نمایش یک نتیجه

کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین

۱۷۱,۰۷۲ تومان

کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین یکی از آثار پرطرفدار و پرفروش در ایران به شمار می‌رود و تاکنون بیش از 60 بار تجدید چاپ شده است و به شما آموزش می‌دهد که افکار و کلام شما چنان قدرتی دارند که می‌توانند زندگی‌تان را زیر و رو کنند و جهان بینی و ایمانتان را به طبیعت و پروردگار تغییر دهند.

این کتاب سراسر از فضای معنوی است و جملاتی دارد که روح شما را جلا می‌بخشد. لحن کتاب بسیار گیرا و صمیمی است و در درس‌های مختلف آن، جایی برای جملات پرتکلف نیست. از طرفی اسکاول شین کوشیده تا مانند یک معلم معنوی، تجربیات خودش را با کلامی عاشقانه و صادقانه، در اختیار خوانندگان قرار دهد. این کتاب بهتان می‌آموزد که چگونه با تغییر دیدگاه خود نسبت به جهان، از بدی‌ها دوری کنید و با فرستادن انرژی مثبت به جهان، انرژی مثبت دریافت کنید.

اسکاول شین افراد زیادی را در راه رسیدن به معنویت راهنمایی می‌کرد و برای گشودن گره از کار مردمان، همواره به آموزش مشغول بود. این نویسنده بزرگ با برگزاری کلاس‌های معنوی در سال‌های پیاپی، با همان سادگی و لحن طنزآمیزی که داشت، پیام معنوی را به گوش مردم می‌رساند و از آن‌ها می‌خواست در راه به‌کارگیری این پیام در زندگی‌شان تلاش کنند.