چک لیست (چطور کارها را درست انجام دهیم)

۱۱۳,۸۵۰ تومان

ایده چک لیست شاید در دنیای پیچیده امروز یک مفهوم ساده و مضحک به نظر بیاید، اما شواهد حاکی از مفید بودن آن است. چک لیست‌های خوب ذهن شما را از کارهای روزمره و بدیهی خالی می‌کنند و در نتیجه می‌توانید روی مسائل سخت‌تر تمرکز کنید. تاثیر مفید چک لیست‌ها در سرمایه‌گذاری هم به همان اندازه صنایع هوایی و پزشکی به اثبات رسیده است. چک لیست‌ها تاثیر جادویی خود را در هر زمینه‌ای که تصور کنید، نشان می‌دهند و با پیچیده‌تر شدن روز افزون صنایع درآینده هم موثرتر خواهند بود.

صفر به یک (نکاتی در مورد استارتاپ ها،چگونه آینده را بسازیم!)

۱۳۳,۶۵۰ تومان

کتاب صفر به یک درباره ی این است: چگونه شرکت هایی بسازیم که چیزهای نو خلق کنند. صفر به یک همه ی آنچه را که من به طور مستقیم به عنوان یکی از بنیان گذاران پی پال و پلنتیر و سپس سرمایه گذار بسیاری از استارتاپ ها مانند فیسبوک و اسپیس ایکس آموخته ام، نشان می دهد. با وجود این که به الگوهای بسیاری اشاره کرده ام و آن ها را در این کتاب شرح داده ام، اما این کتاب فرمولی برای موفقیت پیشنهاد نمی کند. تناقض آموزش کارآفرینی در این است که لزوما چنین فرمولی وجود ندارد؛ زیرا هر نوآوری ای جدید و منحصر به فرد است، هیچ قدرتی نمی تواند در واژه های مشخصی تجویز کند که چگونه خلاق باشید. در واقع تنها الگوی قدرتمندی که دریافته ام این است که انسان های موفق ارزش را در جاهای پیش بینی نشده می یابند و آنها این کار را نه با فکر کردن به فرمول ها، که با اندیشیدن درباره ی کسب و کار بر اساس اصول ابتدایی انجام می دهند.

قانون 5 ثانیه

۱۲۴,۳۵۴ تومان

قانون 5 ثانیه می‌تواند در هر لحظه از زندگی روزمره و در مواجهه با دشواری، عدم قطعیت و ترس موثر واقع شود. این قانون ممکن است در بهبود وضعیت سلامت، افزایش بهره‌‌ وری و مقابله با تاخیر‌ کاری کمک کند.

حدودا همه ما در زندگی این دروغ را باور کرده‌ایم که برای ایجاد تغییر، باید احساس آمادگی کنیم؛ ما این دروغ را باور کرده‌ایم که بالاخره در مرحله‌ای از زندگی اعتماد به نفس کافی به دست می‌آوریم و شجاعت به خرج می‌دهیم. خیلی از مردم ایده‌های فوق العاده‌ ای دارند، اما فکر می‌کنند چیزی که کم دارند انگیزه است؛ اما این طور نیست!

کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت

۲۰۶,۸۹۰ تومان

کتاب 23 اصل موفقیت وارن بافت ویرایش سوم از یکی از پرفروش ترین کتاب های نوشته شده در مورد وارن بافت و اصل موفقیت و دیگر بزرگان سرمایه گذاری است. بافت و بسیاری دیگر از نابغه های سرمایه گذاری از صفر شروع کردند و تنها از راه
سرمایه گذاری به ثروت های میلیارد دلاری دست یافتند. جالب است که روش ها و استراتژی های این افراد بسیار متفاوت از یکدیگرند. اما حتماً نقاط مشترکی در روش کار این افراد وجود دارد که باعث موفقیت چشمگیر وبی نظیر آنها شده است. مارک تایر نشانمی دهد اصولی که بافت و دیگران را به « 23 اصل و7 اشتباه بزرگ » در این مجموعه کم نظیر با گردآوریثروتمندترین سرمایه گذاران دنیا تبدیل کرد، همان روش های ذهنی و استراتژی هایی است که این افراد ایجاد کرده و در مدت 50 سال به انجام آنها پایبند بوده اند. پس از خواندن کتاب، استراتژی های خود را در مقابل اصول گفته شده قرار دهید تا دریابید چه اندازه با موفق ترین سرمایه گذاران دنیا همسو هستید.

کتاب از خوب به عالی

۱۴۴,۴۰۱ تومان

کتاب از خوب به عالی چرا برخی از شركت‌ها جهش می‌كنند و برخی دیگر خیر. کتاب خوب به عالی همان‌گونه كه از نامش برمی‌آید، مسیر رشد و بالندگی را ترسیم می‌كند. عرصه‌های بزرگ اقتصادی را ارئه می‌كند و ما را با عملكرد مدیران برتر آشنا می‌سازد. با متنی ساده و به دور از الفاظ تخصصی، مفاهیم مدیریتی را شرح می‌دهد. وجه تمایز آن از سایر كتاب‌ های مدیریتی، نگرش خلاق آن است، بدین معنا كه اصول و روش‌های مدیریتی را از قالب كلیشه‌های همیشگی خارج می‌ كند و می‌گویید كه همه ما در زمینه‌ای كه فعال باشیم می‌توانیم بالا و بالاتر برویم. می‌توانیم افق دید خود را وسعت بخشیم و خود را از چمبره ماندن در وضعیت صرفا خوب برهانیم

کتاب افسانه کارآفرینی

۲۰۶,۱۶۷ تومان

مایکل گربر نویسنده ی کتاب افسانه کارآفرینی، رشد و پیشرفت یک کسب و کار را مانند رشد و نمو انسان درنظر گرفته است و برای آنها سه مرحله کودکی، نوجوانی(توسعه) و بلوغ را معرفی کرده است. او معتقد است در هر یک از این مراحل باید از استراتژی‌های معینی بهره گرفت تا شرکت به مرحله‌ی بعدی خود برسد. هم‌چنین او سه جنبه‌ی شخصیتی کسب و کارها را مورد بررسی قرار داده است و آنها را با سه شخصیت مدیر، متخصص و کارآفرین معرفی می‌کند و روحیات و وظایف هریک را توضیح می‌دهد.

کارآفرین، رویاپرداز درونی شما است. کارآفرین با داشتن رویاهای بزرگ برای گسترش شرکت، در آینده زندگی می‌کند. در این نقش، صاحب کسب‌و‌کار، مرتبا مرزهای کار خود را گسترش می‌دهد اما از جزئیات کارهای اجرایی متنفر است.

مدیر در گذشته زندگی می‌کند و اهداف تعیین‌ شده و محقق شده در سال گذشته را به‌خوبی می‌شناسد. مدیر، منابع لازم را تهیه کرده، محل کار را سازمان‌دهی می‌کند و درباره موارد و جزئیات اساسی دستوراتی صادر می‌کند.

متخصص کار را انجام داده و کالاها و خدمات را تولید می‌کند. متخصص کارهایی را انجام می‌دهد که کارآفرین مشخص کرده و مدیر موافقت کرده است. متخصص درونی شما در لحظه زندگی می‌کند.

کتاب پادشکننده

۲۶۵,۹۱۴ تومان

کتاب پادشکننده دستورالعملی برای زندگی در جهان قوی سیاه است. در سراسر این کتاب رد پایی از حکمت باستان، خرد رومی، یونانی، قرون‌وسطایی و… به چشم می‌خورد. پیام طالب در کتاب پیش رو عالمانه، شوخ، شمایل‌ شکن و انقلابی است و از ما دعوت می‌کند تا همه‌چیز را به‌ شکلی پادشکننده بسازیم تا بتوانند با شرایط جهان واقعی خود را تطبیق دهند و بهبود بخشند.

بر اساس تعریف نیکلاس طالب، پاد شکنندگی چیزی فراتر از تاب‌آوری یا استواری است. تاب‌ آور چیزی است که در مقابل شوک‌ها مقاومت می‌کند و همانی که بود باقی می‌ماند؛ پادشکننده اما از آن چیزی که بود بهتر می‌شود.

کتاب مدیریت منابع انسانی مفاهیم تئوریها و کاربردها

۲۸۲,۵۰۰ تومان

کتاب مدیریت منابع انسانی مفاهیم تئوریها و کاربردها حاصل یافته های علمی است که با متدولوژی های معتبر و محکم به دست آمده اند و از آنجا که شرافت و اصالت محققان دخالتی در اثبات یا تایید آنها نداشته است از چنان تعمیم پذیری و عینیتی برخوردارند که امکان تبدیل علم به افیون روشنفکران را مهیا می سازد و بی هیچ تردیدی پذیرفته می شوند.

منابع انسانی هر سازمان، عامل اصلی حیات آن سازمان است و از این رو شناخت انسان برای مدیریت اثربخش آن ضروری است. مدیریت منابع انسانی بر مبنای مفاهیم رفتار سازمانی بنا شده است که با تلاش های نظام مند برای شناخت، درک و کنترل رفتار انسان، تحقق اهداف سازمان را امکان پذیر می سازد. مدیریت منابع انسانی درصدد است ضمن تضمین بهره وری منابع انسانی و سودآوری سازمان، بخشی از نیازهای انسان را نیز برآورده سازد.

کی (ترفندهای علمی زمان سنجی عالی)

۱۰۸,۹۰۰ تومان

کتاب کی (ترفندهای علمی زمان سنجی عالی) نوشته‌ی دنیل اچ پینک در سال 2018 منتشر شد. این کتاب درباره‌ی ارزش و اهمیت زمان است و بر اساس تحقیقات جامع و کامل نویسنده درباره‌ی زمان‌سنجی و برنامه‌ریزی به نگارش درآمده است. همه‌ی افراد درباره‌ی ارزش زمان شنیده‌اند و کتاب‌های زیادی در رابطه با بهره‌وری درست و باکیفیت از زمان نوشته شده است ولی همچنان بسیاری از افراد نمی‌توانند از زمان و وقت خود به‌ درستی استفاده کنند. دنیل اچ پینک بر این باور است زمان‌سنجی یک علم است و باید توانایی و مهارت لازم برای استفاده از آن را به دست آورد.

مدیریت بازاریابی

۶۶۶,۴۶۸ تومان

کتاب مدیریت بازاریابی (تجزیه و تحلیل برنامه ریزی اجرا و کنترل) به 20 زبان زنده دنیا ترجمه شده و دارای 5 بخش و 24 فصل است.این کتاب بهترین مرجعی است که هر کسی که بخواهد در عمل از اصول و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی استفاده کند می‌تواند به آن مراجعه کند.

بخش نخست کتاب که از سه فصل تشکیل می‌شود به شناخت و درک مفهوم مدیریت بازاریابی اختصاص دارد. تجزیه‌ و‌ تحلیل فرصت‌های بازار عنوان بخش دوم کتاب است. جمع‌آوری اطلاعات بازار و برآورد و اندازه‌گیری حجم تقاضا، بررسی محیط‌های خرد و کلان، تحلیل رفتاری خریدار شخصی و خریدار تجاری، تجزیه‌ و‌ تحلیل واحدهای صنعتی و رقبا، قسمت‌بندی بازار و تعیین بازار هدف از اهم مباحث مطرح شده در این بخش از کتاب است که شامل فصول ۵ تا ۹ کتاب می‌شود.