نمایش 1–12 از 128 نتیجه

33 استراتژی جنگ

۴۱۰,۱۸۳ تومان

33 استراتژی جنگ به بیان دستورات راهبردی که فرماندهان بزرگ در طول تاریخ مورد استفاده قرار می داده اند، پرداخته و آن ها را در قالب دستورات عملی ساده ای بیان کرده است. بی شک استراتژی های مطرح شده در کتاب سی و سه استراتژی جنگ برای افرادی که در پی کسب موفقیت در تمام حوزه های زندگی از جمله کسب و کار، روابط اجتماعی و زندگی شخصی اند ، کارساز خواهد بود. کافی است این کتاب را بخوانید تا بر رقبای خود پیروز شوید؛ زیرا زندگی روزانه و دنیای کسب و کار شباهت بسیاری با میدان نبرد دارد و در آن رقبا برای کسب منافع شخصی بیشتر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

انسان و انتخاب دشوار

۵۸,۶۰۸ تومان

کتاب انسان و انتخاب دشوار درباره ی یکی از سبک های زندگی که در حقیقت گریز از مسئولیت پذیری نام دارد و افراد بسیاری از جامعه در اغلب اوقات بر آن استوارند نگارش شده تا ضمن تشریح و نمودار ساختن مولفه های این الگوی ناپسند رفتاری چگونگی فائق آمدن بر آن و در مقابل پذیرش مسئولیت را آموزش دهد و راه را برای رشد و نمو جامعه ای شایسته با شهروندانی مسئول فراهم آورد.

 

بیداری(دنیای‌ درون‌ و‌ بیرون‌ خود‌ را‌ تغییر‌ دهید)

۱۸۱,۷۶۴ تومان

کتاب بیداری(دنیای‌ درون‌ و‌ بیرون‌ خود‌ را‌ تغییر‌ دهید) نوشته ی آنوشا

وقتی توی مغزمون پر از همهمه و شلوغی کارهای روزمرست, وقتی زندگی روی شونه هامون سنگینی می کنه و باعث می شه هزار و یک فکر با ربط و بی ربط داشته باشیم, وقتی کاسه صبر و طاقتمون لبریز می شه یا حتی وقتی کسی نیست که چهار کلام باهاش درد و دل کنیم تکلیفمون چیه؟ باید به کجا پناه ببریم؟

نوشتن از اتفاقات روزمره, احساسات, خشم ها, ناراحتی ها, دل خوشی ها, آرزوها و … همیشه راهگشاست. صفحه سفید کاغذ, با آغوش باز, ما و حرف هامون رو می پذیره و اصلا و ابدا قضاوتمون نمیکنه.

تکه هایی از یک کل منسجم

۱۹۹,۹۸۰ تومان

کتاب تکه هایی از یک کل منسجم مجموعه‌ یادداشت‌های کوتاهی است که با زبانی ساده و گویا و خالی از اصطلاحات تخصصی روان‌ شناسی، چکیده‌ ای از نظریات و مفاهیم این علم را برای مخاطب خلاصه کرده است. اگر برای شنیدن جملاتی شبه‌ دستوری که نویدبخش یک زندگی آرام ‎‌ترند، آماده‌اید، این کتاب را تهیه کنید و بگذارید برایتان از دردها و گره‌های روان آدمی صحبت کند. کوتاه بودن این یادداشت‌ ها خوانش کتاب را راحت‌ تر می‌کند.

چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم

۲۰۳,۰۱۴ تومان

مگان دیواین، متخصص و مشاور سوگ در کتاب چگونه رنجی را که نمی‌توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم ، راه‌های جدید و خلاقانه‌ ای را برای تحمل راحتتر سوگ و غم ارائه می دهد.

هیچ‌ چیز قرار نیست سوگتان را برطرف کند، نه این کتاب‌ و نه هیچ منبع دیگری. برطرف‌ شدن سوگ چیزی نیست که دنبالش می‌گردیم. ما به دنبال همراهی، پذیرش و ابزارهایی هستیم که این سوگ را در ذهن و دلتان تنها کمی تسکین ببخشند.

از نظر ما تنها دو گزینه برای سوگ وجود دارد: می‌توانی از آن عبور کنی و خود را به طرف دیگر بکشانی تا اندوه پایان یابد و دوباره خوشحال باشی یا می‌توانی در آن اندوه گیر بیفتی، خود را در اتاقی تاریک زندانی کنی، تنها بمانی و در گوشه‌ای به خود بلرزی.

چگونه شخصیت سالم تر بیابیم

۲۵۲,۴۵۰ تومان

کتاب چگونه شخصیت سالم تر بیابیم اثر وین دایر

نقطه شروع برای پیدا کردن خودتان آن است که بدانید دنیا و دخالت های ما در آن اتفاقی نیست. همه آنچه در دنیاست سرشار از آگاهی و دارای نام است و به همین علت است که سیاره ها دور مدار می گردند؛ کهکشان ها در جای خود باقی می مانند، گیاهان جوانه می زنند، گل ها باز می شوند و شما نفس می کشید، راه می روید و فکر می کنید. هوشیاری نهانی در هر چیز و هر کجا وجود دارد. نمی توانید آن را در بر بگیرید یا ببینید و استشمام کنید اما می دانید نیروی خارجی که مواد و دنیای مادی را کنترل می کند محدود است. یعنی تنها مقداری اکسیژن، هیدروژن و کربن وجود دارد. زمانی که ته بکشند جایی برای دستیابی به آن ها وجود ندارد. همه عناصر مادی شناخته شده توسط دانشمندان و مطالعه شده توسط دانش پژوهان در هر جایی از سیارات محدود است و همه چیز در دنیای آشکار ما از همین عناصر محدود ساخته شده است.

چگونه کمال گرا نباشیم؟

۱۲۶,۵۲۲ تومان

نویسنده‌ ی کتاب چگونه کمال گرا نباشیم از راهی می‌گوید که برای کنار گذاشتن کمال‌گرایی رفته است و تجربیات خود را با شما در میان می‌گذارد. ماجرا از زمانی آغاز شد که هدف بزرگی مانند 50 حرکت شنای روی زمین را کنار گذاشت و هدف خود را به بخش‌ها و لقمه‌های قابل هضم‌ تری تقسیم نمود. او ایده‌آل‌ترین شرایط را رها می‌کند؛ یعنی به جای رفتن به باشگاه، ورزش خود را در خانه و روی تخت‌ خوابش انجام می‌دهد.

به عبارتی می‌توان چنین برداشت کرد که گایز سطح توقع خود را از ایده‌آل به معمولی پایین آورد تا فعالیت‌های مورد نظر را هر روز ادامه دهد و آن را به عادت هر روزه‌ی خود تبدیل کند. این نویسنده خرده‌ عادت‌ها را راه حل اصلی مشکل بزرگی مانند کمال‌گرایی می‌داند و با استفاده از این شیوه زندگی خود را دگرگون ساخت.

خرده عادت‌ ها

۱۴۲,۸۵۷ تومان

کتاب خرده عادت‌ ها درباره‌ ی‌ اصول بنیادی رفتار انسانی است؛ اصول دیرپایی که می‌توانید سال‌ها به آن‌ها تکیه کنید، ایده‌هایی که می‌توانید با آن‌ها کسب‌ و کاری راه بیندازید، خانواده تشکیل بدهید و زندگی بسازید.
بااین‌ که برای ایجاد عادت‌های بهتر، بیش از یک راه وجود دارد، این کتاب بهترین راهی را توصیف می‌کند که می‌شناسم؛ رویکردی که صرف‌نظر از نقطه‌ی شروع و چیزی که می‌خواهید تغییرش بدهید، مؤثر خواهد بود. استراتژی‌هایی که ارائه می‌کنم، برای هرکسی که به‌ دنبال سیستم گام‌ به‌ گام برای پیشرفت می‌گردد، مفید است؛ خواه اهداف او حول‌ و حوش سلامتی، پول، بهره‌وری، روابط یا همه‌ی این موارد باشد یا خیر. تا زمانی که بحث بر سر رفتار انسانی است، این کتاب می‌‌ تواند راهنما باشد.

خودت باش دختر

۱۱۷,۱۱۷ تومان

کتاب خودت باش دختر از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون و نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۸ است که با نگرش مستقیم بر سبک زندگی زنان و دختران نوشته شده است. اگر بخواهیم محتوای این کتاب را در یک جمله خلاصه کنیم این کتاب درباره‌ی خودباوری و مسئولیت‌پذیری لازم برای شادی و رضایت در زندگی زنان و دختران نوشته شده است. در این کتاب پرو تو تایپ‌ ها و تصاویر قالبی شکل گرفته توسط جامعه، رسانه و خانواده از زندگی یک زن مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس الگوی طبیعی و خوشبختانه‌ ای دیگر از زندگی ترسیم و معرفی می‌شود.

دروغ هایی که به خود می گوییم

۱۱۳,۴۰۴ تومان

کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم (چطور با حقیقت مواجه شویم،خود پذیرا باشیم،و زندگی بهتری بیافرینیم)

همه ما به خودمان دروغ می‌گوییم تا از درد در زندگی‌مان اجتناب کنیم.از این رو، همه به عنوان آدم‌هایی ناقص و ناکامل با هم برابریم؛ پس می‌توانیم با شأن برابر با هم گفتگو کنیم و موظف به بیان حقایق به خود و دیگران هستیم.با این کار، یعنی دیدن دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم و مواجهه با حقایقی که از آنها اجتناب می‌کنیم، راهی را برای زیستن در حقیقت و با یکدیگر می‌یابیم.

شنیدن حقیقت از دیگری به معنا ی تسلیم او شدن نیست، بلکه به این معناست که به چیزی بزرگتر تسلیم شده ایم: حقیقت.ما در زندگی راه‌هایی را می‌پیماییم که دروغ‌هایمان مشخص کرده‌اند و فقط به رنج می‌انجامند.

وقتی رنجمان طاقت فرسا و جانکاه می‌شود، نیازمند کسی می‌شویم که در دیدن دروغ‌هایی که باور کرده‌ایم و دروغ‌هایی که به خودمان می‌گوییم، ما را یاری دهد.چون، تنها با دیدن این دروغ‌هاست که با حقایق زندگی‌مان مواجه می‌شویم و به راه حقیقت بازمی‌گردیم.

دوباره فکر کن (قدرت دانستن چیزهایی که نمی دانیم)

۱۴۵,۷۸۷ تومان

کتاب دوباره فکر کن (قدرت دانستن چیزهایی که نمی دانیم)

اکثر ما به دانش و تخصصمان افتخار می‌کنیم و خیلی دوست داریم پای باورها و عقایدمان بمانیم. در یک دنیای باثبات، چنین طرز فکری منطقی خواهد بود و ثبات عقیده‌ی ما، عواید قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. اما مشکل اینجاست که دنیای ما به‌ سرعت تغییر می‌کند و باید معادل زمانی که صرف تفکر می‌کنیم، برای بازنگری و اصلاح تفکراتمان هم وقت بگذاریم.

تجدیدنظر یک مجموعه مهارت و البته یک طرز فکر است. هم‌اکنون خیلی از ابزارهای ذهنی موردنیازمان را در اختیار داریم. فقط باید یادمان باشد که هر از چند گاهی با بیرون آوردن آنها از قفسه، گرد و غبار رویشان را پاک کنیم.

ذهن حواس جمع

۱۴۵,۰۵۵ تومان

کتاب ذهن حواس جمع یک راه‌حل عملی برای زندگی بهتر است.این کتاب درباره‌ی سه حوزه‌ی مختلف و با اهمیت زندگی یعنی خودتان، روابط و کار صحبت می‌شود. این کتاب راه‌ حل‌ های زیادی را برای کنترل ذهن، جمع‌ کردن حواس، برنامه‌ریزی درست و در یک کلمه قرارگرفتن در مسیر هدف در اختیار خوانندگانش قرار می‌دهد و با خواندن این کتاب تعداد بسیار زیادی راه‌حل در اختیارتان خواهد بود که اگر تصمیم بگیرید آن‌ها را عملی کنید تغییرات زیادی را مشاهده خواهید کرد.