آثار کلاسیک فلسفه

۸۹,۹۴۱ تومان

کتاب آثار کلاسیک فلسفه اثر نایجل واربرتون شامل بیست و چهار فصل است که هر کدام با یکی از کتاب‌های سترگ و منحصر به فرد فلسفی سر و کار دارد.این کتاب بسیار ابتدایی است و برای نوآموزان فلسفه،کتابی مناسب برای آشنایی با تاریخ فلسفه است. ایده‌ی اصلی کتاب این است که همچون تاریخ‌ فلسفه‌های موجود، فیلسوف‌ محور از پیشاسقراطی‌ها تا قرن بیستم نیاید، بل چند اثر جذاب و سترگ در دنیای فلسفه را از افلاطون تا قرن بیستم بازخوانی کند. البته در این کتاب بازخوانی این کتاب‌ها بسیار موجز، سطحی و گاه بسیار سرسری صورت می‌گیرد، اما برای کسی که در گام نخست یا دوم جاده‌ی فلسفه است مفید است.

آدمکش کور

۳۵۶,۴۰۰ تومان

کتاب آدمکش کور دو روایت مجزا را تعریف می کند. در یکی از داستان ها، روابط پنهان و مبهم زن و مرد عاشقی دنبال می شود که در مکان های مختلف یکدیگر را ملاقات می کنند. در طی این داستان، مرد برای زن داستان هایی تخیلی را که در فضایی دیگر اتفاق می افتد تعریف می کند. روایت دیگر از زبان پیرزنی 80 ساله به نام ایریس است. او در حال نوشتن خاطرات و اتفاقاتی است که در گذشته برای او و خواهرش لورا اتفاق افتاده است. نهایتا دو داستان به یکدیگر پیوند می خورند و…

مارگارت آتوود در این رمان فضاهایی کلاسیک را با ساختاری مدرن برای خواننده ترسیم می کند. اتوود با درونمایه ای مشترک در همه ی داستان ها، فضایی هولناک و پیچیده را خلق می کند تا در نهایت خواننده را به حل معما نزدیک کند.

الفبای فلسفه

۸۹,۱۰۰ تومان

کتاب‌های فراوانی در زمینه فلسفه نوشته شده‌اند؛ اما چه چیزی الفبای فلسفه را متفاوت کرده است؟ کتاب الفبای فلسفه مانند کتابی درسی است؛ البته نه از آن نوع کتاب‌هایی که اطلاعات فراوانی را در مجالی اندک روی کاغذ می‌آورند؛ بلکه نویسندۀ این کتاب دست خواننده را می‌گیرد و دری از جهان فلسفه به روی او می‌گشاید و قدم‌ به‌ قدم و با زبانی ساده، او را با ایده‌های اساسی فلسفه آشنا می‌کند: ایده‌هایی که سال‌ها ذهن اندیشمندان را درگیر کرده‌اند.واربرتون در این کتاب کوشیده است به بسیاری از پرسش‌های ژرف بشر پاسخ دهد: چگونه می‌توانیم وجود خداوند را اثبات کنیم؟ تفاوت درست و غلط در چیست؟ محدودیت آزادی بیان در کجاست؟منظور از شناخت علمی چیست؟ آیا ذهن و بدن با یکدیگر متفاوت‌ اند؟

ایلیا تولد یک قهرمان (12)

۵۰,۵۴۹ تومان

مجموعه کتاب های ایلیا ،داستان نوجوان قهرمانی را روایت می‌کند که برگزیده شده تا همراه با دوستانش برای مراقبت و محافظت از مردمش کارهای بزرگی انجام دهد. او به یک جنگ دشوار و طولانی خواهد رفت، جنگی که آینده تمام بشریت به نتیجه آن بستگی دارد.در کتاب ایلیا تولد یک قهرمان (12) میخوانیم با درمان بیماری و فرار ناتان، ظاهرا شهر دوباره به شرایط عادی برگشته، اما این اتفاقها فقط یک روی سکه‌اند. در دنیای مبارزان، ماجراهای زیادی در جریان است که ایلیا از آنها بی‌خبر است. بعد از شکست ناتان، چشمان زیادی به این مبارز جوان خیره است؛ چشمان کسانی که منتظرند در اولین فرصت او را شکست دهند….

برتری خفیف

۱۶۳,۳۵۰ تومان

کتاب برتری خفیف در زمینه‌ی اصول موفقیت مالی نوشته شده است.این کتاب در دو بخش نگاشته شده است. بخش اول آن تحت عنوان «نحوه عملکرد برتری خفیف» است که در این بخش نویسنده داستان زندگی خودش را بازگو می‌کند و از شکست‌ها و موفقیت‌هایش می‌گوید. اولسون معتقد است تنها چیزی که او را به یک مدیر موفق تبدیل کرده، پشت‌کار و سخت‌کوشی بوده است. او از تجربه‌ی خودش به هنگام سقوط سهام شرکت‌ اش می‌گوید و نحوه‌ی عملکردش به هنگام مواجهه با این مشکل بزرگ را بازگو می‌کند.

بسته بازی کارتی گربه های انفجاری پلاس

۲۴۲,۸۰۰ تومان

بسته بازی کارتی گربه های انفجاری پلاس شامل تمامی کارت‌های بازی اصلی و نسخه های افزونه مجموعه بازی‌های گربه‌های انفجاری است.گربه های انفجاری یکی از معروف‌ترین بازی‌های جهان است. در این بازی بازیکنان باید از مخزن کارت‌ها، به نوبت کارت بردارند و اگر بازیکنی کارت‌های گربه منفجره را بردارد منفجر می‌شود و از بازی خارج می‌شود. آخرین بازیکنی که در بازی بماند و منفجر نشده باشد، برنده بازی خواهد بود.

تعداد بازیکن : 2 تا 10 نفر

رده سنی : 8 سال به بالا

 

چشم اندازهایی‌ از‌ تاریخ معاصر(4)

۵۸,۵۵۸ تومان

کتاب چشم اندازهایی‌ از‌ تاریخ معاصر(4) انقلاب بلشویکی، رویدادهای منجر به این انقلاب، پیامدهای آن، و تأثیری که در دنیای امروزی داشت بررسی می‌شود.انقلاب بلشویکی یکی از تأثیرگذارترین رویدادهای سیاسی قرن بیستم بود چرا که نه‌تنها در تاریخ روسیه بلکه در تاریخ سراسر دنیا تأثیر بسزایی داشت و رژیمی سرکوبگر به وجود آورد که هفتاد و چهار سال دوام آورد و در اتحاد شوروی و بخش‌های دیگر اروپا موجب رنج‌ های بی حد و حصر شد. اما فراتر از آن باعث ستیزه‌جویی فراگیری شد که به «جنگ سرد» معروف است. خطر جنگ هسته‌ای میان اتحاد شوروی و آمریکا که ده‌ها سال دنیا را تهدید می‌کرد هر دو جامعه را دستخوش تغییر کرد.

چشم اندازهایی‌ از‌تاریخ معاصر(5) استالینی‌‌

۵۶,۶۲۸ تومان

کتاب چشم اندازهایی‌ از‌تاریخ معاصر(5) استالینی‌‌ را شهربانو صارمی به فارسی برگردانده و به‌ تازگی از سوی انتشارات ققنوس منتشر شده است. امروزه در غرب ژوزف استالین را یکی از بی‌ رحم‌ ترین خودکامگان و جانیان تاریخ می‌شناسند، اما کسانی در روسیه هنوز او را به‌ دلیل قدرت بخشیدن به روسیه و پیروزی در جنگ جهانی دوم تحسین می‌کنند. حتی در غرب هم هنوز کسانی پیدا می‌شوند که طرفدار استالین باشند. در کتاب چشم‌اندازهایی از تاریخ معاصر جهان: تصفیه‌های گسترده استالینی، مؤلفان تحلیل‌های گوناگونی درباره دوران استالین در اتحاد شوروی و تأثیر پایدار رژیم او بر جهان امروزی ارائه می‌کنند.

حیات ذهن

۳۳۴,۱۲۵ تومان

خواننده در این کتاب با متفکری مواجه است که به سراغ تفکر رفته و درباره ی چیستی و چگونگی، خاستگاه و موجبات آن و جا و مکان متفکر می اندیشید و دیگران را به همراهی با خود در شناخت تفکر و نسبت شان با آن ترغیب می کند.

هانا آرنت طرح حیات ذهن را در قالب سه جلد ریخت: تفکر،اراده و داوری.
سه جلوه مهم حیات ذهن که «جمهوری ذهن» را تشکیل می‌دهند. متأسفانه مرگ آرنت در سال ١٩٧٥ مجال اتمام این طرح را از او گرفت. آرنت در این هنگام دو جلد اول را به پایان رسانده بود که پس از مرگش در سال ١٩٧٨ به چاپ رسید ولی از جلد سوم چیزی جز یادداشت‌هایی در کار نبود.

خودم می خوانم

۱,۷۷۴,۵۷۵ تومان

هدف از انتشار مجموعه كتاب هاي خودم می خوانم  ترويج كتاب خواني، افزايش لذت خواندن و ايجاد عادت به مطالعه در كودكان است. نوسوادانِ كلاس اول، به تدريج كه خواندن را مي آموزند و با شكل حروف و صداها و كلمه ها آشنا مي شوند؛ خواهند توانست نوشته هاي ساده ي غيردرسي را هم بدون كمك گرفتن از ديگران بخوانند.

همه‌ جای دنیا، ترویج خواندن، ایجاد عادت به مطالعه و مهارت در آن از ضروریات تعلیم و تربیت در دوره‌ی آموزش ابتدایی است.

در این مجموعه سعی شده تا با تصویرگری همراه با خلاقیت، آموزش همگام با مدرسه به کودکان ارایه شود. هماهنگی با نظام آموزشی مدارس، تنوع در شیوه های آموزشی، همکاری تصویر و کلام، آموزش پلکانی، آموزش گام به گام و یادگیری آسان از ویژگی های این مجموعه کمک آموزشی است.

دالان بهشت

۱۷۰,۷۷۵ تومان

کتاب دالان بهشت نوشته ی  نازی صفوی ، زندگی دختری به نام مهناز را روایت می‌کند که در خانواده ای بازاری، با سطح ثروت بالا و نسبتاً مرفه و در عین حال مذهبی به دنیا آمده است. او در سن پایین 17 سالگی اسیر احساسات و عشق خود شده و وارد رابطه‌ای عاشقانه با پسری از همسایه های خود با نام محمد می‌شود.

فضای فکری کلی و عمومی کتاب‌های این نویسنده اغلب واقع گرایانه بوده و با وضعیت زندگی بانوان در این روزها در ارتباط تنگاتنگی است. به عبارت دیگر زنان و زندگی آن‌ها مهم‌ترین موضوعات در کتاب‌های نازی صفوی است.

رام کردن سرمایه داری

۸۷,۹۱۲ تومان

کتاب رام کردن سرمایه داری، به بررسی سرمایه‌ داری و سود و زیان‌هایش برای جوامع انسانی می‌پردازد.امروزه تقریباً هر اقتصادی در جهان بر پایه سرمایه‌ داری سامان یافته است. اما درعین‌ حال، تقریباً همه‌ جا با ناامیدی و ناکامی و بدگمانی از سرمایه‌ داری یاد می‌کنند. جالب اینکه هیچ‌کدام از این نقدها تازه نیستند و از همان آغاز سرمایه‌ داری مثل سایه دنبالش بوده‌ اند.

سرمایه‌ داری بارآوری شگفت‌ آوری دارد، اما دو عیب بزرگ هم در آن هست: اول اینکه سرمایه‌ داری به‌طور نظام‌ مند مستعدِ نادیده گرفتن رنج کارگران است، مگر اینکه مرتب جلویش را بگیرند که چنین نکند. دوم اینکه ثروت شرکت‌ها اغلب از عرضه کالاهایی می‌آید که آدمی به آنها نیاز واقعی ندارد. چالش آینده در این است که چطور می‌توان از شیوه‌های انسانی و با رفتار درست با مردم و کره زمین پول درآورد و، همچنین، چطور می‌شود از فعالیت‌هایی پول درآورد که به اهداف والاتر آدمیان می‌پردازند.