نمایش دادن همه 3 نتیجه

دلایلی برای زنده ماندن

۱۳۳,۶۵۰ تومان

زندگی همه ی افراد تحت تأثیر بیماری روانی قرار گرفته است: اگر خود ما از این مسئله رنج نبریم، دوست یا عزیزی داریم که در چنین رنجی غوطه ور است. صراحت مت در خصوص تجربیات خود برای کسانی که احساس افسردگی می کنند، الهام بخش است و برای کسانی که از آن افسانه های زیادی شنیده اند، روشن کننده است. مهمتر از همه، شوخ طبعی و تشویق او هرگز اجازه نمی دهد امید خود را از دست بدهیم.

او که در عمق افسردگی با خود پیشینش صحبت می کند، مصمم است که قدیمی ترین کلیشه، واقعی ترین است – در انتهای تونل، نور وجود دارد. او به ما می آموزد که شادی ها و لحظات آرامشی را که زندگی به همراه دارد جشن بگیریم و به ما یادآوری می کند که همیشه دلایلی برای زنده ماندن وجود دارد.

کتاب تاریخ اروپا (از 1815 به بعد)

۹۴,۴۹۵ تومان

هنری ویلسون لیتل فیلد در کتاب تاریخ اروپا (از 1815 به بعد) سعی کرده است که شرح کاملی از تاریخ اروپا از ابتدای سده نوزدهم یعنی از سال 1815 به بعد به خوانندگان عرضه کند. او در این تاریخ نویسی سعی کرده است آنچه را که در دیگر تاریخ نویسی های مرسوم مورد اغفال واقع شده اند را به روایت خود وارد کند تا که مخاطب درک خوبی راجع به این بازه تاریخی و سرنوشت ساز از اروپا بدست آورد.

با شروع قرن نوزدهم ، رنسانس دانش ، آموزه های سنتی در علم و الهیات را به چالش می کشد. همزمان با اصلاحات پروتستان ، کلیساهای پروتستان را در درجه اول در آلمان ، اسکاندیناوی و انگلیس تأسیس کرد. پس از سال 1800 ، انقلاب صنعتی موجب رونق انگلیس و اروپای غربی شد. قدرتهای اصلی اروپا مستعمرات خود را در بیشتر قاره های آمریکا و آفریقا و مناطقی از آسیا ایجاد کردند.در قرن بیستم ، جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم منجر به تعداد زیادی کشته شد. جنگ سرد از سال 1947 تا 1989 بر سیاست های جغرافیایی اروپا تسلط داشت. پس از سقوط پرده آهنین ، کشورهای اروپایی با هم رشد کردند.

همسر و نقد همسر

۱۱۹,۲۰۰ تومان

کتاب همسر و نقد همسر اثر آنتوان پاولوویچ چخوف ، شامل دو بخش است. بخش اول شامل ۱۰ داستان کوتاه است و بخش دوم شامل نقد و تفسیر این داستان‌ها می‌باشد. در آخر کتاب نیز ضمیمه‌هایی درباره زندگی و آثار چخوف گنجانده شده است.

داستان‌های موجود در این کتاب هرکدام به تنهایی دنیایی را دربرمی‌گیرند و خواننده را در خود غرق می‌کند.فهرست داستان‌های کتاب همسر و نقد همسر عبارت است از: آدمی در جلد  تمشک ، درباره عشق ، ویولن روتشیلد ، همسر ، ایئونیچ ، نفسم ، آنا بر گردن ، بانویی با سگ ملوس ، عروس.