نمایش 1–12 از 65 نتیجه

بازی های دسته جمعی (مجموعه ی 5 بازی و سرگرمی)

۲۲۸,۰۹۶ تومان

بازی های دسته جمعی (مجموعه ی 5 بازی و سرگرمی) محصولی جذاب مانند کتاب است که 5 بازی متنوع را در خود دارد.

دوز، مارپله، منچ اسبچه، پیش به سوی ماجرا، نگهبان حیوانات به صورت ورق‌های کتاب قرار گرفته است.

یکی از ویژگی‌­های این محصول این است که کودک با همراه بردن این کتاب با خود به سفرها و میهمانی‌­ها در واقع 5 بازی را همراه خود خواهد داشت.

این کتاب شامل یک جفت منچ که به کتاب چسبیده شده است، 5 صفحه بازی که داخل کتاب قرار گرفته و مهره ­های فومی است.

 

بسته بازی رومیزی کارتی فوتبال بزنیم؟

۱۴۶,۴۶۶ تومان

بسته بازی رومیزی کارتی فوتبال بزنیم، یک بازی کارتی است که شبیه ساز یک مسابقه‌ی فوتبال می‌باشد. در این بازی جذاب بازیکنان می‌توانند به وسیله کارت‌ها 4 حرکت مختلف یعنی پاس، شوت، سانتر و دریبل را انجام دهند و تلاش کنند تا قبل از پایان بازی تعداد گل‌های خود را افزایش دهند. در بازی هر طرف می‌تواند برای خود یک تیم ملی انتخاب کرده تا از توانایی ویژه آن تیم نیز استفاده کند. این بازی یک بازی دو نفر می‌باشد اما پیشنهادی نیز برای بازی چهار نفر در راهنما داده شده است.

محتویات جعبه بازی فکری فوتبال بزنیم شامل موارد زیر می‌باشد:
41 عدد کارت بازی
19 عدد کارت موقعیت
4 عدد کارت زرد و قرمز
8 عدد کارت تیم ملی (قابلیت)
1 عدد کارت بازی تیمی

بسته بازی کارتی شب مافیا به روایتی دیگر

۲۷۰,۹۸۹ تومان

بسته بازی کارتی شب مافیا یک بازی گروهی و نقش مخفی با روایتی جدید و جذاب از بازی معروف مافیاست،این بازی با وجود شخصیت های متنوع باعث شده تا تمام بازیکنان قابلیت خاصی داشته باشند و در سرنوشت شهر تاثیر گذار شوند. همچنین وجود، قوانین جدید، کارت های حرکت آخر، اتهام و رای گیری به بازی بُعد و جذابیت بسیاری می بخشند. بازیکنان به دو گروه مافیا (اقلیت آگاه) و شهروند (اکثریت ناآگاه) تقسیم می شوند و باید طی بازی با صحبت کردن و توجه به گفتار و رفتار دیگران، جریان بازی را به نفع تیم خودشان پیش ببرند و تیم حریف را با کمک رای گیری و قابلیت هایشان حذف کنند تا کنترل شهر را در دست بگیرند.

بسته بازی کارتی لندن

۳۵۵,۴۸۹ تومان

بسته بازی کارتی لندن یک بازی 2 الی 4 نفره و مناسب گروه سنی +14 سال است و زمان مورد نیاز برای بازی 60 الی 90 دقیقه میباشد.

محتویات بازی فکری لندن London میپل کینگ :
101 عدد کارت شهر
20 عدد کارت روستا
32 عدد توکن چوبی
60 عدد توکن مقوایی
صفحه توسعه
48 عدد سکه
12 عدد توکن وام
44 عدد توکن فقر

در این بازی به توسعه شهر می‌پردازید تا در آینده به سود برسید، زمین بخرید، منابع جمع کنید یا بخشی از شهر که متعلق به شماست را اداره کنید و از نواحی توسعه داده شده به نفع خود استفاده کنید.

پسرک،موش کور،روباه و اسب

۱۸۳,۴۰۳ تومان

کتاب پسرک،موش کور،روباه و اسب یک رمان گرافیکی کودک و نوجوان نوشته تصویر گر مطرح  انگلیسی چارلی مکسی است.در حقیقت این کتاب را نه می توان کاملا در ژانر کودک و نوجوان جای داد، و نه فلسفی و نه کاملا انگیزشی؛ بلکه این کتاب ترکیبی شگفت انگیز از تمام این هاست. داستان این کتاب در نگاه نخست یک ماجراجویی دوستانه با همراهی چهار شخصیت غیر متناسب است. اما با پیش روی داستان، می بینیم که نویسنده کتاب چه مفاهیم عمیق و پیچیده فلسفی ای را در لا به لای تصاویر ساده و جملات کوتاه اش قرار داده است. مخاطب این داستان به سادگی می تواند با امید ها و رویا های چهار شخصیت کارتونی همذات پنداری کرده و خودش را به جای تک تک آن ها تصور و پیام اصلی نویسنده را جذب کند.

دور دنیا در هشتاد روز

۱۴۲,۵۶۰ تومان

دور دنیا در هشتاد روز  هفتمین رمان از رمان های ماندگار جهان، یکی از آثار ماندگار ژول‌ ورن، نویسنده محبوب فرانسوی است.این رمان از شرط‌‌‌ بندی آقای فاگ درباره‌‌ ی سفر دور دنیا آغاز می‌‌‌شود. آقای فاگ به همراه خدمتکار خود، «پاسپارتو» که به‌‌‌ تازگی او را استخدام کرده است، سفر خود را آغاز می‌‌‌ کند.هم‌ زمان با سفر آقای فاگ، از بانک انگلستان پنجاه‌‌ و پنج هزار پوند سرقت می‌شود. همه‌‌‌ی کارآگاهان انگلیس برای پیدا کردن دزد مأمور می‌‌ شوند. اگر سارق را بیابند، دو هزار دلار و پنج درصد از مبلغ دزدی‌‌ شده را جایزه می‌گیرند.
«کارآگاه فیکس» که به‌ دنبال دزد بانک می‌گردد، در سفر خود آقای فاگ را می‌بیند؛ مردی که بیشترین شباهت را به دزد دارد. برای همین تصمیم می‌گیرد، هرطور شده، آقای فاگ را دستگیر کند. کارآگاه فیکس آقای فاگ را دنبال می‌کند و رد او را تا هندوستان می‌ زند.

قصه های من و بابام (کتاب دوم:شوخی ها و مهربانی ها)

۹۴,۸۹۱ تومان

در قصه های من و بابام پدر و پسر ساده دلند و پراحساس. با همند و یار و یاور هم. به همین سبب، نیروهایشان را در مبارزه با سختیهای زندگی در یک جهت به کار می گیرند. هر دو تلاش می کنند تا با رویدادهای زندگی سازگار باشند و بر تلخیها و پیشامدهای ناگوار پیروز شوند. فریب نمی خورند و تحت تأثیر رفتارهای ناپسند دیگر قرار نمی گیرند. در برابر ناکامیها از پا در نمی آیند و خود را نمی بازند. استوارند و وفادار به شخصیت خود. به همین سبب، بیشتر راه درست را می یابند و بر نیرنگهای زندگی چیره می شوند. می دانند چه می خواهند و همان کار را می کنند که می خواهند. رفتاری ثابت دارند. لحظه ای خوب و لحظه ای بد نیستند. ثبات این دو را نقاش حتی در لباس و چهرهٔ آنها در تمامی داستانها پیگیری کرده است. پدر جلیقه ای سیاه بر تن دارد. این رنگ سیاه در سراسر کتاب بر جای مانده است. پسر نیز همواره لباسی یکسان و مویی آشفته دارد.

کتاب آپولو مارپیچ آتشین

۱۶۲,۳۷۰ تومان

کتاب آپولو مارپیچ آتشین به ادامه ماجراهای مهیج و غیرقابل پیش‌بینی آپولو می‌پردازد. او این بار برای پیدا کردن امپراطور سوم در هزارتویی خطرناک سفر می‌کند.

مارپیچ آتشین ماجرای ایزد آپولو، ایزد خورشید، موسیقی، شعر، و کمانداری است که پدرش، زئوس او را به زمین تبعید کرده، و به عنوان تنبیه به نوجوانی دست و پا چلفتی و خپل به نام لِستر تبدیل شده است.

حالا تنها راه بازگشت آپولو به کوه المپ و ثابت کردن خود به پدرش، و برگرداندن جایگاه حقیقی خود این است که چند پیشگو را از دست نیروهای تاریکی آزاد کند. بعد از موفقیت در اردوگاه دورگه‌ها و نجات نیمه‌ ایزدان از شر امپراتوران خونخوار روم در آمریکای شمالی، حالا او باید به همراه دوستانش به آمریکای جنوبی برود.

کتاب آموزش جامع و اصولی نقاشی به کودکان و نوجوانان

۲۰۲,۰۰۰ تومان

کتاب آموزش جامع و اصولی نقاشی به کودکان و نوجوانان، اصول اولیه و مهم نقاشی برای کودکان را آموزش میدهد. رده سنی در نظر گرفته شده برای این کتاب سنین بین 5 تا 12 سال است. بنابراین مربیان و والدین عزیز باید به این نکته توجه داشته باشند. این کتاب می تواند به عنوان یک کتاب کمک آموزشی برای مربیان کودک نیز در نظر گرفته شود تا که بتوانند از تکنیک های ارائه شده در آن برای آموزش نقاشی به کودکان استفاده کنند.

کتاب آنچه دختران باهوش باید بدانند(رفتار مناسب)

۱۰۲,۵۶۴ تومان

کتاب رفتار مناسب از مجموعه ی آنچه دختران باهوش باید بدانند می باشد. هر چه کودکان بزرگ تر می شوند کارهای جدیدی یاد می گیرند و به مکان های مختلفی می روند و اطرافیان و بزرگسالان از آن ها توقعات بیشتری دارند و انتظار دارند تا مانند یک فرد بزرگسال رفتار کنند.

در این کتاب راه کارهایی برای برخورد و کنار آمدن با دیگران و سازگاری با محیط های گوناگون و دوری از خودخواهی به دختران نوجوان آموزش داده می شود. در ابتدا اصول و مبانی رفتار درست، مانند استفاده از کلمات احترام آمیز و مودبانه در همه جا یادآوری می شود. اصول صحیح معرفی افراد در موقعیت های مختلف، روش های صحیح گفتگو کردن با افراد، آداب تلفن زدن و صحبت کردن با تلفن همراه، ارسال دعوت نامه برای مهمانی ها و شرکت در آن ها، دریافت هدیه، آداب غذا خوردن در مهمانی ها و رستوران، آداب رفتن به مکان های عمومی مانند سینما و پارک، برخورد با همسایه ها و مطالب بسیار دیگری محتویات کتاب را تشکیل داده اند.

کتاب آینده پسرت را بساز

۱۶۳,۳۵۰ تومان

کتاب آینده پسرت را بساز با بیان نقش روابط صمیمانه در تربیت فرزند، کمک می‌ کند تا برای کودک و نوجوان خود شرایطی را فراهم کنید که به مردی با اعتماد به نفس، محترم و مهربان تبدیل شود.

سنین بحرانی پسران از دوران کودکی تا نوجوانی به اشکال گوناگون بروز می‌کند. بخشی از این بحران مربوط به فرآیند رشد شناختی و ذهنی آن‌هاست و بخشی دیگر در سایه تغییرات فیزیولوژیک نمود پیدا می‌کند. چگونگی برخورد با هر یک از این هیجانات و رفتارهای بعضا پرخطر برای والدین به یک چالش جدی بدل شده است. چالشی که می‌تواند تعیین‌کننده بخش مهمی از آینده فرزندتان باشد.صحبت درباره ابعاد گسترده و متنوع رشد پسران که بعضا همچون تابوهایی مخفی نگه داشته می‌شوند، این اثر را خواندنی‌تر و سودمندتر می‌سازد.

کتاب اسکارلت و آیوی 5 (طلسم در نور شمع)

۱۶۸,۶۹۶ تومان

در کتاب اسکارلت و آیوی 5 (طلسم در نور شمع) دوقلوها محو کارهای ابونی، دختر مرموز و جذاب روک‌وود که طرفداران زیادی دارد، شده‌اند؛ اما وقتی یک شوخیِ شبِ هالووین به شدت غلط از آب در می‌آید، این ابونی است که باید جواب پس بدهد. اسکارلت و آیوی زیاد مطمئن نیستند؛ این دختر خطرناک که نیست، هست؟ اما اگر ابونی مقصر نیست، پس چه کسی پشت این ماجراهاست؟

اسکارلت و آیوی، خواهران دوقلویی هستند که در یک مدرسه‌ی شبانه‌روزی در انگلستان دهه‌ی ۱۹۳۰ زندگی می‌کنند. این خواهران دوقلو در هر کتاب از این مجموعه با معمایی وحشت‌آور و پرماجرا روبه‌رو می‌شوند.

سوفی کلورلی نویسنده‌ی انگلیسی است که نخستین داستانش را در سن چهارسالگی نوشت و تحصیلاتش را نیز در این زمینه تا مقطع فوق لیسانس ادامه داد. اسکارلت و آیوی یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های نوجوان است و در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، یکی از سه کتاب پرفروش ادبیات نوجوان بوده است.