راز سایه

۱۰۹,۸۹۰ تومان

کتاب راز سایه به شما کمک می‌کند به این درک برسید که چرا به این دنیا قدم گذاشته‌اید و با جهان به بهترین نحو مواجه شوید. نویسنده باور دارد اگر بیاموزید خود را برای دیگران توصیف کنید، دیگر هیچ‌کس شما را با آن چیزی که نیستید، اشتباه نمی‌گیرد. با خواندن کتاب راز سایه همچنین می‌آموزید ارزش همه‌ی آسیب‌ها و ضعف‌های خود را درک کنید و بدانید در هر کدام از آن‌ها حکمتی پنهان است.

فقط لازم است دریابید که به چه صورت از داستانتان برای بهبود زندگی خود و دیگران استفاده کنید. برای شفا یافتن باید کندوکاو در احساسات خوب را رها و به درون خود سفر کنید و هرچه را هستید، در آغوش بگیرید. به حرف سایه‌تان اهمیت ندهید؛ او پیوسته در گوش شما می‌خواند که کافی نیستید، ارزش دوست داشته شدن ندارید و باید توسط افرادی که دوستشان دارید رها شوید.

کتاب انسان در جستجوی معنا (معنا درمانی)

۱۰۹,۸۹۰ تومان

کتاب انسان در جستجوی معنا در دو بخش نوشته شده است، بخش اول شامل خاطرات فرانکل از اردوگاه کار اجباری آشویتس است و بخش دوم آن مکتب تخصصی دکتر فرانکل یعنی لوگو تراپی یا معنادرمانی را توضیح می‌دهد. دکتر فرانکل در بخش دوم می‌گوید:«من تردید دارم که پزشکی بتواند پاسخی به این پرسش بدهد که معنای زندگی هر فردی چیست؟ زیرا معنای زندگی از فرد به فرد، روز به روز، ساعت به ساعت در تغییر است.

کتاب پاک سازی آگاهی

۱۴۶,۵۲۰ تومان

آیا احساس می‌کنید از خود واقعی‌ تان دور شده‌اید؟ آیا نمی‌توانید دلیل تصمیمات خود را به یاد آورید و نمی‌دانید چگونه به این نقطه از زندگی رسیده‌اید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است، پس  کتاب پاک سازی آگاهی انتخاب مناسبی برای شماست.

این اثر که حاوی یک برنامه 21 روزه برای پاکسازی ذهن و قلب است، شما را به سفری لذت‌بخش دعوت می‌کند که هدف آن، یافتن قدرت درونی است. با استفاده از راهبردهایی که دبی فورد  در این اثر ارائه می‌دهد، موفق می‌شوید قدم به قدم، موانع رشد و رفاه شخصی خود را بیابید و مسیری نو به سمت یک خود بهتر بسازید.

نیمه تاریک وجود

۱۴۶,۵۲۰ تومان

دبی فورد کتاب نیمه تاریک وجود در مورد شناسایی مهارت‌ها، توانایی‌ها و نیروهای شخصی و درونی هر یک از شما بحث خواهد کرد. هر کسی از مواجه شدن با انرژی‌ها و نیروهای منفی درونی خود گریزان است، غافل از اینکه این نیروها قادر خواهند بود شما را به روشنایی‌های زندگی برسانند. درک همه‌ی جنبه‌های وجودی و پذیرفتن آن‌ها باعث می‌شود که نه تنها خودتان، بلکه اطرافیانتان نیز از نتیجه آن بهره‌مند شوند.در واقع این کتاب شما را یاری می‌کند تا با شناخت و پرورش توانایی‌های درونی‌تان، حال بهتری نسبت به خود و دیگران داشته باشید و آینده‌ی درخشان‌تری برای خود رقم بزنید.