نمایش 1–12 از 15 نتیجه

بازی های دسته جمعی (مجموعه ی 5 بازی و سرگرمی)

۲۲۸,۰۹۶ تومان

بازی های دسته جمعی (مجموعه ی 5 بازی و سرگرمی) محصولی جذاب مانند کتاب است که 5 بازی متنوع را در خود دارد.

دوز، مارپله، منچ اسبچه، پیش به سوی ماجرا، نگهبان حیوانات به صورت ورق‌های کتاب قرار گرفته است.

یکی از ویژگی‌­های این محصول این است که کودک با همراه بردن این کتاب با خود به سفرها و میهمانی‌­ها در واقع 5 بازی را همراه خود خواهد داشت.

این کتاب شامل یک جفت منچ که به کتاب چسبیده شده است، 5 صفحه بازی که داخل کتاب قرار گرفته و مهره ­های فومی است.

 

کتاب آموزش جامع و اصولی نقاشی به کودکان و نوجوانان

۲۰۲,۰۰۰ تومان

کتاب آموزش جامع و اصولی نقاشی به کودکان و نوجوانان، اصول اولیه و مهم نقاشی برای کودکان را آموزش میدهد. رده سنی در نظر گرفته شده برای این کتاب سنین بین 5 تا 12 سال است. بنابراین مربیان و والدین عزیز باید به این نکته توجه داشته باشند. این کتاب می تواند به عنوان یک کتاب کمک آموزشی برای مربیان کودک نیز در نظر گرفته شود تا که بتوانند از تکنیک های ارائه شده در آن برای آموزش نقاشی به کودکان استفاده کنند.

کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد

۱۸۸,۱۰۰ تومان

کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد مجموعه ای از نکات در مورد هر جنبه ای از رشد فیزیکی، عاطفی و اجتماعی کودک است که به شما توصیه هایی در مورد موضوعات مختلف از قبیل شیردهی، عادات خوابیدن ، دندان درآوردن ، نشانه های بیماری های رایج ، پیوند با کودک ، آماده سازی غذا و آلرژی های غذایی و… میدهد.

این کتاب حاصل همکاری یک پزشک اطفال موفق، دکتر گیلورد و یک نویسنده یعنی میشل هِاگن است؛ دکتر گی لرد، خود صاحب دو فرزند و نویسنده نیز مادر سه پسر است. آنها در این کتاب کوشیده‌اند زیاد به دنبال دلایل علمی برای توجیه رفتارهای کودکان نباشند و بیشتر بر جنبه‌های عملی و احساسی مرتبط با آنها در طول سال نخست تمرکز کنند.

کتاب حاضر به ساده‌ترین زبان ممکن و با شیوه‌ای آسان و قابل‌دسترسی نکات و توصیه‌های مهم و کاربردی را در اختیار والدین قرار می‌دهد. این کتاب راهنمایی جامع برای والدین است تا بتوانند یک سال اول زندگی راحت‌تر با فرزندشان کنار بیاید.

کتاب پادشاه پریان 2 (پادشاه پلید)

۲۳۸,۵۹۰ تومان

کتاب پادشاه پریان 2 (پادشاه پلید) توسط انتشارات باژ منتشر شده است.

شما باید آنقدر قوی باشید که بدون خسته شدن به سر شمشیر ضربه بزنید.
اولین درس این است که خود را قوی کنید.
اکنون که راز بزرگ فاش شده است و همه می دانند که اوک وارث سرزمین پری ها است.
جود باید از برادرش محافظت کند. برای این کار، پادشاه شیطان پری، کاردن را به خدمت گرفته است و خودش تبدیل به قدرت پشت پرده شده است.
فراز و نشیب امور سیاسی سرزمین پریان، که همیشه در حال تغییر است، کار آسانی نیست،
اما کنترل کاردن را سخت تر می کند. اگرچه کاردن به جود حسادت می کند، اما از تمام قدرت خود برای تحقیر او استفاده می کند.
در این بین معلوم می شود که یکی از نزدیکان جود می خواهد به او خیانت کند و جان او و عزیزانش در خطر است.

کتاب ته جدولی ها 6 راز قلعه ی افسون شده

۲۰۶,۷۱۲ تومان

کتاب ته جدولی ها 6 راز قلعه ی افسون شده اثر روبرتو سانتیاگو

مسابقات بین‌المللی شش خاندان. با رقابت‌های متنوع، از جمله فوتبال. مسابقات در اسکاتلند برگزار می‌شود؛ در طول یک هفته‌ی کامل، با حضور تیم‌هایی از سراسر جهان. از همه بهتر این است که شب‌ها توی یک قلعه‌ی قدیمی می‌خوابیم. توی قلعه!!! قلعه‌اش که شبح ندارد احیاناً؟ در اسکاتلند، همه‌ی قلعه‌ها شبح دارند!

کتاب چگونه با کودکم رفتار کنم

۲۰۰,۴۷۵ تومان

کتاب چگونه با کودکم رفتار کنم راهنمای کاربردی برای حل بیش از هزار مشکل شایع و معمول کودکان به شمار می‌آید و بیش از 1200 راهکار علمی و موثر برای حل مشکلات کودکان از تولد تا 12 سالگی ارائه کرده است. پدران و مادران، باید باور کنند که می‌توان رفتار کودکان و نوع نگرش آن‌ها را تغییر داد و در نهایت به شخصیت آن‌ها شکل مطلوب و مناسب بخشید.

این کتاب مشاوره عملی در مورد اصلاح رفتارهایی همچون:
اجتناب از مسواک زدن، سر باز زدن از خواب در زمان مناسب، خواب آلودگی، اعتیاد به تلویزیون، پرسیدن سوال های تکراری و زیاد، دائما در حال جنب و جوش بودن، گریه و نق زدن، توجه طلبی افراطی، مکیدن انگشت شست، دست کردن در بینی، عکس العمل های بد در مواقع برد و باخت، عادت به سرقت اشیا، آزار حیوانات خانگی ، فرار از مدرسه ، اذیت کردن آموزگاران و اعتیاد به بازی های ویدیویی ارائه می دهد.

کتاب خوب های بد بدهای خوب

۲۰۵,۹۹۹ تومان

کتاب خوب های بد بدهای خوب داستان زندگی مردم در یک روستا را تعریف می‌کند که متوجه می‌شوند هر چند وقت یک بار در یک شب خاص دو بچه از روستا دزدیده می‌شوند.

سوفی و آگاتا به مدرسه‌هایی فرستاده می‌شن که آدم بدها و آدم خوب‌های قصه‌ها رو اونجا می‌سازن! اون‌ها فکر می‌کنن می‌دونن جز کدوم دسته هستند! امّا آیا واقعاً خوبی و بدی آدم‌ها رو به همین راحتی می‌شه فهمید؟!
گاهی آدم‌ها اون‌طور که بنظر میان نیستن. همه‌ی آدم‌ها وجه‌های خوب و بد دارن و توی هر شرایط و موقعیتی ممکنه یکی از اون‌ها رو نشون بدن. برای همین هم شاید نشه اون‌ها را به دو دسته‌ي «خوب» و «شرور» تقسیم کرد.

کتاب دایره المعارف جانوران

۲۱۳,۸۴۰ تومان

کتاب دایره المعارف جانوران نخستین دایرة المعارف کودکان برای شناختن بیش از 200 گونه جانور پستاندار، پرنده، خزنده، دوزیست، حشره، ماهی و….. است. جانوران گوناگونی که در قاره های آفریقا، اسیا، استرالیا، اروپا، آمریکا و سرزمین های سرد قطبی زندگی می کنند.

کتاب رمانهای جاویدان جهان10 آرزوهای بزرگ

۲۰۶,۷۱۲ تومان

کتاب رمانهای جاویدان جهان10 آرزوهای بزرگ،روایتی از سختی‌ها و رنج‌هایی است که هر انسانی ممکن است در طول زندگی خود با آن‌ها مواجه شود. مشکلاتی که حتی ممکن است انسان را از ارزش‌ها و شرافت وجودی او دور کند. این رمان نشان می‌دهد که مالکیت و ثروت نمی‌توانند درون شخصیت‌ها را تغییر دهند و این که برای رسیدن به خود واقعی و ارزش ذاتی مقدس خودمان باید پای در مسیر درست بگذاریم.

آرزوهای بزرگ جزو بهترین آثار دیکنز است که می‌توان گفت چارلز دیكنز در نگارش این رمان از درونمایه‌های تقابل اشراف و طبقه فرودست، عشق و وحشت، قتل و جنایت می‌گوید. او در این کتاب تضاد تاریکی و روشنایی را برای خواننده به تصویر می‌کشد. پیت با توصیف فضاهای تاریک مثل باغ کثیف و نامرتب خانم هاویشام و جرم و جنایاتی که در رمان اتفاق می‌افتد، حس ترس و سردرگمی خود را به خواننده القا می‌کند این تاریکی نشان از مسیر زندگی پیپ است که او در آن گم شده است.

کتاب رمانهای جاویدان جهان22 داستان دو شهر

۲۲۸,۰۹۶ تومان

کتاب رمانهای جاویدان جهان22 داستان دو شهر،به شرح حال چند نفر متفاوت می‌پردازد که مهم‌ترین آن‌ها چارلز دارنه و سیدنی کارتن هستند. دارنه یک اشرافی‌زاده است که در جریان انقلاب فرانسه به نوعی قربانی می‌شود و سیدنی کارتن نیز فردی است که پس از تحمل رنج فراوان، در تلاش است تا زخم‌های خود را با عشق به همسر دارنه التیام بخشد.

دختری به نام لوسی در جریان  انقلاب فرانسه درجست‌ و‌‌ جوی پدر خود، او را در اتاق زیر شیروانی و در شرایط اسفناکی در پاریس پیدا می‌کند و با او به انگلستان می‌رود. لوسی با زندانی سیاسی به نام چارلز دارنی ، آشنا می‌شود. او به کمک وکیل مدافع متبحر چارلز به نام سیدنی کارتن برای آزادی او تلاش می‌کنند. در مسیر آزادی چارلز و بازگشت او به فرانسه،  قصه‌ داستان دو شهر ادامه پیدا می‌کند.

این داستان در سه بخش کتاب اول: زندگی دوباره، کتاب دوم: ریسمان طلایی و کتاب سوم: مسیر طوفان نوشته شده است.

کتاب ماجراها و سفرهای علمی بدن انسان

۲۲۴,۰۰۰ تومان

کتاب ماجراها و سفرهای علمی بدن انسان همراه با سی دی توسط انتشارات پیام بهاران – زیارت ، به چاپ رسیده است.

گلی و قلی دو کودک شاد و دوست داشتنی هستند که به همراه یک راهنما به ماجراجویی می‌پردازند. سؤال می‌گنند، به سفر می‌روند، بازیگوشی می‌کنند و سعی دارند از همه چیز سر در بیاورند.

کتاب مسافران زمان 1

۲۰۷,۹۰۰ تومان

در کتاب مسافران زمان 1 خانواده‌ای اسپانیایی از طریق سیاهچاله در زمان سفر می‌کنند و ناگهان با گروهی سرخ‌ پوست خشمگین روبه‌رو می‌شوند که قصد جانشان را دارند.

همه‌چیز توی یک روز عادی، مثل بقیه‌ی روزها، شروع شد. رفته بودیم چند تا دوچرخه بخریم. من و پدرم و خواهر و برادرم و همسایه‌مان، ماری‌ کارمن، و دخترش، ماریا. وسط پارکینگ بودیم. سوار دوچرخه‌هایمان، که یکهو اتفاق افتاد. سروصدایی در آسمان، نور شدید سفیدرنگ، آذرخشی که فرود می‌آید و ناگهان…
… توی بلک‌راک هستیم، در دل غرب وحشی.
ماجرا تازه شروع شده است…