آدمکش کور

۳۶۱,۱۵۲ تومان

کتاب آدمکش کور دو روایت مجزا را تعریف می کند. در یکی از داستان ها، روابط پنهان و مبهم زن و مرد عاشقی دنبال می شود که در مکان های مختلف یکدیگر را ملاقات می کنند. در طی این داستان، مرد برای زن داستان هایی تخیلی را که در فضایی دیگر اتفاق می افتد تعریف می کند. روایت دیگر از زبان پیرزنی 80 ساله به نام ایریس است. او در حال نوشتن خاطرات و اتفاقاتی است که در گذشته برای او و خواهرش لورا اتفاق افتاده است. نهایتا دو داستان به یکدیگر پیوند می خورند و…

مارگارت آتوود در این رمان فضاهایی کلاسیک را با ساختاری مدرن برای خواننده ترسیم می کند. اتوود با درونمایه ای مشترک در همه ی داستان ها، فضایی هولناک و پیچیده را خلق می کند تا در نهایت خواننده را به حل معما نزدیک کند.

بسته بازی کارتی گربه های انفجاری پلاس

۳۵۰,۱۸۰ تومان

بسته بازی کارتی گربه های انفجاری پلاس شامل تمامی کارت‌های بازی اصلی و نسخه های افزونه مجموعه بازی‌های گربه‌های انفجاری است.گربه های انفجاری یکی از معروف‌ترین بازی‌های جهان است. در این بازی بازیکنان باید از مخزن کارت‌ها، به نوبت کارت بردارند و اگر بازیکنی کارت‌های گربه منفجره را بردارد منفجر می‌شود و از بازی خارج می‌شود. آخرین بازیکنی که در بازی بماند و منفجر نشده باشد، برنده بازی خواهد بود.

تعداد بازیکن : 2 تا 10 نفر

رده سنی : 8 سال به بالا

 

حیات ذهن

۳۳۸,۵۸۰ تومان

خواننده در این کتاب با متفکری مواجه است که به سراغ تفکر رفته و درباره ی چیستی و چگونگی، خاستگاه و موجبات آن و جا و مکان متفکر می اندیشید و دیگران را به همراهی با خود در شناخت تفکر و نسبت شان با آن ترغیب می کند.

هانا آرنت طرح حیات ذهن را در قالب سه جلد ریخت: تفکر،اراده و داوری.
سه جلوه مهم حیات ذهن که «جمهوری ذهن» را تشکیل می‌دهند. متأسفانه مرگ آرنت در سال ١٩٧٥ مجال اتمام این طرح را از او گرفت. آرنت در این هنگام دو جلد اول را به پایان رسانده بود که پس از مرگش در سال ١٩٧٨ به چاپ رسید ولی از جلد سوم چیزی جز یادداشت‌هایی در کار نبود.

عشق در زمان وبا

۲۸۵,۹۱۲ تومان

عشق در زمان وبا داستانی احساس است که بر قدرت عشق واقعی تاکید کرد. عاشقی یک بیماری در نظر گرفته شده است، بیماری‌ ای که می‌ توان آن را با وبا مقایسه کرد. فلورنتینو، جوانی لاغر اندام و نحیف از خانواده ای متوسط است. او فرزند نامشروع مردی است که صاحب یک شرکت کشتیرانی است. او در کودکی پدرش را از دست داده است و با مادرش که مغازه ای خرازی دارد زندگی می کند. در جوانی در تلگرافخانه مشغول کار می شود و وقتی برای رساندن یک تلگراف به خانه ای وارد می شود، با دیدن دختر خانواده (فرمینا) عاشق او می شود. فرمینا که مادرش را در کودکی از دست داده است با پدرش زندگی می کند و….

کارآگاهان وحشی

۴۴۴,۷۵۷ تومان

رمان کارآگاهان وحشی در سال 1998 منتشر شد. بولانیو این رمان را نامه‌ای عاشقانه به نسل خود دانسته و ایگناسیو اِچِواریا، برجسته‌ترین منتقد ادبی اسپانیا، از آن به‌ عنوان رمانی که بورخس می‌توانست بنویسد ستایش کرده است. از نگاه منتقدان ادبی، رمان‌های کارآگاهان وحشی و 2666 دو شاهکار بولانیو هستند که بر ادبیات جهان تأثیر گذاشته‌اند.
روبرتو بولانیو در بین مخاطبان فارسی‌زبان، به‌ویژه علاقه‌مندان ادبیات آمریکای لاتین، طرفداران بسیاری دارد و با انتشار کارآگاهان وحشی دوستداران او مجموعۀ کاملی از آثارش در اختیار خواهند داشت.

کتاب برآمدن قاجار

۳۳۴,۱۲۵ تومان

کتاب برآمدن قاجار، تاریخ ایران از پایان عصر صفوی تا قتل آقامحمدخان قاجار را نشان می دهد.دکتر غلامحسین زرگری نژاد با زبانی روان و تحلیلی، علاوه بر روایت وقایع، به بررسی علل و عوامل پشت صحنه‌ی تاریخی که به ظهور و سقوط حکومت‌ها منجر شده، می‌پردازد. دوره‌ای که دکتر زرگری نژاد در این کتاب به تصویر کشیده است، دورانی است که ایران پس از دوران پرآشوب زندیه، به دست آقا محمد خان و تلاش‌های او برای بازیابی اقتدار ملی، به یک وحدت نوین سیاسی دست یافت. این تحقق، البته بدون چالش و خونریزی نبوده و کتاب به خوبی به توصیف و تحلیل این دوران می‌پردازد.

کتاب حشاشین

۴۸۶,۴۸۶ تومان

رمان حشاشین به حوادث واقعی و تکان دهنده ای می پردازد که در مکان های مقدس روی داده است.همه سرنخ‌ها به‌ شهر رُم‌ و به‌ آرشیو محرمانه واتیکان‌ ختم‌ می‌شود. ماجرا ریشه‌ در گذشته‌های‌ دور دارد. در دورانِ رنسانس‌ و در سال‌ های‌ حکومت پاپ‌ های‌ مخوف خاندانِ بورجا گروهی‌ قاتل‌ حرفه‌ای‌ وجود داشت‌ که‌ تنها در شرایط «خاص‌» و به‌ دستور شخص‌ پاپ‌ برای‌ انجام‌ مأموریت‌ های‌ «ویژه‌» دست‌ به‌ کار می‌شد. آیا اکنون‌ شیوخ‌ کلیسیا دوباره‌ این‌ گروه‌ مخوف‌ را زنده‌ کرده‌ و به‌ «مأموریت‌» فرستاده‌اند؟ آیا واتیکان‌ منافع‌ ویژه‌ای‌ دارد که‌ برای‌ حفظ آن‌ از ارتکاب قتل‌ هم‌ ابا نمی‌کند؟

کتاب دنیای این روزای من

۲۶۱,۰۰۰ تومان

کتاب دنیای این روزای من مجموعه‌ای از ترانه‌های عاشقانه‌ی روزبه بمانی است که درسال 1395 توسط انتشارات نگاه به چاپ رسیده است. این کتاب تاکنون ۶ بار تجدید چاپ شده است. این کتاب متشکل از ۲۵۰ ترانه عاشقانه که او در پانزده سال اخیر سروده است. نام یکی از ترانه های آن همنام اسم کتاب است که قبلاً توسط داریوش اقبالی در آلبومی به همین نام منتشر شده است.

او همچنین گفته است در آینده قصد دارد ترانه های اجتماعی اش را در مجموعه ای دیگر منتشر کند.به گفته خودش علاقه ای به خوانندگی ندارد و تنها در جوانی وسوسه برخی ترانه ها وی را به خوانندگی ترغیب می کرد.

کتاب زندگی نامرئی ادی لارو

۳۱۴,۰۰۲ تومان

کتاب زندگی نامرئی ادی لارو نوشته‌ی ویکتوریا شواب، رمانی فانتزی تاریخی است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این کتاب داستان زنی جوان فرانسوی به نام ادی لارو را دنبال می‌کند که در سال ۱۷۱۴ با تاریکی معامله‌ای می‌کند و در ازای جاودانگی، نامرئی می‌شود.

ادی در طول سه قرن گذشته، زندگی پرفراز و نشیبی را تجربه می‌کند. او در مکان‌های مختلف زندگی می‌کند، عاشق می‌شود و دوستان پیدا می‌کند، اما هیچ کس نمی‌تواند او را به یاد آورد، زیرا تاریکی خاطراتش را از ذهن دیگران پاک می‌کند.

تنها کسی که ادی را به یاد می‌آورد، مردی به نام هنری است که در سال ۲۰۱۲ با او ملاقات می‌کند. هنری که به دنبال راز جاودانگی است، با ادی دوست می‌شود و با او به سفری پرمخاطره برای یافتن راهی برای شکستن نفرین ادی می‌رود.

کتاب مبانی طراحی گرافیک

۲۹۴,۰۰۰ تومان

کتاب مبانی طراحی گرافیک درباره ی کاربرد اصول ادراک بصری است تا به تمرین ارتباطات تصویری کمک کند.مطالعه دربارهٔ طراحی گرافیک باید با کاربرد مبانی و نظریه‌های طراحی پایه آغاز شود. ویژگی مسائل طراحی گرافیک این است که با اطلاعاتی دربارهٔ چگونگی درک و شکل‌گیری یک سطح دوبُعدی در هم آمیخته است. در این کتاب، در عین حال که اصطلاحات و تکنیک‌های طراحی گرافیک را یاد می‌گیرید، می‌آموزید که آن‌ها تا چه حد با نظریه‌های پایهٔ طراحی دوبُعدی ـ که در مقاطع قبلی یاد گرفته‌اید ـ ارتباط دارند.

 

کتاب مجموعه قوانین و مقررات مالیاتی 1402

۳۶۱,۳۵۰ تومان

کتاب مجموعه قوانین و مقررات مالیاتی 1402 به انضمام آیین نامه ها، بخشنامه ها، دستورالعمل ها، دادنامه های هیأت عمومی دیوان عدالت اداری و آرای شورای عالی مالیاتی

  • قانون مالیات های مستقیم
  • قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1387/2/17 و 1400/3/2
  • قانون پایانه های فروشگاهی و سامان مودیان
  • احکام مالیاتی قانون دائمی برنامه های توسعه کشور
  • احکام مالیاتی قانون برنامه پنح ساله ششم توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی
  • نصاب های جدید مالیاتی
  • احکام مالیاتی سایر قوانین
  • احکام مالیاتی قانون بودجه سال 1401 و 1402
  • پرکاربردترین بخشنامه ها، آیین نامه ها و دادنامه های هیأت عمومی و تخصصی دیوان عدالت داری برای تنظیم لوایح مالیاتی

کتاب هشت هزار سال تاریخ پوشاک اقوام ایرانی

۴۶۷,۰۰۰ تومان

کتاب هشت هزار سال تاریخ پوشاک اقوام ایرانی اثر مهرسا غیبی توسط انتشارات هیرمند به چاپ رسیده است.