نمایش دادن همه 5 نتیجه

33 استراتژی جنگ

۴۱۵,۷۲۶ تومان

33 استراتژی جنگ به بیان دستورات راهبردی که فرماندهان بزرگ در طول تاریخ مورد استفاده قرار می داده اند، پرداخته و آن ها را در قالب دستورات عملی ساده ای بیان کرده است. بی شک استراتژی های مطرح شده در کتاب سی و سه استراتژی جنگ برای افرادی که در پی کسب موفقیت در تمام حوزه های زندگی از جمله کسب و کار، روابط اجتماعی و زندگی شخصی اند ، کارساز خواهد بود. کافی است این کتاب را بخوانید تا بر رقبای خود پیروز شوید؛ زیرا زندگی روزانه و دنیای کسب و کار شباهت بسیاری با میدان نبرد دارد و در آن رقبا برای کسب منافع شخصی بیشتر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

روان‌ درمانی اگزیستانسیال

۴۶۰,۹۴۴ تومان

کتاب روان‌ درمانی اگزیستانسیال هم راهنمایى براى درمان گران است و هم نوعى درمان به‏ شمار مى‏ رود. هركس كه آن را بخواند، عمیقاً تحت تأثیر قرار مى‏ گیرد و خردمندتر مى‏ شود انگار چندین ساعت به گفت‏ وگو با كسى نشسته كه عزمش را براى عبور از ژرف‏ ترین مشكلات بشرى جزم كرده است. داستایفسكى، تولستوى، كافكا، سارتر، كامو و بسیارى دیگر با نویسنده هم‏ آوا شده‏ اند تا از دلواپسى‏ هاى غایى بشر بگویند.
مخاطبان اصلى كتاب، دانشجویان و روان‏ درمان گران بالینى‏ اند ولى به‏ دلیل سبک قابل فهم و عارى از اصطلاحات تخصصى‏ اش، براى خواننده‏ ى معمولى نیز قابل درک و بسیار جذاب است.

کتاب تئوری انتخاب (درآمدی بر روان شناسی امید)

۵۰۱,۱۳۴ تومان

اساس کتاب تئوری انتخاب بر این اصل استوار است که تمامی انسان‏ها به سبب وجود پنج نیاز ژنتیک: بقا، عشق و احساس تعلق خاطر، قدرت، آزادی و تفریح، برانگیخته می‏شوند.
گلسر در این کتاب توضیح می‏دهد که اگر ما رفتارهای مؤثر و مسئولانه ‏ای انتخاب کنیم، یعنی یاد بگیریم هم نیازهای خود را به خوبی برآورده کنیم و هم مانع برآوردن نیازهای دیگران نشویم؛ خشنود، کامیاب، شاداب و با طراوت خواهیم بود و همواره زندگی را به دلخواه خودمان به پیش خواهیم برد.

تئوری انتخاب بر کنترلی که هر فرد بر احساسات و رفتار خود دارد، تاکید می‌کند. به این ترتیب می‌توان به این نتیجه رسید که اگر ما به تئوری انتخاب معتقد باشیم، مسئولیت زندگی خود را به صورت تمام و کمال قبول می‌کنیم و این مسئولیت پذیری برایمان آزادی به همراه دارد.

کتاب خانواده درمانی

۴۹۶,۴۸۵ تومان

هر چند کتاب خانواده درمانی گولدنبرگ با برخورداری از سابقه طولانی در آموزش دانشگاهی، نیازی به معرفی ندارد و مولفان آن بخشی از تاریخ این رسته اند و سال هاست به عنوان منبع درسی بین المللی تدریس می شود، با این همه، ویراست هشتم ان که اکنون در دست شماست ویژگی های خاصی دارد که از آن جمله اند:

1ـ متنی عمل گرایانه در اختیار شما می گذارد تا به یک  خانواده درمانگر موثر وهمدل با مراجع تبدیل شوید.

2ـحاوی آخرین منابع اندیشه های معاصر در زمینه های مهمی همچون انعطاف پذیری خانواده، صورت های مختلف زندگی در عصرحاضر، جنسیت، فرهنگ و ملاحظات قومی است.

کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری

۴۳۵,۰۰۰ تومان

مقدمه ای بر نظریه های یادگیری نوشته بی آر هرگنهان، یک منبع معروف در زمینه روانشناسی و یادگیری است. این کتاب به طور جامع به بررسی نظریه‌ها، مدل‌ها و رویکردهای مختلفی که در زمینه یادگیری بررسی شده‌اند، می‌پردازد.

نویسنده در این کتاب، مفاهیم اساسی و اصول عمده درباره یادگیری را مورد بررسی قرار می‌دهد و به تبیین تاریخچه و تکامل نظریه‌های یادگیری می‌پردازد. همچنین، موضوعاتی مانند انواع یادگیری، تاثیر عوامل شناختی و اجتماعی بر یادگیری، روش‌های آموزش و ارزیابی یادگیری، مسائل مرتبط با حافظه و فراموشی و نقش انگیزش در یادگیری نیز در این کتاب بررسی می‌شوند.

مقدمه‌ای بر نظریه‌های یادگیری به عنوان یک مرجع آموزشی مفید برای دانشجویان رشته‌های روانشناسی، آموزش، علوم تربیتی و دیگر رشته‌های مرتبط، استفاده می‌شود. این کتاب به زبان ساده و قابل فهمی نوشته شده است و از مثال‌ها و تحقیقات علمی برای توضیح مفاهیم استفاده می‌کند.