۳,۹۲۰ تومان

کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی تالیف دکتر علی اکبر سیف در حوزه ی دروس دانشگاهی است که انتشارات دوران آن را به چاپ رسانده است.

از آنجا که متخصص اندازه گیری به ویژگی روانی مورد نظرش دسترسی مستقیم ندارد تا مانند یک ویژگی جسمی یا یک رفتار آشکار آن را مستقیماً اندازه بگیرد، ناچار است به رفتارهایی از فرد که به گمان او معرف ویژگی روانی مورد نظر هستند مراجعه کند و به اندازه گیری آن ها بپردازد. مثلاً رفتارهایی از افراد را که معرف هوشمندی یا کم هوشی هستند اندازه می گیرد و بر اساس آن ها تعیین می کند که نمره ی هوش هر کسی چقدر است. یا با پرسیدن سؤال هایی از دانش آموزان کلاس تعیین می کند که هر یک از آن ها چه مقدار از دانش و مهارت های درسی را که قرار بوده است یاد بگیرد، یاد گرفته است.

کتاب انسان در جستجوی معنا

(دیدگاه 1 کاربر)
۱۰۰,۲۳۷ تومان

این کتاب در بر دارنده خاطرات فرانکل از وضعیت خود و سایر قربانیان اردوگاه‌های کار اجباری آلمان در خلال جنگ دوم جهانی است. فرانکل در این کتاب به عنوان یک (روان‌شناسی اگزیستانسیالیتی) روان‌شناس اگزیستانسیالیت به اهمیت جستجوی معنا برای زندگی، در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌پردازد و ضمن روایت خاطراتش از اردوگاه‌های کار اجباری، تلاش می‌کند که نگرش جدیدش را در روان‌شناسی (لوگوتراپی) تبیین کند.

کتاب انسان در جستجوی معنا (معنا درمانی)

۱۲۸,۲۴۵ تومان

کتاب انسان در جستجوی معنا در دو بخش نوشته شده است، بخش اول شامل خاطرات فرانکل از اردوگاه کار اجباری آشویتس است و بخش دوم آن مکتب تخصصی دکتر فرانکل یعنی لوگو تراپی یا معنادرمانی را توضیح می‌دهد. دکتر فرانکل در بخش دوم می‌گوید:«من تردید دارم که پزشکی بتواند پاسخی به این پرسش بدهد که معنای زندگی هر فردی چیست؟ زیرا معنای زندگی از فرد به فرد، روز به روز، ساعت به ساعت در تغییر است.

کتاب انگشتان ثروت ساز(برنامه ای عالی برای افزایش درآمد)

۱۷۹,۴۸۷ تومان

کتاب انگشتان ثروت ساز با بیان رابطه پول با ذهن و بدن و ارائه ی روش ضربه زنی ای اف تی به همراه تمرینات مربوطه به ما کمک می کند تا موانعی که بر سر استقلال مالی و موفقیت وجود دارد بر داریم و سریع تر به وضعیت مالی ای که در انتظار آن هستیم دست پیدا کنیم.

وقتی روش ضربه درمانی “ای اف تی” را کشف کردم همه چیز برایم تغییر کرد. در ان لحظه کم کم متوجه شدم که همیشه فکر می کردم علتی بیرونی عامل بی پولی من است اما بعد فهمیدم برداشت ها، تصمیم ها و باورهای محدود کننده، علت بی پولی بودند.

این آگاهی اولین گام شگفت انگیز به سمت تغییر است، اما سوالی باقی می ماند: چگونه تغییر کنم؟ می دانم الگوهای بد، نظام های باوری و محدودیت هایی که تجربه کرده بودم، علل اصلی هستند، اما چه باید می کردم؟

کتاب انگیزه (تکنیک های موثر ایجاد انگیزه در دنیای امروز)

۱۵۱,۷۶۷ تومان

کتاب انگیزه كتابي است كه شما را به تفكر وا مي‌ دارد تا شروع به كار كنيد و زندگي خود را از اين رو به آن رو كنيد، با ابزارهايي كه در طي مسير مطالعه با آن ها آشنا خواهيد شد.

اثري كه به همگان نشان خواهد داد، اگر هر فرد بر سر پستي كه بايد باشد، آنگاه كارها بهتر، سريع تر و با انگيزه بيشتري پيش خواهد رفت. در واقع انگيزه چيزي نيست كه بتوان به ديگري هديه كرد بلكه بايد كاري كرد تا انگيزه دروني مردم نميرد. اگر هر كس متناسب با آنچه كه به لحاظ شخصيتي مناسب احوالات اوست بر سركار گمارده شود نيازي به انگيزه بيروني ندارد زيرا خود انگيزه اي والا در وجودش حس مي‌كند و آنگاه تنها وظيفه ما كمك به حفظ و افزايش همين انگيزه دروني است.

کتاب انواع زنان

۲۷۱,۸۱۴ تومان

کتاب انواع زنان کتابی روان‌شناختی است، که به بیان موضوع کهن الگو‌ها در زنان می‌پردازد. در این کتاب شما با کهن الگوی درونی خود، که همان الهه‌های یونان باستان هستند، آشنا می‌شوید و با استفاده از آنها به شناختی متفاوت از خود دست می‌یابید.

الهه‌های یونان باستان شامل هرا، دمتر، هستیا، آرتمیس، آفرودیت، پرسفون و آتنا می‌شوند که هرکدام نماد یک نوع رفتار در زنان هستند. بولن، روان‌ پزشکی است که سال‌ها در زمینه‌ی اساطیر باستانی مطالعه و تحقیق کرده و طی مشاوره‌‌ های گوناگون خود، تجربه‌ی فراوانی در زمینه‌ی کهن الگو‌ها به‌دست آورده است.

نویسنده بیان می‌کند که برخلاف عقیده یونگ، شخصیت ما برگرفته از یک کهن الگو نیست؛ بلکه رفتار ما در شرایط مختلف می‌تواند نشان دهنده‌ی کهن الگو‌های متفاوت و به‌ نوعی متضاد باشد. البته معمولا در هر شخص یک کهن الگو‌ی غالب وجود دارد که تشخیص و مطالعه‌ی آن، می‌تواند به شناخت بهتر افکار و احساسات ما کمک کند.

کتاب انواع مردان

۲۱۱,۲۰۰ تومان

کتاب انواع مردان، روان‌شناسی مردان از دیدگاه زنی است که دهه‌های متوالی دربارهٔ مردان مطالعه کرده است. در این کتاب، دربارهٔ خطاها و مشکلات مردان سخن گفته شده و در مورد اهمیتِ توجه به نکات مثبت در آنها حرف زده شده است.

مردان در بیان احساسات و درونیاتشان سکوتی تاریخی دارند. کتاب انواع مردان، سکوت را می شکند. مردها یک جور نیستند، یک جور به زنان، همجنسان، کار و فرزندانشان نگاه نمی کنند. تصمیمات مهم زندگی شان را بر اساس یک الگو نمی گیرند و الگوی قانع کردن آن ها برای انجام کاری یا عدم انجام دادن کاری یکسان نیست. مردی که ممکن است خود شما باشید یا به عنوان پدر، پسر، برادر، همسر، همکار، رییس، کارمند و دوست در کنار شما قرار گرفته چه نوع مردی است؟ این کتاب به زنان کمک می کند تا ضمن عدم وابستگی ناسالم به مردان، یا درک مردانگی درون خود به هویتی مستقل دست یابند.

کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد

۱۸۸,۱۰۰ تومان

کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد مجموعه ای از نکات در مورد هر جنبه ای از رشد فیزیکی، عاطفی و اجتماعی کودک است که به شما توصیه هایی در مورد موضوعات مختلف از قبیل شیردهی، عادات خوابیدن ، دندان درآوردن ، نشانه های بیماری های رایج ، پیوند با کودک ، آماده سازی غذا و آلرژی های غذایی و… میدهد.

این کتاب حاصل همکاری یک پزشک اطفال موفق، دکتر گیلورد و یک نویسنده یعنی میشل هِاگن است؛ دکتر گی لرد، خود صاحب دو فرزند و نویسنده نیز مادر سه پسر است. آنها در این کتاب کوشیده‌اند زیاد به دنبال دلایل علمی برای توجیه رفتارهای کودکان نباشند و بیشتر بر جنبه‌های عملی و احساسی مرتبط با آنها در طول سال نخست تمرکز کنند.

کتاب حاضر به ساده‌ترین زبان ممکن و با شیوه‌ای آسان و قابل‌دسترسی نکات و توصیه‌های مهم و کاربردی را در اختیار والدین قرار می‌دهد. این کتاب راهنمایی جامع برای والدین است تا بتوانند یک سال اول زندگی راحت‌تر با فرزندشان کنار بیاید.

کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم

۱۹۰,۵۸۵ تومان

کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نوشته ی تینا سیلیگ و ترجمه ی محمدرضا آل یاسین است که توسط انتشارات هامون به چاپ رسیده است.

بسیاری از افکار و آرمان هایی که در این کتاب می خوانید به طور دقیق با مطالبی که در مراکز رسمی آموزشی تدریس می شود در تضاد و تقابل است. زیرا اصولی که در مدارس و دانشگاهها به آنها اشاره می شود با اصولی که خارج از فضای آموزشی با آنها سر و کار داریم تفاوت چشمگیری دارد. این دو گانگی عامل و مسبب همان تنش هایی است که افراد پس از فارغ التحصیلی و پیوستن به بازار کار با آن مواجه می شوند… مطالعه ی این کتاب مجالی است شگفت تا گرایشهایی را که نسبت به زندگی دارید دقیق تر بنگرید و از شر بسیاری از الگوهای معیوب گذشته که در ژرفای وجودتان ریشه دوانده رها شوید.

کتاب ایکیگای (بزرگترین راز ژاپنی برای سلامتی و طول عمر)

۸۴,۲۸۰ تومان

کتاب ایکیگای (بزرگترین راز ژاپنی برای سلامتی و طول عمر) توسط انتشارات چلچله به چاپ رسیده است.

واژه ی ایکیگای به مفهوم ژاپنی «دلیلی برای ماندن» ترجمه شده است. کتاب حاضر برای بررسی این مفهوم؛ روستایی را در انتهای شمالی جزیره ژاپن با جمعیت 3 هزار نفری به نام «اوگیمی» که بالاترین میزان ضریب امید به زندگی را دارد مورد تحقیق قرار داده است تا پی به رازهای خوشبختی ساکنان اوگیمی ببرد. هدف اصلی کتاب پی بردن به اسرار صدساله های ژاپنی است، تا علت شادی و طول عمر آنها را کشف کند. این کتاب کمک می کند، تا ایکیگای خودمان را که در اعماق وجودمان نهفته است، بیابیم و سطح رضایت و خوشبختی و معنی زندگی خود را بالاتر ببریم.

کتاب ایکیگای برای همه(راهنمای‌یافتن‌معنا)

۱۴۴,۷۸۷ تومان

کتاب های زیادی دررابطه با ایکیگای منتشر شده است اما در کتاب ایکیگای برای همه ،علاوه بر بررسی ایکیگای در فرهنگ ژاپن، در میابیم که شخصیت های برجسته ی جهان، ازمایکل جردن تا اپراوینفری،چگونه ایکیگای را یافته اند و از آن استفاده کرده اند. پس وقت را از دست ندهید و به کمک این کتاب ایکیگای تان را بیابید و از آن لذت ببرید.

کتاب ایکیگای کاربردی

۵۲,۰۳۴ تومان

کتاب ایکیگای کاربردی یک راهنمای بی‌نظیر ژاپنی برای رسیدن به زندگی بهتر و دوری از آشفتگی‌های درونی است.

کتاب پیش رو اثری است که مخاطب را برای پیدا کردن ایکیگای و معنای زندگی خود همراهی می کند. ایکیگای در واقع ارزش ذاتی و یا ارزشی است که انسان در زندگی خود می یابد، یک دلیل وجودی که باعث می شود فرد هر روز را با توجه به آن سپری کند و کارهای کوچک و بزرگی را که در هماهنگی با ایکیگای زندگی است و باعث ایجاد احساس سرزندگی و خوشبختی در وجودش می شود، به انجام برساند. یافتن ایکیگای در حقیقت یافتن هدف، یافتن خوشبختی و یافتن شور و شوق زندگی است.

این کتاب در 2 بخش و 7 فصل نوشته شده است و نویسنده در هر فصل یک توصیه عملی را برای کشف کردن و یافتن ایکیگای درونی شما بیان می‌کند. در پایان این اثر به‌خوبی می‌آموزید که چطور شعله انگیزه‌ی درونی‌تان را حفظ و از خاموش شدن آن جلوگیری کنید.

کتاب بادام وون پیونگ سون

۸۵,۳۷۸ تومان

کتاب بادام وون پیونگ سون از آثار داستانی ادبیات کره است. شخصیت اصلی کتاب پسری به نام یون است که با یک بیماری مغزی به نام «آلکسی تایمیا» به دنیا آمده. این بیماری به شکلی است که برای افراد مبتلا به آن بروز احساساتی مانند ترس یا خشم سخت است. در شب سالگرد تولد 16 سالگی یون اتفاقی برای او پیش می آید. گون نوجوان مشکل داری است که به مدرسه ی آنها می آید و با آمدن او همه چیز برای یون رنگ دیگری می گیرد؛ دنیای او در هم می شکند، پیوندی جذاب میان آن دو شکل می گیرد و زندگی جدیدی برای یون آغاز می شود که او را به قهرمانی مبدل می سازد که هرگز فکرش را نمی کرد.

کتاب بادبادک باز

۱۵۴,۴۴۰ تومان

کتاب بادبادک باز ماجرای بین دو دوست به نام‌ های امیر و حسن است. امیر و حسن هردو باهم بزرگ شده‌اند و رشد یا‌فته‌اند. امیر پسر یک ارباب است ولی حسن پسر خدمتکاری است که در خانه پدر امیر کار می‌کرد. حسن یک انسان پاک و ساده بود که با تمام وجودش خود را فدای امیر کرد. در جای جای داستان دردی که در زندگی حسن خفته کاملا قابل لمس است، به‌ طوری که با خواندن داستان محال است بغض تمام وجودتان را نگیرد.

امیر یک نویسنده‌ی اهل افغانستان ساکن کالیفرنیا است که برای نجات یک بچه راهی افغانستان می‌شود؛ افغانستانی که به خاطر طالبان یکی از سخت‌ترین دوران تاریخ چند هزار ساله‌اش را سپری می‌کند و به بهانه‌ی این سفر امیر شروع به تعریف داستان زندگی‌اش می‌کند.

کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد

۱۲۴,۷۴۰ تومان

در کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد با جنبه‌ی متفاوتی از برنامه‌ی‌ بازاریابی رو به رو می‌شوید. از اصطلاحات بازاریابی گرفته تا جزئیات برنامه‌ ریزی‌ های بازاریابی، پیام‌های تبلیغاتی و ارتباطات برخط (آنلاین)، همه و همه را در این کتاب مشاهده خواهید كرد.

اگر کسب ­و کاری برای اداره، فرآیندهایی برای تصمیم‌گیری، مشتریانی برای ارائه خدمات و زمانی برای اتمام کار خود پیش رو دارید، اگر قالب کسب­ وکار خود را به دست آورده‌اید، تازه با مشکلات مالی و زمانی مواجه خواهید شد و نیاز به توصیه‌های سریع و راه‌ حل‌ های عملی دارید که بتوانید فوراً آنها را به کار بندید.

این کتاب مخصوصاً برای کسب‌ و کارهایی مانند شما طراحی شده است، که بدون بهره‌مندی از حضور مدیر قدرتمند بازاریابی، بدون کمک کانون‌های تبلیغاتی معروف، یا حتی حضور کارمندی که تمام‌ وقت به برنامه‌ی بازاریابی‌تان رسیدگی کند، اداره می‌شود.

کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق

۱۲۹,۹۳۷ تومان

کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق ( کلیدهای بازسازی زندگی پس از طلاق ) به تبیین و تحلیل وضعیت روحی فرد پس از طلاق می‌پردازد و تلاش می‌کند راهکاری برای طی کردن مناسب این دوران به فرد پیشنهاد دهد.

اما دکتر بروس فیشر با ارائه چهارچوب مشخصی این امکان را برای خواننده فراهم می‌سازد تا این دوره کوتاه را بررسی کند، جایگاه خود را تشخیص دهد و با استفاده از رهنمودهای عملی گام به گام، به سوی آینده‌ای سالم و پرنشاط پیش رود. در واقع با مطالعه این کتاب، فرد می‌تواند از گذشته درس بگیرد، خود را بهتر بشناسد و ابعادی از وجود خود را پرورش دهد که قبلاً برای او ناشناخته بوده است. بهترین تعبیری که می‌توان از سازندگی این دوره کرد، نقاهت و بهبودی بعد از عمل جراحی است. تجربه نشان داده است که این کار حداقل یک سال طول می‌کشد. البته عده‌ای به زمان بیشتری نیاز دارند.

کتاب بازمانده روز

۲۳۷,۶۰۰ تومان

کتاب بازمانده روز داستان آقای استیونز سرپیش‌ خدمتی انگلیسی است که زندگی خود را وقف خدمت وفادارانه به لرد دارلینگتون کرده‌ است. داستان با رسیدن نامه‌ای از یک همکار قدیمی شروع می‌شود. در این نامه خانم کنتن از زندگی زناشویی خود می‌گوید که استیونز آن را حمل بر نارضایتی او از ازدواجش می‌کند. همزمان با رسیدن نامه موقعیتی برای استیونز پیش می‌آید که بتواند به بهانه تحقیق دربارهٔ استخدام مجدد خانم کنتن، دوباره برگردد سراغ رابطه‌ای که زمانی آن را بسیار دوست می‌ داشته‌ است. ارباب جدید خانه، آمریکایی ثروتمندی به نام فارادی او را تشویق می‌کند که ماشین را بردارد و برود به مرخصی‌ای که بی‌شک استحقاقش را دارد.این سفر فرصتی می‌شود برای استیونز که وفاداری تزلزل‌ ناپذیرش به لرد دالینگتون، معنای و مفهوم «تشخص» و حتی رابطه خودش با پدرش را مورد بازاندیشی قرار دهد. دست آخر، استیونز مجبور می‌شود که به مفهوم واقعی رابطه‌اش با خانم کنتن بیندیشد.

کتاب بازی ها (روانشناسی روابط انسانی)

۱۲۴,۷۴۰ تومان

کتاب  بازی‌ها روانشناسی روابط انسانی اثر اریک برن، به بررسی تحلیل رفتارهای متقابل در روان درمانی با زبانی ساده و روان می‌پردازد.

اریک برن معتقد بود برای شناخت کامل بیمار و دریافت نکات لازم برای درمان او باید به تعامل بیمار با دیگران دقت کرد. او معتقد بود تحلیل روابط انسانی بیمار با اطرافیانش می‌تواند اطلاعات ارزشمندتری نسبت به گفت‌ و گو با بیمار در اختیار روان درمانگر قرار دهد.

همین اندیشه‌ها پایه‌‌ی نظریه‌ای شد که نام اریک برن را در روانشناسی ماندگار کرد؛ «نظریه تحلیل رفتار متقابل». او این نظریه را سال ۱۹۵۰ ارائه کرد و هنوز هم یکی از نظریات برجسته در میان روانشناسان و روانکاوان محسوب می‌شود.

کتاب باشگاه پنج صبحی ها

۲۴۲,۰۴۹ تومان

کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها نوشته‌ی رابین شارما که یکی از تاثیرگذارترین آثار درباره‌ی موفقیت و روانشناسی خودسازی به شمار می‌آید، تاکنون به چندین زبان در کشورهای مختلف ترجمه شده است. این کتاب در قالب داستانی آموزنده به شما کمک می‌کند تا با سحرخیزی و انجام تمرین‌هایی خاص به خواسته‌های خود برسید.

در کتاب باشگاه پنج صبحی ها می‌خوانیم که ساعات ابتداییِ روز، زمان هایی هستند که قهرمانان واقعی را، به وجود می آورند. اگر می خواهید به زندگی خود مسلط شوید، لازم است از صبح زود، آغاز نمایید. ترک رختخواب در ساعت ۵ صبح، شما را از حواس پرتی در طول روز، در امان نگه می دارد و خلاقیت شما در امور کاری تان را افزایش می دهد.

کتاب باشگاه مغز 1

۱۷۸,۲۰۰ تومان

کتاب باشگاه مغز 1 کتاب آموزش و تمرین برای فعالسازی توانمندی های مغزی است.

این کتاب نوشته شده است تا شما، البته مغزتان، را یک لحظه هم تنها نگذارد. تمرینات در نظر گرفته شده در این کتاب از سویی و آموزش ها و نکات کاربردی از سوی دیگر، دست به دست هم داده اند تا در طی 16 جلسه شما را در هفت حیطه ی شناختی مهم حافظه، توجه، مهارت های بصری -فضایی، حل مساله و منطق، مهارت های محاسباتی، بازشناسی چهره و احساسات و مهارتهای کلامی بیش از پیش توانمند سازند. در حقیقت خرید این کتاب به منزله ی ثبت نام شما در یک دوره ی بازتوانی مغزی است که حضور و مشارکت فعال تان در جلسات آن الزامی است.

کتاب باشگاه مغز کودکان 1

۶۶,۰۸۲ تومان

کتاب باشگاه مغز کودکان 1 (آموزش،تمرین،سرگرمی (باشگاه مغز))

مجموعه‌ی باشگاه کودک برای والدین و معلمانی است که باور دارند، یادگیری و سرگرمی برای کودکان باید در کنار هم باشد. ما در این مجموعه به دنبال آن هستیم تا به کودکان یاد دهیم چگونه از عملکردهای متعدد ی خود (مانند توجه و حافظه) استفاده کرده و تمرینات این مجموعه را حل کنند.

تمریناتی که به‌ صورت هدف دار، پله پله و به تدریج از آسان به دشوار چیده شده اند و در هر پله کودک را با چالش جدیدی مواجه می‌سازند. در این کتاب شخصیت‌های کارتونی متنوعی (مثل بچه موشی و بچه پیشی) هم به کمک ما آمده اند تا بتوانند کودک را در این مسیر تشویق کنند. اگر شما هم مثل ما باور دارید که سن کودکی، بهترین سن برای رشد و ارتقای عملکردهای ی است، پس در این مسیر با ما همراه شوید.

کتاب باشگاه مغز کودکان3 آموزش،تمرین،سرگرمی

۷۴,۹۹۶ تومان

کتاب باشگاه مغز کودکان3 آموزش،تمرین،سرگرمی نوشته ی تارا رضاپور و حامد اختیاری

مجموعه‌ی «باشگاه مغز کودک» برای والدین و معلمانی است که باور دارند، یادگیری و سرگرمی برای کودکان باید در کنار هم باشد. ما در این مجموعه به دنبال آن هستیم تا به کودکان یاد دهیم چگونه از عملکردهای متعدد مغزی خود (مانند توجه و حافظه) استفاده کرده و تمرینات این مجموعه را حل کنند؛ تمریناتی که به‌ صورت هدف دار، پله پله و به تدریج از آسان به دشوار چیده شده اند و در هر پله کودک را با چالش جدیدی مواجه می‌سازند. در این کتاب شخصیت‌های کارتونی متنوعی (مثل بچه موشی و بچه پیشی) هم به کمک ما آمده اند تا بتوانند کودک را در این مسیر تشویق کنند. اگر شما هم مثل ما باور دارید که سن کودکی، بهترین سن برای رشد و ارتقای عملکردهای مغزی است، پس در این مسیر با ما همراه شوید.

کتاب بخشنده ستارگان

۱۶۷,۰۶۲ تومان

کتاب بخشنده ستارگان داستان چند زن است که با هم عهد می‌بندند تا به مردمی که تا به حال کتاب نخوانده‌اند، کتاب برسانند و آن‌ها را با دنیایی ناشناخته آشنا کنند. زنانی که متفاوت فکر می‌کنند و در تلاشند تا در یک اقدام دسته‌جمعی این تفاوت فکری را به نمایش بگذارند.آنها مطمئنند این کار آن‌ها، دانش و بینشی تازه برایشان به همراه می‌آورد و کمک می‌کند تا جامعه با قدرت و امیدواری گام بردارد. آن‌ها به کتاب‌ داری در کنتاکی ملحق می‌شوند و تیمشان شروع به کار می‌کند. در این میان ماجراهایی برای هرکدام اتفاق می‌افتد و در کنارش، عشق نیز در دلشان جوانه می‌زند.

کتاب بخواهید تا به شما داده شود

۱۳۳,۶۵۰ تومان

کتاب بخواهید تا به شما داده شود به معرفی 22 روش کارامد برای دستیابی به خواسته ها می‌پردازد و به شما کمک می‌کند که چگونه با استفاده از این روش ها افکار منفی‌اتان را که همچون سدی در برابر شما ایستاده‌اند کنار بگذارید و به آنچه که در درون دارید دست پیدا کنید.

در وادی این رازی که زندگی نام دارد، ما پیوسته به دنبال جواب هستیم. پیوسته میخواهیم سررشته ی زندگی خود را به دست بگیریم، اما نمیدانیم چگونه. همه ی ما میخواهیم ترسهایمان را به طریقی تسکین دهیم، از ترسهای کوچک تا ترسهای بزرگتری که داریم. این کتاب ارامش بخش به همه ی این مسایل می پردازد.

کتاب بدن فراموش نمی کند

۳۱۲,۳۴۶ تومان

کتاب بدن فراموش نمی کند کتابی ضروری برای هر که می خواهد تروما را به خوبی درک کند و راهی برای درمان آن بیابد. مادامی که احساس کنیم جای مان در قلب و ذهن کسانی که دوستمان دارند امن است. برای به پایان رساندن ایده هامان از کوه ها صعود میکنیم دشتها را در می نوردیم و تمام شب را بیدار می مانیم. کودکان و بزرگسالان برای کسانی که به آنها اعتماد دارند هر کاری می کنند. اما اگر احساس رها شدگی بی ارزشی با دیده نشدن کنیم هیچ چیز برای مان اهمیت نخواهد داشت. ترش کنجکاوی و بازیگوشی را نابود میکند برای داشتن جامعه ای سالم باید فرزندانی پرورش دهیم که بتوانند با خیال راحت بازی کنند و یاد بگیرند. بدون کنجکاوی امکان هیچ رشدی نخواهد بود و بدون توانایی واکاوی شخصیت خود از طریق آزمون و خطا امکان انطباق پذیری وجود ندارد.تروما واقعیتی اجتناب ناپذیر است.

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

۹۵,۰۴۰ تومان

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد (بدانید چه می خواهید و به دستش بیاورید)

با نوشتن، حوادث اتفاق می‌افتند، دکتر هنریت آن کلاوسر  به شما چگونگی آن را آموزش می‌دهد و خاطر نشان می‌کند، نوشتن هدف‌ها به شما کمک خواهد کرد به خواسته‌هایتان برسید. شما در این کتاب داستان‌هایی در مورد مردم عادی می‌خوانید که معجزات بزرگ و کوچکی در زندگی خود دیده‌اند، کسانی که نوشتن آرزوها در زندگی‌شان نقش اساسی بازی کرده و رویاهای آن‌ها را تبدیل به حقیقت کرده است. راهنمایی‌های همه جانبه‌ی دکتر کلاوسر و تمرینات بسیار آسانی که ارائه داده است مطمئنا حس خلاقیت و اعتماد به نفس شما را افزایش داده و بلیط مسیر موفقیت را در دستان شما قرار خواهد داد.

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد،همراه با دفترچه یادداشت

۱۸۶,۲۱۹ تومان

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثری است از هنریت کلاوسر و ترجمه محمد گذرآبادی که توسط انتشارات رسا به چاپ رسیده است.

نخستین گام برای دستیابی به اهداف و رویاها نوشتن است.

اگر در رسیدن به چیزی که در زندگی می خواهید جدی هستید، تصمیم قطعی بگیرید، به عنوان راهی برای ترغیب خود و ارزیابی میزان پیشرفتی که داشته اید، به طور منظم با افراد همفکر ملاقات کنید. وقتی مجبور باشید تا زمان ملاقات بعدی تکالیف خاصی را انجام دهید، انگیزه بیشتری برای تکمیل کار پیدا می کنید.

چنین گروهی، بهترین حالت، شما را به حد نهایی توان تان می رساند و حتی وقتی افق دید شما محدود می شود مقصد را به یادتان می آورد.

کتاب بنیاد حق طبیعی بر اساس اصول آموزه دانش

۹۰,۲۰۰ تومان

کتاب بنیاد حق طبیعی یکی از ارکان اصلی نظام «‌یوهان گوتلیب فیشته»، فیلسوف آلمانی در دوره ینا است که به شرح و تفصیل فلسفه حق یا فلسفه سیاسی او اختصاص دارد. دو رکن دیگر نظام فکری او یعنی آموزه دانش و آموزه اخلاق از مباحث دیگر کتاب است.

این کتاب از دو بخش تشکیل شده است: بخش نخست، که بخش فلسفی و متافیزیکی کتاب است، به بحث در باب مبانی فلسفی جامعه و اجتماع سیاسی بشری می‌پردازد، و بخش دوم، که بخش کاربردی کتاب است، اصول مطرح‌شده در بخش نخست را در حوزه‌های ملموسی مثل رابطه زن و شوهر، رابطه والدین و فرزندان، رابطه دولت‌های همجوار با یکدیگر، و مسائلی از این دست به کار می‌بندد. کتاب بنیاد حق طبیعی از یک سو منبع مهمی برای مطالعه فلسفه سیاسی آلمانی در اواخر قرن هجدهم و از سوی دیگر منبعی بسیار ارزشمند برای فهم فلسفه سیاسی کانت و هگل، دو فیلسوف دیگر ایدئالیسم آلمانی، است.

کتاب به امید دل بستم

۲۴۰,۰۷۵ تومان

کتاب به امید دل بستم، داستانی است درباره‌ی چند نوجوان که به بیماری‌های مختلفی مبتلا و در بیمارستان بستری هستند.آن‌ها حالا دیگر دوست‌های خوبی شده‌اند و در شیطنت‌ها و دزدی‌های بچگانه شریک یکدیگر هستند.سَم شخصیت محوری داستان‌ است.

لنکالی در کتاب به امید دل بستم روایتگر زندگی گروهی از بیماران است که تا پیش از آن، دیگران تنها حس ترحم نسبت‌به آنان داشته‌اند، اما با خواندن این داستان مهیج بیش از پیش به آن‌ها نزدیک می‌شوند، درکشان می‌کنند و پابه‌پایشان اشک می‌ریزند و می‌خندند.

کتاب به بچه ها گفتن،از بچه ها شنیدن 1

۱۸۸,۱۰۰ تومان

در کتاب به بچه ها گفتن،از بچه ها شنیدن 1 (گفت و شنود با کودکان) چگونگی مهارت‌های ارتباطی با فرزندان را برای پدران و مادران شرح داده است و همچنین از تجارب شخصی و پاسخ به پرسش‌های متداول در زمینه ارتباط با فرزند صحبت شده است.

دو نویسنده معروف در حوزه کودک نکات کلیدی درباره گفتگو با فرزندان را شرح داده‌اند و بر این موضوع که گفتگو دوسویه است تاکید کردند. گفتگو نیاز به گفتن و شنیدن دارد و مهم‌ترین روش برای برقراری ارتباطی صحیح با کودکان گفتن و شنیدن است.نمی‌توان تنها با برقراری یک رابطه یک‌سویه ارتباطی مؤثر و سازنده داشت. این کتاب نکات کوچک ولی کاربردی را شرح و بسط می‌دهد که والدین بسیاری در سراسر جهان به آن نیاز دارند.

 

کتاب به بچه ها گفتن،از بچه ها شنیدن 2

۱۹۵,۵۲۵ تومان

در کتاب به بچه ها گفتن،از بچه ها شنیدن 2 گفته شده پدران و مادران و آموزگاران باید دست به دست هم بدهند و با یکدیگر همکاری کنند. هر دو طرف باید تفاوت میان واژه‌هایی را که باعث تضعیف یا تقویت روحیه می‌شود، تفاوت میان واژه‌هایی که سبب برخورد یا همکاری می‌شود، واژه‌هایی که حضور ذهن کودک را مختل می‌کند و نیروی تفکر او را ناممکن می‌سازد، و واژه‌هایی که علاقه‌ی طبیعی او را به یادگیری برمی‌انگیزد، بدانند. سپس متوجه شدیم که مسئولیت ما در قبال کودکان نسل امروز دو برابر است، زیرا هرگز موقعیت این چنین نبوده است که جوانان در معرض این همه تهاجم تصویری ستمگرانه‌ی اتفاقی قرار داشته باشند.

کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد

۹۱,۵۷۵ تومان

کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد در شناخت مشکلات، کدورت‌ها و تلاش برای بهتر شدن روابط شما کمک می کند.

همه می‌دانند که رسیدن به عشق واقعی همیشه آسان نیست. همه‌ی ما هرازگاهی درباب مسائل مختلف، از شکستن چرخه‌ی جروبحث گرفته تا مهار کردن حسادت یا بهبود تعاملات جنسی، نیاز به توصیه‌های مفید داریم. در این کتاب توصیه‌ها و راهنمایی‌هایی خواهید یافت که کمک می‌کنند دست در دست هم در فراز و نشیب‌های زندگی زناشویی مسیر خود را بیابید. درباره‌ی تغییرات قابل پیش‌بینی زندگی مانند بچه‌دار شدن، عوض کردن خانه و بازنشستگی و همچنین شوک‌های ناگهانی که برخی افراد ناگزیرند با آن‌ها مواجه شوند، مانند فقدان عزیزان، از کار بیکار شدن و خیانت در این کتاب راهکارهایی خواهید یافت.

نویسنده در این کتاب با زبانی ساده به ما نشان می‌دهد که تغییرات اساسی از خود ما شروع می‌شود. اگر خودمان تغییر کنیم، شرایط نیز بر وفق مراد ما می‌شود.

کتاب بهترین سال زندگی

۱۱۱,۳۷۵ تومان

کتاب بهترین سال زندگی (آرزو کنید،برنامه ریزی کنید، زندگی کنید!)

درک این موضوع بسیار مهم است که بهترین سال زندگی ما چیزی است که توان و قدرت دستیابی به آن را داشته باشیم. می‌تواند بهترین تصویری باشد که از خود در ذهن داریم، اما به‌طور حتم نمی‌تواند یک زندگی خیالی دور از ذهن باشد که هرگز امکان رسیدن به آن را نداریم. زندگی در خیال، رویا، امید و آرزو، انحراف از مسیر اصلی و مانع از درک و تعهد ما به تصمیمی است که ما را به‌ سمت بهترین روزهای زندگی‌مان هدایت می‌کند.

کتاب بی حد و مرز

۱۷۴,۴۸۷ تومان

در کتاب بی حد و مرز اثر جیم کوییک بیان شده مغزتان را بهبود دهید، همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و بهترین شکل از زندگی خود را بیابید.این کتاب که پرفروش‌ترین کتاب‌ نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال به شمار می‌آید، راه‌هایی برای حفظ سلامت مغز در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما می‌آموزد تا از آن بهترین و بیشترین استفاده را داشته باشید.

کتاب بیداری قهرمان درون

۴۰۸,۳۷۵ تومان

کتاب بیداری قهرمان درون(دوازده کهن الگوی یاریگر برای یافتن خویشتن و دگرگونی جهان درون) اثر کارول اس.پیرسن

تلاش قهرمانانه این است که بله  به خود بگویید و با این کار ، در جهان انسانی کاملا زنده تر و موثر تر شوید … قدم به راهی بگذارید که پر از خطرات و مشکلات است. اما پاداش های بزرگی به شما می دهد: پی بردن از ظرفیت های موجود موفقیت در جهان ، شناخت اسرار روح انسان ، و فرصتی برای یافتن و بیان هدایای بی نظیر که در جهان وجود دارد اما فقط یک قدم مانده تا به آنها برسیم.

کتاب بیشعوری

۱۴۰,۳۴۲ تومان

خاویر کرمنت در کتاب بیشعوری بیان می‌کند: آشکار کردن و پذیرفتن ضعف‌ها و اشتباهات خود، برای هیچ‌کدام از شما کار راحتی نیست. من تا مدت‌ها از نوشتن این کتاب و حتی صحبت کردن درباره موضوعات آن می‌ترسیدم، زیرا نمی‌خواستم تمام جهان متوجه شود که من قبلا آدم بیشعوری بودم!

چه خودتان بیشعور باشید و چه درگیر با آن‌ها، با انتخاب این کتاب حداقل راهنمای خوبی انتخاب کرده‌اید و قطعا کمک زیادی به شما خواهد کرد. نام هیچ کدام از اشخاصی که در این کتاب آمده، واقعی نیست. هرگونه شباهت شخصیت‌های کتاب و اشخاص واقعی غیرعمدی و تصادفی است.

کتاب بیگانه

۵۱,۹۷۵ تومان

آلبر کامو در مقدمه ای بر کتاب بیگانه می نویسد: دیرگاهی است که من رمان بیگانه را در یک جمله که گمان نمی کنم زیاد خلاف عرف باشد، خلاصه کرده ام: “در جامعه ما هر کس که در تدفین مادر نگرید، خطر اعدام تهدیدش می کند.”
قهرمان این داستان از آن رو محکوم به اعدام شد که در بازی معهود مشارکت نداشت. در این معنی از جامعه خود بیگانه است و از متن برکنار.
هر نویسنده ای در متنی که می نویسد قصد دارد در جایی از داستانش مخاطب را به یک معنا غافلگیر کند و پتک را بر سرش فرود آرد. مرسو بعد از شنیدن خبر مرگ مادرش دچار بهت می شود. اما بهت او متفاوت است، او از این جهت تعجب می کند که چرا با شنیدن این خبر ناراحت نشده؟
کامو معتقد است دیگر قلابی به آسمان نیست تا معنایی از آن بگیریم. زندگی تکراری پوچ و تلاشی بیهوده است و معنایی جز جریان یافتن ندارد. اما باید همچنان استوار ایستاد و این تلاش بیهوده را انجام داد.

کتاب بینایی ترجمه اسدالله امرایی

۲۰۵,۴۲۵ تومان

داستان بینایی از یک روز بارانی در یک حوزه اخذ رأی در پایتختی بی‌نام آغاز می‌شود. از شدت باران کسی بیرون نیامده و در حوزه پرنده پر نمی‌زند. بعدازظهر است و هنوز هیچ‌کس برای دادن رأی به حوزه نیامده است. مسئولین حوزه با نگرانی به افراد خانواده و بستگانشان تلفن می‌زنند و از آن‌ها می‌خواهند تنور انتخابات را گرم کنند، گویا کسی قصد رأی دادن ندارد، اما ساعت چهار به ناگاه حوزه اخذ رأی شلوغ می‌شود. مردم، مصمم و شتابان می‌آیند و رأی خود را به صندوق می‌ریزند. فردای آن روز شمارش آرا آغاز می‌گردد. نتیجه باورکردنی نیست. بیشتر مردم رأی سفید به داخل صندوق ریخته‌اند و احزاب تنها مقدار کمی از آرا را از آنِ خود کرده‌اند. هفتاد درصد آرا سفید است. مردم با رأی سفید شورش کرده‌اند. آیا این رأی سفید با کوری ارتباطی دارد؟

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

۱۱۱,۳۷۵ تومان

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اولین بار در سال ۱۹۳۷ میلادی منتشر شد و در ایران نیز توسط مهدی قراچه داغی و نشر شباهنگ در سال ۱۳۸۸ ترجمه شد. تاکنون نظیر این کتاب نوشته نشده است و شاید نوشته هم نشود موفقیت و راه رسیدن به استقلال مالی و ثروت و رسیدن به تعالی روحی و روانی با تلاش و تجربه های ثروتمندی به نام آقای کارنگی و هزاران ثروتمند دیگر به کمک آقای ناپلئون هیل به رشته تحریر در آمده است.

به راستی که اندیشیدن ثروت و دارایست، دارایی قدرتمندی که با هدف مشخص از اشتیاق تاکید می شود راه رسیدن به ثروت و سایر دارایی ها را به روی شما می گشاید. شما برای رسیدن به هدف خود باید ثابت و استوار باشید. باید آنقدر به هدف خود بچسبید بطوری که به یک وسواس دائمی تبدیل شود.

کتاب پادشکننده

۲۸۸,۰۹۰ تومان

کتاب پادشکننده دستورالعملی برای زندگی در جهان قوی سیاه است. در سراسر این کتاب رد پایی از حکمت باستان، خرد رومی، یونانی، قرون‌وسطایی و… به چشم می‌خورد. پیام طالب در کتاب پیش رو عالمانه، شوخ، شمایل‌ شکن و انقلابی است و از ما دعوت می‌کند تا همه‌چیز را به‌ شکلی پادشکننده بسازیم تا بتوانند با شرایط جهان واقعی خود را تطبیق دهند و بهبود بخشند.

بر اساس تعریف نیکلاس طالب، پاد شکنندگی چیزی فراتر از تاب‌آوری یا استواری است. تاب‌ آور چیزی است که در مقابل شوک‌ها مقاومت می‌کند و همانی که بود باقی می‌ماند؛ پادشکننده اما از آن چیزی که بود بهتر می‌شود.

کتاب پاستیل های بنفش

۱۴۲,۵۶۰ تومان

تصویری که نویسنده  کتاب پاستیل های بنفش از فقر ارائه می دهد در عین ساده بودن، زیبا و عمیق است. واقعیتی که خانواده جکسون با آن دست و پنجه نرم می کنند قابل پنهان ساختن و چشم پوشی نیست.

پاستیل های بنفش داستان و روایتی است از جادوی حضور و وجود کسانی که دوستشان داریم و در بدترین شرایــط می توانند بهترین خاطرات و لحظه ها را برایمان بسازند؛ دوستانی واقعی یا خیالی و ساخته و پرداخته ذهن که همیشه شیرینی یاد و خاطره آنان به قلب ما روشنایی و آرامش می بخشد.در مقابل دوست خیالی، نویسنده از دوست واقعی جکسون، ماریسول نام می برد. کسی که راوی کتاب با خیال راحت آنچه دل تنگش می خواهد برای او می گوید و نگران نیست مسخره اش کند و یا او را دیوانه خطاب کند.

کتاب پاک سازی آگاهی

۱۴۸,۵۰۰ تومان

آیا احساس می‌کنید از خود واقعی‌ تان دور شده‌اید؟ آیا نمی‌توانید دلیل تصمیمات خود را به یاد آورید و نمی‌دانید چگونه به این نقطه از زندگی رسیده‌اید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است، پس  کتاب پاک سازی آگاهی انتخاب مناسبی برای شماست.

این اثر که حاوی یک برنامه 21 روزه برای پاکسازی ذهن و قلب است، شما را به سفری لذت‌بخش دعوت می‌کند که هدف آن، یافتن قدرت درونی است. با استفاده از راهبردهایی که دبی فورد  در این اثر ارائه می‌دهد، موفق می‌شوید قدم به قدم، موانع رشد و رفاه شخصی خود را بیابید و مسیری نو به سمت یک خود بهتر بسازید.

کتاب پدر پولدار پدر بی پول

۱۳۵,۱۴۵ تومان

نویسنده ی کتاب پدر پولدار پدر بی پول معتقد است دلیل مشکلات اکثر مردم این است که سال‌ها در مدرسه درس خوانده‌اند، اما هیچ چیز در مورد پول یاد نگرفته‌اند. وی می گوید: که مردم یاد می‌گیرند تا برای پول کار کنند، اما هرگز یاد نمی‌گیرند، کاری کنند تا پول برایشان کار کند.

اگر شمایی که کتاب پدر پولدار پدر بی پول را می‌خوانید باغبان یا سرایدار هستید یا حتی بیکارید باز هم می‌توانید به خودتان آموزش بدهید و به آن‌هایی که دوستشان دارد یاد بدهید تا از لحاظ مالی بتوانند از خودشان محافظت کنند. یادتان باشد که هوش مالی یک روند ذهنی است که طی آن ما می‌توانیم مشکلات مالی مان را حل کنیم.

کتاب پرسش گری سقراطی در روان درمانی و مشاوره

۱۴۶,۰۲۵ تومان

کتاب پرسش گری سقراطی ابتدا توصیفی از روش پرسش گری سقراطی در جلسه ی مشاوره و کوچینگ ارائه شده است و در ادامه، به انواع سه گانه ی گفتگوی سقراطی پرداخته شده و چند نمونه از گفتگوهای سقراط با افراد مختلف برای نشان دادن شیوه ی اصیل خود سقراط را هم نویسنده در این کتاب ذکر کرده است.

هدف از ارائه مطالب کتاب حاضر، فراهم کردن زمینه ای برای درک بهتر گفتگوی سقراطی و شیوه بکارگیری آن در مشاوره و روان درمانی بوده است.از آنجایی که در کتاب های اصلی مربوط به رویکردهای عمده در مشاوره و روان درمانی، همواره از گفتگوی سقراطی ذکر شده است  اما توضیح خاصی درباره چیستی و چگونگی آن گفته نمیشود،امیدوار هستیم این کتاب در جهت آشناسازی روان شناسان، مشاوران و کوچ ها با گفتگوی سقراطی، به عنوان اصلی ترین ابزار حرفه ای یاری رسان، موثر باشد.

کتاب پروژه شادی

۲۲۲,۰۰۷ تومان

گریچن رابین در کتاب پروژه شادی تجربه یک سال از زندگی خود را به همراه فعالیت های روزانه و معمولی را شرح داده است. فعالیت هایی نظیر زندگی زناشویی، زندگی شغلی، ارتباط با فرزندان، اوقات فراغت، دوستان، پول و ثروت، نظریات در مورد مرگ، هیجان های زندگی و نگرش های مختلف زندگی. همه این فعالیت ها در پروژه شادی دچار بازنگری شده اند و همه آنها با روش و نگرشی شاد و نیروبخش انجام می شوند.

جذابیت این کتاب این است که حکمی کلی در رابطه با چگونه شاد بودن صادر نکرده، بلکه مخاطب را در آزمون و خطای خویش در مسیر خلق شادی همراه ساخته است. گریچن رابین دانش‌آموخته رشته حقوق از دانشگاه بیل آمریکاست که در حال حاضر نویسنده و سخنران در مورد شادی و عادت‌های مثبت در زندگی است. نیویورک تایمز او را بانوی آموزه‌های خودیاری می‌نامد.پروژه شادی بیشتر از دو سال جزء کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز بوده و به 35 زبان دنیا نیز ترجمه شده است.

کتاب پریزاده ام

۲۸۵,۸۶۲ تومان

کتاب پریزاده ام داستان دختری ست که زندگی خوبی داشت و منتظر شاهزاده ی سوار بر اسب سفیدش بود که بیاید و او را به قصر رویاهایش ببرد ولی ناگهان و به خاطر یک اشتباه،دنیایش در تباهی فرو رفت.

آرمان با وضع مالی بدی که دارد همه تلاشش را برای پس گرفتن خواهرش پریماه، از پدر بد سرپرستش می‌کند،اما درست وقتی موفق به برگرداندن خواهرش می‌شود که متوجه رابطه‌ی پنهانی پریماه با صمیمی‌ترین رفیقش مهرداد می‌شود! پریماه از ترس بی‌ آبرویی خانه را سال‌ها ترک می‌کند و اینبار مهرداد و آرمان در شرایط بدتری او را پیدا می‌کنند‌…
و آیا عشق می‌تواند او را از مسیر کج برگرداند؟

کتاب پس از تو

۲۴۶,۵۱۰ تومان

در اواخر کتاب من پیش از تو، لوئیزا کلارک به کلی عاشق ویل شده بود. کتاب پس از تو به داستان زندگی لو بعد از اینکه ویل آن تصمیم مهم و حیاتی را می‌گیرد اشاره می‌کند.

لوئیزا بعد از آن اتفاق مهم ، اکنون به لندن آمده است و در آپارتمانی زندگی می‌کند که با پول ویل خریده است. پولی که ویل برای او گذاشته بود تا زندگی خود را تغییر دهد. تا شاید باعث شود لو به شیوه‌ای متفاوت زندگی کند، شیوه‌ای که ویل سعی کرده بود به لو یاد دهد.

لو در کافه فرودگاه مشغول به کار شده و مدام درگیر خاطرات ویل است، در ذهن خود با او گفتگو می‌کند و هنوز آن زندگی را که ویل از او خواسته بود در پیش نگرفته است. هنوز در حال هضم آن اتفاق است و احساس می‌کند توانایی ادامه زندگی را ندارد.

کتاب پس از جدایی

۱۲۷,۷۱۰ تومان

کتاب پس از جدایی برای کسانی نوشته شده که به پشت سر گذاشتن یک رابطه قدیمی و بازسازی زندگی جدید نیازی مبرم دارند. توصیه ها و برنامه گام به گام شما را در پیمودن این راه دشوار همراهی می کند.

این کتاب نوشته‌ی فردی با تجربه و متخصص در مشاوره مرگ و فقدان است. نویسنده پس از روایت دشواری‌های زندگی خودش، چگونگی مواجهه با رنج‌های عاطفی و بازسازی زندگی جدید و شادمانه را تحلیل و موشکافی می‌کند. در این اثر انواع راه‌های ممکن کنار آمدن با پدیده طلاق و جدایی و سایر فقدان‌ها توضیح داده شده است و دست آخر راه مناسب غلبه بر این رنج‌ها با دلایلی اسـتوار و مستند نشان داده می شود.

کتاب پله پله تا ملاقات خدا

۴۱۳,۸۲۰ تومان

کتاب پله پله تا ملاقات خدا دارای 400 صفحه و 100 بخش است و در سر فصل های «بهاءولد و خداوندگار» «هجرت یا فرار «لالای پیر در قونیه» «طلوع شمس» «غیبت بی بازگشت» «رقص در بازار» «حسام الدین و قصه مثنوی» «عبور به ما وراء شعر» «از مقامات تبتل تا فنا» و «سال های پایان» تدوین شده است.

دربخشی از مقدمه آمده است : این نوشته، از همان عنوان خود آن‌ چه را طعانه‌ی قونیه، وجودش را در تمام مثنوی انکار می‌کند حاصل عمر مولانا نشان می‌دهد. مراتب احوال و مقامات گوینده را در رویدادهای زندگی هر روزینه‌ی او قابل تجسم و قابل رویت می‌نماید. مکاشفات سال‌های کودکی او، زهد و ریاضت او، احلام سال‌های مدرسه‌ی او و سپس انقطاع از آن‌ها را در توالی سال‌ها، مراتب یک سلوک روحانی که حاصل عمر او و جانمایه‌ی مثنوی اوست یک یک تصویر می‌کند.

کتاب پنج زبان عشق 1 (چگونه به او بگویم دوستت دارم)

۱۷۶,۷۱۵ تومان

کتاب پنج زبان عشق 1 (چگونه به او بگویم دوستت دارم)، اثر گری چاپمن ، با ترجمه سیمین موحد توسط انتشارات ویدا به چاپ رسیده است.

آیا شما و همسرتان به یک زبان سخن می‌گویید؟ افراد به طرق مختلفی ابراز عشق و علاقه می‌کنند و عشق و علاقه دریافت می‌کنند. وقت گذاشتن برای یکدیگر، کلام تایید آمیز، دریافت هدایا، خدمت کردن، تماس فیزیکی. اگر شما عشق و محبت خود را به زبانی ابراز کنید که همسرتان آن را نفهمد، او اصلا متوجه نخواهد شد که شما ابراز عشق کرده‌اید. مشکل اینجاست که شما به دو زبان متفاوت سخن می‌گویید. در این نسخه جدید پنج زبان عشق، راهنمای کاملی را خواهید داشت که به شما زوج‌ ها کمک می‌کند تا همچون یک تیم عمل کنید. پیش از آن که متوجه شوید، یاد می‌گیرید که زبان منحصر به فرد عشق همسرتان را بفهمید و به آن صحبت کنید و عشق و محبت خود را به طور موثر ابراز کنید و در مقابل عشق همسرتان را نیز حقیقتا احساس کنید.

کتاب پول الکترونیکی به زبان ساده

۹۸,۹۰۱ تومان

کتاب پول الکترونیکی به زبان ساده درباره سابقه این فناوری جذاب یعنی همان بیت کوین با شما سخن می گوید و پول الکترونیکی را به عنوان یک مفهوم و کالا شناسایی می کند. این اثر با صبر و حوصله به شما توضیح می دهد که پول الکترونیکی (Bitcoin for dummies) چیست و درباره بعضی احتمالات این فناوری بسیار مخرب به بحث و گفت وگو می پردازد. فناوری ای که قطعا الهام بخش نیز می تواند باشد. پول الکترونیکی می تواند مانند اینترنت در چند دهه گذشته عمل کند و زندگی افراد را تغییر دهد.

بشر امروز برای رفاه و سعادتمندی نمی تواند در جهت توسعه و پیشرفت از دانش روز و اتفاقات پیرامون خویش بی اطلاع باشد و خواسته یا ناخواسته باید از فناوری های نوین استفاده کند. یکی از این فناوری ها در حوزه مالی و ارز، پول مجازی است و معروف ترین آن ها بیت کوین است.

به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک سایر کشورها رویکرد فعلی خود را در مورد ارزهای دیجیتالی تغییر دهند و انتظار می رود تا به زودی شاهد گستردگی هر چه بیشتر این نوع ارزها باشیم. پول الکترونیکی از زمان پیدایش خود پیشرفت و توسعه ای مداوم را نشان داده و هم اکنون ارزش این ارز دیجیتالی به بالاترین مقدار خود در چند سال اخیر رسیده است؛ البته پول الکترونیکی تنها ارز دیجیتالی موجود در جهان نیست.

کتاب پیاده روی و سکوت،در زمانه ی هیاهو

۱۳۱,۶۷۰ تومان

خواندن کتاب هایی نظیر کتاب پیاده روی و سکوت،در زمانه ی هیاهو فلسفه را ساده نمی کنند بلکه از ابهت هراس آور فلسفه می کاهند. خواننده ممکن است خواندن این کتاب ها را به امید یافتن پاسخ های روشن آغاز کند: پاسخی برای مسئله ی تنهایی اش، چرایی مرگ، منشأ ملال و دل زدگی… اما انتظار اینکه کتابی یا کسی در چند صفحه یا فلان تعداد نکته به ما بگوید چطور زندگی کنیم و چگونه خوشبخت شویم، در واقع یک جور انکار مسئولیت شخصی انسان است.

پاسخی قطعی و ابدی که مناسب حال همه کس باشد وجود ندارد. کتاب هایی که چنین مدعاهایی دارند قطعا فریبکارند. کتاب های این مجموعه نسخه نمی پیچند و سیاهه ای از اعمال نیک و بد پیش روی شما نمی گذارند؛ بلکه می خواهند به فهم بهتر زندگی و پرسش ها و تجربه هایمان کمک کنند، چراغی بیفروزند تا در این اتاق تاریک زندگی و در لحظات دشوار، درکمان از پرسش های بی پایان انسانی روشن تر شود، بدانیم فیلسوفان و حکیمان جهان به این پرسش ها چطور فکر کرده اند؛ تا با فهم دقیق تر رو دیدی بازتر بتوانیم در زندگی مان تصمیم بگیریم، مسئولیت تصمیممان را شجاعانه برعهده بگیریم و با عواقب تصمیم هایمان آگاهانه روبرو شویم.

کتاب پیامبر و دیوانه

۲۱۹,۰۳۷ تومان

ماجرای کتاب پیامبر و دیوانه  این‌گونه آغاز می‌شود که «المصطفی» یا به قولی «برگزیدهٔ دردانه» بعد از ۱۲ سال زندگی در شهر خیالی نویسنده یعنی اُرفالس، قصد ترک آن دیار و مردمانش را دارد و هنگام خداحافظی به آخرین سؤال‌های مردم اُرفالس پاسخ می‌دهد. هر سؤال به همراه پاسخی که المصطفی می‌دهد یک بخش از کتاب را تشکیل می‌دهد.

این کتاب شامل داستان‌های کوتاه و پرتمثیلی است که بیش از پیش قلم قوی و زیبای جبران خلیل را نشان می‌دهد. مضمون داستان‌ها همچنان عارفانه و البته شاعرانه است. جالب است بدانید دیوانه اولین کتاب جبران خلیل است که از همان ابتدا به زبان انگلیسی نوشته و منتشر شده است.

کتاب پیرزنی که تمام قوانین را زیر پا گذاشت

۲۰۴,۱۸۷ تومان

کتاب پیرزنی که تمام قوانین را زیر پا گذاشت درباره ی پنج آدم هفتاد سال به بالاست که از نحوه ی برخورد جامعه با افراد مسن به ستوه آمده اند. بنابراین آسایشگاه شان را با این فکر ترک می کنند که به عنوان سارق مشغول به کار شوند چرا که به عقیده ی آنها شرایط زندانی ها در زندان به مراتب بهتر از سالمندان در آسایشگاه هاست.

آن‌ها تا قبل از فرار از خانه سالمندان، اعتراضاتی نیز نسبت به نحوه مدیریت آنجا می‌کنند؛ اما سرانجام، آن‌ها نقشه‌ای عجیب و جذاب برای فرار طراحی می‌کنند و در ادامه ماجراهای خنده‌دار، سرگرم‌کننده و پلیسی‌ای را رقم می‌زنند…

کتاب پیش از آن که بخوابم

۱۲۹,۶۹۰ تومان

کتاب پیش از آن که بخوابم داستان زنی به نام کریستین است که دچار آلزایمر شده است و هیچ‌چیز را به یاد نمی‌آورد. او هر بار که می‌خوابد و خوابش اندکی عمیق می‌شود، حافظه‌اش به‌کلی پاک می‌شود. زندگی برای این زن که تا قبل از این اتفاق نویسنده بوده هر روز صبح از نو، با فضاها و حس‌های ناشناخته‌ای که او را در برگرفته‌ اند، آغاز می‌شود.کریستین هر شب یادداشت‌ هایی از خودش به‌ جا می‌گذارد تا روز بعد بتواند به کمک آن‌ها زندگی‌ اش را به یاد آورد.

نویسنده بیان میکند فکر و ایده اصلی این رمان، از ماجرای مردی به نام هنری مولایسون شکل گرفته است. این مرد در ۲۷ سالگی و بعد از یک عمل جراحی دچار فراموشی شده است. هنری مولایسون حدود ۸۲ سال عمر کرد، اما هرگز نتوانست خاطره جدیدی برای خودش بسازد. این تصویر و این روایت واقعی برایم تکان دهنده بود. تلاش کردم که تصویر پیرمردی را در ذهنم مجسم کنم که هر روز خودش را درون آینه نگاه می کند و انتظار دارد مردی بیست و هفت ساله ببیند.

کتاب پیگیری در بازاریابی چند سطحی

۵۹,۴۰۰ تومان

کتاب پیگیری در بازاریابی چند سطحی تالیف تام شرایتر

در بازاريابي گاهي مشتريان با گفتن جملاتي محترمانه مانند «بايد در اين‌ باره فکر کنم» يا «الآن وقت خوبي براي شروع اين کار نيست» قصد دارند به ما بفهمانند که به کار علاقه‌مند نيستند. اما مسئله مهم اين است که آن‌ها در هرحال مشتري‌ هاي احتمالي ما هستند بنابراين بي‌ ترديد تا حدي به اين فرصت کاری علاقه‌مندند، اما دليلي وجود دارد که آن‌ها را از پيوستن به اين کار باز مي‌ دارد. در اين هنگام، پيگيري، نقش مهمي در جذب اين‌ گونه مشتريان دارد. کتاب حاضر شامل تکنيک‌ هايی در جهت پيگيری برای جذب مشتريان است.

کتاب پیگیری در بازاریابی شبکه ای

۶۵,۳۴۰ تومان

کتاب پیگیری در بازاریابی شبکه ای تکنیک‌های کاربردی را ارائه می‌دهد که می‌توانید برای ترغیب مشتری احتمالی و تبدیل «الان نه» به «همین الان» استفاده کنید و بی‌ میلی مشتری احتمالی به محصول را به شوق خرید تبدیل کنید.

معمولاً مشتری احتمالی می‌گوید: باید فکر کنم، الان وقت مناسبی نیست، واقعاً سرم شلوغه، الان نه شاید بعداً. مسلماً مشتری احتمالی ما می‌تواند خیلی مؤدبانه بگوید که علاقه‌ای به این کار ندارد، اما او یک مشتری احتمالی است.دلیلش هر چه باشد، ما باید مشتری احتمالی را پیگیری کنیم. نباید از پیگیری بترسیم. نباید احساس گناه کنیم یا عصبی شویم. لازم نیست کاری کنیم که مشتری احتمالی از ما فراری شود و به تلفن ما جواب ندهد. پیگیری درست یعنی اینکه گفتگوی سازنده‌ا‌ی با مشتریان احتمالی داشته باشیم؛ یعنی اینکه مشتری مشتاقانه منتظر تلفن ماست؛ و هر وقت مشتری بخواهد وارد شود، ما در خدمتش هستیم.

کتاب تئوری انتخاب (درآمدی بر روان شناسی امید)

۵۰۱,۱۳۴ تومان

اساس کتاب تئوری انتخاب بر این اصل استوار است که تمامی انسان‏ها به سبب وجود پنج نیاز ژنتیک: بقا، عشق و احساس تعلق خاطر، قدرت، آزادی و تفریح، برانگیخته می‏شوند.
گلسر در این کتاب توضیح می‏دهد که اگر ما رفتارهای مؤثر و مسئولانه ‏ای انتخاب کنیم، یعنی یاد بگیریم هم نیازهای خود را به خوبی برآورده کنیم و هم مانع برآوردن نیازهای دیگران نشویم؛ خشنود، کامیاب، شاداب و با طراوت خواهیم بود و همواره زندگی را به دلخواه خودمان به پیش خواهیم برد.

تئوری انتخاب بر کنترلی که هر فرد بر احساسات و رفتار خود دارد، تاکید می‌کند. به این ترتیب می‌توان به این نتیجه رسید که اگر ما به تئوری انتخاب معتقد باشیم، مسئولیت زندگی خود را به صورت تمام و کمال قبول می‌کنیم و این مسئولیت پذیری برایمان آزادی به همراه دارد.

کتاب تائوت چینگ

۵۲,۷۴۷ تومان

کتاب تائوت چینگ یا با تلفظ درست‌تر آن دائو د جینگ یکی از کتاب‌های فلسفی چین باستان است که آن را منتسب به لائوزی حکیم و فیلسوف چین باستان می‌دانند. اندیشه، خرد و حکمت دورنمایه‌ی اصلی این کتاب است. بسیاری از اندیشمندان در چین قدیم این کتاب را کتاب فرزانگی می‌دانند.

تائو ت چینگ کتاب مقدس آئین «تائوئیسم» به شمار می‌رود هرچند محدوده‌ی اثرگذاری آن بسیار فراتر است. بسیاری از فیلسوفان چین باستان از جمله «کنفسیوس»، «منیسیوس»، «هانفزی» و «مائوزی» در بیان آموزه‌هایشان از مفاهیم و کلمات این کتاب بهره گرفته‌اند‌. ردپای تائو ت چینگ در هنر چین باستان نیز بسیار مشهود است. بسیاری از شاعران، باغبانان، خوش‌ نویسان و نقاشان چینی از این کتاب الهام گرفته‌ و آثاری کم‌ نظیر خلق کرده‌اند .تائو ت چینگ از چین بسیار فراتر رفته و هنر خاور دور را تحت تاثیر قرار داده است.

کتاب تاج دوقلوها

۲۱۷,۰۰۰ تومان

کتاب تاج دوقلوها درباره شاهزاده خانم های دوقلویی است که در بدو تولد از هم جدا شده اند. یکی به عنوان ولیعهد بزرگ شده و دیگری در کودکی به قصد ربودن خواهرش و سرقت تاج و انتقام قتل والدین تربیت شده است.

رن گرین راک همیشه می‌دانست که یک روزی جایگاه خواهرش را در قصر تصاحب می‌کند. او که از بدو تولد برای بازگشت به محل قتل والدینش و غصب تاج و تخت آموزش دیده است، برای به قدرت رسیدن و محافظت از جامعه جادوگرانی که دوستش دارد، حاضر است دست به هر کاری بزند. البته اگر نگهبان قصر آنقدر جذاب نبود و قدرت جادوی بی پروای او طبق معمول برایش دردسر درست نمی‌کرد…

کتاب تاریخ ادبیات ایران و قلمرو زبان فارسی 4

۲۳۱,۸۰۰ تومان

کتاب تاریخ ادبیات ایران و قلمرو زبان فارسی 4 نوشته ی مهدی زرقانی است که توسط انتشارات فاطمی به چاپ رسیده است.

کتاب تجربه و هنر زندگی 8

۹۲,۰۷۰ تومان

کتاب تجربه و هنر زندگی 8 (اعتراف) شرح تجربه شخصی تولستوی در مواجهه با پرسش «معنای زندگی» است و مسیری که برای پاسخ دادن به آن طی می‌کند. پرسش از معنای زندگی تقریبا همیشه پس ذهن اغلب ما هست ولی تلاش می‌کنیم آن را نادیده بگیریم. اما گاهی حادثه‌ای، از دست دادنی یا رنجی، وقفه‌ای در زندگی روزمره‌مان می‌اندازد. چیزی که همیشه کار می‌کرد از کار می‌افتد؛ کسی که همیشه با یک تماس در دسترس‌ مان بود، برای همیشه می رود، می‌میرد؛ یا حادثه‌ای مسیر زندگی‌مان را عوض می‌کند و سرشت اتفاقی و ناپایدار زندگی را به یادمان می آورد. گاهی اوقات هم پرسش از معنای زندگی ذره ذره، خودش را از دل تجربه‌های روزمره بیرون می‌کشد و دقیقاً وقتی که همه چیز رو به راه است و در اوج موفقیت هستی، وقتی که اصلا انتظارش را نداری با تلخی و گزندگی، همه وجودت را فرا می‌گیرد.

کتاب تحلیل رفتار متقابل تاملی در روان شناسی تجربی

۲۷۸,۴۳۷ تومان

کتاب تحلیل رفتار متقابل تاملی در روان شناسی تجربی الگویی برای درک شخصیت ، روابط و ارتباطات انسانی است.امروزه تحلیل رفتار متقابل که در سطح بین المللی شناخته شده است به عنوان یک گرایش حرفه ای شناخته می شود و با هدف افزایش کارایی به زمینه های متنوعی همچون روان درمانی ، مشاوره ، آموزش ، ارتباطات و آموزش های مدیریتی کمک می کند.

این کتاب سال های متمادی است که به عنوان یکی از متون استاندارد به دانشجویان تدریس می شود ، دلیل اصلی آن ،متن جامع و قابل درک بودن کتاب است. بخش هایی از کتاب وجود دارد که به پزشکان حرفه ای تر اختصاص داده شده است ، اما اگر آن بخش ها برایتان قابل درک نباشد ،نویسنده با باز کردن مطالب علمی در بخش های بعدی ،مطلب را برای شما قابل درک می کند.

کتاب تختخوابت را مرتب کن

۵۹,۹۰۹ تومان

در کتاب تختخوابت را مرتب کن، گفته می‌شود که انجام کارهای ساده و کوچک نیز برای تغییر دنیا مناسب است. در حقیقت این کتاب نشان می‌دهد که دنیا از همین کارهای کوچک انسان‌ها شکل می‌گیرد و همین کارها می‌توانند شرایط را بهبود بخشد و دنیا را برای نسل‌های بعدی به‌ جای بهتری تبدیل کنند. بنابراین ویلیام مک ریون در این کتاب اصول اولیه برای داشتن یک جهان بهتر را گرد آوری‌ کرده و ما شاهد چالش‌های فردی و شغلی این فرد در داستان‌های این کتاب خواهیم بود.

با خواندن کتاب تخت خوابت را مرتب کن، از چالش‌هایی که مک ریون در طول فعالیت خود با آن‌ها مواجه شده است، مطلع می‌شوید. این نویسنده معتقد است که تمام این چالش‌ها از اهمیت یکسانی برخوردار هستند و شما باید در هر مرحله از زندگی و جایگاه که هستید، به آن‌ها توجه داشته باشید. در هر یک از فصل‌های کتاب، شخصی که از لحاظ پشتکار، نظم، شرافت و شجاعت الهام‌بخش است به شما معرفی می‌شود.

کتاب تربیت بدون فریاد

۱۱۶,۶۲۲ تومان

کتاب تربیت بدون فریاد کتابی است در حوزه‌ ی تربیت و سرپرستی کودک که در چهار بخش نوشته شده است. رانکل نویسنده‌ی این کتاب در چهار بخش قدم به قدم روش‌های برقراری ارتباط صحیح و دوستانه با فرزندان را آموزش می‌دهد. بخش اول کتاب مقدمه‌ای است بر چگونگی خواندن کتاب، بخش دوم با عنوان «حفظ خونسردی یعنی ایجاد حریم»، بخش سوم با عنوان «حفظ خونسردی یعنی تعیین جایگاه» و بخش چهارم «خود را به تمرین کردن عادت دهید» است.

در قسمت آخر هر بخش، ادوارد رانکل داستانی واقعی از تجربیات دوستان و همکارانش و تجربه‌ای که از زندگی والدینی که به او مراجعه کرده‌اند نوشته است.

کتاب تربیت کودک حرف شنو

۱۴۸,۵۰۰ تومان

کتاب تربیت کودک حرف شنو سرشار از ایده های کاربردی و هدفمند برای خانواده‌هاست. با ابزارها و مهارت‌های ارائه‌شده در این کتاب می‌توانید به هدف خود که پرورش کودکی شاد، با اعتماد به‌ نفس بالا و منظم است، دست یابید.

به این مسئله می‌پردازد که چگونه غر زدن، فریادکشیدن و التماس کردن کودکان را متوقف کنیم و کاری کنیم که کودک با ما همکاری کند.

این کتاب دربارهٔ زندگی روزمره با کودک است و به شما کمک می‌کند با روشی مؤثر با کودکتان سخن بگویید و با او ارتباط برقرار کنید. از این طریق او آنچه را شما می‌گویید می‌فهمد و انتظارات شما را درک می‌کند. شما نیز یاد می‌گیرید که نظم را برقرار کنید و برای بی‌ ادبی‌ها و گستاخی‌های او پیامد در نظر بگیرید، البته در محیطی دوستانه و امن.

کتاب تشنه لبان

۱۶۷,۳۱۰ تومان

کتاب تشنه لبان از کتاب‌های مقتل به شمار می‌رود که در آن وقایع کربلا و حماسه آفرینان عاشورا با ذکر نام و شیوه شهادت و شرح مطالب بیان شده است. همچنین شعر‌هایی با بیت‌هایی متناسب با مطلب، از شاعران مختلفی، چون حافظ انتخاب شده و در کتاب آمده است.

نویسنده در این کتاب با رجوع به معتبرترین منابع تاریخ عاشورا، حوادث این روز بزرگ را با دقت و جز به جز روایت کرده است، آنچنان که خواننده خود را در گرماگرم نبرد اصحاب سالار شهیدان با سپاه کفر می‌بیند و از مشاهده دلاوری‌های شهیدان کربلا به وجد آمده و بر مصیبت وارد شده به خاندان گرامی پیامبر اشک می‌ریزد.
علاوه بر این حمید گروگان تنها به مقتل‌خوانی کفایت نمی‌کند، بلکه با کنکاش در گذشته یاران و نقل تاریخی، تصویری روشن از آن‌ها ارائه می‌دهد و وقایع گذشته، حال و آینده را تحلیل و بررسی می‌کند.

کتاب تفکر زائد

۹۹,۰۹۹ تومان

مصفا در این کتاب تفکر زائد جنبه‌ای نو و دید تازه‌ای را روایت می‌کند؛ اینکه می‌­توان در برخورد با سختی‌ها و مشکلات نگاه دیگری داشت. تحلیل ها و بیان این کتاب ساده و همه‌ فهم است؛ از این جهت که هر کسی با اندکی تامل با آن ارتباط برقرار می‌­کند. ویژگی خاص کتاب اين است که اصول خودشناسی که موفقیت را تضمین می کند بسيار ساده توضيح داده است. همچنین در این کتاب، تقريبا تمام اصول خودشناسی شرح داده شده است. اگر کسی به شناخت خود علاقه داشته باشد، توصیه می‌کنیم حتما این کتاب را بخواند.

کتاب تفکر سریع و کند

۱۵۴,۰۵۰ تومان

هدف دنیل کانمن از نوشتن کتاب تفکر سریع و کند این است: بهبود توانایی شناخت و درک اشتباهات دیگران و نهایتا اشتباهات خودمان در قضاوت ها و انتخاب ها، با ارائۀ زبانی غنی تر و دقیق تر در بحث راجع بهآن ها. دست کم در بعضی موارد، تشخیص دقیق می تواند منجر به مداخله ای شود که خسارات احتمالی ناشی از قضاوت ها و انتخاب های بد را به حداقل برساند.

کانمن در این کتاب با درگیر کردن ما در یک گفتگوی پویا درباره تفکر، نشان می‌دهد در چه مواردی می‌توانیم به شهود خود اعتماد کنیم و در چه موقعیت‌هایی می‌توانیم از مزایای تفکر آهسته کمک بگیریم. بینش‌های جدیدی که او به ما ارائه می‌دهد، می‌تواند در انتخاب‌های شخصی و شغلی بسیار راهگشا باشد و افق‌های جدیدی را به ما معرفی کند.

کتاب تفکر،سریع و کند

۳۹,۵۰۰ تومان

کتاب تفکر،سریع و کند ترسیم سوگیری های شناختی در ارتباط با هر نوع تفکر است که با پژوهش های خود کانمن درباره نفرت از باختن آغاز می شود. کتاب حاضر، با پشتوانه چند دهه پژوهش های دانشگاهی، نشان می دهد که افراد، با تغییر چارچوب پرسش و جایگزین کردن پرسش های ساده تر، در حقیقت به قضاوت های انسانی، بیش از حد اهمیت می دهند. کانمن، با شرح کار کرد این دو سیستم، تلاش می کند نشان دهد که چه وقت می توانیم در تصمیم گیری های مربوط به زندگی و تجارت به بینش و شهود خود اطمینان کنیم و چه زمانی از آن بپرهیزیم و با شناخت سوگیری های ذهنی از اشتباهات اجتناب کنیم. این کتاب برنده جایزه بهترین کتاب آکادمی ملی علوم و جایزه کتاب لس آنجلس تایمز است و نیویورک تایمز آن را جزء یکی از ده کتاب برتر سالانه خود انتخاب کرده است.

کتاب تله شادمانی

۲۷۲,۲۵۰ تومان

کتاب تله شادمانی (دست از تقلا کردن بردار و زندگی کن) اثر راس هریس

شادمانی طنزی بزرگ به همراه دارد. این کلمه «شانس» یا بخت و اقبال را در ذهن تداعی می کند و بدین معناست که در نگاه مثبت، فرد قدر دان ظهور این موقعیت و حس تازه و حیر‌ت‌ آور آن است. طنز ماجرا این است که مردم نه تنها آن را جستجو می‌کنند ، بلکه تلاش می‌کنند پس از به‌ دست آوردن شادمانی، حفظش کنند و از تمامی احساسات ناخوشایند اجتناب کنند. متاسفانه همین تلاش کنترل‌ گرایانه می‌تواند به زندگی بسته، خشک، ثابت و سهمگینی منتهی شود.

کتاب تمرکز جاده ای پنهان به سوی تعالی

۱۰۳,۹۵۰ تومان

کتاب تمرکز جاده ای پنهان به سوی تعالی یکی از معروفترین آثار دنیل کلمن است.

وقتی انسان روی موضوعی تمرکز کند در آن زمینه رشد می کند.توجه به همین نکته ی ظاهرا ساده می تواند زندگی انسان را زیر و رو کند و او را در مسیری قرار دهد که همیشه آرزویش را داشته است.جهان امروز با تمرکز انسان ها بر موضوعات گوناگون به وجود آمده و همین تمرکز است که تخصص ها و مهارت های حرفه ای را شکل داده است.پس اگر می خواهیم بخشی از جهان امروز باشیم نیاز به شناخت تمرکز داریم.

کتاب تمرین نیروی حال

۸۹,۱۰۰ تومان

کتاب تمرین نیروی حال به پانزده زبان ترجمه شد و اکهارت تله هنوز هم نامه‌هایی از سرتاسر جهان دریافت می‌کند که به او می‌گویند چگونه زندگی‌شان بعد از آشنایی با آموزه‌های او تغییر کرده است.

به نظر اکهارت تله نمی‌توان ادعا کرد که یک کتاب قدرت تغییر تمام مردم جهان را دارد، اما تمایل گروه‌های بزرگی از افراد به بازبینی افکارشان یک نشانه مثبت است. اتفاق جدیدی در حال وقوع است، شاید دیگر روزهای تلخ زندگی به سر آمده و بتوانید بر رنج‌های خود و دیگران نقطه پایان بگذارید. اگر فکر می‌کنید برای این تغییر آماده نیستید، باید گفت در همین لحظه که شما این خط‌ها را می‌خوانید، قدمی به سمت جلو برداشتید.

کتاب تو ثروتمند زاده شده ای

۱۹۲,۹۷۶ تومان

کتاب تو ثروتمند زاده شده ای قدم به قدم و فصل به فصل به شما کمک می‌کند تا تکه‌های پازل زندگی خود را کنار هم بچینید و تصاویر ذهنی خود را در زندگی شکوفا سازید.

همه ما ثروتمند متولد شده ایم اما متاسفانه از طریق والدین ،جامعه و اطرافیان از همان دوران کودکی ذهنیت کمبود برای ما ایجاد شده است این کتاب همانند پلی است که شما را از جایگاه فعلی تان به جایگاه دلخواهتان خواهد رساند.

روزانه میلیون ها نفر بلیت بخت آزمایی خریداری می کنند و در رویای این به سر می برند که روزی نام آن ها به عنوان فرد برنده اعلام شود و آنها یک شبه به ثروت و خوشبختی دست یابند این افراد غافل هستند که ثروتی باد آورده به هیچ وجه برای آن ها خوشبختی و سعادت به ارمغان نمی آورد.

هنگامی ثروت برای شما شادی و لذت به ارمغان می آورد که خودتان آن را به دست آورده باشید و برای دستیابی به این نوع ثروت باید ابتدا ذهنیتی ثروتمند در خود ایجاد کنید.

کتاب تو همانی که می اندیشی

۳۹,۶۰۰ تومان

کتاب تو همانی که می اندیشی در 7 بخش نوشته شده است.به باور جیمز آلن، افکار ما بزرگترین قدرتی هستند که مسیر زندگیمان را تغییر می‌دهند. پس خلوص افکار زندگی خالصانه‌ای را به ما هدیه خواهد کرد. در واقع هرچقدر که ما افکار اضافی و منفی را دور بریزیم و به جای آن‌ها به مغزمان اجازه دهیم تا چیزهای مهمتر را در نظر داشته باشد، زندگیمان نیز به همان میزان تغییر خواهد کرد. کنترل افکار و مدیریت ذهن باعث می‌شود تا افراد بتوانند راه درست را در زندگی خود انتخاب کنند.

در واقع قدرتی که در مغ ما نهفته است می‌تواند کنترل تمامی بخش‌های بدنمان را نیز بر عهده بگیرد. به این ترتیب اصلاح افکار حتی می‌تواند بر روی سلامت جسمی ما نیز تاثیر مثبتی بگذارد.

کتاب توبه شکن

۴۳۸,۰۷۵ تومان

کتاب توبه شکن داستان عشقی میان یک پسر دارا (مجید) و دختری فقیر (ریحانه) است. مجید و ریحانه از دو خانواده ای هستند که از نظر مالی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند. مجید در خانواده ی تیمور و تاج الملوک و ریحانه در خانواده ی سنتی آسدمیرزا زندگی می کنند. مجید جوانی بیست و چند ساله است که عاشق دخترکی شانزده ساله می شود، او در نگاه اول با دیدن ریحانه دلش به سمت صورت و نگاهش سر می خورد و چنان عاشق و شیدا می شود که گویی در همان لحظه جان از کف داده است…

 

کتاب تولستوی و مبل بنفش

۱۴۳,۵۵۰ تومان

کتاب تولستوی و مبل بنفش بیشتر از اینکه روایت برنامه کتاب‌خوانی یک زن در دهه چهل یا پنجاه زندگی‌اش باشد، همانند رساله‌ ای‌ ست در باب اخلاق، مهربانی، انتخاب کتاب، ارزشمندی خانواده، تجربه اندوه و… آنگونه که نینا از روزهای کتاب‌خوانی و یادآوری خاطرات، توجه به جزئیات، نتیجه‌گیری‌ ها و… در این اثر می‌گوید، این کتاب را به کتابی با روایتی داستانی تبدیل کرده که صرفاً حالتی گزارش‌‌ گونه ندارد که مخاطب مشتاق را خسته و ناامید کند.

در این کتاب نینا علاوه‌ بر اینکه از برنامه کتاب‌ خوانی‌ اش روی مبل بنفش اتاق مطالعه‌اش می‌گوید، به کودکی‌اش سفر می‌کند، از رنج پدرش در زمان جنگ می‌گوید و تصویری دقیق از آن‌ ماری، خواهری که مرگش برای او جانکاه است، ارائه می‌ دهد.

کتاب تویی به جای همه

۱۹۷,۰۱۰ تومان

کتاب تویی به جای همه به زندگی امام سجاد (علیه السلام) پرداخته است. امامی که به زعم نویسنده در نگاه شیعیان مظلوم و مهجور باقی مانده است و با تصوراتی غلط در اذهان عموم جاافتاده است.

ما نفهمیدیم پسر حسین، آن تشنه لب غلتیده در خون، سی و چهار سال بعد از آن کشتار ددمنشانه و وحشیانه‌ کجا بود، چه کرد و چگونه زیست؟

تنها مرد یک قبیله را، که یک تنه و دست تنها اما عالمانه و امیدوارانه، صدها داغدیده و مصیبت چشیده را اداره کرد و ده‌ها واقعه‌ی خصمانه و فتنه‌گرانه را مدیریت، ندیدیم و نشان ندادیم.

ما ندانستیم…. اما راه دانستن همیشه و هنوز باز است.
اکنون سجاد اینجاست.
میان سطور همین کتاب

کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد

۱۱۰,۴۸۴ تومان

کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد ( راهنمایی عملی برای در دست گرفتن کنترل پول‌ تان و دستیابی به ثروتی عظیم )

می‌خواهید یک میلیونر باشید؟ قطع به یقین شما نیز می‌توانید! این راهنمای علمی به شما نشان می‌دهد که چطور با به‌ کارگیری شیوه‌ای تأیید‌ شده برای پس‌انداز کردن، سرمایه‌گذاری هوشمندانه و فرصت‌های پول‌ساز معتبر به رؤیاهای مالی‌تان جامه‌ی عمل بپوشانید. در این کتاب، می‌بینید که چطور می‌توانید تصمیمات مالی عاقلانه اتخاذ کنید، مالیات‌ ها را به حداقل برسانید، از اشتباهات پرهزینه دوری جویید و برای رسیدن به اهداف‌ تان، چطور از بی‌ ثباتی‌ های اقتصادی جان سالم به در ببرید.
امور مالی‌تان را به نظم درآورید؛ رابطه‌تان با پول را به‌ خوبی درک کنید و مقدماتی برای تنظیم و برآوردن اهداف مالی‌تان مهیا کنید.

همین امروز شروع به ساخت ثروت کنید؛ از شرّ بدهی بد خلاص شوید و شروع به اجرای یک نقشه‌ی پس‌انداز کنید و به آن بچسبید و حقوق‌تان را حداکثر کنید.

کتاب جادوی باور

۱۳۹,۵۹۰ تومان

بریستول در آغاز کتاب جادوی باور سرگذشت زندگی خویش را بیان می‌کند و می‌گوید هنگامی که شروع به یاد دادن دانش باور داشتن کرده است، دغدغه‌اش برخورد افراد عادی جامعه با این موضوع بوده است و اینکه آیا آن‌ها توانایی درک چنین ساختاری را دارند و گنجایش ذهنی آن‌ها به اندازه‌ای است که بتوانند از پس چنین موضوعی بر بیایند و به قولی می‌توانند آن را در ظرف وجودی خود جای دهند. وی ادامه می‌دهد اما پس از مدتی با دیدن افرادی به روش پیشرفت من توانسته بودند در مدتی کوتاه به ثروتی افزون دست یابند و از یک فرد با دارایی‌های اندک به کسی با داشته‌های فراوان که در جایگاه ثروتمندان قرار گرفته تبدیل بشه فهمیدم شیوه آموزشی من بسیار کارآمد است و این بستگی به مردم دارد که چگونه با آن برخورد می‌کنند و از توان درونی خود بهره می‌گیرند.

کتاب جادوی فکر بزرگ

۱۳۳,۶۵۰ تومان

کتاب جادوی فکر بزرگ به شما روش‌هایی بسیار مفید و کاربردی می‌دهد نه وعده‌های خالی و کتابی کاملاً عملی است و اگر به دنبال نتیجه هستید باید به هر آنچه می‌گوید عمل کنید؛ چراکه با این روش‌ها می‌توانید زندگی خود را متحول کنید. کتاب جادوی فکر بزرگ  برای اینکه بیشترین استفاده از شغل، ازدواج، زندگی خانوادگی و جامعه‌ی خود ببرید بهترین برنامه‌ی ممکن را برایتان طراحی می‌کند. دیوید جی. شوارتز  ثابت می‌کند که شما برای دستیابی به موفقیت نیاز ندارید حتماً روشنفکر یا بسیار باهوش و بااستعداد باشید، تنها چیزی که نیاز دارید این است که اندیشه و رفتارهایی را یاد بگیرید تا شما را به آن جایگاه برساند و این چیزی است که کتاب جادوی فکر بزرگ بدان منظور نوشته شده است و شما هم جزو افراد خوش‌ شانسی هستید که با این اثر آشنا شده‌اید.

کتاب جادوی فکر بزرگ

۲۷۴,۶۵۱ تومان

کتاب جادوی فکر بزرگ با آموزش‌هایی که به ما می‌دهد به ما این توانایی را می‌دهد تا از نیروی فکر خودمان استفاده کنیم و موفقیت، شادی و رضایت از زندگی را به دست آوریم.

هر شیوه با شرح یک سرگذشت واقعی فوق‌العاده برای شما توضیح داده شده است. بنابراین، شما نه فقط در می‌یابید که چه کار کنید، بلکه حتی مهم‌تر از آن، متوجه می‌شوید که چگونه هر اصلی را در موارد و موقعیت‌های واقعی اجرا کنید.

مراحل ساده‌ای که در این‌جا تذکر داده‌ایم، نظریه‌های آزمایش‌ نشده نیستند. این‌ها عقاید و حدسیات یک فرد نیستند. رویکردهای اثبات‌ شده در موقعیت‌های زندگی هستند، و مراحلی‌ اند که به‌ طور عموم کاربرد پذیر و مثمر ثمرند و مثل جادو عمل می‌کنند.

همین که شما این مطلب را می‌خوانید ثابت می‌کند که به کسب موفقیت بیشتر علاقه‌مندید. شما دوست دارید خواسته‌های خود را برآورده کنید. شما دوست دارید از سطح زندگی بهتری برخوردار شوید. شما می‌خواهید این زندگی همه‌ی چیزهای خوبی را که لایق شماست، به شما بدهد.

 

کتاب جادوی کار پاره وقت

۷۸,۵۸۶ تومان

یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که در  کتاب جادوی کار پاره وقت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، بازاریابی شبکه‌ای خواهد بود.در طی سال‌های اخیر این صنعت در کشور ما نیز پیشرفت چشم‌گیری داشته است.

کتاب حاضر حاوی دوازده گفتار از زبان جیم ران است. او با بیانی بسیار ساده کلیه چیزهایی که در طول زندگی‌اش در رابطه با بازاریابی شبکه‌ای یاد گرفته است را به شما آموزش می‌دهد. در آخر کتاب جادوی کار پاره وقت مصاحبه‌ای بسیار کاربردی با جیم ران قرار داده شده است که بخش زیادی از محتوای این کتاب را شامل می‌شود و نکات جذاب و جالب فراوانی دارد.

کتاب جاذبه ی میان ما

۱۴۷,۷۵۷ تومان

کتاب جاذبه ی میان ما داستان دختری به نام لوسی است. او کوچک‌ترین دختر خانواده‌ است که در دوران کودکی مادرش را از دست داده‌ است.  او سرزنده و پر شور است و همیشه توی حرف‌هایش طنز و شوخی موج می‌زند. مادر، یک قلب را برای او به یادگار گذاشته است. گردن آویزی به شکل قلب که از کودکی همراه لوسی است و دختر افتخار می‌کند که یادگار او قلب مادرش است.

لوسی با مردی به نام گراهام ازدواج کرده است. گراهام مانند پدرش یک نویسنده‌ی معروف است. لوسی و گراهام زندگی‌ای منظم و آرام دارند؛ زندگی‌ای که هیچ عشقی در آن نیست!

این دو نفر برای هم ساخته نشده‌اند. آن‌ها مانند یک ساعت دیواری، دقیق و بانظم کنار همدیگر زندگی‌شان را می‌کنند؛ بدون آنکه عاطفه‌ای میانشان باشد. اتفاقی رخ می‌دهد که زندگی منظم آن‌ها را دچار مشکل می‌کند.

کتاب جاناتان مرغ دریایی

۱۱۸,۸۰۰ تومان

در بخشی از کتاب جاناتان مرغ دریایی می خوانیم رخدادها چگونه می‌بایست ناگاهان در پندار کسی شکل بگیرد؟ بی‌تردید هر نویسنده دست‌پرورده و مخلوق خود را دوست می‌دارد و بر این یقین پای می‌فشرد که راز و رمز، بخشی از جادوست و در این‌ باره نیز به هیچ شرح و بیانی نیاز نیست.

پندارها، از دیرباز با آدمی همراه بوده؛ پیوسته در گوشِ روان به پچپچه سخن گفته و آرام و سبکبال از جهانی روشن و نرم، و آفریدگانی حرف می‌زند که با اندوه، شادی‌ها، پیروزی‌ها و نامردی‌ ها آنجا حضور دارند.

او حداقل با خودش صاف و صادق بود و از چنان شجاعتی برخوردار که با واقعیتِ بی‌معنا بودنِ زندگی رویاروی شود.

کتاب جدایی معنوی

۱۸۵,۶۲۵ تومان

کتاب جدایی معنوی اثر دبی فورد کتابی است که نگاهی تازه نسبت به مسئله‌ی جدایی را مطرح می‌کند و به مخاطب کمک می‌کند با این تجربه به گونه‌ای دیگر مواجه شود.فراق، جدایی، طلاق؛ همگی کلماتی غم‌ انگیزند؛ کلماتی که اغلب تجربیاتی ناخوشایند را به یاد می‌آورند. تجربیاتی که اغلب هزینه‌های روانی گزاف برای تجربه کنندگانشان داشته‌اند و روزهای سختی را برایشان رقم زده‌اند. انسان‌ها عکس‌ العمل‌ های مختلفی نسبت به این تجربه نشان می‌دهند؛ آدم‌هایی را دیده‌ایم که با این تجربه به خوبی کنار آمده‌اند و در مقابل نیز آدم‌هایی را می‌شناسیم که بعد از این تجربه‌ها، شیرازه‌ی زندگی‌شان از هم پاشیده است.

کتاب جزیره ی درختان گمشده

۱۹۸,۰۰۰ تومان

کتاب جزیره ی درختان گمشده در مورد زوجی قبرسی – ترک است که عشق خود را در زمان جنگ داخلی قبرس در جزیره‌ای در نیکوزیا آغاز می‌کنند و در نتیجه جدایی بین بخش ترک‌ نشین و یونانی‌ نشین و اختلاف مذهبی و زبانی بین این دو بخش، مجبور به جدایی از هم می‌شوند.

الیف شافاک این کتاب، که بسیاری آن را بهترین اثر او دانسته‌اند، از عشق و اندوه و از ریشه‌ها می‌گوید. این رمان از جمله کتاب‌ های منتخب سایت آمازون است.

فضای کتاب درعین‌حال که به ناآرامی‌ها و مسائل تاریخی سیاسی قبرس می‌پردازد و نگرانی‌ها و تیرگی‌های آن سال‌ها را به‌خوبی به تصویر می‌کشد، روایتی عاشقانه را نیز در خود گنجانده که شیرینی خود را دارد.

 

کتاب جنایت و مکافات نشر نگاه

۳۷۵,۲۰۰ تومان

کتاب جنایت و مکافات نشر نگاه اثر فئودور میخائیلوویچ داستایوفسکی است که با ترجمه اصغر رستگار چاپ شده است.

این کتاب داستان زندگی راسکولینکف، دانشجوی فقیر و پریشان احوالی را روایت می‌کند که به دلیل تنگدستی و تحت تاثیر فلسفه‌ی نادرست، مرتکب قتل یک زن رباخوار می‌شود. پس از قتل، راسکولینکف دچار عذاب وجدان و پریشانی روحی می‌شود و در نهایت به جرم خود اعتراف می‌کند.

جنایت و مکافات یکی از مشهورترین و برجسته‌ترین آثار داستایوفسکی و از شاهکارهای ادبیات جهان به حساب می‌آید.

رستگار در ترجمه خود، به ظرافت‌های زبانی و لحن داستایوفسکی توجه ویژه‌ای داشته و به خوبی توانسته است مفاهیم عمیق فلسفی و روان‌شناختی رمان را به فارسی منتقل کند.

کتاب جنگ بازاریابی

۱۷۶,۴۱۸ تومان

کتاب جنگ بازاریابی  یکی از پرفروش ترین کتابهای تجارت جهانی است. کتاب قبلا با عنوان تجارت جنگ است نیز منتشر شده است. حقیقت بازار تجاری امروز، خدمت‌ رسانی به مشتریان نیست، بلکه جنگیدن با رقباست.
جنگی است که در آن رقبا دشمن هستند و مشتری سرزمینی است که باید فتح شود. همه کس در همه جا وضعیت تجاری رقیب را دنبال می کند. این بدین معنی است که به کارگیری اصول جنگ بازار از همیشه مهم‌تر شده و از این رو، طراحی استراتژیک روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

این کتاب از جنگ نمي گويد، بلكه دنياي تجارت را از ديدگاهي استراتژيك كه پايه ي رقابت در دنياي امروز است، تعريف و تجزيه و تحليل مي كند. امروزه هيچ چيز، مهم تر از استراتژي نيست.

کتاب جهانی نو

۱۹۳,۰۵۰ تومان

با مطالعه‌ی  کتاب جهانی نو  می‌آموزید که وابستگی  اختلالاتی را ایجاد می‌کند که خشم، حسادت و احساس ناخشنودی را به دنبال دارد. برای دور شدن از این احساسات باید به حالتی نو در خودآگاهی دست یابید و این راه را تا رسیدن به شادی و رضایت حقیقی در زندگی‌تان ادامه دهید. به عقیده‌ی نویسنده انسان عصر کنونی، موجودی پریشان و به دنبال پیدا کردن هویت خود است و برای رسیدن به آن به توهم دچار شده و محیط پیرامونش هم مانند فضای مجازی نمی‌تواند در این خصوص کمکی به او کند.

کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند؟

۱۵۵,۹۲۵ تومان

کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند؟(چگونه از دشمنی با خود دست بکشید) این پیام مهم را به شما می‌رساند که هرکسی ممکن است نیمه‌ای تاریک در درونش داشته باشد که از دیگران پنهان می‌کند. این بخش همیشه کشف نشده و ناشناس باقی می‌ماند. اما شما نباید تمایلات خود را هرچند بد و پلید باشند، پشت پردهٔ شرم و انکار پنهان کنید. در این صورت ممکن است خودتان هم این بخش را فراموش کنید؛ آن زمان است که کنترل زندگی‌تان را از دست می‌دهید.

تا زمانی که بخش عظیمی از خود را انکار کنید و آن را نادیده بگیرید، برخلاف چیزی که انتظارش را دارید، اصلاً نزد دیگران دوست‌داشتنی به نظر نمی‌رسید. بلکه توانایی‌های خود را به‌مرور از دست می‌دهید و هر لحظه امکان دارد نیروها و احساسات پنهان شده به بیرون پرتاب شوند. رهایی از این تضاد درونی تنها از طریق آشتی با خود حاصل می‌شود.

کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود

۱۸۴,۸۸۲ تومان

کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود، به منزله ی جعبه ابزاری ست که هنگام مواجهه با موقعیت های دشوار زندگی می توانید از آن ها بهره ببرید. کامیاب کسی ست که زندگی را بیش از زنده بودن بداند. اگر شما هم می خواهید انعطاف بیشتری در زندگی داشته باشید، از افسردگی رها شوید، یک رابطه ی عاطفی مخرب را تمام کنید و یا اعتماد به نفس بیشتری از خود نشان دهید، کتاب حاضر همه ی چیزی ست که به آن نیاز دارید. اثر نام برده تکنیک هایی آزموده شده و عملی را ارائه می دهد که برای اغلب افراد قابل اجراست. به خاطر داشته باشید که سلامت روان درست به اندازه ی سلامت جسم حیاتی ست. هر چقدر هم که زندگی در هر لحظه با بحران هایی تازه روبه رو شود، راهکارهایی وجود دارد که از طریق آن ها بتوان اضطراب کمتر و رشد بیشتری تجربه کرد. اگر برای افزایش سلامت روان خود کاری نکنیم، روزبه روز خوشبختی مان در معرض خطر بیشتری قرار می گیرد.

کتاب چراغ سبزها

۲۲۰,۹۶۸ تومان

متیو مک کانهی بازیگر هالیوود، به قلم خود زندگی نامه اش را در کتاب چراغ سبزها به نگارش در آورده که بسیار جذاب و خواندنی است.او معتقد است این کتاب فقط یک زندگینامه با خط داستانی مشخص نیست بلکه تجربه ۵۰ ساله زندگی از چیزهایی که دیده و احساسات و افتخارات و شرمساری‌هایش است. او در کنار روایت کردن داستانش، جهانی بینی‌اش را به دنیا مطرح می‌کند. داستان‌های زندگی پر فراز و نشیبش، رخدادهای مختلفی که از سر گذرانده است. سختی‌هایی که در نهایت به شادی و آرامش بدل می‌شوند و مانند اسمی که برای کتابش انتخاب کرده است، چراغ‌های زرد و قرمزی که در نهایت به چراغ سبز بدل می‌شوند.

«از وقتی که نوشتن را یاد گرفتم دفتر خاطرات نگه می‌دارم. هر چیزی را نوشتم که هیجان‌ زده‌ام کرد، ناامیدم کرد، باعث شد بخندم، باعث شد گریه کنم و باعث شد فکر کنم که چه چیزی شب‌ها بیدارم نگه می‌دارد».

 

کتاب چگونه با کودکم رفتار کنم

۲۰۰,۴۷۵ تومان

کتاب چگونه با کودکم رفتار کنم راهنمای کاربردی برای حل بیش از هزار مشکل شایع و معمول کودکان به شمار می‌آید و بیش از 1200 راهکار علمی و موثر برای حل مشکلات کودکان از تولد تا 12 سالگی ارائه کرده است. پدران و مادران، باید باور کنند که می‌توان رفتار کودکان و نوع نگرش آن‌ها را تغییر داد و در نهایت به شخصیت آن‌ها شکل مطلوب و مناسب بخشید.

این کتاب مشاوره عملی در مورد اصلاح رفتارهایی همچون:
اجتناب از مسواک زدن، سر باز زدن از خواب در زمان مناسب، خواب آلودگی، اعتیاد به تلویزیون، پرسیدن سوال های تکراری و زیاد، دائما در حال جنب و جوش بودن، گریه و نق زدن، توجه طلبی افراطی، مکیدن انگشت شست، دست کردن در بینی، عکس العمل های بد در مواقع برد و باخت، عادت به سرقت اشیا، آزار حیوانات خانگی ، فرار از مدرسه ، اذیت کردن آموزگاران و اعتیاد به بازی های ویدیویی ارائه می دهد.

کتاب چگونه به سرعت به اعتماد،باور،نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم

۶۰,۰۰۰ تومان

13 راه برای رسیدن به ذهن باز در کتاب چگونه به سرعت به اعتماد،باور،نفوذ و حسن تفاهم دست یابیم اثر تام شرایتر و ترجمه ی نیما عربشاهی

چند سالی است که از قانونی شدن بازاریابی شبکه ای در ایران می گذرد و ما هنوز در ابتدای راهیم. عده ای – که کم هم نیستند – معتقدند (یا شاید به آنها این گونه القاء شده است) که چیزی در نتورک نمانده که بلد نباشند. یا اصلا نتورک چیز خاصی ندارد که به آنها یاد بدهد! اینها همیشه مدعی اند که «خودمان بلدیم، حتی بهتر از بزرگان این صنعت!» و «ما دنیا را می گیریم!»
ولی صنعت بازاریابی شبکه ای با گذشت سالها ثابت کرده است، رشد دراز مدت و موفقیت های بزرگ را به افرادی می دهد که بخواهند سالم، اخلاقی و انسانی کار کنند.

کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین

۱۷۱,۰۷۲ تومان

کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین یکی از آثار پرطرفدار و پرفروش در ایران به شمار می‌رود و تاکنون بیش از 60 بار تجدید چاپ شده است و به شما آموزش می‌دهد که افکار و کلام شما چنان قدرتی دارند که می‌توانند زندگی‌تان را زیر و رو کنند و جهان بینی و ایمانتان را به طبیعت و پروردگار تغییر دهند.

این کتاب سراسر از فضای معنوی است و جملاتی دارد که روح شما را جلا می‌بخشد. لحن کتاب بسیار گیرا و صمیمی است و در درس‌های مختلف آن، جایی برای جملات پرتکلف نیست. از طرفی اسکاول شین کوشیده تا مانند یک معلم معنوی، تجربیات خودش را با کلامی عاشقانه و صادقانه، در اختیار خوانندگان قرار دهد. این کتاب بهتان می‌آموزد که چگونه با تغییر دیدگاه خود نسبت به جهان، از بدی‌ها دوری کنید و با فرستادن انرژی مثبت به جهان، انرژی مثبت دریافت کنید.

اسکاول شین افراد زیادی را در راه رسیدن به معنویت راهنمایی می‌کرد و برای گشودن گره از کار مردمان، همواره به آموزش مشغول بود. این نویسنده بزرگ با برگزاری کلاس‌های معنوی در سال‌های پیاپی، با همان سادگی و لحن طنزآمیزی که داشت، پیام معنوی را به گوش مردم می‌رساند و از آن‌ها می‌خواست در راه به‌کارگیری این پیام در زندگی‌شان تلاش کنند.

کتاب چهار میثاق (کتاب خرد سرخپوستان تولتک)

۶۵,۸۳۵ تومان

 

چهار میثاق، حاصل تجربیات و اندیشه های مردی است از تبار سرخپوستان آمریکای مرکزی، که باور های بنیادی تولتک ها را به زبانی ساده با مثال های قابل فهم و طبقه بندی بسیار مفید و مؤثر به نسل های جدید ارمغان کرده، به این امید که رؤیای سیاره ی زمین را تغییر دهند. آنچه دون میگوئل روئیز می خواهد بگوید این است که هر یک از ما در قلمرو زندگی شخصی قادریم باورهای منفی موروثی را به تدریج تغییر دهیم و سهمی در تبدیل این «رؤیای دوزخی» به «رؤیای بهشتی» ایفا کنیم. این کار نه آسان است و نه به سرعت اتفاق می افتد، اما می تواند جهتی نو و سالم به حرکت انسان های پویا و معتقد به تغییر بدهد.

کتاب حاج آخوند

۴۶,۹۲۶ تومان

کتاب حاج آخوند مجموعه ای حکایت گونه است که نویسنده با نثری کم و بیش شاعرانه، منش، رفتار و روحیه ی عارفانه و خالصانه ی حاج اخوند را بیان می کند.حاج اخوند شخصیتی است با روحی بزرگ و معنویتی متعالی، که بر اطرافیان و به خصوص نویسنده تاثیر فراوانی گذاشته است. همه اهالی روستا و شهر که او را می‌شناختند با همین نام از او حرف می‌زدند و با او سخن می‌گفتند.نویسنده در دوران نوجوانی با وی دیدار هایی داشته و در این کتاب به نقل خاطرات خود از آن دوران با محوریت وی پرداخته است.

کتاب خاطرات یک دیوانه و داستان های دیگر برج

۱۸۸,۱۰۰ تومان

سیزده داستان کتاب خاطرات یک دیوانه، نمودی دقیق از دستاورد بزرگی‌ ست که نوشتن به سبک فلوبر را نمایندگی می‌کنند؛ همه‌ی آن جهان عظیم و دقیق با جزئیات روان‌شناختی شخصیت‌ها در سپهر ورای تصوری که هنرمندانه، تاریخ و فلسفه را از چشم‌انداز اجتماع انسانی روایت می‌کنند، آن‌ هم با تزریق دقیقشان به لایه‌های مختلف داستان‌ها.

گوستاو فلوبر، نابغه‌ ای‌ ست مغروق در نبوغ خویش که بی‌وقفه می‌نوشت ولی سرحدات کمال گرایی جنون‌ آمیزش موجب می‌شد که نوشته‌هایش نسبت به هم‌ عصرانش کم‌تر و گزیده‌ تر باشد. دقت در جزئیات، انتخاب تک‌ تک کلمه‌ های هر جمله بر مبنای لحن، آهنگ و بستر روان‌شناختی یا فلسفی، سیاسی، تاریخی و …، نوشته‌های او را چنان یگانه و یکه‌ تاز کرده که می‌توان گفت حتا تا همین امروز هم با نویسنده‌ای این‌چنین حساس و دقیق و سرشار از ایجاز روبرو نشده‌ایم.

کتاب خانواده درمانی

۴۹۶,۴۸۵ تومان

هر چند کتاب خانواده درمانی گولدنبرگ با برخورداری از سابقه طولانی در آموزش دانشگاهی، نیازی به معرفی ندارد و مولفان آن بخشی از تاریخ این رسته اند و سال هاست به عنوان منبع درسی بین المللی تدریس می شود، با این همه، ویراست هشتم ان که اکنون در دست شماست ویژگی های خاصی دارد که از آن جمله اند:

1ـ متنی عمل گرایانه در اختیار شما می گذارد تا به یک  خانواده درمانگر موثر وهمدل با مراجع تبدیل شوید.

2ـحاوی آخرین منابع اندیشه های معاصر در زمینه های مهمی همچون انعطاف پذیری خانواده، صورت های مختلف زندگی در عصرحاضر، جنسیت، فرهنگ و ملاحظات قومی است.

کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته

۹۲,۸۱۲ تومان

کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته به شما کمک می کند بر روابط خود با افراد خودشیفته کنترل داشته باشید. وقتی با یک فرد خودشیفته به عنوان یک دوست، یک عضو خانواده، یک شریک صمیمی یا یک همکار مواجه هستید، هیچ چیز بدون خواست آن ها انجام نمی شود. رابطه فقط می تواند یک جهت داشته باشد (راه آنها) و شما باید مدام انتظارات و رفتار خود را برای مطابقت با آنها تغییر دهید. از آنجا که افراد مبتلا به اختلال شخصیت خودشیفته یا NPD ، نگران کسب تحسین و قدرت هستند، همدردی با احساسات دیگران برایشان مشکل است. علاوه بر اینکه برقراری ارتباط مثبت با یک خودشیفته بسیار دشوار است، مشکل بعدی این است که اکثر خودشیفته ها از بیماری خود کاملا بی خبر هستند.

کتاب خود برتر (خودت باش ، فقط کمی بهتر)

۲۰۵,۶۷۲ تومان

کتاب خود برتر راهنمایی برای حداکثر‌سازیِ توان شما برای کشف بهترینِ خود، با کارا‌ ترین و موثر‌ترین روشی که می‌توانید به آن برسید.

این کتابی است که بعد از مطالعه‌ی آن، خود را به‌طور قابل ملاحظه‌ای بهتر می‌یابید. در میان صفحات کتاب، مایک، کُوچ زندگی شما خواهد بود و در این سفر، شما را به‌سوی پرسش‌های عمیق و برانگیزنده‌ای هدایت می‌کند که احتمالا هیچ‌گاه پیش از این، از خود نپرسیده‌اید.

او مردم را دقیقا همانگونه که هستند می‌بیند، بدون هیچ پیش‌ قضاوتی، و سپس آنها را به‌تدریج و دلسوزانه به‌ سوی اصل و اصالت خودشان هدایت می‌کند. طی مطالعه‌ی این کتاب، وقتی جنبه‌های مختلف زندگی خود را در مسیر دست‌یابی به خود برتر واکاوی می‌کنید، کاملا متوجه این همراهی و نیز پیشرفت عظیم و هدف‌دار خود خواهید شد.همانطور که همیشه گفته‌ام، تا وقتی خود را نادیده بگیرید، نمی‌توانید تغییری ایجاد کنید. حالا وقت آن است که واقعا با خود صادق باشید.

کتاب خون آشام های آشنا

۲۸۴,۹۴۲ تومان

کتاب خون آشام های آشنا (چگونه از چنگال آدمهای بی رحمی فرار کنیم که روزگارمان را سیاه می کنند!) به معرفي پنج تيپ شخصيتي آسيب رسان و احساسي به نام هاي خون آشام هاي جامعه گريز، نقش باز، خودشيفته، وسواسي و بدگمان و راه هاي رهايي از آن ها مي پردازد. خون آشام هاي آشناي دچار به اختلالات شخصيتي كه در ابتدا بي نقص و عالي به نظر مي رسند اما كم كم انرژي عاطفي شما را مي خشكانند و با دروغ هاي پياپي و تضعيف روحيه تان افسار شما را به دست مي گيرند.

تنها راه فرار از دست اين خون آشام هاي بي رحم آشنايي با شخصيت و نوع عملكرد آن ها است.

کتاب دانش ثروتمند شدن اثر والاس دلویس واتلز

۱۲۸,۶۰۱ تومان

کتاب دانش ثروتمند شدن برای افرادی است که زمان، وسیله و امکان مطالعه‌ی عمیق درباره‌ی ماوراءالطبیعه را ندارند، ولی می‌خواهند بدون پرداختن به این دانش پیچیده، از نتایج عملی آن استفاده کنند.

این کتاب همان کلید کامیابی و موفقیتی است که همیشه منتظرش بوده‌اید و زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. در هنگام مطالعه‌ این کتاب در نظر داشته باشید که متن آن متعلق به حدود یکصد سال پیش است و بعضی از عبارات آن منسوخ شده‌ است. پس مطالعه آن نیازمند حضور ذهنی و قلبی است. به یاد داشته باشید که قصد مکاشفه‌ی هیجان‌انگیز یک واقعیت را دارید و می‌خواهید اصول بنیادین خلق ثروت و زندگی موفق را فرا بگیرید. پس همان‌طورکه والاس می‌گوید؛ اعتماد و باور کنید، تا آخر کتاب همراه آن بمانید. هر آنچه در زندگی می‌خواهید، در این‌جا منتظر شماست. با این کتاب و در دستان شما.

حق انسان از زندگی؛ یعنی حق استفاده‌ی آزاد و نامحدود از تمام چیزهایی که برای تعالی ذهنی، روحی و جسمانی اش لازم است؛ به‌عبارت دیگر، حق ثروتمند بودن.

میل به ثروتمند شدن هیچ ایرادی ندارد. میل به ثروت، تمایلی حقیقی، ارزشمند و ستوده شده به زندگی ثروتمند‌تر، کامل‌تر و پرنعمت‌تر است. کسی که میل به زندگی با نعمت‌ فراوان ندارد یا نمی‌خواهد پول کافی برای خرید آنچه می‌خواهد داشته باشد،‌ فردی غیرطبیعی است.

کتاب دایره المعارف زبان زنان و مردان

۱۳۳,۷۹۸ تومان

کتاب دایره المعارف زبان زنان و مردان فقط و فقط برای این نوشته شده است که زنان و مردان حرف یکدیگر را بهتر درک کنند. همواره سوتفاهم‌هایی بین زنان و مردان به وجود می‌آید و من دلیل آن را می‌دانم…
زبان زنان با مردان تفاوت دارد.

خانم‌های عزیز، قبل از این که فکرکنید:«وای، این دیگر چه آدم مزخرفی است…!» صبر کنید. واقعا منظور بدی ندارم، ولی زبان مردان و زنان با هم تفاوت دارد. زنان بیش‌تر از اشاره و کنایه استفاده می‌کنند. برعکس، مردان منظور خود را بدون هیچ‌گونه حسابگری یا بازی با کلمات، بیان می‌کنند.

کتاب دختر مهتاب

۲۳۰,۱۷۵ تومان

دختر مهتاب رمانی عاشقانه و جزو پرفروش ترین رمان های نیویورک تایمز و آمازون است.دختر مهتاب داستان فانتزی جذابی‌ست که با الهام گرفتن از افسانه‌ای چینی (الهه ماه) داستان زن جوانی را روایت می‌کند که برای آزادی مادرش در برابر قدرتمندترین نامیرای سرزمین قرار می‌گیرد.

 

کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد نشر مجازی

۱۹۵,۶۲۴ تومان

کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد حول محور تالیا، دختر جوانی است که در شهر زیر آب کالدلا زندگی می کند.تالیا در یک خانواده معمولی متولد شده است، اما دارای یک توانایی منحصر به فرد است: او می تواند برای موجودات زیر آب آواز بخواند، قدرتی که معمولاً برای کاست های بالا محفوظ است.

زندگی تالیا زمانی که پیامی مرموز را در یک بطری کشف می کند، تغییری دراماتیک پیدا می کند. این پیام او را در مسیری قرار می دهد تا حقایق پنهان در مورد اقیانوس، همه چیز قابل دانستن و رازهای تاریکی را که در زیر سطح پر زرق و برق شهر نهفته است، کشف کند. همانطور که تالیا عمیق تر در اسرار دنیای خود می کاود، خود را در شبکه خطرناکی از توطئه ها، مبارزات قدرت و عاشقانه های ممنوعه گرفتار می یابد.

دختری که به اعماق دریا افتاد نوشته اکسی اوه یک رمان تخیلی برای بزرگسالان جوان است که به دنیایی از جادو، رمز و راز و سلسله مراتب اجتماعی می پردازد. از نگاه قهرمان داستان، تالیا، خوانندگان به سفری برای کشف، خودتوانمندسازی و جستجوی حقیقت در قلمرویی زیر آب می روند.

کتاب در آغوش نور 2

۲۲۳,۰۰۰ تومان

کتاب در آغوش نور 2 از مجموعه ی هفت جلدی کتاب در آغوش نور اثر بتی جین ایدی است که توسط فریده مهدوی دامغانی ترجمه شده و توسط انتشارات ذهن آویز و تیر منتشر شده است.

این کتاب  ادامه روایت تجربیات نزدیک به مرگ بتی جین ایدی و آثار این اتفاق بر زندگی خانوادگی و اجتماعی او است. زمانی که پس از یک عمل جراحی تا دم مرگ رفت و بازگشت. اتفاقی که زندگی اش را دگرگون ساخت او را تبدیل به انسان دیگری کرد. انقلابی که او آن را به یک بیداری معنوی تعبیر می‌کند.

 

کتاب در یک جنگل تاریک تاریک

۲۲۲,۰۰۷ تومان

کتاب در یک جنگل تاریک تاریک یک داستان جذاب و دلهره‌آور است. معمایی پیچیده و پر از جزئیات که مخاطب را به سفری هیجان‌انگیز می‌برد.

این میهمانی مانند دیدارهای معمولی آغاز می‌شود اما کم کم رنگ و بوی ماجرا تغییر می‌کند و اسرار تک تک شخصیت‌های داستان برملا می‌شود و لیونورا نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ او هم چیزهایی در گذشته‌ی خود دارد که نمی‌خواهد دیگران بدانند. البته این تنها بخش ترسناک ماجرا نیست، آن‌ها به مرور متوجه می‌شوند که تنها حاضران این خانه‌ی شیشه‌ای نیستند و کسی هم به قتل رسیده است.

کتاب دراکولا ادبیات کلاسیک

۲۴۱,۳۱۲ تومان

کتاب دراکولا با پررنگ‌ کردن نشانه‌های شکل‌گیری جهان مدرن به سندی مهم در بررسی اوضاع اجتماعی و فرهنگی آن دوران تبدیل شد. ازجمله حضور تأثیرگذار زنان در پیشرفت حقوق و جایگاه اجتماعی آن‌ها با توسل به دو شخصیت اصلی، لوسی و مینا. موفقیت مینا در پیشبرد اهداف اصلی داستان و حضور پررنگش در تغییر سرنوشت داستان نشان‌ دهنده‌ ی کم‌ رنگ‌ شدن دیدگاه سنتی نسبت به زنان قرن نوزدهم است. علاوه بر این‌ها، تأکید برام استوکر بر تنوع و پیشرفت علوم مختلفی است که بدون آن‌ها درک و دریافت وقایع غریب داستان امکان‌پذیر نبوده است. علم روان‌شناسی و شناخت ذهن انسان به یکی از کلید‌های حل معمای درام هولناک برام‌ استوکر تبدیل می‌شود.

کتاب درس نامه استخدامی دبیری و هنرآموز

۴۸۰,۱۵۰ تومان

کتاب درس نامه استخدامی دبیری و هنرآموز حیطه اختصاصی مطابق با آخرین تغییرات آزمون استخدامی 1402 و منابع معرفی شده از طرف سازمان سنجش می باشد. همانطور که در دفترچه آزمون اعلام شده است، این کتاب درسنامه و تست را پوشش می دهد و برای تمام دروس تست‌های طبقه‌بندی شده دارد.

مطابقت سوالات با آخرین آزمون های استخدامی از لحاظ؛ سرفصل، موضوع تعداد و سطح دشواری، حذف سوالات تکراری، حتی جمله بندی متداول طراحان آزمون استخدامی

قابل استفاده برای تمامی رشته های امور تربیتی، علوم تربیتی، روانشناسی، معارف، عربی  و … در مقاطع کاردانی و کارشناسی و ارشد

کتاب درمان اختلالات دیکته نویسی

۱۰۰,۲۳۷ تومان

کتاب درمان اختلالات دیکته نویسی 28 نوع فعالیت و تمرین در قالب بازی، نمایش و داستان به منظور تقویت مهارت های گفتاری و شنیداری آن دسته از کودکانی که دچار آسیب شنوایی شده اند، فراهم آمده است.

شمار دانش‌آموزانی که دچار برخی از مشکلات رفتاری یا تحصیلی هستند، قابل توجه است. آمار دانش‌آموزانی که دارای اختلال یادگیری به معنی خاص هستند، بین ۴ تا ۱۲ درصد گزارش شده است. بی‌تردید شمار افرادی که دچار برخی مشکلات یادگیری هستند به مراتب بیشتر از این می‌باشد. معلمان مدارس و والدین کودکان، غالباً برای حل مشکلات آنان از روش‌های قدیمی و گاه منسوخ کمک می‌گیرند که علاوه بر صرف انرژی و وقت فراوان، نه تنها حاصل چندانی به دنبال ندارد، بلکه ممکن است موجب یأس، دلمردگی، سرخوردگی و عصبیت والدین و نیز خستگی و از دست رفتن علاقه‌ی دانش‌آموزان شده و نهایتاً اُفت تحصیلی را به دنبال داشته باشد.

کتاب دستورالعملهای فیل آبی برای ایده یابی

۱۴۳,۴۵۱ تومان

کتاب دستورالعملهای فیل آبی برای ایده یابی دستورالعمل های ایده یابی و پرورش آن را برای مخاطب تشریح می کند.

این کتاب  تلاش می‌کند راهکارهای تولید و پرورش ایده در حوزه هنر را به صورت مستند همراه با نمونه ارائه دهد. نگارنده در این کتاب دو جلدی به مسیرهای ایده‌یابی و اینکه نشانه چیست و مراحل قابل رویت افکار چیست پرداخته است و همچنین در دو فصل به ایده‌پروری و قاعده‌‌ها، قاعده تلفیق، قاعده همجواری، قاعده جانشینی و اصل بزرگنمایی و قاعده حذف و تمامی قواعد و اصل‌هایی که ما را به ایده پروری نزدیک می‌کند را معرفی کرده است.

نویسنده هدف اصلی در تالیف دستورالعمل های فیل آبی برای ایده یابی را، ایجاد یک مسیر منطقی در تفکر پیرامون رسیدن به ایده های ناب، مطرح ساخته است که در نهایت در صدد پرورش قوای تصور و خلاقیت مخاطب برمی آید. علاوه بر این، قاعده های مطرح شده در کتاب دستورالعمل های فیل آبی برای ایده یابی به قلم محمدحسین نیرومند، ابزار انتقادی مناسبی در اختیار خواننده قرار می دهد و به او کمک می کند تا در نقد و بررسی آثار هنری، به شکل قاعده مند عمل کند.

کتاب دعوت به تمرین ذن

۱۱۹,۰۰۰ تومان

کتاب دعوت به تمرین ذن برای کسانی نوشته می‌شود که از ذن یا چیزی نمی‌دانند یا خیلی کم می‌دانند. به این منظور تا جایی که ممکن است کتاب ساده‌شده تا خواننده بتواند کل جنگل را ببیند نه آن‌که به این با آن درخت بیاویزد. ذن اساساً نوعی عمل یا تمرین است و نظریه یی از یک اعتقاد جزمی نیست.لغت ذن، يا چن، از لغت ديانه سنسكريت گرفته شده است كه به معني تفكر و نظاره است.

ذن جواب ها را به شما نخواهد داد. به هيچ فلسفه يا الهياتي نمي چسبد. اما كمك تان خواهد كرد كه به جواب تان برسيد، جوابي كه مركب از كلمات، تعاريف يا نظريات نخواهد بود بل كه يك راه نو ديدن خود و جهان است.

 

کتاب دنیای سوفی

۲۹۳,۴۳۶ تومان

کتاب دنیای سوفی اثر یوستین گردر رمانی است که تاریخ فلسفه را با داستانی گیرا روایت می کند.

داستان دربارهٔ دختری به نام سوفی است که در آستانهٔ پانزده‌ سالگی دو نامه دریافت می‌کند که سرآغاز آموزش تاریخ فلسفه می‌شود. این نامه‌ها را فیلسوفی به نام آلبرتو کنوکس فرستاده است. سوفی رفته‌‌ رفته نامه‌های دیگری دریافت می‌کند و در مسیر تازه‌ای از شناخت خودش و جهان قرار می‌گیرد.

نویسنده با طرح مسائل فلسفی در قالب داستان، مخاطب را به درک کامل‌تری از تاریخ فلسفه می‌رساند.دنیای سوفی برای افرادی که فلسفه را دوست دارند، می‌تواند شروع مناسب و هیجان‌ انگیزی باشد.

این کتاب در سال ۱۹۹۵ به زبان انگلیسی ترجمه شد و در همان سال بنابر گزارش ها عنوان پرفروشترین رمان جهان را نیز بدست آورد. کتاب دنیای سوفی تا کنون به ۵۹ زبان و بیش از ۴۰ میلیون نسخه منتشر شده است.

کتاب دوازده ستون موفقیت

۸۹,۰۶۱ تومان

جیم ران در کتاب دوازده ستون موفقیت در قالب داستانی خواندنی و جذاب راه های رسیدن به موفقیت را به ما می آموزد.

تو می‌توانی متفاوت باشی. می‌توانی طرح زندگی‌ات را بریزی. بله اگر زودتر شروع کرده بودی بهتر بود، ولی در چهل سالگی هنوز یک چهل ساله پربار برایت باقی مانده. اگر به جای گذران زندگی طرح زندگی‌ات را بریزی، کارهای خارق‌العاده‌ای می‌توانی در این سال‌های باقی‌مانده انجام دهی. آن‌چه این سال‌ها را موثر می‌کند این است که طرح زندگی خود را بر مبنای دوازده ستون بریزی.

کتاب دوره آثار افلاطون 4 جلدی

۱,۲۳۷,۵۰۰ تومان

کتاب دوره آثار افلاطون 4 جلدی توسط محمدحسن لطفی ترجمه شده و توسط انتشارات خوارزمی به چاپ رسیده است.

از خصوصیات خوب ترجمه این کتاب این است که پس از برگردان هر متن و رساله در حاشیه کتاب بخوبی توضیحاتی برای درک بهتر نوشته شده است.که هدف از این کار هر زمان نکته یا موضوعی یا کلمه ویژه در جریان کتاب یا رسائل افلاطون دیده شد به شرح و تفسیر و توضیح آن نکته برای فهم ساده آن می پردازد.

جلد یکم تا اوایل جلد سوم مربوط به ترجمه رسائل افلاطون است و در مابقی جلد سوم به نامه های افلاطون و دیگر کتبش پرداخته شده است.در جلد اخر یادداشت مناسب به درک مفاهیم توسط مترجم امده و به قطعات و اشعار و نوشته های پراکنده افلاطون اعم از تعاریف و قوانین می پردازد.

کتاب ذهنیت برنده

۱۴۹,۶۸۸ تومان

کتاب ذهنیت برنده با اشاره به جمله مرسوم “برنده شدن همه چیز نیست” این موضع را اتخاذ می کند که برنده شدن همچنان به باخت ارجحیت دارد و یک برنامه گام به گام برای موفقیت در هر یک از مراحل زندگی ارائه می دهد.

نویسنده در این کتاب می گوید براساس تجربیات من، راه بهتر برای دستیابی به اهدافتان این است که به جای این‌ که مهلتی تعیین کنید تا طبق آن پیش روید، برنامه‌ای تنظیم و بر اساس آن عمل کنید. به‌ جای این‌ که برای رسیدن به هدفی خاص برای خودتان مهلت تعیین کنید (و بعد در صورتی که موفق نشدید احساس شکست کنید)، باید هدفی را انتخاب کنید که برایتان مهم است و سپس برنامه‌ای تنظیم کنید که بر اساس آن بتوانید به صورت مداوم به سوی آن هدف حرکت کنید. این ممکن است تغییر بزرگی به نظر نرسد اما تغییر بزرگی است. افراد مبتکر و موفق کارهایی را که برایشان مهم است بی‌وقفه انجام می‌دهند. بهترین وزنه‌ برداران هر هفته در ساعتی مشخص به باشگاه می‌روند. بهترین نویسندگان هر روز پشت صفحه‌کلید خود می‌نشینند و همین اصل در مورد بهترین رهبران، والدین، مدیران، نوازندگان و پزشکان نیز صدق می‌کند. نکته‌ی عجیب این است که برای آن‌هایی که بهترین عملکرد را دارند مسئله عملکردشان نیست، بلکه تمرین مداوم برایشان اهمیت دارد. تمرکز آن‌ها بر انجام کار است، نه این‌ که تا تاریخ معینی به فلان هدف برسند.

کتاب رابین ویلیامز(وقتی صدای خنده قطع می شود)

۸۱,۶۷۵ تومان

یازدهم ماه آگوست سال ۲۰۱۴ خبری منتشر شد که جهان را به شوک عمیقی فرو برد. جنازه ی رابین ویلیامز، برنده جایزه اسکار، کمدین و نابغه تمام عیار نقش های طنز، در خانه اش واقع در شهر تیبورون، خارج از شهر سان فرانسیسکو، پیدا شد. او فقط شست و سه سال سن داشت. چه اتفاقی برایش افتاده بود؟ حمله قلبی به او دست داده بود یا سکته کرده بود؟ اخیر زیاد در مکان های عمومی دیده نمی شد و کسانی که از اقوام و دوستان نزدیک او نبودند فکرش را هم نمی کردند که شاید حادثه ی ناگواری برای او پیش آمده باشد. هر چند باورکردنی نبود اما طولی نکشید که عامل مرگ این بازیگر فاش شد. در واقع علت مرگ یک وضعیت اورژانسی پزشکی نبود، بلکه به نظر می رسید این کمدین خوش قریحه که رنج زیادی را متحمل شده، خود به زندگی اش پایان داده بود…

کتاب راز

۱۵۱,۷۶۷ تومان

کتاب راز نوشته ی راندا برن

عده زیادی از مردم به واسطه اوضاع فعلی شان احساس گیر کردن و زندانی بودن می کنند. هر شرایطی که هم اکنون داری، صرفا واقعیت فعلی توست، و این واقعیت در اثر شروع استفاده از راز، متحول می شود. واقعیت و زندگی فعلی تو ناشی از افکاری است که در سر پرورانده ای. اگر تحول فکری و احساسی را شروع کنی، همه اینها هم کاملا عوض می شوند. وقتی می خواهی اوضاع را تغییر دهی، در وهله اول باید طرز فکرت را عوض کنی

کتاب راز بین دو نفر

۱۸۳,۳۹۷ تومان

کتاب راز بین دو نفر داستان جنایی جذابی از ماجراهایی است که در یک دهکده‌ی پر رمز و راز اتفاق می‌افتد. الری به دلایلی مجبور شده است برای زندگی نزد مادربزرگش به دهکده‌ی اکوریج بیاید.او می‌داند که اینجا، همان‌ جایی است که خاله‌ی جوان هفده‌ ساله‌ اش گم شد و اینجا همان‌ جایی است که پنج‌ سال پیش قتلی در آن اتفاق افتاد و یکی از برندگان مراسم رقص پایان سال مدرسه را از بین برد. اکنون الری با شرایطی که برایش به وجود می‌آید ناچار است به این شهر برود و با مادربزرگش که خیلی او را نمی‌شناسد، زندگی کند. هر چند شهر اکوریج در ظاهر زیبا به نظر می‌رسد با این حال اسراری در خود پنهان دارد. پیش از اینکه سال تحصیلی الری آغاز می‌شود، فردی به شکل‌های گوناگون ادعا می‌کند که در روزهای آینده قتلی رخ خواهد داد و پیوسته هشدار می‌دهد که مراسم رقص آن سال نیز به همان خطرناکی و وحشتناکی پنج سال قبل خواهد بود.

کتاب راز داوینچی

۲۴۱,۳۱۲ تومان

کتاب راز داوینچی در سال ۲۰۰۳ بازار را تسخیر کرد و فروشش حتی از مجموعه هری پاتر نیز پیشی گرفت. تا مه ۲۰۰۶، بیش از ۶۰ میلیون نسخه از این کتاب به فروش رسیده‌ است. این کتاب به ۴۴ زبان (از جمله فارسی) ترجمه شده‌ است.

این کتاب موضوع جنجال برانگیزی داشت و موجب به وجود آمدن مخالفت ها و انتقاد های بسیاری شد.همچنین این کتاب مورد نقد و بررسی های زیادی قرار گرفت.موضوع آن مخالفت زیادی را علیه کلیسای کاتولیک، واتیکان، پاپ و گروه مذهبی اپوس دئی نشان میدهد و از همین رو گروه‌های مختلف مسیحی و اسلامی علیه آن واکنش نشان داده‌اند.

کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام

۹۳,۱۰۹ تومان

کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام با موضوع بازاریابی اینترنتی به مخاطبان راه‌های پول‌سازی از فضای مجازی به ویژه اینستاگرام را آموزش می‌دهد و آنچه در نهایت از این کتاب می‌توان یاد گرفت افزایش فالوئر و بازدید هدفمند از صفحه مجازی است تا فروش از طریق این رسانه به حد بالای خود برسد.

راهکارهای ارائه شده در این کتاب برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام توسط نویسنده و گروه همکار او آزمایش شده است به همین دلیل استفاده از مطالب آن نه تنها قابل اعتماد بلکه قابل استناد نیز است. این کتاب برای همه‌ی افرادی که می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان به سود قابل توجهی در کسب و کار خود برسند مناسب است. همچنین یکی از نکات قابل توجه درباره این کتاب زبان ساده و روان آن است تا همه کارآفرینان در حوزه‌های کوچک و بزرگ بتوانند از مطالب آن استفاده کنند. این کتاب 22 بخش دارد که در هر بخش راه‌هایی که تا امروز جواب‌گو نبودند و راهکارهایی جایگزین و قابل استفاده برای جذب مشتری ارائه می‌شود.

کتاب راهنمای موثر فروش

۱۰۷,۸۱۱ تومان

کتاب راهنمای موثر فروش خواننده را با روش هایی برای توسعه فروش آشنا می کند تا بتواند تفکرات خود را اصلاح، مهارت های لازم را کسب کرده و جعبه ابزار لازم در این مسیر را دراختیار داشته باشد.

به تنها راهنمای فروشی که در زندگی به آن نیاز دارید نوشته‌ی آنتونی یانارینو خوش آمدید. سخت می‌توانید مشابه این کتاب یا نظیر این نویسنده پیدا کنید؛ نویسنده‌ای که حقیقتاً مایل باشد حقیقت را با خوانندگان خود در میان بگذارد. در این کتاب، به جای گفتن آنچه دوست دارید بشنوید و ارائه‌کردن یکی دیگر از آن نقشه‌های «به سرعت ثروتمند شوید» یا «کربوهیدرات رژیم غذایی خود را دو برابر کنید و بدون ورزش لاغر شوید»، آنتونی لایه‌های سطحی را کنار می‌زند تا حقایق عمیق‌تری را به خوانندگان خود ارائه نماید؛ حقایقی نظیر این که در عرصه‌ی فروش افراد موفق چه کسانی هستند، چرا این افراد برنده می‌شوند، و چگونه به این مهم دست می‌یابند.

کتاب رسیدن به فروش بیش از حد

۱۲۲,۷۶۰ تومان

کتاب رسیدن به فروش بیش از حد راهنمایی است برای افزایش تقاضا نسبت به عرضه و دلایل به وجود آمدن این پدیده را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در این کتاب فقط اصول بازاریابی و روش‌‌ های داد و ستد بیان نمی‌شود. بلکه بعضی مشکلات بررسی می‌‌ شود که بیشتر کسب‌ و کارها از آن رنج می‌‌ برند و اصول و روایت‌‌ هایی را که فلسفه‌ بنیادین این کتاب هستند، مطرح می‌‌ شود. بنابراین مطالعه این کتاب به شدت به صاحبان کسب و کار توصیه می‌شود.

در واقع می‌توان گفت این کتاب مناسب کسانی نیست که قصد فریبکاری دارند و می‌‌ خواهند با گول زدن خریدارانشان به یک فروش سریع یا یک پیروزی ناگهانی برسند. هدف این است که شما این مفاهیم را به صورت عمیق درک کنید و تصمیمات بهتری بگیرید و با دورنمای بهتری به کسب‌ و کارتان مشغول شوید.

کتاب رقص در مسلخ

۱۷۰,۰۳۲ تومان

رمان‌های جنایی نظیر کتاب رقص در مسلخ ، لارنس بلاک به همان اندازه که به شدت اعصاب را فشرده می‌کنند، هوشمندانه، جذاب و از نظر احساسی، پیچیده هستند. در این میان، سری ماجراهای متیو اسکادر، با تمام نقص‌هایی که این شخصیت به عنوان یک انسان اجتماعی اما باوجدان دارد، مورد توجه و احترام بیشتر خوانندگان قرار گرفته و به عنوان نمونه همین کتابی که در دست دارید؛ یک اثر هنری در قالب داستان جنایی است.

ثروت، موقعیت اجتماعی و قدرت هیچ فردی در ذهن مت اسکادر بالاتر از قانون و اخلاقیات نیست. این پلیس سابق و کارآگاه خصوصی فعلی که حتی مجوز کارش لغو شده، استخدام می‌شود تا ثابت کند ریچارد تورمن همسر ثروتمند و دوست‌داشتنی خود را به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به قتل رسانده است. در طول سالیان رفته و در دنیایی متأثر از الکل اسکادر بخش‌هایی از روح خود را جا گذاشته است اما اکنون در هوشیاری کامل و دوری از الکل این کارآگاه واقعگرای ادبیات جنایی امروز جهان، پا به دنیایی تاریک و زیرزمینی در نیویورک می‌گذارد که زندگی انسان‌ها به راحتی خریدوفروش می‌شود…

کتاب روابط معلم و دانش آموز

۲۹۸,۵۲۳ تومان

کتاب روابط معلم و دانش آموز یک کتاب کلاسیک در زمینه خود که به والدین و معلمان نشان می دهد که چگونه با کنار گذاشتن زبان طرد ، و یادگیری زبان جدیدی برای پذیرش ، با کودکان ارتباط برقرار کنند.

نویسنده هایم گینات در این اثر می کوشد با استفاده از طنز و شوخ طبعی، ظرافت، حکایت و داستان، گفت و گو و اصول روان شناسی شیوه های صحیح به کارگیری اصول رفتاری با دانش آموز را به معلم القا کرده و وی را در برطرف کردن بسیاری از دشواری های موجود در روابط و موقعیت های کلاسی و تربیت صحیح شاگردان یاری نماید. همچنین تلاش شده تا والدین در کسب مهارت در تربیت فرزند خویش راهنمایی شده و بیاموزند که چگونه در مسائل مربوط به مدرسه، نقش لازم را ایفا کنند.

کتاب روان شناسی نفوذ هنر متقاعد نمودن دیگران

۱۷۰,۹۷۳ تومان

کتاب روان شناسی نفوذ اثر رابرت بی.چالدینی رتبه دوم در لیست بهترین کتاب های روانشناسی در سال 99 بود.

ماجرا از این قرار بود که دوست چالدینی به دلیل مشکلی که در فروش جواهرات فیروزه‌ای خود داشت، به مسئول قسمت فروش نامه می‌زند و از او درخواست می‌کند که قیمت‌ها را به «نصف» برساند تا بلکه جواهرات به فروش بروند.

چند روز بعد از بازگشت این فرد از سفر، تمام جواهرات فروش رفته بود.اما دوست چالدینی متوجه اتفاقی عجیب شد.او متوجه شده بود که مسئول بخش فروش به اشتباه قیمت جواهرات را «دو برابر» کرده است! با این حال تمام جواهرات فروش رفته بود.

کتاب روانشناسی پرورشی نوین

۳۸۰,۱۶۰ تومان

روانشناسی پرورشی نوین نوشته‌ی دکتر علی اکبر سیف به توضیح و تبیین روانشناسی یادگیری ، آموزش، یادگیرندگان و معلمان می‌پردازد.این کتاب یکی از منابع اصلی آزمون دبیری آموزش پرورش سال 1402 است.

کتاب روباه تر از روباه

۱۲۰,۰۰۰ تومان

کتاب روباه تر از روباه (فراگیری رازهای پنهان قدرت و تاثیرگذاری)

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا به نظر می آید بعضی ها چنان بر دیگران تسلط دارند که می توانند کاری کنند تا خواسته های شان را انجام دهند؟ به این کار فریبکاری می گویند. ما موجوداتی اجتماعی هستیم و زندگی مان بر اساس ایجاد ارتباط با دیگران شکل می گیرد. به علاوه، هر یک از ما به نوعی یک فریبکار هستیم و چنین حالتی طبیعی است اما در این کتاب شما با فریبکاران سمی آشنا می شوید. کسانی که از ماهیت انسانی سوء استفاده می کنند و قادرند عملکرد فریبکارانه شان را پنهان سازند. این افراد می کوشند تا با تحت تأثیر قرار دادن احساسات و عواطف دیگران، آنها را وادار کنند در جهت منافع شان پیش بروند. آنها درست همانند روباهی مکار، در خفا پیش می روند تا خواسته های شان را دنبال کنند. ما با درک و شناخت این افراد قادریم بهتر گام برداریم و قادریم خودمان را از تسلط چنین افرادی حفظ کنیم. راهکارها و مثال های این کتاب به شما کمک می کنند به موقعیت خود پی ببرید تا با آگاهی کسب شده، از چنین افرادی دوری کنید یا دست کم فریب مکرشان را نخورید چرا که ممکن است بسیاری از این افراد جزو خانواده، دوستان یا نزدیکانتان باشند. حتی ممکن است این افراد خودشان هم ندانند که فریبکار هستند! پس روباه تر از روباه را بشناسید و با آگاهی و شناخت بیشتر، ماهیت زندگی تان را تحت اختیار خود درآورید.

کتاب ریاضیات کانگورو 3 و 4

۲۱۴,۵۰۰ تومان

کتاب ریاضیات کانگورو شامل پرسش چهارگزینه‌ای می‌باشد و بخشی به نام درس‌نامه ندارد. این کتاب مسابقه‌ی ریاضی کانگورو را از سال 1998 تا سال گذشته در خود جای داده است. دانش‌آموزان با حل این پرسش‌ها، با نوع و تیپ سؤالات این آزمون‌ آشنا می‌شوند. بعد از سؤالات هر مسابقه، راه‌حل مسابقه یا همان پاسخ‌نامه‌ی تشریحی قرار گرفته است. همه‌ی سؤالات در این بخش به طور کامل توضیح داده شده‌اند و هیچ ابهامی برای دانش‌آموزان باقی نمی‌ماند.

کشور ما از سال ۲۰۰۹ با نمایندگی باشگاه دانش پژوهان جوان به عضویت در این مسابقه پذیرفته شده است. هدف اصلی این مسابقه ارتقای درک ریاضی دانش آموزان، و رشد توانمندی آنان برای لذت بردن از فعالیت های هوشمندانه است. همچنین نشان دادن اهمیت آموزش ریاضی در تمام دنیا، تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان در یادگیری ریاضی، و کمک به آنان در درک کاربرد ریاضی در فعالیت های روزانه و قوانین طبیعی جزو اهداف این مسابقه است.

کتاب زمانی که یک اثر هنری بودم

۲۴۷,۵۰۰ تومان

کتاب زمانی که یک اثر هنری بودم  درباره‌ی جوانی ۲۰ ساله به نام تازیو است که در برابر برادرانش که افرادی موفقند، خود را شکست‌خورده می‌داند، به همین خاطر تصمیم به خودکشی می‌گیرد و برای این کار دره‌ی عمیقی انتخاب می‌کند تا خودش را از آنجا به پایین پرتاب کند. در این حین به هنرمند معروفی به نام زئوس برخورد می‌کند که از او ۲۴ ساعت فرصت می‌خواهد تا برای او هویت و زندگی تازه‌ای بیافریند و زندگی‌اش را ارزشمند کند. هنرمند از او مجسمه‌ای می‌سازد که هنری است، اما طبق قرارداد، هویت انسانی‌اش را از دست داده و این آغاز ماجراست…

کتاب زنان زیرک

۸۸,۱۱۰ تومان

زنان زیرک (چرا مردها عاشق زنان زیرک می شوند؟) کتابی روان شناسانه درباره روابط زن و مرد، نوشته شری آرگو است که به جای تکیه بر تصویری رؤیایی و ایده‌آلیستی از روابط دو جنس مخالف، تصویری واقع‌گرایانه از طرز فکر و خواسته‌های مردان و رفتارهای درست یا نادرست زنان به ما ارائه می‌دهد.

و باوجود تعداد اندک نکاتی که با فرهنگ ما همخوانی ندارند، پر است از نکات آموزنده و جالبی که می‌توانند در زندگی هر روزه به کار بیایند. نه‌ تنها در برخورد با مردان، که در همه جا، این کتاب به زن‌ها کمک می‌کند که از گفتن واژه «نه» نهراسند و اجازه ندهند کسی از سادگی یا مهربانی آن‌ها بهره نادرستی ببرد.

کتاب زندگی برازنده من

۱۴۶,۵۲۰ تومان

کتاب زندگی برازنده من به شما راهکارهای تحلیل خویشتن را آموزش می‌ دهد و از اسرار شخصیت شما پرده برمی‌دارد.کهن‌ الگویی که در وجود شما فعال است گرایش‌ها، سبک و مسیر زندگی‌تان را شکل می‌دهد. شما حضور این کهن‌ الگو را در وجود خود احساس و از مزایا و توانایی‌های آن استفاده می‌کنید. در عین حال ضعف‌ها و وسوسه‌های آن را نیز تجربه می‌کنید. هر داستان اسطوره‌ای می‌تواند شکل‌ها و عنوان‌های مختلف و متفاوتی پیدا کند که رایج‌ترین آن‌ها در این کتاب توصیف شده‌اند. اگر با ویژگی‌های کهن‌ الگوی حاکم بر امور زندگی‌تان آشنا شوید، ممکن است بتوانید اشتباه‌ها و نکته‌های منفی آن را پیش‌بینی و از آن‌ها دوری کنید.

کتاب زندگی نامه خودنوشت مارتین لوتر کینگ

۲۶۷,۳۰۰ تومان

کتاب زندگی نامه خودنوشت مارتین لوتر کینگ ما را با زندگی و اندیشه‌های مردی مبارز آشنا می‌کند که کوشش‌های مستمر او برای استقرار عدالت و صلح از زیباترین رخدادهای قرن بیستم است.مارتین لوترکینگ یکی از چهره‌ها و آموزگاران عدم‌ خشونت در قرن بیستم است که با قدرت عشق توانست مبارزه مردم بر ضد قوانین ستمگرانه و نژادپرستانه را در امریکا هدایت کند.

مارتین که همواره به بازسازی سامان اجتماعی و برقراری عدالت می‌اندیشیده، دوره‌ای را که در حوزه علمیه کروزِر می‌گذرانده، کار مطالعاتی بیشتری انجام می‌دهد تا به لحاظ فکری قوی‌تر شود.مقاومت در برابر بیداد موجب می‌شود که رهبران جنبش و کسانی که در آن فعال بودند، زیر فشار زیادی قرار بگیرند، تهدید شوند و به زندان افتند، اما آنها با استقامت فراوان به راه خود ادامه می‌دهند. مارتین لوترکینگ با کوششی ستایش‌آمیز، جنبشی که از مونت‌ گمری آغاز شده بود را با قدرتِ عشق، امید و ایمان، شهر به شهر گسترش می‌دهد و با یاری شهروندانی که از ستم و بی‌ عدالتی به تنگ آمده بودند، به جنبشی سراسری تبدیل می‌کند و سرانجام به قوانین ستمگرانه پایان داده می‌شود.

کتاب زندگی و خاطرات متیو پری

۱۴۰,۹۲۶ تومان

کتاب زندگی و خاطرات متیو پری، زندگی‌نامه‌ای فراموش‌نشدنی است که شخصی و در عین حال شگفت‌آور است و دستی است که برای یاری به سمت افرادی دراز شده که برای ترک اعتیاد می‌جنگند. کتابی صددرصد صادقانه، تکان‌دهنده و بسیار خنده دار که طرفداران متیو منتظرش بودند.

زندگی‌نامه‌ای که در آن ما را با خود به سفری از رویاهای دوران بچگی تا شهرت و اعتیاد و بهبودی پس از آن می‌برد. متیوی پنج‌ساله قبل از این‌که مدام به بیمارستان برود یا در مراکز بازپروری بستری شود، به خاطر جدایی پدر و مادرش مدام بین مونترال کانادا و لس‌آنجلس در رفت‌و‌آمد بود. متیوی چهارده‌ساله ستاره‌ی تنیس کانادا بود، و متیوی بیست‌و‌چهارساله برای بازی در محبوب‌ترین سریال تاریخ به نام فرندز انتخاب شد و این جایی از زندگی اوست که همه‌چیز تغییر می‌کند، او دیگر چندلر سریال فرندز است. که طنزی منحصربفرد و ویژه را در این سریال به نمایش می‌گذارد.

کتاب زنی در کابین 10

۲۲۲,۰۰۷ تومان

کتاب زنی در کابین 10 اثر دیگری از نویسندۀ کتاب معروف و پرطرفدار کتاب در یک جنگل تاریکِ تاریک است. روث ور، نویسندۀ رمان رازآلود و پرفروش در یک جنگلِ تاریکِ تاریک، حالا با رمان دیگری بازگشته است. رمانی به همان اندازه گیرا و مسحور کننده و این بار در دریا، ماجرایی جذاب که ما را به یاد آثار آگاتا کریستی می اندازد.

لو بلکلاک، روزنامه نگاری است که برای مجله ی گردشگری مطلب می نویسد و به تازگی، با مأموریتی وسوسه انگیز مواجه شده است: گذراندن یک هفته در یک کشتی تفریحی لوکس با تعداد کابین های محدود. در آغاز سفر، همه چیز بسیار عالی است و آسمان صاف، آب های آرام و همسفران خوب و خوش برخورد، نوید سفری بسیار لذت بخش را به لو می دهند. اما با گذشت چند روز، بادهای سرد و خشک شروع به وزیدن می کنند، آسمان تیره و تار می شود و لو، صحنه ای را می بیند که فقط می تواند آن را کابوسی ترسناک و تاریک بنامد.

کتاب سفر ایکیگای

۱۹۹,۵۸۴ تومان

در کتاب سفر ایکیگای نویسندگان هکتور گارسیا و فرانچسک میرالس پرفروش ترین کتاب بین المللی خود را یک گام جلوتر می برند و با نشان دادن اینکه چگونه می توانید ایکیگای خود را از طریق تمرین های عملی ، مانند به کار بردن عادت های جدید و پا بیرون گذاشتن از منطقه ی امنتان فرا بگیرید، به خوانندگان خود کمک می کنند.

این کتاب از سه بخش تشکیل شده است :

بخش 1 – سفر به آینده: توکیو (نمادی از مدرنیته و نوآوری)
بخش 2 – سفر در گذشته: کیوتو (پایتختی باستانی)
بخش 3 – سفر در زمان حال: ایسه (زیارتگاهی باستانی که هر بیست سال تخریب و بازسازی می شود)

کتاب سقلمه

۱۷۷,۴۸۷ تومان

کتاب سقلمه راهکارهای برآمده از علمِ اقتصادِ رفتاری برای جهت‌دهی درست مردم در مسائل اقتصادی را شرح می‌دهند. این کتاب درباره‎ مسئله‌ گسترده شدن گزینه‌های پیشروی انسان در همه‌ مسائل و چگونگی انتخاب درست میان آن‌هاست.

یکی از ویژگی‌های مهم تحقیقات و آثار ریچارد هال تیلر، نقش رفتار انسان‌ها در وضعیت و تحولات اقتصادی است. تیلر که کارشناس اقتصاد رفتاری است، در پژوهش‌های خود نشان داده که فقدان کنترل شخصی و هراس از دست دادن دارایی، گاه باعث می شود که مردم تصمیم‌هایی بگیرند که از نظر اقتصادی در طولانی مدت به نفع آن‌ها نیست. تیلر معتقد است که باید بپذیریم که انسان ها یکی از عوامل مهم در تعیین وضعیت اقتصادی هستند.

ما هر روز در مورد آنچه که می‌خریم یا می‌خوریم، در مورد سرمایه‌گذاری مالی و یا سلامت و آموزش فرزندانمان، حتی در مورد دلایل قهرمانی خود و یا درباره سیاره‌ها تصمیم‌گیری می‌کنیم. متاسفانه، ما اغلب انتخاب بدی می‌کنیم. کتاب سقلمه در مورد این است که چگونه می‌توانیم انتخاب‌های درستی داشته باشیم و اینکه چطور می توان آن‌ها را بهتر کرد.

کتاب سقوط (یک داستان عاشقانه)

۱۲۰,۲۸۵ تومان

کتاب سقوط یک داستان عاشقانه در مورد دختری به نام اِما است. اِما تصمیم می‌گیرد از خانواده دور شود و آن‌ طور که دوست دارد زندگی کند بنابراین به امریکا می‌رود. خانه‌ای ساحلی اجاره می‌کند، در یک صبح برفی درست زمانی که همه چیز خوب پیش می‌رود، یک اتفاق می‌افتد که زندگی اِما را با تحولی عمیق روبرو می کند که دیگر آدم سابق نمی‌شود.

 

کتاب سکوت

۱۷۰,۷۷۵ تومان

سوزان کین در کتاب سکوت نشان می‌دهد که تاکنون چقدر قدرت درونگراها، دست کم گرفته شده و این موضوع چه مقدار به ضرر جوامع تمام می‌شود. او می‌گوید برونگرای ایده‌آل از قرن بیستم رواج پیدا و تا عمق فرهنگ جامعه نفوذ کرده است. در کتاب، درونگراهای بسیار موفقی معرفی می‌شوند؛ از سخنران موفق و پرشوری که بعد از هر سخنرانی در تنهایی خود انرژیش را بازیابی می‌کند، تا فروشنده‌ی موفق و رکورد داری که به قدرت سوال پرسیدن‌ها پی برده است.

نویسنده، ضمن تشریح وضعیت درونگراها در جامعه، شغل و کسب‌وکار، تربیت و آموزش، ورزش، روابط عاطفی و …، راهکارهای مناسبی هم به درونگراها و هم برونگراهایی که با آنها در ارتباطند، ارائه می‌کند.

کتاب قدرت سکوت با بیانی شیوا و جذاب، با ارائه نتایج آخرین تحقیقات و با نقل داستان‌های واقعی افراد زیادی، می‌تواند به خوبی دید جامعه و حتی دید خود افراد درونگرا را به درونگرایی تغییر دهد.

کتاب سم هستم بفرمایید

۱۰۷,۶۶۲ تومان

کتاب سم هستم بفرمایید یک رمان عاشقانه و فانتزی است که موضوع اصلی آن عشق ماورای مرگ است. نویسنده در این کتاب به بررسی رابطه عاشقانه و پرفراز و نشیب جولی و سم می‌پردازد که با مرگ ناگهانی سم به پایان می‌رسد.

در مراسم خاکسپاری سم، جولی حاضر نمی شود و تصمیم می‌گیرد با دور انداختن هرچه بیشتر خاطرات، سعی در فراموش کردن سم کند. اما یک روز، یک پیام صوتی به نام سم، همه چیز را به یادآوری می‌کند و خاطرات زنده می‌شوند. جولی که از شنیدن صدای سم، به شدت غمگین می‌شود، تصمیم می‌گیرد دوباره با تلفن سم تماس بگیرد، حتی اگر تا آن زمان فکر می‌کرد که او را برای همیشه از دست داده است. اما چگونه ممکن است سم پاسخ دهد؟!

 

کتاب سنت شکن

۲۵۶,۴۱۰ تومان

کتاب سنت شکن درباره النا ، دختری آزاد با خط مرزهای تعیین شده که هیچگاه از آن ها عبور نکرده است. حالا بعد از مدتی آشنایی، ارسلان قرار است به خواستگاری النا بیاید، درست در همان شب برادر النا حقایقی از زندگی ارسلان برملا می‌ کند که النا به این علاقه پشت می‌ کند و جواب رد می دهد و این می شود سرآغاز گرفتاری های او.

کتاب سه شنبه گذشت نشر مجازی

۲۰۱,۶۶۳ تومان

کتاب سه شنبه گذشت اثر نیکی فرنچ توسط نشر مجازی منتشر شده است.

در یک بازدید معمول از خانه، یک مددکار اجتماعی لندنی متوجه می شود که مشتری روان پریش خود در حال سرو چای برای یک جسد برهنه و در حال تجزیه است. کارآگاه، بازرس ارشد کارلسون که قادر به درک سر و صداهای گیج کننده زن نیست، از فریدا کلاین برای کشف هویت مرد مرده کمک می خواهد. فریدا به زودی متوجه می شود که او یک کلاهبردار بدنام است – یکی از رابرت پول. اما فریدا نمی تواند احساس کند که پول برای درگیر کردن او در تحقیقات کشته شده است، و اینکه گذشته او هنوز با او تمام نشده است. و اگر چنین است، آیا خود فریدا قربانی بعدی است؟

کتاب سه گانه سنگ های قیمتی

۲۰۳,۳۴۶ تومان

کتاب سه گانه سنگ های قیمتی یک مجموعه سه جلدی است که عناوین آنها به ترتیب یاقوت سرخ، یاقوت کبود و زمرد سبز می باشد.

این مجموعه داستان علمی تخیلی با موضوع سفر در زمان اثری برجسته از کرستن گیر نویسنده‌ی سرشناس آلمانی ، که به بیش از بیست و هفت زبان ترجمه شده و در ژانر رمان های فانتزی جزو پرفروش ترین آثار دنیاست.

روزی گوئندولین شانزده ساله ناگهان از لندن قرن گذشته سر در می آورد و آن موقع در می یابد که در جمع خانواده‌ای کاملا اسرارآمیز ، خود او بزرگ ترین راز است. او متوجه می شود که مسافر زمان است و ناخواسته به گذشته سفر می کند. از آن روز به بعد ، زندگی اش کاملا تغییر می یابد…

 

کتاب سیاستگذاری در آموزش و پرورش

۱۹۵,۰۳۰ تومان

کتاب سیاستگذاری در آموزش و پرورش می تواند به رهبران،مدیران و سیاستگذاران و برنامه ریزان آموزشی کمک کند تا سیاست های مناسبی را همراه با تحولات جهانی اتخاذ نمایند و با استفاده از رویکرد سیستمی به تدوین برنامه های نوین آموزشی بپردازند.

این کتاب به گونه ای طراحی شده اند که بتوان آنها را برای مطالعه ی شخصی یا برنامه های آموزشی رسمی مورد استفاده قرار داد. برنامه ریزی آموزشی و سیاست گذاری آموزشی اموری کاملا مرتبط با یکدیگرند، برنامه ریزانی که به چگونگی تهیه و تنظیم سیاست ها آگاه نیستند، موفق نخواهند بود و کمک چندانی نیز به سیاست گذاران نمی کنند، در واقع برنامه ریزی فرایندی گوناگون، از تحلیل وضع موجود و ایجاد و ارزیابی گزینه های سیاستی تا تنظیم و نظارت بر اجرای سیاست جدید می انجامد، دربر می گیرد.

کتاب سیر عشق

۱۳۷,۳۶۲ تومان

سیر عشق، کتابی نیمه ادبی و نیمه خود یاری است که با روشنی شکاف‌های پیچیده و نه چندان پیچیده یک ازدواج مدرن را توصیف کرده و نشان می‌دهد برای سال‌ها کنار هم ماندن چه چیزی لازم است. این رمان غیرسنتی روحیه و پیامی سخاوتمندانه دارد. رمانی هنرمندانه است راجع به زوجی از زمانی که اولین جرقه‌ی عشق را احساس کردند، چگونه ازدواجشان را با توجه به نیازهای شغلی و خواسته‌‌ های فرزندان حفظ و با چالش‌های حاصل از بی‌حوصلگی و خستگی و پیر شدن مقابله کردند. پرسش اصلی این کتاب این است: زیر فشار یک زندگی معمولی چه اتفاقی برای ایده‌آل‌های اولیه‌ی ما می‌افتد؟»روایت‌هایی از عشق که در بسیاری از فیلم‌ها و رمان‌ها نقل می‌شوند به ندرت مطابق با آنچه ما در تجربه‌ی زیسته از آن آگاه می‌شویم، هستند.

کتاب سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن

۷۵۱,۴۱۰ تومان

کتاب سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن چهارمین کتاب از مجموعه «جوانان و فرهنگ جهانی» است.

مخاطب این اثر بیشتر جوانان و به ویژه جوانان شیفته عرفان اسلامی و ادبیات عرفانی هستند.

در این کتاب ۳۶۵ قطعه کوتاه و بلند از قرآن برای آشنایی جوانان با تعلیمات فراگیر قرآن انتخاب شده و کوشش شده که، این گنجینه تصویری از ابعاد گوناگون کلام آسمانی برای مخاطب ترسیم کند.

این کتاب، تفسیر در معنی اصطلاحی کلمه مانند تفاسیری چون کشاف و مجمع البیان و امثال آن نیست، بلکه بیشتر انعکاسی از کتاب وحی در ادب عرفانی فارسی و اسلامی است و نگاهی دارد به قرآن از دیدگاه ادبی، زیباشناسی و اخلاقی، اجتماعی و عرفانی.

کتاب شاد و خوشبخت در کنار هم

۱۲۲,۵۱۲ تومان

کتاب شاد و خوشبخت در کنار هم بر اساس اصول روانشناسی مثبت به نگارش درآمده و میخواهد شما را به عشقی ماندگار رهنمون سازد .

عاشق شدن آسان است.عاشق شدن به شخص مناسب سخت است و عاشق ماندن سخت تر است، اما امری ممکن است.در کتاب روشن و جذاب خود،سوزی و جیمز پاولسکی حکمت ارسطو را با تحقیقات تجربی روانشناسی مدرن ترکیب کرده تا به ما نشان دهد ترکیب حکایات تلخ ، یافته های تحقیق و بسیاری از توصیه های کاربردی ، در شاد و خوشبخت در کنار هم، پاولسکی ها هم یک راهنما برای چگونگی و هم چرایی روابط است و به افراد کمک می کند تا روابط عاشقانه پایدار را پرورش دهند و حفظ کنند.

کتاب شفای رابطه دختر با مادر

۲۴۷,۴۶۴ تومان

نویسنده در کتاب شفای رابطه دختر با مادر به شما نشان می‌دهد که چگونه زنان بالغ می‌توانند چالش‌های رابطه‌ی خود و مادرشان را حل و فصل کنند. او استراتژی‌‍‌ های قدرتمندی را ارائه می‌دهد و در این میان از اسطوره‌ها و ادبیات نیز یاری می‌گیرد.

این موضوع همیشه برایم سوال است وقتی مادر خودم دوستم ندارد شخص دیگری دوستم خواهد داشت بعید می دانم زنان زیادی هستند که داشتن مادر خوب را تجربه نکرده‌اند، مادرانی هم هستند که به ظاهر نقش مادر خوب را بازی می‌کنند ولی دائماً در حال ایراد گیری از دختر خود هستند و حس ناکافی بودن را به او القا می‌کنند دختران این مادران در حلقه ای از مشکلات گرفتار خواهند شد. حس دوست داشتنی نبودن روابط آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. حس بی ارزشی و افسردگی نیز به مرور زمان آنها را از پا در خواهد آورد. اما دختران با خواندن این کتاب متوجه خواهند شد که چگونه این زخم عمیق را ترمیم کنند.

کتاب شگفتی های بدن انسان

۳۳۳,۶۳۰ تومان

کتاب شگفتی های بدن انسان یکی از اسنثنائی ترین کتاب ها می باشد که با تکنيک هاي pop-up صفحاتي را درپيش روي بيننده قرار مي دهد که باعث مي شود فرد تا انتهاي کتاب، موضوع را با اشتياق فراوان دنبال کند .این کتاب به کمک تصویرهای سه بعدی و صفحات متحرک، چگونگی عملکرد بخش های مختلف بدن را تشریح می کند و با شماره گذاری هایی که روی تصاویر و متن کتاب وجود دارد، به صورت جز به جز اجزای بدن را به زبانی ساده و قابل فهم معرفی می کند. اين کتاب موفق به دريافت جايزه بهترين کتاب علمي – آموزشي از جشنواره کانون پرورش فکري گرديده است. کلیه صفحات این کتاب برجسته و متحرک است.

کتاب شور زندگی

۳۰۳,۵۰۰ تومان

بیوگرافی ونسان ون‌گوگ از ۲۱ سالگی تا ۳۷ سالگی را در قالب داستانی کلاسیک به نمایش می‌گذارد. ون‌گوگ در ۳۷ سالگی بر اثر فقر و مشکلات روانی خودکشی می‌کند.

ون‌گوگ در طول زندگی به برادرش تئو نامه‌‌های زیادی می‌‌نویسد که منابع اصلی برای نگارش این کتاب نیز محسوب می‌‌شوند. تئو نقش مهمی در زندگی ون‌گوگ داشت و این دو به شدت به یکدیگر وابسته بودند.

داستان زندگی ونسان از ۲۱ سالگی شروع می‌شود. او در این سن زندگی راحتی دارد. شغل مناسبی دارد و به نظر می‌رسد در آینده نیز پیشرفت خواهد کرد و به جایگاه‌های بالاتری خواهد رسید. اما همه‌چیز خیلی سریع از بین می‌رود و سختی‌های زندگی ونسان روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شود.زندگی‌نامه ونسان ون‌گوگ، شاید یکی از تلخ‌ترین و ماندگارترین زندگی‌نامه‌هایی باشد که می‌توانید در طول زندگی خود بخوانید. یک کتاب تلخ، اما بسیار زیبا.

کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها

۱۱۴,۰۰۰ تومان

کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها ،براساس همان قانون ابتدایی ثروت عمل می‌کنند، از هرچیزی اولین و بهترین را برای خود بردار! در هر روز اولین و بهترین ساعت را برای خود بردارید تا آن را برای خردمندی، نظم و بهره‌وری در زندگی خود اختصاص دهید. این کار درست مانند آن است که خامۀ شیر را برای خود برداری و از باقی آن برای کارهای دیگر استفاده کنی. با خامه می‌توان بهترین و خوشمزه‌ترین شیرینی‌ها را تهیه کرد، چیزهایی که با شیر نمی‌توان به آن دست یافت و اگر برای کارهای عادی از خامه استفاده کنید، هرگز شیرینی‌های خوشمزه را به دست نخواهید آورد. در هر کار، هر نوع سرمایه‌گذاری، از بزرگ‌ترین تا کوچک‌ترین و از ساخت‌وساز املاک تا کسب‌ و کارهای کوچک، بزرگ‌ترین و بهترین سرمایه‌تان، خودتان هستید و برای اینکه بتوانید از این اندوخته به‌ خوبی استفاده کنید لازم است هر روز صبح بدون استثنا، این اندوخته را پرتر کنید.

کتاب صد سال تنهایی

۲۷۰,۸۶۴ تومان

کتاب صد سال تنهایی  روایت صد سال تنهایی شش نسل از خاندان بوئندیا است. در واقع «تنهایی» نوع بشر تم اصلی و پررنگ‌ترین کلمه این رمان است. بنیانگذار “ماکوندو” (روستایی که داستان در آنجا شکل می گیرد) دچار زوال عقل می شود و آنقدر در زیر درخت بلوطی که به آن بسته شده است تنها می ماند تا می میرد، یا ربه‌کا که بعد از مرگ شوهرش خود را در خانه حبس می کند و به فراموشی سپرده می شود؛ یا شخصیت اول رمان “سرهنگ اورلیانو بوئندیا” که به دور از همه و در تنهایی مطلق خود را مشغول ساختن ماهی‌هایی طلایی کرده و آنها را ذوب می کند تا از نو بسازد و به این تسلسل بیهوده ادامه می دهد.

این کتاب آمیزه‌ای است از واقعیت و تخیل، داستانی که همه‌ی شخصیت‌های آن حقیقی و واقعی هستند. اما واقعیت موجود در این داستان با واقعیت شناخته شده‌ی جهان بیرون پیش نمی‌رود. خلق شخصیت‌هایی فرا واقعی که اعمالی خارق‌العاده از آنها سر می‌زند؛ که ماجراهای عجیب و غریبی را بوجود می‌آورد که واقعی و غیرواقعی بودن آنها از هم قابل تشخیص نیست.

کتاب طرح و نقشه ای برای شادکامی

۹۹,۰۰۰ تومان

پل دولان کتاب طرح و نقشه ای برای شادکامی ابتدا مفهوم شادكامي و علل آن را واكاوي مي‌كند و جايگاه خوشي و هدفمندي را در اين مفهوم برجسته مي‌سازد. سپس‌، در بخش دوم كتاب، سه مرحله پياده‌ سازي شادكامي، يعني تصميم‌ گيري، طراحي و انجام دادن، را توضيح مي‌دهد و راه‌ هايي پيشنهاد مي‌ دهد كه بتوانيم زندگي خود را به شكلي تازه بازسازي كنيم.

چه چيز‌هايي ما را شادكام مي‌ كنند؟ پول بيشتر؟ شغل بهتر؟ وقت‌گذراني با خانواده؟ تجربه‌هاي جديد؟ ورزش كردن؟ تحقيقات روان‌شناسان درباره شادكامي عمدتا بر اين مسئله متمركز بوده است كه كدام ورودي‌ها، از قبل پول و شغل و روابط، با خروجي شادكامي همراه مي شوند. اما پل دولان، استاد علوم رفتاري در مدرسه اقتصاد و علوم سياسي لندن، بر اين باور است كه در علم شادكامي بايد فرايندي را بررسي كنيم كه اين ورودي‌ها را به خروجي شادكامي پيوند مي‌زند

کتاب عادت های اتمی

۱۴۹,۷۲۸ تومان

کتاب عادت های اتمی با حکایتی از دوران نوجوانی خود نویسنده آغاز می‌شود.هر فصل این کتاب ابتدا با شرح یک داستان یا خاطره جالب شروع می‌شود و پس از آن به سراغ استخراج یک قانون از آن خاطره می‌رویم و آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. کتاب فوق می‌تواند به خوبی ذهن ما را به خود درگیر کند و سوال‌هایی اساسی برای ما ایجاد نماید.

نویسنده این کتاب باور دارد که ما برای دستیابی و موفقیت لازم نیست دست به کارهای بسیار سخت و طاقت‌فرسا بزنیم و خودمان را تحت فشار و استرس قرار دهیم. بلکه لازم است در انجام کارهای خود استمرار و پایداری ویژه‌ای داشته باشیم. تغییرات و تحولات عظیم در زندگی نه به خاطر انگیزه و تحمل فشار زیاد بلکه به واسطه استمرار در انجام برخی از کارها حاصل می‌شود. این کتاب به دنبال یافتن راهی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌ های خوب و ترک عادات بد است.

عادت‌های اتمی اثر جیمز کلییر کتابی بسیار مهم و پرطرفدار است که به زبان‌های مختلفی در سراسر جهان ترجمه‌اش کرده‌ اند و در حال حاضر میلیون‌ها نسخه از این کتاب به چاپ رسیده است.

 

کتاب غرور و تعصب ترجمه رضایی نشر نی

۲۱۷,۴۰۰ تومان

کتاب غرور و تعصب ترجمه رضایی، عاشقانه‌ای کلاسیک از جین آستین، نویسنده مشهور انگلیسی است که توسط نشر نی به چاپ رسیده است.

آستن با شخصیت‌پردازی عالی، جزئیات و ظرافت روابط بین شخصیت‌ها، احساسات واقعی و آرزوهای عاشقانه هر خواننده‌ای را در لذت و ناامیدی از عشق بیدار می‌کند. اکنون می‌فهمم که عشق تا چه حد در لایه‌های غرور و تعصب پنهان شده است. ما غافلان، بدون درک آن، جهانی زشت و خشن بنا کرده‌ایم.

نویسنده در این کتاب، شخصیت‌های پیچیده و جذابی را خلق کرده است. الیزابت، شخصیت اصلی داستان، دختری باهوش و شوخ‌طبع است که به آزادی و استقلال اهمیت می‌دهد. آقای دارسی، شخصیتی مغرور و خودخواه است که در نهایت، با یادگیری درس‌های زندگی، تبدیل به مردی مهربان و دلسوز می‌شود.

کتاب غرور و تعصب، یکی از محبوب‌ترین و تأثیرگذارترین رمان‌های جهان است. این کتاب، همچنان پس از گذشت قرن‌ها، خوانندگان را مجذوب خود می‌کند و بر آنها تأثیر می‌گذارد.

کتاب غول درون

۹۶,۲۲۸ تومان

کتاب غول درون به معرفی روش‌هایی جهت شناخت قدرت ضمیر ناخودآگاه می‌پردازد تا با شناخت آن مسیر موفقیت در زندگی و کسب‌ و کار هموار گردد.

ضمیر ناخودآگاه بخشی از ذهن ماست که بسیاری از تصمیمات ناخودآگاه و برداشت‌های ما در آنجا شکل می‌گیرد. روان‌ شناسان ضمیر ناخودآگاه را سرچشمه خلاقیت، اندیشه‌ها و احساسات شهودی و همچنین الهام و بیداری معنوی می‌دانند.زمانی که یاد بگیرید چطور طرز تفکر خود را تغییر داده و به قدرت ضمیر ناخودآگاه متصل شوید، زندگی شادتر و موفق‌ تری خواهید داشت.

از نظر نویسنده، اولین راه تغییر این ضمیر، شناسایی اندیشه‌های اکتسابی شک و تردید نسبت به خود است.هر زمانی که نسبت به خود و یا تواناهایی خود احساس منفی دارید. یک گام به عقب بردارید و درباره این موضوع فکر کنید. از خود بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که در این امر موفق نمی‌شوید. پس از مدتی شما متوجه این موضوع خواهید شد که داشتن افکار مشکوک و شبهه برانگیز نسبت به خود هیچ پایه و اساس واقعی ندارد.

کتاب فرندز دوستان و عاشقان

۱۷۳,۵۰۰ تومان

متیو در کتاب فرندز درباره‌ی اعتیادش صحبت می‌کند، از شش هزار جلسه‌ی ترک اعتیاد، از شصت‌و‌پنج بار سم‌زدایی و بازپروری، از هفت میلیون دلاری که برای پاک‌شدن خرج کرده. او از زندگی پر زرق‌وبرق و باشکوه ستاره‌ بودن می‌گوید، از شهرت بی‌ حد و حصر و بار مسئولیتی که با خود به همراه دارد و از فرازونشیب‌های زندگی پرپیچ‌وخم‌اش با بیانی صادقانه و‌ صمیمی و با طنازی مربوط به خودش که هوادارها به‌خوبی آن را می‌شناسند.

کتاب با اینکه زندگی‌نامه است اما روند زمانی منظمی ندارد و متیو بارها و بارها به گذشته و حال می‌رود و گاهی حتی به سبک جریال سیال ذهنی ما را وارد هزارتوی زندگی‌اش می‌کند.
کتاب دوستان و عاشقان کتاب آسانی نیست. کتابی نیست که لب ساحل برای آرامش و فرار از واقعیت بخوانید. کتابی است تیز و واقعی. کتابی است که از شما می‌خواهد به چیزهایی فکر کنید که گاهی ممکن است تلخ و دردناک باشند، ولی مانند دوست خوبی که تا همیشه همراهتان است، دستش را به سمتتان دراز می‌کند، دستتان را می‌گیرد و با خودش بالا می‌برد.

کتاب فروش بیشتر در زمان کمتر

۱۸۵,۵۵۱ تومان

کتاب فروش بیشتر در زمان کمتر دقیقاً همان چیزی را ارائه می‌کند که فروشندگان در عصر پرسرعت و پرنیاز امروز به آن محتاجند: راهبردهای مطالعه و آزموده‌ شده‌ای در این کتاب برای مدیریت زمان جهت کار فروشندگی طراحی و ارائه شده است.

نویسنده در این کتاب راهنمایی‌ هایی کاربردی برای فروشندگان ارائه کرده است تا بتوانند داد و ستدها را بهتر ارزیابی نموده و انتخاب‌های لازم برای تمرکز بر مهم‌ترین مسائل را بیابند.

همیشه تیم فروشمان را با انواع تکنولوژی بمباران می‌کنیم به این امید که حداقل یکی از این تکنولوژی‌ها باعث رسیدن فروشندگان مان به هدف فروششان شود. تصور کنید چه خواهد شد اگر به افراد کلید طلایی را بدهیم. این دقیقاً همان چیزی است که جیل کنرات در کتاب جدیدش، فروش بیشتر در زمان کمتر ارائه می‌کند. او ابزار و تاکتیک‌هایی طراحی کرده که فروشندگان می‌توانند در طی روز به ‌کار ببرند تا به اهدافشان برسند.

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما

۳۰۰,۸۸۵ تومان

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما که مملو از مطالعات موردی موفقیت‌آمیز و نمونه‌های عینی و واقعی است، به طور کاربردی به شما آموزش می‌دهد چگونه نیروهای ذهنی خود را از قیدوبند رها کنید و با بهره‌گیری از آن‌ها در زندگی واقعی خود، ارتقای شغلی بگیرید، در خانواده و جامعه وجهه و اعتبار پیدا کنید، ثروتمند شوید، روابط دوستانه پایدار برقرار کنید، پیوندهای زناشویی‌تان را مستحکم کنید، بر ترس‌های روانی‌تان غلبه کنید، عادت‌های ریشه‌دار و مخرب خود را کنار بگذارید، خوابی راحت و عمیق را تجربه کنید و حتی بیماری‌های جزئی‌تان را درمان کنید.

ناخودآگاه شما خالق جسم و روح شماست پس این کتاب را به تمامی علاقه مندان کتاب های روانشناسی و شناخت ذهن پیشنهاد می کنیم تا با مطالعه آن با دنیای مرموز و ناشناخته ای که در پس ذهنتان می گذرد، بیشتر آشنا شوید.

کتاب قصه های شاهنامه فردوسی

۲۴۹,۴۸۰ تومان

کتاب قصه های شاهنامه برگرفته از داستان های شاهنامه فردوسی است که در آن سعی شده است به زبان ساده و روان به نکات مهم و مورد نظر شاعر توجه شود و اصل داستان ها همانگونه که مورد نظر فردوسی بوده است به نثر روان درآید

شاهنامه اثر حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی، حماسه‌ای منظوم، بر حسب دست نوشته‌های موجود دربرگیرنده نزدیک به ۵۰٬۰۰۰ بیت تا نزدیک به ۶۱٬۰۰۰ بیت و یکی از بزرگ‌ترین و برجسته‌ترین سروده‌های حماسی جهان است که سرایش آن دست‌آورد دست‌ کم سی سال کار پیوستهٔ این سخن‌ سرای نامدار ایرانی است.

کتاب قصه های من و بابام (کتاب اول:بابای خوب من)

۹۶,۲۲۸ تومان

کتاب قصه های من و بابام بخشی از خاطرات شیرین بچه‌های دهه‌ی ۵۰ و ۶۰ را ساخته است. در دورانی که ابزارهای تفریح کودکان و نوجوانان از لحاظ تنوع و تعداد هیچ تناسبی با دنیای پر از امکانات امروز نداشت، اگر محصول جذابی از راه می‌رسید به سرعت شناخته و دست به دست می‌شد.این کتاب یکی از نمونه های خوب کتابهای تصویری است. مصوّر کتاب هم شاعر و نویسنده ای است آگاه و هم نقاشی بسیار هنرمند. شعر و نوشتهٔ او، چون هسته ای در درون میوه، در تصویرهای هنرمندانه اش نهفته است. پیامی دارد که آن را در سراسر کتاب دنبال می کند. پیامش انسانیت است. عشق و امید، پاکی و صفا، و مهر و دوستی است. آن را به گونه ای بسیار دلپذیر و سودمند و آموزنده تصویر کرده است. به آن چاشنی طنز افزوده است تا گوارای هر ذهن مشکل پسندی باشد.

کتاب قطار سرعت به سوی ثروت

۲۳۸,۹۰۵ تومان

کتاب قطار سرعت به سوی ثروت درباره‌ یادگیری استفاده‌ موفقیت‌آمیز از قطار هوایی پرسرعت کارآفرینی است. اگر کارم را درست انجام داده باشم تا پایان این کتاب سه اتفاق رخ می‌دهد:
شما بسیار سرسخت‌تر می‌شوید: به این حرف ایمان دارم. ابتدا باید به‌عنوان کارآفرین بدانید از مسیر پیش روی خودتان چه انتظاری دارید. تعارف نداریم. می‌خواهیم در برابر نه شنیدن، منفی‌بافی و تردید ایمن شوید. در طول راه وقتی با این موارد روبه‌رو می‌شوید، می‌خواهم به شما اطمینان بدهیم که بدون شک آن‌ها را مغلوب خواهید کرد.
مجهزتر به این سفر می روید: شاید کارآفرینی سفری هیجان‌انگیز باشد؛ اما در دنیای واقعی هم رخ می‌دهد. بنابراین به مهارت‌های واقعی نیاز دارید. باید دوره‌های فروش، رهبری و بهره‌وری را درباره چگونگی انجام دادن کارها سپری کنید.
بیشتر از هر زمان دیگری اعتماد به‌نفس خواهید داشت: همه با ترس آغاز می‌کنیم. همه ما به خود تردید داریم و در مسیر راه با سختی مواجه می‌شویم؛ اما همه کمک دریافت نمی‌کنیم. شما دریافت می‌کنید. شما فراتر از حد تصور خود قابلیت دارید و بعدها همانند من به این باور می‌رسید.

کتاب قهرمان

۱۵۱,۷۶۷ تومان

کتاب قهرمان درباره ی قهرمانی ست که شجاعانه عازم سفری بر روی این کره خاکی شده است. منظره ی زمین بسیار دلپذیر و زیباست، دریاها، کوه ها، جنگل ها، سواحل، دشت ها، حیوانات، پرنده ها و غیره … به این زیبایی طبیعی باید اضافه کنیم، تمامی شور و حال تجربیات آدم هایی را که ساکن این کره ی زیبا هستند. با وجود این، همان طور که قهرمان آن را کشف می کند، زندگی بر روی زمین با چالش هایی بسیار همراه است.

آدم‌ هایى که قرار است در کتاب قهرمان با آن‌ها سفر کنید کسانى هستند که به راه سفر قهرمانِ زندگى خویش گام نهاده‌اند. آن‌ها از سراسر جهان گردهم آمده‌اند تا داستان زندگى خویش را بازگویند و تجربه‌ هاى خویش را با شما سهیم شوند. آن‌ها مى‌کوشند تا شما را به سفرى دل‌انگیز و پُر هیجان ترغیب کنند: سفر قهرمان.

کتاب کاخ کاغذی

۱۱۸,۰۹۷ تومان

کتاب کاخ کاغذی روایت عاشقانه‌ ای‌ ست که از تردیدهای شخصیت اصلی داستان (زن ۵۰ ساله‌ای به نام اِل) برای تصمیم‌گیری میان عشق و احترام و آبرو می‌گوید.

کاخ کاغذی چهار بخش دارد و در اصل، زندگی شخصیت «اِلنور» را از بدو تولد تا زمان حال روایت می‌کند. داستان مدام بین زمان‌های مختلف در گردش است و حتی از چند نسل قبل از النور هم می‌گوید. نویسنده تصویری کامل از گذشته یک خانواده به دست مخاطب می‌دهد که تمرکز اصلی آن بر فرزند پروری، تصمیم‌گیری و روابط است. کتاب شخصیت‌های متعددی دارد که هر کدام به خوبی پرورش داده شده‌اند و همچون انسانی واقعی گذشته، حال و آینده خود را دارند. علاوه بر این، با یک مثلث عشقی کلاسیک مواجیهم. بخش زیادی از داستان در دل طبیعت رخ می‌دهد و نویسنده با بهره‌گیری از تجارب و خاطرات نوجوانی خود، به زیبایی آن را توصیف می‌کند.

کتاب کتاب دزد

۱۵۲,۲۵۲ تومان

کتاب کتاب دزد داستانی تکان‌‌‌ دهنده و بسیار شگفت‌‌‌ آور از جنگ است؛ جنگی که بنیان خانواده را از جا می‌‌کند و جز ویرانی، مرگ و آوارگی چیزی به‌ جا نمی‌‌‌ نهد. اما در همه‌‌ ی تیرگی‌‌ ها باز هم بارقه‌‌ ی امید هست و دختری که با وجود همه‌‌ ی تلخ‌‌‌ کامی‌‌ ها با ره جستن به دل کتاب‌ ها، دنیایی زیبا و دور از هیاهوی مرگ و ویرانی برای خود خلق می‌‌‌ کند.

«لیزل» فرزند زنی کمونیست است که مادرش به اردوگاه کار اجباری فرستاده‌ شده و اکنون تحت سرپرستی خانواده‌ای دیگر قرار دارد. لیزل که علاقه‌ٔ فراوانی به خواندن کتاب دارد خود را با دزدیدن کتاب‌های مختلف و مطالعه‌ٔ آن‌ها سرگرم می‌کند. او با سرپرستان جدیدش خو گرفته به کمک پدرخوانده‌ٔ مهربانش که در خواندن و یادگرفتن او را یاری می‌دهد به مطالعه‌ٔ کتاب‌هایی که دزدیده می‌پردازد.

کتاب کشتن مرغ مینا

۲۱۶,۸۱۰ تومان

کتاب کشتن مرغ مینا از زبان دختری به نام اسکات فینچ روایت می‌شود. او دختر وکیلی سفیدپوست به نام آتیکوس فینچ است که در جامعه‌ای نژادپرست و خودپسند زندگی می‌کند. آتیکوس فینچ کار وکالت جوان سیاه‌پوستی را قبول کرده است که به اتهام ناروای تجاوز به یک دختر سفیدپوست در زندان است.

کتاب کشتن مرغ مینا در دو بخش نوشته شده است. بخش اول شامل توصیف فضای کودکی و بازی‌های اسکاوت، برادرش جیم و دیل دوست آن‌هاست. کنجکاوی عمده آن‌ها کشف رازی درباره یکی از همسایه‌ها – بو رادلی – است که برای مدت زیادی از خانه خارج نشده است و بچه‌ها هرگز او را ندیده‌اند. بچه‌ها نمی‌توانند درک کند که رادلی از روی اختیار و آگاهانه است که وارد جامعه نمی‌شود. باید کتاب را خواند و دید که سرانجام بچه‌ها و این همسایه مرموز چه خواهد شد.

بخش دوم کتاب اما، بخش اصلی و کلیدی رمان است. در شهر کوچک می‌کمب مردم دید خوبی به خانواده فینچ ندارد، چرا که اتیکوس علاوه بر اینکه آشپز خانه‌اش زنی سیاه‌پوست است وکیل مردی سیاه‌پوست نیز می‌باشد. چیزی که مردم شهر نمی‌توانند دلیل آن را درک کنند و مدام این سوال مطرح می‌شود که چرا یک سفیدپوست وکیل مردی سیاه‌پوست است

کتاب کشف تله های زندگی

۱۱۰,۸۸۰ تومان

کتاب کشف تله های زندگی برای آشنایی مراجعان با طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه یا تله‌های زندگی و نیز ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای در کمترین زمان ممکن است و برای کسانی است که احساس می‌کنند دچار چرخه‌ی تصمیم‌ها یا رفتارهای اشتباه شده‌اند و نمی‌دانند حال بد یا اضطراب و ناسازگاری‌های زندگی‌شان از کجا ریشه می‌گیرد. درمانگران می‌توانند با ارائه‌ی این کتاب به مراجعه‌کننده‌، فرایند کشف طرح‌واره‌ها و ذهنیت‌ها را از سوی خود شخص تسهیل‌ کنند و در مفهوم‌سازی موردی برای درمان سریع‌تر اقدام نمایند.

این کتاب علاوه بر سرعت بخشیدن به فرایند مصاحبه‌ی تشخیصی، با آگاه کردن مراجع از مسائل و مشکلات خود، به شکل مختصر، مفید، دقیق، جامع و البته به زبان ساده، انگیزه‌ی آنان را برای پیگیری درمان تقویت می‌کند.

کتاب کفش باز (خاطرات بنیان گذار نایکی)

۲۴۸,۷۱۸ تومان

کتاب کفش باز خاطرات آقای فیل نایت، خالق کمپانی جهانی و بسیار معروف تولید کفش نایکی است که توسط خود او نوشته شده است. او در این کتاب برای خوانندگان ماجراهایی که منجر به تولد این برند جهانی شد، چالش ها، حواشی کارهایش، و فراز و فرود زندگی تجاری اش را بازگو می کند. این داستان مردی است که در ۲۴ سالگی تصمیم گرفت تجارت مستقل خود را بنا نهد، در جهان سفر کرد، از شکست نترسید و در نهایت تبدیل به یکی از بزرگترین غول های افسانه ای تجارت جهان شد. با خواندن این کتاب خواننده می فهمد که آقای فیل نایت برای ساخت شرکت بزرگش چه مسیری را طی کرد و چرا کمپانی نایکی، این شد. او در این کتاب این ایده را مطرح می کند که برای رسیدن به بالاترین حد موفقیت تنها دو فاکتور اساسی مورد نیاز است: تلاش بسیار زیاد و قدرت ریسک کردن.کفش باز در مدت کوتاهی پس از انتشار، مورد توجه منتقدان و خوانندگان قرار گرفت و نظر مثبت آن ها را جلب کرد. به طوری که در همان اولین سال انتشارش به عنوان بهترین کتاب مدیریتی سایت آمازون انتخاب شد.

کتاب کلت 45

۸۹,۱۰۰ تومان

کتاب کلت 45 روایت‌ گر زندگی خانواده‌ای است که بخشی از آن به سازمان مجاهدین خلق گرایش پیدا می‌کنند. نزدیکی به این سازمان و اتفاقات مختلف سیاسی-اجتماعی در ایران دهۀ ۵۰ تا ۶۰ زندگی خانواده را دستخوش دگرگونی‌هایی مهم می‌کند.

فعالیت های سیاسی این خانواده به سازمان مجاهدین خلق گره می خورد و حوادث تا سال 1360 ادامه می یابد.
مخاطب در این کتاب با محوریت و فعالیت سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در سال های قبل و بعد از انقلاب آشنا می شود. داستان دو شخصیت اصلی دارد، اما ماجراهای رمان زندگی خانواده ای چهار نفری را دنبال می کند.

کتاب کلکسیونر عطر

۱۹۹,۷۳۲ تومان

کتاب کلکسیونر عطر نوشته کتلین تسارو، رمانی تاریخی ست که داستان تازه عروسی به نام گریس مونرو که ارثیه غیرمنتظره‌ای از یک فرد ناآشنا دریافت کرده را روایت می‌ کند.

ماجرای آن در نیمه دوم قرن بیستم میلادی یعنی ۱۹۵۰ اتفاق می‌افتد و تمام ماجرا از زبان یک نویسنده زن روایت می شود. داستان از زبان سوم شخص روایت شده و ابتدای رمان با شرح زندگی شخصی به نام اوا دورسی آغاز می شود. سپس با پرداختن به زندگی دیگر شخصیت داستان یعنی گریس مونرو که یک تولید کننده بزرگ عطر است ادامه پیدا می کند.در نهایت زندگی این دو شخصیت در نقطه ای از داستان به یکدیگر گره می خورد و یک روایت جذاب و بی نظیر را ایجاد می کند. رمان کلکسیونر عطر چندان طولانی و حوصله سر بر نیست و به زبان کاملاً ساده و قابل فهم نوشته شده است طوری که خواننده با مطالعه آن به خوبی موضوع داستان را درک خواهد کرد.

کتاب کوچک لوکا

۱۶۳,۳۵۰ تومان

در کتاب کوچک لوکا با شش عامل مهم روبه‌رو می‌شوید که وایکینگ هر کدام از آن‌ها را به شکل دقیق بررسی می‌کند و در نهایت به شما نشان می‌دهد که چطور و با انجام چه کارهایی می‌توانید در گروه خوشبخت‌ترین مردمان جهان قرار بگیرید. این شش عامل،‌ با هم بودن، پول، سلامتی، آزادی، اعتماد و مهربانی هستند که با بررسی دقیق هر یک از آن‌ها شیوه چگونه سعادتمند زیستن را یاد می‌گیرید.

این کتاب یک راهنمای جهانی برای شاد بودن است که رویکرد جدیدی را برای رسیدن به این امر به شما ارائه می‌دهد و با کمک آن می‌توانید کیفیت زندگی خودتان را بهبود ببخشید و دنیای بهتری را برای زندگی کردن بسازید.

نوشتن از شادی و شیوه شاد زیستن در عصر مدرن چندان آسان نیست! اما، مایک وایکینگ، نویسنده برجسته دانمارکی، با شیوه خاص خودش و با کمک گرفتن از تحقیق و پژوهش‌های بسیار، کتاب‌های بی‌ نظیری را در باب شادی، داشتن امنیت، خوشبختی و روش‌های شاد زیستن نوشته است.

کتاب کوچک هوگا

۱۴۸,۵۰۰ تومان

کتاب کتاب کوچک هوگا اثر مایک وایکینگ، مدیر مرکز تحقیقات شادمانی در کپنهاگ است که در کنار متنی گیرا با ارائه انواع تصاویر جذاب و نمودارها به توضیح هوگا می پردازد.

هوگا به معنی حس راحتی، خوب بودن و آرامش را در یک فرد می باشد. این کلمه بخشی از فرهنگ مردم دانمارک است و به همین خاطر خیلی‌ها اعتقاد دارند شامل تمام چیزهایی می‌شود که آدم‌ ها در اوج سرمای زمستان دوست دارند. اما در واقع، هوگا فراتر از این چیزهاست.آشنایی با هوگا و طرز فکر پشت آن می‌تواند به همه در راه رسیدن به یک زندگی شادتر، احساس راحتی بیش‌ تر و کاهش استرس کمک کند.

کتاب کیمیاگری در فروش

۸۶,۷۲۴ تومان

نویسنده در کتاب کیمیاگری در فروش راهکارهایی برای جلب توجه مشتری و برانگیختن او در راستای خرید کالای مورد نظر شما ارائه کرده است. او تاکید کرده است که با استفاده از مهارت‌های قابل کسب آموزش داده شده در کتاب کیمیاگری در فروش، شما به فروشنده‌ای تمام عیار و حرفه‌ای تبدیل خواهید شد که مدام به درآمد و سود حاصل از فروشش افزوده می‌شود.

فروشندگی حرفه‌ای یکی از موضوعات مهم در حوزه کسب و کار و موفقیت است. فرقی ندارد نماینده فروش کدام شرکت هستید یا دقیقا کجا به‌ عنوان فروشنده استخدام شده‌اید؛ مهم این است که با کسب مهارت فروشندگی حرفه‌ای، موفقیت خودتان و جایی را که در آن مشغول به‌کار هستید، تضمین کنید.

کتاب کیمیای سخن

۱۱۲,۸۶۰ تومان

کتاب کیمیای سخن ترجمه ۱۳۲ قطعه شعر از ۶۵ شاعر نیمه قرن نوزدهم تاکنون است.عنوان کتاب از ترجمه عبارتی از شارل بودلر شاعر قرن نوزدهم گرفته شده است. چاپ شعرها نیز به صورت مقابل است، به این معنی که در سمت چپ کتاب متن فرانسوی شعر و سمت راست آن ترجمه فارسی آمده است.

کتاب گامهای پیشرفت برای کودکان دیرآموز

۱۲۹,۵۹۱ تومان

کتاب گامهای پیشرفت برای کودکان دیرآموز مجموعه‌ای است كامل و گام به گام كه شامل آموزش و توان‌بخشی همه كودكان اعم از كودكان با ضايعات مغزی، ناتوانی های يادگيری و حتی كودكان عادی می باشد. مطالب كتاب با بيانی شيوا و روان تنظيم شده و به مباحثی در زمينه مفاهيم پايه از علم عصب‌شناسی و نظريه‌های يادگيری و همچنين گام‌های پيشرفت كودكان در جنبه‌های مختلف رشد آنان پرداخته است. اميد است اين كتاب مورد استفاده كاردرمانگران، گفتاردرمانگران، روان‌شناسان، مربيان، معلمان و والدين كودكان ديرآموز قرار گيرد.

کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی براساس گرامر این یوز

۲۵۹,۸۷۵ تومان

کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی بر اساس گرامر این یوز شامل ۱۳۲ درس و چندین ضمیمه است و همه نکات دستوری زبان انگلیسی را به کمک تصاویر توضیح داده است. همراه با هر درس مقدار قابل توجهی تمرین سودمند آورده شده است که همه آنها دارای جواب هستند.این کتاب یک مرجع کامل خودآموز و تمرین زبان انگلیسی است که می‌تواند برای تمام کسانی که خواهان یادگیری اصولی زبان انگلیسی هستند، مورد استفاده قرار گیرد.همچنین برای کسانی که خود را برای امتحان تافل آماده می‌کنند سودمند است و زبان‌آموز می‌تواند آن را به صورت خودآموز مورد استفاده قرار دهد.

کتاب گربه ای که ذن یاد می داد

۱۸۴,۸۸۲ تومان

کتاب گربه ای که ذن یاد می داد داستان سفر معنوی گربه‌ای است که برای درک معنای جهان و رسیدن به آرامش، راهی سفر به جنگل درختان افرا می‌شود؛ جایی که تک‌درخت کاج کهن‌سال خاصیتی جادویی دارد؛ هرکس روی شاخه‌ی این درخت بنشیند به خرد بی‌پایانی دست می‌یابد.

در این کتاب قصه‌ای جامع وجود دارد که نه‌تنها داستان‌ها را به یک روایت واحد بدل می‌کند، بلکه سفر فرد و کشمکش‌هایی را نشان می‌دهد که در تلاش برای دنبال‌کردن مسیری معنوی تجربه می‌کند. خرگوش صحرایی اولین کسی است که گربه با او ملاقات می‌کند و تجربیات پیشینش را در اختیار او قرار می‌دهد. گربه ایده‌های جدید را مانع از تکرار اشتباهات و عامل رشد می‌داند. «وقتی متوجه بشیم که زندگی همیشه سعی داره یه چیزی یادمون بده، یادگیری آسون‌تر می‌شه.» این حرفی است که گربه به خرگوش می‌زند. وقت گذراندن در سکوت و قدردانی از طبیعت از دیگر اصولِ ذن هستند که گربه به خرگوش توصیه می‌کند.

کتاب گستره : عمق یا وسعت؟

۱۶۳,۳۵۰ تومان

کتاب گستره یکی از آثار خوب دیوید اپستین است که در آن روی مسئله تخصص بحث می‌شود و مزایا و معایب آن مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد. خرد عامه بشر در هنگام انتخاب عمق یا وسعت یک‌سویه عمل می‌کند. برخی دوست دارند در یک حوزه به تخصص برسند و بهترین عملکرد ممکن را از خودشان به نمایش بگذارند و برخی دیگر هم به وسعت اهمیت می‌دهند و چیزها و کارهای مختلفی را در زندگی خودشان تجربه می‌کنند ولی در نهایت همه کاره و هیچ کاره می‌شوند.

حال در این میان وظیفه ما چیست؟ بهتر است عمق را بچسبیم یا سراغ وسعت برویم؟اگر بتوانیم پاسخ این پرسش را در زندگی و کسب و کار خودمان بیابیم مطمئناً می‌توانیم تکلیف خودمان را روشن کنیم و با یک برنامه‌ریزی دقیق و واضح در عرصه زندگی و بیزنس ظاهر شویم.

ایده اصلی کتاب گستره این است که افرادی که در یک مجموعه از مسائل توانایی، دانش و مهارت دارند مزایایی نسبت به متخصصان دارند که در این کتاب به این مزایا پرداخته می‌شود.

کتاب ما دروغگو بودیم

۱۱۷,۶۱۲ تومان

کتاب ما دروغگو بودیم به موضوعات مهمی همچون اخلاق، خانواده، عشق، حقیقت و پذیرش خود می‌پردازد و شما را وارد ماجراهایی رازآلود می‌کند که فکرش را هم نمی‌کنید.

خانواده‌ی سینکلرها در ظاهر همه چیز دارند: خانه‌های مجلل، امکانات رفاهی بی‌نظیر و بروبیا و مهمانی‌های آن‌چنانی. کادنس یکی از نوه‌های هریس سینکلر از یک صدمه‌ی مغزی رنج می‌برد که باعث شده علاوه‌بر میگرن مزمن، بخشی از خاطرات خود را از دست بدهد. چه اتفاقی باعث این صدمه در مغز کادنس شده است؟ چه حقیقتی را سینکلرها می‌کوشند تا پنهان کنند؟ داستان با پرش‌های زمانی به حوالی زمان حادثه می‌رود و به حال برمی‌گردد تا جستجوی کادنس برای کشف حقیقت را نشان دهد. همه‌چیز از تابستان پانزده‌سالگی کادنس در جزیره‌ی اختصاصی سینکلرها شروع می‌شود، سالی که پدر و مادرش از هم جدا می‌شوند. تابستانی کذایی که کادنس عاشق می‌شود، قلبش می‌شکند و زندگی‌اش برای همیشه تغییر می‌کند.

کتاب ما شروعش می کنیم

۱۹۷,۰۱۰ تومان

کتاب ما شروعش می کنیم ، شهامت آغاز زندگی دوباره را پس از سپری کردن آشفتگی‌ های زندگی خشونت‌ آمیز به شما می‌ بخشد و ضرورت ادامه دادن را مطرح می‌کند.

ما شروعش می‌کنیم داستان امید، رشد و دوست داشتن است که تنش‌های خشونت خانگی را از نگاه مادری تنها به تصویر می‌کشد.

لی‌لی ناچار است با پیامدهای جدایی و ارتباط گریزناپذیر با رایل که پدر فرزند اوست، دست‌وپنجه نرم‌ کند. گرچه هنور آسیب‌های روانی‌ ناشی از بدرفتاری‌های رایل در وجودش باقی است. او ناچار است با این واقعیت روبه‌رو شود که خشم همیشگی رایل و حسادت‌های وی بر زندگی آینده‌اش خدشه وارد خواهد کرد.

کتاب مادربزرگ سلام رساند و گفت متاسف است

۱۸۱,۹۱۲ تومان

کتاب مادربزرگ سلام رساند و گفت متاسف استداستان دختر بچه‌ی هفت ساله‌ای به نام السا است. او با مادربزرگ هفتاد و هفت ساله‌اش زندگی می‌کند.السا، مقداری با همسن و سالانش فرق دارد. او عاشق ویکی‌پدیا است و مدام این سایت را چک می‌کند. غلط‌های املایی دیگران را پیدا کرده و اصلاح می‌کند. او، زیاد کتاب می‌خواند.

مادربزرگش، زن پر شر و شور و بامزه‌ای است که به کارهای عجیب و غریب علاقه‌ی بسیاری دارد. او حاضر است هرکاری بکند تا السا زندگی شادی داشته باشد.السا فقط یک دوست واقعی دارد: مادربزرگش. او و مادربزرگ شب‌ها به دنیای خیال سفر کرده و در آنجا ماجراجویی‌های بزرگ می‌کنند. مادربزرگ در دنیای قصه‌هایش، به السا یاد می‌دهد که شجاع باشد، از خودش حفاظت و در مقابل مشکلات مقاومت کند.اتفاق دردناک و نامنتظره زمانی رخ می‌دهد که مادربزرگ می‌میرد و السا تنها می‌شود؛ اما او حتی به پس از مرگش فکر کرده است. مادربزرگ ماموریت‌ها و مسئولیت‌هایی را به السا سپرده که باید انجام بدهد.

کتاب مادمازل شنل

۱۸۵,۶۲۵ تومان

کتاب مادمازل شنل رمانی جذاب درباره زندگی کوکو شنل و لحظات دشوار چالش‌برانگیز زندگی او است. زنی که شهرت و ثروت در تمام عمرش نتوانست اندوه بشریت را از دلش بزداید.

گابریل شنل در فقر و در یک منطقه روستایی متولد شد. بعد از مرگ مادرش همراه خواهرانش به یتیم‌خانه فرستاده شد و آنجا راهبه‌ها استعداد بی‌ نظیرش در خیاطی را پرورش دادند. استعدادی که بعدها زندگی‌اش را متحول کرد و او را به سمتی سوق داد که با دوران مشقت‌بار کودکی‌اش به کلی متفاوت بود. او در جوانی توجه و محبت یک جوان ثروتمند را به دست آورد و زمانی که همراه معشوقش به پاریس رفت توانست طرح‌های زیبای مینی‌ مالیستی خود را از لباس‌هایش که نشانه شادابی و جسارت یک زن مدرن بود، وارد طبقه مرفه جامعه و محافل هنری کند.

کتاب ماده تاریک

۲۰۷,۱۵۷ تومان

کتاب ماده تاریک ماجرای مردی بنام جیسون دسن را روایت میکند که شبی در حال قدم زدن در خیابان های سرد شیکاگو قدم میزند و به فکر شامی در کنار همسرش دانیلا و فرزندش چارلی است.

اما او توسط مردی مسلح که نقاب بر صورت دارد ربوده میشود.جیسون به جایی برده میشود و او را به تختی میبندند و ماده ای ناشناخته به او تزریق میکنند.در آن مکان ناشناس اتفاقاتی عجیب برای جیسون می افتد که او را از زندگی قبلی جدا میکند و شخصیت قبل او را از او میگیرند.او دیگر صاحب خانواده نیست و فرزندی ندارد و دیگر یک استاد فیزیک نیست.

قصه از آنجایی شروع میشود که جیسون پس از بیدار شدن از خواب متوجه موضوع میشود اما دلیلی برای اثبات ادعاهای خود ندارد.آیا او خواب میبیند آیا او را تلسم کرده اند چه دلیلی پشت این ربوده شدن میتواند باشد؟وقتی جیسون از خواب بیدار شد ، در یک آزمایشگاه قرار دارد و به یک گورنی بسته می شود – و مردی که قبلا او را ندیده بود با خوشحالی به او می گوید “به شما خوش آمدید!”

کتاب مجموعه آثار آلبرکامو 11 جلدی

۷۱۱,۰۰۰ تومان

کتاب مجموعه آثار آلبرکامو  توسط پرویز شهدی ترجمه شده و انتشارات مجید – به سخن آن را به چاپ رسانده است.

آلبرکامو یکی از نویسندگان بزرگ قرن بیستم و خالق کتاب مشهور بیگانه است.کامو در کتاب هایش خواننده را با دوگانگی از شادی وغم، تاریکی و روشنی، حیات و مرگ و… روبرو می‌کند. او بر این اصل تأکید می‌ورزد که شادی گذراست و شرایط انسانی فانی هستند و این موضوع باید سبب شود قدر زندگی و شادی بهتر شناخته شود.

البر کامو در اکثر نوشته‌هایش سعی دارد مخاطب را درگیر اتفاقات پیاپی کند و ذهن او را به چالش «هدف از آفرینش انسان چیست؟» بکشاند.

نوشته‌هایش را به می‌توان به سه دسته‌ی رمان، نمایشنامه و آثار غیر داستانی تفکیک ‌کرد.

کتاب مجموعه آثار چخوف 10 جلدی

۲,۳۹۸,۰۰۰ تومان

کتاب مجموعه آثار چخوف  شامل داستانهای کوتاه (جلد 1 تا 4) ،جلد 5 جزیره ساخالین از یادداشت های سفر،جلد (6و7 نمایشنامه ها)، جلد( 8 و 9 و10) شامل نامه ها که جلد های 1 تا 7 توسط سروژ استپانیان ترجمه شده و جلد های 8 تا 10 توسط ناهید کاشی چی ترجمه شده است.

چخوف پزشک و داستان سرا و نویسنده و نمایشنامه نویس مشهور روسی در سال ۱۸۶۰ در شهر تاگانروگ روسیه  متولد شد.چخوف بیشتر در خلق داستانهای کوتاه متبحر شده بود اما با گذشت زمان توانست به اشکال هنری وسیع تری دست یابد.در تمام آثار چخوف مساله رابطه انسان با زندگی همیشه در مرکز توجه او قرار داشت که طبعا در مورد داستانهای مجموعه آثار چخوف نیز صادق است. در داستانهای چخوف، خود حوادث نیست که متاثرمان می کند، بلکه نحوه بیان و تعبیر اوست که خواننده را تحت تاثیر قرار می دهد.

کتاب مجموعه قوانین و مقررات مالیاتی 1402

۳۶۱,۳۵۰ تومان

کتاب مجموعه قوانین و مقررات مالیاتی 1402 به انضمام آیین نامه ها، بخشنامه ها، دستورالعمل ها، دادنامه های هیأت عمومی دیوان عدالت اداری و آرای شورای عالی مالیاتی

  • قانون مالیات های مستقیم
  • قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1387/2/17 و 1400/3/2
  • قانون پایانه های فروشگاهی و سامان مودیان
  • احکام مالیاتی قانون دائمی برنامه های توسعه کشور
  • احکام مالیاتی قانون برنامه پنح ساله ششم توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی
  • نصاب های جدید مالیاتی
  • احکام مالیاتی سایر قوانین
  • احکام مالیاتی قانون بودجه سال 1401 و 1402
  • پرکاربردترین بخشنامه ها، آیین نامه ها و دادنامه های هیأت عمومی و تخصصی دیوان عدالت داری برای تنظیم لوایح مالیاتی

کتاب مدیریت خشم از دامیز

۲۹۰,۰۷۰ تومان

کتاب مدیریت خشم که توسط یکی از معروف‌ترین کارشناسان مدیریت خشم نوشته شده، به شما کمک می‌کند تا منابع واقعی خشم را شناسایی کنید، خشم را در نطفه خفه کنید و احساسات خشم‌آلود را قبل از تبدیل شدن به مشکل، رام خود سازید.

در این کتاب شما با راه‌کارهایی عملی آشنا خواهید که به‌واسطه آن قادر خواهید بود از خشم‌تان در جهتی مثبت و سازنده استفاده کنید. با به‌کار بستن توصیه‌های کتاب مدیریت خشم قادر خواهید بود که زندگی شادتر و آرام‌تری را تجربه کنید. کتاب مدیریت خشم راهنمایی کاربردی است که با عمل کردن به توصیه‌های آن، با دیدی مثبت‌تری به جهان نگاه خواهید کرد.

با نگاهی به فهرست کتاب متوجه می‌شویم که نویسنده از زوایای مختلف و در بسترهای گوناگونی به مقوله‌ی خشم پرداخته، به گونه‌ای که می‌توان گفت هیچ جزئیاتی را از قلم نینداخته و با همین دیدگاه موشکافانه قادر شده کتابی جامع و کاربردی برای کنترل و مدیریت خشم و سرانجام خلاصی از آن در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

کتاب مدیریت مالی جلد دوم نشر سمت

۱۲۹,۹۹۸ تومان

کتاب مدیریت مالی جلد دوم دربرگیرنده مفاهیم مدیریت مالی است برای دانشجویان دوره کارشناسی رشته حسابداری و مدیریت به ‌عنوان منبع اصلی درس «مدیریت مالی (2)» به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان و کسانی که به نوعی با حرفه حسابداری آشنایی دارند از آن بهره‌مند شوند.

کتاب مدیریت منابع انسانی مفاهیم تئوریها و کاربردها

۲۸۲,۵۰۰ تومان

کتاب مدیریت منابع انسانی مفاهیم تئوریها و کاربردها حاصل یافته های علمی است که با متدولوژی های معتبر و محکم به دست آمده اند و از آنجا که شرافت و اصالت محققان دخالتی در اثبات یا تایید آنها نداشته است از چنان تعمیم پذیری و عینیتی برخوردارند که امکان تبدیل علم به افیون روشنفکران را مهیا می سازد و بی هیچ تردیدی پذیرفته می شوند.

منابع انسانی هر سازمان، عامل اصلی حیات آن سازمان است و از این رو شناخت انسان برای مدیریت اثربخش آن ضروری است. مدیریت منابع انسانی بر مبنای مفاهیم رفتار سازمانی بنا شده است که با تلاش های نظام مند برای شناخت، درک و کنترل رفتار انسان، تحقق اهداف سازمان را امکان پذیر می سازد. مدیریت منابع انسانی درصدد است ضمن تضمین بهره وری منابع انسانی و سودآوری سازمان، بخشی از نیازهای انسان را نیز برآورده سازد.

کتاب مردی به نام اوه

۱۹۹,۷۳۲ تومان

شخصیت اصلی کتاب مردی به نام اوه تمام تمرکزش بر روی این بوده که زودتر این دنیا را ترک کرده و نزد همسرش سونیا برود و به نوعی عاشقانه دل‌باخته‌ی همسرش است. پس از مدتی اوه به این نتیجه می‌رسد که دیگر کاری برای به انجام رساندن نداشته و امیدی برای زندگی ندارد. از همین‌ رو تصمیم می‌گیرد که خودکشی کند. در ادامه‌ی داستان شاهد این هستیم که اوه هربار تصمیم می‌گیرد خودکشی کند، اتفاقی ناخواسته او را از این تصمیم واداشته و مانع از خودکشی او می‌شود.

یکی از کاراکترهای آن، یک زن ایرانی به نام پروانه است. زمانی که این شخصیت ایرانی وارد داستان می‌شود، جذابیت کتاب برای ایرانی‌ ها بالاتر می‌رود؛ چرا که منتظر هستند ببینند که نویسنده، چه تصویری از ایرانی‌ها در داستان به نمایش خواهد گذاشت.

کتاب مرز پنهان

۱۰۷,۶۶۲ تومان

کتاب مرز پنهان داستانی عاشقانه اجتماعی است که به خوبی توانسته نقش خانواده و قضاوت‌های بی‌جا در جامعه و عواقب تجاوز را نشان دهد. با خواندنش متوجه می‌شویم خانواده چه نقش مهمی در آینده فرزندها و رویارویی با مشکلات دارد.

از زندگی دختری تنها با پسرش شروع می‌شود که در گوشه‌ای از پایین‌ شهر در خانه‌ی پیرزنی تنها زندگی می‌کنند. اسم این دختر رهاست، رها به تنهایی بار مشکلات زندگی خود و پسر مریضش را به دوش می‌کشد، او بعد از گذشت چند سال هنوز نتوانسته گذشته‌ی خودش را فراموش کند و با گذشته‌اش کنار بیاید و این فراموش نکردن باعث می‌شود تا گذشته‌ی خودش را دوره کند. رها در گذشته این دختر تنها و ترسیده نیست، رها دختر یک خانواده‌ی پولدار و مرفه است، خانواده‌ای که همه چیز را در آزادی دادن به فرزندانشان و رفع نیازهای مالی آنها می‌دانند. بدون آنکه بدانند خانه به گرما و توجه نیاز دارد…

کتاب مسائل نوجوانان و جوانان نشر مهراندیش

۱۳۵,۷۹۹ تومان

کتاب مسائل نوجوانان و جوانان نشر مهراندیش نمونه‌هایی از مسائل نوجوانان و جوانان از جمله ارتباطات، مدرسه، افسردگی، پرخاشگری و خشونت، اضطراب، اعتیاد، هویت و ازدواج را مطرح می‌کند و به طرح راهکارهای مؤثر می‌پردازد.

اعمال شیوهٔ تربیتی مناسب در خانواده، مشارکت نوجوانان در تصمیم‌گیری‌های خانوادگی، طراحی اوقات فراغت مشترک در خانواده، دادن مسئولیت به نوجوانان، دخالت دادن نوجوانان در مشکلات خانوادگی، درگیر کردن آنان در فرآیندهای حل مسئله و گفتگو درزمینهٔ گزینه‌های مقابله با مشکلات از سوی خانواده، می‌تواند در رشد تفکر شناختی نوجوانان و بهبود ارتباط با خود، مؤثر باشد.

 

کتاب معامله گر منضبط (پرورش ذهن برای موفقیت در بازار)

۱۸۶,۲۱۹ تومان

مارک داگلاس در کتاب معامله گر منضبط توضیح می دهد چه مهارت هایی برای معامله گری لازم است و چه گونه باید آن ها را فرا بگیریم. معامله گر منظم راهنمایی جامع برای فهم این نکته است که برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق در بازار های مالی نیاز به خودشناسی، انضباط و بازنگری شخصیتی است. این کتاب یک راهنمای گام به گام برای تطبیق با موفقیت در موقعیت های غیر معمول روانی بازارهای جهانی است.

کتاب معامله‌گر پرایس اکشن

(دیدگاه 1 کاربر)
۸۱۷,۹۹۹ تومان

معامله‌گر پرایس اکشن نوشتهٔ لنس بگز، یک راهنمای جامع در زمینهٔ معاملات و سبک زندگی معامله‌گران حرفه‌ای است. لنس بگز، که خود یک معامله‌گر حرفه‌ای است، در این کتاب تجربیات و مفاهیم خود را در زمینهٔ معاملات بر اساس تحلیل تکنیکال، روانشناسی تریدینگ و مدیریت ریسک به اشتراک می‌گذارد.

در این کتاب، لنس بگز به خوانندگانش یاد می‌دهد که چگونه با استفاده از تحلیل تکنیکال، نمودارهای قیمتی و الگوهای بازار را تحلیل کرده و معاملات موفقی را انجام دهند. همچنین، او به اهمیت روانشناسی در معاملات اشاره می‌کند و چگونگی کنترل هیجان‌ها و انگیزه‌های خود را در معاملات آموزش می‌دهد.

یکی از نکات مهم کتاب “معامله‌گر پرایس اکشن”، تأکید بر مدیریت ریسک است. لنس بگز به خوانندگانش آموزش می‌دهد که چگونه ریسک معاملات را به طور صحیح ارزیابی کنند و به مدیریت موثر آن بپردازند. او همچنین به توضیح روش‌های مختلف مدیریت سرمایه و حفظ سرمایه می‌پردازد.

در کل، “معامله‌گر پرایس اکشن” یک منبع قابل اعتماد و جامع برای معامله‌گران حرفه‌ای و کسانی که قصد دارند به عنوان یک معامله‌گر حرفه‌ای در بازارهای مالی فعالیت کنند، می‌باشد. این کتاب، تئوری‌های تحلیلی را با تجربیات عملی ترکیب می‌کند و به خوانندگانش کمک می‌کند تا بهبود قابل توجهی در عملکرد خود در معاملات داشته باشند.

کتاب مغازه ی جادویی

۹۵,۲۳۸ تومان

کتاب مغازه ی جادویی اثر جیمز آر دوتی و ترجمه ی فروزان ساعدی از پرفروش ترین رمان های نیویورک تایمز است که با تخفیف ویژه در بوک یک عرضه شده است.

این کتاب، داستان تلاش های یک جراح مغز و اعصاب برای کشف رمز و راز ارتباط بین مغز و قلب را بیان می‌کند. داستان زندگی دکتر جیمز دوتی از کودکی، وقتی‌که با یک مهربانی، مسیر زندگی‌اش تغییر کرد تا بزرگ‌سالی، وقتی‌که مرکزی برای مطالعه‌ی شفقت در دانشگاه استنفورد تأسیس نمود، نشان می‌دهد که چگونه هر یک از ما می‌توانیم باعث ایجاد تفاوت شویم…

کتاب مغازه ی خودکشی

۹۹,۰۰۰ تومان

کتاب مغازه ی خودکشی یک فانتزی سیاه تکان دهنده است که بعد از چاپ شدن در سال ۲۰۰۷ توجه فراوانی را برانگیخت. رمان عجیب ژان توله (۱۹۵۳), نویسنده و فیلمنامه نویس فرانسوی، هجوی است تمام عیار درباره مرگ و امید رمان درباره یک مغازه فروش ابزار و ادوات خودکشی است. همه جور خنزرپنزری در آن یافت می شود. از انواع سم تا طنابهای ،دار انواع سلاح کمری مناسب برای انتحار تا ویروسهای کشنده یک فروشگاه منحصر به فرد در زمان و مکانی نامعلوم رمان گره خورده است به نام برخی از مهمترین چهره های ادبی و هنری که خود را کشته اند؛ میشیما مرلین مونرو، ونسان ونگوگ و … تقاضا زیاد است تا اینکه روزی پسری وارد این مغازه میشود و با خودش تحولی به همراه می آورد رمان مغازه خودکشی از آثار فانتزی سیاه است که در دو دهه گذشته در جهان نوشته شده است. حضور متراکم مرگ تلاش برای ساختن امید به زندگی، نبردی نمادین و مملو از شوخیه طریف که در نهایت قرار است خواننده را میخ کوب کند.

کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری

۴۳۵,۰۰۰ تومان

مقدمه ای بر نظریه های یادگیری نوشته بی آر هرگنهان، یک منبع معروف در زمینه روانشناسی و یادگیری است. این کتاب به طور جامع به بررسی نظریه‌ها، مدل‌ها و رویکردهای مختلفی که در زمینه یادگیری بررسی شده‌اند، می‌پردازد.

نویسنده در این کتاب، مفاهیم اساسی و اصول عمده درباره یادگیری را مورد بررسی قرار می‌دهد و به تبیین تاریخچه و تکامل نظریه‌های یادگیری می‌پردازد. همچنین، موضوعاتی مانند انواع یادگیری، تاثیر عوامل شناختی و اجتماعی بر یادگیری، روش‌های آموزش و ارزیابی یادگیری، مسائل مرتبط با حافظه و فراموشی و نقش انگیزش در یادگیری نیز در این کتاب بررسی می‌شوند.

مقدمه‌ای بر نظریه‌های یادگیری به عنوان یک مرجع آموزشی مفید برای دانشجویان رشته‌های روانشناسی، آموزش، علوم تربیتی و دیگر رشته‌های مرتبط، استفاده می‌شود. این کتاب به زبان ساده و قابل فهمی نوشته شده است و از مثال‌ها و تحقیقات علمی برای توضیح مفاهیم استفاده می‌کند.

کتاب می خواهم بمیرم ولی دوست دارم دوکبوکی بخورم

۸۶,۱۸۴ تومان

کتاب می خواهم بمیرم ولی دوست دارم دوکبوکی بخورم داستان زن جوانی به نام پارک جی یون است که با افسردگی و اضطراب دست و پنجه نرم می کند. با وجود مبارزاتش، او در عشقش به غذا، به ویژه غذای کره ای دوکبوکی، آرامش می یابد.

یکی از جنبه های منحصر به فرد این کتاب تمرکز آن بر غذا و به ویژه به تصویر کشیدن دوکبوکی است. این غذا یکی از اصلی‌ترین غذاهای کره‌ای است که از کیک‌های برنجی جویدنی که در یک سس تند پخته می‌شوند، تهیه می‌شود. در این کتاب، به عنوان استعاره ای از فراز و نشیب های زندگی عمل می کند، با طعم های تند و شیرین خود که بیانگر لحظات تلخ و شیرینی است که جی یون تجربه می کند.

بک سهی از واقعیت‌های دشوار و اغلب ناراحت‌کننده افسردگی و اضطراب دوری نمی‌کند و مبارزات جی یون را با صداقتی خام و سرکش به تصویر می‌کشد. با این حال، این داستان همچنین امید و انعطاف پذیری را در مواجهه با این چالش ها ارائه می دهد و نشان می دهد که چگونه عشق، دوستی و لذت های ساده زندگی می تواند به ما کمک کند تا حتی در تاریک ترین زمان ها معنا و هدف را پیدا کنیم.

آثار بک سهی الهام‌بخش خوانندگان بی‌شماری در سرتاسر جهان شده است و تأثیر او بر صنایع وب کمیک و انیمیشن غیرقابل انکار است.

کتاب میوه خارجی

۳۶۸,۲۸۰ تومان

کتاب میوه خارجی برنده ی جایزه ی انجمن رمان نویسان عاشقانه ی بریتانیا سال 2004 و جز برترین رمان های قرن21 است.رمان میوه خارجی داستان دو روایت عاشقانه است که در دو زمان مختلف اتفاق می‌افتد و دو زندگی را به طرز عجیبی به‌هم پیوند می‌دهد.در کنار شرح داستان به شما راز و رمزهایی را می گوید که برایتان بسیار جذاب و خواندنی خواهد بود. داستانی امیدوار کننده که به شما یاد می دهد هرچقدر هم که گذشته تلخ و بدی داشته‌ باشید می توانید آن را جبران کنید. همانند زنان این کتاب که هر کدام برای غلبه بر سنت‌ها و شکستن آن‌ها می جنگند تا به آنچه حق طبیعی آن‌هاست، یعنی زندگی عاشقانه و مملو از آرامش برسند.

کتاب نشخوار ذهنی

۱۵۸,۴۰۰ تومان

کتاب نشخوار ذهنی روش ها و پیشنهادهای خوب و کاربردی را برای جلوگیری از افکار مزاحم ارائه می دهد.

ایتان کراس در کتاب نشخوار ذهنی معتقد است هنگامی که ما با خود صحبت می‌کنیم، دو نیروی بالقوه وجود دارد: یکی مربی درونی و دیگری منتقد درونی. مادامی که ذهن آدمی در حال اندیشه است، در حال صحبت کردن با خود نیز هست. در این صحبت‌ها هنگامی که ما با مشکلی بیرونی مواجه می‌شویم خواستار ارتباط با مربی درون‌مان هستیم. در حقیقت از او می‌خواهیم که راه درست را به ما نشان دهد و ما را از اضطراب و نگرانی برهاند.

نشخوار ذهنی شامل افکار و هیجانات ادواری منفی است که توانایی منحصربه‌فرد ما برای درون‌نگری را از یک موهبت تبدیل به یک نفرت می‌کند. نشخوار ذهنی باعث می‌شود که عملکرد شغلی، تصمیم‌گیری، روابط، شادکامی، و سلامتی ما در معرض خطر قرار گیرند؛ اما سؤال این‌جاست که چرا این اتفاق می‌افتد.

کتاب نظریه های یادگیری چشم اندازی تربیتی

۲۳۵,۲۲۴ تومان

نویسنده در کتاب نظریه های یادگیری چشم اندازی تربیتی، تلاش کرده است دانشجویان را با اصول و مفاهیم و یافته های پژوهشی نظریه های اصلی یادگیری و به ویژه آن هایی که به آموزش و پرورش ارتباط زیادی دارند آشنا سازد. تاکید اصلی این کتاب بر نظریه های شناختی با تأکید سازنده گرایی است که بر ساخت دانش، باورها، مهارت ها و راهبردهای یادگیرنده گان تاکید می کنند، با این حال نظریه های رفتاری نیز در این کتاب مورد بحث قرار گرفته است.

از ویژگی های اصلی این کتاب نسبت به سایر کتابهایی که در این زمینه نگاشته شده است این می باشد که در فصل های گوناگون این کتاب کاربردهای مختلف اصول یادگیری در محیط های آموزشی در قالب مثال ها نمونه ها و سناریو های مورد بررسی و بحث قرار گرفته است.

کتاب نفرت بازی

۲۰۰,۴۷۵ تومان

کتاب نفرت بازی پرفروش‌ترین کتاب USA Today و یکی از برترین داستان‌های عاشقانه سال 2016 است.دختری جوان به نام لوسی هاتن در یک شرکت انتشارات کتاب کار می‌کند. میز کار او، درست روبه‌روی مرد جوانی با نام جاشوا تمپلمن است و این دو نفر، با تمام وجود از هم متنفرند و در هر فرصتی، بازی‌های گوناگونی را پیش می‌کشند تا نفرتشان را به هم ابراز کنند و این‌طور است که می‌توانند در ساعت‌های طولانی کار مشترک، یکدیگر را تحمل کنند. اما این نفرت‌ بازی زمانی به اوج خود می‌رسد که رقابتی برای یک ترفیع شغلی میان این دو نفر شکل می‌گیرد و هر دو امیدوارند تا با پیروزی در این رقابت، برنده‌ی بازی میان خودشان نیز شوند.نتیجه این بازی نیز استعفای جاشوا از اداره یا مدیر شدن لوسی است.

کتاب نمونه سوالات آزمون های ورودی دبیرستان های فرهنگ

۱۷۰,۰۰۰ تومان

کتاب نمونه سوالات آزمون های ورودی دبیرستان های فرهنگ شامل پرسش های چهارگزینه ای طراحی شده فصل به فصل درس های پیام های آسمان, ریاضی و مباحث تفکیک شده ی درس های مطالعات اجتماعی, ادبیات فارسی, زبان عربی و پرسش های چهارگزینه ای درس زبان انگلیسی است. همچنین آزمون ورودی مدارس فرهنگ در سال تحصیلی 1399-1400 نیز پیوست است.

نمونه سوالات آزمون ورودی مدارس فرهنگ در هر درس موجب آشنایی و آمادگی بیشتر دانش آموزان و داوطلبان می‌گردد. با استفاده از این نمونه سوالات، آمادگی بیشتری برای آزمون داوطلبان می‌یابند. در نتیجه به راحتی می‌توانند در آزمون از آموخته‌های خود استفاده نمایند. برخی از دانش آموزان با وجود تلاش فراوانی که دارند اما به دلیل ناآشنا بودن با نحوه طرح سوالات ، نمی‌توانند موفقیت لازم را به دست آورند.

کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد

۲۴۰,۶۹۳ تومان

نویسنده در کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد تجربیات و مطالعات خود درمورد روش‌هایی جهت کنترل اعصاب را با خوانندگان به اشتراک گذاشته است. آلبرت در این کتاب که در ۱۰ فصل تدوین شده به خوانندگان خود ابتدا آموزش می‌دهد که دقیقا چه عاملی باعث می‌شود که ما تحت تاثیر اتفاقات و افراد پیرامونمان قرار بگیریم، منابعی که باعث بهم ریختن اعصاب ما می‌شوند چه چیزهایی هستند و سپس او به مخاطبان خود آموزش می‌دهد که چطور در هر شرایطی بتوانند با استفاده از راهکارهایی عملی بر اعصاب خود مسلط شوند. آموزه‌های او و روش‌های درمانی او کاملا واقع‌بینانه و کاربردی هستند. او از خوانندگان خود نمی‌خواهد با مثبت‌ نگری‌ های افراطی، که خود به شکلی دیگر باعث آسیب دیدن افراد می‌شود، شرایط را کنترل کنند. روش‌های آلبرت الیس کاملا بر پایه دانش روانشناختی، شخصیتی و عقلانی قرار دارند. بنابراین می‌توان انتظار داشت روش‌های او به طور مثبتی در زندگی همه ما تا حد زیادی اثرگذار باشد.

کتاب نیک سرشت

۱۸۵,۷۵۰ تومان

کتاب نیک سرشت (راهنمای تبدیل شدن به والدی که می خواهید باشید) اثر بکی کندی، کتابی کاربردی و مفید برای تمام والدین است. حتی اگر فرزندتان آنقدر بزرگ شده‌که فکر می‌کنید دیگر تغییر برای شما و او دیر شده است، اشتباه می‌کنید. گرچه این کتاب بیشتر بر دوران کودکی تمرکز دارد، اما راهکارهای پیشنهادی آن به والدین کمک می‌کند رابطه‌شان را با فرزندشان، در هر سنی که هست، بهبود ببخشند و به رشد و پرورش بهتر او بپردازند.

تنبیه و پاداش، به‌کارگیری وقفه‌ی کوتاه، نمودارهای شکل‌دار برچسبی، نادیده‌گرفتن و… همگی تمرکزشان بر رفتار و شکل‌دهی آن است نه پرورش انسان. این رویکردها مهارت‌های لازم برای زندگی را به کودک یاد نمی‌دهند یا پاسخی به نیازهای عاطفی پیچیده‌‌اش نیستند. مشکلات دوران کودکی خود والدین را هم اگر اضافه کنیم روشن می‌شود چرا بیشتر پدرمادرها احساس درماندگی و فرسودگی دارند یا فکر می‌کنند سررشته‌ی امور را از دست داده‌و نگران‌اند کودکانشان را درست بار نیاورند.

کتاب نیم دانگ پیونگ یانگ

۱۶۰,۳۸۰ تومان

در مقدمه‌ی کتاب نیم دانگ پیونگ یانگ، امیرخانی از چگونگی شروع سفر ناگهانی‌ اش به کره‌ی شمالی می‌گوید؛ اینکه چطور ابتدا سرسختانه به پیشنهاد دوستش، حسین دعایی، مبنی بر سفر رفتن نه می‌گفت و چطور با شنیدن اسم کره‌ی شمالی همه‌ چی 180 درجه زیر و رو می‌شود. در فصل بعدی، از سفر 9 روزه‌ی نویسنده در کره‌ی شمالی می‌خوانیم که از جمعه 18 خرداد 97 تا شنبه 26 خرداد 97 طول کشیده است. او در این سفر به همراه همراهان خود، افراد حزب موتلفه‌ی ایران، از قسمت‌های مختلف حکومتی این کشور بازدید می‌کند. در فصل دوم که اتفاقات هفت ماه بعد از سفر اول او به کره شمالی نقل می‌شود، امیرخانی به تحلیل‌های خود از این سفر می‌پردازد و داستان چگونگی‌ دعوت شدنش توسط یکی از مقامات بزرگ کره شمالی برای سفر دومش را می‌گوید. در فصل سوم نیز شاهد سفر جسورانه‌تر و شخصی‌تر امیرخانی به کره‌ی شمالی هستیم و نیز تغییر جستجوی نویسنده از عناصر حکومتی به بررسی وضعیت مردم در این کشور.

کتاب هرگز سازش نکنید

۱۷۱,۵۲۷ تومان

نویسنده در کتاب هرگز سازش نکنید به شما می گوید زندگی یک مذاکره است!

اگرچه ممکن است کنجکاو شده باشید که مذاکره کنندگان FBI چطور خشن‌ترین و بدترین آدم‌های جهان را وادار به رها کردن گروگان‌ها می‌کنند، ممکن است فکر کنید که دانستن در مورد مذاکره با گروگان‌گیرها به چه درد زندگی شما می‌خورد.

مذاکره دارای دو نقش متمایز در زندگی و کسب و کار است: جمع آوری اطلاعات و تأثیر بر رفتار، که شامل هرگونه تعاملی می شود که یکی از طرفین چیزی از دیگری می خواهد. کار، امور مالی، شهرت، زندگی عاشقانه، حتی سرنوشت بچه های شما؛ گاهی تمام این ها منوط به توانایی شما در مذاکره است. همانطور که در اینجا فرا خواهید گرفت، مذاکره چیزی جز ارتباط با نتایج نیست. خواسته های شما تماما به به دست آوردن چیزی که از دیگران می خواهید، مربوط می شود. در همه ی روابط، مناغشه بین دو طرف اجتناب ناپذیر است؛ بنابراین مفید و حتی حیاتی است که بدانید چگونه بدون تحمل هرگونه آسیبی، برای به دست آوردن آن چه که می خواهید، وارد این مناغشه شوید.

کتاب هری پاتر و سنگ جادو

۱۶۸,۳۰۰ تومان

کتاب هری پاتر و سنگ جادو نخستین کتاب از مجموعه کتاب‌های هری پاتر است.به‌ طور کلی این کتاب به نوجوانان می‌آموزد که اگر احساس تعلق به این دنیا ندارند خود را سرزنش نکنند چرا که دنیایی دیگر برای آن‌ها وجود خواهد داشت که جرقه‌ی آن در قوه‌ی تخیل خودشان خواهد بود. اما داستان از چه قرار است؟ زندگی هری پاتر دردناک است. مادر و پدرش فوت شده‌اند و او به‌ ناچار در کنار اقوام بی‌ احساس خود زندگی می‌کند به‌ طوری‌که آن‌ ها او را مجبور می‌کنند در یک کمد کوچک زیر پله زندگی کند اما یک نامه همه‌ ی زندگی‌اش را دستخوش تغییر می‌کند؛ او یک جادوگر است. هری پاتر با آن نامه به مدرسه‌ی جادوگری فراخوانده می‌شود.

کتاب هفت عادت مردمان موثر

۲۶۷,۲۶۰ تومان

استفان کاوی در این کتاب 7 عادتی که معتقد است افراد را به شخصیت‌هایی برتر از سایر هم‌ نوعان خود تبدیل می‌کند را معرفی می‌کند و آن‌ها را آموزش می‌دهد.نخست اصولی را شناسایی می‌کند که آن را «قوانین طبیعت» می‌نامد و آنگاه شیوه‌ی به کارگیری این قوانین را در کار و زندگی به ما می‌آموزد. کتاب هفت عادت مردمان موثر تا کنون به 38 زبان مختلف برگردانده شده و بیش از پانزده میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رسیده است. استفان کاوی دنباله‌ی مطالب این کتاب را در کتاب دیگری به نام عادت هشتم یا هشتمین عادت آورده است.

کتاب هل اول

۲۵۱,۲۰۰ تومان

کتاب هل اول رازها و رمزهای خلق، حفظ و رشد ثروت در ایران

چه فقیر و چه پولدار همه نگران پول هستند. فقیر نگران پول درآوردن و پولدار نگران این‌که چگونه از پولش محافظت کند. اما چه کسی می‌خواهد نگران پول باشد؟ هیچ‌کس!
این کتاب منحصربه‌فرد است، چرا که کتابی برای پایان دادن به نگرانی شما برای پول درآوردن و پایان تشویش برای حفاظت از ثروتتان در یکی از پرنوسان‌ترین اقتصادهای جهان یعنی اقتصاد ایران است.
این کتاب برای خواندن نیست، برای عمل کردن است. اگر به رازها و رمزهای این کتاب عمل کردید، هُل اول به دوچرخه‌ی مالی شما داده می‌شود و بدون زمین خوردن و از دست دادن زمان یاد می‌گیرید در این فضای بی‌ثبات چطور باید زندگی خود را با آرامش بسازید، البته بدون این‌که زندگی دیگران را خراب کنید. دقیقاً همان‌طور که دوچرخه‌سواری را یاد گرفتید!
این کتاب برای همه‌ی افراد با هر سطحی از سواد مناسب است. اگر هیچ چیز از اقتصاد نمی‌دانید این کتاب به شما کمک می‌کند تا پایه‌های اقتصاد و سواد مالی را درست در ذهن خود بنا کنید. اگر هم تجربه‌ی بیشتری دارید یا سرمایه‌گذار ماهری هستید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را به‌نحو محسوسی بهبود بخشید.

کتاب همخونه

۲۲۵,۷۲۰ تومان

داستان زندگی دختری به نام یلدا را روایت می‌کند که پدر و مادر خود را از دست داده و به همراه یکی از دوستان صمیمی پدرش به نام حاج رضا زندگی می‌کند.شهاب، یکی از فرزندان حاج رضا، که دلخوری شدیدی از پدر دارد به فکر مهاجرت افتاده و حاج رضا برای اینکه مانع از مهاجرت آخرین فرزند خود شود و او را در کنار خود نگه دارد تصمیم می‌گیرد تا راه چاره‌ای پیدا کند. حاج رضا به یلدا پیشنهاد می‌دهد با شرایط خاصی و برای مدت شش ماه با شهاب ازدواج کند و در مقابل ثروت پدر به صورت نصف نصف بین آنها تقسیم شود. در واقع این ازدواج کاملاً قراردادی است و قرار است یلدا و شهاب تنها به‌ عنوان همخونه در کنار هم مدتی را با یکدیگر در یک خانه زندگی کنند.

کتاب هنر حاضر جوابی و طنازی

۱۲۰,۵۰۰ تومان

پشت جلد کتاب هنر حاضر جوابی و طنازی آمده است: به سرعت و با اتکا به خود شروع به فکر کنید، دریک لحظه هم ملایم باشید، هم هوشمند و هم بامزه. با سکوت های ناشیانه وداع کرده و به چالاکی و حاضر جوابی در گفت و گوها سلامی دوباره کنید.تقریبا در هر بده و بستان کلامی میان دو یا چندنفر آنچه که بسیار اهمیت دارد، بذله گویی و حاضر جوابی است. این همیشه باعث میشود تا هر کسی را از لحاظ کلامی خلع سلاح کرده و سپس با وی ارتباط خوبی برقرار کنید. به این ترتیب گفت و گوی شما دیگر رنگ و بوی کهنگی نداده و یک سازگاری میان شما و طرف مقابل ایجاد میشود، به گونه ای که انگار سال ها است همدیگر را می شناسید. هنر حاضر جوابی و طنازی کاری می کند که بین دوستان و آشنایان به فردی بدل شوید که میداند چگونه دل هر کسی را با چند گفت و گوی ساده به دست بیاورد. با استفاده از تکنیک هایی که در سرتاسر کتاب ارائه شده اند، خوانندگان کتاب می توانند با اعتماد به نفس و با راحتی هر گفت وگویی را به تجربه ای پر احساس بدل کنند.

کتاب هنر شفاف اندیشیدن

۱۳۸,۶۰۰ تومان

کتاب هنر شفاف اندیشیدن در ۹۹ فصل تنظیم شده و می‌توان حدس زد که نویسنده، بیش از آنکه به تهیه یک فهرست جامع و مانع فکر کند، به خطاهای شناختی و قضاوتی ذهن انسان تکیه کرده و سعی کرده با بستن محتوا روی یک عدد جذاب (و استفاده از تکیه گاه ها و لنگرهای ذهنی)، جامع بودن، قابلیت خوانده شدن سریع و زیاد بودن فهرست خطاها را به خواننده القا کند.

فکر کنید در مقابل یک صفحه بزرگ و رنگی ایستاده‌اید که می‌توانید تنها بخش بسیار کوچکی از پشت صفحه را ببینید. پس این احتمال وجود دارد که همه آنچه شما می‌بینید، اصل نیستند و اتفاقات بسیار بیشتری در پشت صفحه در حال رخ دادن است که شما آن‌ها را نمی‌بینید.

رولف دوبلی  نویسنده چیره‌دست و توانای این کتاب، شیوه تفکر و اندیشیدن افراد را چیزی شبیه به همین صفحه رنگی می‌داند که آدم‌ها قادر به دیدن بخشی از آن‌ها نیستند و همین اتفاق باعث می‌شود خطاهای شناختی رخ دهند.

کتاب هنر ظریف بی خیالی

۱۴۲,۹۵۶ تومان

کتاب هنر ظریف بی خیالی رتبه‌ی یک فروش کتاب در نیویورک تایمز را دارد و در یک سال بیش از ۳ میلیون نسخه از آن به فروش رفت.

نویسنده از شما می‌خواهد که این کتاب را برای داشتن زندگی بهتر و تغییر مثبت در آن با دقت مطالعه کنید و از تجربه‌های شخصی وی در این کتاب درس بگیرید. او در کتابش با نثری روان مفاهیم سخت و پیچیده‌ی زندگی انسانی را بیان می‌کند و در صدد این است که به خواننده آموزش دهد، استرس و رنج درون مایه‌ی زندگی است و نمی‌توان از آن جدا شد پس بهتر است این عواطف و احساسات را برای امور مهم‌تری صرف کنیم.

رمز داشتن زندگی خوب توجه به مواردی است که ارزش حقیقی و ضروری برایتان دارد. این کتاب به شما نمی‌آموزد چگونه به خواسته‌ها و آرزوهایتان برسید، بلکه می‌گوید چگونه از دست بدهید و باز هم به راه خود ادامه دهید.

کتاب هنر گفتگو با هر کس در هرجا

۲۰۳,۰۷۳ تومان

کتاب هنر گفتگو با هر کس در هرجا (مهارت های لازم برای موفقیت در شرایط مختلف) یکی از کتاب‌های شاخص در زمینه‌ی آموزش مهارت‌های اجتماعی است.گفتگو کردن ، مهارتی ست که هر نوع ارتباط اجتماعی‌ در نهایت به آن وابسته است. زیرا ما اگر درست صحبت کردن را بلد نباشیم، هرگز و از هیچ طریق دیگری نمی‌توانیم بر مخاطبین خود تأثیر مثبت بگذاریم و کیفیت رابطه‌ی خود را با آن‌ها ارتقا بخشیم.

در بخش اول این کتاب ابزارهای لازم برای تمرین، خطوط راهنما و راهبردهای گوناگون به شما داده می‌شود تا در بخش بعدی در عمل از آنها استفاده کنید. بخش دوم کتاب به شما می‌آموزد که چگونه در همه حوزه‌های زندگی گفتگو کنید. هر کدام از فصل‌های بخش دوم توصیه‌هایی برای شما دارند در مورد آنچه باید بگویید و آنچه نباید بگویید و همچنین چگونگی شیوه عمل و برخوردتان در موقعیت‌های مختلف.

کتاب هنوز هم من

۲۴۷,۲۵۲ تومان

کتاب هنوز هم من داستان لوئیزا کلارک است. دختر جوانی که روزی به عنوان یک پرستار وارد خانه‌ای اشرافی و ثروتمند شد و چند وقت بعد، با قلبی شکسته و دلی دردمند، از آنجا بیرون آمد. لوئیزا که عاشق ویل، پسر ثروتمندی که پرستاریش را می‌کرد شده بود، حالا با آن دختر جوانی که وارد خانه شده بود، خیلی فرق داشت. لوئیزا چیزهایی یاد گرفته و دیده بود که اگرچه نتوانسته بود، سرزندگی ذاتی او را، بگیرد، اما او را به زنی عاقل و پخته تبدیل کرده بود. لو می‌داند که با کسی آشنا خواهد شد که زندگی اش را زیرو رو می کند، این فرد او را یاد دوستی می‌اندازد و این یادآوری آزار دهنده خواهنده بود.

کتاب هوش مالی خود را افزایش دهید

۱۰۸,۴۰۵ تومان

هدف کتاب هوش مالی خود را افزایش دهید برای شما، این است که قوانین جدید پول را بشناسید به طوری که وقتی فرصتی برای خلق پول به دنبالتان می آید، به اندازه کافی باهوش باشید تا آن را تشخیص دهید. هدف کتاب افزایش هوش مالی شماست. شما را تشویق می کند تا عادت آموزش دیدن را تا ابد در خود شکل دهید. یک شخص باهوش از نظر مالی همواره چیزی برای یادگرفتن خواهد داشت زیرا همواره مشکل جدیدی برای حل شدن وجود دارد و همان طور که حالا می دانید، هر مشکل جدیدی که حل شده باشد در حکم یک سپرده در ستون دارایی شما است. زیرا شما در حال افزایش منبع حقیقی ثروت خود، یعنی هوش مالی خود هستید.

هوش مالی از نظر کیوساکی از پنج جز تشکیل شده است: ۱-افزایش درآمد ۲- حفظ پول ۳- برنامه ریزی برای پول ۴- اهرم کردن سرمایه پول، ۵- افزایش اطلاعات و دانش مالی

کیوساکی هر یک از این اجزا را در یک فصل مجزا و یه تفضیل، همراه با مثالهای فراوان و به صورت ساده و هم فهم توضیح می‌دهد.

کتاب هوش مثبت (چگونه می توانید به توانایی حقیقی خود دست یابید)

۱۹۱,۹۹۹ تومان

کتاب هوش مثبت (چگونه می توانید به توانایی حقیقی خود دست یابید) می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد و کسب و کارتان را متحول کند.

به زندگی خودتان فکر کنید. پس از این که به آن چیزهایی دست یافتید که مطمئن بودید شما را شادتر می‌کنند، چه مدت در آن وضعیتِ پرنشاط‌تر باقی ماندید؟ به تعداد کتاب‌هایی بیندیشید که خوانده و دوره‌های آموزشی که به امید کارایی یا شادی بیش‌تر در آن‌ها شرکت کرده‌اید. چند درصد آن پیشرفت‌ها ماندگار شدند؟ به احتمال زیاد، تجربۀ خودتان مؤید آن است که پیشرفت‌های نخستین معمولاً به کلی یا تا اندازۀ زیادی ناپدید می‌شوند.

هوش مثبت، شما را به خط مقدم نبرد بی‌امان و پرخروش موجود در ذهنتان می‌برد. در یک سوی این میدان نبرد، خرابکار‌های نامریی هستند که هر گونه کوششتان را در جهت افزایش شادی یا کارایی تخریب می‌کنند و در سوی دیگر، فرزانۀ شماست که به خرد، بصیرت و نیروهای ذهنی معمولاً دست‌نخورده شما دسترسی دارد.

کتاب و کسی نماند جز ما

۱۱۴,۹۳۹ تومان

کتاب و کسی نماند جز ما مضمونی عاشقانه دارد و در خصوص پستی و بلندی های زندگی و روابط عاشقانه یک دختر اشاره دارد. داستان کتاب راوی زندگی دختری به نام لی لی(lilly) است که غالبا زندگی راحتی نداشته است اما تمام مشکلات جلوی راه او برای تلاش و کار کردن را نگرفته است. او مسافت طولانی را از شهر کوچکی می پیماید و به بوستون می رود تا به کار خود بپردازد. آشنایی او با جراح مغز و اعصاب به نام رایلی باعث اتفاقات خوبی می گردد اما رابطه گذشته او با اطلس نیز مشکلات خود را به همراه دارد.

کتاب و شخصیت پردازی آن به زندگی شخصی مادر نویسنده اشاره می کند و سختی هایی که در راه زندگی و بزرگ نمودن فرزندانش داشته و حتی جایی که از عشق و علاقه های خود می گذرد تا بتواند فرزندانش را حفظ کند

کتاب وابی سابی

۱۶۷,۳۱۰ تومان

کتاب وابی سابی به شما کمک می‌کند تا با بینش ژاپنی‌‌‌‌ در مورد زندگی نه‌ چندان بی‌‌ نقص ولی کامل آشنا شوید.

وابی سابی یک اصطلاح ژاپنی است که از دو کلمه وابی به معنای ستایش و زیبا دیدن اندوه و فقر و سادگی و سابی به معنای ستایش و زیبا دیدن پیری و کهنگی و تنهایی و دلتنگی ساخته شده است.

وابی سابی جهان بینی و مفهومی برخاسته از دیدگاهی سنتی در ژاپن است که در آن به ناپایداری و گذرا بودن جهان اشاره شده و قدردانی و پذیرش نقص هایی چون فقر، پیری و تنهایی مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت وابی سابی مفهومی است برای متعادل کردن زندگی انسانی که مدام در پی کسب ثروت، موفقیت، ارتباطات رضایت بخش و… دچار اضطراب و آشفتگی می شود، مفهومی که او را به درنگ و تامل وامی دارد و بر واقعیت هایی تاکید می کند که نشان می دهد باید با وجود تمام مشکلات و نقص های زندگی از آن لذت برد، چون همه چیز گذرا، هم چنان ناتمام و در عین ناقص بودن کامل است.

کتاب والدین صلح طلب،کودکان شاد

۲۱۰,۲۷۶ تومان

کتاب والدین صلح طلب،کودکان شاد برای والدینی نوشته شده است که می‌خواهند داد و فریاد را متوقف کرده و از نزاع شدید جلوگیری کنند. همچنین می‌خواهند ارتباطات خود را تقویت کرده و احترام متقابل را افزایش دهند.

وقتی فرزندانتان رفتاری می‌کنند، چه واکنشی نشان می‌دهید؟ دکتر مارکهام می‌گوید: بهترین کاری که والدین در وهله اول می‌توانند انجام دهند کنترل احساسات خود است.او به والدین یاد آوری میکند که ما بزرگتر از آن ها هستیم و بچه ها معمولا مثل بچه ها رفتار می کنند.

بر اساس آخرین تحقیقات در مورد رشد مغز و تجربی بالینی گسترده با والدین، روش دکتر لورا مارکهام بسیار ساده و موثر و پیام او این است:
تقویت ارتباط عاطفی با فرزندانتان در شما تغییر واقعی و پایدار ایجاد می کند. وقتی این ارتباط حیاتی را دارید، دیگر نیازی به تهدید، نق زدن، ادعا کردن، رشوه دادن یا حتی مجازات کردن ندارید.

کتاب ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد

۱۰۱,۱۷۸ تومان

کتاب ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد درباره‌ی دختری به نام ورونیکا است که خودکشی ناموفقی داشته است و برای درمان به مرکز روان‌ پزشکی منتقل می‌شود. ورونیکا دارای موقعیت‌های مناسبی برای دوستی و شغل خوب و… است، ولی احساس پوچی می‌کند. به طوری که انگار مشکل خاصی دارد و هیچ اتفاقی باعث نمی‌شود این خلأ برای او پر شود و کاملا ناامید است.

ورونیکا عاشق پسری می‌شود که این عشق او را از پوچی خلاص می‌کند و باعث می‌شود به زندگی امیدوار شود. در همین بازه زمانی، دکتر بیمارستان به ورونیکا می‌گوید که به علت مصرف زیاد دارو و اثرات داروها، قلبش دچار مشکل شده و چند روز بیش‌ تر فرصت زندگی ندارد.
آگاهی از مرگ و یک هفته بلاتکلیفی و سرگردانی بین مرگ و زندگی در نهایت باعث تحول ورونیکا می‌شود و او را به زندگی مشتاق می‌کند. کل داستان در هفته‌ای می‌گذرد که ورونیکا مشغول به کشف خود است.
ورونیکا برای مدتی با سایر بیماران در تیمارستان زندگی می‌کند و در این مدت پزشکان و سایر بیماران ورونیکا را تشویق می‌کنند تا درکش را از جنون و زندگی زیر سوال ببرد و این قضیه باعث شد تا او نسخه‌های جدیدتری از خودش را کشف کند که تا به حال نمیدانسته وجود دارند و نسبت به ورونیکای قبلی رضایت بخش‌ تر هستند…

کتاب یک اتفاق مسخره

۴۱,۹۲۶ تومان

کتاب یک اتفاق مسخره، اثر داستایوفسکی ، با ترجمه میترا نظریان توسط انتشارات ماهی به چاپ رسیده است.

«مسئله‌ی اصلی این است که من به یقین رسیده ام. در عمق وجودم به یقین رسیده ام. انسانیت … نوع دوستی. انسان را به خودش باز می‌گرداند… منزلت شخص را احیا می‌کند و آن گاه… می‌شود با این ماده‌ی اولیه آماده دست به کار شد. از این واضح تر نمی‌شود!»

داستایوسکی در یک اتفاق مسخره تقابل و رویایی این دو قشر و این تحولات را در قالب داستانی به تصویر می‌کشد. اما این مفاهیم عمیق و پر از زوایای مختلف هستند که باید بیشتر کنکاو شوند. با توجه به حجم کم این داستان تنها این مفاهیم بصورت انتزاعی و کلی در قالب درونمایه‌ی داستان مطرح می‌شوند.این کتاب در سال ۱۸۶۲ نوشته شده است. در سال ۱۸۶۱ یکی از مهم ترین وقایع قرن نوزدهم در روسیه رخ می‌دهد.

کتاب یک بعلاوه یک

۲۴۷,۹۹۵ تومان

کتاب یک بعلاوه یک داستان زندگی مادری 27 ساله تنها و بی‌پشتوانه به نام «جسیکا توماس» است که به سختی در دو نوبت کار می‌کند تا از پس هزینه‌های زندگی خانواده‌اش بر بیاید. همسرش مارتی دو سال قبل جس را با دختر و پسرش ترک کرده است.او تمام تلاش خود را برای تامین زندگی خودش و فرزندانش به کار می‌گیرد اما علی رغم داشتن دو شغل، باز هم فقر را تجربه می‌کند و وضعیت سختی را می‌گذراند. او در خانه‌ها به عنوان نظافت چی مشغول است و از آن جا که در شهر، مردم پول خوبی بابت این کار نمی‌دهند، به سراغ ویلاهای کنار دریا آمده و در این خانه‌ها کار می‌کند. دختر جسیکا نابغه‌ی ریاضی است اما او پول کافی برای فرستادنش به شهر را ندارد و درگیر ماجراهایی می شود.

کتاب یک به یک

۱۸۴,۸۸۲ تومان

کتاب یک به یک داستان سفر یک گروه کوچک کاری که بنیان گذاران، سهام داران و هسته ی اصلی یک اپلیکیشن مشهور هستند به یک کلبه در ارتفاعات آلپ است. این گروه تصمیم گرفته اند تعطیلات خود را در این محل بگذرانند و به اسکی بروند. صبح روز اول این گروه برای اسکی می روند اما اتفاقات آن چنان که آن ها می خواهند پیش نمی روند. این گروه درحالی که یک نفر را گم کرده اند برمی گردند اما تراژدی بعدی در راه است. بهمن، همه چیز را زیر خود فرو می برد و گروه گیر می افتند. در ادامه این تراژدی با مرگ افراد دیگری از این تیم شکل ترسناک تری به خود می گیرد.

کتاب یک فنجان آسایش برای مادران و پسران شان

۱۶۶,۲۲۱ تومان

در کتاب یک فنجان آسایش برای مادران و پسران شان داستان‌هایی درباره ی ارتباط میان مادران و پسران درج شده است. کتاب حاضر، مجموعه‌ای از پنجاه و یک داستان کوتاه است. نگارنده، با بهره‌گیری از قالب داستان می‌کوشد با نگاهی روان‌شناسانه رفتار و تضادهای موجود بین مادران و فرزندان پسرشان را شرح داده و برای حل هر مشکل راهکاری ارائه نماید. از جمله داستان‌های مندرج در کتاب، می‌توان به این موارد اشاره کرد: تکه‌های یخ؛ مثل سنگ؛ دستورهای پی‌درپی؛ نوشته روی دیوار؛ قویدل؛ عبور از آب‌های مرزی؛ یک چیز فریبنده؛ ته مانده‌ای از گذشته؛ آن من هستم، در وسط؛ سال‌های پرخاطره؛ روان‌ شناسی معکوس؛ و استفاده از کلمات مان.

یک فنجان آسایش برای مادرها و پسران شان،پرده از اسراری عمیق و احساساتی زیبا میان مادران و پسران شان بر میدارد.

کتاب یک فنجان آسایش برای مادران و دخترانشان

۱۷۷,۰۶۱ تومان

کتاب یک فنجان آسایش برای مادران و دخترانشان مادرها و دخترها حرف دل خود را بازگو می کنند پیوند مادر و دختر قدرت خود را از دست نمی دهد و تلخ و شیرین زندگی زنان به تصویر کشیده می شود همانطور که مادران به رشد و تربیت دختران خود می پردازند و آنان را به آستانه ی زنانگی می رسانند،دخترها هم در نیمه راه زندگی و بعد از آن به مراقبت از مادرانشان می پردازند همین که مادرها به دختران شان که مادر شده اند،این پیوند رشد یابنده و متغیر مادر و دختر همچون تکیه گاهی برای هر زنی در خواهد آمد. در این کتاب مادرها و دخترها،خرد،پند،اندرز و رازهای صمیمانه ای را که شما در کتاب دیگری نخواهید یافت به اشتراک می گذارند و با یکدیگر مبادله می کنند.

دختری بعد از اینکه خودش مادر می شود،بازگشت دوباره ی مادرش به زندگی خود را هدیه ای آسمانی می پندارد.

زن جوانی در اولین شب دانشگاه گریه می کند مادرش به او می گوید : تکیه گاهت را فراموش کرده ای…

کتاب یکی از ما دروغ می گوید

۱۴۴,۷۸۷ تومان

کتاب یکی از ما دروغ می گوید داستانی جنایی و راز آلود است که با داستان زندگی جوانانی که برای چنین اتفاق‌هایی زیاد از حد کم سن و سال هستند گره می‌خورد.نیت، برانوین، کوپر و ادلاین به همراه سایمون تنبیه شده و به اتاق تنبیه فرستاده می‌شوند. اما بعد با مرگ ناگهانی و به ظاهر بی‌دلیل سایمون، پای هر چهار نفر به ماجرایی باز می‌شود که می‌تواند به راحتی آینده آن‌ها را برای چندین و چند سال تحت شعاع قرار دهد.

همیشه وقتی صحبت از جنایت می‌شود ذهن ما به سمت افرادی بالغ و بزرگ سال می‌رود، کسی نمی‌خواهد بپذیرد که شاید یک فرد دبیرستانی بتواند به حدی در وجودش خشم ذخیره کند که منجر به چنین واقعه‌ای گردد.

کتاب یکی از ما نفر بعد است

۱۶۷,۰۶۲ تومان

کتاب یکی از ما نفر بعد است در ادامه رمان “یکی از ما دروغ می‌گوید” یک بازی پیامکی خطرناک در دبیرستان بیویو به راه می‌افتد. سال گذشته در حومه سن‌ دیگو یک نرم‌افزار شایعه‌پراکنی منجر به مرگ فردی شد و چند برنامه شایعه‌پراکنی کوچک آن را سرمشق خود قرار دادند. این‌ بار فردی ناشناس پیامی حاوی بازی جرأت یا حقیقت برای دانش آموزان بیویو می‌فرستد و هیچ‌کس از آن در امان نیست. اگر حقیقت را انتخاب کنید یا جواب ندهید یکی از رازهایتان برملا می‌شود. اگر جرئت را انتخاب کنید و مأموریت آن را انجام دهید جان سالم به در می‌برید. اوایل این بازی سرگرم‌کننده است تا اینکه منجر به مرگ یک دانش‌آموز می‌شود. این مرگ تصادفی بوده یا یک قتل؟ دو دانش‌آموز سال سومی به نام‌های میو و ناکس درگیر پیدا کردن دست‌های پشت پرده این بازی می‌شوند. چهار نفر بیویو هم در داستان حضور پیدا می‌کنند اما پایه این داستان بر مبنای اتفاقات خانوادگی و مشکلات فردی سه شخصیت اصلی است.

کتابخانه نیمه شب

۲۰۸,۱۳۸ تومان

کتابخانه نیمه شب نوشته مت هیگ رمانی است که شما را به یک ترن هوایی احساسی می برد. داستانی در مورد زندگی، مرگ و انتخاب هایی است که در این مسیر انجام می دهیم.

شخصیت اصلی داستان نورا سید است، زنی که در زندگی خود به کف رسیده است. او شغلش را از دست داده، گربه اش مرده است و احساس می کند چیزی برای زندگی ندارد. نورا در یک لحظه ناامیدی تصمیم می گیرد به زندگی خود پایان دهد.

اما نورا به جای مرگ، خود را در کتابخانه نیمه شب می یابد – مکانی بین زندگی و مرگ که در آن می تواند تمام مسیرهای مختلفی را که زندگی اش می توانست طی کند، در صورت انتخاب های متفاوت، کشف کند.

همانطور که نورا این زندگی های متفاوت را بررسی می کند، متوجه می شود که هر انتخابی که می کنیم عواقبی دارد – هم خوب و هم بد. او همچنین می‌آموزد که مهم نیست در شرایط فعلی ما چقدر چیزها بد به نظر می‌رسند، همیشه امید به آینده‌ای بهتر وجود دارد.

کی (ترفندهای علمی زمان سنجی عالی)

۱۶۸,۳۰۰ تومان

کتاب کی (ترفندهای علمی زمان سنجی عالی) نوشته‌ی دنیل اچ پینک در سال 2018 منتشر شد. این کتاب درباره‌ی ارزش و اهمیت زمان است و بر اساس تحقیقات جامع و کامل نویسنده درباره‌ی زمان‌سنجی و برنامه‌ریزی به نگارش درآمده است. همه‌ی افراد درباره‌ی ارزش زمان شنیده‌اند و کتاب‌های زیادی در رابطه با بهره‌وری درست و باکیفیت از زمان نوشته شده است ولی همچنان بسیاری از افراد نمی‌توانند از زمان و وقت خود به‌ درستی استفاده کنند. دنیل اچ پینک بر این باور است زمان‌سنجی یک علم است و باید توانایی و مهارت لازم برای استفاده از آن را به دست آورد.

کی پنیر مرا جا به جا کرد؟

۶۹,۲۷۲ تومان

کتاب کی پنیر مرا جا به جا کرد؟ به شما آموزش می دهد که به چه شکل تغییرات ایجاد می شود و اینکه نباید مسائل را جدی و سخت گرفت بلکه باید خود را با آن شرایط هماهنگ کرد تا به موفقیت دست یافت.چهار شخصيت كوچك كه در مارپيچي (استعاره از سازمان يا خانواده يا اجتماع) زندگي مي كنند هر روز به دنبال پنير (استعاره از آرزوها) مورد علاقه شان مي گردند تا از آن تغذيه كنند و به خوشي برسند. در يكي از روزها آن ها با تغييري ناگهاني و غيرمرقبه رو مي شوند و ديگر پنيري پيدا نمي كنند. در پي اين تغيير هر كدام روشي متفاوت را در پيش مي گيرند و بدين ترتيب قسمت هاي مختلف شخصيت انسان را به تصوير مي كشند.

کیمیاگر

۱۶۱,۱۷۲ تومان

کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو ، داستان زندگی یک چوپان اسپانیایی به نام سانتیاگو است که زادگاهش را در اندلس ترک می‌کند و به شمال آفریقا می‌رود تا گنجی مدفون را در حوالی اهرام مصر پیدا کند. سانتیاگو از بچگی آرزوی دیدن دنیا را داشت. تا سن ۱۶ سالگی در صومعه آموزش می‌دید و پدر و مادرش علاقه داشتند او کشیش شود. سانتیاگو در نهایت تصمیم می‌گیرد کشیش شدن را رها کند و با خرید چند گوسفند به همه جا سفر کند. وی در مسیر سفر خود، با یک زن کولی ، مردی که خودش را پادشاه می‌داند و یک کیمیاگر آشنا می‌شود. سانتیاگو عاشق فاطمه، دختری از صحرا می‌شود و…

کینتوسگی (هنر‌ژاپنی‌ عیوبتان‌ و‌ دوست‌داشتن‌ آنها)

۱۳۴,۶۴۰ تومان

توماس ناوارو در بخش اول کتاب کینتوسگی (هنر‌ژاپنی‌ عیوبتان‌ و‌ دوست‌داشتن‌ آنها)، با درک نقش ناملایمات در زندگی آغاز می‌کند و در ادامه، به چگونگی واکنش ما به این ناملایماتی‌ ها می‌پردازد. در بخش دوم، بر اساس تجربه‌های خودش و باقی روانشناسان، توضیح می‌دهد هنر ترمیم زندگی چیست و در بخش آخر شروع به داستان‌ سرایی از زندگی‌های حقیقی می‌کند.

گاو بنفش

۸۱,۶۷۵ تومان

نظریه ی گاو بنفش می‌ گوید باید متفاوت باشید. تفاوتی که باعث شود شما در ذهن مشتری ماندگار شوید و او را ترغیب کند میان انتخاب‌های بی‌شمار بازار دست روی خدمت یا کالای شما بگذارد. شما باید چیزی به مخاطبتان بدهید که بقیه نداده‌اند، وگرنه مسئله خیلی ساده می‌شود. اگر تمام محصولات و خدمات بازار مشابه باشند مشتری به سراغ پرسابقه‌ترین و معروف‌ترین ارائه‌ کننده‌ی خدمت خواهد رفت و به خودش زحمت بررسی خدمت یا تولید شما را نخواهد داد.این تئوری در کسب‌ و‌کارهای  اینترنتی هم بسیار اهمیت دارد. کسب‌ و‌کار  اینترنتی شما باید فرقی با بقیه داشته باشد. این تفاوت می‌تواند در نحوه‌ی ارتباط شما با مشتری، طراحی منحصر‌ به‌ فرد سایت‌ تان، نوع بسته‌بندی کالا، نوع محصولی که ارائه می‌کنید یا نام دامنه‌تان باشد. مثلا وجه تمایز دیجی‌ کالا، بزرگترین کسب‌ و‌کار  اینترنتی ایران، با بقیه‌ی کسب‌ و‌کار‌ها در درجه‌‌ی اول تولید محتوای بسیار قوی برای معرفی محصولات ارائه شده بود.

گربه راهنمای ما

۱۰۳,۹۵۰ تومان

گربه راهنمای ما کتابی است که می‌توان آن را در دسته‌ی روانشناسی تطبیقی قرار داد. نویسنده با توجه به آرامش عمیق گربه‌ها تصمیم به تحلیل نوع زندگی آن‌ها گرفته است. اولین منبع الهام او هم گربه‌ی خودش، زیگی، است. نویسنده گاه‌ و بیگاه جملات را از قول زیگی می‌نویسد. تحلیل زیست گربه‌ای در کنار نظریات کسانی مثل فروید و دیگر بزرگان، به یک نوع سبک زندگی پیشنهادی منجر می‌شود. سبکی که برای ما آرامش و رضایت بیشتری به ارمغان می‌آورد و در نتیجه بیشتر از زندگی لذت می‌بریم.

گوزن سیاه سخن می گوید

۲۰۳,۱۴۸ تومان

ماجرای کتاب گوزن سیاه سخن می گوید که به زبان بومی «سو» گفته شده و پسرش آن را برای نویسنده کتاب ترجمه کرده مجموعه ای از خاطرات ، وقایع و حوادث و یادآورده های گوزن سیاه است که نویسنده آن را به گزارش تاریخی به هم پیوسته و ساوقت یافته ای از زندگی و شهود پیرمرد مقدس سرخ پوست تبدیل کرده است .

گوزن سیاه در این کتاب از موضوعات متفاوتی سخن می گوید ، از جمله : از گذشته سرخپوستان ، از اندیشه ها و نگرش آنان به زمین و انسان ها و موجودات ، از عرفان سو ، از جنگ های سرخ پوستی از نبرد لیتل ، بیگ هورن تا قتل عام سرخپوستان دروونددنی (در سال ۱۷۹۰م) از احساس ها و داوری ها و به طور کلی از جهان نگری سرخ پوستان سخن می گوید و گوشه هایی از ماجرا سرخپوستان ، به ویژه در مواجهه با سفید پوستان را به تصویر میکشد .

ما تمامش می کنیم

۱۸۴,۱۴۰ تومان

ما تمامش می کنیم داستانی جذاب و مصداقی بارز برای این جمله است: گاهی اوقات کسی که دوستت دارد، بیش از همه آزارت می‌دهد. لیلی بلوم با مردی به نام رایل کینکید آشنا می‌شود. مردی که جراح مغز و اعصاب است و رفتارش با لیلی زندگی او را به بهشت تبدیل می‌کند. زندگی زیبایی که حتی در رویای لیلی هم وجود نداشت. اما دغدغه‌هایش او را به یاد عشق اولش، اتلس کاریگن، می‌اندازد. مردی که از لیلی محافظت می‌کرد، با او نقاط مشترک فراوانی داشت و ناگهان، دوباره سر و کله‌اش پیدا شده است…

این داستان زیبا و خواندنی، قلبتان را می‌شکند و درست لحظه‌ای که همه‌چیز را تمام شده می‌پندارید،از امید سرشارتان می‌کند. داستانی که از زنان، انتخاب‌های آنان و شجاعتی که باید به خرج بدهند می‌گوید

ماجراهای تدی : تدی شجاع است

۷۸,۴۰۸ تومان

کتاب تدی شجاع است ماجرای اولین روز مدرسه تدی است.

تدی از مدرسه رفتن می‌ترسد و حاضر نیست به مدرسه برود.

مادر تدی او را همراه خود به مدرسه می‌برد و او را با فضای مدرسه، دوستان جدید و معلم جدید آشنا می‌کند.

او در مدت کوتاهی ترس خود را فراموش می‌کند و دوست تازه‌ای پیدا می‌کند و می‌فهمد که مدرسه رفتن خیلی سرگرم‌کننده و لذت‌بخش است.

این کتاب مصور از سلسله کتاب‌های ماجراهای تدی است که برای کودکان گروه سنی «ب» به نگارش درآمده است.

ماجراهای تدی : تدی کمک می کند

۷۴,۲۵۰ تومان

در کتاب تدی کمک می کند تدی نمی خواست به تس و تامی کمک کند

تا آن ها خانه ی درختی را بسازند.

اما بعد از مدتی احساس تنهایی کرد.

ناگهان فکری به ذهنش رسید.

او خواست چیزی بسازد که همه با هم بتوانند از آن لذت ببرند.

تدی فهمیده بود که کمک کردن به دیگران خیلی لذت بخش است.

مادر کافی

۲۱۵,۸۲۰ تومان

کتاب مادر کافی مراحل رشد کودک را در پنج سال اول زندگی توضیح داده و به شما آموزش خواهد داد که چگونه مراحل حساس و طلایی رشد فرزندانتان را به سهولت سپری کنید . به خاطر بسپارید که در پنج سال نخست زندگی ، تاثیر مثبت نظارت و همراهی بدون اضطراب مادر ، بیش از آموزش های مستقیم وی می باشد . بدون تردید شما نیز می‌توانید از مراحل رشد و نمو فرزندتان لذت ببرید به شرطی که بدانید باید چه کاری را انجام دهید و از آن مهم تر اینکه از انجام چه اعمالی بپرهیزید. مطالعه مطالب این کتاب برای کسانی که چشم انتظار فرزندی هستند و والدینی که کودکان کم تر از شش سال دارند، جزو باید هاست.

مامان و معنی زندگی

۱۴۴,۶۸۸ تومان

مامان و معنی زندگی داستان اول کتاب است که درباره‌ی تاثیر مادر بر شکل‌گیری شخصیت فرزندان است. در این داستان اروین یالوم زندگی زنی نویسنده را به تصویر می‌کشد که پس از مرگ مادرش، رویای او را می‌بیند. این زن که از مادرش بیزار بوده ولی بعد از ده سال زندگی‌اش تحت شعاع او قرار می‌گیرد و با خود می‌گوید: «چرا حالا که سال‌های سال در خصومتی مداوم با او زندگی کرده‌ام، باید برایش دست تکان بدهم؟ او خودبین، منع‌کننده، مداخله‌ جو، بدگمان، کینه‌ای، به شدت یک‌دنده و فوق‌العاده کم اطلاع بود. یک لحظه را هم به یاد نمی‌آورم که با او احساس صمیمیت کرده باشم.»

ماورای طبیعی شدن

۲۴۰,۰۷۵ تومان

نویسنده در کتاب ماورای طبیعی شدن توضیح می‌دهد که چگونه افراد می‌توانند با استفاده از قدرت درون خود به پتانسیل نهایی‌شان دست یابند. این کتاب اصول و شیوه‌ ها‌یی را بیان می‌کند که به افراد عادی کمک می‌کند تا مهارت ایجاد بدنی کارآمدتر، متعادل‌تر، سالم‌تر، ذهنی نامحدودتر و دسترسی بیشتر به قلمروهای حقیقت معنوی را توسعه دهند.جو دیسپنزا می‌گوید که همه ما توانایی ماورای طبیعی شدن را داریم. در واقع، ما ذاتاً ماورای طبیعی هستیم، اما باید یاد بگیریم که قفل آن قدرت را باز کنیم.

هنگامی‌که یاد گرفتید ذهنتان را در آن سطح بالاتر فرکانس به کار بگیرید، می‌توانید به صورت عمدی شیمی‌ بدن خود را تغییر دهید. وقتی یاد بگیرید که شیمی‌ مغز خود را برای ایجاد تجربیات متعالی تغییر دهید، می‌توانید تجربیات متعالی‌ تری را تجربه کنید.

مبادی سواد بصری

۱۲۹,۹۳۷ تومان

کتاب مبادی سواد بصری راهنمای مقدماتی و جامعی است برای دانشجویان رشته طراحی و نیز همۀ کسانی که می خواند در جهانی که بسیاری از انواع اخبار و اطلاعات از راه هایی غیر از گفتار و نوشتار عرضه می شود فهم درستی از پیام های بصری داشته باشند. روش مؤلف ارائه نکات عملی در قالب توضیح و مثال و تمرین های بسیار برای خواننده است، اما از طرح مسائل نظری جالب هم غفلت نورزیده است.

او در مباحث نظری به قیاس منطقی میان دو شیوۀ عمده ارتباطی میان انسان ها یعنی «کلام» و «تصویر» می پردازد. همچنین بحث می کند که برای خلق اثر هنری غیر از ذوق نیازی به تفکری منضبط و رعایت اصول و فنونی معین است و برای باز کردن این مبحث 5 فصل از 9 فصل کتاب را به نکات برجسته «دستورزبان بصری» اختصاص می دهد.

مجموعه 13 جلدی هری پاتر

۳,۰۱۴,۵۵۰ تومان

جی کی رولینگ در مجموعه 13 جلدی هری پاتر، دنیایی خیالی با ویژگی های شگفت انگیز جادویی خلق کرده است که هر ذهن رویا پرداز و روح ماجرا جویی را مجذوب ‏خود می کند. اگرچه این مجموعه داستان برای مخاطبان نوجوان نوشته شده است، اما داستان و حوادث پرماجرا ‎و پیچیدگی ‏های فنی، استفاده از نماد های مذهبی و فرهنگی ‎و ارجاعات سیاسی گسترده آن برای اغلب خوانندگان بزرگسال بسیار ‏جذاب می باشد. کتاب های هری پاتر به صورت سوم شخص، با دید محدود، با راوی ناشناس و نامرئی و لحن عینی روایت می ‏شوند. هری شخصیتی است که در طول داستان افکار، احساسات و تجربیاتش برای خواننده آشکار می شود.

مجموعه آنی شرلی 8جلدی

۷۳۶,۵۶۰ تومان

مجموعه آنی شرلی داستان دختری یازده ساله با موهای قرمز است که در یتیم خانه بزرگ شده اما اخیرا، اتفاقاتی باعث شده که او زندگی اش را در کنار پیرزن و پیرمردی با نام های ماریلا و متیو کاتبرت در عمارت گرین گیبلز ادامه دهد.هرچند برای ورود به این دنیای تازه باید سختی های بسیاری را پشت سر بگذارد، ولی آینده در نظرش آن قدر زیبا و امید بخش است که برای رسیدن به آن با هر مشکلی کنار می آید و با هر شرایطی سازگار می شود.

این مجموعه شامل 8 کتاب : کتاب اول:آن شرلی در گرین گیبلز – کتاب دوم: آنی شرلی در اونلی – کتاب سوم : آنی شرلی در جزیره – کتاب چهارم : آنی شرلی در ویندی پاپلرز – کتاب پنجم : آنی شرلی در خانه رویاها – کتاب ششم : آنی شرلی در اینگل ساید – کتاب هفتم : آنی شرلی دره رنگین کمان – کتاب هشتم : ریلا در اینگل ساید

مجموعه به من بگو خدا کیست 10جلدی

۱۶۹,۲۹۰ تومان

مجموعه به من بگو خدا کیست برای آشنا ساختن کودکان با موضوع ایمان به خدا نگاشته شده است. این مجموعه با ارائه‌ی یک دوره خداشناسی متناسب با ذهن و ظرفیت کودک، به تقویت تربیت دینی می پردازد و بر دریافت‌های توحیدی و فطری او که هنوز با شبهه‌ها و اندیشه‌های ناپاک آلوده نگشته است تاکید می کند.این کتاب شامل 100 متن و 100 تصویر است که با هدف آشنا شدن کودکان با خدا نوشته شده است.

اگر مایلید که فرزند شما تصویر نسبتا کاملی از موضوع خداشناسی به دست آورد ، همه ده جلد این کتاب را برای او بخوانید. موضوعات این مجموعه به گونه ای انتخاب شده است که اصلی ترین پایه های شناخت خدا را در جان پاک کودکان می نشاند.

مجموعه ماجراهای گربه کوچولوی سفید (اولین کتاب علمی من)

۵۱,۰۶۰ تومان

روزگاری بچه گربه ی کوچولویی بود که دلش می خواست همه چیز را بداند. خوشبختانه دوستانش به او کمک کردند و به همه‌ی سوال هایش جواب دادند. کتاب مجموعه ماجراهای گربه کوچولوی سفید (اولین کتاب علمی من) مفهوم‌های رشد و بزرگ شدن، نور و روشنایی، حرکت و مواد، برق و الکتریسته و صداهای مختلف را آموزش می‌دهد.

محدودیت صفر (زندگی را بدون مرز تجربه کنید)

۱۳۲,۳۱۳ تومان

محدودیت صفر داستان آشنایی جو ویتالی با یک استاد معنوی به نام ایهالیا کالاهولن است. ویتالی در این کتاب داستان آشنایی خودش با این مرد و پاکسازی به شیوه‌ی بومیان را بیان می‌کند و دید جدیدی به خواننده‌اش می‌دهد که به کمک آن خواهد توانست ظرفیت‌هایش را از نو شناسایی کند و دست از افکار منفی بردارد. محدودیت صفر از این حرف می‌زند که همه‌چیز در درون شماست و نگاه شما به هر چیزی است که نسبت آن با شما را معین می‌کند. او در کتاب از جذب ثروت و موفقیت حرف می‌زند و معتقد است اگر به هوا پونوپونو ایمان داشته باشید معجزات زیادی به سمت زندگی شما خواهند آمد و همه‌چیز شکل جدیدی خواهد گرفت.

محکم در آغوشم بگیر

۱۵۹,۶۳۷ تومان

محکم در آغوشم بگیر : هفت گفت‌ و‌ گو برای یک عمر زندگی با عشق برای تمام افرادی است که به دنبال عشق جاودان هستند.در دنیایی که همواره با خطرات و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی مواجه هستیم، پیوندهای عاطفی خصوصا روابط عمیق بین همسران می‌تواند تنش و استرس‌ افراد را تا حد زیادی کاهش دهد. در کتاب محکم در آغوشم بگیر متوجه خواهیم شد که با گفت‌ و گوی سازنده و سالم می‌توانیم سخت‌ترین چالش‌های زندگی را با کمک شریک‌ مان پشت سر گذاشته و از زندگی زناشویی‌ مان بیشتر لذت ببریم.

مدیریت بازاریابی

۶۶۶,۴۶۸ تومان

کتاب مدیریت بازاریابی (تجزیه و تحلیل برنامه ریزی اجرا و کنترل) به 20 زبان زنده دنیا ترجمه شده و دارای 5 بخش و 24 فصل است.این کتاب بهترین مرجعی است که هر کسی که بخواهد در عمل از اصول و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی استفاده کند می‌تواند به آن مراجعه کند.

بخش نخست کتاب که از سه فصل تشکیل می‌شود به شناخت و درک مفهوم مدیریت بازاریابی اختصاص دارد. تجزیه‌ و‌ تحلیل فرصت‌های بازار عنوان بخش دوم کتاب است. جمع‌آوری اطلاعات بازار و برآورد و اندازه‌گیری حجم تقاضا، بررسی محیط‌های خرد و کلان، تحلیل رفتاری خریدار شخصی و خریدار تجاری، تجزیه‌ و‌ تحلیل واحدهای صنعتی و رقبا، قسمت‌بندی بازار و تعیین بازار هدف از اهم مباحث مطرح شده در این بخش از کتاب است که شامل فصول ۵ تا ۹ کتاب می‌شود.

مدیریت نگرش 101

۸۹,۱۰۰ تومان

کتاب مدیریت نگرش 101، کتابی ارزشمند است از نویسنده کتاب های صفت های بایسته یک رهبر و ۱۷ اصل کار تیمی. جان مکسول در این کتاب اهمیت داشتن یک نگرش مثبت و خوب را برای کسب موفقیت های فردی و سازمانی شرح می دهد. ماکسول معتقد است خواه شما مسئولیت رهبری یک کسب و کار را داشته باشید خواه رهبر یک تیم ورزشی،نگرش اشخاص بر رابطه های آن ها اثر می گذارد.با مطالعه کتاب حاضر، خواننده مي‌ آموزد که نگرش خوب در هر تيمي پيروزي آن را تضمين نمي‌ کند، اما نگرش بد مي‌تواند آن را نابود سازد. وي همچنين درمي‌ يابد چگونه نگرش فرد بر کارکردش تأثير مي‌ گذارد و شش مشکل مربوط به نگرش که پايه هاي تيم يا گروه را متزلزل مي‌ سازد را مي‌ يابد.

مردان مریخی زنان ونوسی

۲۰۰,۳۹۶ تومان

مردان مریخی زنان ونوسی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها دربارة روابط زناشویی است.دکتر جان گری در این کتاب نقشۀ راهی برای بهبود روابط زوج‌ ها و برقراری رابطه‌ای عاشقانه و مهرآمیز میان آن‌ها به دست می‌دهد که نه مبتنی بر شباهت‌ها و وجوه اشتراک، بلکه مبتنی بر تفاوت‌های بنیادین میان زنان و مردان است. دکتر جان گری معتقد است که زن‌ها و مردها از اساس با هم تفاوت دارند و انگار اصلاً متعلق به سیاره‌هایی متفاوت‌ اند. جان گری برای توضیح روشن‌تر و جذاب‌تر تفاوت‌ها و اختلافات میان زن و مرد تمثیلی به کار می‌برد که در آن زن‌ها متعلق به سیاره ونوس (زهره) و مردها متعلق به سیاره مریخ معرفی می‌شوند.

مزرعه ی حیوانات

۵۵,۶۸۷ تومان

مزرعه ی حیوانات داستان حیوانات مزرعه ی اربابی است که به رهبری خوک ها علیه آقای جونز، صاحب مزرعه، شورش می کنند و او را از مزرعه بیرون می اندازند تا از زیر یوغ انسان ها خارج شوند و آزاد زندگی کنند. اما پس از چندی یکی از خوک ها قدرت را در دست می گیرد و استبدادی نو در مزرعه حاکم می کند. جورج اورول این کتاب را در سال 1945، درست پس از جنگ جهانی دوم، نوشت و منتشر کرد.

معجزه

۱۱۵,۸۳۰ تومان

در کتاب معجزه به واسطه‌ ى سپاس و امتنان، مى‌ توانید به ساحتى از زندگى صعود کنید که در آن به منبع نامحدود موهبت‌ها و نعمت‌ها دست یابید. آنچه شما را به این ساحت مى‌رساند، نوع رابطه‌ با جهان است. بهترین نوع رابطه با جهان، رابطه‌ ایست مبتنى بر شکر و سپاس و امتنان. ممکن است گمان کنید، از جهان جدا هستید و آنگاه که به جهان فکر مى‌ کنید، رو به آسمان کنید.

معجزه (خدایا شکرت)

۱۹۵,۱۲۹ تومان

نویسنده در کتاب معجزه (خدایا شکرت) تاثیری را که عمل شکرگزاری می‌تواند در زندگی انسان بگذارد نشان می‌دهد. او در این کتاب یک برنامه بیست و شش روزه تهیه کرده است که در نهایت او را به اهداف و خواسته‌هایش می‌رساند. اما تنها در صورتی که به سپاسگزاری و قدردانی ایمان و یقین کامل داشته باشند.

او در این کتاب تجربیات خود را از شکرگزاری روزانه بیان می‌کند و مخاطبانش را به این باور می‌رساند که با کمک قدردانی و شکرگزاری می‌توانند زندگی خود را دگرگون کنند.

معجزه ی سپاس گزاری

۱۶۸,۲۰۱ تومان

کتاب معجزه ی سپاس گزاری به شما کمک می‌کند تا بتوانید قدردانی و شکرگزاری را به یک عادت روزانه و مداوم تبدیل کنید. در هر تمرین آموزه‌های گوناگونی وجود دارد که دانش و آگاهی شما را به شکلی عالی و شگفت‌انگیز توسعه می‌دهد. با هر تمرین می‌فهمید که بخش‌های مختلف زندگی چطور عمل می‌کنند، چه ارتباطی با هم دارند و این که تحقق رویاها چقدر ساده و راحت است.

شکرگزاری نوعی احساس است و هدف نهایی شکرگزاری این است که هر چه بیشتر آن را احساس کنیم. آن‌ طور که برن توضیح می‌دهد، احساسات قدرت و نفوذ بسیار زیادی دارند و احتمال وقوع معجزه در زندگی را چندین برابر می‌کنند.

من پیش از تو

۲۴۸,۴۹۰ تومان

ماجرای کتاب من پیش از تو، با حادثه‌ای که برای ویل ترینر اتفاق می‌افتد شروع می‌شود. ویل ترینر پسری از طبقه بالای جامعه است که متخصص امور مالی نیز می‌باشد. او ورزشکار، ماجراجو، اهل سفر و عاشق است که وضعیت مالی بی‌ نظیری دارد. از آن دسته از آدم‌هاست که تا به حال کمبودی در زندگی نداشته و هرچه را که می‌خواسته به دست آورده است.

حادثه مهم رمان در سال ۲۰۰۷ رخ می‌دهد و نویسنده به طور خلاصه آن را شرح می‌دهد. باران به شدت می‌بارد و ویل بعد از اینکه به قصد انجام دادن کارهای خود، دوست دخترش لیسا را ترک می‌کند در خیابان با یک موتورسوار تصادف می‌کند. تصادفی که باعث می‌شود دچار آسیب در مهره‌های ۵ و ۶ ستون فقرات شود و فلج شدن دست‌ها و پاهای او را به همراه داشته باشد.

مهربانی با خود

۱۱۸,۸۰۰ تومان

بخش اول کتاب مهربانی با خود برای آمادگی شماست. این بخش توضیح می دهد که شفقت چیست، چرا بسیار مهم است، و نشان می دهد در موقعیت های مختلف چگونه به کار می آید. این درک مفهومی و عمیق از شفقت، شما را آماده می کند تا تمرین عملی خود را آغاز کنید.
بخش دوم کتاب، برنامه آموزشی تمرین عملی شما در توسعه و رشد شفقت است. من پیشنهاد می کنم که برای این کار، 14 روز، هر روز 30 دقیقه برای انجام این تمرین ها وقت بگذارید. در پایان این مدت، احتمالاً در می ‌یابید که از لحاظ احساسی حالتی پایدارتر و راحت تر نسبت به خودتان دارید. متوجه می ‌شوید که دریافت احساس شادی برای تان راحت تر می‌ شود و ترس و اضطراب تان کاهش می‌ یابد.

مهمان نیمه شب

۱۳۳,۶۵۰ تومان

مهمان نیمه شب رمانی مهیج و پرفروش از هدر گودنکاف است.

زنی در توفانی برفی و مرگبار از یک مهمان ناخوانده پذیرایی می‌کند. او فکر می‌کرد که تنهاست…
برای وایلی لاری، نویسنده رمان‌های جنایی، اهمیتی ندارد که در میان برف و توفان در یک خانه روستایی متروک باشد، جایی که در کنار آتش و سکوت کامل برای نوشتن کتاب جدیدش خلوت کرده است. همه چیز می‌توانست عالی باشد، اگر این واقعیت وجود نداشت که سال‌ها قبل، در این خانه، دو نفر در کمال خونسردی به قتل رسیدند و یک دختر بدون هیچ ردی ناپدید شده بود…

موهبت کامل نبودن

۹۲,۸۱۲ تومان

کتاب موهبت کامل نبودن رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی (کلیدهای مدیریت زندگی) ،با روایت تمثیل‌ها، حکایات و همچنین داستان‌های واقعی از زندگی افراد به خواننده آموزش می‌دهد با قبول شرایط خود رضایت‌ مندانه زندگی کند.این کتاب زندگی را همانند سفری در نظر می‌گیرد که در جریان آن افراد با به‌ کارگیری شجاعت و شفقت می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. زندگی مسرت‌بخش سزاوار کسی است که به خودش ابراز علاقه و عشق کند و با اعتماد به نفس از تاثیرات افکار و صحبت‌های سایرین رهایی یابد. زندگی شاد به این معنی نیست که همواره غرق در نور شادی باشد، چرا که در نهایت غیرقابل تحمل می‌شود. به نظر من زندگی شاد از لحظه‌هایی ساخته می‌شود که با ریسمان اعتماد، شکرگزاری، الهام و ایمان با ظرافت به هم پیوند می‌خورند.

نجواگر

۲۰۲,۳۹۶ تومان

رمان نجواگر روایتگر زندگی چند نسل است. داستان پدر و پسری که در شهری کوچک در گیر و دار تحقیقات برای دستگیری قاتلی زنچیره ای گرفتار می شوند، سرشار از کابوس و دلهره اما در عین حال پر از عشق، غم، فقدان و شروع دوباره. این کتاب با ته مایه های روان شناختی، داستانی جذاب، هیجان انگیز و پر از تعلیق را برای شما به ارمغان می آورد.

تام کندی یکی از شخصیت های محوری داستان، پس از مرگ ناگهانی همسرش به این باور می رسد که یک شروع جدید به او و پسر کوچکش کمک می کند تا از این ناراحتی عمیق نجات پیدا کنند. یک شروع جدید، یک خانه ی جدید، یک شهر جدید. و شروع به نقل مکان به شهری جدید می کند. اما این شهر گذشته ای تاریک را در بر دارد. بیست سال پیش، یک قاتل زنجیره ای پنج نفر از ساکنان را ربوده و به قتل رسانده است.

نظریه ای درباره ی شغل های مزخرف

۱۰۹,۸۹۰ تومان

دیوید گریبر نویسنده ی کتاب نظریه ای درباره ی شغل های مزخرف،در سال 2013 یادداشتی جنجالی منتشـر کرد و مدعی شد که در جهان امروز دست‌کم نیمی از شغل‌ها کاملا بیهوده‌اند و وجود آن‌ها جراحتی عمیق بر روان افراد جامعه وارد می‌کند.او معتقد است کسانی که مشغول این‌ قبیل کارها هستند روز را شب می‌کنند بی‌آنکه ارزش و معنایی در کار خود بیابند و بدتر آنکه نمی‌توانند از این بی‌ معنایی سخن بگویند. بنابراین با معضلی نه صرفا اقتصادی، که سیاسی و اخلاقی مواجهیم.

نیروی حال (راهنمای بیداری معنوی)

۸۶,۹۰۰ تومان

کتاب نیروی حال خواننده را به زندگی در زمان حال و رهایی از روزمرگی سوق می دهد؛ نویسنده از حقیقتی به نام زمان حال پرده برداری می کند و بر دروغی به نام آینده خط می کشد، آینده ای که فکر کردن به آن اضطراب، نگرانی و غم را مهمان ما می کند و وجودمان را از لذت درک اکنون محروم می سازد. کافی است لحظاتی ذهنمان را خاموش کنیم و به عبور لذت بخش هوا از ریه هایمان تمرکز داشته باشیم، محیط اطرافمان را بهتر ببینیم و از آن چه که پیرامونمان جریان دارد بهترین استفاده را ببریم.

نیروی حال (رهنمونی برای روشن بینی معنوی)

۱۵۵,۹۲۵ تومان

کتاب نیروی حال به شما می‌گوید که چگونه با رها کردن گذشته، زندگی بهتری را تجربه کنید.اکهارت با هیچ مکتب و سنت خاصی همنوا نیست. او در آموزش‌های خود فقط پیامی ساده اما ژرف را با صراحتی کامل و فارغ از قید زمان که ویژۀ آموزگاران معنوی کهن است، عرضه می‌کند: راهی برای رهایی از رنج به سوی آرامش، وجود دارد.در ورای کلام تله، قدرتی پنهان است که آن را فقط در بیان مربیان معنوی بسیار برجسته می‌توان پیدا کرد. او از اعماق حقایق، مسیری قدرتمند را به دیگران، برای پیوستن به خود حقیقی‌شان نشان می‌دهد. بدون تردید اگر دیگران نیز این مسیر را طی کنند، جهان جای بهتری خواهد شد.

نیمه تاریک وجود

۱۴۸,۵۰۰ تومان

دبی فورد کتاب نیمه تاریک وجود در مورد شناسایی مهارت‌ها، توانایی‌ها و نیروهای شخصی و درونی هر یک از شما بحث خواهد کرد. هر کسی از مواجه شدن با انرژی‌ها و نیروهای منفی درونی خود گریزان است، غافل از اینکه این نیروها قادر خواهند بود شما را به روشنایی‌های زندگی برسانند. درک همه‌ی جنبه‌های وجودی و پذیرفتن آن‌ها باعث می‌شود که نه تنها خودتان، بلکه اطرافیانتان نیز از نتیجه آن بهره‌مند شوند.در واقع این کتاب شما را یاری می‌کند تا با شناخت و پرورش توانایی‌های درونی‌تان، حال بهتری نسبت به خود و دیگران داشته باشید و آینده‌ی درخشان‌تری برای خود رقم بزنید.

هر دو در نهایت می‌ میرند

۲۰۷,۹۰۰ تومان

این رمان سراسر احساسی هر دو در نهایت می‌ میرند ، که برای نوجوانان و بزرگسالان نوشته شده است، با کلمات سحرآمیز خود درک روشنی از مرگ و زندگی در ذهن خواننده تداعی می کند و به زیبایی نشان می دهد که چگونه می توان فقط در یک روز از زندگی به اندازه یک عمر لذت برد و به بهترین شکل ممکن زندگی کرد. شخصیت ها به طرز خارق العاده و دل انگیزی شخصیت پردازی شده اند. ما از نزدیک شاهد ذات انسانی، حالات درونی آن ها مانند شادی و غصه، عیب ها و ترس هایشان هستیم به سرعت با آن ها خو می گیریم.

هری پاتر و حفره اسرارآمیز

۲۱۷,۸۰۰ تومان

در کتاب هری پاتر و حفره اسرارآمیز، هری پاتر برای دومین سال به مدرسه هاگوارتز خواهد و در مدرسه به همراه دوست های خودش هرمیون و رون وارد مدرسه میشن و اتفاق های جدیدی و باهاش روبرو میندو در یک شب گربه سرایدار مدرسه بیهوش شده و با خون بر روی دیوار مینویسند که حفره اسرار باز شده و از این جا داستان اصلی کتاب شروع میشه و هیجان اون اوج میگیره در روز های آینده بچه های مدرسه نیز شروع به بیهوش شدن میکنند تا جایی که بهترین دوست هری یعنی هرمیون نیز بیهوش شده و خشک میشه ! در نهایت هری تالار اسار را پیدا میکند و اولین ویژگی خاص خودش رو کشف و با زبان مار ها توانست حفره اسرار و باز کنه در ادامه داستان وی موفق میشه با لرد ولدمرت روبرو شود و…

هری پاتر و زندانی آزکابان

۲۵۸,۳۹۰ تومان

در کتاب هری پاتر و زندانی آزکابان ،هری پاتر با معلم جدید دفاع از جادوی سیاه که دوست کودکی پدرش بود، صمیمی می‌شود. اما علیرغم ایمنی نسبی زندگی در هاگوارتز، تهدید سیریوس هرچه بیشتر نزدیک می‌شود.اما سرانجام آن دو باهم دیدار می‌کنند و هری متوجه می‌شود واقعیت متفاوت از چیزی است که فکر می‌کند.هری در این داستان برای کشف راز مرگ پدرش تلاش می‌کند و با موش خانگی «رون ویزلی» Ronald Bilius Weasley روبه‌رو می‌شود.

همسر و نقد همسر

۱۱۹,۲۰۰ تومان

کتاب همسر و نقد همسر اثر آنتوان پاولوویچ چخوف ، شامل دو بخش است. بخش اول شامل ۱۰ داستان کوتاه است و بخش دوم شامل نقد و تفسیر این داستان‌ها می‌باشد. در آخر کتاب نیز ضمیمه‌هایی درباره زندگی و آثار چخوف گنجانده شده است.

داستان‌های موجود در این کتاب هرکدام به تنهایی دنیایی را دربرمی‌گیرند و خواننده را در خود غرق می‌کند.فهرست داستان‌های کتاب همسر و نقد همسر عبارت است از: آدمی در جلد  تمشک ، درباره عشق ، ویولن روتشیلد ، همسر ، ایئونیچ ، نفسم ، آنا بر گردن ، بانویی با سگ ملوس ، عروس.

همه دروغ می گویند (خرد و حکمت زندگی 3)

۱۶۱,۷۶۶ تومان

کتاب همه دروغ می گویند از واقعیت جامعه انسانی و روشی نوین برای مطالعه ذهن بشری که در موقعیت های مختلف به دروغ گفتن روی می آورد پرده برمی دارد.بسیاری از ما انسان ها حتی در نظر سنجی ها حقیقت ایده ها، باورها و عملکردمان را پنهان می کنیم، خود را انسانی اخلاق مدار، شایسته سالار و کم عیب و نقص جلوه می دهیم و این در حالی است که دکمه های کیبرد رایانه شخصی ما و موتورهای جستجوگر حقایق فراوانی را در مورد ما فاش می کند. و این دقیقا موضوعی است که “همه دروغ می گویند” به آن پرداخته است.

 

هنر بینش و انگیزه ی فردی

۷۹,۲۰۰ تومان

اندازه‌ی بینش یک فرد، اندازه‌ی شهامت او را تعیین می‌کند. اگر می‌خواهید با شجاعت به جایی بروید که قبلاً نرفته‌اید از کتاب ریچارد بروک استفاده کنید تا شما را به آنجا برساند. اگر با خودتان عهد بسته‌اید که به موفقیت های فوق‌العاده برسید، کتاب هنر بینش و انگیزه ی فردی یکی از منابعی است که حتماً باید در کنار شما باشد. اطلاعات مربوط به بینش و انگیزه‌ی شخصی، بهترین اطلاعاتی است که می‌توان یافت.

هنر تلخ نکردن زندگی

۱۲۷,۷۱۰ تومان

در هنر تلخ نکردن زندگی، نویسنده با ارائۀ حکایاتی از مشاوره‌ها، تجربیات و داستان‌های شخصی خود، به ما نشان می‌دهد که چگونه خود را متحول کنیم. ما می‌توانیم با کمک یک درمانگر، از افسردگی، اضطراب یا زودرنجی خلاص و به انسان‌هایی آرام و شاد و خوش‌بین تبدیل شویم.زندگی یعنی لذت بردن، دوست داشتن، یادگیری و کشف چیزهای جدید و ما فقط زمانی می‌توانیم این کارها را انجام دهیم و اتفاقات جدیدی را برای خود رقم بزنیم که بر ترس خود غلبه کنیم.رافائل سانتاندرو، یکی از شناخته‌شده‌ترین روان‌ شناسانی است که برای عموم مردم می‌نویسد و در این اثر، برای دستیابی به تغییرات روانی، روشی کاملاً عملی و روشن را پیش روی ما قرار داده است. او بر این باور است که به افرادی قوی‌تر و شادتر تبدیل شدن سرنوشت ماست.

هنر درمان

۲۶۴,۰۸۲ تومان

کتاب هنر درمان چکیده‌ی تجربه‌ی بالینی منحصربه‌فرد دکتر اروین یالوم در زمینه‌ی روان‌درمانی اگزیستانسیال و گروه‌ درمانی است. مخاطبان آن روان‌ درمانگران نسل جدید و نیز بیمارانشان هستند. نویسنده مخاطب عادی و متخصص را با هم فرا می‌ خواند و قصه نمی‌گوید که مخاطب را سرگرم کند، بلکه درس زندگی و درمان‌ گری و ارتباط می‌دهد، ولی با کلامی چناب جذاب که غیر روان‌ درمانگران و غیر بیماران نیز وسوسه‌ی قدم‌ نهادن به این دنیا را پدید می‌آورد. این کتاب حاصل دانش عمیق، سال‌ها کار بالینی و ذکاوت و طنازی نویسنده‌ی آن است.

هنر رزم

۹۲,۸۱۲ تومان

شيوه‌ ي رزم در هر فرهنگي، نمايانگر نوع نگرش آن مردم به «دشواري» است. از نگاه سون جو، استراتژيست جنگی بزرگ چين باستان، رزم مقوله‌ هاي فراتر از درگيري با سلاحهاست، تمام فلسفه‌ ي سون‌ جو در کتاب هنر رزم، بحث در اين است که چگونه مي‌ توان قبل از آنکه نخستين تيغ را از نيام کشيد در جنگ پيروز شد. هنر رزم اثری اصیل در باب فلسفه‌ی رهبری موفق است که به طرز عجیبی همان‌ قدر که در میدان‌های جنگ موثر بوده، با دنیای تجارت امروز تطابق دارد و مفید است. مقصود اولیه‌ی نگارش این کتاب که در اصل متنی برای دستیابی به پیروزی در عرصه‌های نبرد بوده، از یادها رفته و هم‌ اکنون کتابی است برای رویارویی با مشکلات تجاری که در نوع خود عرصه‌ی نبرد محسوب می‌شوند.

هنر ظریف رهایی از دغدغه ها

۱۴۱,۸۴۷ تومان

نویسنده در کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها با نثری روان و خواندنی مفاهیم پیچیده‌ای را بیان کرده است. او این مفاهیم را با آوردن مثال‌های مختلف از زندگی واقعی افراد مختلف به خواننده منتقل می‌کند. نویسنده، زندگی خودش را هم در متن کتاب وارد می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که خواننده با کتاب احساس نزدیکی کند. این کتاب، مفاهیمی مثل رنج، درد، دغدغه، مرگ و زندگی را به‌ صورت واقعی و ملموس روایت و واکاوی می‌کند و همانطور که در متن کتاب هم آمده، شعارش یک کلمه است: «صداقت». این کتاب به شما می‌آموزد چطور می‌توانید در زندگی روی همه‌ چیز به جز مهم‌ ترین‌ ها خط بکشید.

هنر فروش کردن

۱۲۱,۷۷۰ تومان

کتاب هنر فروش کردن دربردارنده اطلاعاتی برخاسته از تجربیات، مطالعات و بررسی های برایان پیرامون قطعی کردن فروش است که افراد را آموزش می دهد تا به فروشندگانی بزرگ مبدل شوند. در حقیقت آن چه در اثر حاضر ارائه شده موانع فروش را از میان برمی دارد و چگونگی جستجوی مشتری، بررسی نیازهای او، خلق احساس اعتماد و اطمینان، پاسخگویی به سوالات و در نهایت مصمم کردن مشتری برای خرید را روشن می سازد.می‌توان گفت کتاب هنر فروش کردن برای افرادی است که قصد دارند محصولی را در اولین دیدار مشتری به او بفروشند و نیاز به مهارتی دارند که بتوانند مشتری را وادار به تصمیم‌گیری و خرید کنند.

هنر همه فن حریف شدن در احساسات

۱۷۰,۳۵۹ تومان

مارک براکت که سال‌های عمر خود را صرف مطالعه روی موضوع احساسات نموده و از طریق تحقیقات دانشگاهی و بسیاری از تجربیات زندگی واقعی، خصوصاً در حیطهٔ آموزش، شاهد صدمات هولناکی در زمینه احساسات به مردم بوده است در کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات سعی دارد شما را مجاب کند پنهان کردن و به زبان نیاوردن احساسات چه ضربه‌های بدی به شما و زندگی تان خواهد زد. او در کتابش به شما می‌آموزد که چگونه به خود اجازه احساس کردن بدهید، چطور اطلاعاتی را که لازم دارید از احساسات خود دریافت کنید و چطور دانشمند احساسات خود شوید. او در کتابش مهارت‌هایی ۵ مرحله‌ ای را برای شناخت احساسات و مدیریت انها معرفی و تشریح کرده است.

هیچ ملاقاتی تصادفی نیست

۱۴۸,۴۲۶ تومان

کتاب هیچ ملاقاتی تصادفی نیست داستان سفر یک صوفی جوان را روایت می‌کند که به همراه دوستش برای پیدا کردن هدف زندگی‌شان پا به آن می‌گذارند. دو مسافر بدون آنکه چیزی با خود بردارند و تنها با ایمان و باور به خدا، شروع به سفر می‌کنند و حتی نمی‌دانند در جستجوی چه هستند. صوفی و دوست او تنها به توشه‌ای که روزانه نصیبشان می‌شود دلخوش هستند و بدون برنامه مشخصی از شهری به شهر دیگر می‌روند.کتاب با نثری روان و جذاب نگارش شده است و شما را به سفری هفت روزه و ناشناخته می‌برد که تا انتهای آن کتاب را زمین نمی‌گذارید.

واقعیت ده دلیل برای اینکه درباره جهان اشتباه فکر می کنیم

۱۲۲,۵۱۲ تومان

راهکارهای ارائه شده در کتاب واقعیت دید شما را نسبت به خودتان و جهانی که در آن زندگی می کنید کاملا دگرگون می کند. مولف در کتاب پیش رو، ده دلیل را ذکر کرده تا به ما نشان دهد تاکنون درباره جهان اشتباه کرده ایم و رویدادها از آنچه ما فکر می کنیم مطلوب تر هستند. این کتاب در لیست پرفروشترین آثار نیویورک تایمز و آمازون قرار گرفته است. این اثر را باید به عنوان یک راهنمای ضرروی در نظر گرفت که جهان بینی انسان را تغییر می دهد و مخاطب اثر را برای بسیاری از مصائب و بحران های آینده آماده می کند. در اهمیت این کتاب فقط به این نکته اشاره می شود که بیل گیتس به تمام کسانی که سال 2018 از دانشگاههای آمریکا فارغ التحصیل شدند یک جلد از این کتاب را هدیه داده است.

والدین سمی

۱۵۱,۷۶۷ تومان

سوزان فوروارد روانشناس معروف در کتاب والدین سمی زنگ خطرهای تربیت فرزند را برای پدران و مادران به صدا درمی‌آورد.خانواده‌ ی سالم، خانواده‌ای است که میان اعضای آن به ویژه والدین و فرزندان رابطه‌ی دوستی حاکم باشد. برای رسیدن به رابطه‌ی انسانی سالم، شیوه‌هایی وجود دارد که والدین باید دانایی و مهارت لازم را داشته باشند تا بتوانند با این اصول پیوند روحی و فکری با اعضای خانواده برقرار نموده، نقش تربیتی خود را اعمال نمایند. والدین باید از شیوه‌ها و راهکارهای مناسب در برقراری ارتباط با فرزندان آگاهی داشته باشند.

وقتی نیچه گریست

۸۷,۵۰۰ تومان

کتاب وقتی نیچه گریست داستان خیالی از روابط بین فریدریش نیچه فیلسوف و یوزف بروئر یکی از بنیان‌ گذاران علم روانشناسی است. نیچه و بروئر در دوره یکدیگر زندگی و کار می‌کردند، اگر چه هیچ شواهدی از ملاقات آن‌ها وجود ندارد، ولی اروین یالوم از این دو شخصیت برجسته کتابی منحصر به فرد نوشته است.در کتاب، نیچه و بروئر نه تنها یکدیگر را ملاقات می‌کنند، بلکه جلسات شدید ذهنی نیز بین آن‌ها شکل می‌گیرد. این جلسات را بروئر ترتیب می‌دهد تا از این طریق با استفاده روش «گفتگو درمانی» که به تازگی کشف کرده است به درمان سردردهای شدید میگرنی نیچه بپردازد.

یخ شکن ها

۵۴,۸۲۶ تومان

کتاب یخ شکن ها حاوی چند فرمول مؤثر همراه با مثال های بسیاری است که می توانید از آن استفاده کنید یا آن را تغییر دهید. وقتی از نحوه ی کاربرد فرمول آگاه شدید، قادرید بنا به نیاز و شرایط، جملات یخ شکن نامحدودی ایجاد و آن را ضمن استفاده ی شخصی برای سطوح پایین تر سازمان تان نیز ارسال کنید. در این صورت، توزیع کنندگان شما دیگر از مشتری یابی و نیرویابی واهمه نخواهند داشت. در عوض عاشق این کار خواهند شد.با استفاده از واژگان و عبارات آزموده شده همه چیز تغییر می کند. نتایج سریع و مثبت می شوند. یافتن افراد جدید، دوباره سرگرم کننده می شود. اکنون وقت آن است که از جذب افراد منفی، مثبت، بستگان، همکاران، غریبه ها، رهبران، مشتریان بی تفاوت و هر کس دیگری با استفاده از جملات و عباراتی یخ شکن مناسب لذت ببرید.

یک عاشقانه ی آرام

۱۲۸,۳۰۴ تومان

داستان یک عاشقانه ی آرام روایتی است از قبل از انقلاب سال 57. شخصیت اصلی این رمان گیله مرد معلمی است که علاوه بر تدریس فعالیت های سیاسی زیادی انجام می دهد.او در یکی از سفرهای خود با دختر زیبایی به نام عسل ازدواج می کند و شروع عاشقانه آرام پس از این واقعه شکل می گیرد.در طول داستان گیله مرد به دلیل فعالیت های سیاسی و انقلابی ای که داشت تبعید می شود و این به عنوان یکی از تلخ ترین روزهای عاشقانه این زوج عاشق ناآرامی هایی را برای زندگی آن ها به وجود می آورد. اما جذابیت داستان در این قسمت است که عسل و گیله مرد در هیج قسمت از داستان و با وجود مشکلات فروانی که دارند دست از دوست داشتن هم بر نمی دارند و سعی می کنند عشق خود را هر روز به شکل های متفاوت تری به هم ابراز کنند.