نمایش دادن همه 2 نتیجه

کتاب جنگ دوم جهانی (2جلدی)

۶۶۸,۲۵۰ تومان

کتاب جنگ دوم جهانی اثر فرانکو باندینی ، با ترجمه سعید کنعانی است.جنگ دوم جهانی زمان آشفتگی های عظیم و درگیری های جهانی بود که مسیر تاریخ را برای همیشه تغییر داد. در میان هرج و مرج، فرانکو باندینی، روزنامه‌نگار و نویسنده اهل سیه‌نا، وقایع و تجربیات جنگ را از طریق گزارش‌های روشن‌فکر و گیرا خود به تصویر کشید. این مقاله دیدگاه منحصربه‌فرد فرانکو باندینی را به‌عنوان روزنامه‌نگار و نویسنده اهل سینا در طول جنگ جهانی دوم بررسی می‌کند و کمک‌های قابل‌توجه او را در مستندسازی جنگ و حفظ اهمیت تاریخی آن روشن می‌کند.

او با کشف داستان های فراموش شده قهرمانان و قهرمانان، حافظه جمعی ما را از جنگ غنی کرده است و تضمین می کند که فداکاری های آنها فراموش نمی شود. آثار باندینی گواهی بر قدرت روزنامه نگاری و ادبیات در شکل دادن به درک ما از تاریخ است، و کتاب جنگ دوم جهانی او به عنوان گواهی ماندگار برای استعداد، فداکاری و تعهد او به حقیقت عمل می کند.

کتاب دایره المعارف مصور فضا از زمین تا لبه جهان

۷۹۱,۰۱۰ تومان

دایره المعارف مصور فضا کتابی با محتوای تصاویر ناسا است که با ارائه اطلاعات مختلف، به خواننده امکان می‌دهد تا درک شگفت‌انگیزی از جهان و مکان ما در آن داشته باشد.

تصاویر ناسا، که توسط این سازمان فضایی آمریکایی جمع‌آوری و منتشر می‌شوند، شامل تصاویر زمین، سیارات، ستارگان، گالاکسی‌ها و دیگر اجرام آسمانی می‌شوند. این تصاویر اغلب زیبا و شگفت‌انگیز هستند و اطلاعات جالبی درباره علم فضا و کیهان ارائه می‌دهند.