نمایش دادن همه 60 نتیجه

آثار کلاسیک فلسفه

۸۹,۹۴۱ تومان

کتاب آثار کلاسیک فلسفه اثر نایجل واربرتون شامل بیست و چهار فصل است که هر کدام با یکی از کتاب‌های سترگ و منحصر به فرد فلسفی سر و کار دارد.این کتاب بسیار ابتدایی است و برای نوآموزان فلسفه،کتابی مناسب برای آشنایی با تاریخ فلسفه است. ایده‌ی اصلی کتاب این است که همچون تاریخ‌ فلسفه‌های موجود، فیلسوف‌ محور از پیشاسقراطی‌ها تا قرن بیستم نیاید، بل چند اثر جذاب و سترگ در دنیای فلسفه را از افلاطون تا قرن بیستم بازخوانی کند. البته در این کتاب بازخوانی این کتاب‌ها بسیار موجز، سطحی و گاه بسیار سرسری صورت می‌گیرد، اما برای کسی که در گام نخست یا دوم جاده‌ی فلسفه است مفید است.

آدمکش کور

۳۵۶,۴۰۰ تومان

کتاب آدمکش کور دو روایت مجزا را تعریف می کند. در یکی از داستان ها، روابط پنهان و مبهم زن و مرد عاشقی دنبال می شود که در مکان های مختلف یکدیگر را ملاقات می کنند. در طی این داستان، مرد برای زن داستان هایی تخیلی را که در فضایی دیگر اتفاق می افتد تعریف می کند. روایت دیگر از زبان پیرزنی 80 ساله به نام ایریس است. او در حال نوشتن خاطرات و اتفاقاتی است که در گذشته برای او و خواهرش لورا اتفاق افتاده است. نهایتا دو داستان به یکدیگر پیوند می خورند و…

مارگارت آتوود در این رمان فضاهایی کلاسیک را با ساختاری مدرن برای خواننده ترسیم می کند. اتوود با درونمایه ای مشترک در همه ی داستان ها، فضایی هولناک و پیچیده را خلق می کند تا در نهایت خواننده را به حل معما نزدیک کند.

الفبای فلسفه

۸۹,۱۰۰ تومان

کتاب‌های فراوانی در زمینه فلسفه نوشته شده‌اند؛ اما چه چیزی الفبای فلسفه را متفاوت کرده است؟ کتاب الفبای فلسفه مانند کتابی درسی است؛ البته نه از آن نوع کتاب‌هایی که اطلاعات فراوانی را در مجالی اندک روی کاغذ می‌آورند؛ بلکه نویسندۀ این کتاب دست خواننده را می‌گیرد و دری از جهان فلسفه به روی او می‌گشاید و قدم‌ به‌ قدم و با زبانی ساده، او را با ایده‌های اساسی فلسفه آشنا می‌کند: ایده‌هایی که سال‌ها ذهن اندیشمندان را درگیر کرده‌اند.واربرتون در این کتاب کوشیده است به بسیاری از پرسش‌های ژرف بشر پاسخ دهد: چگونه می‌توانیم وجود خداوند را اثبات کنیم؟ تفاوت درست و غلط در چیست؟ محدودیت آزادی بیان در کجاست؟منظور از شناخت علمی چیست؟ آیا ذهن و بدن با یکدیگر متفاوت‌ اند؟

ایلیا تولد یک قهرمان (12)

۵۰,۵۴۹ تومان

مجموعه کتاب های ایلیا ،داستان نوجوان قهرمانی را روایت می‌کند که برگزیده شده تا همراه با دوستانش برای مراقبت و محافظت از مردمش کارهای بزرگی انجام دهد. او به یک جنگ دشوار و طولانی خواهد رفت، جنگی که آینده تمام بشریت به نتیجه آن بستگی دارد.در کتاب ایلیا تولد یک قهرمان (12) میخوانیم با درمان بیماری و فرار ناتان، ظاهرا شهر دوباره به شرایط عادی برگشته، اما این اتفاقها فقط یک روی سکه‌اند. در دنیای مبارزان، ماجراهای زیادی در جریان است که ایلیا از آنها بی‌خبر است. بعد از شکست ناتان، چشمان زیادی به این مبارز جوان خیره است؛ چشمان کسانی که منتظرند در اولین فرصت او را شکست دهند….

برتری خفیف

۱۶۳,۳۵۰ تومان

کتاب برتری خفیف در زمینه‌ی اصول موفقیت مالی نوشته شده است.این کتاب در دو بخش نگاشته شده است. بخش اول آن تحت عنوان «نحوه عملکرد برتری خفیف» است که در این بخش نویسنده داستان زندگی خودش را بازگو می‌کند و از شکست‌ها و موفقیت‌هایش می‌گوید. اولسون معتقد است تنها چیزی که او را به یک مدیر موفق تبدیل کرده، پشت‌کار و سخت‌کوشی بوده است. او از تجربه‌ی خودش به هنگام سقوط سهام شرکت‌ اش می‌گوید و نحوه‌ی عملکردش به هنگام مواجهه با این مشکل بزرگ را بازگو می‌کند.

بسته بازی جالیز

۳۶۹,۰۷۲ تومان

بسته بازی جالیز یک بازی کارتی رقابتی است. بازیکن‌ها در این بازی با مدیریت و گسترش جالیزها و خرید کود و تراکتور تلاش می‌کنند تا بهترین و گران‌ترین محصولات را بکارند و با فروش آنها، کسب و کارشان را حسابی سکه کنند.

موفقیت در کسب و کار کشاورزی، همان ‌قدر که به سخت‌کوشی و تلاش احتیاج دارد، حواس جمع، حساب و کتاب و کمی هم شانس می‌خواهد. بهترین محصول را بکارید، به موقع محصولات را برداشت کنید، زمین‌ها را گسترش دهید و بهترین معاملات را با کشاورزهای دیگر انجام دهید تا بتوانید بهترین کشاورز جالیز باشید.

 

بسته بازی رومیزی کارتی راز هیتلر

۵۷۴,۲۰۰ تومان

بسته بازی رومیزی کارتی راز هیتلر یک بازی استراتژیک و جمعی است که توسط شرکت دراگون (Dragoon) طراحی شده است. این بازی در قالب یک بازی کارت است و در آن شرکت‌کنندگان به عنوان اعضای یک دولت تلاش می‌کنند تا بیابان یا شاهزاده ناشناخته، یا هیتلر را در یک دولت خیالی شناسایی کنند.

بازی راز هیتلر شامل انتخاب رهبران، انتخاب وزیران، پاسخ به مسئولیت‌ها و انجام عملیات‌های مخفی است. اعضای فاشیست باید به هیچ وجه هویت خود را فاش نکنند تا بتوانند به هدف خود، کنترل دولت، برسند. اعضای معتدلین باید با ارتباط و همکاری با یکدیگر، تشخیص فاشیست‌ها را بدهند و دولت را در مسیر دموکراسی نگه دارند.

 

بسته بازی کارتی شیمیاگران

۳۵۲,۹۴۴ تومان

بسته بازی کارتی شیمیاگران یک بازی تماما ایرانی 2 الی 5 نفره است که مناسب برای 12 سال به بالا طراحی شده است.

شما در این بازی در نقش یک شیمیاگر هستید که باید با ترکیب‌ متاع‌های مختلف داخل کیسه‌ها اکسیرها و معجون‌های موردنیاز خود را بسازید.اما رتیل‌های داخل کیسه‌ها نمیگذارند شما به همین راحتی هرچه میخواهید از داخل کیسه‌ها بردارید. اگر موفق شوید متاع‌های مورد نیازتان را به دست آورید و با کمک فوت وفن‌های شیمیاگری نهفته در نسخه‌های خطی تاریک و روشن، اکسیرهای افسانه‌ای بهتری بسازید، شما بهترین شیمیاگر خواهید شد.

 

بسته بازی کارتی گانگستر

۲۴۷,۶۱۹ تومان

بسته بازی کارتی گانگستر حاوی: 6 کارت لوکیشن،  8 کارت شخصیت،  80 کارت دلار، 48 کارت انتخاب لوکیشن، 19کارت درخواست رئیس، 78 توکن غارت، همراه با دفترچه راهنما با جعبه

زمان بازی: 30 دقیقه

تعداد نفرات: 3 تا 7 نفر

مناسب بالای 10 سال

بسته بازی کارتی گربه های انفجاری پلاس

۲۴۲,۸۰۰ تومان

بسته بازی کارتی گربه های انفجاری پلاس شامل تمامی کارت‌های بازی اصلی و نسخه های افزونه مجموعه بازی‌های گربه‌های انفجاری است.گربه های انفجاری یکی از معروف‌ترین بازی‌های جهان است. در این بازی بازیکنان باید از مخزن کارت‌ها، به نوبت کارت بردارند و اگر بازیکنی کارت‌های گربه منفجره را بردارد منفجر می‌شود و از بازی خارج می‌شود. آخرین بازیکنی که در بازی بماند و منفجر نشده باشد، برنده بازی خواهد بود.

تعداد بازیکن : 2 تا 10 نفر

رده سنی : 8 سال به بالا

 

بسته بازی کارتی لندن

۳۵۵,۴۸۹ تومان

بسته بازی کارتی لندن یک بازی 2 الی 4 نفره و مناسب گروه سنی +14 سال است و زمان مورد نیاز برای بازی 60 الی 90 دقیقه میباشد.

محتویات بازی فکری لندن London میپل کینگ :
101 عدد کارت شهر
20 عدد کارت روستا
32 عدد توکن چوبی
60 عدد توکن مقوایی
صفحه توسعه
48 عدد سکه
12 عدد توکن وام
44 عدد توکن فقر

در این بازی به توسعه شهر می‌پردازید تا در آینده به سود برسید، زمین بخرید، منابع جمع کنید یا بخشی از شهر که متعلق به شماست را اداره کنید و از نواحی توسعه داده شده به نفع خود استفاده کنید.

بسته ی بازی کارتی کاپوچین 1

۲۳۸,۸۰۰ تومان

بسته ی بازی کارتی کاپوچین 1 (بازی رنگ و زنگ و هیجان!) یک بازی فکری و گروهی ۲ تا ۴ نفره است و برای افراد بالاتر از ۶ سال مناسب است.

باید قبل از بقیه با لیوانک‌هایی که دردست دارید ترکیب مناسبی بسازید. زنگ را به صدا دربیاورید تا در آخر با امتیاز بیشتر برنده شوید.بازیکنان در آن قرار نیست تا منتظر نوبت خودشان باشند، بلکه همه همزمان شروع به چیدن لیوان‌هایشان روی هم، با نهایت سرعت و دقت می‌کنند.

تصویرهای مختلف، با رنگ‌ها و ترکیب‌های متفاوت‌شان پیش روی شما هستند، با حریف‌های جدی و سرسخت. پس حواستان را جمع کنید! زنگ پیروزی کاپوچین فقط برای تیزترین چشم‌ها و سریع‌ترین دست‌ها به صدا در می‌آید.

 

چشم اندازهایی‌ از‌ تاریخ معاصر(4)

۵۸,۵۵۸ تومان

کتاب چشم اندازهایی‌ از‌ تاریخ معاصر(4) انقلاب بلشویکی، رویدادهای منجر به این انقلاب، پیامدهای آن، و تأثیری که در دنیای امروزی داشت بررسی می‌شود.انقلاب بلشویکی یکی از تأثیرگذارترین رویدادهای سیاسی قرن بیستم بود چرا که نه‌تنها در تاریخ روسیه بلکه در تاریخ سراسر دنیا تأثیر بسزایی داشت و رژیمی سرکوبگر به وجود آورد که هفتاد و چهار سال دوام آورد و در اتحاد شوروی و بخش‌های دیگر اروپا موجب رنج‌ های بی حد و حصر شد. اما فراتر از آن باعث ستیزه‌جویی فراگیری شد که به «جنگ سرد» معروف است. خطر جنگ هسته‌ای میان اتحاد شوروی و آمریکا که ده‌ها سال دنیا را تهدید می‌کرد هر دو جامعه را دستخوش تغییر کرد.

چشم اندازهایی‌ از‌تاریخ معاصر(5) استالینی‌‌

۵۶,۶۲۸ تومان

کتاب چشم اندازهایی‌ از‌تاریخ معاصر(5) استالینی‌‌ را شهربانو صارمی به فارسی برگردانده و به‌ تازگی از سوی انتشارات ققنوس منتشر شده است. امروزه در غرب ژوزف استالین را یکی از بی‌ رحم‌ ترین خودکامگان و جانیان تاریخ می‌شناسند، اما کسانی در روسیه هنوز او را به‌ دلیل قدرت بخشیدن به روسیه و پیروزی در جنگ جهانی دوم تحسین می‌کنند. حتی در غرب هم هنوز کسانی پیدا می‌شوند که طرفدار استالین باشند. در کتاب چشم‌اندازهایی از تاریخ معاصر جهان: تصفیه‌های گسترده استالینی، مؤلفان تحلیل‌های گوناگونی درباره دوران استالین در اتحاد شوروی و تأثیر پایدار رژیم او بر جهان امروزی ارائه می‌کنند.

حیات ذهن

۳۳۴,۱۲۵ تومان

خواننده در این کتاب با متفکری مواجه است که به سراغ تفکر رفته و درباره ی چیستی و چگونگی، خاستگاه و موجبات آن و جا و مکان متفکر می اندیشید و دیگران را به همراهی با خود در شناخت تفکر و نسبت شان با آن ترغیب می کند.

هانا آرنت طرح حیات ذهن را در قالب سه جلد ریخت: تفکر،اراده و داوری.
سه جلوه مهم حیات ذهن که «جمهوری ذهن» را تشکیل می‌دهند. متأسفانه مرگ آرنت در سال ١٩٧٥ مجال اتمام این طرح را از او گرفت. آرنت در این هنگام دو جلد اول را به پایان رسانده بود که پس از مرگش در سال ١٩٧٨ به چاپ رسید ولی از جلد سوم چیزی جز یادداشت‌هایی در کار نبود.

خودم می خوانم

۱,۷۷۴,۵۷۵ تومان

هدف از انتشار مجموعه كتاب هاي خودم می خوانم  ترويج كتاب خواني، افزايش لذت خواندن و ايجاد عادت به مطالعه در كودكان است. نوسوادانِ كلاس اول، به تدريج كه خواندن را مي آموزند و با شكل حروف و صداها و كلمه ها آشنا مي شوند؛ خواهند توانست نوشته هاي ساده ي غيردرسي را هم بدون كمك گرفتن از ديگران بخوانند.

همه‌ جای دنیا، ترویج خواندن، ایجاد عادت به مطالعه و مهارت در آن از ضروریات تعلیم و تربیت در دوره‌ی آموزش ابتدایی است.

در این مجموعه سعی شده تا با تصویرگری همراه با خلاقیت، آموزش همگام با مدرسه به کودکان ارایه شود. هماهنگی با نظام آموزشی مدارس، تنوع در شیوه های آموزشی، همکاری تصویر و کلام، آموزش پلکانی، آموزش گام به گام و یادگیری آسان از ویژگی های این مجموعه کمک آموزشی است.

دالان بهشت

۱۷۰,۷۷۵ تومان

کتاب دالان بهشت نوشته ی  نازی صفوی ، زندگی دختری به نام مهناز را روایت می‌کند که در خانواده ای بازاری، با سطح ثروت بالا و نسبتاً مرفه و در عین حال مذهبی به دنیا آمده است. او در سن پایین 17 سالگی اسیر احساسات و عشق خود شده و وارد رابطه‌ای عاشقانه با پسری از همسایه های خود با نام محمد می‌شود.

فضای فکری کلی و عمومی کتاب‌های این نویسنده اغلب واقع گرایانه بوده و با وضعیت زندگی بانوان در این روزها در ارتباط تنگاتنگی است. به عبارت دیگر زنان و زندگی آن‌ها مهم‌ترین موضوعات در کتاب‌های نازی صفوی است.

رام کردن سرمایه داری

۸۷,۹۱۲ تومان

کتاب رام کردن سرمایه داری، به بررسی سرمایه‌ داری و سود و زیان‌هایش برای جوامع انسانی می‌پردازد.امروزه تقریباً هر اقتصادی در جهان بر پایه سرمایه‌ داری سامان یافته است. اما درعین‌ حال، تقریباً همه‌ جا با ناامیدی و ناکامی و بدگمانی از سرمایه‌ داری یاد می‌کنند. جالب اینکه هیچ‌کدام از این نقدها تازه نیستند و از همان آغاز سرمایه‌ داری مثل سایه دنبالش بوده‌ اند.

سرمایه‌ داری بارآوری شگفت‌ آوری دارد، اما دو عیب بزرگ هم در آن هست: اول اینکه سرمایه‌ داری به‌طور نظام‌ مند مستعدِ نادیده گرفتن رنج کارگران است، مگر اینکه مرتب جلویش را بگیرند که چنین نکند. دوم اینکه ثروت شرکت‌ها اغلب از عرضه کالاهایی می‌آید که آدمی به آنها نیاز واقعی ندارد. چالش آینده در این است که چطور می‌توان از شیوه‌های انسانی و با رفتار درست با مردم و کره زمین پول درآورد و، همچنین، چطور می‌شود از فعالیت‌هایی پول درآورد که به اهداف والاتر آدمیان می‌پردازند.

سال بلوا

۱۳۵,۱۳۵ تومان

کتاب سال بلوا روایت زندگی دختری به‌نام نوشافرین است. نوشافرین نیلوفری دختر جناب سرهنگ نیلوفری است که به شهر سنگسر می‌اید تا زندگی خودش و دخترش را تغییر دهد. اما سرهنگ نمی‌داند قرار است چه اتفاقی برای زندگی‌اش بیفتد. داستان رمان سال بلوا در زمان جنگ جهانی دوم و حکومت رضاشاه پهلوی اتفاق می‌افتد و نویسنده شرایط سیاسی و اجتماعی کشور در این زمان را در قالب این داستان به خوبی روایت می‌کند. داستان بیش از هرچیز به این پرداخته است که زنان قربانیان همیشگی سنت‌ اند. قربانیانی که بیش از هرچیز زندگی و آینده‌ شان نابود شده است.

سررسید و تقویم 1403 نشر خوب

۱۵۴,۴۰۰ تومان

سررسید و تقویم 1403 نشر خوب

سمفونی مردگان

۱۶۲,۸۵۵ تومان

سمفونی مردگان داستان زندگی خانواده‌ی اورخانی است. پدر، جابر اورخانی یک تاجر موفق است که در کاروانسرا حجره‌ی آجیل‌فروشی دارد و با همسر و چهار فرزند خود در اردبیل زندگی می‌کند. فصل‌های سمفونی مردگان با موومان بیان شده است.یوسف پسر بزرگ خانواده است که از نظر پدر بچه‌ی خنگی است، پس از او دوقلوها آیدا و آیدین هستند و در آخر اورهان پسر کوچک خانواده که دردانه‌ی خانواده است. تضاد شدیدی میان‌ برادران‌ به چشم می‌خورد و سرانجام‌ یکی‌ قربانی‌ دیگری‌ است‌؛ اما سرنوشت‌ این‌ هابیل‌ و قابیل‌ معاصر متأثر از هزاران‌ رویداد تاریخی‌ معاصر است‌.

سنگ کاغذ قیچی

۱۷۷,۲۱۰ تومان

کتاب سنگ کاغذ قیچی چهارمین رمان آلیس فینی است که خیلی زود توانسته موفقیت رمان اول نویسنده را تکرار کند و به فهرست پرفروش‌های بین‌ المللی راه یابد. شخصیت‌های این رمان در فضایی برفی و وهم‌ آلود به‌ تدریج رازهای زندگی یکدیگر را کشف می‌کنند.زوجی که در مرکز این داستان قرار دارند، در حال گذراندن آخرهفته خود در ارتفاعات اسکاتلند هستند، با این احتمال که شاید بتوانند ازدواج ده ساله خود را از نابودی نجات دهند. آن ها همسایه ای مرموز و انزواطلب به نام رابین دارند که باعث وحشت آملیامی شود وقتی او می بیند که رابین پشت پنجره خانه ایستاده و به آن ها خیره شده است.

شطرنج استاندارد فدراسیون

۳۵۱,۶۴۸ تومان

شطرنج استاندارد فدراسیون کیان مدل استوانه ای، همراه با دفترچه آموزشی با جعبه ارائه می شود.

شطرنج کیان رتبه 1 شطرنج های فدراسیونی در ایران را دارد و بهترین شطرنج فدراسیونی در ایران است. طراحی مهره های کیان بر پایه ی مدل استانتون (Staunton)  می باشد و برای برگزاری مسابقات و بازی در باشگاه های ورزشی مناسب است، بطوری که اکثر مسابقات داخلی از این مهره ها استفاده می کنند. مدل کیفی شامل یک کیف  برزنتی و یک صفحه چرمی سبز رنگ  و همچنین32 مهره سیاه و سفید می باشد.

این صفحه شطرنج تایید اساتید مجرب شطرنج می باشد.همچنین به علت کیفیت ساخت بالا و قیمت به صرفه آن، پیشنهاد مناسبی برای دورهمی های خانوادگی و سفرهای تفریحی شما شطرنج دوست عزیز می باشد.

عادت های خوب عادت های بد

۱۴۷,۰۱۵ تومان

وندی وود در کتاب عادت های خوب عادت های بد، چگونگی به وجود آمدن عادت‌ها را توضیح می‌دهد. این کتاب مانند راهنمایی عملی‌ ست که به واسطه‌ی آن خواهید توانست عادت‌های منفی را کنار بگذارید و سطح کیفی زندگی خود بالا ببرید.

تصور ما این است که بیشتر کارهای روزمره را از روی فکر انجام می‌دهیم. بنابراین، هنگامی‌که می‌ خواهیم تغییری در زندگی‌مان ایجاد کنیم، تلاش می‌کنیم با فکر و حساب‌ و کتاب اهداف جدید مشخص کنیم، برنامه‌ریزی کنیم، اراده‌مان را قوی کنیم و دست به کار شویم؛ و البته بیشتر تلاش‌هایمان نیز به شکست می‌ انجامد.نویسنده معتقد است که، برخلاف تصور رایج، اغلب کارهای ما بدون فکر و از روی عادت‌ هایی است که در ذهنمان ریشه دوانده و بی‌ توجهی به همین نکته علت ناتوانی ما در ایجاد تغییر است.

عشق در زمان وبا

۲۸۲,۱۵۰ تومان

عشق در زمان وبا داستانی احساس است که بر قدرت عشق واقعی تاکید کرد. عاشقی یک بیماری در نظر گرفته شده است، بیماری‌ ای که می‌ توان آن را با وبا مقایسه کرد. فلورنتینو، جوانی لاغر اندام و نحیف از خانواده ای متوسط است. او فرزند نامشروع مردی است که صاحب یک شرکت کشتیرانی است. او در کودکی پدرش را از دست داده است و با مادرش که مغازه ای خرازی دارد زندگی می کند. در جوانی در تلگرافخانه مشغول کار می شود و وقتی برای رساندن یک تلگراف به خانه ای وارد می شود، با دیدن دختر خانواده (فرمینا) عاشق او می شود. فرمینا که مادرش را در کودکی از دست داده است با پدرش زندگی می کند و….

کارآگاهان وحشی

۴۳۸,۸۲۷ تومان

رمان کارآگاهان وحشی در سال 1998 منتشر شد. بولانیو این رمان را نامه‌ای عاشقانه به نسل خود دانسته و ایگناسیو اِچِواریا، برجسته‌ترین منتقد ادبی اسپانیا، از آن به‌ عنوان رمانی که بورخس می‌توانست بنویسد ستایش کرده است. از نگاه منتقدان ادبی، رمان‌های کارآگاهان وحشی و 2666 دو شاهکار بولانیو هستند که بر ادبیات جهان تأثیر گذاشته‌اند.
روبرتو بولانیو در بین مخاطبان فارسی‌زبان، به‌ویژه علاقه‌مندان ادبیات آمریکای لاتین، طرفداران بسیاری دارد و با انتشار کارآگاهان وحشی دوستداران او مجموعۀ کاملی از آثارش در اختیار خواهند داشت.

کتاب 4000 طرح یقه و جزئیات لباس

۴۶۵,۵۹۷ تومان

کتاب 4000 طرح یقه و جزئیات لباس اثر الیزابتا درودی که توسط مهسا زارع ترجمه شده است.

برای تبدیل شدن به یک طراح مد باید راهی طولانی را پشت سر بگذارید و در مسیر تبدیل شدن به یک طراح مد حرفه‌ای، ریزه‌کاری‌های مختلف آن را هم یاد بگیرید. بنابراین با یک یا دو سال تلاش، یادگیری هنر خیاطی، پارچه شناسی و دانستن روانشناسی رنگ‌ها یا هنر نقاشی نمی‌توانید به یکباره تبدیل به یک طراح مد شوید. در اصل باید گفت که این هنر آمیخته‌ای از تمام هنرها است، اما ویژگی‌های خاص خود را دارد و متمایز از آن‌ها محسوب می‌شود.

این کتاب منبع ارزشمندی برای طراحان و علاقه مندان به حوزه ی طراحی و مد می باشد.

کتاب آموزش شطرنج بابی فیشر

۳۰۰,۹۶۰ تومان

کتاب آموزش شطرنج بابی فیشر شامل بخش های مختلفی است که به صورت کامل مباحث شطرنج را پوشش می دهد. برای مثال، بخش هایی در مورد بازی با دیگر بازیکنان، تحلیل موقعیت های مختلف، چگونگی توسعه ارتش شطرنج، استفاده از تاکتیک های مختلف و غیره وجود دارد.

همچنین، این کتاب شامل مجموعه ای از بازی های مهم بابی فیشر است که به همراه تحلیل آنها قرار داده شده است. با مطالعه و بررسی این بازی ها، شما می توانید به دقت بیشتری در موقعیت های مختلف و استفاده از تاکتیک های مختلف برای بهبود بازی خود دست یابید.

بعد از یادگیری آموزشها و ترفندهای تکنیکی این کتاب تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان خواهید شد. بنابر این تمرینات کتاب را از ابتدا و به دقت و با پشتکار انجام دهید، موفق می شوید

کتاب برآمدن قاجار

۳۲۹,۶۷۰ تومان

کتاب برآمدن قاجار، تاریخ ایران از پایان عصر صفوی تا قتل آقامحمدخان قاجار را نشان می دهد.دکتر غلامحسین زرگری نژاد با زبانی روان و تحلیلی، علاوه بر روایت وقایع، به بررسی علل و عوامل پشت صحنه‌ی تاریخی که به ظهور و سقوط حکومت‌ها منجر شده، می‌پردازد. دوره‌ای که دکتر زرگری نژاد در این کتاب به تصویر کشیده است، دورانی است که ایران پس از دوران پرآشوب زندیه، به دست آقا محمد خان و تلاش‌های او برای بازیابی اقتدار ملی، به یک وحدت نوین سیاسی دست یافت. این تحقق، البته بدون چالش و خونریزی نبوده و کتاب به خوبی به توصیف و تحلیل این دوران می‌پردازد.

کتاب تئوری موسیقی

۲۱۹,۰۳۷ تومان

کتاب تئوری موسیقی یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه هنر موسیقی است که آموزش‌هایی را درباره تئوری موسیقی به علاقه‌مندان می‌دهد. اگر به تازگی به عنوان یک هنرجوی موسیقی و یا به عنوان یک فرد علاقه‌مند، به دنیای تئوری موسیقی وارد شده‌اید این کتاب حیطه‌های مختلفی را در این حوزه پوشش می‌دهد. از کشف مبانی ارزش زمانی نت‌ها و کسر میزان تا تحلیل موسیقی و اضافه کردن هارمونی به یک ملودی و …گرفته تا مطالعه‌ی فرم‌های استاندارد موسیقی، همه در کتاب حاضر گنجانده شده است تا شما بتوانید به راحتی نت‌ها را بخوانید، درک کنید و به شکل خلاقانه آهنگ‌های خاص خود را بنویسید و تنظیم کنید.

نویسندگان تلاش کرده‌اند تا این کتاب هم برای افراد مبتدی و هم افراد با تجربه منبع کامل و مفیدی باشد. به همین دلیل ابتدایی‌ ترین تمرین‌های تئوری موسیقی که هر فردی برای گسترش دامنه‌ی توانایی خود به عنوان موسیقی‌دان به آن نیاز دارد در این کتاب آورده شده است.

کتاب تاریخ هنر

۶۷۲,۲۱۰ تومان

کتاب تاریخ هنر یکی از مهم‌ترین آثار موجود در حوزه‌ی تاریخ هنر است که سیر تاریخی تکامل هنر را با زبانی شیوا و قابل‌فهم روایت می‌کند. این اثر در دانشگاه‌های معتبر دنیا تدریس می‌شود و به بیش از بیست‌وپنج زبان دنیا ترجمه شده است.در ایران، تاریخ هنر توسط نشر نی در سال 1379 به چاپ رسیده و ترجمه کتاب بر عهده علی رامین بوده است.

سیر کلی کتاب اینگونه تدوین شده که ابتدا کار خود  از هنر ماقبل تاریخ و فرهنگ‌های بومی آغاز می‌کند و سپس نگاهی به هنر در یونان و روم دارد. پس از آن به بررسی هنر اروپای مرکزی پرداخته و در آخر هنر اواخر قرن 18 و اوایل قرن 19 میلادی در آمریکا، انگلستان و فرانسه را مورد توجه قرار داده است.

 

کتاب تویی به جای همه

۱۹۷,۰۱۰ تومان

کتاب تویی به جای همه به زندگی امام سجاد (علیه السلام) پرداخته است. امامی که به زعم نویسنده در نگاه شیعیان مظلوم و مهجور باقی مانده است و با تصوراتی غلط در اذهان عموم جاافتاده است.

ما نفهمیدیم پسر حسین، آن تشنه لب غلتیده در خون، سی و چهار سال بعد از آن کشتار ددمنشانه و وحشیانه‌ کجا بود، چه کرد و چگونه زیست؟

تنها مرد یک قبیله را، که یک تنه و دست تنها اما عالمانه و امیدوارانه، صدها داغدیده و مصیبت چشیده را اداره کرد و ده‌ها واقعه‌ی خصمانه و فتنه‌گرانه را مدیریت، ندیدیم و نشان ندادیم.

ما ندانستیم…. اما راه دانستن همیشه و هنوز باز است.
اکنون سجاد اینجاست.
میان سطور همین کتاب

کتاب حشاشین

۴۸۶,۴۸۶ تومان

رمان حشاشین به حوادث واقعی و تکان دهنده ای می پردازد که در مکان های مقدس روی داده است.همه سرنخ‌ها به‌ شهر رُم‌ و به‌ آرشیو محرمانه واتیکان‌ ختم‌ می‌شود. ماجرا ریشه‌ در گذشته‌های‌ دور دارد. در دورانِ رنسانس‌ و در سال‌ های‌ حکومت پاپ‌ های‌ مخوف خاندانِ بورجا گروهی‌ قاتل‌ حرفه‌ای‌ وجود داشت‌ که‌ تنها در شرایط «خاص‌» و به‌ دستور شخص‌ پاپ‌ برای‌ انجام‌ مأموریت‌ های‌ «ویژه‌» دست‌ به‌ کار می‌شد. آیا اکنون‌ شیوخ‌ کلیسیا دوباره‌ این‌ گروه‌ مخوف‌ را زنده‌ کرده‌ و به‌ «مأموریت‌» فرستاده‌اند؟ آیا واتیکان‌ منافع‌ ویژه‌ای‌ دارد که‌ برای‌ حفظ آن‌ از ارتکاب قتل‌ هم‌ ابا نمی‌کند؟

کتاب دایره المعارف مصور آفرینش

۲,۳۷۶,۰۰۰ تومان

در کتاب دایره المعارف مصور آفرینش بیش از 6000 گونه مختلف از موجودات زنده معرفی شده‌اند و همین گستردگی و تنوع، میکروب‌ها تبدیل می‌کند. منبعی که هیچ دانش‌آموز، دانشجو یا علاقه‌مند به دانش طبیعی از آن بی نیاز نیست. تمام نمونه‌های معرفی شده در این کتاب، اعم کانی‌ها و جان‌داران، همراه با تصویرهایی شگفت‌انگیز معرفی شده‌اند. تصویرهایی که لذت مطالعه این کتاب را چندین برابر و هم‌پایه با کشف و شهود زنده در دل طبیعت می‌کند.

در این دانشنامه‌مصور که از نشر سایان است، نویسنده اثر مرجع آن، کاترین هنسی با دیدگاهی علمی به مسأله آفرینش نگریسته است و نگاه شمارا به پدیده های روزمره طبیعت، به رویش یک جوانه در شیار آسفالت و تولد یک بچه گربه کوچک، تغییر خواهد داد.

کتاب درک عکس

۸۷,۹۱۲ تومان

جان برجر نویسنده ی کتاب درک عکس در سال ۱۹۲۶در منطقه‌ی هکنی لندن به دنیا آمد. وی در مدارس هنری تحصیل کرد و سپس به کشیدن نقاشی و آموزش آن پرداخت.
دیدگاه‌های جامعه‌شناسانه و سازش‌ناپذیر برگر در مورد آثار هنری، او را به یکی از مطرح‌ترین و بانفوذترین منتقد هنری تبدیل کرده است. نویسنده‌ای که سوزان سونتاگ او را هنرمند و متفکری برجسته خوانده است.
جان برجر به خاطر آثارش، جوایز بین‌المللی بسیاری کسب کرده. وی در سال ۲۰۰۸ به خاطر رمان «از آ به خ»، در فهرست اولیه‌ی نامزدهای جایزه‌ی «من بوکر” قرار گرفت. برجر، قبلاً جایزه‌ی بوکر ۱۹۷۲ را برای رمان «جی»(G) دریافت کرده بود.

کتاب دنیای این روزای من

۲۶۱,۰۰۰ تومان

کتاب دنیای این روزای من مجموعه‌ای از ترانه‌های عاشقانه‌ی روزبه بمانی است که درسال 1395 توسط انتشارات نگاه به چاپ رسیده است. این کتاب تاکنون ۶ بار تجدید چاپ شده است. این کتاب متشکل از ۲۵۰ ترانه عاشقانه که او در پانزده سال اخیر سروده است. نام یکی از ترانه های آن همنام اسم کتاب است که قبلاً توسط داریوش اقبالی در آلبومی به همین نام منتشر شده است.

او همچنین گفته است در آینده قصد دارد ترانه های اجتماعی اش را در مجموعه ای دیگر منتشر کند.به گفته خودش علاقه ای به خوانندگی ندارد و تنها در جوانی وسوسه برخی ترانه ها وی را به خوانندگی ترغیب می کرد.

کتاب راهنمای موثر فروش

۱۰۷,۸۱۱ تومان

کتاب راهنمای موثر فروش خواننده را با روش هایی برای توسعه فروش آشنا می کند تا بتواند تفکرات خود را اصلاح، مهارت های لازم را کسب کرده و جعبه ابزار لازم در این مسیر را دراختیار داشته باشد.

به تنها راهنمای فروشی که در زندگی به آن نیاز دارید نوشته‌ی آنتونی یانارینو خوش آمدید. سخت می‌توانید مشابه این کتاب یا نظیر این نویسنده پیدا کنید؛ نویسنده‌ای که حقیقتاً مایل باشد حقیقت را با خوانندگان خود در میان بگذارد. در این کتاب، به جای گفتن آنچه دوست دارید بشنوید و ارائه‌کردن یکی دیگر از آن نقشه‌های «به سرعت ثروتمند شوید» یا «کربوهیدرات رژیم غذایی خود را دو برابر کنید و بدون ورزش لاغر شوید»، آنتونی لایه‌های سطحی را کنار می‌زند تا حقایق عمیق‌تری را به خوانندگان خود ارائه نماید؛ حقایقی نظیر این که در عرصه‌ی فروش افراد موفق چه کسانی هستند، چرا این افراد برنده می‌شوند، و چگونه به این مهم دست می‌یابند.

کتاب زندگی نامرئی ادی لارو

۳۱۱,۰۰۰ تومان

کتاب زندگی نامرئی ادی لارو نوشته‌ی ویکتوریا شواب، رمانی فانتزی تاریخی است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این کتاب داستان زنی جوان فرانسوی به نام ادی لارو را دنبال می‌کند که در سال ۱۷۱۴ با تاریکی معامله‌ای می‌کند و در ازای جاودانگی، نامرئی می‌شود.

ادی در طول سه قرن گذشته، زندگی پرفراز و نشیبی را تجربه می‌کند. او در مکان‌های مختلف زندگی می‌کند، عاشق می‌شود و دوستان پیدا می‌کند، اما هیچ کس نمی‌تواند او را به یاد آورد، زیرا تاریکی خاطراتش را از ذهن دیگران پاک می‌کند.

تنها کسی که ادی را به یاد می‌آورد، مردی به نام هنری است که در سال ۲۰۱۲ با او ملاقات می‌کند. هنری که به دنبال راز جاودانگی است، با ادی دوست می‌شود و با او به سفری پرمخاطره برای یافتن راهی برای شکستن نفرین ادی می‌رود.

کتاب زندگی و خاطرات متیو پری

۱۵۶,۱۰۳ تومان

کتاب زندگی و خاطرات متیو پری، زندگی‌نامه‌ای فراموش‌نشدنی است که شخصی و در عین حال شگفت‌آور است و دستی است که برای یاری به سمت افرادی دراز شده که برای ترک اعتیاد می‌جنگند. کتابی صددرصد صادقانه، تکان‌دهنده و بسیار خنده دار که طرفداران متیو منتظرش بودند.

زندگی‌نامه‌ای که در آن ما را با خود به سفری از رویاهای دوران بچگی تا شهرت و اعتیاد و بهبودی پس از آن می‌برد. متیوی پنج‌ساله قبل از این‌که مدام به بیمارستان برود یا در مراکز بازپروری بستری شود، به خاطر جدایی پدر و مادرش مدام بین مونترال کانادا و لس‌آنجلس در رفت‌و‌آمد بود. متیوی چهارده‌ساله ستاره‌ی تنیس کانادا بود، و متیوی بیست‌و‌چهارساله برای بازی در محبوب‌ترین سریال تاریخ به نام فرندز انتخاب شد و این جایی از زندگی اوست که همه‌چیز تغییر می‌کند، او دیگر چندلر سریال فرندز است. که طنزی منحصربفرد و ویژه را در این سریال به نمایش می‌گذارد.

کتاب شاه جنگ ایرانیان جنگ خشایار شاه با یونانیان

۱۰۷,۶۶۲ تومان

کتاب شاه جنگ ایرانیان جنگ خشایار شاه با یونانیان

کتاب فال ورق تاروت

۱۷۳,۹۵۰ تومان

کتاب فال ورق تاروت اثر آرتور ادواردویت و با ترجمه نرجس زندی به چاپ رسیده است.

تاروت تعدادی کارت مخصوص بازی می باشد که از وسط قرن پانزده میلادی در مکان های مختلف اروپا مثل ایتالیا و غیره برای بازی ورق مورد استفاده می شده است. بعد از قرن هجده تا الان طرفداران آن و کاوشگران رازها و دانشهای پنهانی ورق های تاروت را ، وسیله ای جهت پیش گویی و گذرگاهی در مسیر ذهن میدانند.

ورق های تاروت از چهار دسته خال که شامل ده کارت دارای شماره می باشد و چهار کارت عکس دار می باشد. همچنین تاروت بیست و یک خال حکم و یک کارت به نام دلقک دارد با توجه به نوع بازی، دلقک می تواند بی نقش باشد و یا بالاترین نقش را داشته باشد.

کتاب فرهنگنامه تصویری مد

۳۵۶,۴۰۰ تومان

کتاب فرهنگنامه تصویری مد گروه فیشر به عنوان شاهدی بر فداکاری، تخصص و اشتیاق این تیم به مد است. نویسندگان از طریق تحقیقات دقیق و ارائه جذاب بصری خود، یک راهنمای مرجع استثنایی ایجاد کرده اند که فراتر از زمان است و به عنوان منبع الهام برای علاقه مندان به مد و حرفه ای ها عمل می کند. همانطور که صنعت مد به تکامل خود ادامه می دهد، کتاب گروه فیشر یک همراه ضروری باقی خواهد ماند و بینش های ارزشمندی را در مورد دنیای مد در حال تغییر ارائه می دهد.

دانشجویان مد، طراحان، استایلیست ها و علاقه مندان این کتاب را به عنوان ابزاری ضروری برای گسترش واژگان مد و تعمیق درک خود از اصطلاحات این صنعت پذیرفته اند.

کتاب قوانین آئین دادرسی کیفری 1402

۱۱۱,۸۵۰ تومان

کتاب قوانین آئین دادرسی کیفری 1402 نوشته جهانگیر منصور توسط انتشارات دیدآور به چاپ رسیده است.

در این کتاب قانون آرا وحدت رویه هیات عمومی دیوان عالی کشور و نظریات مشورتی اداره حقوقی مرتبط با قانون آیین دادرسی کیفری ارائه شده است.

 

کتاب مایزلیس تئوری بنیادی شطرنج

۲۱۰,۸۷۰ تومان

کتاب مایزلیس تئوری بنیادی شطرنج یکی از کتاب های معروف و مفید در حوزه شطرنج است. این کتاب به عنوان یکی از منابع اساسی برای آموزش و یادگیری اصول اساسی بازی شطرنج استفاده می شود.

در این کتاب، مایزلیس به صورت جامع و کامل به تمام جوانب بازی شطرنج پرداخته است، از جمله بازی با شروع کلاسیک، بازی بازها در طول بازی، نحوه ی حرکت قطعات، استراتژی های ابتدایی، تاکتیک های پایه و سایر مباحث مهم دیگر.

کتاب تئوری بنیادی شطرنج به زبانی ساده و قابل درک نوشته شده است و برای هر بازیکن شطرنجی از هر سطحی قابل استفاده است. به طور کلی، این کتاب به عنوان یکی از منابع اساسی و معتبر برای آموزش شطرنج، بسیار مفید و موثر است.

کتاب تئوری بنیادی شطرنج شامل 14 فصل است و هر فصل به یکی از مباحث مهم شطرنج اختصاص داده شده است.در هر فصل، نویسنده با استفاده از تمرینات و مثال های عملی، مباحث را به شکلی روان و قابل فهم برای خواننده شرح می دهد. همچنین، در انتهای هر فصل، تمریناتی با سطح مختلف سختی برای تمرین و تثبیت مطالب آموزشی قرار داده شده است.

کتاب مبانی طراحی گرافیک

۲۹۴,۰۰۰ تومان

کتاب مبانی طراحی گرافیک درباره ی کاربرد اصول ادراک بصری است تا به تمرین ارتباطات تصویری کمک کند.مطالعه دربارهٔ طراحی گرافیک باید با کاربرد مبانی و نظریه‌های طراحی پایه آغاز شود. ویژگی مسائل طراحی گرافیک این است که با اطلاعاتی دربارهٔ چگونگی درک و شکل‌گیری یک سطح دوبُعدی در هم آمیخته است. در این کتاب، در عین حال که اصطلاحات و تکنیک‌های طراحی گرافیک را یاد می‌گیرید، می‌آموزید که آن‌ها تا چه حد با نظریه‌های پایهٔ طراحی دوبُعدی ـ که در مقاطع قبلی یاد گرفته‌اید ـ ارتباط دارند.

 

کتاب مجموعه قوانین و مقررات مالیاتی 1402

۳۶۱,۳۵۰ تومان

کتاب مجموعه قوانین و مقررات مالیاتی 1402 به انضمام آیین نامه ها، بخشنامه ها، دستورالعمل ها، دادنامه های هیأت عمومی دیوان عدالت اداری و آرای شورای عالی مالیاتی

  • قانون مالیات های مستقیم
  • قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1387/2/17 و 1400/3/2
  • قانون پایانه های فروشگاهی و سامان مودیان
  • احکام مالیاتی قانون دائمی برنامه های توسعه کشور
  • احکام مالیاتی قانون برنامه پنح ساله ششم توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی
  • نصاب های جدید مالیاتی
  • احکام مالیاتی سایر قوانین
  • احکام مالیاتی قانون بودجه سال 1401 و 1402
  • پرکاربردترین بخشنامه ها، آیین نامه ها و دادنامه های هیأت عمومی و تخصصی دیوان عدالت داری برای تنظیم لوایح مالیاتی

کتاب مستطاب آشپزی

۱,۷۹۸,۰۰۰ تومان

کتاب مستطاب آشپزی کتابی متفاوت از دیگر کتاب های آشپزی است چرا که خواندن تنها نثر آن نیز شما را سر ذوق می اورد. شما علاوه بر دستور پخت با مکاتب آشپزی جهان یعنی مکتب های آشپزی ایرانی، چینی، رومی، هندی، ترکی، عربی، اسپانیایی، ژاپنی، ایتالیایی، فرانسوی و روسی آشنا می شوید. در لابه لای مطالب کتاب، خواننده اطلاعاتی را درباره ی پیشینه ی خوراکی ها و سبک های مختلف پخت هر غذا دریافت می کند.

کتاب نظریه های یادگیری چشم اندازی تربیتی

۲۰۱,۹۶۰ تومان

نویسنده در کتاب نظریه های یادگیری چشم اندازی تربیتی، تلاش کرده است دانشجویان را با اصول و مفاهیم و یافته های پژوهشی نظریه های اصلی یادگیری و به ویژه آن هایی که به آموزش و پرورش ارتباط زیادی دارند آشنا سازد. تاکید اصلی این کتاب بر نظریه های شناختی با تأکید سازنده گرایی است که بر ساخت دانش، باورها، مهارت ها و راهبردهای یادگیرنده گان تاکید می کنند، با این حال نظریه های رفتاری نیز در این کتاب مورد بحث قرار گرفته است.

از ویژگی های اصلی این کتاب نسبت به سایر کتابهایی که در این زمینه نگاشته شده است این می باشد که در فصل های گوناگون این کتاب کاربردهای مختلف اصول یادگیری در محیط های آموزشی در قالب مثال ها نمونه ها و سناریو های مورد بررسی و بحث قرار گرفته است.

کتاب هشت هزار سال تاریخ پوشاک اقوام ایرانی

۴۶۰,۵۰۰ تومان

کتاب هشت هزار سال تاریخ پوشاک اقوام ایرانی اثر مهرسا غیبی توسط انتشارات هیرمند به چاپ رسیده است.

 

کتاب هل اول

۲۵۱,۲۰۰ تومان

کتاب هل اول رازها و رمزهای خلق، حفظ و رشد ثروت در ایران

چه فقیر و چه پولدار همه نگران پول هستند. فقیر نگران پول درآوردن و پولدار نگران این‌که چگونه از پولش محافظت کند. اما چه کسی می‌خواهد نگران پول باشد؟ هیچ‌کس!
این کتاب منحصربه‌فرد است، چرا که کتابی برای پایان دادن به نگرانی شما برای پول درآوردن و پایان تشویش برای حفاظت از ثروتتان در یکی از پرنوسان‌ترین اقتصادهای جهان یعنی اقتصاد ایران است.
این کتاب برای خواندن نیست، برای عمل کردن است. اگر به رازها و رمزهای این کتاب عمل کردید، هُل اول به دوچرخه‌ی مالی شما داده می‌شود و بدون زمین خوردن و از دست دادن زمان یاد می‌گیرید در این فضای بی‌ثبات چطور باید زندگی خود را با آرامش بسازید، البته بدون این‌که زندگی دیگران را خراب کنید. دقیقاً همان‌طور که دوچرخه‌سواری را یاد گرفتید!
این کتاب برای همه‌ی افراد با هر سطحی از سواد مناسب است. اگر هیچ چیز از اقتصاد نمی‌دانید این کتاب به شما کمک می‌کند تا پایه‌های اقتصاد و سواد مالی را درست در ذهن خود بنا کنید. اگر هم تجربه‌ی بیشتری دارید یا سرمایه‌گذار ماهری هستید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را به‌نحو محسوسی بهبود بخشید.

کیف کتاب قاصدک حواستو جمع کن جلدهای 1 تا 12

۲۸۶,۱۱۰ تومان

کیف کتاب قاصدک حواستو جمع کن جلدهای 1 تا 12 مناسب برای مهدکودک ها و پیش دبستانی‌هاست.

هدف این مجموعه پرورش توانایی های زیر در کودکان است :

تشخیص و ارتباطات، شکل شناسی،تمرکز و دقت، تفاوت ها و تشابهات،آشنایی با کاربرد وسایل، مفاهیم علوم و طبقه بندی گیاهان و جانوران، ارتباط با محیط اطراف، مفاهیم ریاضی، هماهنگی چشم و دست و…

مجله بخارا 161 فروردین و اردیبهشت1403

۱۴۶,۵۲۰ تومان

مجله بخارا 161 فروردین و اردیبهشت1403 توسط انتشارات بخارا به چاپ رسیده است.

مجموعه فلسفه استنفورد (4‌) فلسفه‌‌‌ ی‌ دین

۱۱۸,۸۰۰ تومان

فلسفهٔ دین بررسی فلسفی موضوعات و مفاهیم اصلی مطرح شده در سنت‌های دینی است. این شاخه از فلسفه تمام حیطه‌های اصلی فلسفی را در بر می‌گیرد: متافیزیک، معرفت‌شناسی، منطق، فلسفهٔ اخلاق و ارزش‌ شناسی، فلسفهٔ زبان، فلسفهٔ علم، حقوق، جامعه‌شناسی، سیاست، تاریخ و غیره. فلسفهٔ دین همچنین شامل پژوهش در باب اهمیت دینی رخدادهای تاریخی (مانند هولوکاست) و ویژگی‌های عام جهان هستی (مانند قوانین طبیعی، پیدایش حیات ذی‌شعور، گواهی گسترده در باب امور واجد اهمیت دینی و غیره) است.

مجموعه کتاب تام گیتس جلد 1 تا 5

۳۹۳,۰۰۰ تومان

مجموعه کتاب تام گیتس ، مجموعه داستان‌های مصور طنز برای کودکان است که توسط لیز پیشون نوشته و تصویرگری شده است. این مجموعه حول محور ماجراهای تام گیتس، پسر بچه‌ای باهوش اما بی‌نظم می‌چرخد که در مدرسه با چالش‌هایی روبرو می‌شود.

این کتاب‌ها به خاطر طنزشان، استفاده از کاریکاتور و تصاویر جذاب، و لحن صمیمی‌شان که با کودکان هم‌ذات‌پنداری می‌کند، محبوب هستند.

کتاب‌های تام گیتس به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و جوایز متعددی از جمله جایزه خنده‌دار رولد دال را کسب کرده‌اند.آنها برای کودکان 8 تا 12 سال مناسب هستند.

 

مرگ یاری

۵۵,۶۸۷ تومان

مرگ یاری درباره مرگ ناگهانی پسر جوانی است که سرشار از زندگی بوده. این مرگ توسط راویان مختلف که خاطره و تصویری از او دارند در کتاب روایت شده است. نوع نگاه و مطرح شدن زوایای مختلف این واقعه از حقیقت پرده‌برداری می‌کند.قضاوت انسان‌ها نسبت به یکدیگر و تاثیری که می‌تواند روی زندگی افراد داشته باشد درونمایه «مرگ‌ یاری» را تشکیل می‌دهد.تکتم توسلی، در این اثر خود با انتخاب چندین راوی برای پیشبرد داستانش، نه‌تنها به‌ زیبایی از عهدۀ روایت منسجم داستان برآمده که بر جذابیت آن هم افزوده است.

ملت عشق

۲۶۷,۳۰۰ تومان

کتاب ملت عشق داستان دلدادگی و رهایی است. داستان زندگی آرام و یکنواخت زنی در غرب است که درگیر اندیشه‌های عرفانی شرق می‌شود. «الا روبینشتاین» چهل‌ ساله در بیست سال اخیر همه‌ زندگی‌اش را با توجه به زندگی زناشویی‌اش تنظیم کرده بود. تنها دلیل و عاملی که سمت و سوی زندگی‌اش را تعیین می‌کرد، خانه و آسایش خانواده‌اش بود. تا اینکه بعد از بیست سال زندگی مشترک یک روز صبح خود را از بند این زندگی آزاد کرد و تک‌ و تنها به سفری رفت که پایانی نامعلوم داشت. شاید عشق تنها دلیلی بود که «الا» را از زندگی آرام و تکراری‌ اش جدا کرد و در مسیری متلاطم قرار داد.

نقد عقل محض

۴۱۱,۴۰۰ تومان

سنجش خرد ناب یا نقد عقل محض یا نقد اول نخستین کتاب از سه‌ گانهٔ فلسفه انتقادی از ایمانوئل کانت است که اولین‌ بار در سال ۱۷۸۱ چاپ شد. این کتاب مهم‌ترین اثر کانت است و دربارهٔ ویژگی‌های عقل و توان آن در شناخت متافیزیک است.

کانت در این کتاب به بررسی و تقسیم‌ بندی مقولات شناخت و نیز بررسیِ محسوسات، ادراک و عقل محض پرداخته‌ است. او در این کتاب عقل، محسوسات و ادراک، و ویژگی‌های عقل محض در شناخت متافیزیکی را شرح داده‌ است. وی استدلال می‌کند که فاهمه انسان، منشأ قوانین عمومی طبیعت است که تشکیل‌دهنده همه تجربه ماست و عقل انسان است که قانون اخلاقی را به ما می‌دهد که این قانون، مبنای ما برای باور به خدا، آزادی و جاودانگی است.

یاد او

۱۳۸,۶۴۰ تومان

کتاب یاد او اثر کالین هوور و ترجمه اسماعیل حسینی

مادر جوانی برای به دست آوردن جایی در زندگی فرزندش می جنگد. اما آیا جایی برای او وجود دارد؟ کنا رووان بعد از گذراندن پنج سال در زندان به جرم ارتکاب یک اشتباه مصیبت بار ، به امید دیدن دختر چهارساله اش به همان شهر بر میگردد که در آن مرتکب این اشتباه شده است. اما از قرار معلوم ، بازسازی پل هایی که پشت سرش خراب کرده ممکن نیست. کنا هر چقدر هم سخت تلاش می کند تا خودش را نشان دهد، همه کسانی که با دخترش در ارتباط هستند در را به رویش می بندند.