در آغوش نور 1

۸۶,۰۳۱ تومان

کتاب در آغوش نور 1، اثری از بتی جین ایدی است. این کتاب به قلم بانویی که چیزی نزدیک به مرگ را تجربه کرده پیرامون زندگی بعد از مرگ نگارش شده و همانند سفری است به اعماق معنا و مفهوم هستی و زندگی و نظام الهی، اثر حاضر رازی جالب و سر به مهر را پیرامون زندگی برملا می سازد، رازی که همه ما از آن آگاهیم اما شاید آن را به دست فراموشی سپرده باشیم. بتی جین ایدی همه آن چه را که در این برهه خاص زندگی اش، یعنی زمانی که روح از بدنش خارج شده و مرگی موقت را پشت سر گذاشته، دیده، شنیده و احساس کرده برای خواننده شرح داده و از عدم پذیرش ساده ارواح برای بازگشت دوباره به بدنشان سخن گفته است.

راز سایه

۱۱۷,۳۱۵ تومان

کتاب راز سایه به شما کمک می‌کند به این درک برسید که چرا به این دنیا قدم گذاشته‌اید و با جهان به بهترین نحو مواجه شوید. نویسنده باور دارد اگر بیاموزید خود را برای دیگران توصیف کنید، دیگر هیچ‌کس شما را با آن چیزی که نیستید، اشتباه نمی‌گیرد. با خواندن کتاب راز سایه همچنین می‌آموزید ارزش همه‌ی آسیب‌ها و ضعف‌های خود را درک کنید و بدانید در هر کدام از آن‌ها حکمتی پنهان است.

فقط لازم است دریابید که به چه صورت از داستانتان برای بهبود زندگی خود و دیگران استفاده کنید. برای شفا یافتن باید کندوکاو در احساسات خوب را رها و به درون خود سفر کنید و هرچه را هستید، در آغوش بگیرید. به حرف سایه‌تان اهمیت ندهید؛ او پیوسته در گوش شما می‌خواند که کافی نیستید، ارزش دوست داشته شدن ندارید و باید توسط افرادی که دوستشان دارید رها شوید.

سکون سخن می گوید

۷۸,۲۱۰ تومان

کتاب سکون سخن می گوید می خوانیم :دگرگونی آگاهی بشر، امری ضروری‌ ست که مانع از نابودی او می‌شود. در حال حاضر، کژکاری آگاهی قدیمی و پدید آمدن آگاهی جدید هیاهوی بسیاری به پا کرده و انسان امروزی را دچار سر در گمی بیش از اندازه کرده‌ است. هدف سوتراهای این کتاب، نشانه رفتن قلب خواننده است که او را آگاه می‌کند که به درون بنگر!

از آنجا که این افکار از سکون نشأت گرفته‌اند، نیرومندند و خواننده را با نیروی خود به همان سکون بازمی‌گردانند؛ سکونی که آرامش زندگی‌ ست،‌ جوهر وجود انسان است و می‌تواند جهان را دگرگون سازد.

کتاب انسان در جستجوی معنا (معنا درمانی)

۱۰۹,۸۹۰ تومان

کتاب انسان در جستجوی معنا در دو بخش نوشته شده است، بخش اول شامل خاطرات فرانکل از اردوگاه کار اجباری آشویتس است و بخش دوم آن مکتب تخصصی دکتر فرانکل یعنی لوگو تراپی یا معنادرمانی را توضیح می‌دهد. دکتر فرانکل در بخش دوم می‌گوید:«من تردید دارم که پزشکی بتواند پاسخی به این پرسش بدهد که معنای زندگی هر فردی چیست؟ زیرا معنای زندگی از فرد به فرد، روز به روز، ساعت به ساعت در تغییر است.

کتاب بنیاد حق طبیعی بر اساس اصول آموزه دانش

۹۰,۲۰۰ تومان

کتاب بنیاد حق طبیعی یکی از ارکان اصلی نظام «‌یوهان گوتلیب فیشته»، فیلسوف آلمانی در دوره ینا است که به شرح و تفصیل فلسفه حق یا فلسفه سیاسی او اختصاص دارد. دو رکن دیگر نظام فکری او یعنی آموزه دانش و آموزه اخلاق از مباحث دیگر کتاب است.

این کتاب از دو بخش تشکیل شده است: بخش نخست، که بخش فلسفی و متافیزیکی کتاب است، به بحث در باب مبانی فلسفی جامعه و اجتماع سیاسی بشری می‌پردازد، و بخش دوم، که بخش کاربردی کتاب است، اصول مطرح‌شده در بخش نخست را در حوزه‌های ملموسی مثل رابطه زن و شوهر، رابطه والدین و فرزندان، رابطه دولت‌های همجوار با یکدیگر، و مسائلی از این دست به کار می‌بندد. کتاب بنیاد حق طبیعی از یک سو منبع مهمی برای مطالعه فلسفه سیاسی آلمانی در اواخر قرن هجدهم و از سوی دیگر منبعی بسیار ارزشمند برای فهم فلسفه سیاسی کانت و هگل، دو فیلسوف دیگر ایدئالیسم آلمانی، است.

کتاب پاک سازی آگاهی

۱۵۶,۴۲۰ تومان

آیا احساس می‌کنید از خود واقعی‌ تان دور شده‌اید؟ آیا نمی‌توانید دلیل تصمیمات خود را به یاد آورید و نمی‌دانید چگونه به این نقطه از زندگی رسیده‌اید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است، پس  کتاب پاک سازی آگاهی انتخاب مناسبی برای شماست.

این اثر که حاوی یک برنامه 21 روزه برای پاکسازی ذهن و قلب است، شما را به سفری لذت‌بخش دعوت می‌کند که هدف آن، یافتن قدرت درونی است. با استفاده از راهبردهایی که دبی فورد  در این اثر ارائه می‌دهد، موفق می‌شوید قدم به قدم، موانع رشد و رفاه شخصی خود را بیابید و مسیری نو به سمت یک خود بهتر بسازید.

کتاب پله پله تا ملاقات خدا

۴۴۱,۰۴۵ تومان

کتاب پله پله تا ملاقات خدا دارای 400 صفحه و 100 بخش است و در سر فصل های «بهاءولد و خداوندگار» «هجرت یا فرار «لالای پیر در قونیه» «طلوع شمس» «غیبت بی بازگشت» «رقص در بازار» «حسام الدین و قصه مثنوی» «عبور به ما وراء شعر» «از مقامات تبتل تا فنا» و «سال های پایان» تدوین شده است.

دربخشی از مقدمه آمده است : این نوشته، از همان عنوان خود آن‌ چه را طعانه‌ی قونیه، وجودش را در تمام مثنوی انکار می‌کند حاصل عمر مولانا نشان می‌دهد. مراتب احوال و مقامات گوینده را در رویدادهای زندگی هر روزینه‌ی او قابل تجسم و قابل رویت می‌نماید. مکاشفات سال‌های کودکی او، زهد و ریاضت او، احلام سال‌های مدرسه‌ی او و سپس انقطاع از آن‌ها را در توالی سال‌ها، مراتب یک سلوک روحانی که حاصل عمر او و جانمایه‌ی مثنوی اوست یک یک تصویر می‌کند.

کتاب پیامبر و دیوانه

۲۱۶,۱۱۷ تومان

ماجرای کتاب پیامبر و دیوانه  این‌گونه آغاز می‌شود که «المصطفی» یا به قولی «برگزیدهٔ دردانه» بعد از ۱۲ سال زندگی در شهر خیالی نویسنده یعنی اُرفالس، قصد ترک آن دیار و مردمانش را دارد و هنگام خداحافظی به آخرین سؤال‌های مردم اُرفالس پاسخ می‌دهد. هر سؤال به همراه پاسخی که المصطفی می‌دهد یک بخش از کتاب را تشکیل می‌دهد.

این کتاب شامل داستان‌های کوتاه و پرتمثیلی است که بیش از پیش قلم قوی و زیبای جبران خلیل را نشان می‌دهد. مضمون داستان‌ها همچنان عارفانه و البته شاعرانه است. جالب است بدانید دیوانه اولین کتاب جبران خلیل است که از همان ابتدا به زبان انگلیسی نوشته و منتشر شده است.

کتاب تمرین نیروی حال

۹۳,۸۵۲ تومان

کتاب تمرین نیروی حال به پانزده زبان ترجمه شد و اکهارت تله هنوز هم نامه‌هایی از سرتاسر جهان دریافت می‌کند که به او می‌گویند چگونه زندگی‌شان بعد از آشنایی با آموزه‌های او تغییر کرده است.

به نظر اکهارت تله نمی‌توان ادعا کرد که یک کتاب قدرت تغییر تمام مردم جهان را دارد، اما تمایل گروه‌های بزرگی از افراد به بازبینی افکارشان یک نشانه مثبت است. اتفاق جدیدی در حال وقوع است، شاید دیگر روزهای تلخ زندگی به سر آمده و بتوانید بر رنج‌های خود و دیگران نقطه پایان بگذارید. اگر فکر می‌کنید برای این تغییر آماده نیستید، باید گفت در همین لحظه که شما این خط‌ها را می‌خوانید، قدمی به سمت جلو برداشتید.

کتاب جدایی معنوی

۱۹۵,۵۲۵ تومان

کتاب جدایی معنوی اثر دبی فورد کتابی است که نگاهی تازه نسبت به مسئله‌ی جدایی را مطرح می‌کند و به مخاطب کمک می‌کند با این تجربه به گونه‌ای دیگر مواجه شود.فراق، جدایی، طلاق؛ همگی کلماتی غم‌ انگیزند؛ کلماتی که اغلب تجربیاتی ناخوشایند را به یاد می‌آورند. تجربیاتی که اغلب هزینه‌های روانی گزاف برای تجربه کنندگانشان داشته‌اند و روزهای سختی را برایشان رقم زده‌اند. انسان‌ها عکس‌ العمل‌ های مختلفی نسبت به این تجربه نشان می‌دهند؛ آدم‌هایی را دیده‌ایم که با این تجربه به خوبی کنار آمده‌اند و در مقابل نیز آدم‌هایی را می‌شناسیم که بعد از این تجربه‌ها، شیرازه‌ی زندگی‌شان از هم پاشیده است.

کتاب جهانی نو

۱۸۷,۷۰۴ تومان

با مطالعه‌ی  کتاب جهانی نو  می‌آموزید که وابستگی  اختلالاتی را ایجاد می‌کند که خشم، حسادت و احساس ناخشنودی را به دنبال دارد. برای دور شدن از این احساسات باید به حالتی نو در خودآگاهی دست یابید و این راه را تا رسیدن به شادی و رضایت حقیقی در زندگی‌تان ادامه دهید. به عقیده‌ی نویسنده انسان عصر کنونی، موجودی پریشان و به دنبال پیدا کردن هویت خود است و برای رسیدن به آن به توهم دچار شده و محیط پیرامونش هم مانند فضای مجازی نمی‌تواند در این خصوص کمکی به او کند.

کتاب چهار میثاق (کتاب خرد سرخپوستان تولتک)

۵۸,۶۵۷ تومان

 

چهار میثاق، حاصل تجربیات و اندیشه های مردی است از تبار سرخپوستان آمریکای مرکزی، که باور های بنیادی تولتک ها را به زبانی ساده با مثال های قابل فهم و طبقه بندی بسیار مفید و مؤثر به نسل های جدید ارمغان کرده، به این امید که رؤیای سیاره ی زمین را تغییر دهند. آنچه دون میگوئل روئیز می خواهد بگوید این است که هر یک از ما در قلمرو زندگی شخصی قادریم باورهای منفی موروثی را به تدریج تغییر دهیم و سهمی در تبدیل این «رؤیای دوزخی» به «رؤیای بهشتی» ایفا کنیم. این کار نه آسان است و نه به سرعت اتفاق می افتد، اما می تواند جهتی نو و سالم به حرکت انسان های پویا و معتقد به تغییر بدهد.