نمایش دادن همه 8 نتیجه

بسته بازی کارتی گربه های انفجاری پلاس

۳۵۰,۱۸۰ تومان

بسته بازی کارتی گربه های انفجاری پلاس شامل تمامی کارت‌های بازی اصلی و نسخه های افزونه مجموعه بازی‌های گربه‌های انفجاری است.گربه های انفجاری یکی از معروف‌ترین بازی‌های جهان است. در این بازی بازیکنان باید از مخزن کارت‌ها، به نوبت کارت بردارند و اگر بازیکنی کارت‌های گربه منفجره را بردارد منفجر می‌شود و از بازی خارج می‌شود. آخرین بازیکنی که در بازی بماند و منفجر نشده باشد، برنده بازی خواهد بود.

تعداد بازیکن : 2 تا 10 نفر

رده سنی : 8 سال به بالا

 

بسته بازی کارتی لندن

۳۵۵,۴۸۹ تومان

بسته بازی کارتی لندن یک بازی 2 الی 4 نفره و مناسب گروه سنی +14 سال است و زمان مورد نیاز برای بازی 60 الی 90 دقیقه میباشد.

محتویات بازی فکری لندن London میپل کینگ :
101 عدد کارت شهر
20 عدد کارت روستا
32 عدد توکن چوبی
60 عدد توکن مقوایی
صفحه توسعه
48 عدد سکه
12 عدد توکن وام
44 عدد توکن فقر

در این بازی به توسعه شهر می‌پردازید تا در آینده به سود برسید، زمین بخرید، منابع جمع کنید یا بخشی از شهر که متعلق به شماست را اداره کنید و از نواحی توسعه داده شده به نفع خود استفاده کنید.

کتاب پادشاه پریان 1 شاهزاده سنگدل

۳۷۱,۰۶۸ تومان

کتاب پادشاه پریان 1 شاهزاده سنگدل از سری داستان های جذاب آمریکایی، نوشته هالی بلک است که توسط نشر باژ چاپ و روانه بازار شده است.

روي ناز بالشي نشسته ام و يكي از پري ها موهايم را پشت سرم مي بافد. انگشت هاي پري كشيده اند و ناخن هايش تيزند. خودم را عقب مي كشم. چشمان سياهش از توي آينه اي كه پايه اي پنجه اي شكل دارد و روي ميز آرايشم است، به چشم هايم مي افتد. مي گويد: ” هنوز چهار روز به مسابقه مونده.” نانمش “تترفل” است، يكي از نديمه هاي خانم “مدوك” . بايد اندازه قرضي كه به مدوك دارد، اين جا كار كند. از همان وقتي كه بچه بودم از من مراقبت مي كرد و…

کتاب شگفتی های بدن انسان

۳۳۳,۶۳۰ تومان

کتاب شگفتی های بدن انسان یکی از اسنثنائی ترین کتاب ها می باشد که با تکنيک هاي pop-up صفحاتي را درپيش روي بيننده قرار مي دهد که باعث مي شود فرد تا انتهاي کتاب، موضوع را با اشتياق فراوان دنبال کند .این کتاب به کمک تصویرهای سه بعدی و صفحات متحرک، چگونگی عملکرد بخش های مختلف بدن را تشریح می کند و با شماره گذاری هایی که روی تصاویر و متن کتاب وجود دارد، به صورت جز به جز اجزای بدن را به زبانی ساده و قابل فهم معرفی می کند. اين کتاب موفق به دريافت جايزه بهترين کتاب علمي – آموزشي از جشنواره کانون پرورش فکري گرديده است. کلیه صفحات این کتاب برجسته و متحرک است.

کتاب ماجراجویان مجموعه 8 جلدی

۴۳۲,۱۱۵ تومان

کتاب ماجراجویان در حیطه هوش هیجانی است. نویسنده در این مجموعه ماجراهای مهیجی را با کارگاه احساسات برای کودکان تلفیق کرده است. در این مجموعه تمام افراد خانواده بستری برای رشد هوش هیجانی خود کشف می‌کنند. ماجراجویان، الکسیا، تاسی و سگشان روکی هستند که نمی‌دانند در آستانه یک کشف بزرگند. آن‌ها قرار است بفهمند چگونه می‌توانند کارهای خارق‌العاده‌ای با احساساتشان انجام دهند.

جلد اول : ماجراجویان بلندتر می پرند (شامل نکات کلیدی برای کنترل ترس)
جلد دوم : ماجراجویان در جستجوی گنج (شامل نکات کلیدی برای عزت نفس)
جلد سوم : ماجراجویان و فانوس دریایی (شامل نکات کلیدی برای برقراری ارتباط بهتر با دیگران)
جلد چهارم : ماجراجویان و راز دایناسور (شامل نکات کلیدی برای مدیریت و کنترل خشم)
جلد پنجم : ماجراجویان در کشور اسب های تک شاخ (شامل نکات کلیدی برای کنترل غم)
جلد ششم : ماجراجویان و جشن در بازار (شامل نکات کلیدی برای ایجاد خوش حالی و خوش بینی)
جلد هفتم : ماجراجویان و ماجرای رم (شامل نکات کلیدی برای کنترل حسادت)

جلد هشتم : ماجراجویان و مسابقه طرح خلاق (شامل نکات کلیدی برای گسترش خلاقیت)

مجموعه کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 7 جلدی

۶۰۸,۷۵۰ تومان

مجموعه کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 7 جلدی که شامل 12 فصل از داستان های ایلیا می باشد.

این مجموعه، داستان نوجوان قهرمانی را روایت می‌کند که برگزیده شده تا همراه با دوستانش برای مراقبت و محافظت از مردمش کارهای بزرگی انجام دهد. او به یک جنگ دشوار و طولانی خواهد رفت، جنگی که آینده تمام بشریت به نتیجه آن بستگی دارد.

مجموعه داستان مصور دنباله دار (1تا12)،(ایلیا:تولد یک قهرمان)،(کمیک استریپ)،(7جلدی،گلاسه،باقاب)

مجموعه کتاب تام گیتس جلد 1 تا 5

۳۹۳,۰۰۰ تومان

مجموعه کتاب تام گیتس ، مجموعه داستان‌های مصور طنز برای کودکان است که توسط لیز پیشون نوشته و تصویرگری شده است. این مجموعه حول محور ماجراهای تام گیتس، پسر بچه‌ای باهوش اما بی‌نظم می‌چرخد که در مدرسه با چالش‌هایی روبرو می‌شود.

این کتاب‌ها به خاطر طنزشان، استفاده از کاریکاتور و تصاویر جذاب، و لحن صمیمی‌شان که با کودکان هم‌ذات‌پنداری می‌کند، محبوب هستند.

کتاب‌های تام گیتس به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و جوایز متعددی از جمله جایزه خنده‌دار رولد دال را کسب کرده‌اند.آنها برای کودکان 8 تا 12 سال مناسب هستند.

 

مجموعه ی کامل ماجراهای نارنیا

۵۶۴,۳۰۰ تومان

مجموعه ی کامل ماجراهای نارنیا مجموعه ای از رمان های فانتری و تخیلی است که توسط نویسنده انگلیسی سی.اس. لوئیس نوشته شده است. و در اصل بین سالهای 1950 تا 1956 در لندن منتشر شد . از ماجراهای نارنیا تا کنون بارها برای رادیو ، تلویزیون ، صحنه و فیلم اقتباس شده است. داستان های این مجموعه در سرزمین نارنیا اتفاق می افتند ، یک دنیای تخیلی از جادوگرها ، جانوران اسطوره ای و حیوانات سخن گو. این کتاب ماجراهای کودکان مختلفی است که در آشکار کردن سرزمین نارنیا نقش اصلی را ایفا می کنند. به جز کتاب اسب و آدمش ، شخصیتهای اصلی این مجموعه همه کودکانی از دنیای واقعی هستند که به طرز جادوییای به سرزمین نارنیا منتقل می شوند ، جایی که بعضی اوقات توسط شیر اصلان از آنها خواسته می شود تا از نارنیا در برابر شر محافظت کنند. این کتاب ها کل تاریخچه نارنیا ، از زمان ایجاد آن در کتاب خواهرزاده ی جادوگر، تا نابودی احتمالی آن در کتاب آخرین نبرد را در بر می گیرد.
طی پنجاه سال گذشته ، ماجراهای نارنیا از ژانر فانتزی فراتر رفته است تا جزئی از کانون ادبیات کلاسیک شود. هر یک از این هفت کتاب یک شاهکار است که خواننده را به سرزمینی می کشاند که جادو با واقعیت روبرو می شود و نتیجه آن یک دنیای داستانی است که چندین نسل مجذوب آن شده است.