نمایش دادن همه 14 نتیجه

حکایت دولت و فرزانگی

۵۵,۶۸۷ تومان

کتاب حکایت دولت و فرزانگی داستان جوان 32 ساله‌ای است که از شغل فعلی‌ اش خسته و بیزار شده است و به دنبال راهی می‌گردد تا درآمد خود را افزایش دهد اما در این مسیر با مشکلاتی مواجه می‌شود. او نزد عموی ثروتمندش می‌رود و از او پول می‌خواهد اما عمویش از دادن پول به او خودداری می‌کند و به جای این کار جوان را به شهری دور افتاده که باغبانی سالمند به نام «آنی» در آن زندگی می‌کند، می‌فرستد.

در ادامه‌ی داستان، جوان با پیرمردی باهوش و میلیونر آشنا می‌شود. پیرمرد درس‌ها و نکاتی را به جوان می‌آموزد تا او با ذهنیت یک فرد میلیونر آشنا شود. این 15 حکایت خواندنی و آموزنده که در کتاب برای پسر جوان آماده شده است، شامل بخش‌هایی مثل حكايت به حبس افتادن جوان، حكايت آموزش ايمان، حكايت آموزش تمركز بر هدف، حکایت ارزش تصویر از خود و حكايت كشف نفوذ كلام است. در واقع نویسنده به شکل داستانی نکات مختلف روانشناسی و ثروت را با زبانی ساده و تاثیر‌گذار به مخاطب خود ارائه می‌کند.

کتاب آموزش عروض و قافیه از دریچه پرسش

۱۵۱,۴۹۷ تومان

کتاب آموزش عروض و قافیه از دریچه پرسش اثر دکتر روح الله هادی می باشد.

به بیان نگارنده، شعر همزاد آدمی و وزن همزاد شعر است. احساس، ادراک و دریافت وزن برای هر اهل زبان که گوشی شنوا داشته باشد، امری آسان و گاه مستلزم توجه و تعلیم است، اما تبیین این حس و درک و دریافت آن، مستلزم کوشش بیشتر و دانشی فزون‌تر است که آن را عروض می‌نامند. عروض در پی آن است که احساس آدمی را از وزن، در چهارچوب قواعد علمی بریزد تا نشان دهد که اساس پیدایی این حس از کجاست و چگونه کلمات ساختاردهنده مصرعها و بیتها به مدد واجها شعر را می‌آفرینند. بیست سال تجربه نویسنده در تدریس این درس در دانشگاه تهران، پشتوانه کتاب حاضر است. وی در کتاب خود به شیوه‌ای متفاوت عروض را آموزش می‌دهد و برای این آموزش سه مرحله ابتدایی (آشناسازی با مفهوم وزن)، میانی (دریافت وزن از طریق تقطیع هجایی و دریافت بحر با مراجعه به کتاب) و عالی (وزن و بحر با شنیدن شعر و از طریق گوش بازشناسانده می‌شود) را در نظر می‌گیرد تا آنچه در عروض یادگرفتنی است، در ذهن مخاطب شکل گیرد، نقش ببندد و پخته شود. کتاب در پانزده درس تنظیم شده و شامل چهار پیوست است که در آنها معانی اصطلاحات عروض و قافیه، نکاتی در باب بحرها، دوایر و زحافات عروضی، پاسخ تمرینهای کتاب و نمونه پرسشهای عروض و قافیه در آزمونهای سراسری کارشناسی ارشد، آورده شده است.

کتاب ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب)

۱۶۹,۲۹۰ تومان

کتاب  ازدواج بدون شکست هم برای زوج‌ هایی که ازدواج کرده اند مفید است ، هم برای کسانی که در یک رابطۀ دوستی هستند و هم کسانی که در رابطه نیستند.

ویلیام گلسر رفتارهای صحیح، چگونگی واکنش به رفتار مقابل، عادت های بد و مخرب و … رو در این کتاب به روشی ساده و در قالب داستان‌هایی واقعی که در تک‌تک زندگی هر کدام از ما ممکن است اتفاق بیفتد، توضیح میدهد.

کتاب بازی های میراث

۲۱۲,۳۵۵ تومان

کتاب بازی های میراث از پرفروش ترین رمان های نیویورک تایمز و آمازون است و تاکنون بیش از سه میلیون نسخه فروش داشته است.

داستان درباره ی زندگی نوجوانی به نام ایوری داونز می‌چرخد که به طور غیرمنتظره‌ای به عنوان وارث بزرگ تریلیونری مرموز به نام توبیاس هاوثورن انتخاب می‌شود. این انتخاب غافلگیرکننده، ایوری را وارد ماجراجویی‌های پیچیده و خطرناک می‌کند.

ایوری برای دریافت ارثیه‌اش باید در عمارت وسیع و مملو از راهروهای مخفی هاتورن ساکن شود، جایی که هر اتاقش اثری از پیرمرد و عشقش به معما، چیستان و رمز دارد. از بخت بد ایوری، خانواده‌ای که توبیاس هاتورن از ارث محرومشان کرده هم در این عمارت زندگی می‌کنند.

کتاب پیام گم گشته

۱۴۸,۵۰۰ تومان

کتاب پیام گم گشته، با نثری ساده، در قالب سفرنامه‌ای داستانی نوشته شده است. ‌مورگان که دانش‌ آموختهٔ پزشکی‌ است و سال‌ها تجربه پزشکی را در کارنامهٔ خود دارد، دید دانش‌بنیان و ‌پژوهش‌ محور خود را با چاشنی شگفتی و طنز آمیخته و سفرنامه‌ای واقعی، پر از رویدادهای باورنکردنی، پرافت و خیز و در جاهایی احساسی را نوشته است.

«پیام گم‌گشته» یک زندگی به جا، قدرتمند و منحصر به فرد را آشکار می‌کند و پیامی برای همهٔ ‌بشریت دارد. اگر انسان‌ها بدانند همهٔ موجودات زنده، گیاهان، جانوران و انسا‌ن‌ها جزیی از یگانهٔ ‌مقدس هستند، آن گاه درمی‌یابند هنوز برای نجات دادن جهان از نابودی دیر نشده است.

کتاب ترک آسان سیگار به روش آلن کار

۱۰۴,۹۴۰ تومان

کتاب ترک آسان سیگار به روش آلن کار، پرفروش‌ترین کتاب ترک سیگار در جهان شناخته شده است.

نویسنده که خود اکنون یکی از مشهورترین مراکز ترک سیگار در دنیا را دارد که تاکنون بیش از ۳۰ میلیون نفر را کمک کرده است تا کشیدن سیگار را ترک کنند، با هدف کمک کردن به افراد برای ترک آسان سیگار این کتاب را نوشته است. او در کتاب  خود روشی را که به افراد بسیاری کمک کرده تا سیگار کشیدن را ترک کنند ارائه می‌کند. روشی که با استفاده از آن افراد دچار افسردگی و کلافگی پس از ترک سیگار نمی‌شوند. بسیاری از افراد به این دلیل به سراغ ترک سیگار نمی‌روند که می‌ترسند پس از ترک سیگار زندگی آن‌ها خسته‌کننده شود و نتوانند مانند قبل تمرکز کنند و یا در مقابل فشارهای روانی مقاومت کنند. آلن کار در کتاب خود به این موضوعات پرداخته است و باتوجه به اینکه به افراد زیادی کمک کرده است تا آنها نیز سیگار را ترک کنند، تجربیات خوبی در این زمینه دارد.

کتاب ثروتمندترین مرد بابل

۸۳,۳۰۸ تومان

کتاب ثروتمندترین مرد بابل در طول حدود صد سال گذشته با نسل های مختلف ارتباط برقرار کرده و برای شان راهگشا بوده است. چه آن نسلی که در فاصله ی دو جنگ جهانی با این کتاب آشنا شد و در میانه ی رکود بزرگ اقتصادی از آن به عنوان بلد راه، یاری گرفت و چه نسل هایی که بعد از آن آمدند و در عصر تکنولوژی های رنگانگ که تا به امروز ادامه دارد، زبان و منطق آن را مصداق امروز خود دانستند و از آن، طریق کامیابی مالی جستند. خود کتاب هم با زمان و زبان روایتی که برای خود برگزیده، بر ازلی بودن محتوای خود تاکید دارد

کتاب روان شناسی نفوذ

۱۷۱,۷۰۰ تومان

کتاب روان شناسی نفوذ نوشته چالدینی بیش از 3 میلیون نسخه در جهان به فروش رسید و تاکنون به 30 زبان مختلف ترجمه شده است.

نویسنده با بررسی برخی از زیربناهای رفتاری بسیار مهم انسان ها، به خوبی نشان می دهد که تا چ حد رفتار بشر تحت تاثیر باورها و چارچوب های ذهنی مشترک جامعه ی پیرامونی او و رفتار سایرین قرار دارد. همچنین مطالب کتاب روشنگر این واقعیت است که رفتار فردی یک انسان را هرگز نمیتوان مستقل از کنش ها و چارچوب های مشترک حاکم بر جامعه ی پیرامونی وی تحلیل نمود. این نیرو اجتماعی، در بسیاری از مواقع آن چنان پرقدرت عمل می کند که می تواند جمعی را خود خواسته به سوی پایان دادن جمعی زندگی سوق دهد. بر این اساس، نویسنده کتاب تلاش کرده است تا خواننده را با قواعد تاثیرگذاری و نفوذ اجتماعی آشنا کرده و نکاتی کاربردی برای مدیریت آن، استفاده از مزایا، و جلوگیری از آثار مخرب آن پیشنهاد کند.

کتاب ژرفای زن بودن

۲۰۸,۹۹۹ تومان

کتاب ژرفای زن بودن به دنبال کمال در زنان جامعه‌ای است که معمولا آنها را با ارزش‌هایی مردانه به دنیا تعریف می‌کنند. نویسنده‌ی کتاب با الگو گرفتن از اسطوره های فرهنگی و افسانه‌ای، سمبل ها و الهه‌های باستانی نیاز و ارزش‌های زنان غرب را نشان داده و تلاش برای بهتر شدن زخم‌های زنانه در سطح شخصی و فرهنگی می‌گردد. او از تجریباتش به عنوان مادری دلسوز‌، هنرمند و درمانگر و هم‌چنین از زنان قوی جامعه‌ی خود الهام گرفته است و در این کتاب با زنانی صحبت می‌کند که آرزوهای بزرگ داشته‌اند و علاقه‌مند به شخصیتی قوی و سرزنده‌اند.

زنانی که در زندگی بیشتر در نقش مردانگی خود فرو میروند احساس و آتش دورن زنانگی خود را تا حد زیادی خاموش میکنند و این دوری از خویشتن سبب تشویش و نداشتن آرامش در آنها خواهد شد.از طرف خانواده و اجتماع انتظار میرود که زنان صورت وابسته و حمایت شونده خود را حفظ کنند.وقتی زنی وابستگی مادر خود در زندگی را میبیند در صدد این بر می آید که برای داشتن استقلال از هر مردی خودکفاتر باشد و این امر باعث میشود تا حد فرسودگی از خود کار بکشند و نتوانند نه بگویید اما تا زمانی که زن قبول نکند که تمام این تلاش ها در خصوص راضی کردن شخصیت مرد درونی بود مسئله را حل نکرده است…

کتاب ستاره بازاریابی شبکه ای شوید

۸۰,۱۰۰ تومان

کتاب ستاره بازاریابی شبکه ای شوید نوشته سارا رابینز، راهنمای جامعی برای تبدیل شدن به یک بازاریاب شبکه‌ای موفق است. این کتاب که به زبان فارسی ترجمه شده است، با ارائه رهنمودهای عملی و کاربردی، به شما کمک می‌کند تا در این صنعت رقابتی پیشرفت کنید و به اهدافتان برسید.

این کتاب برای افراد مبتدی و باتجربه در بازاریابی شبکه‌ای مناسب است.لحن کتاب ساده و قابل فهم است و از اصطلاحات تخصصی به طور حداقلی استفاده شده است.کتاب شامل مثال‌های متعددی از تجربیات افراد موفق در این صنعت است.

بازاریابی شبکه‌ای یک صنعت چالش‌برانگیز است و همه در آن موفق نمی‌شوند.برای موفقیت در این صنعت، به تلاش، پشتکار و تعهد نیاز دارید.قبل از پیوستن به هر شرکت بازاریابی شبکه‌ای، حتماً تحقیقات خود را انجام دهید و مطمئن شوید که این شرکت معتبر و دارای محصولات باکیفیت است.

کتاب شاد بودن کافی نیست

۱۶۱,۷۶۶ تومان

با روایت مردی شروع می‌شود که همیشه شاد و خوشحال بود اما دوستش یک روز او را پشت دستشویی در حال مصرف کوکائین می‌بیند، نویسنده قصد دارد بگوید شاد بودن و انرژی مثبت همیشه تنها راه حل کردن مشکلات نیست.

این کتاب قصد دارد به ما بگوید باید احساساتمان را مدیریت کنیم، مسئله این‌جاست که اگر احساساتمان به‌ خوبی با موقعیتی که دچار آن شده‌ایم وفق داده نشوند، در این‌ صورت نمی‌ توانند در اتفاقات ناخوشایند زندگی کمک‌ حالمان باشند. اگر در زمانی‌ که باید بترسم کسل باشم یا در زمانی‌ که باید از خشم طغیان کنم، در عوض مشعوف باشم، چطور احساسات می‌توانند به من کمک کنند که با زندگی کنار بیایم، چه برسد به این‌ که جان سالم به‌ در ببرم؟

کتاب قصه های امیرعلی 1

۹۱,۰۰۲ تومان

کتاب قصه های امیرعلی 1 از سری کتاب های طنزآلود امیرعلی نبویان، مجری مشهور تلویزیون است.

این کتاب ها داستان پسری به اسم «امیرعلی» است که زمان زیادی از فارغ‌التحصیلی‌اش در رشته‌ی مهندسی برق نگذشته است. او با مادر و پدر خود زندگی می‌کند البته که خواهری به نام مریم هم دارد. این اثر چاشنی طنز و چالش‌های دوست‌داشتنی‌ای دارد. در این کتاب نویسنده سعی دارد تا با خلق چالش‌ها، گره‌ها و تصویر‌سازی‌های زیرکانه خواننده را وارد موضوع و داستان طنز محور خود کند.

کتاب مادام کاملیا (عاشقانه های کلاسیک14)

۲۳۸,۷۸۸ تومان

کتاب مادام کاملیا ماجرای عشق شدید پسری ثروتمند از خانواده اشراف به نام آرمان دووال به زنی فاحشه و زیبا به نام مادام کاملیا است. در ابتدای داستان مردی خبردار می‌شود در یک خانه قرار است اشیایی پس از مرگ صاحب‌خانه فروخته شود. مرد که علاقه‌مند به عتیقه است به آن خانه می‌رود و می‌فهمد خانه متعلق به زنی فاحشه و مشهور بوده و حالا مردان و زنان بسیاری صف کشیده‌اند تا آن خانه را ببیند.

کتاب مجموعه مانگا Tokyo ghoul 1

۱۰۷,۶۶۲ تومان

تمامی صفحات مجموعه کتاب Tokyo Ghoul به صورت مصور چاپ شده است . این مجموعه 14 جلدی به قدری جذاب و هیجان انگیز است که شما لحظه ای قادر به زمین گذاشتنش نیستید.

داستان درباره پسری به نام Ken Kaneki است که در یک قرار ملاقات، مورد حمله غولی قرار می گیرد که خودش را انسان جا زده است. او به سختی از این حمله جان سالم به در برده و در حالی که شرایطی بسیار بحرانی دارد، به بیمارستان منتقل می شود. کن پس از مدتی به هوش می آید و متوجه می شود به نیمه غول تبدیل شده است. زیرا بعضی از اندام های غول حمله کننده به بدنش منتقل شده اند.