نمایش دادن همه 4 نتیجه

کتاب دونده هزارتو مجموعه 5 جلدی

۶۶۷,۰۹۷ تومان

کتاب دونده هزارتو مجموعه 5 جلدی رمان علمی تخیلی برای نوجوانان است که توسط جیمز داشنر نوشته شده است.

دیوار های سر به فلک کشیده حائل میان بیشه و هزارتو هستند.
درهای عظیمی که شب ها از بیشه نشین ها در برابر وحشت و درندگی گریورها محافظت می کنند دیگر بسته نمی شوند.
به امید زنده ماندن و خارج شدن از این هزارتو
به امید آزادی توماس در هزارتو می دود
آخرین دونده ی هزارتو…

کتاب مجموعه قصه های سرزمین اشباح 12جلدی باقاب

۱,۱۰۵,۰۰۰ تومان

قصه های سرزمین اشباح ماجرای پسركی معمولی است كه در شرایطی بسیار بحرانی مجبور می‌شود زندگی خود را به‌دست شبحی خون‌آشام بسپارد. او ماجراهای باورنكردنی و وحشتناكی را از سر می‌گذراند، به كوهستان اشباح می‌رود، شاهزاده‌ی اشباح می‌شود، در جنگ اشباح با دشمنانشان‌ شركت می‌كند، به شكار ارباب شبح‌واره‌ها می‌رود، و در زمان سفر می‌كند.

اما بعد از همه‌ی این ماجراها در می‌یابد كه تنها دو راه پیش رو دارد: بمیرد و اجازه دهد كه ارباب شبح‌واره‌ها نه تنها اشباح، كه همه‌ی جهان را به نابودی كشد، یا زنده بماند و خود به ارباب سایه‌ها تبدیل شود. دارن می‌خواهد روح خود را نجات دهد، می‌خواهد دنیا را نیز از نابودی نجات دهد، و بیش از هر چیز دیگری آرزو دارد كه خود را از دنیای پر از سیاهی و غرق در خونِ موجودات شب بیرون بكشد.

مجموعه کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 7 جلدی

۶۶۵,۶۶۰ تومان

مجموعه کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 7 جلدی که شامل 12 فصل از داستان های ایلیا می باشد.

این مجموعه، داستان نوجوان قهرمانی را روایت می‌کند که برگزیده شده تا همراه با دوستانش برای مراقبت و محافظت از مردمش کارهای بزرگی انجام دهد. او به یک جنگ دشوار و طولانی خواهد رفت، جنگی که آینده تمام بشریت به نتیجه آن بستگی دارد.

مجموعه داستان مصور دنباله دار (1تا12)،(ایلیا:تولد یک قهرمان)،(کمیک استریپ)،(7جلدی،گلاسه،باقاب)

مجموعه کتاب تام گیتس جلد 1 تا 5

۸۱۶,۶۵۰ تومان

مجموعه کتاب تام گیتس ، مجموعه داستان‌های مصور طنز برای کودکان است که توسط لیز پیشون نوشته و تصویرگری شده است. این مجموعه حول محور ماجراهای تام گیتس، پسر بچه‌ای باهوش اما بی‌نظم می‌چرخد که در مدرسه با چالش‌هایی روبرو می‌شود.

این کتاب‌ها به خاطر طنزشان، استفاده از کاریکاتور و تصاویر جذاب، و لحن صمیمی‌شان که با کودکان هم‌ذات‌پنداری می‌کند، محبوب هستند.

کتاب‌های تام گیتس به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و جوایز متعددی از جمله جایزه خنده‌دار رولد دال را کسب کرده‌اند.آنها برای کودکان 8 تا 12 سال مناسب هستند.