کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت

۱۹۱,۵۶۵ تومان

کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت ویرایش سوم از یکی از پرفروش ترین کتاب های نوشته شده در مورد وارن بافت و اصل موفقیت و دیگر بزرگان سرمایه گذاری است. بافت و بسیاری دیگر از نابغه های سرمایه گذاری از صفر شروع کردند و تنها از راه
سرمایه گذاری به ثروت های میلیارد دلاری دست یافتند. جالب است که روش ها و استراتژی های این افراد بسیار متفاوت از یکدیگرند. اما حتماً نقاط مشترکی در روش کار این افراد وجود دارد که باعث موفقیت چشمگیر وبی نظیر آنها شده است. مارک تایر نشانمی دهد اصولی که بافت و دیگران را به « 23 اصل و7 اشتباه بزرگ » در این مجموعه کم نظیر با گردآوریثروتمندترین سرمایه گذاران دنیا تبدیل کرد، همان روش های ذهنی و استراتژی هایی است که این افراد ایجاد کرده و در مدت 50 سال به انجام آنها پایبند بوده اند. پس از خواندن کتاب، استراتژی های خود را در مقابل اصول گفته شده قرار دهید تا دریابید چه اندازه با موفق ترین سرمایه گذاران دنیا همسو هستید.

کتاب افسانه کارآفرینی

۲۰۶,۱۶۷ تومان

مایکل گربر نویسنده ی کتاب افسانه کارآفرینی، رشد و پیشرفت یک کسب و کار را مانند رشد و نمو انسان درنظر گرفته است و برای آنها سه مرحله کودکی، نوجوانی(توسعه) و بلوغ را معرفی کرده است. او معتقد است در هر یک از این مراحل باید از استراتژی‌های معینی بهره گرفت تا شرکت به مرحله‌ی بعدی خود برسد. هم‌چنین او سه جنبه‌ی شخصیتی کسب و کارها را مورد بررسی قرار داده است و آنها را با سه شخصیت مدیر، متخصص و کارآفرین معرفی می‌کند و روحیات و وظایف هریک را توضیح می‌دهد.

کارآفرین، رویاپرداز درونی شما است. کارآفرین با داشتن رویاهای بزرگ برای گسترش شرکت، در آینده زندگی می‌کند. در این نقش، صاحب کسب‌و‌کار، مرتبا مرزهای کار خود را گسترش می‌دهد اما از جزئیات کارهای اجرایی متنفر است.

مدیر در گذشته زندگی می‌کند و اهداف تعیین‌ شده و محقق شده در سال گذشته را به‌خوبی می‌شناسد. مدیر، منابع لازم را تهیه کرده، محل کار را سازمان‌دهی می‌کند و درباره موارد و جزئیات اساسی دستوراتی صادر می‌کند.

متخصص کار را انجام داده و کالاها و خدمات را تولید می‌کند. متخصص کارهایی را انجام می‌دهد که کارآفرین مشخص کرده و مدیر موافقت کرده است. متخصص درونی شما در لحظه زندگی می‌کند.

کتاب پادشکننده

۲۴۹,۰۸۴ تومان

کتاب پادشکننده دستورالعملی برای زندگی در جهان قوی سیاه است. در سراسر این کتاب رد پایی از حکمت باستان، خرد رومی، یونانی، قرون‌وسطایی و… به چشم می‌خورد. پیام طالب در کتاب پیش رو عالمانه، شوخ، شمایل‌ شکن و انقلابی است و از ما دعوت می‌کند تا همه‌چیز را به‌ شکلی پادشکننده بسازیم تا بتوانند با شرایط جهان واقعی خود را تطبیق دهند و بهبود بخشند.

بر اساس تعریف نیکلاس طالب، پاد شکنندگی چیزی فراتر از تاب‌آوری یا استواری است. تاب‌ آور چیزی است که در مقابل شوک‌ها مقاومت می‌کند و همانی که بود باقی می‌ماند؛ پادشکننده اما از آن چیزی که بود بهتر می‌شود.

کتاب مدیریت منابع انسانی مفاهیم تئوریها و کاربردها

۲۸۲,۵۰۰ تومان

کتاب مدیریت منابع انسانی مفاهیم تئوریها و کاربردها حاصل یافته های علمی است که با متدولوژی های معتبر و محکم به دست آمده اند و از آنجا که شرافت و اصالت محققان دخالتی در اثبات یا تایید آنها نداشته است از چنان تعمیم پذیری و عینیتی برخوردارند که امکان تبدیل علم به افیون روشنفکران را مهیا می سازد و بی هیچ تردیدی پذیرفته می شوند.

منابع انسانی هر سازمان، عامل اصلی حیات آن سازمان است و از این رو شناخت انسان برای مدیریت اثربخش آن ضروری است. مدیریت منابع انسانی بر مبنای مفاهیم رفتار سازمانی بنا شده است که با تلاش های نظام مند برای شناخت، درک و کنترل رفتار انسان، تحقق اهداف سازمان را امکان پذیر می سازد. مدیریت منابع انسانی درصدد است ضمن تضمین بهره وری منابع انسانی و سودآوری سازمان، بخشی از نیازهای انسان را نیز برآورده سازد.