نمایش دادن همه 128 نتیجه

33 استراتژی جنگ

۴۱۵,۷۲۶ تومان

33 استراتژی جنگ به بیان دستورات راهبردی که فرماندهان بزرگ در طول تاریخ مورد استفاده قرار می داده اند، پرداخته و آن ها را در قالب دستورات عملی ساده ای بیان کرده است. بی شک استراتژی های مطرح شده در کتاب سی و سه استراتژی جنگ برای افرادی که در پی کسب موفقیت در تمام حوزه های زندگی از جمله کسب و کار، روابط اجتماعی و زندگی شخصی اند ، کارساز خواهد بود. کافی است این کتاب را بخوانید تا بر رقبای خود پیروز شوید؛ زیرا زندگی روزانه و دنیای کسب و کار شباهت بسیاری با میدان نبرد دارد و در آن رقبا برای کسب منافع شخصی بیشتر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

انسان و انتخاب دشوار

۵۵,۴۴۰ تومان

کتاب انسان و انتخاب دشوار درباره ی یکی از سبک های زندگی که در حقیقت گریز از مسئولیت پذیری نام دارد و افراد بسیاری از جامعه در اغلب اوقات بر آن استوارند نگارش شده تا ضمن تشریح و نمودار ساختن مولفه های این الگوی ناپسند رفتاری چگونگی فائق آمدن بر آن و در مقابل پذیرش مسئولیت را آموزش دهد و راه را برای رشد و نمو جامعه ای شایسته با شهروندانی مسئول فراهم آورد.

 

بیداری(دنیای‌ درون‌ و‌ بیرون‌ خود‌ را‌ تغییر‌ دهید)

۱۶۴,۰۹۲ تومان

کتاب بیداری(دنیای‌ درون‌ و‌ بیرون‌ خود‌ را‌ تغییر‌ دهید) نوشته ی آنوشا

وقتی توی مغزمون پر از همهمه و شلوغی کارهای روزمرست, وقتی زندگی روی شونه هامون سنگینی می کنه و باعث می شه هزار و یک فکر با ربط و بی ربط داشته باشیم, وقتی کاسه صبر و طاقتمون لبریز می شه یا حتی وقتی کسی نیست که چهار کلام باهاش درد و دل کنیم تکلیفمون چیه؟ باید به کجا پناه ببریم؟

نوشتن از اتفاقات روزمره, احساسات, خشم ها, ناراحتی ها, دل خوشی ها, آرزوها و … همیشه راهگشاست. صفحه سفید کاغذ, با آغوش باز, ما و حرف هامون رو می پذیره و اصلا و ابدا قضاوتمون نمیکنه.

تکه هایی از یک کل منسجم

۱۹۹,۹۸۰ تومان

کتاب تکه هایی از یک کل منسجم مجموعه‌ یادداشت‌های کوتاهی است که با زبانی ساده و گویا و خالی از اصطلاحات تخصصی روان‌ شناسی، چکیده‌ ای از نظریات و مفاهیم این علم را برای مخاطب خلاصه کرده است. اگر برای شنیدن جملاتی شبه‌ دستوری که نویدبخش یک زندگی آرام ‎‌ترند، آماده‌اید، این کتاب را تهیه کنید و بگذارید برایتان از دردها و گره‌های روان آدمی صحبت کند. کوتاه بودن این یادداشت‌ ها خوانش کتاب را راحت‌ تر می‌کند.

چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم

۱۹۸,۸۷۱ تومان

مگان دیواین، متخصص و مشاور سوگ در کتاب چگونه رنجی را که نمی‌توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم ، راه‌های جدید و خلاقانه‌ ای را برای تحمل راحتتر سوگ و غم ارائه می دهد.

هیچ‌ چیز قرار نیست سوگتان را برطرف کند، نه این کتاب‌ و نه هیچ منبع دیگری. برطرف‌ شدن سوگ چیزی نیست که دنبالش می‌گردیم. ما به دنبال همراهی، پذیرش و ابزارهایی هستیم که این سوگ را در ذهن و دلتان تنها کمی تسکین ببخشند.

از نظر ما تنها دو گزینه برای سوگ وجود دارد: می‌توانی از آن عبور کنی و خود را به طرف دیگر بکشانی تا اندوه پایان یابد و دوباره خوشحال باشی یا می‌توانی در آن اندوه گیر بیفتی، خود را در اتاقی تاریک زندانی کنی، تنها بمانی و در گوشه‌ای به خود بلرزی.

چگونه شخصیت سالم تر بیابیم

۲۵۲,۴۵۰ تومان

کتاب چگونه شخصیت سالم تر بیابیم اثر وین دایر

نقطه شروع برای پیدا کردن خودتان آن است که بدانید دنیا و دخالت های ما در آن اتفاقی نیست. همه آنچه در دنیاست سرشار از آگاهی و دارای نام است و به همین علت است که سیاره ها دور مدار می گردند؛ کهکشان ها در جای خود باقی می مانند، گیاهان جوانه می زنند، گل ها باز می شوند و شما نفس می کشید، راه می روید و فکر می کنید. هوشیاری نهانی در هر چیز و هر کجا وجود دارد. نمی توانید آن را در بر بگیرید یا ببینید و استشمام کنید اما می دانید نیروی خارجی که مواد و دنیای مادی را کنترل می کند محدود است. یعنی تنها مقداری اکسیژن، هیدروژن و کربن وجود دارد. زمانی که ته بکشند جایی برای دستیابی به آن ها وجود ندارد. همه عناصر مادی شناخته شده توسط دانشمندان و مطالعه شده توسط دانش پژوهان در هر جایی از سیارات محدود است و همه چیز در دنیای آشکار ما از همین عناصر محدود ساخته شده است.

چگونه کمال گرا نباشیم؟

۱۲۸,۳۰۴ تومان

نویسنده‌ ی کتاب چگونه کمال گرا نباشیم از راهی می‌گوید که برای کنار گذاشتن کمال‌گرایی رفته است و تجربیات خود را با شما در میان می‌گذارد. ماجرا از زمانی آغاز شد که هدف بزرگی مانند 50 حرکت شنای روی زمین را کنار گذاشت و هدف خود را به بخش‌ها و لقمه‌های قابل هضم‌ تری تقسیم نمود. او ایده‌آل‌ترین شرایط را رها می‌کند؛ یعنی به جای رفتن به باشگاه، ورزش خود را در خانه و روی تخت‌ خوابش انجام می‌دهد.

به عبارتی می‌توان چنین برداشت کرد که گایز سطح توقع خود را از ایده‌آل به معمولی پایین آورد تا فعالیت‌های مورد نظر را هر روز ادامه دهد و آن را به عادت هر روزه‌ی خود تبدیل کند. این نویسنده خرده‌ عادت‌ها را راه حل اصلی مشکل بزرگی مانند کمال‌گرایی می‌داند و با استفاده از این شیوه زندگی خود را دگرگون ساخت.

خرده عادت‌ ها

۱۴۴,۷۸۷ تومان

کتاب خرده عادت‌ ها درباره‌ ی‌ اصول بنیادی رفتار انسانی است؛ اصول دیرپایی که می‌توانید سال‌ها به آن‌ها تکیه کنید، ایده‌هایی که می‌توانید با آن‌ها کسب‌ و کاری راه بیندازید، خانواده تشکیل بدهید و زندگی بسازید.
بااین‌ که برای ایجاد عادت‌های بهتر، بیش از یک راه وجود دارد، این کتاب بهترین راهی را توصیف می‌کند که می‌شناسم؛ رویکردی که صرف‌نظر از نقطه‌ی شروع و چیزی که می‌خواهید تغییرش بدهید، مؤثر خواهد بود. استراتژی‌هایی که ارائه می‌کنم، برای هرکسی که به‌ دنبال سیستم گام‌ به‌ گام برای پیشرفت می‌گردد، مفید است؛ خواه اهداف او حول‌ و حوش سلامتی، پول، بهره‌وری، روابط یا همه‌ی این موارد باشد یا خیر. تا زمانی که بحث بر سر رفتار انسانی است، این کتاب می‌‌ تواند راهنما باشد.

خودت باش دختر

۱۱۷,۱۱۷ تومان

کتاب خودت باش دختر از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون و نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۸ است که با نگرش مستقیم بر سبک زندگی زنان و دختران نوشته شده است. اگر بخواهیم محتوای این کتاب را در یک جمله خلاصه کنیم این کتاب درباره‌ی خودباوری و مسئولیت‌پذیری لازم برای شادی و رضایت در زندگی زنان و دختران نوشته شده است. در این کتاب پرو تو تایپ‌ ها و تصاویر قالبی شکل گرفته توسط جامعه، رسانه و خانواده از زندگی یک زن مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس الگوی طبیعی و خوشبختانه‌ ای دیگر از زندگی ترسیم و معرفی می‌شود.

دروغ هایی که به خود می گوییم

۱۱۳,۴۰۴ تومان

کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم (چطور با حقیقت مواجه شویم،خود پذیرا باشیم،و زندگی بهتری بیافرینیم)

همه ما به خودمان دروغ می‌گوییم تا از درد در زندگی‌مان اجتناب کنیم.از این رو، همه به عنوان آدم‌هایی ناقص و ناکامل با هم برابریم؛ پس می‌توانیم با شأن برابر با هم گفتگو کنیم و موظف به بیان حقایق به خود و دیگران هستیم.با این کار، یعنی دیدن دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم و مواجهه با حقایقی که از آنها اجتناب می‌کنیم، راهی را برای زیستن در حقیقت و با یکدیگر می‌یابیم.

شنیدن حقیقت از دیگری به معنا ی تسلیم او شدن نیست، بلکه به این معناست که به چیزی بزرگتر تسلیم شده ایم: حقیقت.ما در زندگی راه‌هایی را می‌پیماییم که دروغ‌هایمان مشخص کرده‌اند و فقط به رنج می‌انجامند.

وقتی رنجمان طاقت فرسا و جانکاه می‌شود، نیازمند کسی می‌شویم که در دیدن دروغ‌هایی که باور کرده‌ایم و دروغ‌هایی که به خودمان می‌گوییم، ما را یاری دهد.چون، تنها با دیدن این دروغ‌هاست که با حقایق زندگی‌مان مواجه می‌شویم و به راه حقیقت بازمی‌گردیم.

دوباره فکر کن (قدرت دانستن چیزهایی که نمی دانیم)

۱۶۳,۳۵۰ تومان

کتاب دوباره فکر کن (قدرت دانستن چیزهایی که نمی دانیم)

اکثر ما به دانش و تخصصمان افتخار می‌کنیم و خیلی دوست داریم پای باورها و عقایدمان بمانیم. در یک دنیای باثبات، چنین طرز فکری منطقی خواهد بود و ثبات عقیده‌ی ما، عواید قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. اما مشکل اینجاست که دنیای ما به‌ سرعت تغییر می‌کند و باید معادل زمانی که صرف تفکر می‌کنیم، برای بازنگری و اصلاح تفکراتمان هم وقت بگذاریم.

تجدیدنظر یک مجموعه مهارت و البته یک طرز فکر است. هم‌اکنون خیلی از ابزارهای ذهنی موردنیازمان را در اختیار داریم. فقط باید یادمان باشد که هر از چند گاهی با بیرون آوردن آنها از قفسه، گرد و غبار رویشان را پاک کنیم.

ذهن حواس جمع

۱۴۷,۰۱۵ تومان

کتاب ذهن حواس جمع یک راه‌حل عملی برای زندگی بهتر است.این کتاب درباره‌ی سه حوزه‌ی مختلف و با اهمیت زندگی یعنی خودتان، روابط و کار صحبت می‌شود. این کتاب راه‌ حل‌ های زیادی را برای کنترل ذهن، جمع‌ کردن حواس، برنامه‌ریزی درست و در یک کلمه قرارگرفتن در مسیر هدف در اختیار خوانندگانش قرار می‌دهد و با خواندن این کتاب تعداد بسیار زیادی راه‌حل در اختیارتان خواهد بود که اگر تصمیم بگیرید آن‌ها را عملی کنید تغییرات زیادی را مشاهده خواهید کرد.

روان‌ درمانی اگزیستانسیال

۳۷۰,۶۵۶ تومان

کتاب روان‌ درمانی اگزیستانسیال هم راهنمایى براى درمان گران است و هم نوعى درمان به‏ شمار مى‏ رود. هركس كه آن را بخواند، عمیقاً تحت تأثیر قرار مى‏ گیرد و خردمندتر مى‏ شود انگار چندین ساعت به گفت‏ وگو با كسى نشسته كه عزمش را براى عبور از ژرف‏ ترین مشكلات بشرى جزم كرده است. داستایفسكى، تولستوى، كافكا، سارتر، كامو و بسیارى دیگر با نویسنده هم‏ آوا شده‏ اند تا از دلواپسى‏ هاى غایى بشر بگویند.
مخاطبان اصلى كتاب، دانشجویان و روان‏ درمان گران بالینى‏ اند ولى به‏ دلیل سبک قابل فهم و عارى از اصطلاحات تخصصى‏ اش، براى خواننده‏ ى معمولى نیز قابل درک و بسیار جذاب است.

روان شناسی عزت نفس

۱۳۷,۳۶۲ تومان

کتاب روان شناسی عزت نفس (روانشناسی کاربردی 1)

عزت نفس تاثیر مستقیمی با عوامل درونی و بیرونی دارد . عوامل درونی عواملی است که ا ز درون نشات می گیرد یا خود شخص آن را ایجاد می کند ، نقطه نظر ها ، باور ها ، اعمال یا رفتار .

عوامل بیرونی ، همان عوامل محیطی هستند ؛ پیامهایی که کلامی و غیر کلامی انتقال پیدا می کنند و تجربه هایی که بانی آن پدر ، مادر ، آموزگاران ، اشخاص مهم در زندگی ، سازمان دهندگان و فرهنگ هستند .

روانشناسی تصویر ذهنی

۱۴۴,۵۴۰ تومان

موضوع کتاب روانشناسی تصویر ذهنی سایکو سیبرنتیک، «معجزه تصویر ذهنی»، حلال مشکلات روانی، در صحنه ی مغز و زندگی انسانی همین حالت را دارد. اگر به آن مجهز نباشیم به زندگی ما لطمه وارد می کند. این کتاب از کتاب هایی نیست که بتوانیم تنها راجع به آن بگوییم، کتاب خوبی است، آن را بخوانید؛ کتابی است که عدم اطلاع از آن آسیب می زند، اختلال ایجاد می کند، گرفتاری می آفریند و مشکل به وجود می آورد، آنچنان که در تاریخ بشری و جهان امروز می توانیم مصادیق فراوان آن را ببینیم. مغز انسان از نظر اندیشه احتیاج به کنترل دارد و انسانی که قدرت کنترل اندیشه را پیدا کند، می تواند مشکلات روانی خود را حل کند. سایکوسیبرنتیک علم کنترل مغز است.

شادترین کودک محله

۲۸۳,۷۵۰ تومان

استفاده از روش‌های شرح داده شده در شادترین کودک محله را زمانی كه فرزندتان تقریبا 9 ماهه است، آغاز كنید. استفاده از این روش‌ها، زمانی كه فرزندتان هنوز خیلی كوچك است، به شما كمك می‌كند بسیاری از مسائل را قبل از وقوع جلوگیری نمایید. اما حتی اگر دیرتر شروع كردید، به شما قول می‌دهم، كه خواهید فهمید، رویكرد آمده در كتاب شادترین كودك محله هر روزه كمك و یار شما خواهد بود تا بتوانید تولد 4 سالگی او را به خوبی بگذرانید.

شکست عادت های کهنه

۱۶۱,۱۷۲ تومان

شکست عادت های کهنه به این معناست که شما باید ذهن خود را از دست داده و ذهن جدیدی برای خود خلق کنید.  اگر بتوانیم خود را از نظر زیستی، انرژیایی، جسمی، احساسی، شیمیایی، عصب شناختی و ژنتیکی تغییر دهیم و دیگر بر اساس این پیش فرض ناخودآگاه زندگی نکنیم که زندگی فقط یعنی رقابت، تقلا، موفقیت، شهرت، زیبایی جسمی، جذابیت جنسی، دارایی و قدرت، آنگاه می‌توان گفت خود را از قید و بند دنیا رها کرده‌ایم. به گمان من این دستور العمل موفقیت باعث شده که ما در بیرون خود به دنبال پاسخ و سعادت حقیقی باشیم، حال آنکه پاسخ واقعی و شادی حقیقی همواره در درونمان بوده است.

صبح جادویی

۷۴,۸۹۳ تومان

کتاب صبح جادویی هال الرود گزینه ای عالی و بی عیب و نقص برای افراد موفق و بسیار پرمشغله است. هر روز صبح عمل کردن به منجی های زندگی مثل رساندن سوخت موشک به جسم، ذهن و روح قبل از شروع هر روز است. همان طور که پدر پولدارم بیشتر وقت ها می گفت: همیشه می توانم یک دلار دیگر دربیاورم ولی نمی توانم یک روز دیگر را بسازم و روی که از دست برود دیگر قابل بازگشت نیست. پس اگر می خواهید بیشترین بهره را از هر روز زندگی تان ببرید، این کتاب را بخوانید.

عزت نفس در 10 گام

۱۸۶,۷۶۳ تومان

عزت نفس ریشه اعتماد به نفس و داربست اصلی ارتباط سالم با خود و دیگران است. آن که خود را عزیز بداند، به خود احترام بگذارد، از هر آن چه موجب خواری است می گریزد و به نیکی و سلامت می گراید. عزت نفس سبب خود دوستی و دیگر دوستی و زمینه ضروری رضامندی و خرسندی است. کتاب عزت نفس در 10 گام که تنها چاپ دوم آن در آمریکا سه میلیون نسخه فروش رفته، یکی از بهترین کتاب هایی است که در این زمینه منتشر شده است. وجود آزمون های اضطراب، رضامندی خلق و خوی، افسردگی اعتماد به نفس و روش های شناخت درمانی کتاب را به خود آموزی بسیار مفید برای عموم و منبع مناسبی برای درمانگران، مشاوران و دانشجویان علوم رفتاری تبدیل کرده است.

عظمت خود را دریابید

۵۹,۴۰۰ تومان

دکتر وین دایر در کتاب  عظمت خود را دریابید، با فلسفه اش که میلیون ها نفر را در جهان برانگیخته ، به شما کمک می کند تا دست در دست او به دنیای بیکران درون خود سفر کنید ، آن را بکاوید ، به عظمت آن واقف شوید و سپس از آفرینش های دگرگونی های پویا در زندگیتان بهره ببرید .

در طول این سفر برخی از اصول و مفاهیمی که از زندگی که تا به حال در پس پرده ابهام پنهان بود به راحتی بر شما اشکار خواهد شد .در کتاب عظمت خود را دریابید همچنین خواهید آموخت که چگونه احساسات و هیجانات منفی را از قلب و ذهن بزدایید، آلت دست رویدادهای ناگوار و رفتارهای نا مطلوب دیگران نشوید و به راستی آزاد زندگی کنید.

 

عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست

۱۶۳,۲۳۱ تومان

کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست  نگرش جدیدی برای مواجهه با سوگ معرفی می‌کند. این نگرش جدید را نه استاد دانشگاهی که خودش را در دفتر کارش زندانی کرده و سوگ را مورد مطالعه قرار داده است، بلکه کسی که خودش در غم و اندوه زندگی کرده ارائه می‌دهد.این کتاب، مسیری برای بازنگری در رابطه‌مان با سوگ ارائه می‌دهد و خوانندگان را تشویق می‌کند سوگشان را واکنشی طبیعی به مرگ و فقدان ببینند، نه وضعیتی نا به‌ جا که نیاز به تغییر دارد. با تغییر تمرکز از سوگ به عنوان مشکلی که باید حل شود، به تجربه‌ای که باید بر آن مرهم گذاشته شود، به خواننده چیزی را می‌دهیم که بیش از همه برای خودمان می‌خواهیم: درک، محبت، اعتبار و راه‌ حلی از طریق درد. امّا این کتاب فقط برای دردمندان نیست؛ این کتاب می‌خواهد وضعیت را برای اطرافیان آن‌ها هم بهتر کند.

کتاب 13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی دهند

۱۷۷,۲۱۰ تومان

کتاب 13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی دهند اثر ایمی مورین و ترجمه منصور بیگدلی است . این کتاب درباره ی راهنمای مهارت های زندگی زنان،روانشناسی زنان،اعتماد به نفس،ابراز وجود در زنان،خودسازی در زنان می باشد.

با اقرار به قدرت‌ تان و به‌ کارگیری اعتماد به‌ نفستان، هویت خود را برای داشتن یک زندگی سرشار از لذت و هدف پیدا کنید. زنان شجاع و قوی بسیاری در دنیا وجود دارند که در حال ایجاد تفاوت هستند. آن‌ها برای تغییر قوانین و پیروز شدن بر فاجعه‌های هولناک جنگیده‌اند و کارهای برجسته‌ای انجام داده‌اند.

کتاب 17 اصل کار تیمی

۱۴۶,۶۴۴ تومان

بدون بازیکن عالی نمی توان تیمی عالی ساخت. این یک واقعیت است. می گویند”هرقدر هم که بازیکنان خوب باشند،به هرحال امکان باخت وجود دارد. اما بدون بازیکنان خوب،بردن محال است.با این حساب ازکجا می توان بازیکنان خوبی پیدا کرد؟یا خودمانیم،چگونه می توان از خودمان بازیکن بهتری بسازیم؟برای داشتن بازیکنان خوب در یک تیم،در واقع غیر از این دو،چاره دیگری نیست:یا آن ها را آموزش بدهید یا اشخاص آموزش دیده را به خدمت بگیرید.یا باید بازیکنانی که در اختیار ،کار کنید و از آن قهرمان بسازید و یا از بیرون از سازمان خود افرادی با قابلیت قهرمان شدن استخدام کنید.این کتاب درهر دو مورد می تواند به شما کمک کند.

کتاب آرامش

۱۰۰,۲۳۷ تومان

نویسنده در کتاب آرامش با ما از دستاوردهایش از سقوط به اعماق افسردگی و بازگشت به زیباییِ بودن می‌گوید. گفته‌های هیگ از رنج، امید، خودباوری و رضایتمندی، از سر پندآموزی نیست؛ بلکه مرواریدهایی‌ اند که از دل اقیانوس تاریکی‌ها صید شده‌‌ اند. به گفتۀ هیگ، کتاب آرامش کتابی است درهم‌ و برهم از هرآنچه به او آرامش می‌دهد؛ از گزیده‌هایی از متون تا دستور غذایی، از روایت‌هایی از زندگی افراد سرشناس تا فهرست فیلم‌های محبوبش. خواندن کتاب ترتیبی ندارد و می‌توان آن را در وقفه‌های کوتاه میان ضرب‌ آهنگ تند زندگی مطالعه کرد. مت هیگ روزنامه‌نگار و نویسندۀ کتاب‌های داستانی و غیرداستانی است که برای بزرگسالان و کودکان می‌نویسد. داستان‌های او بیشتر به سبک ادبیات گمانه‌زن است و آثار او به بیش از چهل زبان ترجمه شده است.

کتاب آسیب شناسی روانی

۸۲۴,۶۷۰ تومان

کتاب آسیب شناسی روانی  اثر دیوید اچ بارلو و ترجمه مهرداد فیروزبخت است.

آسیب شناسی روانی موضوع مهمی در حوزۀ فعالیت روان شناسان بالینی و روان پزشکان است که هدف آن مطالعۀ سبب شناسی، بررسی روند شکل گیری، و توصیف علائم و نشانه های اختلالات روانی و شرح و توصیف اختلال های ذهنی و رفتاری است، که به طور تلویحی – تصریحی دلالت بر وجود نوعی نابهنجاری و ناسازگاری دارند. این شاخه از علم روان شناسی بالینی و روان پزشکی با تاکید بر ماهیت نشانه ها، علائم و طبقه بندی اختلالات روانی، دستیاران روان پزشکی و دانشجویان روان شناسی بالینی را برای تشخیص و تبیین اختلالات روانی یاری می دهد. سازمان بندی موضوعی کتاب به گونه ای تنظیم شده است که در حد ممکن فراگیرندگان را با مصرف زمان کمتر با ماهیت آسیب شناسی درد و بعد مفهومی و بالینی آن آشنا کند.

 

کتاب آموزش حرکت دادن اشیا از راه دور با استفاده از فکر

۶۸,۳۱۰ تومان

نویسنده در کتاب آموزش حرکت دادن اشیا از راه دور با استفاده از فکر ،شما را با مفاهیم اولیه‌ی دورجُنبی آشنا می‌سازد.توانایی دورجنبانی یا سایکوکینسیس یکی از هیجان‌انگیزترین مهارت‌های فراروانی است که به تأثیرگذاری بر ماده از طریق قدرت مغز یا انرژی‌های روانی اطلاق می‌شود. ممکن است باور این امر که می‌توان اشیاء را از دور و بدون برخورد دست با آن‌ها حرکت داد، عجیب و غیر واقعی به نظر بیاید و شما افرادی را که دارای چنین مهارتی هستند، دیوانه خطاب کنید. حتی ممکن است جابه‌جا شدن اشیاء را گردن وزش باد بیندازید و آن را اتفاقی بدانید. با این وجود، شما می‌توانید به دورجنبانی باور داشته باشید و یا آن را جعلی بدانید اما حقیقت این است که همه می‌توانند این مهارت را یاد بگیرند.

برای انجام این کار، مجبور نیستید ساعت‌ها مراقبه کنید یا تمرین‌های پیچیده‌ای انجام دهید تا به نتیجه برسید. همه‌چیز آسان، ساده و تا حد امکان در دسترس است. نویسنده در این کتاب برجسته همه‌ی آنچه را که برای حرکت دادن اشیاء از راه دور لازم دارید، در نهایت سادگی و دقت برای شما بازگو می‌کند.

کتاب آیا می توانم رابطه ام را نجات دهم؟

۱۴۱,۰۰۱ تومان

کتاب آیا می توانم رابطه ام را نجات دهم؟برگرفته از نظریات دکتر مایکل اس. برودر می باشد.

دکتر برودر در مقدمه چنین گفته است: عنوان این کتاب، آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ از شایع‌ترین مشکلاتی بوده‌ است که من در طول سه دهه در کارم به‌ عنوان روان‌شناس بالینی با آن مواجه بوده‌ام. این نه‌تنها سؤالی بسیار شایع است، بلکه برای بیشتر اشخاص و زوج‌ هایی که در طول این سال‌ها با من مشورت کرده‌اند، گیج‌کننده بوده‌ است. امیدوارم این کتاب به‌ نحوی به این پرسش پاسخ دهد تا شما به‌ سرعت بتوانید تصمیمی درست بگیرید و به راه‌ حلی برسید که برایتان قانع‌کننده باشد. برای این‌ که موضوع مورد بحث را ساده کنم، در سراسر کتاب برای روابطی همچون ارتباط زناشویی، ارتباط بین نامزدها، کسانی‌ که در مرحله‌ی آشنایی هستند یا هر نوع ارتباط بلندمدت یا کوتاه‌مدت و هر نوع جهت‌گیری جنسی، از اصطلاح رابطه استفاده می‌کنم که همچنین شامل زوج‌ هایی که از هم طلاق گرفته‌اند، در فکر آشتی هستند یا می‌کوشند قطع رابطه‌ی خود را توجیه کنند نیز می‌شود.

کتاب آیین سخنرانی

۱۵۴,۱۹۲ تومان

کتاب آیین سخنرانی (چگونه اعتماد به نفس و نفوذ کلام داشته باشیم) شامل بسیاری از عقاید و دستورالعمل‌های ارزشمند برای امور روزانه‌ی تمامی انسان‌هاست. در حال حاضر، دوره‌های آموزش سخنرانی دیل کارنگی در سراسر جهان شعبه‌های فراوانی دایر کرده است و تا به ‌حال نیز بیش از یک میلیون نفر از این کلاس‌ها فارغ‌ التحصیل‌ شده‌اند. این دوره‌ها، به افراد کمک می‌کند تا با کشف استعدادهای پنهانی خود و استفاده از آن‌ها، به زندگی شاد‌تر، دلیرانه‌تر و پرثمرتری دست یابند.

قواعد مورد مطالعه در این کتاب و به‌ کار گرفتن آن‌ها، به هر شخصی کمک می‌کند تا ضمن ملاقات با اشخاص یا گروه‌های مختلف، با گشاده‌رویی، آسودگی خیال و به‌ طرز مؤثر و قانع کننده‌ای با آن‌ها سخن بگوید.

کتاب از ذهن تا ماده

۱۵۵,۹۲۵ تومان

داسون چرچ ، محقق برنده ی جایزه ، در کتاب از ذهن تا ماده ، علمی را توضیح می دهد که نشان می دهد ذهن ما چگونه ماده را ایجاد می کند.

خانواده،جامعه،کشور،گونه ها و سیاره و بالاخره کیهان خواهید دید که خلقت چگونه در مقیاس آگاهی کیهانی به رقص درآمده است و ذهن فردی شما نیز در این رقص شرکت می کند.

کتاب اسب سیاه

۱۶۲,۳۶۰ تومان

کتاب اسب سیاه اثر تاد رز – اگی اگاس ، با ترجمه پیام بهرام پور توسط انتشارات مون به چاپ رسیده است.هدف اصلی از نوشتن و انتشار این کتاب، کشف مسیرهای دیگری برای رسیدن به موفقیت و کامیابی است که شاید در فرمول‌های معمول ما شناخته شده نباشند. در این نوع از موفقیت، شما منتظر نمی‌مانید تا به موفقیت برسید و سپس از آن لذت ببرید، بلکه برعکس، شما قادرید در هر لحظه از مسیر موفقیت، لذت و کامیابی زندگی را تجربه کنید.

برنده‌های غیرمنتظره، چگونه موفق می‌شوند؟ بسیاری از افراد در اینستاگرام، از طریق کتاب، فیلم‌ها و سخنرانی‌های انگیزشی و پلتفرم‌های دیگر، تلاش می‌کنند ما را به موفقیت برسانند. آن‌ها برای این کار، شیوه‌ها و فرمول‌های بسیاری خلق و ابداع کرده‌اند. خیلی از صحبت‌های آنان درست است. بااین‌حال، آیا کسانی هستند که به صورت‌های غیرمنتظره به موفقیت رسیده باشند؟

کتاب اشراف زادگان فقیر

۳۹۲,۰۴۰ تومان

اشراف زادگان فقیر ساده‌زیستی و فرار از مادیات را نقد می‌کند و از طرفی ثروت‌افکنی را هم جایز نمی‌شمارد. بلکه نویسنده معتقد است که انسان برای رسیدن به آرامش فکری در این دنیا و پایان یافتن جنگ فکری او در رابطه با شرایط اقتصادی دنیای بعد از تمدن بشری، نیاز به مادیات دارد. برطرف کردن این نیاز را هم کار سختی نمی‌داند؛ چون ایمان دارد که برای همه‌ی انسان‌ها به اندازه‌ی کافی منبع نعمت موجود است.

شما در هیچ کجای جهان هستی نشانه‌ای از فقر نخواهید دید‌! این نشانه را فقط می‌توان در تصورات و توهمات انسان یافت که البته بعدها به واقعیت زندگی‌اش تبدیل خواهد شد. انسان تنها گونه‌ی موجود روی زمین است که خالق فقر است، در حالی که توانایی خلق ثروت به شکل طبیعی به او داده شده است‌.

کتاب اصل گرایی (اصل را بچسبید و فرع را رها کنید)

۱۲۱,۷۷۰ تومان

کتاب اصل گرایی (اصل را بچسبید و فرع را رها کنید) اثر مک کیون توسط انتشارات آموخته به چاپ رسیده است.

اصل گرايان از نه بيشتر از بله استفاده مي كنند. شايد در زمان خاصي مودبانه ترين راه براي نه گفتن آن باشد كه صرفا رك بگوييم نه. اما چه به صورت «مايه ي خرسندي من است كه به فكرم بودي، اما متاسفانه امكانش نيست» باشد يا به صورت «كاش مي توانستم، اما خيلي گرفتارم»، راه هاي متنوعي وجود دارد كه بدون آنكه در عمل از كلمه ي نه استفاده كنيم، به درخواست كسي به طور روشن و مودبانه نه بگوييم.

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

۱۳۸,۵۰۰ تومان

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED (همراه با کتابچه نکات مهم در سخنرانی) اثر کریس اندرسون است. این کتاب به شما راهنمایی می‌کند که چگونه با استفاده از روش‌های TED، مهارت‌های سخنرانی و فن بیان خود را بهبود ببخشید و در ارائه‌ها و سخنرانی‌هایتان موثرتر شوید.

اصول اساسی این روش شامل موارد زیر می‌باشد:

1. قصه‌سازی: داستان‌سرایی یکی از اصول اساسی در سخنرانی‌های TED است. در این روش، به جای ارائه اطلاعات خشک و روشن، از داستان‌ها و تجربیات شخصی استفاده می‌شود تا پیام شما برای مخاطبان جذاب و قابل فهمتر باشد.

2. ساده و مختصر: در سخنرانی‌های TED، زمان محدود است و باید مثل یک متخصص، مفهوم‌های پیچیده را به زبان ساده و قابل فهم برای مخاطبان توضیح دهید. از کلمات و جملات بسیار کوتاه استفاده کنید و از پاز، روان و واضح صحبت کنید.

کتاب افسانه کاریزما:هنر جذاب بودن

۱۴۱,۰۷۵ تومان

کتاب افسانه کاریزما:هنر جذاب بودن (راهکارهای موثر رفتار کاریزماتیک)، اثر اولیویا فاکس کابان و ترجمه علی اکبر جنیدی جعفری است.

این اثر هنر یا به عبارتی بهتر دانش کاریزماتیک‌ بودن را در اختیار افراد خواهان آن قرار می‌دهد آن هم با ابزارهای کاربردی و قابل اجرا.به شما کمک می‌کند شخصیتی کاریزماتیک‌تر داشته باشید. نویسنده در این اثر به مخاطب یادآوری می‌کند، کاریزما تقریبا برای همه قابل فراگیری است به شرطی که تمرینات کتاب را به درستی انجام دهید؛ با تقویت‌ کردن کاریزما در خود می‌توانید آن را مسئولانه و در جهت کارهای خوب به کار ببرید.

کتاب افسردگی نهفته

۱۷۱,۵۴۲ تومان

افسردگی نهفته دیدگاهی یگانه درباره‌ٔ یکی از علل شایع اما اغلب ناشناخته‌ٔ افسردگی است. افرادی که دچار این نوع افسردگی می‌شوند تقریباً همیشه خوب به نظر می‌رسند و به‌ندرت رنج درونی‌شان‌ را نشان می‌دهند؛ البته اگر اصلاً چیزی بروز دهند!

فصل یکم تعریفی از افسردگی کاملاً نهفته و ویژگی مهم آن یعنی کمال‌طلبی ارائه می‌دهد و ده ویژگی اصلی آن را نیز تبیین می‌کند.

در بخش دوم کتاب، پنج مرحلهٔ بهبود را آغاز می‌کنیم: آگاهی، تعهد، رویارویی، پیوند و تغییر.

دو فصل آخر (در بخش سوم کتاب) به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید چگونه این تغییرات جدید را حفظ کنید و به الگوهای دردناک قدیمی در خودتان و روابطتان عقب‌نشینی نکنید. انرژی لازم برای ایجاد تغییر ممکن است با انرژی لازم برای نهادینه‌ کردن آن متفاوت باشد.

کتاب انسان در جستجوی معنا

(دیدگاه 1 کاربر)
۱۰۰,۲۳۷ تومان

این کتاب در بر دارنده خاطرات فرانکل از وضعیت خود و سایر قربانیان اردوگاه‌های کار اجباری آلمان در خلال جنگ دوم جهانی است. فرانکل در این کتاب به عنوان یک (روان‌شناسی اگزیستانسیالیتی) روان‌شناس اگزیستانسیالیت به اهمیت جستجوی معنا برای زندگی، در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌پردازد و ضمن روایت خاطراتش از اردوگاه‌های کار اجباری، تلاش می‌کند که نگرش جدیدش را در روان‌شناسی (لوگوتراپی) تبیین کند.

کتاب انگیزه (تکنیک های موثر ایجاد انگیزه در دنیای امروز)

۱۴۹,۶۸۸ تومان

کتاب انگیزه كتابي است كه شما را به تفكر وا مي‌ دارد تا شروع به كار كنيد و زندگي خود را از اين رو به آن رو كنيد، با ابزارهايي كه در طي مسير مطالعه با آن ها آشنا خواهيد شد.

اثري كه به همگان نشان خواهد داد، اگر هر فرد بر سر پستي كه بايد باشد، آنگاه كارها بهتر، سريع تر و با انگيزه بيشتري پيش خواهد رفت. در واقع انگيزه چيزي نيست كه بتوان به ديگري هديه كرد بلكه بايد كاري كرد تا انگيزه دروني مردم نميرد. اگر هر كس متناسب با آنچه كه به لحاظ شخصيتي مناسب احوالات اوست بر سركار گمارده شود نيازي به انگيزه بيروني ندارد زيرا خود انگيزه اي والا در وجودش حس مي‌كند و آنگاه تنها وظيفه ما كمك به حفظ و افزايش همين انگيزه دروني است.

کتاب انواع زنان

۲۷۱,۸۱۴ تومان

کتاب انواع زنان کتابی روان‌شناختی است، که به بیان موضوع کهن الگو‌ها در زنان می‌پردازد. در این کتاب شما با کهن الگوی درونی خود، که همان الهه‌های یونان باستان هستند، آشنا می‌شوید و با استفاده از آنها به شناختی متفاوت از خود دست می‌یابید.

الهه‌های یونان باستان شامل هرا، دمتر، هستیا، آرتمیس، آفرودیت، پرسفون و آتنا می‌شوند که هرکدام نماد یک نوع رفتار در زنان هستند. بولن، روان‌ پزشکی است که سال‌ها در زمینه‌ی اساطیر باستانی مطالعه و تحقیق کرده و طی مشاوره‌‌ های گوناگون خود، تجربه‌ی فراوانی در زمینه‌ی کهن الگو‌ها به‌دست آورده است.

نویسنده بیان می‌کند که برخلاف عقیده یونگ، شخصیت ما برگرفته از یک کهن الگو نیست؛ بلکه رفتار ما در شرایط مختلف می‌تواند نشان دهنده‌ی کهن الگو‌های متفاوت و به‌ نوعی متضاد باشد. البته معمولا در هر شخص یک کهن الگو‌ی غالب وجود دارد که تشخیص و مطالعه‌ی آن، می‌تواند به شناخت بهتر افکار و احساسات ما کمک کند.

کتاب انواع مردان

۲۱۱,۲۰۰ تومان

کتاب انواع مردان، روان‌شناسی مردان از دیدگاه زنی است که دهه‌های متوالی دربارهٔ مردان مطالعه کرده است. در این کتاب، دربارهٔ خطاها و مشکلات مردان سخن گفته شده و در مورد اهمیتِ توجه به نکات مثبت در آنها حرف زده شده است.

مردان در بیان احساسات و درونیاتشان سکوتی تاریخی دارند. کتاب انواع مردان، سکوت را می شکند. مردها یک جور نیستند، یک جور به زنان، همجنسان، کار و فرزندانشان نگاه نمی کنند. تصمیمات مهم زندگی شان را بر اساس یک الگو نمی گیرند و الگوی قانع کردن آن ها برای انجام کاری یا عدم انجام دادن کاری یکسان نیست. مردی که ممکن است خود شما باشید یا به عنوان پدر، پسر، برادر، همسر، همکار، رییس، کارمند و دوست در کنار شما قرار گرفته چه نوع مردی است؟ این کتاب به زنان کمک می کند تا ضمن عدم وابستگی ناسالم به مردان، یا درک مردانگی درون خود به هویتی مستقل دست یابند.

کتاب ایکیگای کاربردی

۵۲,۰۳۴ تومان

کتاب ایکیگای کاربردی یک راهنمای بی‌نظیر ژاپنی برای رسیدن به زندگی بهتر و دوری از آشفتگی‌های درونی است.

کتاب پیش رو اثری است که مخاطب را برای پیدا کردن ایکیگای و معنای زندگی خود همراهی می کند. ایکیگای در واقع ارزش ذاتی و یا ارزشی است که انسان در زندگی خود می یابد، یک دلیل وجودی که باعث می شود فرد هر روز را با توجه به آن سپری کند و کارهای کوچک و بزرگی را که در هماهنگی با ایکیگای زندگی است و باعث ایجاد احساس سرزندگی و خوشبختی در وجودش می شود، به انجام برساند. یافتن ایکیگای در حقیقت یافتن هدف، یافتن خوشبختی و یافتن شور و شوق زندگی است.

این کتاب در 2 بخش و 7 فصل نوشته شده است و نویسنده در هر فصل یک توصیه عملی را برای کشف کردن و یافتن ایکیگای درونی شما بیان می‌کند. در پایان این اثر به‌خوبی می‌آموزید که چطور شعله انگیزه‌ی درونی‌تان را حفظ و از خاموش شدن آن جلوگیری کنید.

کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق

۱۲۹,۹۳۷ تومان

کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق ( کلیدهای بازسازی زندگی پس از طلاق ) به تبیین و تحلیل وضعیت روحی فرد پس از طلاق می‌پردازد و تلاش می‌کند راهکاری برای طی کردن مناسب این دوران به فرد پیشنهاد دهد.

اما دکتر بروس فیشر با ارائه چهارچوب مشخصی این امکان را برای خواننده فراهم می‌سازد تا این دوره کوتاه را بررسی کند، جایگاه خود را تشخیص دهد و با استفاده از رهنمودهای عملی گام به گام، به سوی آینده‌ای سالم و پرنشاط پیش رود. در واقع با مطالعه این کتاب، فرد می‌تواند از گذشته درس بگیرد، خود را بهتر بشناسد و ابعادی از وجود خود را پرورش دهد که قبلاً برای او ناشناخته بوده است. بهترین تعبیری که می‌توان از سازندگی این دوره کرد، نقاهت و بهبودی بعد از عمل جراحی است. تجربه نشان داده است که این کار حداقل یک سال طول می‌کشد. البته عده‌ای به زمان بیشتری نیاز دارند.

کتاب باشگاه مغز 1

۱۷۸,۲۰۰ تومان

کتاب باشگاه مغز 1 کتاب آموزش و تمرین برای فعالسازی توانمندی های مغزی است.

این کتاب نوشته شده است تا شما، البته مغزتان، را یک لحظه هم تنها نگذارد. تمرینات در نظر گرفته شده در این کتاب از سویی و آموزش ها و نکات کاربردی از سوی دیگر، دست به دست هم داده اند تا در طی 16 جلسه شما را در هفت حیطه ی شناختی مهم حافظه، توجه، مهارت های بصری -فضایی، حل مساله و منطق، مهارت های محاسباتی، بازشناسی چهره و احساسات و مهارتهای کلامی بیش از پیش توانمند سازند. در حقیقت خرید این کتاب به منزله ی ثبت نام شما در یک دوره ی بازتوانی مغزی است که حضور و مشارکت فعال تان در جلسات آن الزامی است.

کتاب بخواهید تا به شما داده شود

۱۳۳,۶۵۰ تومان

کتاب بخواهید تا به شما داده شود به معرفی 22 روش کارامد برای دستیابی به خواسته ها می‌پردازد و به شما کمک می‌کند که چگونه با استفاده از این روش ها افکار منفی‌اتان را که همچون سدی در برابر شما ایستاده‌اند کنار بگذارید و به آنچه که در درون دارید دست پیدا کنید.

در وادی این رازی که زندگی نام دارد، ما پیوسته به دنبال جواب هستیم. پیوسته میخواهیم سررشته ی زندگی خود را به دست بگیریم، اما نمیدانیم چگونه. همه ی ما میخواهیم ترسهایمان را به طریقی تسکین دهیم، از ترسهای کوچک تا ترسهای بزرگتری که داریم. این کتاب ارامش بخش به همه ی این مسایل می پردازد.

کتاب بدن فراموش نمی کند

۳۱۲,۳۴۶ تومان

کتاب بدن فراموش نمی کند کتابی ضروری برای هر که می خواهد تروما را به خوبی درک کند و راهی برای درمان آن بیابد. مادامی که احساس کنیم جای مان در قلب و ذهن کسانی که دوستمان دارند امن است. برای به پایان رساندن ایده هامان از کوه ها صعود میکنیم دشتها را در می نوردیم و تمام شب را بیدار می مانیم. کودکان و بزرگسالان برای کسانی که به آنها اعتماد دارند هر کاری می کنند. اما اگر احساس رها شدگی بی ارزشی با دیده نشدن کنیم هیچ چیز برای مان اهمیت نخواهد داشت. ترش کنجکاوی و بازیگوشی را نابود میکند برای داشتن جامعه ای سالم باید فرزندانی پرورش دهیم که بتوانند با خیال راحت بازی کنند و یاد بگیرند. بدون کنجکاوی امکان هیچ رشدی نخواهد بود و بدون توانایی واکاوی شخصیت خود از طریق آزمون و خطا امکان انطباق پذیری وجود ندارد.تروما واقعیتی اجتناب ناپذیر است.

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

۸۷,۹۱۲ تومان

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد (بدانید چه می خواهید و به دستش بیاورید)

با نوشتن، حوادث اتفاق می‌افتند، دکتر هنریت آن کلاوسر  به شما چگونگی آن را آموزش می‌دهد و خاطر نشان می‌کند، نوشتن هدف‌ها به شما کمک خواهد کرد به خواسته‌هایتان برسید. شما در این کتاب داستان‌هایی در مورد مردم عادی می‌خوانید که معجزات بزرگ و کوچکی در زندگی خود دیده‌اند، کسانی که نوشتن آرزوها در زندگی‌شان نقش اساسی بازی کرده و رویاهای آن‌ها را تبدیل به حقیقت کرده است. راهنمایی‌های همه جانبه‌ی دکتر کلاوسر و تمرینات بسیار آسانی که ارائه داده است مطمئنا حس خلاقیت و اعتماد به نفس شما را افزایش داده و بلیط مسیر موفقیت را در دستان شما قرار خواهد داد.

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد،همراه با دفترچه یادداشت

۱۲۶,۷۲۰ تومان

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثری است از هنریت کلاوسر و ترجمه محمد گذرآبادی که توسط انتشارات رسا به چاپ رسیده است.

نخستین گام برای دستیابی به اهداف و رویاها نوشتن است.

اگر در رسیدن به چیزی که در زندگی می خواهید جدی هستید، تصمیم قطعی بگیرید، به عنوان راهی برای ترغیب خود و ارزیابی میزان پیشرفتی که داشته اید، به طور منظم با افراد همفکر ملاقات کنید. وقتی مجبور باشید تا زمان ملاقات بعدی تکالیف خاصی را انجام دهید، انگیزه بیشتری برای تکمیل کار پیدا می کنید.

چنین گروهی، بهترین حالت، شما را به حد نهایی توان تان می رساند و حتی وقتی افق دید شما محدود می شود مقصد را به یادتان می آورد.

کتاب بهترین سال زندگی

۱۱۱,۳۷۵ تومان

کتاب بهترین سال زندگی (آرزو کنید،برنامه ریزی کنید، زندگی کنید!)

درک این موضوع بسیار مهم است که بهترین سال زندگی ما چیزی است که توان و قدرت دستیابی به آن را داشته باشیم. می‌تواند بهترین تصویری باشد که از خود در ذهن داریم، اما به‌طور حتم نمی‌تواند یک زندگی خیالی دور از ذهن باشد که هرگز امکان رسیدن به آن را نداریم. زندگی در خیال، رویا، امید و آرزو، انحراف از مسیر اصلی و مانع از درک و تعهد ما به تصمیمی است که ما را به‌ سمت بهترین روزهای زندگی‌مان هدایت می‌کند.

کتاب بیشعوری

۱۴۰,۳۴۲ تومان

خاویر کرمنت در کتاب بیشعوری بیان می‌کند: آشکار کردن و پذیرفتن ضعف‌ها و اشتباهات خود، برای هیچ‌کدام از شما کار راحتی نیست. من تا مدت‌ها از نوشتن این کتاب و حتی صحبت کردن درباره موضوعات آن می‌ترسیدم، زیرا نمی‌خواستم تمام جهان متوجه شود که من قبلا آدم بیشعوری بودم!

چه خودتان بیشعور باشید و چه درگیر با آن‌ها، با انتخاب این کتاب حداقل راهنمای خوبی انتخاب کرده‌اید و قطعا کمک زیادی به شما خواهد کرد. نام هیچ کدام از اشخاصی که در این کتاب آمده، واقعی نیست. هرگونه شباهت شخصیت‌های کتاب و اشخاص واقعی غیرعمدی و تصادفی است.

کتاب پرسش گری سقراطی در روان درمانی و مشاوره

۱۴۶,۰۲۵ تومان

کتاب پرسش گری سقراطی ابتدا توصیفی از روش پرسش گری سقراطی در جلسه ی مشاوره و کوچینگ ارائه شده است و در ادامه، به انواع سه گانه ی گفتگوی سقراطی پرداخته شده و چند نمونه از گفتگوهای سقراط با افراد مختلف برای نشان دادن شیوه ی اصیل خود سقراط را هم نویسنده در این کتاب ذکر کرده است.

هدف از ارائه مطالب کتاب حاضر، فراهم کردن زمینه ای برای درک بهتر گفتگوی سقراطی و شیوه بکارگیری آن در مشاوره و روان درمانی بوده است.از آنجایی که در کتاب های اصلی مربوط به رویکردهای عمده در مشاوره و روان درمانی، همواره از گفتگوی سقراطی ذکر شده است  اما توضیح خاصی درباره چیستی و چگونگی آن گفته نمیشود،امیدوار هستیم این کتاب در جهت آشناسازی روان شناسان، مشاوران و کوچ ها با گفتگوی سقراطی، به عنوان اصلی ترین ابزار حرفه ای یاری رسان، موثر باشد.

کتاب پروژه شادی

۲۲۲,۰۰۷ تومان

گریچن رابین در کتاب پروژه شادی تجربه یک سال از زندگی خود را به همراه فعالیت های روزانه و معمولی را شرح داده است. فعالیت هایی نظیر زندگی زناشویی، زندگی شغلی، ارتباط با فرزندان، اوقات فراغت، دوستان، پول و ثروت، نظریات در مورد مرگ، هیجان های زندگی و نگرش های مختلف زندگی. همه این فعالیت ها در پروژه شادی دچار بازنگری شده اند و همه آنها با روش و نگرشی شاد و نیروبخش انجام می شوند.

جذابیت این کتاب این است که حکمی کلی در رابطه با چگونه شاد بودن صادر نکرده، بلکه مخاطب را در آزمون و خطای خویش در مسیر خلق شادی همراه ساخته است. گریچن رابین دانش‌آموخته رشته حقوق از دانشگاه بیل آمریکاست که در حال حاضر نویسنده و سخنران در مورد شادی و عادت‌های مثبت در زندگی است. نیویورک تایمز او را بانوی آموزه‌های خودیاری می‌نامد.پروژه شادی بیشتر از دو سال جزء کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز بوده و به 35 زبان دنیا نیز ترجمه شده است.

کتاب پس از جدایی

۱۲۷,۷۱۰ تومان

کتاب پس از جدایی برای کسانی نوشته شده که به پشت سر گذاشتن یک رابطه قدیمی و بازسازی زندگی جدید نیازی مبرم دارند. توصیه ها و برنامه گام به گام شما را در پیمودن این راه دشوار همراهی می کند.

این کتاب نوشته‌ی فردی با تجربه و متخصص در مشاوره مرگ و فقدان است. نویسنده پس از روایت دشواری‌های زندگی خودش، چگونگی مواجهه با رنج‌های عاطفی و بازسازی زندگی جدید و شادمانه را تحلیل و موشکافی می‌کند. در این اثر انواع راه‌های ممکن کنار آمدن با پدیده طلاق و جدایی و سایر فقدان‌ها توضیح داده شده است و دست آخر راه مناسب غلبه بر این رنج‌ها با دلایلی اسـتوار و مستند نشان داده می شود.

کتاب تئوری انتخاب (درآمدی بر روان شناسی امید)

۴۰۸,۶۷۲ تومان

اساس کتاب تئوری انتخاب بر این اصل استوار است که تمامی انسان‏ها به سبب وجود پنج نیاز ژنتیک: بقا، عشق و احساس تعلق خاطر، قدرت، آزادی و تفریح، برانگیخته می‏شوند.
گلسر در این کتاب توضیح می‏دهد که اگر ما رفتارهای مؤثر و مسئولانه ‏ای انتخاب کنیم، یعنی یاد بگیریم هم نیازهای خود را به خوبی برآورده کنیم و هم مانع برآوردن نیازهای دیگران نشویم؛ خشنود، کامیاب، شاداب و با طراوت خواهیم بود و همواره زندگی را به دلخواه خودمان به پیش خواهیم برد.

تئوری انتخاب بر کنترلی که هر فرد بر احساسات و رفتار خود دارد، تاکید می‌کند. به این ترتیب می‌توان به این نتیجه رسید که اگر ما به تئوری انتخاب معتقد باشیم، مسئولیت زندگی خود را به صورت تمام و کمال قبول می‌کنیم و این مسئولیت پذیری برایمان آزادی به همراه دارد.

کتاب تفکر زائد

۹۹,۰۹۹ تومان

مصفا در این کتاب تفکر زائد جنبه‌ای نو و دید تازه‌ای را روایت می‌کند؛ اینکه می‌­توان در برخورد با سختی‌ها و مشکلات نگاه دیگری داشت. تحلیل ها و بیان این کتاب ساده و همه‌ فهم است؛ از این جهت که هر کسی با اندکی تامل با آن ارتباط برقرار می‌­کند. ویژگی خاص کتاب اين است که اصول خودشناسی که موفقیت را تضمین می کند بسيار ساده توضيح داده است. همچنین در این کتاب، تقريبا تمام اصول خودشناسی شرح داده شده است. اگر کسی به شناخت خود علاقه داشته باشد، توصیه می‌کنیم حتما این کتاب را بخواند.

کتاب تفکر سریع و کند

۱۵۴,۰۵۰ تومان

هدف دنیل کانمن از نوشتن کتاب تفکر سریع و کند این است: بهبود توانایی شناخت و درک اشتباهات دیگران و نهایتا اشتباهات خودمان در قضاوت ها و انتخاب ها، با ارائۀ زبانی غنی تر و دقیق تر در بحث راجع بهآن ها. دست کم در بعضی موارد، تشخیص دقیق می تواند منجر به مداخله ای شود که خسارات احتمالی ناشی از قضاوت ها و انتخاب های بد را به حداقل برساند.

کانمن در این کتاب با درگیر کردن ما در یک گفتگوی پویا درباره تفکر، نشان می‌دهد در چه مواردی می‌توانیم به شهود خود اعتماد کنیم و در چه موقعیت‌هایی می‌توانیم از مزایای تفکر آهسته کمک بگیریم. بینش‌های جدیدی که او به ما ارائه می‌دهد، می‌تواند در انتخاب‌های شخصی و شغلی بسیار راهگشا باشد و افق‌های جدیدی را به ما معرفی کند.

کتاب تفکر،سریع و کند

۳۹,۵۰۰ تومان

کتاب تفکر،سریع و کند ترسیم سوگیری های شناختی در ارتباط با هر نوع تفکر است که با پژوهش های خود کانمن درباره نفرت از باختن آغاز می شود. کتاب حاضر، با پشتوانه چند دهه پژوهش های دانشگاهی، نشان می دهد که افراد، با تغییر چارچوب پرسش و جایگزین کردن پرسش های ساده تر، در حقیقت به قضاوت های انسانی، بیش از حد اهمیت می دهند. کانمن، با شرح کار کرد این دو سیستم، تلاش می کند نشان دهد که چه وقت می توانیم در تصمیم گیری های مربوط به زندگی و تجارت به بینش و شهود خود اطمینان کنیم و چه زمانی از آن بپرهیزیم و با شناخت سوگیری های ذهنی از اشتباهات اجتناب کنیم. این کتاب برنده جایزه بهترین کتاب آکادمی ملی علوم و جایزه کتاب لس آنجلس تایمز است و نیویورک تایمز آن را جزء یکی از ده کتاب برتر سالانه خود انتخاب کرده است.

کتاب تله شادمانی

۲۷۲,۲۵۰ تومان

کتاب تله شادمانی (دست از تقلا کردن بردار و زندگی کن) اثر راس هریس

شادمانی طنزی بزرگ به همراه دارد. این کلمه «شانس» یا بخت و اقبال را در ذهن تداعی می کند و بدین معناست که در نگاه مثبت، فرد قدر دان ظهور این موقعیت و حس تازه و حیر‌ت‌ آور آن است. طنز ماجرا این است که مردم نه تنها آن را جستجو می‌کنند ، بلکه تلاش می‌کنند پس از به‌ دست آوردن شادمانی، حفظش کنند و از تمامی احساسات ناخوشایند اجتناب کنند. متاسفانه همین تلاش کنترل‌ گرایانه می‌تواند به زندگی بسته، خشک، ثابت و سهمگینی منتهی شود.

کتاب تمرکز جاده ای پنهان به سوی تعالی

۱۰۳,۹۵۰ تومان

کتاب تمرکز جاده ای پنهان به سوی تعالی یکی از معروفترین آثار دنیل کلمن است.

وقتی انسان روی موضوعی تمرکز کند در آن زمینه رشد می کند.توجه به همین نکته ی ظاهرا ساده می تواند زندگی انسان را زیر و رو کند و او را در مسیری قرار دهد که همیشه آرزویش را داشته است.جهان امروز با تمرکز انسان ها بر موضوعات گوناگون به وجود آمده و همین تمرکز است که تخصص ها و مهارت های حرفه ای را شکل داده است.پس اگر می خواهیم بخشی از جهان امروز باشیم نیاز به شناخت تمرکز داریم.

کتاب جادوی باور

۱۳۹,۵۹۰ تومان

بریستول در آغاز کتاب جادوی باور سرگذشت زندگی خویش را بیان می‌کند و می‌گوید هنگامی که شروع به یاد دادن دانش باور داشتن کرده است، دغدغه‌اش برخورد افراد عادی جامعه با این موضوع بوده است و اینکه آیا آن‌ها توانایی درک چنین ساختاری را دارند و گنجایش ذهنی آن‌ها به اندازه‌ای است که بتوانند از پس چنین موضوعی بر بیایند و به قولی می‌توانند آن را در ظرف وجودی خود جای دهند. وی ادامه می‌دهد اما پس از مدتی با دیدن افرادی به روش پیشرفت من توانسته بودند در مدتی کوتاه به ثروتی افزون دست یابند و از یک فرد با دارایی‌های اندک به کسی با داشته‌های فراوان که در جایگاه ثروتمندان قرار گرفته تبدیل بشه فهمیدم شیوه آموزشی من بسیار کارآمد است و این بستگی به مردم دارد که چگونه با آن برخورد می‌کنند و از توان درونی خود بهره می‌گیرند.

کتاب جادوی فکر بزرگ

۲۷۴,۶۵۱ تومان

کتاب جادوی فکر بزرگ با آموزش‌هایی که به ما می‌دهد به ما این توانایی را می‌دهد تا از نیروی فکر خودمان استفاده کنیم و موفقیت، شادی و رضایت از زندگی را به دست آوریم.

هر شیوه با شرح یک سرگذشت واقعی فوق‌العاده برای شما توضیح داده شده است. بنابراین، شما نه فقط در می‌یابید که چه کار کنید، بلکه حتی مهم‌تر از آن، متوجه می‌شوید که چگونه هر اصلی را در موارد و موقعیت‌های واقعی اجرا کنید.

مراحل ساده‌ای که در این‌جا تذکر داده‌ایم، نظریه‌های آزمایش‌ نشده نیستند. این‌ها عقاید و حدسیات یک فرد نیستند. رویکردهای اثبات‌ شده در موقعیت‌های زندگی هستند، و مراحلی‌ اند که به‌ طور عموم کاربرد پذیر و مثمر ثمرند و مثل جادو عمل می‌کنند.

همین که شما این مطلب را می‌خوانید ثابت می‌کند که به کسب موفقیت بیشتر علاقه‌مندید. شما دوست دارید خواسته‌های خود را برآورده کنید. شما دوست دارید از سطح زندگی بهتری برخوردار شوید. شما می‌خواهید این زندگی همه‌ی چیزهای خوبی را که لایق شماست، به شما بدهد.

 

کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند؟

۱۵۵,۹۲۵ تومان

کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند؟(چگونه از دشمنی با خود دست بکشید) این پیام مهم را به شما می‌رساند که هرکسی ممکن است نیمه‌ای تاریک در درونش داشته باشد که از دیگران پنهان می‌کند. این بخش همیشه کشف نشده و ناشناس باقی می‌ماند. اما شما نباید تمایلات خود را هرچند بد و پلید باشند، پشت پردهٔ شرم و انکار پنهان کنید. در این صورت ممکن است خودتان هم این بخش را فراموش کنید؛ آن زمان است که کنترل زندگی‌تان را از دست می‌دهید.

تا زمانی که بخش عظیمی از خود را انکار کنید و آن را نادیده بگیرید، برخلاف چیزی که انتظارش را دارید، اصلاً نزد دیگران دوست‌داشتنی به نظر نمی‌رسید. بلکه توانایی‌های خود را به‌مرور از دست می‌دهید و هر لحظه امکان دارد نیروها و احساسات پنهان شده به بیرون پرتاب شوند. رهایی از این تضاد درونی تنها از طریق آشتی با خود حاصل می‌شود.

کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود

۱۸۴,۸۸۲ تومان

کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود، به منزله ی جعبه ابزاری ست که هنگام مواجهه با موقعیت های دشوار زندگی می توانید از آن ها بهره ببرید. کامیاب کسی ست که زندگی را بیش از زنده بودن بداند. اگر شما هم می خواهید انعطاف بیشتری در زندگی داشته باشید، از افسردگی رها شوید، یک رابطه ی عاطفی مخرب را تمام کنید و یا اعتماد به نفس بیشتری از خود نشان دهید، کتاب حاضر همه ی چیزی ست که به آن نیاز دارید. اثر نام برده تکنیک هایی آزموده شده و عملی را ارائه می دهد که برای اغلب افراد قابل اجراست. به خاطر داشته باشید که سلامت روان درست به اندازه ی سلامت جسم حیاتی ست. هر چقدر هم که زندگی در هر لحظه با بحران هایی تازه روبه رو شود، راهکارهایی وجود دارد که از طریق آن ها بتوان اضطراب کمتر و رشد بیشتری تجربه کرد. اگر برای افزایش سلامت روان خود کاری نکنیم، روزبه روز خوشبختی مان در معرض خطر بیشتری قرار می گیرد.

کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین

۱۷۱,۰۷۲ تومان

کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین یکی از آثار پرطرفدار و پرفروش در ایران به شمار می‌رود و تاکنون بیش از 60 بار تجدید چاپ شده است و به شما آموزش می‌دهد که افکار و کلام شما چنان قدرتی دارند که می‌توانند زندگی‌تان را زیر و رو کنند و جهان بینی و ایمانتان را به طبیعت و پروردگار تغییر دهند.

این کتاب سراسر از فضای معنوی است و جملاتی دارد که روح شما را جلا می‌بخشد. لحن کتاب بسیار گیرا و صمیمی است و در درس‌های مختلف آن، جایی برای جملات پرتکلف نیست. از طرفی اسکاول شین کوشیده تا مانند یک معلم معنوی، تجربیات خودش را با کلامی عاشقانه و صادقانه، در اختیار خوانندگان قرار دهد. این کتاب بهتان می‌آموزد که چگونه با تغییر دیدگاه خود نسبت به جهان، از بدی‌ها دوری کنید و با فرستادن انرژی مثبت به جهان، انرژی مثبت دریافت کنید.

اسکاول شین افراد زیادی را در راه رسیدن به معنویت راهنمایی می‌کرد و برای گشودن گره از کار مردمان، همواره به آموزش مشغول بود. این نویسنده بزرگ با برگزاری کلاس‌های معنوی در سال‌های پیاپی، با همان سادگی و لحن طنزآمیزی که داشت، پیام معنوی را به گوش مردم می‌رساند و از آن‌ها می‌خواست در راه به‌کارگیری این پیام در زندگی‌شان تلاش کنند.

کتاب خانواده درمانی

۴۹۶,۴۸۵ تومان

هر چند کتاب خانواده درمانی گولدنبرگ با برخورداری از سابقه طولانی در آموزش دانشگاهی، نیازی به معرفی ندارد و مولفان آن بخشی از تاریخ این رسته اند و سال هاست به عنوان منبع درسی بین المللی تدریس می شود، با این همه، ویراست هشتم ان که اکنون در دست شماست ویژگی های خاصی دارد که از آن جمله اند:

1ـ متنی عمل گرایانه در اختیار شما می گذارد تا به یک  خانواده درمانگر موثر وهمدل با مراجع تبدیل شوید.

2ـحاوی آخرین منابع اندیشه های معاصر در زمینه های مهمی همچون انعطاف پذیری خانواده، صورت های مختلف زندگی در عصرحاضر، جنسیت، فرهنگ و ملاحظات قومی است.

کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته

۹۲,۸۱۲ تومان

کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته به شما کمک می کند بر روابط خود با افراد خودشیفته کنترل داشته باشید. وقتی با یک فرد خودشیفته به عنوان یک دوست، یک عضو خانواده، یک شریک صمیمی یا یک همکار مواجه هستید، هیچ چیز بدون خواست آن ها انجام نمی شود. رابطه فقط می تواند یک جهت داشته باشد (راه آنها) و شما باید مدام انتظارات و رفتار خود را برای مطابقت با آنها تغییر دهید. از آنجا که افراد مبتلا به اختلال شخصیت خودشیفته یا NPD ، نگران کسب تحسین و قدرت هستند، همدردی با احساسات دیگران برایشان مشکل است. علاوه بر اینکه برقراری ارتباط مثبت با یک خودشیفته بسیار دشوار است، مشکل بعدی این است که اکثر خودشیفته ها از بیماری خود کاملا بی خبر هستند.

کتاب خود برتر (خودت باش ، فقط کمی بهتر)

۲۰۵,۶۷۲ تومان

کتاب خود برتر راهنمایی برای حداکثر‌سازیِ توان شما برای کشف بهترینِ خود، با کارا‌ ترین و موثر‌ترین روشی که می‌توانید به آن برسید.

این کتابی است که بعد از مطالعه‌ی آن، خود را به‌طور قابل ملاحظه‌ای بهتر می‌یابید. در میان صفحات کتاب، مایک، کُوچ زندگی شما خواهد بود و در این سفر، شما را به‌سوی پرسش‌های عمیق و برانگیزنده‌ای هدایت می‌کند که احتمالا هیچ‌گاه پیش از این، از خود نپرسیده‌اید.

او مردم را دقیقا همانگونه که هستند می‌بیند، بدون هیچ پیش‌ قضاوتی، و سپس آنها را به‌تدریج و دلسوزانه به‌ سوی اصل و اصالت خودشان هدایت می‌کند. طی مطالعه‌ی این کتاب، وقتی جنبه‌های مختلف زندگی خود را در مسیر دست‌یابی به خود برتر واکاوی می‌کنید، کاملا متوجه این همراهی و نیز پیشرفت عظیم و هدف‌دار خود خواهید شد.همانطور که همیشه گفته‌ام، تا وقتی خود را نادیده بگیرید، نمی‌توانید تغییری ایجاد کنید. حالا وقت آن است که واقعا با خود صادق باشید.

کتاب خون آشام های آشنا

۲۳۵,۶۲۰ تومان

کتاب خون آشام های آشنا (چگونه از چنگال آدمهای بی رحمی فرار کنیم که روزگارمان را سیاه می کنند!) به معرفي پنج تيپ شخصيتي آسيب رسان و احساسي به نام هاي خون آشام هاي جامعه گريز، نقش باز، خودشيفته، وسواسي و بدگمان و راه هاي رهايي از آن ها مي پردازد. خون آشام هاي آشناي دچار به اختلالات شخصيتي كه در ابتدا بي نقص و عالي به نظر مي رسند اما كم كم انرژي عاطفي شما را مي خشكانند و با دروغ هاي پياپي و تضعيف روحيه تان افسار شما را به دست مي گيرند.

تنها راه فرار از دست اين خون آشام هاي بي رحم آشنايي با شخصيت و نوع عملكرد آن ها است.

کتاب دانش ثروتمند شدن اثر والاس دلویس واتلز

۱۲۸,۶۰۱ تومان

کتاب دانش ثروتمند شدن برای افرادی است که زمان، وسیله و امکان مطالعه‌ی عمیق درباره‌ی ماوراءالطبیعه را ندارند، ولی می‌خواهند بدون پرداختن به این دانش پیچیده، از نتایج عملی آن استفاده کنند.

این کتاب همان کلید کامیابی و موفقیتی است که همیشه منتظرش بوده‌اید و زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. در هنگام مطالعه‌ این کتاب در نظر داشته باشید که متن آن متعلق به حدود یکصد سال پیش است و بعضی از عبارات آن منسوخ شده‌ است. پس مطالعه آن نیازمند حضور ذهنی و قلبی است. به یاد داشته باشید که قصد مکاشفه‌ی هیجان‌انگیز یک واقعیت را دارید و می‌خواهید اصول بنیادین خلق ثروت و زندگی موفق را فرا بگیرید. پس همان‌طورکه والاس می‌گوید؛ اعتماد و باور کنید، تا آخر کتاب همراه آن بمانید. هر آنچه در زندگی می‌خواهید، در این‌جا منتظر شماست. با این کتاب و در دستان شما.

حق انسان از زندگی؛ یعنی حق استفاده‌ی آزاد و نامحدود از تمام چیزهایی که برای تعالی ذهنی، روحی و جسمانی اش لازم است؛ به‌عبارت دیگر، حق ثروتمند بودن.

میل به ثروتمند شدن هیچ ایرادی ندارد. میل به ثروت، تمایلی حقیقی، ارزشمند و ستوده شده به زندگی ثروتمند‌تر، کامل‌تر و پرنعمت‌تر است. کسی که میل به زندگی با نعمت‌ فراوان ندارد یا نمی‌خواهد پول کافی برای خرید آنچه می‌خواهد داشته باشد،‌ فردی غیرطبیعی است.

کتاب دایره المعارف زبان زنان و مردان

۱۳۳,۷۹۸ تومان

کتاب دایره المعارف زبان زنان و مردان فقط و فقط برای این نوشته شده است که زنان و مردان حرف یکدیگر را بهتر درک کنند. همواره سوتفاهم‌هایی بین زنان و مردان به وجود می‌آید و من دلیل آن را می‌دانم…
زبان زنان با مردان تفاوت دارد.

خانم‌های عزیز، قبل از این که فکرکنید:«وای، این دیگر چه آدم مزخرفی است…!» صبر کنید. واقعا منظور بدی ندارم، ولی زبان مردان و زنان با هم تفاوت دارد. زنان بیش‌تر از اشاره و کنایه استفاده می‌کنند. برعکس، مردان منظور خود را بدون هیچ‌گونه حسابگری یا بازی با کلمات، بیان می‌کنند.

کتاب درمان اختلالات دیکته نویسی

۱۰۰,۲۳۷ تومان

کتاب درمان اختلالات دیکته نویسی 28 نوع فعالیت و تمرین در قالب بازی، نمایش و داستان به منظور تقویت مهارت های گفتاری و شنیداری آن دسته از کودکانی که دچار آسیب شنوایی شده اند، فراهم آمده است.

شمار دانش‌آموزانی که دچار برخی از مشکلات رفتاری یا تحصیلی هستند، قابل توجه است. آمار دانش‌آموزانی که دارای اختلال یادگیری به معنی خاص هستند، بین ۴ تا ۱۲ درصد گزارش شده است. بی‌تردید شمار افرادی که دچار برخی مشکلات یادگیری هستند به مراتب بیشتر از این می‌باشد. معلمان مدارس و والدین کودکان، غالباً برای حل مشکلات آنان از روش‌های قدیمی و گاه منسوخ کمک می‌گیرند که علاوه بر صرف انرژی و وقت فراوان، نه تنها حاصل چندانی به دنبال ندارد، بلکه ممکن است موجب یأس، دلمردگی، سرخوردگی و عصبیت والدین و نیز خستگی و از دست رفتن علاقه‌ی دانش‌آموزان شده و نهایتاً اُفت تحصیلی را به دنبال داشته باشد.

کتاب دستورالعملهای فیل آبی برای ایده یابی

۱۴۳,۴۵۱ تومان

کتاب دستورالعملهای فیل آبی برای ایده یابی دستورالعمل های ایده یابی و پرورش آن را برای مخاطب تشریح می کند.

این کتاب  تلاش می‌کند راهکارهای تولید و پرورش ایده در حوزه هنر را به صورت مستند همراه با نمونه ارائه دهد. نگارنده در این کتاب دو جلدی به مسیرهای ایده‌یابی و اینکه نشانه چیست و مراحل قابل رویت افکار چیست پرداخته است و همچنین در دو فصل به ایده‌پروری و قاعده‌‌ها، قاعده تلفیق، قاعده همجواری، قاعده جانشینی و اصل بزرگنمایی و قاعده حذف و تمامی قواعد و اصل‌هایی که ما را به ایده پروری نزدیک می‌کند را معرفی کرده است.

نویسنده هدف اصلی در تالیف دستورالعمل های فیل آبی برای ایده یابی را، ایجاد یک مسیر منطقی در تفکر پیرامون رسیدن به ایده های ناب، مطرح ساخته است که در نهایت در صدد پرورش قوای تصور و خلاقیت مخاطب برمی آید. علاوه بر این، قاعده های مطرح شده در کتاب دستورالعمل های فیل آبی برای ایده یابی به قلم محمدحسین نیرومند، ابزار انتقادی مناسبی در اختیار خواننده قرار می دهد و به او کمک می کند تا در نقد و بررسی آثار هنری، به شکل قاعده مند عمل کند.

کتاب دعوت به تمرین ذن

۱۱۹,۰۰۰ تومان

کتاب دعوت به تمرین ذن برای کسانی نوشته می‌شود که از ذن یا چیزی نمی‌دانند یا خیلی کم می‌دانند. به این منظور تا جایی که ممکن است کتاب ساده‌شده تا خواننده بتواند کل جنگل را ببیند نه آن‌که به این با آن درخت بیاویزد. ذن اساساً نوعی عمل یا تمرین است و نظریه یی از یک اعتقاد جزمی نیست.لغت ذن، يا چن، از لغت ديانه سنسكريت گرفته شده است كه به معني تفكر و نظاره است.

ذن جواب ها را به شما نخواهد داد. به هيچ فلسفه يا الهياتي نمي چسبد. اما كمك تان خواهد كرد كه به جواب تان برسيد، جوابي كه مركب از كلمات، تعاريف يا نظريات نخواهد بود بل كه يك راه نو ديدن خود و جهان است.

 

کتاب ذهنیت برنده

۱۴۹,۶۸۸ تومان

کتاب ذهنیت برنده با اشاره به جمله مرسوم “برنده شدن همه چیز نیست” این موضع را اتخاذ می کند که برنده شدن همچنان به باخت ارجحیت دارد و یک برنامه گام به گام برای موفقیت در هر یک از مراحل زندگی ارائه می دهد.

نویسنده در این کتاب می گوید براساس تجربیات من، راه بهتر برای دستیابی به اهدافتان این است که به جای این‌ که مهلتی تعیین کنید تا طبق آن پیش روید، برنامه‌ای تنظیم و بر اساس آن عمل کنید. به‌ جای این‌ که برای رسیدن به هدفی خاص برای خودتان مهلت تعیین کنید (و بعد در صورتی که موفق نشدید احساس شکست کنید)، باید هدفی را انتخاب کنید که برایتان مهم است و سپس برنامه‌ای تنظیم کنید که بر اساس آن بتوانید به صورت مداوم به سوی آن هدف حرکت کنید. این ممکن است تغییر بزرگی به نظر نرسد اما تغییر بزرگی است. افراد مبتکر و موفق کارهایی را که برایشان مهم است بی‌وقفه انجام می‌دهند. بهترین وزنه‌ برداران هر هفته در ساعتی مشخص به باشگاه می‌روند. بهترین نویسندگان هر روز پشت صفحه‌کلید خود می‌نشینند و همین اصل در مورد بهترین رهبران، والدین، مدیران، نوازندگان و پزشکان نیز صدق می‌کند. نکته‌ی عجیب این است که برای آن‌هایی که بهترین عملکرد را دارند مسئله عملکردشان نیست، بلکه تمرین مداوم برایشان اهمیت دارد. تمرکز آن‌ها بر انجام کار است، نه این‌ که تا تاریخ معینی به فلان هدف برسند.

کتاب روابط معلم و دانش آموز

۲۹۸,۵۲۳ تومان

کتاب روابط معلم و دانش آموز یک کتاب کلاسیک در زمینه خود که به والدین و معلمان نشان می دهد که چگونه با کنار گذاشتن زبان طرد ، و یادگیری زبان جدیدی برای پذیرش ، با کودکان ارتباط برقرار کنند.

نویسنده هایم گینات در این اثر می کوشد با استفاده از طنز و شوخ طبعی، ظرافت، حکایت و داستان، گفت و گو و اصول روان شناسی شیوه های صحیح به کارگیری اصول رفتاری با دانش آموز را به معلم القا کرده و وی را در برطرف کردن بسیاری از دشواری های موجود در روابط و موقعیت های کلاسی و تربیت صحیح شاگردان یاری نماید. همچنین تلاش شده تا والدین در کسب مهارت در تربیت فرزند خویش راهنمایی شده و بیاموزند که چگونه در مسائل مربوط به مدرسه، نقش لازم را ایفا کنند.

کتاب روان شناسی نفوذ هنر متقاعد نمودن دیگران

۱۷۰,۹۷۳ تومان

کتاب روان شناسی نفوذ اثر رابرت بی.چالدینی رتبه دوم در لیست بهترین کتاب های روانشناسی در سال 99 بود.

ماجرا از این قرار بود که دوست چالدینی به دلیل مشکلی که در فروش جواهرات فیروزه‌ای خود داشت، به مسئول قسمت فروش نامه می‌زند و از او درخواست می‌کند که قیمت‌ها را به «نصف» برساند تا بلکه جواهرات به فروش بروند.

چند روز بعد از بازگشت این فرد از سفر، تمام جواهرات فروش رفته بود.اما دوست چالدینی متوجه اتفاقی عجیب شد.او متوجه شده بود که مسئول بخش فروش به اشتباه قیمت جواهرات را «دو برابر» کرده است! با این حال تمام جواهرات فروش رفته بود.

کتاب روانشناسی پرورشی نوین

۳۸۰,۱۶۰ تومان

روانشناسی پرورشی نوین نوشته‌ی دکتر علی اکبر سیف به توضیح و تبیین روانشناسی یادگیری ، آموزش، یادگیرندگان و معلمان می‌پردازد.این کتاب یکی از منابع اصلی آزمون دبیری آموزش پرورش سال 1402 است.

کتاب روباه تر از روباه

۱۱۲,۲۵۰ تومان

کتاب روباه تر از روباه (فراگیری رازهای پنهان قدرت و تاثیرگذاری)

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا به نظر می آید بعضی ها چنان بر دیگران تسلط دارند که می توانند کاری کنند تا خواسته های شان را انجام دهند؟ به این کار فریبکاری می گویند. ما موجوداتی اجتماعی هستیم و زندگی مان بر اساس ایجاد ارتباط با دیگران شکل می گیرد. به علاوه، هر یک از ما به نوعی یک فریبکار هستیم و چنین حالتی طبیعی است اما در این کتاب شما با فریبکاران سمی آشنا می شوید. کسانی که از ماهیت انسانی سوء استفاده می کنند و قادرند عملکرد فریبکارانه شان را پنهان سازند. این افراد می کوشند تا با تحت تأثیر قرار دادن احساسات و عواطف دیگران، آنها را وادار کنند در جهت منافع شان پیش بروند. آنها درست همانند روباهی مکار، در خفا پیش می روند تا خواسته های شان را دنبال کنند. ما با درک و شناخت این افراد قادریم بهتر گام برداریم و قادریم خودمان را از تسلط چنین افرادی حفظ کنیم. راهکارها و مثال های این کتاب به شما کمک می کنند به موقعیت خود پی ببرید تا با آگاهی کسب شده، از چنین افرادی دوری کنید یا دست کم فریب مکرشان را نخورید چرا که ممکن است بسیاری از این افراد جزو خانواده، دوستان یا نزدیکانتان باشند. حتی ممکن است این افراد خودشان هم ندانند که فریبکار هستند! پس روباه تر از روباه را بشناسید و با آگاهی و شناخت بیشتر، ماهیت زندگی تان را تحت اختیار خود درآورید.

کتاب زنان زیرک

۸۸,۱۱۰ تومان

زنان زیرک (چرا مردها عاشق زنان زیرک می شوند؟) کتابی روان شناسانه درباره روابط زن و مرد، نوشته شری آرگو است که به جای تکیه بر تصویری رؤیایی و ایده‌آلیستی از روابط دو جنس مخالف، تصویری واقع‌گرایانه از طرز فکر و خواسته‌های مردان و رفتارهای درست یا نادرست زنان به ما ارائه می‌دهد.

و باوجود تعداد اندک نکاتی که با فرهنگ ما همخوانی ندارند، پر است از نکات آموزنده و جالبی که می‌توانند در زندگی هر روزه به کار بیایند. نه‌ تنها در برخورد با مردان، که در همه جا، این کتاب به زن‌ها کمک می‌کند که از گفتن واژه «نه» نهراسند و اجازه ندهند کسی از سادگی یا مهربانی آن‌ها بهره نادرستی ببرد.

کتاب زندگی برازنده من

۱۴۶,۵۲۰ تومان

کتاب زندگی برازنده من به شما راهکارهای تحلیل خویشتن را آموزش می‌ دهد و از اسرار شخصیت شما پرده برمی‌دارد.کهن‌ الگویی که در وجود شما فعال است گرایش‌ها، سبک و مسیر زندگی‌تان را شکل می‌دهد. شما حضور این کهن‌ الگو را در وجود خود احساس و از مزایا و توانایی‌های آن استفاده می‌کنید. در عین حال ضعف‌ها و وسوسه‌های آن را نیز تجربه می‌کنید. هر داستان اسطوره‌ای می‌تواند شکل‌ها و عنوان‌های مختلف و متفاوتی پیدا کند که رایج‌ترین آن‌ها در این کتاب توصیف شده‌اند. اگر با ویژگی‌های کهن‌ الگوی حاکم بر امور زندگی‌تان آشنا شوید، ممکن است بتوانید اشتباه‌ها و نکته‌های منفی آن را پیش‌بینی و از آن‌ها دوری کنید.

کتاب سقلمه

۱۷۷,۴۸۷ تومان

کتاب سقلمه راهکارهای برآمده از علمِ اقتصادِ رفتاری برای جهت‌دهی درست مردم در مسائل اقتصادی را شرح می‌دهند. این کتاب درباره‎ مسئله‌ گسترده شدن گزینه‌های پیشروی انسان در همه‌ مسائل و چگونگی انتخاب درست میان آن‌هاست.

یکی از ویژگی‌های مهم تحقیقات و آثار ریچارد هال تیلر، نقش رفتار انسان‌ها در وضعیت و تحولات اقتصادی است. تیلر که کارشناس اقتصاد رفتاری است، در پژوهش‌های خود نشان داده که فقدان کنترل شخصی و هراس از دست دادن دارایی، گاه باعث می شود که مردم تصمیم‌هایی بگیرند که از نظر اقتصادی در طولانی مدت به نفع آن‌ها نیست. تیلر معتقد است که باید بپذیریم که انسان ها یکی از عوامل مهم در تعیین وضعیت اقتصادی هستند.

ما هر روز در مورد آنچه که می‌خریم یا می‌خوریم، در مورد سرمایه‌گذاری مالی و یا سلامت و آموزش فرزندانمان، حتی در مورد دلایل قهرمانی خود و یا درباره سیاره‌ها تصمیم‌گیری می‌کنیم. متاسفانه، ما اغلب انتخاب بدی می‌کنیم. کتاب سقلمه در مورد این است که چگونه می‌توانیم انتخاب‌های درستی داشته باشیم و اینکه چطور می توان آن‌ها را بهتر کرد.

کتاب سکوت

۱۷۰,۷۷۵ تومان

سوزان کین در کتاب سکوت نشان می‌دهد که تاکنون چقدر قدرت درونگراها، دست کم گرفته شده و این موضوع چه مقدار به ضرر جوامع تمام می‌شود. او می‌گوید برونگرای ایده‌آل از قرن بیستم رواج پیدا و تا عمق فرهنگ جامعه نفوذ کرده است. در کتاب، درونگراهای بسیار موفقی معرفی می‌شوند؛ از سخنران موفق و پرشوری که بعد از هر سخنرانی در تنهایی خود انرژیش را بازیابی می‌کند، تا فروشنده‌ی موفق و رکورد داری که به قدرت سوال پرسیدن‌ها پی برده است.

نویسنده، ضمن تشریح وضعیت درونگراها در جامعه، شغل و کسب‌وکار، تربیت و آموزش، ورزش، روابط عاطفی و …، راهکارهای مناسبی هم به درونگراها و هم برونگراهایی که با آنها در ارتباطند، ارائه می‌کند.

کتاب قدرت سکوت با بیانی شیوا و جذاب، با ارائه نتایج آخرین تحقیقات و با نقل داستان‌های واقعی افراد زیادی، می‌تواند به خوبی دید جامعه و حتی دید خود افراد درونگرا را به درونگرایی تغییر دهد.

کتاب شاد و خوشبخت در کنار هم

۱۲۲,۵۱۲ تومان

کتاب شاد و خوشبخت در کنار هم بر اساس اصول روانشناسی مثبت به نگارش درآمده و میخواهد شما را به عشقی ماندگار رهنمون سازد .

عاشق شدن آسان است.عاشق شدن به شخص مناسب سخت است و عاشق ماندن سخت تر است، اما امری ممکن است.در کتاب روشن و جذاب خود،سوزی و جیمز پاولسکی حکمت ارسطو را با تحقیقات تجربی روانشناسی مدرن ترکیب کرده تا به ما نشان دهد ترکیب حکایات تلخ ، یافته های تحقیق و بسیاری از توصیه های کاربردی ، در شاد و خوشبخت در کنار هم، پاولسکی ها هم یک راهنما برای چگونگی و هم چرایی روابط است و به افراد کمک می کند تا روابط عاشقانه پایدار را پرورش دهند و حفظ کنند.

کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها

۱۱۴,۰۰۰ تومان

کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها ،براساس همان قانون ابتدایی ثروت عمل می‌کنند، از هرچیزی اولین و بهترین را برای خود بردار! در هر روز اولین و بهترین ساعت را برای خود بردارید تا آن را برای خردمندی، نظم و بهره‌وری در زندگی خود اختصاص دهید. این کار درست مانند آن است که خامۀ شیر را برای خود برداری و از باقی آن برای کارهای دیگر استفاده کنی. با خامه می‌توان بهترین و خوشمزه‌ترین شیرینی‌ها را تهیه کرد، چیزهایی که با شیر نمی‌توان به آن دست یافت و اگر برای کارهای عادی از خامه استفاده کنید، هرگز شیرینی‌های خوشمزه را به دست نخواهید آورد. در هر کار، هر نوع سرمایه‌گذاری، از بزرگ‌ترین تا کوچک‌ترین و از ساخت‌وساز املاک تا کسب‌ و کارهای کوچک، بزرگ‌ترین و بهترین سرمایه‌تان، خودتان هستید و برای اینکه بتوانید از این اندوخته به‌ خوبی استفاده کنید لازم است هر روز صبح بدون استثنا، این اندوخته را پرتر کنید.

کتاب طرح و نقشه ای برای شادکامی

۹۹,۰۰۰ تومان

پل دولان کتاب طرح و نقشه ای برای شادکامی ابتدا مفهوم شادكامي و علل آن را واكاوي مي‌كند و جايگاه خوشي و هدفمندي را در اين مفهوم برجسته مي‌سازد. سپس‌، در بخش دوم كتاب، سه مرحله پياده‌ سازي شادكامي، يعني تصميم‌ گيري، طراحي و انجام دادن، را توضيح مي‌دهد و راه‌ هايي پيشنهاد مي‌ دهد كه بتوانيم زندگي خود را به شكلي تازه بازسازي كنيم.

چه چيز‌هايي ما را شادكام مي‌ كنند؟ پول بيشتر؟ شغل بهتر؟ وقت‌گذراني با خانواده؟ تجربه‌هاي جديد؟ ورزش كردن؟ تحقيقات روان‌شناسان درباره شادكامي عمدتا بر اين مسئله متمركز بوده است كه كدام ورودي‌ها، از قبل پول و شغل و روابط، با خروجي شادكامي همراه مي شوند. اما پل دولان، استاد علوم رفتاري در مدرسه اقتصاد و علوم سياسي لندن، بر اين باور است كه در علم شادكامي بايد فرايندي را بررسي كنيم كه اين ورودي‌ها را به خروجي شادكامي پيوند مي‌زند

کتاب عادت های اتمی

۱۴۷,۵۱۰ تومان

کتاب عادت های اتمی با حکایتی از دوران نوجوانی خود نویسنده آغاز می‌شود.هر فصل این کتاب ابتدا با شرح یک داستان یا خاطره جالب شروع می‌شود و پس از آن به سراغ استخراج یک قانون از آن خاطره می‌رویم و آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. کتاب فوق می‌تواند به خوبی ذهن ما را به خود درگیر کند و سوال‌هایی اساسی برای ما ایجاد نماید.

نویسنده این کتاب باور دارد که ما برای دستیابی و موفقیت لازم نیست دست به کارهای بسیار سخت و طاقت‌فرسا بزنیم و خودمان را تحت فشار و استرس قرار دهیم. بلکه لازم است در انجام کارهای خود استمرار و پایداری ویژه‌ای داشته باشیم. تغییرات و تحولات عظیم در زندگی نه به خاطر انگیزه و تحمل فشار زیاد بلکه به واسطه استمرار در انجام برخی از کارها حاصل می‌شود. این کتاب به دنبال یافتن راهی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌ های خوب و ترک عادات بد است.

عادت‌های اتمی اثر جیمز کلییر کتابی بسیار مهم و پرطرفدار است که به زبان‌های مختلفی در سراسر جهان ترجمه‌اش کرده‌ اند و در حال حاضر میلیون‌ها نسخه از این کتاب به چاپ رسیده است.

 

کتاب غول درون

۹۶,۲۲۸ تومان

کتاب غول درون به معرفی روش‌هایی جهت شناخت قدرت ضمیر ناخودآگاه می‌پردازد تا با شناخت آن مسیر موفقیت در زندگی و کسب‌ و کار هموار گردد.

ضمیر ناخودآگاه بخشی از ذهن ماست که بسیاری از تصمیمات ناخودآگاه و برداشت‌های ما در آنجا شکل می‌گیرد. روان‌ شناسان ضمیر ناخودآگاه را سرچشمه خلاقیت، اندیشه‌ها و احساسات شهودی و همچنین الهام و بیداری معنوی می‌دانند.زمانی که یاد بگیرید چطور طرز تفکر خود را تغییر داده و به قدرت ضمیر ناخودآگاه متصل شوید، زندگی شادتر و موفق‌ تری خواهید داشت.

از نظر نویسنده، اولین راه تغییر این ضمیر، شناسایی اندیشه‌های اکتسابی شک و تردید نسبت به خود است.هر زمانی که نسبت به خود و یا تواناهایی خود احساس منفی دارید. یک گام به عقب بردارید و درباره این موضوع فکر کنید. از خود بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که در این امر موفق نمی‌شوید. پس از مدتی شما متوجه این موضوع خواهید شد که داشتن افکار مشکوک و شبهه برانگیز نسبت به خود هیچ پایه و اساس واقعی ندارد.

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما

۳۰۰,۸۸۵ تومان

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما که مملو از مطالعات موردی موفقیت‌آمیز و نمونه‌های عینی و واقعی است، به طور کاربردی به شما آموزش می‌دهد چگونه نیروهای ذهنی خود را از قیدوبند رها کنید و با بهره‌گیری از آن‌ها در زندگی واقعی خود، ارتقای شغلی بگیرید، در خانواده و جامعه وجهه و اعتبار پیدا کنید، ثروتمند شوید، روابط دوستانه پایدار برقرار کنید، پیوندهای زناشویی‌تان را مستحکم کنید، بر ترس‌های روانی‌تان غلبه کنید، عادت‌های ریشه‌دار و مخرب خود را کنار بگذارید، خوابی راحت و عمیق را تجربه کنید و حتی بیماری‌های جزئی‌تان را درمان کنید.

ناخودآگاه شما خالق جسم و روح شماست پس این کتاب را به تمامی علاقه مندان کتاب های روانشناسی و شناخت ذهن پیشنهاد می کنیم تا با مطالعه آن با دنیای مرموز و ناشناخته ای که در پس ذهنتان می گذرد، بیشتر آشنا شوید.

کتاب قطار سرعت به سوی ثروت

۲۳۸,۹۰۵ تومان

کتاب قطار سرعت به سوی ثروت درباره‌ یادگیری استفاده‌ موفقیت‌آمیز از قطار هوایی پرسرعت کارآفرینی است. اگر کارم را درست انجام داده باشم تا پایان این کتاب سه اتفاق رخ می‌دهد:
شما بسیار سرسخت‌تر می‌شوید: به این حرف ایمان دارم. ابتدا باید به‌عنوان کارآفرین بدانید از مسیر پیش روی خودتان چه انتظاری دارید. تعارف نداریم. می‌خواهیم در برابر نه شنیدن، منفی‌بافی و تردید ایمن شوید. در طول راه وقتی با این موارد روبه‌رو می‌شوید، می‌خواهم به شما اطمینان بدهیم که بدون شک آن‌ها را مغلوب خواهید کرد.
مجهزتر به این سفر می روید: شاید کارآفرینی سفری هیجان‌انگیز باشد؛ اما در دنیای واقعی هم رخ می‌دهد. بنابراین به مهارت‌های واقعی نیاز دارید. باید دوره‌های فروش، رهبری و بهره‌وری را درباره چگونگی انجام دادن کارها سپری کنید.
بیشتر از هر زمان دیگری اعتماد به‌نفس خواهید داشت: همه با ترس آغاز می‌کنیم. همه ما به خود تردید داریم و در مسیر راه با سختی مواجه می‌شویم؛ اما همه کمک دریافت نمی‌کنیم. شما دریافت می‌کنید. شما فراتر از حد تصور خود قابلیت دارید و بعدها همانند من به این باور می‌رسید.

کتاب کشف تله های زندگی

۸۷,۶۱۵ تومان

کتاب کشف تله های زندگی برای آشنایی مراجعان با طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه یا تله‌های زندگی و نیز ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای در کمترین زمان ممکن است و برای کسانی است که احساس می‌کنند دچار چرخه‌ی تصمیم‌ها یا رفتارهای اشتباه شده‌اند و نمی‌دانند حال بد یا اضطراب و ناسازگاری‌های زندگی‌شان از کجا ریشه می‌گیرد. درمانگران می‌توانند با ارائه‌ی این کتاب به مراجعه‌کننده‌، فرایند کشف طرح‌واره‌ها و ذهنیت‌ها را از سوی خود شخص تسهیل‌ کنند و در مفهوم‌سازی موردی برای درمان سریع‌تر اقدام نمایند.

این کتاب علاوه بر سرعت بخشیدن به فرایند مصاحبه‌ی تشخیصی، با آگاه کردن مراجع از مسائل و مشکلات خود، به شکل مختصر، مفید، دقیق، جامع و البته به زبان ساده، انگیزه‌ی آنان را برای پیگیری درمان تقویت می‌کند.

کتاب کوچک لوکا

۱۶۳,۳۵۰ تومان

در کتاب کوچک لوکا با شش عامل مهم روبه‌رو می‌شوید که وایکینگ هر کدام از آن‌ها را به شکل دقیق بررسی می‌کند و در نهایت به شما نشان می‌دهد که چطور و با انجام چه کارهایی می‌توانید در گروه خوشبخت‌ترین مردمان جهان قرار بگیرید. این شش عامل،‌ با هم بودن، پول، سلامتی، آزادی، اعتماد و مهربانی هستند که با بررسی دقیق هر یک از آن‌ها شیوه چگونه سعادتمند زیستن را یاد می‌گیرید.

این کتاب یک راهنمای جهانی برای شاد بودن است که رویکرد جدیدی را برای رسیدن به این امر به شما ارائه می‌دهد و با کمک آن می‌توانید کیفیت زندگی خودتان را بهبود ببخشید و دنیای بهتری را برای زندگی کردن بسازید.

نوشتن از شادی و شیوه شاد زیستن در عصر مدرن چندان آسان نیست! اما، مایک وایکینگ، نویسنده برجسته دانمارکی، با شیوه خاص خودش و با کمک گرفتن از تحقیق و پژوهش‌های بسیار، کتاب‌های بی‌ نظیری را در باب شادی، داشتن امنیت، خوشبختی و روش‌های شاد زیستن نوشته است.

کتاب گامهای پیشرفت برای کودکان دیرآموز

۱۲۹,۵۹۱ تومان

کتاب گامهای پیشرفت برای کودکان دیرآموز مجموعه‌ای است كامل و گام به گام كه شامل آموزش و توان‌بخشی همه كودكان اعم از كودكان با ضايعات مغزی، ناتوانی های يادگيری و حتی كودكان عادی می باشد. مطالب كتاب با بيانی شيوا و روان تنظيم شده و به مباحثی در زمينه مفاهيم پايه از علم عصب‌شناسی و نظريه‌های يادگيری و همچنين گام‌های پيشرفت كودكان در جنبه‌های مختلف رشد آنان پرداخته است. اميد است اين كتاب مورد استفاده كاردرمانگران، گفتاردرمانگران، روان‌شناسان، مربيان، معلمان و والدين كودكان ديرآموز قرار گيرد.

کتاب گربه ای که ذن یاد می داد

۱۸۴,۸۸۲ تومان

کتاب گربه ای که ذن یاد می داد داستان سفر معنوی گربه‌ای است که برای درک معنای جهان و رسیدن به آرامش، راهی سفر به جنگل درختان افرا می‌شود؛ جایی که تک‌درخت کاج کهن‌سال خاصیتی جادویی دارد؛ هرکس روی شاخه‌ی این درخت بنشیند به خرد بی‌پایانی دست می‌یابد.

در این کتاب قصه‌ای جامع وجود دارد که نه‌تنها داستان‌ها را به یک روایت واحد بدل می‌کند، بلکه سفر فرد و کشمکش‌هایی را نشان می‌دهد که در تلاش برای دنبال‌کردن مسیری معنوی تجربه می‌کند. خرگوش صحرایی اولین کسی است که گربه با او ملاقات می‌کند و تجربیات پیشینش را در اختیار او قرار می‌دهد. گربه ایده‌های جدید را مانع از تکرار اشتباهات و عامل رشد می‌داند. «وقتی متوجه بشیم که زندگی همیشه سعی داره یه چیزی یادمون بده، یادگیری آسون‌تر می‌شه.» این حرفی است که گربه به خرگوش می‌زند. وقت گذراندن در سکوت و قدردانی از طبیعت از دیگر اصولِ ذن هستند که گربه به خرگوش توصیه می‌کند.

کتاب گستره : عمق یا وسعت؟

۱۶۳,۳۵۰ تومان

کتاب گستره یکی از آثار خوب دیوید اپستین است که در آن روی مسئله تخصص بحث می‌شود و مزایا و معایب آن مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد. خرد عامه بشر در هنگام انتخاب عمق یا وسعت یک‌سویه عمل می‌کند. برخی دوست دارند در یک حوزه به تخصص برسند و بهترین عملکرد ممکن را از خودشان به نمایش بگذارند و برخی دیگر هم به وسعت اهمیت می‌دهند و چیزها و کارهای مختلفی را در زندگی خودشان تجربه می‌کنند ولی در نهایت همه کاره و هیچ کاره می‌شوند.

حال در این میان وظیفه ما چیست؟ بهتر است عمق را بچسبیم یا سراغ وسعت برویم؟اگر بتوانیم پاسخ این پرسش را در زندگی و کسب و کار خودمان بیابیم مطمئناً می‌توانیم تکلیف خودمان را روشن کنیم و با یک برنامه‌ریزی دقیق و واضح در عرصه زندگی و بیزنس ظاهر شویم.

ایده اصلی کتاب گستره این است که افرادی که در یک مجموعه از مسائل توانایی، دانش و مهارت دارند مزایایی نسبت به متخصصان دارند که در این کتاب به این مزایا پرداخته می‌شود.

کتاب مدیریت خشم از دامیز

۲۹۰,۰۷۰ تومان

کتاب مدیریت خشم که توسط یکی از معروف‌ترین کارشناسان مدیریت خشم نوشته شده، به شما کمک می‌کند تا منابع واقعی خشم را شناسایی کنید، خشم را در نطفه خفه کنید و احساسات خشم‌آلود را قبل از تبدیل شدن به مشکل، رام خود سازید.

در این کتاب شما با راه‌کارهایی عملی آشنا خواهید که به‌واسطه آن قادر خواهید بود از خشم‌تان در جهتی مثبت و سازنده استفاده کنید. با به‌کار بستن توصیه‌های کتاب مدیریت خشم قادر خواهید بود که زندگی شادتر و آرام‌تری را تجربه کنید. کتاب مدیریت خشم راهنمایی کاربردی است که با عمل کردن به توصیه‌های آن، با دیدی مثبت‌تری به جهان نگاه خواهید کرد.

با نگاهی به فهرست کتاب متوجه می‌شویم که نویسنده از زوایای مختلف و در بسترهای گوناگونی به مقوله‌ی خشم پرداخته، به گونه‌ای که می‌توان گفت هیچ جزئیاتی را از قلم نینداخته و با همین دیدگاه موشکافانه قادر شده کتابی جامع و کاربردی برای کنترل و مدیریت خشم و سرانجام خلاصی از آن در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

کتاب مسائل نوجوانان و جوانان نشر مهراندیش

۱۳۵,۷۹۹ تومان

کتاب مسائل نوجوانان و جوانان نشر مهراندیش نمونه‌هایی از مسائل نوجوانان و جوانان از جمله ارتباطات، مدرسه، افسردگی، پرخاشگری و خشونت، اضطراب، اعتیاد، هویت و ازدواج را مطرح می‌کند و به طرح راهکارهای مؤثر می‌پردازد.

اعمال شیوهٔ تربیتی مناسب در خانواده، مشارکت نوجوانان در تصمیم‌گیری‌های خانوادگی، طراحی اوقات فراغت مشترک در خانواده، دادن مسئولیت به نوجوانان، دخالت دادن نوجوانان در مشکلات خانوادگی، درگیر کردن آنان در فرآیندهای حل مسئله و گفتگو درزمینهٔ گزینه‌های مقابله با مشکلات از سوی خانواده، می‌تواند در رشد تفکر شناختی نوجوانان و بهبود ارتباط با خود، مؤثر باشد.

 

کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری

۴۳۵,۰۰۰ تومان

مقدمه ای بر نظریه های یادگیری نوشته بی آر هرگنهان، یک منبع معروف در زمینه روانشناسی و یادگیری است. این کتاب به طور جامع به بررسی نظریه‌ها، مدل‌ها و رویکردهای مختلفی که در زمینه یادگیری بررسی شده‌اند، می‌پردازد.

نویسنده در این کتاب، مفاهیم اساسی و اصول عمده درباره یادگیری را مورد بررسی قرار می‌دهد و به تبیین تاریخچه و تکامل نظریه‌های یادگیری می‌پردازد. همچنین، موضوعاتی مانند انواع یادگیری، تاثیر عوامل شناختی و اجتماعی بر یادگیری، روش‌های آموزش و ارزیابی یادگیری، مسائل مرتبط با حافظه و فراموشی و نقش انگیزش در یادگیری نیز در این کتاب بررسی می‌شوند.

مقدمه‌ای بر نظریه‌های یادگیری به عنوان یک مرجع آموزشی مفید برای دانشجویان رشته‌های روانشناسی، آموزش، علوم تربیتی و دیگر رشته‌های مرتبط، استفاده می‌شود. این کتاب به زبان ساده و قابل فهمی نوشته شده است و از مثال‌ها و تحقیقات علمی برای توضیح مفاهیم استفاده می‌کند.

کتاب می خواهم بمیرم ولی دوست دارم دوکبوکی بخورم

۷۴,۲۵۰ تومان

کتاب می خواهم بمیرم ولی دوست دارم دوکبوکی بخورم داستان زن جوانی به نام پارک جی یون است که با افسردگی و اضطراب دست و پنجه نرم می کند. با وجود مبارزاتش، او در عشقش به غذا، به ویژه غذای کره ای دوکبوکی، آرامش می یابد.

یکی از جنبه های منحصر به فرد این کتاب تمرکز آن بر غذا و به ویژه به تصویر کشیدن دوکبوکی است. این غذا یکی از اصلی‌ترین غذاهای کره‌ای است که از کیک‌های برنجی جویدنی که در یک سس تند پخته می‌شوند، تهیه می‌شود. در این کتاب، به عنوان استعاره ای از فراز و نشیب های زندگی عمل می کند، با طعم های تند و شیرین خود که بیانگر لحظات تلخ و شیرینی است که جی یون تجربه می کند.

بک سهی از واقعیت‌های دشوار و اغلب ناراحت‌کننده افسردگی و اضطراب دوری نمی‌کند و مبارزات جی یون را با صداقتی خام و سرکش به تصویر می‌کشد. با این حال، این داستان همچنین امید و انعطاف پذیری را در مواجهه با این چالش ها ارائه می دهد و نشان می دهد که چگونه عشق، دوستی و لذت های ساده زندگی می تواند به ما کمک کند تا حتی در تاریک ترین زمان ها معنا و هدف را پیدا کنیم.

آثار بک سهی الهام‌بخش خوانندگان بی‌شماری در سرتاسر جهان شده است و تأثیر او بر صنایع وب کمیک و انیمیشن غیرقابل انکار است.

کتاب نشخوار ذهنی

۱۵۸,۴۰۰ تومان

کتاب نشخوار ذهنی روش ها و پیشنهادهای خوب و کاربردی را برای جلوگیری از افکار مزاحم ارائه می دهد.

ایتان کراس در کتاب نشخوار ذهنی معتقد است هنگامی که ما با خود صحبت می‌کنیم، دو نیروی بالقوه وجود دارد: یکی مربی درونی و دیگری منتقد درونی. مادامی که ذهن آدمی در حال اندیشه است، در حال صحبت کردن با خود نیز هست. در این صحبت‌ها هنگامی که ما با مشکلی بیرونی مواجه می‌شویم خواستار ارتباط با مربی درون‌مان هستیم. در حقیقت از او می‌خواهیم که راه درست را به ما نشان دهد و ما را از اضطراب و نگرانی برهاند.

نشخوار ذهنی شامل افکار و هیجانات ادواری منفی است که توانایی منحصربه‌فرد ما برای درون‌نگری را از یک موهبت تبدیل به یک نفرت می‌کند. نشخوار ذهنی باعث می‌شود که عملکرد شغلی، تصمیم‌گیری، روابط، شادکامی، و سلامتی ما در معرض خطر قرار گیرند؛ اما سؤال این‌جاست که چرا این اتفاق می‌افتد.

کتاب نظریه های یادگیری چشم اندازی تربیتی

۲۰۱,۹۶۰ تومان

نویسنده در کتاب نظریه های یادگیری چشم اندازی تربیتی، تلاش کرده است دانشجویان را با اصول و مفاهیم و یافته های پژوهشی نظریه های اصلی یادگیری و به ویژه آن هایی که به آموزش و پرورش ارتباط زیادی دارند آشنا سازد. تاکید اصلی این کتاب بر نظریه های شناختی با تأکید سازنده گرایی است که بر ساخت دانش، باورها، مهارت ها و راهبردهای یادگیرنده گان تاکید می کنند، با این حال نظریه های رفتاری نیز در این کتاب مورد بحث قرار گرفته است.

از ویژگی های اصلی این کتاب نسبت به سایر کتابهایی که در این زمینه نگاشته شده است این می باشد که در فصل های گوناگون این کتاب کاربردهای مختلف اصول یادگیری در محیط های آموزشی در قالب مثال ها نمونه ها و سناریو های مورد بررسی و بحث قرار گرفته است.

کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد

۲۴۰,۶۹۳ تومان

نویسنده در کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد تجربیات و مطالعات خود درمورد روش‌هایی جهت کنترل اعصاب را با خوانندگان به اشتراک گذاشته است. آلبرت در این کتاب که در ۱۰ فصل تدوین شده به خوانندگان خود ابتدا آموزش می‌دهد که دقیقا چه عاملی باعث می‌شود که ما تحت تاثیر اتفاقات و افراد پیرامونمان قرار بگیریم، منابعی که باعث بهم ریختن اعصاب ما می‌شوند چه چیزهایی هستند و سپس او به مخاطبان خود آموزش می‌دهد که چطور در هر شرایطی بتوانند با استفاده از راهکارهایی عملی بر اعصاب خود مسلط شوند. آموزه‌های او و روش‌های درمانی او کاملا واقع‌بینانه و کاربردی هستند. او از خوانندگان خود نمی‌خواهد با مثبت‌ نگری‌ های افراطی، که خود به شکلی دیگر باعث آسیب دیدن افراد می‌شود، شرایط را کنترل کنند. روش‌های آلبرت الیس کاملا بر پایه دانش روانشناختی، شخصیتی و عقلانی قرار دارند. بنابراین می‌توان انتظار داشت روش‌های او به طور مثبتی در زندگی همه ما تا حد زیادی اثرگذار باشد.

کتاب نیک سرشت

۱۸۵,۷۵۰ تومان

کتاب نیک سرشت (راهنمای تبدیل شدن به والدی که می خواهید باشید) اثر بکی کندی، کتابی کاربردی و مفید برای تمام والدین است. حتی اگر فرزندتان آنقدر بزرگ شده‌که فکر می‌کنید دیگر تغییر برای شما و او دیر شده است، اشتباه می‌کنید. گرچه این کتاب بیشتر بر دوران کودکی تمرکز دارد، اما راهکارهای پیشنهادی آن به والدین کمک می‌کند رابطه‌شان را با فرزندشان، در هر سنی که هست، بهبود ببخشند و به رشد و پرورش بهتر او بپردازند.

تنبیه و پاداش، به‌کارگیری وقفه‌ی کوتاه، نمودارهای شکل‌دار برچسبی، نادیده‌گرفتن و… همگی تمرکزشان بر رفتار و شکل‌دهی آن است نه پرورش انسان. این رویکردها مهارت‌های لازم برای زندگی را به کودک یاد نمی‌دهند یا پاسخی به نیازهای عاطفی پیچیده‌‌اش نیستند. مشکلات دوران کودکی خود والدین را هم اگر اضافه کنیم روشن می‌شود چرا بیشتر پدرمادرها احساس درماندگی و فرسودگی دارند یا فکر می‌کنند سررشته‌ی امور را از دست داده‌و نگران‌اند کودکانشان را درست بار نیاورند.

کتاب هرگز سازش نکنید

۱۷۱,۵۲۷ تومان

نویسنده در کتاب هرگز سازش نکنید به شما می گوید زندگی یک مذاکره است!

اگرچه ممکن است کنجکاو شده باشید که مذاکره کنندگان FBI چطور خشن‌ترین و بدترین آدم‌های جهان را وادار به رها کردن گروگان‌ها می‌کنند، ممکن است فکر کنید که دانستن در مورد مذاکره با گروگان‌گیرها به چه درد زندگی شما می‌خورد.

مذاکره دارای دو نقش متمایز در زندگی و کسب و کار است: جمع آوری اطلاعات و تأثیر بر رفتار، که شامل هرگونه تعاملی می شود که یکی از طرفین چیزی از دیگری می خواهد. کار، امور مالی، شهرت، زندگی عاشقانه، حتی سرنوشت بچه های شما؛ گاهی تمام این ها منوط به توانایی شما در مذاکره است. همانطور که در اینجا فرا خواهید گرفت، مذاکره چیزی جز ارتباط با نتایج نیست. خواسته های شما تماما به به دست آوردن چیزی که از دیگران می خواهید، مربوط می شود. در همه ی روابط، مناغشه بین دو طرف اجتناب ناپذیر است؛ بنابراین مفید و حتی حیاتی است که بدانید چگونه بدون تحمل هرگونه آسیبی، برای به دست آوردن آن چه که می خواهید، وارد این مناغشه شوید.

کتاب هنر حاضر جوابی و طنازی

۱۲۰,۵۰۰ تومان

پشت جلد کتاب هنر حاضر جوابی و طنازی آمده است: به سرعت و با اتکا به خود شروع به فکر کنید، دریک لحظه هم ملایم باشید، هم هوشمند و هم بامزه. با سکوت های ناشیانه وداع کرده و به چالاکی و حاضر جوابی در گفت و گوها سلامی دوباره کنید.تقریبا در هر بده و بستان کلامی میان دو یا چندنفر آنچه که بسیار اهمیت دارد، بذله گویی و حاضر جوابی است. این همیشه باعث میشود تا هر کسی را از لحاظ کلامی خلع سلاح کرده و سپس با وی ارتباط خوبی برقرار کنید. به این ترتیب گفت و گوی شما دیگر رنگ و بوی کهنگی نداده و یک سازگاری میان شما و طرف مقابل ایجاد میشود، به گونه ای که انگار سال ها است همدیگر را می شناسید. هنر حاضر جوابی و طنازی کاری می کند که بین دوستان و آشنایان به فردی بدل شوید که میداند چگونه دل هر کسی را با چند گفت و گوی ساده به دست بیاورد. با استفاده از تکنیک هایی که در سرتاسر کتاب ارائه شده اند، خوانندگان کتاب می توانند با اعتماد به نفس و با راحتی هر گفت وگویی را به تجربه ای پر احساس بدل کنند.

کتاب هنر ظریف بی خیالی

۱۴۱,۰۷۵ تومان

کتاب هنر ظریف بی خیالی رتبه‌ی یک فروش کتاب در نیویورک تایمز را دارد و در یک سال بیش از ۳ میلیون نسخه از آن به فروش رفت.

نویسنده از شما می‌خواهد که این کتاب را برای داشتن زندگی بهتر و تغییر مثبت در آن با دقت مطالعه کنید و از تجربه‌های شخصی وی در این کتاب درس بگیرید. او در کتابش با نثری روان مفاهیم سخت و پیچیده‌ی زندگی انسانی را بیان می‌کند و در صدد این است که به خواننده آموزش دهد، استرس و رنج درون مایه‌ی زندگی است و نمی‌توان از آن جدا شد پس بهتر است این عواطف و احساسات را برای امور مهم‌تری صرف کنیم.

رمز داشتن زندگی خوب توجه به مواردی است که ارزش حقیقی و ضروری برایتان دارد. این کتاب به شما نمی‌آموزد چگونه به خواسته‌ها و آرزوهایتان برسید، بلکه می‌گوید چگونه از دست بدهید و باز هم به راه خود ادامه دهید.

کتاب هنر گفتگو با هر کس در هرجا

۲۰۳,۰۷۳ تومان

کتاب هنر گفتگو با هر کس در هرجا (مهارت های لازم برای موفقیت در شرایط مختلف) یکی از کتاب‌های شاخص در زمینه‌ی آموزش مهارت‌های اجتماعی است.گفتگو کردن ، مهارتی ست که هر نوع ارتباط اجتماعی‌ در نهایت به آن وابسته است. زیرا ما اگر درست صحبت کردن را بلد نباشیم، هرگز و از هیچ طریق دیگری نمی‌توانیم بر مخاطبین خود تأثیر مثبت بگذاریم و کیفیت رابطه‌ی خود را با آن‌ها ارتقا بخشیم.

در بخش اول این کتاب ابزارهای لازم برای تمرین، خطوط راهنما و راهبردهای گوناگون به شما داده می‌شود تا در بخش بعدی در عمل از آنها استفاده کنید. بخش دوم کتاب به شما می‌آموزد که چگونه در همه حوزه‌های زندگی گفتگو کنید. هر کدام از فصل‌های بخش دوم توصیه‌هایی برای شما دارند در مورد آنچه باید بگویید و آنچه نباید بگویید و همچنین چگونگی شیوه عمل و برخوردتان در موقعیت‌های مختلف.

کتاب هوش مثبت (چگونه می توانید به توانایی حقیقی خود دست یابید)

۱۹۱,۹۹۹ تومان

کتاب هوش مثبت (چگونه می توانید به توانایی حقیقی خود دست یابید) می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد و کسب و کارتان را متحول کند.

به زندگی خودتان فکر کنید. پس از این که به آن چیزهایی دست یافتید که مطمئن بودید شما را شادتر می‌کنند، چه مدت در آن وضعیتِ پرنشاط‌تر باقی ماندید؟ به تعداد کتاب‌هایی بیندیشید که خوانده و دوره‌های آموزشی که به امید کارایی یا شادی بیش‌تر در آن‌ها شرکت کرده‌اید. چند درصد آن پیشرفت‌ها ماندگار شدند؟ به احتمال زیاد، تجربۀ خودتان مؤید آن است که پیشرفت‌های نخستین معمولاً به کلی یا تا اندازۀ زیادی ناپدید می‌شوند.

هوش مثبت، شما را به خط مقدم نبرد بی‌امان و پرخروش موجود در ذهنتان می‌برد. در یک سوی این میدان نبرد، خرابکار‌های نامریی هستند که هر گونه کوششتان را در جهت افزایش شادی یا کارایی تخریب می‌کنند و در سوی دیگر، فرزانۀ شماست که به خرد، بصیرت و نیروهای ذهنی معمولاً دست‌نخورده شما دسترسی دارد.

کتاب وابی سابی

۱۴۰,۳۳۲ تومان

کتاب وابی سابی به شما کمک می‌کند تا با بینش ژاپنی‌‌‌‌ در مورد زندگی نه‌ چندان بی‌‌ نقص ولی کامل آشنا شوید.

وابی سابی یک اصطلاح ژاپنی است که از دو کلمه وابی به معنای ستایش و زیبا دیدن اندوه و فقر و سادگی و سابی به معنای ستایش و زیبا دیدن پیری و کهنگی و تنهایی و دلتنگی ساخته شده است.

وابی سابی جهان بینی و مفهومی برخاسته از دیدگاهی سنتی در ژاپن است که در آن به ناپایداری و گذرا بودن جهان اشاره شده و قدردانی و پذیرش نقص هایی چون فقر، پیری و تنهایی مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت وابی سابی مفهومی است برای متعادل کردن زندگی انسانی که مدام در پی کسب ثروت، موفقیت، ارتباطات رضایت بخش و… دچار اضطراب و آشفتگی می شود، مفهومی که او را به درنگ و تامل وامی دارد و بر واقعیت هایی تاکید می کند که نشان می دهد باید با وجود تمام مشکلات و نقص های زندگی از آن لذت برد، چون همه چیز گذرا، هم چنان ناتمام و در عین ناقص بودن کامل است.

کتاب یک فنجان آسایش برای مادران و پسران شان

۱۶۶,۲۲۱ تومان

در کتاب یک فنجان آسایش برای مادران و پسران شان داستان‌هایی درباره ی ارتباط میان مادران و پسران درج شده است. کتاب حاضر، مجموعه‌ای از پنجاه و یک داستان کوتاه است. نگارنده، با بهره‌گیری از قالب داستان می‌کوشد با نگاهی روان‌شناسانه رفتار و تضادهای موجود بین مادران و فرزندان پسرشان را شرح داده و برای حل هر مشکل راهکاری ارائه نماید. از جمله داستان‌های مندرج در کتاب، می‌توان به این موارد اشاره کرد: تکه‌های یخ؛ مثل سنگ؛ دستورهای پی‌درپی؛ نوشته روی دیوار؛ قویدل؛ عبور از آب‌های مرزی؛ یک چیز فریبنده؛ ته مانده‌ای از گذشته؛ آن من هستم، در وسط؛ سال‌های پرخاطره؛ روان‌ شناسی معکوس؛ و استفاده از کلمات مان.

یک فنجان آسایش برای مادرها و پسران شان،پرده از اسراری عمیق و احساساتی زیبا میان مادران و پسران شان بر میدارد.

کتاب یک فنجان آسایش برای مادران و دخترانشان

۱۷۷,۰۶۱ تومان

کتاب یک فنجان آسایش برای مادران و دخترانشان مادرها و دخترها حرف دل خود را بازگو می کنند پیوند مادر و دختر قدرت خود را از دست نمی دهد و تلخ و شیرین زندگی زنان به تصویر کشیده می شود همانطور که مادران به رشد و تربیت دختران خود می پردازند و آنان را به آستانه ی زنانگی می رسانند،دخترها هم در نیمه راه زندگی و بعد از آن به مراقبت از مادرانشان می پردازند همین که مادرها به دختران شان که مادر شده اند،این پیوند رشد یابنده و متغیر مادر و دختر همچون تکیه گاهی برای هر زنی در خواهد آمد. در این کتاب مادرها و دخترها،خرد،پند،اندرز و رازهای صمیمانه ای را که شما در کتاب دیگری نخواهید یافت به اشتراک می گذارند و با یکدیگر مبادله می کنند.

دختری بعد از اینکه خودش مادر می شود،بازگشت دوباره ی مادرش به زندگی خود را هدیه ای آسمانی می پندارد.

زن جوانی در اولین شب دانشگاه گریه می کند مادرش به او می گوید : تکیه گاهت را فراموش کرده ای…

کینتوسگی (هنر‌ژاپنی‌ عیوبتان‌ و‌ دوست‌داشتن‌ آنها)

۱۳۴,۶۴۰ تومان

توماس ناوارو در بخش اول کتاب کینتوسگی (هنر‌ژاپنی‌ عیوبتان‌ و‌ دوست‌داشتن‌ آنها)، با درک نقش ناملایمات در زندگی آغاز می‌کند و در ادامه، به چگونگی واکنش ما به این ناملایماتی‌ ها می‌پردازد. در بخش دوم، بر اساس تجربه‌های خودش و باقی روانشناسان، توضیح می‌دهد هنر ترمیم زندگی چیست و در بخش آخر شروع به داستان‌ سرایی از زندگی‌های حقیقی می‌کند.

گربه راهنمای ما

۱۰۳,۹۵۰ تومان

گربه راهنمای ما کتابی است که می‌توان آن را در دسته‌ی روانشناسی تطبیقی قرار داد. نویسنده با توجه به آرامش عمیق گربه‌ها تصمیم به تحلیل نوع زندگی آن‌ها گرفته است. اولین منبع الهام او هم گربه‌ی خودش، زیگی، است. نویسنده گاه‌ و بیگاه جملات را از قول زیگی می‌نویسد. تحلیل زیست گربه‌ای در کنار نظریات کسانی مثل فروید و دیگر بزرگان، به یک نوع سبک زندگی پیشنهادی منجر می‌شود. سبکی که برای ما آرامش و رضایت بیشتری به ارمغان می‌آورد و در نتیجه بیشتر از زندگی لذت می‌بریم.

ماورای طبیعی شدن

۲۴۰,۰۷۵ تومان

نویسنده در کتاب ماورای طبیعی شدن توضیح می‌دهد که چگونه افراد می‌توانند با استفاده از قدرت درون خود به پتانسیل نهایی‌شان دست یابند. این کتاب اصول و شیوه‌ ها‌یی را بیان می‌کند که به افراد عادی کمک می‌کند تا مهارت ایجاد بدنی کارآمدتر، متعادل‌تر، سالم‌تر، ذهنی نامحدودتر و دسترسی بیشتر به قلمروهای حقیقت معنوی را توسعه دهند.جو دیسپنزا می‌گوید که همه ما توانایی ماورای طبیعی شدن را داریم. در واقع، ما ذاتاً ماورای طبیعی هستیم، اما باید یاد بگیریم که قفل آن قدرت را باز کنیم.

هنگامی‌که یاد گرفتید ذهنتان را در آن سطح بالاتر فرکانس به کار بگیرید، می‌توانید به صورت عمدی شیمی‌ بدن خود را تغییر دهید. وقتی یاد بگیرید که شیمی‌ مغز خود را برای ایجاد تجربیات متعالی تغییر دهید، می‌توانید تجربیات متعالی‌ تری را تجربه کنید.

محدودیت صفر (زندگی را بدون مرز تجربه کنید)

۱۳۲,۳۱۳ تومان

محدودیت صفر داستان آشنایی جو ویتالی با یک استاد معنوی به نام ایهالیا کالاهولن است. ویتالی در این کتاب داستان آشنایی خودش با این مرد و پاکسازی به شیوه‌ی بومیان را بیان می‌کند و دید جدیدی به خواننده‌اش می‌دهد که به کمک آن خواهد توانست ظرفیت‌هایش را از نو شناسایی کند و دست از افکار منفی بردارد. محدودیت صفر از این حرف می‌زند که همه‌چیز در درون شماست و نگاه شما به هر چیزی است که نسبت آن با شما را معین می‌کند. او در کتاب از جذب ثروت و موفقیت حرف می‌زند و معتقد است اگر به هوا پونوپونو ایمان داشته باشید معجزات زیادی به سمت زندگی شما خواهند آمد و همه‌چیز شکل جدیدی خواهد گرفت.

محکم در آغوشم بگیر

۱۵۹,۶۳۷ تومان

محکم در آغوشم بگیر : هفت گفت‌ و‌ گو برای یک عمر زندگی با عشق برای تمام افرادی است که به دنبال عشق جاودان هستند.در دنیایی که همواره با خطرات و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی مواجه هستیم، پیوندهای عاطفی خصوصا روابط عمیق بین همسران می‌تواند تنش و استرس‌ افراد را تا حد زیادی کاهش دهد. در کتاب محکم در آغوشم بگیر متوجه خواهیم شد که با گفت‌ و گوی سازنده و سالم می‌توانیم سخت‌ترین چالش‌های زندگی را با کمک شریک‌ مان پشت سر گذاشته و از زندگی زناشویی‌ مان بیشتر لذت ببریم.

مدیریت نگرش 101

۸۹,۱۰۰ تومان

کتاب مدیریت نگرش 101، کتابی ارزشمند است از نویسنده کتاب های صفت های بایسته یک رهبر و ۱۷ اصل کار تیمی. جان مکسول در این کتاب اهمیت داشتن یک نگرش مثبت و خوب را برای کسب موفقیت های فردی و سازمانی شرح می دهد. ماکسول معتقد است خواه شما مسئولیت رهبری یک کسب و کار را داشته باشید خواه رهبر یک تیم ورزشی،نگرش اشخاص بر رابطه های آن ها اثر می گذارد.با مطالعه کتاب حاضر، خواننده مي‌ آموزد که نگرش خوب در هر تيمي پيروزي آن را تضمين نمي‌ کند، اما نگرش بد مي‌تواند آن را نابود سازد. وي همچنين درمي‌ يابد چگونه نگرش فرد بر کارکردش تأثير مي‌ گذارد و شش مشکل مربوط به نگرش که پايه هاي تيم يا گروه را متزلزل مي‌ سازد را مي‌ يابد.

مردان مریخی زنان ونوسی

۱۶۰,۸۷۵ تومان

مردان مریخی زنان ونوسی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها دربارة روابط زناشویی است.دکتر جان گری در این کتاب نقشۀ راهی برای بهبود روابط زوج‌ ها و برقراری رابطه‌ای عاشقانه و مهرآمیز میان آن‌ها به دست می‌دهد که نه مبتنی بر شباهت‌ها و وجوه اشتراک، بلکه مبتنی بر تفاوت‌های بنیادین میان زنان و مردان است. دکتر جان گری معتقد است که زن‌ها و مردها از اساس با هم تفاوت دارند و انگار اصلاً متعلق به سیاره‌هایی متفاوت‌ اند. جان گری برای توضیح روشن‌تر و جذاب‌تر تفاوت‌ها و اختلافات میان زن و مرد تمثیلی به کار می‌برد که در آن زن‌ها متعلق به سیاره ونوس (زهره) و مردها متعلق به سیاره مریخ معرفی می‌شوند.

معجزه (خدایا شکرت)

۱۹۵,۱۲۹ تومان

نویسنده در کتاب معجزه (خدایا شکرت) تاثیری را که عمل شکرگزاری می‌تواند در زندگی انسان بگذارد نشان می‌دهد. او در این کتاب یک برنامه بیست و شش روزه تهیه کرده است که در نهایت او را به اهداف و خواسته‌هایش می‌رساند. اما تنها در صورتی که به سپاسگزاری و قدردانی ایمان و یقین کامل داشته باشند.

او در این کتاب تجربیات خود را از شکرگزاری روزانه بیان می‌کند و مخاطبانش را به این باور می‌رساند که با کمک قدردانی و شکرگزاری می‌توانند زندگی خود را دگرگون کنند.

معجزه ی سپاس گزاری

۱۶۸,۲۰۱ تومان

کتاب معجزه ی سپاس گزاری به شما کمک می‌کند تا بتوانید قدردانی و شکرگزاری را به یک عادت روزانه و مداوم تبدیل کنید. در هر تمرین آموزه‌های گوناگونی وجود دارد که دانش و آگاهی شما را به شکلی عالی و شگفت‌انگیز توسعه می‌دهد. با هر تمرین می‌فهمید که بخش‌های مختلف زندگی چطور عمل می‌کنند، چه ارتباطی با هم دارند و این که تحقق رویاها چقدر ساده و راحت است.

شکرگزاری نوعی احساس است و هدف نهایی شکرگزاری این است که هر چه بیشتر آن را احساس کنیم. آن‌ طور که برن توضیح می‌دهد، احساسات قدرت و نفوذ بسیار زیادی دارند و احتمال وقوع معجزه در زندگی را چندین برابر می‌کنند.

مهربانی با خود

۹۹,۱۹۸ تومان

بخش اول کتاب مهربانی با خود برای آمادگی شماست. این بخش توضیح می دهد که شفقت چیست، چرا بسیار مهم است، و نشان می دهد در موقعیت های مختلف چگونه به کار می آید. این درک مفهومی و عمیق از شفقت، شما را آماده می کند تا تمرین عملی خود را آغاز کنید.
بخش دوم کتاب، برنامه آموزشی تمرین عملی شما در توسعه و رشد شفقت است. من پیشنهاد می کنم که برای این کار، 14 روز، هر روز 30 دقیقه برای انجام این تمرین ها وقت بگذارید. در پایان این مدت، احتمالاً در می ‌یابید که از لحاظ احساسی حالتی پایدارتر و راحت تر نسبت به خودتان دارید. متوجه می ‌شوید که دریافت احساس شادی برای تان راحت تر می‌ شود و ترس و اضطراب تان کاهش می‌ یابد.

موهبت کامل نبودن

۹۲,۸۱۲ تومان

کتاب موهبت کامل نبودن رها کردن خود آرمانی و پذیرش خود واقعی (کلیدهای مدیریت زندگی) ،با روایت تمثیل‌ها، حکایات و همچنین داستان‌های واقعی از زندگی افراد به خواننده آموزش می‌دهد با قبول شرایط خود رضایت‌ مندانه زندگی کند.این کتاب زندگی را همانند سفری در نظر می‌گیرد که در جریان آن افراد با به‌ کارگیری شجاعت و شفقت می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. زندگی مسرت‌بخش سزاوار کسی است که به خودش ابراز علاقه و عشق کند و با اعتماد به نفس از تاثیرات افکار و صحبت‌های سایرین رهایی یابد. زندگی شاد به این معنی نیست که همواره غرق در نور شادی باشد، چرا که در نهایت غیرقابل تحمل می‌شود. به نظر من زندگی شاد از لحظه‌هایی ساخته می‌شود که با ریسمان اعتماد، شکرگزاری، الهام و ایمان با ظرافت به هم پیوند می‌خورند.

نظریه ای درباره ی شغل های مزخرف

۱۰۹,۸۹۰ تومان

دیوید گریبر نویسنده ی کتاب نظریه ای درباره ی شغل های مزخرف،در سال 2013 یادداشتی جنجالی منتشـر کرد و مدعی شد که در جهان امروز دست‌کم نیمی از شغل‌ها کاملا بیهوده‌اند و وجود آن‌ها جراحتی عمیق بر روان افراد جامعه وارد می‌کند.او معتقد است کسانی که مشغول این‌ قبیل کارها هستند روز را شب می‌کنند بی‌آنکه ارزش و معنایی در کار خود بیابند و بدتر آنکه نمی‌توانند از این بی‌ معنایی سخن بگویند. بنابراین با معضلی نه صرفا اقتصادی، که سیاسی و اخلاقی مواجهیم.

هنر بینش و انگیزه ی فردی

۶۷,۳۲۰ تومان

اندازه‌ی بینش یک فرد، اندازه‌ی شهامت او را تعیین می‌کند. اگر می‌خواهید با شجاعت به جایی بروید که قبلاً نرفته‌اید از کتاب ریچارد بروک استفاده کنید تا شما را به آنجا برساند. اگر با خودتان عهد بسته‌اید که به موفقیت های فوق‌العاده برسید، کتاب هنر بینش و انگیزه ی فردی یکی از منابعی است که حتماً باید در کنار شما باشد. اطلاعات مربوط به بینش و انگیزه‌ی شخصی، بهترین اطلاعاتی است که می‌توان یافت.

هنر تلخ نکردن زندگی

۱۲۷,۷۱۰ تومان

در هنر تلخ نکردن زندگی، نویسنده با ارائۀ حکایاتی از مشاوره‌ها، تجربیات و داستان‌های شخصی خود، به ما نشان می‌دهد که چگونه خود را متحول کنیم. ما می‌توانیم با کمک یک درمانگر، از افسردگی، اضطراب یا زودرنجی خلاص و به انسان‌هایی آرام و شاد و خوش‌بین تبدیل شویم.زندگی یعنی لذت بردن، دوست داشتن، یادگیری و کشف چیزهای جدید و ما فقط زمانی می‌توانیم این کارها را انجام دهیم و اتفاقات جدیدی را برای خود رقم بزنیم که بر ترس خود غلبه کنیم.رافائل سانتاندرو، یکی از شناخته‌شده‌ترین روان‌ شناسانی است که برای عموم مردم می‌نویسد و در این اثر، برای دستیابی به تغییرات روانی، روشی کاملاً عملی و روشن را پیش روی ما قرار داده است. او بر این باور است که به افرادی قوی‌تر و شادتر تبدیل شدن سرنوشت ماست.

هنر درمان

۲۶۴,۰۸۲ تومان

کتاب هنر درمان چکیده‌ی تجربه‌ی بالینی منحصربه‌فرد دکتر اروین یالوم در زمینه‌ی روان‌درمانی اگزیستانسیال و گروه‌ درمانی است. مخاطبان آن روان‌ درمانگران نسل جدید و نیز بیمارانشان هستند. نویسنده مخاطب عادی و متخصص را با هم فرا می‌ خواند و قصه نمی‌گوید که مخاطب را سرگرم کند، بلکه درس زندگی و درمان‌ گری و ارتباط می‌دهد، ولی با کلامی چناب جذاب که غیر روان‌ درمانگران و غیر بیماران نیز وسوسه‌ی قدم‌ نهادن به این دنیا را پدید می‌آورد. این کتاب حاصل دانش عمیق، سال‌ها کار بالینی و ذکاوت و طنازی نویسنده‌ی آن است.

هنر ظریف رهایی از دغدغه ها

۱۴۱,۸۴۷ تومان

نویسنده در کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها با نثری روان و خواندنی مفاهیم پیچیده‌ای را بیان کرده است. او این مفاهیم را با آوردن مثال‌های مختلف از زندگی واقعی افراد مختلف به خواننده منتقل می‌کند. نویسنده، زندگی خودش را هم در متن کتاب وارد می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که خواننده با کتاب احساس نزدیکی کند. این کتاب، مفاهیمی مثل رنج، درد، دغدغه، مرگ و زندگی را به‌ صورت واقعی و ملموس روایت و واکاوی می‌کند و همانطور که در متن کتاب هم آمده، شعارش یک کلمه است: «صداقت». این کتاب به شما می‌آموزد چطور می‌توانید در زندگی روی همه‌ چیز به جز مهم‌ ترین‌ ها خط بکشید.

هیچ ملاقاتی تصادفی نیست

۱۴۸,۴۲۶ تومان

کتاب هیچ ملاقاتی تصادفی نیست داستان سفر یک صوفی جوان را روایت می‌کند که به همراه دوستش برای پیدا کردن هدف زندگی‌شان پا به آن می‌گذارند. دو مسافر بدون آنکه چیزی با خود بردارند و تنها با ایمان و باور به خدا، شروع به سفر می‌کنند و حتی نمی‌دانند در جستجوی چه هستند. صوفی و دوست او تنها به توشه‌ای که روزانه نصیبشان می‌شود دلخوش هستند و بدون برنامه مشخصی از شهری به شهر دیگر می‌روند.کتاب با نثری روان و جذاب نگارش شده است و شما را به سفری هفت روزه و ناشناخته می‌برد که تا انتهای آن کتاب را زمین نمی‌گذارید.

واقعیت ده دلیل برای اینکه درباره جهان اشتباه فکر می کنیم

۱۲۲,۵۱۲ تومان

راهکارهای ارائه شده در کتاب واقعیت دید شما را نسبت به خودتان و جهانی که در آن زندگی می کنید کاملا دگرگون می کند. مولف در کتاب پیش رو، ده دلیل را ذکر کرده تا به ما نشان دهد تاکنون درباره جهان اشتباه کرده ایم و رویدادها از آنچه ما فکر می کنیم مطلوب تر هستند. این کتاب در لیست پرفروشترین آثار نیویورک تایمز و آمازون قرار گرفته است. این اثر را باید به عنوان یک راهنمای ضرروی در نظر گرفت که جهان بینی انسان را تغییر می دهد و مخاطب اثر را برای بسیاری از مصائب و بحران های آینده آماده می کند. در اهمیت این کتاب فقط به این نکته اشاره می شود که بیل گیتس به تمام کسانی که سال 2018 از دانشگاههای آمریکا فارغ التحصیل شدند یک جلد از این کتاب را هدیه داده است.

والدین سمی

۱۵۱,۷۶۷ تومان

سوزان فوروارد روانشناس معروف در کتاب والدین سمی زنگ خطرهای تربیت فرزند را برای پدران و مادران به صدا درمی‌آورد.خانواده‌ ی سالم، خانواده‌ای است که میان اعضای آن به ویژه والدین و فرزندان رابطه‌ی دوستی حاکم باشد. برای رسیدن به رابطه‌ی انسانی سالم، شیوه‌هایی وجود دارد که والدین باید دانایی و مهارت لازم را داشته باشند تا بتوانند با این اصول پیوند روحی و فکری با اعضای خانواده برقرار نموده، نقش تربیتی خود را اعمال نمایند. والدین باید از شیوه‌ها و راهکارهای مناسب در برقراری ارتباط با فرزندان آگاهی داشته باشند.