نمایش دادن همه 2 نتیجه

عشق ویرانگر

۱۳۳,۶۵۰ تومان

کتاب عشق ویرانگر افراد دچار ویژگی های پر رنگ و اختلالات شخصیت را از اجتماع کنار نمی گذارد: بلکه بر آن پای فشاری دارد که اینان درصد چشمگیری از اجتماع آدمیان را تشکیل می دهند.

اما در عین حال کتاب بر این پرسش نیز همواره استوار و پایدار می ماند که چرا خواننده می باید از فرو افتادن در گرداب چنین کشش ها و پیوندهای سراسر پر چالش و کشمکش ایمن بماند و یا به چنین عشق ورزی های بیمارگونه ای پایان بخشد.

غالبا داستان این گونه آغاز می شود که : شما با فردی جذاب و فریبنده و دوست داشتنی ملاقات می کنید و در همان برخورد اول سخت شیفته و عاشق او می شوید. آن گاه پس از مدتی متوجه عادات و رفتار غیر معمول او می گردید و در نهایت مشکلات شدید شخصیتی او خود را به نمایش می گذارد.

عشق ویرانگر

۱۷۶,۴۱۸ تومان

کتاب عشق ویرانگر به‌ عنوان یک راهنما برای شما عمل خواهد کرد و شما را با اشکال مختلف اختلالات روانی آشنا می‌کند. پس از شناساندن انواع مختلف تیپ‌های شخصیتی دارای اختلال، یک نتیجه‌گیری و راهکار نهایی را به شما نشان می‌دهد. اگر هنوز وارد رابطه جدی نشده‌اید و دوست دارید با افراد سالم آشنا شوید، این کتاب مناسب شما نیز خواهد بود. همچنین افرادی که دوست دارند شناخت دقیق‌تری از خودشان داشته باشند، می‌توانند از نکات ارائه شده در آن استفاده کنند.