چگونه کمال گرا نباشیم؟

۱۲۸,۳۰۴ تومان

نویسنده‌ ی کتاب چگونه کمال گرا نباشیم از راهی می‌گوید که برای کنار گذاشتن کمال‌گرایی رفته است و تجربیات خود را با شما در میان می‌گذارد. ماجرا از زمانی آغاز شد که هدف بزرگی مانند 50 حرکت شنای روی زمین را کنار گذاشت و هدف خود را به بخش‌ها و لقمه‌های قابل هضم‌ تری تقسیم نمود. او ایده‌آل‌ترین شرایط را رها می‌کند؛ یعنی به جای رفتن به باشگاه، ورزش خود را در خانه و روی تخت‌ خوابش انجام می‌دهد.

به عبارتی می‌توان چنین برداشت کرد که گایز سطح توقع خود را از ایده‌آل به معمولی پایین آورد تا فعالیت‌های مورد نظر را هر روز ادامه دهد و آن را به عادت هر روزه‌ی خود تبدیل کند. این نویسنده خرده‌ عادت‌ها را راه حل اصلی مشکل بزرگی مانند کمال‌گرایی می‌داند و با استفاده از این شیوه زندگی خود را دگرگون ساخت.

خودت باش دختر

۱۱۷,۱۱۷ تومان

کتاب خودت باش دختر از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون و نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۸ است که با نگرش مستقیم بر سبک زندگی زنان و دختران نوشته شده است. اگر بخواهیم محتوای این کتاب را در یک جمله خلاصه کنیم این کتاب درباره‌ی خودباوری و مسئولیت‌پذیری لازم برای شادی و رضایت در زندگی زنان و دختران نوشته شده است. در این کتاب پرو تو تایپ‌ ها و تصاویر قالبی شکل گرفته توسط جامعه، رسانه و خانواده از زندگی یک زن مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس الگوی طبیعی و خوشبختانه‌ ای دیگر از زندگی ترسیم و معرفی می‌شود.

دروغ هایی که به خود می گوییم

۱۱۳,۴۰۴ تومان

کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم (چطور با حقیقت مواجه شویم،خود پذیرا باشیم،و زندگی بهتری بیافرینیم)

همه ما به خودمان دروغ می‌گوییم تا از درد در زندگی‌مان اجتناب کنیم.از این رو، همه به عنوان آدم‌هایی ناقص و ناکامل با هم برابریم؛ پس می‌توانیم با شأن برابر با هم گفتگو کنیم و موظف به بیان حقایق به خود و دیگران هستیم.با این کار، یعنی دیدن دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم و مواجهه با حقایقی که از آنها اجتناب می‌کنیم، راهی را برای زیستن در حقیقت و با یکدیگر می‌یابیم.

شنیدن حقیقت از دیگری به معنا ی تسلیم او شدن نیست، بلکه به این معناست که به چیزی بزرگتر تسلیم شده ایم: حقیقت.ما در زندگی راه‌هایی را می‌پیماییم که دروغ‌هایمان مشخص کرده‌اند و فقط به رنج می‌انجامند.

وقتی رنجمان طاقت فرسا و جانکاه می‌شود، نیازمند کسی می‌شویم که در دیدن دروغ‌هایی که باور کرده‌ایم و دروغ‌هایی که به خودمان می‌گوییم، ما را یاری دهد.چون، تنها با دیدن این دروغ‌هاست که با حقایق زندگی‌مان مواجه می‌شویم و به راه حقیقت بازمی‌گردیم.

روان شناسی عزت نفس

۱۳۷,۳۶۲ تومان

کتاب روان شناسی عزت نفس (روانشناسی کاربردی 1)

عزت نفس تاثیر مستقیمی با عوامل درونی و بیرونی دارد . عوامل درونی عواملی است که ا ز درون نشات می گیرد یا خود شخص آن را ایجاد می کند ، نقطه نظر ها ، باور ها ، اعمال یا رفتار .

عوامل بیرونی ، همان عوامل محیطی هستند ؛ پیامهایی که کلامی و غیر کلامی انتقال پیدا می کنند و تجربه هایی که بانی آن پدر ، مادر ، آموزگاران ، اشخاص مهم در زندگی ، سازمان دهندگان و فرهنگ هستند .

صبح جادویی

۷۴,۸۹۳ تومان

کتاب صبح جادویی هال الرود گزینه ای عالی و بی عیب و نقص برای افراد موفق و بسیار پرمشغله است. هر روز صبح عمل کردن به منجی های زندگی مثل رساندن سوخت موشک به جسم، ذهن و روح قبل از شروع هر روز است. همان طور که پدر پولدارم بیشتر وقت ها می گفت: همیشه می توانم یک دلار دیگر دربیاورم ولی نمی توانم یک روز دیگر را بسازم و روی که از دست برود دیگر قابل بازگشت نیست. پس اگر می خواهید بیشترین بهره را از هر روز زندگی تان ببرید، این کتاب را بخوانید.

کتاب آرامش

۱۰۰,۲۳۷ تومان

نویسنده در کتاب آرامش با ما از دستاوردهایش از سقوط به اعماق افسردگی و بازگشت به زیباییِ بودن می‌گوید. گفته‌های هیگ از رنج، امید، خودباوری و رضایتمندی، از سر پندآموزی نیست؛ بلکه مرواریدهایی‌ اند که از دل اقیانوس تاریکی‌ها صید شده‌‌ اند. به گفتۀ هیگ، کتاب آرامش کتابی است درهم‌ و برهم از هرآنچه به او آرامش می‌دهد؛ از گزیده‌هایی از متون تا دستور غذایی، از روایت‌هایی از زندگی افراد سرشناس تا فهرست فیلم‌های محبوبش. خواندن کتاب ترتیبی ندارد و می‌توان آن را در وقفه‌های کوتاه میان ضرب‌ آهنگ تند زندگی مطالعه کرد. مت هیگ روزنامه‌نگار و نویسندۀ کتاب‌های داستانی و غیرداستانی است که برای بزرگسالان و کودکان می‌نویسد. داستان‌های او بیشتر به سبک ادبیات گمانه‌زن است و آثار او به بیش از چهل زبان ترجمه شده است.

کتاب آیا می توانم رابطه ام را نجات دهم؟

۱۴۱,۰۰۱ تومان

کتاب آیا می توانم رابطه ام را نجات دهم؟برگرفته از نظریات دکتر مایکل اس. برودر می باشد.

دکتر برودر در مقدمه چنین گفته است: عنوان این کتاب، آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ از شایع‌ترین مشکلاتی بوده‌ است که من در طول سه دهه در کارم به‌ عنوان روان‌شناس بالینی با آن مواجه بوده‌ام. این نه‌تنها سؤالی بسیار شایع است، بلکه برای بیشتر اشخاص و زوج‌ هایی که در طول این سال‌ها با من مشورت کرده‌اند، گیج‌کننده بوده‌ است. امیدوارم این کتاب به‌ نحوی به این پرسش پاسخ دهد تا شما به‌ سرعت بتوانید تصمیمی درست بگیرید و به راه‌ حلی برسید که برایتان قانع‌کننده باشد. برای این‌ که موضوع مورد بحث را ساده کنم، در سراسر کتاب برای روابطی همچون ارتباط زناشویی، ارتباط بین نامزدها، کسانی‌ که در مرحله‌ی آشنایی هستند یا هر نوع ارتباط بلندمدت یا کوتاه‌مدت و هر نوع جهت‌گیری جنسی، از اصطلاح رابطه استفاده می‌کنم که همچنین شامل زوج‌ هایی که از هم طلاق گرفته‌اند، در فکر آشتی هستند یا می‌کوشند قطع رابطه‌ی خود را توجیه کنند نیز می‌شود.

کتاب اصل گرایی (اصل را بچسبید و فرع را رها کنید)

۱۲۱,۷۷۰ تومان

کتاب اصل گرایی (اصل را بچسبید و فرع را رها کنید) اثر مک کیون توسط انتشارات آموخته به چاپ رسیده است.

اصل گرايان از نه بيشتر از بله استفاده مي كنند. شايد در زمان خاصي مودبانه ترين راه براي نه گفتن آن باشد كه صرفا رك بگوييم نه. اما چه به صورت «مايه ي خرسندي من است كه به فكرم بودي، اما متاسفانه امكانش نيست» باشد يا به صورت «كاش مي توانستم، اما خيلي گرفتارم»، راه هاي متنوعي وجود دارد كه بدون آنكه در عمل از كلمه ي نه استفاده كنيم، به درخواست كسي به طور روشن و مودبانه نه بگوييم.

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

۱۳۸,۵۰۰ تومان

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED (همراه با کتابچه نکات مهم در سخنرانی) اثر کریس اندرسون است. این کتاب به شما راهنمایی می‌کند که چگونه با استفاده از روش‌های TED، مهارت‌های سخنرانی و فن بیان خود را بهبود ببخشید و در ارائه‌ها و سخنرانی‌هایتان موثرتر شوید.

اصول اساسی این روش شامل موارد زیر می‌باشد:

1. قصه‌سازی: داستان‌سرایی یکی از اصول اساسی در سخنرانی‌های TED است. در این روش، به جای ارائه اطلاعات خشک و روشن، از داستان‌ها و تجربیات شخصی استفاده می‌شود تا پیام شما برای مخاطبان جذاب و قابل فهمتر باشد.

2. ساده و مختصر: در سخنرانی‌های TED، زمان محدود است و باید مثل یک متخصص، مفهوم‌های پیچیده را به زبان ساده و قابل فهم برای مخاطبان توضیح دهید. از کلمات و جملات بسیار کوتاه استفاده کنید و از پاز، روان و واضح صحبت کنید.

کتاب افسانه کاریزما:هنر جذاب بودن

۱۴۱,۰۷۵ تومان

کتاب افسانه کاریزما:هنر جذاب بودن (راهکارهای موثر رفتار کاریزماتیک)، اثر اولیویا فاکس کابان و ترجمه علی اکبر جنیدی جعفری است.

این اثر هنر یا به عبارتی بهتر دانش کاریزماتیک‌ بودن را در اختیار افراد خواهان آن قرار می‌دهد آن هم با ابزارهای کاربردی و قابل اجرا.به شما کمک می‌کند شخصیتی کاریزماتیک‌تر داشته باشید. نویسنده در این اثر به مخاطب یادآوری می‌کند، کاریزما تقریبا برای همه قابل فراگیری است به شرطی که تمرینات کتاب را به درستی انجام دهید؛ با تقویت‌ کردن کاریزما در خود می‌توانید آن را مسئولانه و در جهت کارهای خوب به کار ببرید.

کتاب انسان در جستجوی معنا

(دیدگاه 1 کاربر)
۱۰۰,۲۳۷ تومان

این کتاب در بر دارنده خاطرات فرانکل از وضعیت خود و سایر قربانیان اردوگاه‌های کار اجباری آلمان در خلال جنگ دوم جهانی است. فرانکل در این کتاب به عنوان یک (روان‌شناسی اگزیستانسیالیتی) روان‌شناس اگزیستانسیالیت به اهمیت جستجوی معنا برای زندگی، در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌پردازد و ضمن روایت خاطراتش از اردوگاه‌های کار اجباری، تلاش می‌کند که نگرش جدیدش را در روان‌شناسی (لوگوتراپی) تبیین کند.

کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق

۱۲۹,۹۳۷ تومان

کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق ( کلیدهای بازسازی زندگی پس از طلاق ) به تبیین و تحلیل وضعیت روحی فرد پس از طلاق می‌پردازد و تلاش می‌کند راهکاری برای طی کردن مناسب این دوران به فرد پیشنهاد دهد.

اما دکتر بروس فیشر با ارائه چهارچوب مشخصی این امکان را برای خواننده فراهم می‌سازد تا این دوره کوتاه را بررسی کند، جایگاه خود را تشخیص دهد و با استفاده از رهنمودهای عملی گام به گام، به سوی آینده‌ای سالم و پرنشاط پیش رود. در واقع با مطالعه این کتاب، فرد می‌تواند از گذشته درس بگیرد، خود را بهتر بشناسد و ابعادی از وجود خود را پرورش دهد که قبلاً برای او ناشناخته بوده است. بهترین تعبیری که می‌توان از سازندگی این دوره کرد، نقاهت و بهبودی بعد از عمل جراحی است. تجربه نشان داده است که این کار حداقل یک سال طول می‌کشد. البته عده‌ای به زمان بیشتری نیاز دارند.