سکون سخن می گوید

۷۴,۲۵۰ تومان

کتاب سکون سخن می گوید می خوانیم :دگرگونی آگاهی بشر، امری ضروری‌ ست که مانع از نابودی او می‌شود. در حال حاضر، کژکاری آگاهی قدیمی و پدید آمدن آگاهی جدید هیاهوی بسیاری به پا کرده و انسان امروزی را دچار سر در گمی بیش از اندازه کرده‌ است. هدف سوتراهای این کتاب، نشانه رفتن قلب خواننده است که او را آگاه می‌کند که به درون بنگر!

از آنجا که این افکار از سکون نشأت گرفته‌اند، نیرومندند و خواننده را با نیروی خود به همان سکون بازمی‌گردانند؛ سکونی که آرامش زندگی‌ ست،‌ جوهر وجود انسان است و می‌تواند جهان را دگرگون سازد.

کتاب بنیاد حق طبیعی بر اساس اصول آموزه دانش

۹۰,۲۰۰ تومان

کتاب بنیاد حق طبیعی یکی از ارکان اصلی نظام «‌یوهان گوتلیب فیشته»، فیلسوف آلمانی در دوره ینا است که به شرح و تفصیل فلسفه حق یا فلسفه سیاسی او اختصاص دارد. دو رکن دیگر نظام فکری او یعنی آموزه دانش و آموزه اخلاق از مباحث دیگر کتاب است.

این کتاب از دو بخش تشکیل شده است: بخش نخست، که بخش فلسفی و متافیزیکی کتاب است، به بحث در باب مبانی فلسفی جامعه و اجتماع سیاسی بشری می‌پردازد، و بخش دوم، که بخش کاربردی کتاب است، اصول مطرح‌شده در بخش نخست را در حوزه‌های ملموسی مثل رابطه زن و شوهر، رابطه والدین و فرزندان، رابطه دولت‌های همجوار با یکدیگر، و مسائلی از این دست به کار می‌بندد. کتاب بنیاد حق طبیعی از یک سو منبع مهمی برای مطالعه فلسفه سیاسی آلمانی در اواخر قرن هجدهم و از سوی دیگر منبعی بسیار ارزشمند برای فهم فلسفه سیاسی کانت و هگل، دو فیلسوف دیگر ایدئالیسم آلمانی، است.

کتاب تمرین نیروی حال

۸۹,۱۰۰ تومان

کتاب تمرین نیروی حال به پانزده زبان ترجمه شد و اکهارت تله هنوز هم نامه‌هایی از سرتاسر جهان دریافت می‌کند که به او می‌گویند چگونه زندگی‌شان بعد از آشنایی با آموزه‌های او تغییر کرده است.

به نظر اکهارت تله نمی‌توان ادعا کرد که یک کتاب قدرت تغییر تمام مردم جهان را دارد، اما تمایل گروه‌های بزرگی از افراد به بازبینی افکارشان یک نشانه مثبت است. اتفاق جدیدی در حال وقوع است، شاید دیگر روزهای تلخ زندگی به سر آمده و بتوانید بر رنج‌های خود و دیگران نقطه پایان بگذارید. اگر فکر می‌کنید برای این تغییر آماده نیستید، باید گفت در همین لحظه که شما این خط‌ها را می‌خوانید، قدمی به سمت جلو برداشتید.

کتاب چهار میثاق (کتاب خرد سرخپوستان تولتک)

۶۵,۸۳۵ تومان

 

چهار میثاق، حاصل تجربیات و اندیشه های مردی است از تبار سرخپوستان آمریکای مرکزی، که باور های بنیادی تولتک ها را به زبانی ساده با مثال های قابل فهم و طبقه بندی بسیار مفید و مؤثر به نسل های جدید ارمغان کرده، به این امید که رؤیای سیاره ی زمین را تغییر دهند. آنچه دون میگوئل روئیز می خواهد بگوید این است که هر یک از ما در قلمرو زندگی شخصی قادریم باورهای منفی موروثی را به تدریج تغییر دهیم و سهمی در تبدیل این «رؤیای دوزخی» به «رؤیای بهشتی» ایفا کنیم. این کار نه آسان است و نه به سرعت اتفاق می افتد، اما می تواند جهتی نو و سالم به حرکت انسان های پویا و معتقد به تغییر بدهد.

نیروی حال (راهنمای بیداری معنوی)

۸۶,۹۰۰ تومان

کتاب نیروی حال خواننده را به زندگی در زمان حال و رهایی از روزمرگی سوق می دهد؛ نویسنده از حقیقتی به نام زمان حال پرده برداری می کند و بر دروغی به نام آینده خط می کشد، آینده ای که فکر کردن به آن اضطراب، نگرانی و غم را مهمان ما می کند و وجودمان را از لذت درک اکنون محروم می سازد. کافی است لحظاتی ذهنمان را خاموش کنیم و به عبور لذت بخش هوا از ریه هایمان تمرکز داشته باشیم، محیط اطرافمان را بهتر ببینیم و از آن چه که پیرامونمان جریان دارد بهترین استفاده را ببریم.