نمایش 1–12 از 24 نتیجه

بسته بازی رومیزی کارتی فوتبال بزنیم؟

۱۴۶,۴۶۶ تومان

بسته بازی رومیزی کارتی فوتبال بزنیم، یک بازی کارتی است که شبیه ساز یک مسابقه‌ی فوتبال می‌باشد. در این بازی جذاب بازیکنان می‌توانند به وسیله کارت‌ها 4 حرکت مختلف یعنی پاس، شوت، سانتر و دریبل را انجام دهند و تلاش کنند تا قبل از پایان بازی تعداد گل‌های خود را افزایش دهند. در بازی هر طرف می‌تواند برای خود یک تیم ملی انتخاب کرده تا از توانایی ویژه آن تیم نیز استفاده کند. این بازی یک بازی دو نفر می‌باشد اما پیشنهادی نیز برای بازی چهار نفر در راهنما داده شده است.

محتویات جعبه بازی فکری فوتبال بزنیم شامل موارد زیر می‌باشد:
41 عدد کارت بازی
19 عدد کارت موقعیت
4 عدد کارت زرد و قرمز
8 عدد کارت تیم ملی (قابلیت)
1 عدد کارت بازی تیمی

پسرک،موش کور،روباه و اسب

۱۷۷,۴۸۷ تومان

کتاب پسرک،موش کور،روباه و اسب یک رمان گرافیکی کودک و نوجوان نوشته تصویر گر مطرح  انگلیسی چارلی مکسی است.در حقیقت این کتاب را نه می توان کاملا در ژانر کودک و نوجوان جای داد، و نه فلسفی و نه کاملا انگیزشی؛ بلکه این کتاب ترکیبی شگفت انگیز از تمام این هاست. داستان این کتاب در نگاه نخست یک ماجراجویی دوستانه با همراهی چهار شخصیت غیر متناسب است. اما با پیش روی داستان، می بینیم که نویسنده کتاب چه مفاهیم عمیق و پیچیده فلسفی ای را در لا به لای تصاویر ساده و جملات کوتاه اش قرار داده است. مخاطب این داستان به سادگی می تواند با امید ها و رویا های چهار شخصیت کارتونی همذات پنداری کرده و خودش را به جای تک تک آن ها تصور و پیام اصلی نویسنده را جذب کند.

دور دنیا در هشتاد روز

۱۴۲,۵۶۰ تومان

دور دنیا در هشتاد روز  هفتمین رمان از رمان های ماندگار جهان، یکی از آثار ماندگار ژول‌ ورن، نویسنده محبوب فرانسوی است.این رمان از شرط‌‌‌ بندی آقای فاگ درباره‌‌ ی سفر دور دنیا آغاز می‌‌‌شود. آقای فاگ به همراه خدمتکار خود، «پاسپارتو» که به‌‌‌ تازگی او را استخدام کرده است، سفر خود را آغاز می‌‌‌ کند.هم‌ زمان با سفر آقای فاگ، از بانک انگلستان پنجاه‌‌ و پنج هزار پوند سرقت می‌شود. همه‌‌‌ی کارآگاهان انگلیس برای پیدا کردن دزد مأمور می‌‌ شوند. اگر سارق را بیابند، دو هزار دلار و پنج درصد از مبلغ دزدی‌‌ شده را جایزه می‌گیرند.
«کارآگاه فیکس» که به‌ دنبال دزد بانک می‌گردد، در سفر خود آقای فاگ را می‌بیند؛ مردی که بیشترین شباهت را به دزد دارد. برای همین تصمیم می‌گیرد، هرطور شده، آقای فاگ را دستگیر کند. کارآگاه فیکس آقای فاگ را دنبال می‌کند و رد او را تا هندوستان می‌ زند.

کتاب آپولو مارپیچ آتشین

۱۶۴,۶۵۷ تومان

کتاب آپولو مارپیچ آتشین به ادامه ماجراهای مهیج و غیرقابل پیش‌بینی آپولو می‌پردازد. او این بار برای پیدا کردن امپراطور سوم در هزارتویی خطرناک سفر می‌کند.

مارپیچ آتشین ماجرای ایزد آپولو، ایزد خورشید، موسیقی، شعر، و کمانداری است که پدرش، زئوس او را به زمین تبعید کرده، و به عنوان تنبیه به نوجوانی دست و پا چلفتی و خپل به نام لِستر تبدیل شده است.

حالا تنها راه بازگشت آپولو به کوه المپ و ثابت کردن خود به پدرش، و برگرداندن جایگاه حقیقی خود این است که چند پیشگو را از دست نیروهای تاریکی آزاد کند. بعد از موفقیت در اردوگاه دورگه‌ها و نجات نیمه‌ ایزدان از شر امپراتوران خونخوار روم در آمریکای شمالی، حالا او باید به همراه دوستانش به آمریکای جنوبی برود.

کتاب آینده پسرت را بساز

۱۶۵,۵۲۸ تومان

کتاب آینده پسرت را بساز با بیان نقش روابط صمیمانه در تربیت فرزند، کمک می‌ کند تا برای کودک و نوجوان خود شرایطی را فراهم کنید که به مردی با اعتماد به نفس، محترم و مهربان تبدیل شود.

سنین بحرانی پسران از دوران کودکی تا نوجوانی به اشکال گوناگون بروز می‌کند. بخشی از این بحران مربوط به فرآیند رشد شناختی و ذهنی آن‌هاست و بخشی دیگر در سایه تغییرات فیزیولوژیک نمود پیدا می‌کند. چگونگی برخورد با هر یک از این هیجانات و رفتارهای بعضا پرخطر برای والدین به یک چالش جدی بدل شده است. چالشی که می‌تواند تعیین‌کننده بخش مهمی از آینده فرزندتان باشد.صحبت درباره ابعاد گسترده و متنوع رشد پسران که بعضا همچون تابوهایی مخفی نگه داشته می‌شوند، این اثر را خواندنی‌تر و سودمندتر می‌سازد.

کتاب اسکارلت و آیوی 5 (طلسم در نور شمع)

۱۷۱,۰۷۲ تومان

در کتاب اسکارلت و آیوی 5 (طلسم در نور شمع) دوقلوها محو کارهای ابونی، دختر مرموز و جذاب روک‌وود که طرفداران زیادی دارد، شده‌اند؛ اما وقتی یک شوخیِ شبِ هالووین به شدت غلط از آب در می‌آید، این ابونی است که باید جواب پس بدهد. اسکارلت و آیوی زیاد مطمئن نیستند؛ این دختر خطرناک که نیست، هست؟ اما اگر ابونی مقصر نیست، پس چه کسی پشت این ماجراهاست؟

اسکارلت و آیوی، خواهران دوقلویی هستند که در یک مدرسه‌ی شبانه‌روزی در انگلستان دهه‌ی ۱۹۳۰ زندگی می‌کنند. این خواهران دوقلو در هر کتاب از این مجموعه با معمایی وحشت‌آور و پرماجرا روبه‌رو می‌شوند.

سوفی کلورلی نویسنده‌ی انگلیسی است که نخستین داستانش را در سن چهارسالگی نوشت و تحصیلاتش را نیز در این زمینه تا مقطع فوق لیسانس ادامه داد. اسکارلت و آیوی یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های نوجوان است و در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، یکی از سه کتاب پرفروش ادبیات نوجوان بوده است.

کتاب اسکارلت و آیوی3( رقص تاریکی)

۱۷۴,۶۳۶ تومان

کتاب اسکارلت و آیوی3( رقص تاریکی) داستاني است که با زباني ساده و روان براي کودکان نگاشته شده است.

اسکارلت و آیوی، خواهران دوقلویی هستند که در یک مدرسه‌ی شبانه‌روزی در انگلستان دهه‌ی ۱۹۳۰ زندگی می‌کنند. این خواهران دوقلو در هر کتاب از این مجموعه با معمایی وحشت‌آور و پرماجرا روبه‌رو می‌شوند.

در رقص تاریکی جلد سوم از این مجموعه، دخترهای مدرسه رووک وود یک بار دیگر به خطر افتاده اند. با خارج شدن آقای بارتالومیو مدیر شیطان صفت مدرسه از صحنه،زندگی به اسکارلت وآیوی لبخند می زند.وقتی معلم محبوب شان ناگهان مدرسه را ترک می کند،مادام زلدای مرموز جای اورا می گیرد.نامه های نیش دار به دست این و آن می رسد و انواع اتفاق ها مدرسه را فلج می کند.

کتاب الیور تویست

۱۳۱,۸۶۸ تومان

شخصیت اصلی داستان الیور تویست پسربچه یتیمی الیور است که به پیرمردی تابوت‌ فروش، فروخته می‌شود و به‌ خاطر فلاکت و بدبختی در زندگی، تصمیم به فرار می‌گیرد. در نتیجه به سمت لندن می‌رود و در راه اتفاقاتی برایش می‌افتد که با بچه‌های دزد و جیب‌بر آشنا می‌شود. الیور در همان‌ ابتدای راه آشنایی با این‌ دزدها دستگیر و به زندان می‌افتد. شاکی خصوصی الیور تصمیم می‌گیرد از او در خانه خود مراقبت و نگهداری کند اما یک‌ روز، همان‌ گروه دزدان الیور را می‌دزدند و برای یک سرقت بزرگ او را به کار میگیرند.سر دسته‌ي اين دزدان شخص بدجنسي به نام بیل سایکس است. الیور در ماجراي اين سرقت تير مي‌ خورد، اما توسط صاحب‌ خانه‌اي كه او و هم‌ دستانش قصد دزدي از آن‌جا را داشتند، مراقبت و نگه‌ داري مي‌ شود. اما اين پايان داستان‌ هاي اليور نيست و بعد از پيدا شدن سر و كله‌ي مردي كه ادعا مي‌كند برادر او است، داستان او وارد مرحله‌ي ديگري مي‌شود.

کتاب پیدا کن و بچین(حیوانات بامزه)

۱۳۷,۸۰۸ تومان

کتاب پیدا کن و بچین(حیوانات بامزه) حاوی مجموعه ای از قطعه های چیدنی است در این اثر از کودک خواسته می شود تا قطعات گم شده در تصویر را پیدا کند و تکه ها را سر جای مخصوصش قرار دهد.

این کتاب برای آموزش حیوانات به زبان فارسی و انگلیسی مناسب است. در هر صفحه از کتاب تصویر و نام ۴ حیوان آورده شده است و در مجموع با ۲۴ حیوان مختلف از جمله طوطی، شیر، خرس، گورخر و… آشنا می‌شوند. این کتاب‌ها هم به مهارت دست‌ ورزی کوچولوهای شما کمک می‌کند و هم آن‌ها را با جهان پیرامون آشنا می‌کند.

کتاب پینوکیو

۱۳۵,۴۳۲ تومان

کتاب پینوکیو رمانی بی نهایت بامزه و پرماجرا است که به شکلی جادویی موفق شده که برای بیش از صد سال، مخاطبین کودک و نوجوان را شیفته و مجذوب دنیای فراموش نشدنی خود سازد.

پینوکیو مثل بعضی از پسربچه‌ ها دوست دارد پستی و بلندی‌های زندگی را تجربه کند؛ به حرف بزرگ‌ تر هایش گوش ندهد و از درس و مدرسه فرار کند. او هم مثل همه‌ی پسربچه‌ ها دوست دارد به دنبال آرزوهایش برود اما مشکل اینجاست که از تجربه‌ هایش درس نمی‌ گیرد.

کتاب تام گیتس همه چیز عالی است

۱۳۱,۸۶۸ تومان

کتاب تام گیتس همه چیز عالی است،سومین جلد از مجموعه کتاب های تام گیتس است.

مجموعه تام گیتس ماجرای پسری ده یازده ساله به نام تام است که زندگی خود را با زبان طنز و تصاویری بامزه و شیرین و جذاب با جزئیات بسیار روایت می‌کند.او پسری باهوش است که علاقه‌ی زیادی به بیسکویت و شکلات دارد.تام دوستی دارد به نام درک و خواهری به نام دلیا که در ماجراهای تام نقش دارند و …

این مجموعه برنده‌ی جوایز مهم زیادی شده است.برنده‌ی جایزه‌ی ردهاوس (بهترین کتاب سال به انتخاب نوجوانان)برنده‌ی جایزه‌ی واتر استونز و …

کتاب تربیت کودک حرف شنو

۱۴۸,۵۰۰ تومان

کتاب تربیت کودک حرف شنو سرشار از ایده های کاربردی و هدفمند برای خانواده‌هاست. با ابزارها و مهارت‌های ارائه‌شده در این کتاب می‌توانید به هدف خود که پرورش کودکی شاد، با اعتماد به‌ نفس بالا و منظم است، دست یابید.

به این مسئله می‌پردازد که چگونه غر زدن، فریادکشیدن و التماس کردن کودکان را متوقف کنیم و کاری کنیم که کودک با ما همکاری کند.

این کتاب دربارهٔ زندگی روزمره با کودک است و به شما کمک می‌کند با روشی مؤثر با کودکتان سخن بگویید و با او ارتباط برقرار کنید. از این طریق او آنچه را شما می‌گویید می‌فهمد و انتظارات شما را درک می‌کند. شما نیز یاد می‌گیرید که نظم را برقرار کنید و برای بی‌ ادبی‌ها و گستاخی‌های او پیامد در نظر بگیرید، البته در محیطی دوستانه و امن.