تکه هایی از یک کل منسجم

۲۴۲,۵۵۰ تومان

کتاب تکه هایی از یک کل منسجم مجموعه‌ یادداشت‌های کوتاهی است که با زبانی ساده و گویا و خالی از اصطلاحات تخصصی روان‌ شناسی، چکیده‌ ای از نظریات و مفاهیم این علم را برای مخاطب خلاصه کرده است. اگر برای شنیدن جملاتی شبه‌ دستوری که نویدبخش یک زندگی آرام ‎‌ترند، آماده‌اید، این کتاب را تهیه کنید و بگذارید برایتان از دردها و گره‌های روان آدمی صحبت کند. کوتاه بودن این یادداشت‌ ها خوانش کتاب را راحت‌ تر می‌کند.

چگونه شخصیت سالم تر بیابیم

۲۵۲,۴۵۰ تومان

کتاب چگونه شخصیت سالم تر بیابیم اثر وین دایر

نقطه شروع برای پیدا کردن خودتان آن است که بدانید دنیا و دخالت های ما در آن اتفاقی نیست. همه آنچه در دنیاست سرشار از آگاهی و دارای نام است و به همین علت است که سیاره ها دور مدار می گردند؛ کهکشان ها در جای خود باقی می مانند، گیاهان جوانه می زنند، گل ها باز می شوند و شما نفس می کشید، راه می روید و فکر می کنید. هوشیاری نهانی در هر چیز و هر کجا وجود دارد. نمی توانید آن را در بر بگیرید یا ببینید و استشمام کنید اما می دانید نیروی خارجی که مواد و دنیای مادی را کنترل می کند محدود است. یعنی تنها مقداری اکسیژن، هیدروژن و کربن وجود دارد. زمانی که ته بکشند جایی برای دستیابی به آن ها وجود ندارد. همه عناصر مادی شناخته شده توسط دانشمندان و مطالعه شده توسط دانش پژوهان در هر جایی از سیارات محدود است و همه چیز در دنیای آشکار ما از همین عناصر محدود ساخته شده است.

شادترین کودک محله

۲۸۳,۷۵۰ تومان

استفاده از روش‌های شرح داده شده در شادترین کودک محله را زمانی كه فرزندتان تقریبا 9 ماهه است، آغاز كنید. استفاده از این روش‌ها، زمانی كه فرزندتان هنوز خیلی كوچك است، به شما كمك می‌كند بسیاری از مسائل را قبل از وقوع جلوگیری نمایید. اما حتی اگر دیرتر شروع كردید، به شما قول می‌دهم، كه خواهید فهمید، رویكرد آمده در كتاب شادترین كودك محله هر روزه كمك و یار شما خواهد بود تا بتوانید تولد 4 سالگی او را به خوبی بگذرانید.

کتاب اشراف زادگان فقیر

۳۹۲,۰۴۰ تومان

اشراف زادگان فقیر ساده‌زیستی و فرار از مادیات را نقد می‌کند و از طرفی ثروت‌افکنی را هم جایز نمی‌شمارد. بلکه نویسنده معتقد است که انسان برای رسیدن به آرامش فکری در این دنیا و پایان یافتن جنگ فکری او در رابطه با شرایط اقتصادی دنیای بعد از تمدن بشری، نیاز به مادیات دارد. برطرف کردن این نیاز را هم کار سختی نمی‌داند؛ چون ایمان دارد که برای همه‌ی انسان‌ها به اندازه‌ی کافی منبع نعمت موجود است.

شما در هیچ کجای جهان هستی نشانه‌ای از فقر نخواهید دید‌! این نشانه را فقط می‌توان در تصورات و توهمات انسان یافت که البته بعدها به واقعیت زندگی‌اش تبدیل خواهد شد. انسان تنها گونه‌ی موجود روی زمین است که خالق فقر است، در حالی که توانایی خلق ثروت به شکل طبیعی به او داده شده است‌.

کتاب انواع زنان

۲۷۱,۸۱۴ تومان

کتاب انواع زنان کتابی روان‌شناختی است، که به بیان موضوع کهن الگو‌ها در زنان می‌پردازد. در این کتاب شما با کهن الگوی درونی خود، که همان الهه‌های یونان باستان هستند، آشنا می‌شوید و با استفاده از آنها به شناختی متفاوت از خود دست می‌یابید.

الهه‌های یونان باستان شامل هرا، دمتر، هستیا، آرتمیس، آفرودیت، پرسفون و آتنا می‌شوند که هرکدام نماد یک نوع رفتار در زنان هستند. بولن، روان‌ پزشکی است که سال‌ها در زمینه‌ی اساطیر باستانی مطالعه و تحقیق کرده و طی مشاوره‌‌ های گوناگون خود، تجربه‌ی فراوانی در زمینه‌ی کهن الگو‌ها به‌دست آورده است.

نویسنده بیان می‌کند که برخلاف عقیده یونگ، شخصیت ما برگرفته از یک کهن الگو نیست؛ بلکه رفتار ما در شرایط مختلف می‌تواند نشان دهنده‌ی کهن الگو‌های متفاوت و به‌ نوعی متضاد باشد. البته معمولا در هر شخص یک کهن الگو‌ی غالب وجود دارد که تشخیص و مطالعه‌ی آن، می‌تواند به شناخت بهتر افکار و احساسات ما کمک کند.

کتاب انواع مردان

۲۱۱,۲۰۰ تومان

کتاب انواع مردان، روان‌شناسی مردان از دیدگاه زنی است که دهه‌های متوالی دربارهٔ مردان مطالعه کرده است. در این کتاب، دربارهٔ خطاها و مشکلات مردان سخن گفته شده و در مورد اهمیتِ توجه به نکات مثبت در آنها حرف زده شده است.

مردان در بیان احساسات و درونیاتشان سکوتی تاریخی دارند. کتاب انواع مردان، سکوت را می شکند. مردها یک جور نیستند، یک جور به زنان، همجنسان، کار و فرزندانشان نگاه نمی کنند. تصمیمات مهم زندگی شان را بر اساس یک الگو نمی گیرند و الگوی قانع کردن آن ها برای انجام کاری یا عدم انجام دادن کاری یکسان نیست. مردی که ممکن است خود شما باشید یا به عنوان پدر، پسر، برادر، همسر، همکار، رییس، کارمند و دوست در کنار شما قرار گرفته چه نوع مردی است؟ این کتاب به زنان کمک می کند تا ضمن عدم وابستگی ناسالم به مردان، یا درک مردانگی درون خود به هویتی مستقل دست یابند.

کتاب بدن فراموش نمی کند

۳۱۲,۳۴۶ تومان

کتاب بدن فراموش نمی کند کتابی ضروری برای هر که می خواهد تروما را به خوبی درک کند و راهی برای درمان آن بیابد. مادامی که احساس کنیم جای مان در قلب و ذهن کسانی که دوستمان دارند امن است. برای به پایان رساندن ایده هامان از کوه ها صعود میکنیم دشتها را در می نوردیم و تمام شب را بیدار می مانیم. کودکان و بزرگسالان برای کسانی که به آنها اعتماد دارند هر کاری می کنند. اما اگر احساس رها شدگی بی ارزشی با دیده نشدن کنیم هیچ چیز برای مان اهمیت نخواهد داشت. ترش کنجکاوی و بازیگوشی را نابود میکند برای داشتن جامعه ای سالم باید فرزندانی پرورش دهیم که بتوانند با خیال راحت بازی کنند و یاد بگیرند. بدون کنجکاوی امکان هیچ رشدی نخواهد بود و بدون توانایی واکاوی شخصیت خود از طریق آزمون و خطا امکان انطباق پذیری وجود ندارد.تروما واقعیتی اجتناب ناپذیر است.

کتاب پروژه شادی

۲۲۲,۰۰۷ تومان

گریچن رابین در کتاب پروژه شادی تجربه یک سال از زندگی خود را به همراه فعالیت های روزانه و معمولی را شرح داده است. فعالیت هایی نظیر زندگی زناشویی، زندگی شغلی، ارتباط با فرزندان، اوقات فراغت، دوستان، پول و ثروت، نظریات در مورد مرگ، هیجان های زندگی و نگرش های مختلف زندگی. همه این فعالیت ها در پروژه شادی دچار بازنگری شده اند و همه آنها با روش و نگرشی شاد و نیروبخش انجام می شوند.

جذابیت این کتاب این است که حکمی کلی در رابطه با چگونه شاد بودن صادر نکرده، بلکه مخاطب را در آزمون و خطای خویش در مسیر خلق شادی همراه ساخته است. گریچن رابین دانش‌آموخته رشته حقوق از دانشگاه بیل آمریکاست که در حال حاضر نویسنده و سخنران در مورد شادی و عادت‌های مثبت در زندگی است. نیویورک تایمز او را بانوی آموزه‌های خودیاری می‌نامد.پروژه شادی بیشتر از دو سال جزء کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز بوده و به 35 زبان دنیا نیز ترجمه شده است.

کتاب تله شادمانی

۲۷۲,۲۵۰ تومان

کتاب تله شادمانی (دست از تقلا کردن بردار و زندگی کن) اثر راس هریس

شادمانی طنزی بزرگ به همراه دارد. این کلمه «شانس» یا بخت و اقبال را در ذهن تداعی می کند و بدین معناست که در نگاه مثبت، فرد قدر دان ظهور این موقعیت و حس تازه و حیر‌ت‌ آور آن است. طنز ماجرا این است که مردم نه تنها آن را جستجو می‌کنند ، بلکه تلاش می‌کنند پس از به‌ دست آوردن شادمانی، حفظش کنند و از تمامی احساسات ناخوشایند اجتناب کنند. متاسفانه همین تلاش کنترل‌ گرایانه می‌تواند به زندگی بسته، خشک، ثابت و سهمگینی منتهی شود.

کتاب جادوی فکر بزرگ

۲۷۴,۶۵۱ تومان

کتاب جادوی فکر بزرگ با آموزش‌هایی که به ما می‌دهد به ما این توانایی را می‌دهد تا از نیروی فکر خودمان استفاده کنیم و موفقیت، شادی و رضایت از زندگی را به دست آوریم.

هر شیوه با شرح یک سرگذشت واقعی فوق‌العاده برای شما توضیح داده شده است. بنابراین، شما نه فقط در می‌یابید که چه کار کنید، بلکه حتی مهم‌تر از آن، متوجه می‌شوید که چگونه هر اصلی را در موارد و موقعیت‌های واقعی اجرا کنید.

مراحل ساده‌ای که در این‌جا تذکر داده‌ایم، نظریه‌های آزمایش‌ نشده نیستند. این‌ها عقاید و حدسیات یک فرد نیستند. رویکردهای اثبات‌ شده در موقعیت‌های زندگی هستند، و مراحلی‌ اند که به‌ طور عموم کاربرد پذیر و مثمر ثمرند و مثل جادو عمل می‌کنند.

همین که شما این مطلب را می‌خوانید ثابت می‌کند که به کسب موفقیت بیشتر علاقه‌مندید. شما دوست دارید خواسته‌های خود را برآورده کنید. شما دوست دارید از سطح زندگی بهتری برخوردار شوید. شما می‌خواهید این زندگی همه‌ی چیزهای خوبی را که لایق شماست، به شما بدهد.

 

کتاب خود برتر (خودت باش ، فقط کمی بهتر)

۲۰۵,۶۷۲ تومان

کتاب خود برتر راهنمایی برای حداکثر‌سازیِ توان شما برای کشف بهترینِ خود، با کارا‌ ترین و موثر‌ترین روشی که می‌توانید به آن برسید.

این کتابی است که بعد از مطالعه‌ی آن، خود را به‌طور قابل ملاحظه‌ای بهتر می‌یابید. در میان صفحات کتاب، مایک، کُوچ زندگی شما خواهد بود و در این سفر، شما را به‌سوی پرسش‌های عمیق و برانگیزنده‌ای هدایت می‌کند که احتمالا هیچ‌گاه پیش از این، از خود نپرسیده‌اید.

او مردم را دقیقا همانگونه که هستند می‌بیند، بدون هیچ پیش‌ قضاوتی، و سپس آنها را به‌تدریج و دلسوزانه به‌ سوی اصل و اصالت خودشان هدایت می‌کند. طی مطالعه‌ی این کتاب، وقتی جنبه‌های مختلف زندگی خود را در مسیر دست‌یابی به خود برتر واکاوی می‌کنید، کاملا متوجه این همراهی و نیز پیشرفت عظیم و هدف‌دار خود خواهید شد.همانطور که همیشه گفته‌ام، تا وقتی خود را نادیده بگیرید، نمی‌توانید تغییری ایجاد کنید. حالا وقت آن است که واقعا با خود صادق باشید.

کتاب خون آشام های آشنا

۲۸۴,۹۴۲ تومان

کتاب خون آشام های آشنا (چگونه از چنگال آدمهای بی رحمی فرار کنیم که روزگارمان را سیاه می کنند!) به معرفي پنج تيپ شخصيتي آسيب رسان و احساسي به نام هاي خون آشام هاي جامعه گريز، نقش باز، خودشيفته، وسواسي و بدگمان و راه هاي رهايي از آن ها مي پردازد. خون آشام هاي آشناي دچار به اختلالات شخصيتي كه در ابتدا بي نقص و عالي به نظر مي رسند اما كم كم انرژي عاطفي شما را مي خشكانند و با دروغ هاي پياپي و تضعيف روحيه تان افسار شما را به دست مي گيرند.

تنها راه فرار از دست اين خون آشام هاي بي رحم آشنايي با شخصيت و نوع عملكرد آن ها است.