نمایش دادن همه 2 نتیجه

کتاب انواع زنان

۲۷۱,۸۱۴ تومان

کتاب انواع زنان کتابی روان‌شناختی است، که به بیان موضوع کهن الگو‌ها در زنان می‌پردازد. در این کتاب شما با کهن الگوی درونی خود، که همان الهه‌های یونان باستان هستند، آشنا می‌شوید و با استفاده از آنها به شناختی متفاوت از خود دست می‌یابید.

الهه‌های یونان باستان شامل هرا، دمتر، هستیا، آرتمیس، آفرودیت، پرسفون و آتنا می‌شوند که هرکدام نماد یک نوع رفتار در زنان هستند. بولن، روان‌ پزشکی است که سال‌ها در زمینه‌ی اساطیر باستانی مطالعه و تحقیق کرده و طی مشاوره‌‌ های گوناگون خود، تجربه‌ی فراوانی در زمینه‌ی کهن الگو‌ها به‌دست آورده است.

نویسنده بیان می‌کند که برخلاف عقیده یونگ، شخصیت ما برگرفته از یک کهن الگو نیست؛ بلکه رفتار ما در شرایط مختلف می‌تواند نشان دهنده‌ی کهن الگو‌های متفاوت و به‌ نوعی متضاد باشد. البته معمولا در هر شخص یک کهن الگو‌ی غالب وجود دارد که تشخیص و مطالعه‌ی آن، می‌تواند به شناخت بهتر افکار و احساسات ما کمک کند.

کتاب انواع مردان

۲۱۱,۲۰۰ تومان

کتاب انواع مردان، روان‌شناسی مردان از دیدگاه زنی است که دهه‌های متوالی دربارهٔ مردان مطالعه کرده است. در این کتاب، دربارهٔ خطاها و مشکلات مردان سخن گفته شده و در مورد اهمیتِ توجه به نکات مثبت در آنها حرف زده شده است.

مردان در بیان احساسات و درونیاتشان سکوتی تاریخی دارند. کتاب انواع مردان، سکوت را می شکند. مردها یک جور نیستند، یک جور به زنان، همجنسان، کار و فرزندانشان نگاه نمی کنند. تصمیمات مهم زندگی شان را بر اساس یک الگو نمی گیرند و الگوی قانع کردن آن ها برای انجام کاری یا عدم انجام دادن کاری یکسان نیست. مردی که ممکن است خود شما باشید یا به عنوان پدر، پسر، برادر، همسر، همکار، رییس، کارمند و دوست در کنار شما قرار گرفته چه نوع مردی است؟ این کتاب به زنان کمک می کند تا ضمن عدم وابستگی ناسالم به مردان، یا درک مردانگی درون خود به هویتی مستقل دست یابند.