نمایش دادن همه 5 نتیجه

کتاب انواع زنان

۲۷۱,۸۱۴ تومان

کتاب انواع زنان کتابی روان‌شناختی است، که به بیان موضوع کهن الگو‌ها در زنان می‌پردازد. در این کتاب شما با کهن الگوی درونی خود، که همان الهه‌های یونان باستان هستند، آشنا می‌شوید و با استفاده از آنها به شناختی متفاوت از خود دست می‌یابید.

الهه‌های یونان باستان شامل هرا، دمتر، هستیا، آرتمیس، آفرودیت، پرسفون و آتنا می‌شوند که هرکدام نماد یک نوع رفتار در زنان هستند. بولن، روان‌ پزشکی است که سال‌ها در زمینه‌ی اساطیر باستانی مطالعه و تحقیق کرده و طی مشاوره‌‌ های گوناگون خود، تجربه‌ی فراوانی در زمینه‌ی کهن الگو‌ها به‌دست آورده است.

نویسنده بیان می‌کند که برخلاف عقیده یونگ، شخصیت ما برگرفته از یک کهن الگو نیست؛ بلکه رفتار ما در شرایط مختلف می‌تواند نشان دهنده‌ی کهن الگو‌های متفاوت و به‌ نوعی متضاد باشد. البته معمولا در هر شخص یک کهن الگو‌ی غالب وجود دارد که تشخیص و مطالعه‌ی آن، می‌تواند به شناخت بهتر افکار و احساسات ما کمک کند.

کتاب انواع مردان

۲۱۱,۲۰۰ تومان

کتاب انواع مردان، روان‌شناسی مردان از دیدگاه زنی است که دهه‌های متوالی دربارهٔ مردان مطالعه کرده است. در این کتاب، دربارهٔ خطاها و مشکلات مردان سخن گفته شده و در مورد اهمیتِ توجه به نکات مثبت در آنها حرف زده شده است.

مردان در بیان احساسات و درونیاتشان سکوتی تاریخی دارند. کتاب انواع مردان، سکوت را می شکند. مردها یک جور نیستند، یک جور به زنان، همجنسان، کار و فرزندانشان نگاه نمی کنند. تصمیمات مهم زندگی شان را بر اساس یک الگو نمی گیرند و الگوی قانع کردن آن ها برای انجام کاری یا عدم انجام دادن کاری یکسان نیست. مردی که ممکن است خود شما باشید یا به عنوان پدر، پسر، برادر، همسر، همکار، رییس، کارمند و دوست در کنار شما قرار گرفته چه نوع مردی است؟ این کتاب به زنان کمک می کند تا ضمن عدم وابستگی ناسالم به مردان، یا درک مردانگی درون خود به هویتی مستقل دست یابند.

کتاب زندگی برازنده من

۱۴۶,۵۲۰ تومان

کتاب زندگی برازنده من به شما راهکارهای تحلیل خویشتن را آموزش می‌ دهد و از اسرار شخصیت شما پرده برمی‌دارد.کهن‌ الگویی که در وجود شما فعال است گرایش‌ها، سبک و مسیر زندگی‌تان را شکل می‌دهد. شما حضور این کهن‌ الگو را در وجود خود احساس و از مزایا و توانایی‌های آن استفاده می‌کنید. در عین حال ضعف‌ها و وسوسه‌های آن را نیز تجربه می‌کنید. هر داستان اسطوره‌ای می‌تواند شکل‌ها و عنوان‌های مختلف و متفاوتی پیدا کند که رایج‌ترین آن‌ها در این کتاب توصیف شده‌اند. اگر با ویژگی‌های کهن‌ الگوی حاکم بر امور زندگی‌تان آشنا شوید، ممکن است بتوانید اشتباه‌ها و نکته‌های منفی آن را پیش‌بینی و از آن‌ها دوری کنید.

کتاب ژرفای زن بودن

۲۰۸,۹۹۹ تومان

کتاب ژرفای زن بودن به دنبال کمال در زنان جامعه‌ای است که معمولا آنها را با ارزش‌هایی مردانه به دنیا تعریف می‌کنند. نویسنده‌ی کتاب با الگو گرفتن از اسطوره های فرهنگی و افسانه‌ای، سمبل ها و الهه‌های باستانی نیاز و ارزش‌های زنان غرب را نشان داده و تلاش برای بهتر شدن زخم‌های زنانه در سطح شخصی و فرهنگی می‌گردد. او از تجریباتش به عنوان مادری دلسوز‌، هنرمند و درمانگر و هم‌چنین از زنان قوی جامعه‌ی خود الهام گرفته است و در این کتاب با زنانی صحبت می‌کند که آرزوهای بزرگ داشته‌اند و علاقه‌مند به شخصیتی قوی و سرزنده‌اند.

زنانی که در زندگی بیشتر در نقش مردانگی خود فرو میروند احساس و آتش دورن زنانگی خود را تا حد زیادی خاموش میکنند و این دوری از خویشتن سبب تشویش و نداشتن آرامش در آنها خواهد شد.از طرف خانواده و اجتماع انتظار میرود که زنان صورت وابسته و حمایت شونده خود را حفظ کنند.وقتی زنی وابستگی مادر خود در زندگی را میبیند در صدد این بر می آید که برای داشتن استقلال از هر مردی خودکفاتر باشد و این امر باعث میشود تا حد فرسودگی از خود کار بکشند و نتوانند نه بگویید اما تا زمانی که زن قبول نکند که تمام این تلاش ها در خصوص راضی کردن شخصیت مرد درونی بود مسئله را حل نکرده است…

کتاب شفای رابطه دختر با مادر

۲۴۷,۴۶۴ تومان

نویسنده در کتاب شفای رابطه دختر با مادر به شما نشان می‌دهد که چگونه زنان بالغ می‌توانند چالش‌های رابطه‌ی خود و مادرشان را حل و فصل کنند. او استراتژی‌‍‌ های قدرتمندی را ارائه می‌دهد و در این میان از اسطوره‌ها و ادبیات نیز یاری می‌گیرد.

این موضوع همیشه برایم سوال است وقتی مادر خودم دوستم ندارد شخص دیگری دوستم خواهد داشت بعید می دانم زنان زیادی هستند که داشتن مادر خوب را تجربه نکرده‌اند، مادرانی هم هستند که به ظاهر نقش مادر خوب را بازی می‌کنند ولی دائماً در حال ایراد گیری از دختر خود هستند و حس ناکافی بودن را به او القا می‌کنند دختران این مادران در حلقه ای از مشکلات گرفتار خواهند شد. حس دوست داشتنی نبودن روابط آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. حس بی ارزشی و افسردگی نیز به مرور زمان آنها را از پا در خواهد آورد. اما دختران با خواندن این کتاب متوجه خواهند شد که چگونه این زخم عمیق را ترمیم کنند.