نمایش دادن همه 2 نتیجه

کتاب از خوب به عالی

۱۳۵,۱۴۵ تومان

کتاب از خوب به عالی چرا برخی از شركت‌ها جهش می‌كنند و برخی دیگر خیر. کتاب خوب به عالی همان‌گونه كه از نامش برمی‌آید، مسیر رشد و بالندگی را ترسیم می‌كند. عرصه‌های بزرگ اقتصادی را ارئه می‌كند و ما را با عملكرد مدیران برتر آشنا می‌سازد. با متنی ساده و به دور از الفاظ تخصصی، مفاهیم مدیریتی را شرح می‌دهد. وجه تمایز آن از سایر كتاب‌ های مدیریتی، نگرش خلاق آن است، بدین معنا كه اصول و روش‌های مدیریتی را از قالب كلیشه‌های همیشگی خارج می‌ كند و می‌گویید كه همه ما در زمینه‌ای كه فعال باشیم می‌توانیم بالا و بالاتر برویم. می‌توانیم افق دید خود را وسعت بخشیم و خود را از چمبره ماندن در وضعیت صرفا خوب برهانیم

کتاب از عرش به فرش

۸۴,۸۲۳ تومان

کتاب از عرش به فرش بیانگر پنج مرحله سقوط شرکت‌های قدرتمند است که با آگاهی از آن می‌توان مانع شکست و سقوط کسب و کارهای نوپا و یا حتی مشهور و قدیمی شد.

کالینز در این کتاب، ابتدا توضیح می‌دهد که چرا بعضی از کسب‌ و‌ کارها با وجود موفقیت و شهرت همه‌گیر، به ناگاه دچار شکست می‌شوند. او علت این شکست‌ها را نه تغییرات محیطی و یا بدشانسی، بلکه رهبرانی می‌داند که شرکت را در جهتی نادرست به حرکت در آورده و با سوء مدیریت، بحران‌های شرکت را تشدید می‌کنند.

سپس کالینز، راه‌ حلی را پیشنهاد می‌کند. او می‌گوید که رهبران می‌توانند راه مقابله با این سقوط را بیاموزند تا اگر خود را در حال زوال یافتند، روند آن را تغییر داده و معکوس کنند.نتیجه‌ پروژه‌ تحقیقاتی او به شناسایی پنج مرحله‌ گام به گام روند زوال شرکت‌ها انجامیده است. با شناخت و درک این مراحل، رهبران می‌توانند به طور قابل ملاحظه‌ای احتمال سقوطشان را کاهش دهند.