نمایش 1–12 از 406 نتیجه

33 استراتژی جنگ

۴۱۰,۱۸۳ تومان

33 استراتژی جنگ به بیان دستورات راهبردی که فرماندهان بزرگ در طول تاریخ مورد استفاده قرار می داده اند، پرداخته و آن ها را در قالب دستورات عملی ساده ای بیان کرده است. بی شک استراتژی های مطرح شده در کتاب سی و سه استراتژی جنگ برای افرادی که در پی کسب موفقیت در تمام حوزه های زندگی از جمله کسب و کار، روابط اجتماعی و زندگی شخصی اند ، کارساز خواهد بود. کافی است این کتاب را بخوانید تا بر رقبای خود پیروز شوید؛ زیرا زندگی روزانه و دنیای کسب و کار شباهت بسیاری با میدان نبرد دارد و در آن رقبا برای کسب منافع شخصی بیشتر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

آخرین اغواگری زمین اطراف

۱۰۰,۳۶۶ تومان

همه‌ جستارهای آخرین اغواگری زمین اطراف پس از مهاجرت تسوتایوا نوشته شده‌اند. از حدود سال 1925بیشتر آن‌هایی که بعد از انقلاب1917 از روسیه مهاجرت کردند دیگر دریافته بودند که بازگشتی در کار نیست. از همان وقت، «ادبیات مهاجرت» از زیرشاخه‌های متمایز ادبیات روسیه شد.

پاریس بزرگ‌ترین و فعال‌ترین مرکز ادبیات مهاجرت روسیه بود و تسوتایوا هم در نوامبر 1925 به پاریس رفت. در پاریس، محبوب بود و در کانون توجه. توانست بیشتر آنچه را که در دوره‌ی چهارده‌ ساله‌ی زندگی‌اش در پاریس نوشت، منتشر کند. اما تسوتایوا با دیگر نویسندگانِ مهاجر تفاوت داشت چون همچنان معتقد بود خوانندگان حقیقی‌اش همان‌ هایی‌ اند که در روسیه مانده‌اند و مهاجرت نکرده‌اند. او نه حامی شوروی بود، نه طرفدار کمونیست‌ها و نه هوادار کاپیتالیسم. مخالفتش با دخالت دولت در هنر و ضدیتش با هر گونه «امر و نهی زمانه» به شاعر تردیدی باقی نمی‌گذارد که او نه دل خوشی از حکومت شوروی داشت و نه می‌خواست به روسیه برگردد، چون می‌دانست آثارش آن‌جا منتشر نخواهند شد.»

آیشمن در اورشلیم گزارشی در باب ابتذال شر

۱۸۳,۱۵۰ تومان

آیشمن در اورشلیم گزارشی از ابتذال شر کتابی است از هانا آرنت نظریه‌ پرداز سیاسی در سال ۱۹۶۳. در این کتاب آرنت، روایت یهودی‌ ای را بازگو می‌کند که در دوره به قدرت رسیدن آدولف هیتلر از آلمان گریخت،این کتاب گزارشی از محاکمه آدولف آیشمن است.

نظریه آرنت در کتاب آیشمن در اورشلیم این است که شرهای بزرگ در طول تاریخ بشر به‌طور عام، و به‌طور خاص جنایت عظیم هولوکاست، نه توسط متعصبان کور اتفاق افتاده است نه عامل آن بیماران با مشکلات روانی بوده‌اند بلکه به وسیله مردم عادی که استدلال‌های دولت‌مردان و حکومت‌هایشان را پذیرفته‌اند به اجرا درآورده‌اند رخ داده است و به همین دلیل، از نظر این مردم اعمالشان رفتاری طبیعی بوده‌ است. ازین رو این کتاب به بررسی کامل این موضوعات می‌پردازد.

استوار ایستاده در بیست و چهار سالگی

۷۲,۰۷۲ تومان

کتاب استوار ایستاده در بیست و چهار سالگی نوشته ی ژانگ ییشینگ است که او را با نام <لی> هم میشناسند؛ او نویسنده، خواننده، بازیگر، ترانه سرا، طراح حرکت و مدل اهل چین است. این کتاب به شرح زندگانی و آرزوهای این هنرمند می پردازد، اینکه او چگونه از یک پسربچه نوجوان معصوم به یک ستاره ی فوق العاده تبدیل شد. در کتاب استوار ایستاده در ۲۴ سالگی آمده است که ژانگ در سال ۱۹۹۸ زمانی که شش ساله بود در یک درام تلویزیونی به نام <ما مردم> بازی کرد و سپس او در سال ۲۰۱۸ در آمریکا کار خود را در جشنواره ی موسیقی لالو پالزو با همکاری آلن واکر شروع کرد.

انجمن قتل پنجشنبه ها

۱۹۷,۰۶۹ تومان

انجمن قتل پنجشنبه ها آمیخته­‌ای از دسیسه، شوخی و ترحم است. در این داستان، علاوه بر روایت پر راز و رمز قتل و جنایت، با غم ­‌ها، افسوس‌­ها و مشکلات سالخوردگی هم آشنا می‌شویم. هریک از اعضای باشگاه، همسر، فرزند، شغل یا سلامتی­شان را از دست داده‌ اند اما همین از دست دادن­‌ هاست که روابط میان آنها را مستحکم‌ تر می‌کند.

در یک روستای آرام و خلوت، چهار دوست هر هفته جمع می شوند تا در مورد جنایت های حل نشده صحبت کنند؛ آن ها نام خود را انجمن قتل پنجشنبه ها گذاشته اند. وقتی جسد یکی از اهالی روستا به همراه عکسی اسرارآمیز در کنارش پیدا می شود، اعضای انجمن درمی یابند که اولین پرونده ی واقعی خود را به دست آورده اند. اما با افزایش تعداد جسدها، آیا اعضای این گروه غیرمعمول اما دوست داشتنی می توانند قبل از این که بیش از اندازه دیر شود، قاتل را دستگیر کنند؟

انسان و انتخاب دشوار

۵۸,۶۰۸ تومان

کتاب انسان و انتخاب دشوار درباره ی یکی از سبک های زندگی که در حقیقت گریز از مسئولیت پذیری نام دارد و افراد بسیاری از جامعه در اغلب اوقات بر آن استوارند نگارش شده تا ضمن تشریح و نمودار ساختن مولفه های این الگوی ناپسند رفتاری چگونگی فائق آمدن بر آن و در مقابل پذیرش مسئولیت را آموزش دهد و راه را برای رشد و نمو جامعه ای شایسته با شهروندانی مسئول فراهم آورد.

 

اولین هزار کلمه ی من

۵۳,۴۸۰ تومان

کتاب اولین هزار کلمه ی من در واقع اولین فرهنگ تصویری دو زبانه ی خردسالان است که در این کتاب مصور کودکان با کلمات بسیار زیادی به دو زبان فارسی و انگلیسی آشنا می شوند. این کتاب برای کوکان از پیش از دستان تا دبستان می تواند یک کتاب سرگرم کننده و جذاب باشد چون دایره ی لغات بسیار زیادی را به کودکان می آموزد.این کتاب آموزشی دلپذیر و متفاوت را برای کودکان ایحاد می کند که بتوانند در بستری از سرگرمی به دو زیبان با کلمات مختلف آشنا شوند. جذابیت این کتاب بیشتر به تصاویر زیبا و با جزییات زیاد است که باعث کنجکاوی کودکان می گردد.

بهترین سال زندگی تو اثردارن هاردی

۱۱۷,۶۱۲ تومان

کتاب بهترین سال زندگی تو اثردارن هاردی، یکی از آثار عالی در زمینه تحقق اهداف و آرزوهاست.

کتاب بهترین سال زندگی تو (Living Your Best Year Ever) یکی از بهترین و ارزشمندترین کتاب‌هایی است که در زمینه موفقیت و رشد فردی نوشته شده است. دارن هاردی، یکی از بزرگان حوزه توسعه فردی این کتاب را نوشته و سعی کرده است که در آن، بهترین تجارب خود در مسیر موفقیت را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. دارن هاردی در کتاب بهترین سال زندگی تو تلاش می‌کند که راه و روش ساختن سالی عالی و بی‌نظیر را به ما یاد بدهد. مطالعات او نشان می‌دهد که در طول تاریخ تنها سه درصد از جوامع بوده‌اند که باعث رشد و پیشرفت کل جامعه در طول یک سال شده‌اند.

بیداری(دنیای‌ درون‌ و‌ بیرون‌ خود‌ را‌ تغییر‌ دهید)

۱۸۱,۷۶۴ تومان

کتاب بیداری(دنیای‌ درون‌ و‌ بیرون‌ خود‌ را‌ تغییر‌ دهید) نوشته ی آنوشا

وقتی توی مغزمون پر از همهمه و شلوغی کارهای روزمرست, وقتی زندگی روی شونه هامون سنگینی می کنه و باعث می شه هزار و یک فکر با ربط و بی ربط داشته باشیم, وقتی کاسه صبر و طاقتمون لبریز می شه یا حتی وقتی کسی نیست که چهار کلام باهاش درد و دل کنیم تکلیفمون چیه؟ باید به کجا پناه ببریم؟

نوشتن از اتفاقات روزمره, احساسات, خشم ها, ناراحتی ها, دل خوشی ها, آرزوها و … همیشه راهگشاست. صفحه سفید کاغذ, با آغوش باز, ما و حرف هامون رو می پذیره و اصلا و ابدا قضاوتمون نمیکنه.

پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

۱۷۵,۰۲۲ تومان

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک داستان همراهی و گفت‌وگوی دو دوست عجیب و دوست‌داشتنی است که به سفری دور و دراز می‌روند. در این سفر، فصل‌ها را پشت سر می‌گذارند و به زیبایی‌های طبیعت و وجود خودشان پی می‌برند، بارها اشتباه می‌کنند و گم می‌شوند، اما در همین بیراهه‌ رفتن‌ ها به چیزهای شگفت‌ انگیزی دست پیدا می‌کنند.این ماجراجویی دلچسب که از طریق تصاویری زیبا و گفتگوهای ساده و بامزه اما عمیق تعریف می‌شود، از ما دعوت می‌کند در افکار و احساسات و سختی‌ها و شادی‌هایی همه‌ی ما را به‌هم پیوند می‌دهند تأمل کنیم.

پسر خوب

۱۳۱,۸۶۸ تومان

کتاب پسر خوب ، داستان پسری است که فکر می‌کند صرع دارد و دارو مصرف می‌کند و به همین دلیل، در خاطراتش بخش‌های تاریک و گمشده‌ای دارد. وقتی داروهایش را طبق دستور مصرف نمی‌کند، هوشیاری‌اش تقویت می‌شود و طی این برانگیختگی مقاومت‌ ناپذیر به کارهایی دست می‌زند که عواقب خونینی در پی دارند.

جونگ يو جونگ نویسنده چهار رمان از جمله هفت سال تاریکی است که توسط روزنامه آلمانی Die Zeit به عنوان یکی از ده رمان برتر جنایی سال 2015 معرفی شد.آثار او به چینی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی، تایلندی و ویتنامی ترجمه شده است. پسر خوب اولین کتاب اوست که به انگلیسی ترجمه شده است.

تکه هایی از یک کل منسجم

۱۹۹,۹۸۰ تومان

کتاب تکه هایی از یک کل منسجم مجموعه‌ یادداشت‌های کوتاهی است که با زبانی ساده و گویا و خالی از اصطلاحات تخصصی روان‌ شناسی، چکیده‌ ای از نظریات و مفاهیم این علم را برای مخاطب خلاصه کرده است. اگر برای شنیدن جملاتی شبه‌ دستوری که نویدبخش یک زندگی آرام ‎‌ترند، آماده‌اید، این کتاب را تهیه کنید و بگذارید برایتان از دردها و گره‌های روان آدمی صحبت کند. کوتاه بودن این یادداشت‌ ها خوانش کتاب را راحت‌ تر می‌کند.