نمایش 1–36 از 253 نتیجه

33 استراتژی جنگ

۴۵۴,۵۲۷ تومان

33 استراتژی جنگ به بیان دستورات راهبردی که فرماندهان بزرگ در طول تاریخ مورد استفاده قرار می داده اند، پرداخته و آن ها را در قالب دستورات عملی ساده ای بیان کرده است. بی شک استراتژی های مطرح شده در کتاب سی و سه استراتژی جنگ برای افرادی که در پی کسب موفقیت در تمام حوزه های زندگی از جمله کسب و کار، روابط اجتماعی و زندگی شخصی اند ، کارساز خواهد بود. کافی است این کتاب را بخوانید تا بر رقبای خود پیروز شوید؛ زیرا زندگی روزانه و دنیای کسب و کار شباهت بسیاری با میدان نبرد دارد و در آن رقبا برای کسب منافع شخصی بیشتر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

آخرین اغواگری زمین اطراف

۱۱۱,۲۱۷ تومان

همه‌ جستارهای آخرین اغواگری زمین اطراف پس از مهاجرت تسوتایوا نوشته شده‌اند. از حدود سال 1925بیشتر آن‌هایی که بعد از انقلاب1917 از روسیه مهاجرت کردند دیگر دریافته بودند که بازگشتی در کار نیست. از همان وقت، «ادبیات مهاجرت» از زیرشاخه‌های متمایز ادبیات روسیه شد.

پاریس بزرگ‌ترین و فعال‌ترین مرکز ادبیات مهاجرت روسیه بود و تسوتایوا هم در نوامبر 1925 به پاریس رفت. در پاریس، محبوب بود و در کانون توجه. توانست بیشتر آنچه را که در دوره‌ی چهارده‌ ساله‌ی زندگی‌اش در پاریس نوشت، منتشر کند. اما تسوتایوا با دیگر نویسندگانِ مهاجر تفاوت داشت چون همچنان معتقد بود خوانندگان حقیقی‌اش همان‌ هایی‌ اند که در روسیه مانده‌اند و مهاجرت نکرده‌اند. او نه حامی شوروی بود، نه طرفدار کمونیست‌ها و نه هوادار کاپیتالیسم. مخالفتش با دخالت دولت در هنر و ضدیتش با هر گونه «امر و نهی زمانه» به شاعر تردیدی باقی نمی‌گذارد که او نه دل خوشی از حکومت شوروی داشت و نه می‌خواست به روسیه برگردد، چون می‌دانست آثارش آن‌جا منتشر نخواهند شد.»

آیشمن در اورشلیم گزارشی در باب ابتذال شر

۲۱۹,۱۸۶ تومان

آیشمن در اورشلیم گزارشی از ابتذال شر کتابی است از هانا آرنت نظریه‌ پرداز سیاسی در سال ۱۹۶۳. در این کتاب آرنت، روایت یهودی‌ ای را بازگو می‌کند که در دوره به قدرت رسیدن آدولف هیتلر از آلمان گریخت،این کتاب گزارشی از محاکمه آدولف آیشمن است.

نظریه آرنت در کتاب آیشمن در اورشلیم این است که شرهای بزرگ در طول تاریخ بشر به‌طور عام، و به‌طور خاص جنایت عظیم هولوکاست، نه توسط متعصبان کور اتفاق افتاده است نه عامل آن بیماران با مشکلات روانی بوده‌اند بلکه به وسیله مردم عادی که استدلال‌های دولت‌مردان و حکومت‌هایشان را پذیرفته‌اند به اجرا درآورده‌اند رخ داده است و به همین دلیل، از نظر این مردم اعمالشان رفتاری طبیعی بوده‌ است. ازین رو این کتاب به بررسی کامل این موضوعات می‌پردازد.

انجمن قتل پنجشنبه ها

۲۱۸,۳۷۴ تومان

انجمن قتل پنجشنبه ها آمیخته­‌ای از دسیسه، شوخی و ترحم است. در این داستان، علاوه بر روایت پر راز و رمز قتل و جنایت، با غم ­‌ها، افسوس‌­ها و مشکلات سالخوردگی هم آشنا می‌شویم. هریک از اعضای باشگاه، همسر، فرزند، شغل یا سلامتی­شان را از دست داده‌ اند اما همین از دست دادن­‌ هاست که روابط میان آنها را مستحکم‌ تر می‌کند.

در یک روستای آرام و خلوت، چهار دوست هر هفته جمع می شوند تا در مورد جنایت های حل نشده صحبت کنند؛ آن ها نام خود را انجمن قتل پنجشنبه ها گذاشته اند. وقتی جسد یکی از اهالی روستا به همراه عکسی اسرارآمیز در کنارش پیدا می شود، اعضای انجمن درمی یابند که اولین پرونده ی واقعی خود را به دست آورده اند. اما با افزایش تعداد جسدها، آیا اعضای این گروه غیرمعمول اما دوست داشتنی می توانند قبل از این که بیش از اندازه دیر شود، قاتل را دستگیر کنند؟

انسان و انتخاب دشوار

۸۹,۲۹۸ تومان

کتاب انسان و انتخاب دشوار درباره ی یکی از سبک های زندگی که در حقیقت گریز از مسئولیت پذیری نام دارد و افراد بسیاری از جامعه در اغلب اوقات بر آن استوارند نگارش شده تا ضمن تشریح و نمودار ساختن مولفه های این الگوی ناپسند رفتاری چگونگی فائق آمدن بر آن و در مقابل پذیرش مسئولیت را آموزش دهد و راه را برای رشد و نمو جامعه ای شایسته با شهروندانی مسئول فراهم آورد.

 

بهترین سال زندگی تو اثردارن هاردی

۱۵۲,۴۶۰ تومان

کتاب بهترین سال زندگی تو اثردارن هاردی، یکی از آثار عالی در زمینه تحقق اهداف و آرزوهاست.

کتاب بهترین سال زندگی تو (Living Your Best Year Ever) یکی از بهترین و ارزشمندترین کتاب‌هایی است که در زمینه موفقیت و رشد فردی نوشته شده است. دارن هاردی، یکی از بزرگان حوزه توسعه فردی این کتاب را نوشته و سعی کرده است که در آن، بهترین تجارب خود در مسیر موفقیت را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. دارن هاردی در کتاب بهترین سال زندگی تو تلاش می‌کند که راه و روش ساختن سالی عالی و بی‌نظیر را به ما یاد بدهد. مطالعات او نشان می‌دهد که در طول تاریخ تنها سه درصد از جوامع بوده‌اند که باعث رشد و پیشرفت کل جامعه در طول یک سال شده‌اند.

پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

۲۰۷,۰۰۹ تومان

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک داستان همراهی و گفت‌وگوی دو دوست عجیب و دوست‌داشتنی است که به سفری دور و دراز می‌روند. در این سفر، فصل‌ها را پشت سر می‌گذارند و به زیبایی‌های طبیعت و وجود خودشان پی می‌برند، بارها اشتباه می‌کنند و گم می‌شوند، اما در همین بیراهه‌ رفتن‌ ها به چیزهای شگفت‌ انگیزی دست پیدا می‌کنند.این ماجراجویی دلچسب که از طریق تصاویری زیبا و گفتگوهای ساده و بامزه اما عمیق تعریف می‌شود، از ما دعوت می‌کند در افکار و احساسات و سختی‌ها و شادی‌هایی همه‌ی ما را به‌هم پیوند می‌دهند تأمل کنیم.

پسر خوب

۱۴۶,۱۲۴ تومان

کتاب پسر خوب ، داستان پسری است که فکر می‌کند صرع دارد و دارو مصرف می‌کند و به همین دلیل، در خاطراتش بخش‌های تاریک و گمشده‌ای دارد. وقتی داروهایش را طبق دستور مصرف نمی‌کند، هوشیاری‌اش تقویت می‌شود و طی این برانگیختگی مقاومت‌ ناپذیر به کارهایی دست می‌زند که عواقب خونینی در پی دارند.

جونگ يو جونگ نویسنده چهار رمان از جمله هفت سال تاریکی است که توسط روزنامه آلمانی Die Zeit به عنوان یکی از ده رمان برتر جنایی سال 2015 معرفی شد.آثار او به چینی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی، تایلندی و ویتنامی ترجمه شده است. پسر خوب اولین کتاب اوست که به انگلیسی ترجمه شده است.

جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند

۲۴۲,۷۲۸ تومان

کتاب جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند داستانی معمایی در مورد دختری به نام کیا کلارک است که از سوی خانواده‌اش در کودکی طرد می‌شود و پس از آن تنها با پدرش در جنگل زندگی می‌کند. این دختر از زمان سه‌ سالگی به بعد در دل طبیعت بکر کارولینای شمالی، با پدر بداخلاقش زندگی می‌کند. این دختر توانا و باهوش که لقب دختر مردابی می‌گیرد طی سال‌ها زندگی در جنگل و طبیعت، انزوا را تجربه می‌کند و متفاوت از همه‌ی هم‌ سن‌ هایش کودکی‌اش را می‌گذراند. این دختر در پی اتفاقی ناگوار برای یکی از شهروندان آن منطقه مظنون پرونده‌ای جنایی می‌شود. جسد چیس اندروز در سال 1969 کشف می‌شود و اهالی شهر فوراً به کیا کلارک شک می‌کنند. این دختر ناگهان وارد ماجرایی معمایی و جنایی می‌ شود و با آدم‌ های شهرنشین روبه‌رو می‌ شود.

چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم

۱۹۸,۸۷۱ تومان

مگان دیواین، متخصص و مشاور سوگ در کتاب چگونه رنجی را که نمی‌توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم ، راه‌های جدید و خلاقانه‌ ای را برای تحمل راحتتر سوگ و غم ارائه می دهد.

هیچ‌ چیز قرار نیست سوگتان را برطرف کند، نه این کتاب‌ و نه هیچ منبع دیگری. برطرف‌ شدن سوگ چیزی نیست که دنبالش می‌گردیم. ما به دنبال همراهی، پذیرش و ابزارهایی هستیم که این سوگ را در ذهن و دلتان تنها کمی تسکین ببخشند.

از نظر ما تنها دو گزینه برای سوگ وجود دارد: می‌توانی از آن عبور کنی و خود را به طرف دیگر بکشانی تا اندوه پایان یابد و دوباره خوشحال باشی یا می‌توانی در آن اندوه گیر بیفتی، خود را در اتاقی تاریک زندانی کنی، تنها بمانی و در گوشه‌ای به خود بلرزی.

چگونه کمال گرا نباشیم؟

۱۳۷,۲۱۴ تومان

نویسنده‌ ی کتاب چگونه کمال گرا نباشیم از راهی می‌گوید که برای کنار گذاشتن کمال‌گرایی رفته است و تجربیات خود را با شما در میان می‌گذارد. ماجرا از زمانی آغاز شد که هدف بزرگی مانند 50 حرکت شنای روی زمین را کنار گذاشت و هدف خود را به بخش‌ها و لقمه‌های قابل هضم‌ تری تقسیم نمود. او ایده‌آل‌ترین شرایط را رها می‌کند؛ یعنی به جای رفتن به باشگاه، ورزش خود را در خانه و روی تخت‌ خوابش انجام می‌دهد.

به عبارتی می‌توان چنین برداشت کرد که گایز سطح توقع خود را از ایده‌آل به معمولی پایین آورد تا فعالیت‌های مورد نظر را هر روز ادامه دهد و آن را به عادت هر روزه‌ی خود تبدیل کند. این نویسنده خرده‌ عادت‌ها را راه حل اصلی مشکل بزرگی مانند کمال‌گرایی می‌داند و با استفاده از این شیوه زندگی خود را دگرگون ساخت.

چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟

۳۶,۵۳۱ تومان

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ ماجرای دو موش به نام‌های اسنیف و اسکِری و دو آدم کوچولو به نام‌های هِم و ها است که همگی در دالانی پر پیچ و خم زندگی می‌کنند و به دنبال پنیر برای پر کردن شکم خود و رسیدن به سعادت و خوشبختی هستند. در این داستان پنیر استعاره‌ای است از آنچه انسان می‌خواهد و آرزویش را دارد. مثل آرزوی شاگرد اول شدن یا نمرات خوب گرفتن، عضو تیمی شدن، به دست آوردن شغلی خوب و مناسب، داشتن رابطه‌ای خوب و دوستانه و در نهایت داشتن احساسی خوب از خود.

شخصیت‌های خیالی کتاب موش‌ها و آدم کوچولوها بدون در نظر گرفتن جنس، سن و ملیت نماینده بخش‌های ساده و پیچیده‌ی شخصیت ما هستند و هرکدام از ما در بخش‌هایی از زندگی احتمالا شبیه به یکی از شخصیت‌های داستان عمل کرده‌ایم.

حرفه ای شوید

۹۹,۰۹۹ تومان

اریک وور در کتاب حرفه ای شوید (7 گام برای حرفه ای شدن در بازاریابی شبکه ای)مهارت هایی را به شما یاد می دهد که در آینده ای نزدیک به ثروتی بزرگ برسید.

او بیشتر از 25 سال است که رهبری حرفه‌ای بازاریابی شبکه‌ای را بر عهده دارد. او در این مدت 15 میلیارد دلار درآمد داشته و مجموعه‌ای با 500000 زیر شاخه در بیش از 60 کشور دنیا ساخته است. هم چنین او در مقام مشاور بازاریابی با درآمد سالانه‌ی هفت رقمی به صنعت فروش مستقیم مشورت داده است.

خانه پیش از تاریکی

۱۹۰,۷۷۳ تومان

خانه پیش از تاریکی چهارمین رمان ژانر معمایی رایلی ساجر، داستان مگی هولت دختری است که 25 سال پیش زمانی که فقط 5 سال داشت با پدر و مادرش به سرای بانبری نقل مکان کرد. اتفاقاتی که در این عمارت ویکتوریایی که در جنگل‌های ورمانت واقع بود، به وقوع پیوست، این خانواده را بر آن داشت که پس از تنها 20 روز مجبور به فرار از آن خانه شوند. طولی نکشید که پدر مگی کتابی به نام خانه‌ی وحشت منتشر کرد و در آن از وقایعی مرموز و ماوراءطبیعی که در آن خانه برایشان رخ داد سخن گفت.

مگی که اینک در 30 سالگی خود به سر می‌برد چیزی از خاطرات 5 سالگی‌اش به یاد ندارد. از طرفی هم حرف‌های پدرش در کتاب را دروغ می‌انگارد چون اعتقادی به مسائل ماوراءالطبیعه ندارد. او بارها  و بارها از والدینش خواسته تا حقیقت را به او بگویند اما جواب قانع کننده‌ای نگرفته. حالا که پدرش فوت کرده و او وارث سرای بانبری شده، در سر دارد تا بعد از 25 سال به آن‌جا برگردد تا ضمن تعمیر خانه و آماده‌سازی‌اش برای فروش، دلیل اصلی فرار خانواده‌اش از آن خانه را کشف کند…

خوب مثل مرده ها

۲۶۷,۰۸۲ تومان

چه کسی دنبالت می‌گردد اگر این بار تو کسی باشی که ناپدید می شود؟ این یک پیام تهدیدآمیز است که بارها برای کارآگاه پیپ شخصیت اصلی کتاب خوب مثل مرده ها، ارسال می‌شود. هالی جکسون در این رمان که رکورد فروش نیویورک‌ تایمز را از آن خود کرده، ماجرای دو رمان‌ قبلی خود را به شکل هیجان‌ انگیزی ادامه داده است؛ با این تفاوت که این بار پیپ تنهاست و برای اینکه خودش قربانی بعدی پرونده نباشد، باید نقشه‌ای اساسی طراحی کند…

دال دوست داشتن (چند روایت از عشق و زندگی)

۸۹,۹۴۱ تومان

کتاب دال دوست داشتن به موضوعاتی نظیر عشق، وابستگی، عادت و غم می‌پردازد و نویسنده نیز با استفاده از زبان ساده و صمیمانه خود توانسته ارتباطی خوب با طرفدارانش برقرار کند و بدون هیچ پیچیدگی درباره مسائل مهم انسانی سخن بگوید.در روزگاری که تمامی اخبار درباره جنگ و خشونت است و گاهی زندگی روزمره خسته کننده و کسالت بار می‌شود، خواندن چند روایت از عشق و زندگی می‌تواند آرامشی بی‌نظیر به شما انتقال بدهد.این کتاب مجموعه‌ای از یادداشت‌ های حسین وحدانی در شبکه‌های اجتماعی‌ ست که او سال‌ها آن‌ها را برای مخاطبان خود نوشته و اکنون آن را در قالب یک کتاب جمع آوری کرده است.

در آغوش نور 1

۱۱۳,۶۵۲ تومان

کتاب در آغوش نور 1، اثری از بتی جین ایدی است. این کتاب به قلم بانویی که چیزی نزدیک به مرگ را تجربه کرده پیرامون زندگی بعد از مرگ نگارش شده و همانند سفری است به اعماق معنا و مفهوم هستی و زندگی و نظام الهی، اثر حاضر رازی جالب و سر به مهر را پیرامون زندگی برملا می سازد، رازی که همه ما از آن آگاهیم اما شاید آن را به دست فراموشی سپرده باشیم. بتی جین ایدی همه آن چه را که در این برهه خاص زندگی اش، یعنی زمانی که روح از بدنش خارج شده و مرگی موقت را پشت سر گذاشته، دیده، شنیده و احساس کرده برای خواننده شرح داده و از عدم پذیرش ساده ارواح برای بازگشت دوباره به بدنشان سخن گفته است.

در آمریکا

۲۳۵,۴۲۲ تومان

کشوری با تاریخ رسمی هزارساله که با شش کشور مرز دارد، تاریخش با اشغال و آوارگی و مهاجرت عجین شده، همان‌طور که با نخبگان و توابغ بی‌بدیل هنر و ادبیات. لهستان، کشوری‌ ست که همواره میلیون‌ها عاشق داشته که جایی در وطن عزیزشان نداشته‌اند و عشق عظیم و بی‌ پایانشان به وطن ازدست‌ رفته‌ شان را با خود برده‌اند به هرجا که مأمن امنی بوده‌ است. لهستانی‌های مهاجر گریزان از جنگ و نکبت اشغال، قرن‌هاست این سو و آن‌سو رفته‌اند؛ فرانسه، آلمان، بریتانیا، ایران، آمریکا و … همگی وطن دوم آن‌ها شده‌اند و ناباورانه، تأثیر آن‌ها بر فرهنگ مقصد، بیش ‌از تأثیر آن فرهنگ بر آن‌ها بوده‌ است! رمان در آمریکا روایت «سوزان سونتاگ» از موج مهاجرت لهستانی‌ها در نیمه‌ی دوم قرن نوزدهم است که مردمان بسیاری از لهستان تحت اشغال ارتش تزار، برای یافتن جایی دیگر که زندگی و آرامش را ارمغان دهد، به آمریکا پناه بردند.

دروغ هایی که به خود می گوییم

۱۶۲,۳۶۰ تومان

کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم (چطور با حقیقت مواجه شویم،خود پذیرا باشیم،و زندگی بهتری بیافرینیم)

همه ما به خودمان دروغ می‌گوییم تا از درد در زندگی‌مان اجتناب کنیم.از این رو، همه به عنوان آدم‌هایی ناقص و ناکامل با هم برابریم؛ پس می‌توانیم با شأن برابر با هم گفتگو کنیم و موظف به بیان حقایق به خود و دیگران هستیم.با این کار، یعنی دیدن دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم و مواجهه با حقایقی که از آنها اجتناب می‌کنیم، راهی را برای زیستن در حقیقت و با یکدیگر می‌یابیم.

شنیدن حقیقت از دیگری به معنا ی تسلیم او شدن نیست، بلکه به این معناست که به چیزی بزرگتر تسلیم شده ایم: حقیقت.ما در زندگی راه‌هایی را می‌پیماییم که دروغ‌هایمان مشخص کرده‌اند و فقط به رنج می‌انجامند.

وقتی رنجمان طاقت فرسا و جانکاه می‌شود، نیازمند کسی می‌شویم که در دیدن دروغ‌هایی که باور کرده‌ایم و دروغ‌هایی که به خودمان می‌گوییم، ما را یاری دهد.چون، تنها با دیدن این دروغ‌هاست که با حقایق زندگی‌مان مواجه می‌شویم و به راه حقیقت بازمی‌گردیم.

دلایلی برای زنده ماندن

۱۴۶,۱۲۴ تومان

زندگی همه ی افراد تحت تأثیر بیماری روانی قرار گرفته است: اگر خود ما از این مسئله رنج نبریم، دوست یا عزیزی داریم که در چنین رنجی غوطه ور است. صراحت مت در خصوص تجربیات خود برای کسانی که احساس افسردگی می کنند، الهام بخش است و برای کسانی که از آن افسانه های زیادی شنیده اند، روشن کننده است. مهمتر از همه، شوخ طبعی و تشویق او هرگز اجازه نمی دهد امید خود را از دست بدهیم.

او که در عمق افسردگی با خود پیشینش صحبت می کند، مصمم است که قدیمی ترین کلیشه، واقعی ترین است – در انتهای تونل، نور وجود دارد. او به ما می آموزد که شادی ها و لحظات آرامشی را که زندگی به همراه دارد جشن بگیریم و به ما یادآوری می کند که همیشه دلایلی برای زنده ماندن وجود دارد.

ذهن حواس جمع

۱۶۲,۶۹۷ تومان

کتاب ذهن حواس جمع یک راه‌حل عملی برای زندگی بهتر است.این کتاب درباره‌ی سه حوزه‌ی مختلف و با اهمیت زندگی یعنی خودتان، روابط و کار صحبت می‌شود. این کتاب راه‌ حل‌ های زیادی را برای کنترل ذهن، جمع‌ کردن حواس، برنامه‌ریزی درست و در یک کلمه قرارگرفتن در مسیر هدف در اختیار خوانندگانش قرار می‌دهد و با خواندن این کتاب تعداد بسیار زیادی راه‌حل در اختیارتان خواهد بود که اگر تصمیم بگیرید آن‌ها را عملی کنید تغییرات زیادی را مشاهده خواهید کرد.

راز

۱۲۹,۵۹۱ تومان

بزرگ‌ترین راز زندگى، قانون جذب است. قانون جذب مى‌گوید هر چیز مشابه خود را جذب مى‌کند. بنابراین، وقتى فکر مى‌ کنى، آن فکر، فکرهاى مشابه خود را جذب مى‌کند. فکرها مغناطیس‌ اند و امواجى تولید مى‌ک نند. وقتى فکر مى‌ کنى، در واقع، آن‌ها را به جهان مخابره مى‌ کنى و آن‌ها در مسیر خود همه‌ى چیزهاى متناسب با فرکانس خود را جذب مى‌ کنند. هر آنچه ارسال مى‌ شود، به مرکز باز مى‌ گردد به تو.

تو یک برج مخابراتى انسانى هستى و با فکرهاى خود سیگنال‌ هایى به عالم مى‌ فرستى. اگر مى‌ خواهى در زندگى خود چیزى را دگرگون کنى، با دگرگون کردن فکرهاى خود، سیگنال‌ هاى ارسالى زندگیت را دگرگون کن.

راز سایه

۱۲۱,۷۷۰ تومان

کتاب راز سایه به شما کمک می‌کند به این درک برسید که چرا به این دنیا قدم گذاشته‌اید و با جهان به بهترین نحو مواجه شوید. نویسنده باور دارد اگر بیاموزید خود را برای دیگران توصیف کنید، دیگر هیچ‌کس شما را با آن چیزی که نیستید، اشتباه نمی‌گیرد. با خواندن کتاب راز سایه همچنین می‌آموزید ارزش همه‌ی آسیب‌ها و ضعف‌های خود را درک کنید و بدانید در هر کدام از آن‌ها حکمتی پنهان است.

فقط لازم است دریابید که به چه صورت از داستانتان برای بهبود زندگی خود و دیگران استفاده کنید. برای شفا یافتن باید کندوکاو در احساسات خوب را رها و به درون خود سفر کنید و هرچه را هستید، در آغوش بگیرید. به حرف سایه‌تان اهمیت ندهید؛ او پیوسته در گوش شما می‌خواند که کافی نیستید، ارزش دوست داشته شدن ندارید و باید توسط افرادی که دوستشان دارید رها شوید.

راز شکرگزاری

۹۱,۴۷۶ تومان

راندا برن در کتاب راز شکرگزاری به ابعاد مثبت شکرگزاری اشاره می‌کند و تاثیر آن در سعادت زندگی را برای مخاطب بیان می‌کند. برن در این خصوص معتقد است شکرگزاری یکی از قوی ترین فرکانس‌های مثبت است که فکر کردن به آن موجب جذب همان انرژی خواهد شد. بنابراین به مخاطب متذکر می شود که هنگامی که فرد در آستانه ناشکری قرار می گیرد، درگیر احساساتی خواهد شد که بابت آن ها ناسپاس است. در این صورت حجم بیشتری از این احساساتِ منفی را به خود جذب می‌کند که مانع ورود خیر و برکت به زندگی می‌شوند.

وی بر این باور است کمبودها و محدودیت‌های که در زندگی نصیب افراد می‌شود، حاصل ناسپاسیِ داشته هاست. نویسنده به مخاطب می آموزد چطور به خاطر داشته هایش خدا را شاکر باشد تا شاهد فوران نعمت از جانب او باشد. در این راستا او را ترغیب می کند تا یادداشتی از نعمت هایش را تهیه کند و هر روز خداوند را بابت وجود آن ها شکر کند، آن گاه است که قانون جذب این افکار مثبت را دریافت می کند و دوچندان را به فرد باز می گرداند.

راه نفوذ بر دلها

۱۱۴,۳۴۵ تومان

با آموختن واقعیات ساده درباره جذبه و گیرایی و استفاده از روشهای کتاب راه نفوذ بر دلها ، می توانید تا حدود زیادی بر اثربخشی تبادل ها و تعامل های خود با دیگران بیفزایید. می توانید با خانواده خود شروع کنید و آنرا به هر کسی که ملاقات می کنید، تعمیم دهید. می توانید موفق تر عمل کنید، پول بیشتری کسب کنید، سریع تر ارتقای شغلی بگیرید، فروش بیشتری بکنید، در مذاکرات بیشتری موثر واقع شوید، روی دیگران بیشتر نفوذ کنید و با هر کسی که ملاقات می کنید، اثرگذار باشید.

راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب

۲۸۶,۷۷۳ تومان

راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب اولین کتاب هالی جکسون، نویسندهٔ جوان بریتانیایی است.داستان این کتاب معمایی پرهیجان و جذاب است که افراد زیادی را در گروه‌های سنی مختلف به خود جلب کرده است.پنج سال پیش، دختری به نام آندی بل به قتل رسیده. پلیس باور دارد که سال سینگ این کار را کرده است. همهٔ مردم شهر همین باور را دارند. پرونده بسته شده است.اما پیپا فیتز آموبی که در همین شهر کوچک که قتل در آن اتفاق افتاده بزرگ شده از این موضوع مطمئن نیست. او این پرونده را به‌عنوان موضوع پروژهٔ سال آخر مدرسه‌اش انتخاب می‌کند و شروع به پرده برداشتن از رازهایی می‌کند که فردی در شهر می‌خواهد پنهان بمانند.

رمان همان تلخ همیشگی

۲۱۹,۱۸۶ تومان

رمان همان تلخ همیشگی داستان دختری 21 ساله به نام یکتا است که شاهد خودکشی دختر عمه اش پریا بوده و این اتفاق دشوار و ترسناک سرنوشت و زندگی او را تحت تاثیر قرار داده است. او تنها کسی است که از این ماجرا باخبر است، اما در این مورد با کسی حرف نمی زند. با گذشت 4 سال از این ماجرا که با فشارهای عصبی همراه بوده است، اکنون او تصمیم به انتقام خون پریا می گیرد. یکتا به کسانی که باعث شدند او به چنین کاری دست بزند نزدیک می شود. اما در این راه عشقی ناخواسته در عمق جانش نفوذ می کند . پسری که سعی دارد او را از خطر دور نگه دارد، یکتا ولی نمی‌تواند دست از خواسته‌اش بکشد و…

روان‌ درمانی اگزیستانسیال

۴۷۰,۴۴۸ تومان

کتاب روان‌ درمانی اگزیستانسیال هم راهنمایى براى درمان گران است و هم نوعى درمان به‏ شمار مى‏ رود. هركس كه آن را بخواند، عمیقاً تحت تأثیر قرار مى‏ گیرد و خردمندتر مى‏ شود انگار چندین ساعت به گفت‏ وگو با كسى نشسته كه عزمش را براى عبور از ژرف‏ ترین مشكلات بشرى جزم كرده است. داستایفسكى، تولستوى، كافكا، سارتر، كامو و بسیارى دیگر با نویسنده هم‏ آوا شده‏ اند تا از دلواپسى‏ هاى غایى بشر بگویند.
مخاطبان اصلى كتاب، دانشجویان و روان‏ درمان گران بالینى‏ اند ولى به‏ دلیل سبک قابل فهم و عارى از اصطلاحات تخصصى‏ اش، براى خواننده‏ ى معمولى نیز قابل درک و بسیار جذاب است.

روانشناسی تصویر ذهنی

۱۴۴,۵۴۰ تومان

موضوع کتاب روانشناسی تصویر ذهنی سایکو سیبرنتیک، «معجزه تصویر ذهنی»، حلال مشکلات روانی، در صحنه ی مغز و زندگی انسانی همین حالت را دارد. اگر به آن مجهز نباشیم به زندگی ما لطمه وارد می کند. این کتاب از کتاب هایی نیست که بتوانیم تنها راجع به آن بگوییم، کتاب خوبی است، آن را بخوانید؛ کتابی است که عدم اطلاع از آن آسیب می زند، اختلال ایجاد می کند، گرفتاری می آفریند و مشکل به وجود می آورد، آنچنان که در تاریخ بشری و جهان امروز می توانیم مصادیق فراوان آن را ببینیم. مغز انسان از نظر اندیشه احتیاج به کنترل دارد و انسانی که قدرت کنترل اندیشه را پیدا کند، می تواند مشکلات روانی خود را حل کند. سایکوسیبرنتیک علم کنترل مغز است.

روانشناسی فروش

۱۶۸,۴۰۰ تومان

برایان تریسی در کتاب روانشناسی فروش می‌کوشد مهم‌ترین درس‌هایی که در زمینه فروش می‌داند را به مخاطب خود یاد بدهد و مخاطب را به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل کند. همین تلاش‌های برایان تریسی باعث شده است که اساتید فروش، این کتاب را یکی از بهترین کتاب‌ها بدانند و از آن به عنوان یک کتاب مرجع یاد کنند.

کسانی که می‌خواهند در زمینه فروش رشد و پیشرفت کنند و فروش خود را خیلی سریع و آسان افزایش دهند، باید نگاهی عمیق و اساسی به این کتاب و تمرین‌های عملی آن داشته باشند.

زندانیان باور

۱۳۸,۰۰۶ تومان

کتاب زندانیان باور اثری کاربردی است که درباره‌ مفهوم باور و اثرات آن بر زندگی افراد صحبت می‌ کند.انسان‌ها توسط باورهای منفی و محدودکننده‌ای که درباره خود و زندگی‌شان دارند، زندانی می‌ شوند. آنها خودشان را با میله‌های اعتقاداتشان محصور می‌ کنند. کمترین کاری که این کتاب می‌ کند این است که به شما آموزش می‌ دهد تا چگونه به تدریج و به آرامی باورهایتان را تغییر دهید، آنها را کنار بگذارید و کم کم فضا و آسایش زندان خود را افزایش دهید. شما می‌ توانید با پشتکار، باورهایتان را تا جایی تغییر دهید که باورهای جدید دروازه‌ هایی را به سوی یک زندگی آزادتر و رضایتمندانه‌ تر برایتان باز کنند.

زندگی خود را دوباره بیافرینید

۲۱۹,۴۸۳ تومان

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید، یازده نکته مهم از الگوهای شخصیتی تکرار شونده را مطرح می‌کند و آن‌ها را تله‌های زندگی می‌نامد. سعی کتاب در بیان و معرفی تله‌ها بدین‌ گونه بوده است که به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند تا به راحتی قابل فهم باشند. از این‌رو، خواننده به سادگی می‌تواند با تله‌های زندگی آشنا شود و تله‌های زندگی خود را شناسایی کند. به کمک مجموعه‌ای کامل از پرونده‌های مختلف که از تجربه‌های حقیقی بدست آمده است خواننده می‌تواند از دیدگاه شخصی به تله‌های زندگی خود نگاه کند.

سامورایی مهربان

۱۲۹,۸۸۸ تومان

کتاب سامورایی مهربان درباره یک فرد سامورایی جسور می باشد که پای بند به اصول اخلاقی می باشد. این سامورایی به کمک کار ها و افکار خود در زندگی خودش و دیگران تغییر ايجاد می كند. در جهان دو نوع آدم وجود دارد. اولین نوع کسانی هستند که خوب، خوش قلب و دلسوز هستند اما تعدادشان در جهان بسیار کم است. نوع دوم کسانی هستند که می تواند همه چیز را عملی کنند؛ آنها خالقان، افراد مبتکر و تولیدکنندگان پرخاشگر جامعه هستند با این حال، آنها اغلب خودمحور، قدرتمند و کاریزماتیک هستند.

سکون سخن می گوید

۸۱,۱۸۰ تومان

کتاب سکون سخن می گوید می خوانیم :دگرگونی آگاهی بشر، امری ضروری‌ ست که مانع از نابودی او می‌شود. در حال حاضر، کژکاری آگاهی قدیمی و پدید آمدن آگاهی جدید هیاهوی بسیاری به پا کرده و انسان امروزی را دچار سر در گمی بیش از اندازه کرده‌ است. هدف سوتراهای این کتاب، نشانه رفتن قلب خواننده است که او را آگاه می‌کند که به درون بنگر!

از آنجا که این افکار از سکون نشأت گرفته‌اند، نیرومندند و خواننده را با نیروی خود به همان سکون بازمی‌گردانند؛ سکونی که آرامش زندگی‌ ست،‌ جوهر وجود انسان است و می‌تواند جهان را دگرگون سازد.

سنگدل

۲۹۰,۷۶۳ تومان

کتاب سنگدل رمانی عاشقانه و مشهور است.

کاترین قبل از اینکه در سرزمین عجایب مایه‌ی وحشت باشد، دختری بود با رؤیاهای زیبای بسیار. او یکی از بهترین دخترهای سرزمین عجایب بود، دختری محبوب پادشاه سرزمین دل‌ها و البته شیرینی‌پزی بااستعداد. آرزوی او راه‌انداختن شیرینی‌پزی برای خودش بود؛ اما مادرش می‌گفت بهتر است ملکه‌ی سرزمین دل‌ها باشد تا یک شیرینی‌پز. اما چیزی نمی‌گذرد که با از راه‌رسیدن جست، دلقک خوش‌قیافه و مرموز دربار، همه‌چیز تغییر می‌کند. کاترین تصمیم دارد سرنوشتش را خودش رقم بزند؛ اما در سرزمینی پر از جادو و دیوانگی و هیولا، هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست، درست مثل سرنوشت کاترین.

سه‌ شنبه‌ ها با موری

۱۰۱,۴۷۵ تومان

اگر می‌خواهید دید متفاوتی نسبت به مرگ پیدا کنید،کتاب سه‌ شنبه‌ ها با موری را بخوانید.مرگ نابودی نیست. یکی از موضوعات مهمی که اکثراً آن را سرکوب می‌کنیم و فکرش را از سرمان دور می‌کنیم، مرگ است. اگر معنای مرگ به‌ درستی درک شود، زندگی نیز بهتر می‌شود.

داستان به چهارده سه‌شنبه‌ای می‌پردازد که میچ آلبوم با استاد پیرش موری شوارتز ملاقات کرده است. در هر سه‌شنبه خود را در کنار استاد می‌یابیم و پا به‌ پا معانی عمیقی را یاد می‌گیریم.