نمایش دادن همه 11 نتیجه

چگونه شخصیت سالم تر بیابیم

۲۵۲,۴۵۰ تومان

کتاب چگونه شخصیت سالم تر بیابیم اثر وین دایر

نقطه شروع برای پیدا کردن خودتان آن است که بدانید دنیا و دخالت های ما در آن اتفاقی نیست. همه آنچه در دنیاست سرشار از آگاهی و دارای نام است و به همین علت است که سیاره ها دور مدار می گردند؛ کهکشان ها در جای خود باقی می مانند، گیاهان جوانه می زنند، گل ها باز می شوند و شما نفس می کشید، راه می روید و فکر می کنید. هوشیاری نهانی در هر چیز و هر کجا وجود دارد. نمی توانید آن را در بر بگیرید یا ببینید و استشمام کنید اما می دانید نیروی خارجی که مواد و دنیای مادی را کنترل می کند محدود است. یعنی تنها مقداری اکسیژن، هیدروژن و کربن وجود دارد. زمانی که ته بکشند جایی برای دستیابی به آن ها وجود ندارد. همه عناصر مادی شناخته شده توسط دانشمندان و مطالعه شده توسط دانش پژوهان در هر جایی از سیارات محدود است و همه چیز در دنیای آشکار ما از همین عناصر محدود ساخته شده است.

شادترین کودک محله

۲۸۳,۷۵۰ تومان

استفاده از روش‌های شرح داده شده در شادترین کودک محله را زمانی كه فرزندتان تقریبا 9 ماهه است، آغاز كنید. استفاده از این روش‌ها، زمانی كه فرزندتان هنوز خیلی كوچك است، به شما كمك می‌كند بسیاری از مسائل را قبل از وقوع جلوگیری نمایید. اما حتی اگر دیرتر شروع كردید، به شما قول می‌دهم، كه خواهید فهمید، رویكرد آمده در كتاب شادترین كودك محله هر روزه كمك و یار شما خواهد بود تا بتوانید تولد 4 سالگی او را به خوبی بگذرانید.

کتاب انواع زنان

۲۷۱,۸۱۴ تومان

کتاب انواع زنان کتابی روان‌شناختی است، که به بیان موضوع کهن الگو‌ها در زنان می‌پردازد. در این کتاب شما با کهن الگوی درونی خود، که همان الهه‌های یونان باستان هستند، آشنا می‌شوید و با استفاده از آنها به شناختی متفاوت از خود دست می‌یابید.

الهه‌های یونان باستان شامل هرا، دمتر، هستیا، آرتمیس، آفرودیت، پرسفون و آتنا می‌شوند که هرکدام نماد یک نوع رفتار در زنان هستند. بولن، روان‌ پزشکی است که سال‌ها در زمینه‌ی اساطیر باستانی مطالعه و تحقیق کرده و طی مشاوره‌‌ های گوناگون خود، تجربه‌ی فراوانی در زمینه‌ی کهن الگو‌ها به‌دست آورده است.

نویسنده بیان می‌کند که برخلاف عقیده یونگ، شخصیت ما برگرفته از یک کهن الگو نیست؛ بلکه رفتار ما در شرایط مختلف می‌تواند نشان دهنده‌ی کهن الگو‌های متفاوت و به‌ نوعی متضاد باشد. البته معمولا در هر شخص یک کهن الگو‌ی غالب وجود دارد که تشخیص و مطالعه‌ی آن، می‌تواند به شناخت بهتر افکار و احساسات ما کمک کند.

کتاب پروژه شادی

۲۲۲,۰۰۷ تومان

گریچن رابین در کتاب پروژه شادی تجربه یک سال از زندگی خود را به همراه فعالیت های روزانه و معمولی را شرح داده است. فعالیت هایی نظیر زندگی زناشویی، زندگی شغلی، ارتباط با فرزندان، اوقات فراغت، دوستان، پول و ثروت، نظریات در مورد مرگ، هیجان های زندگی و نگرش های مختلف زندگی. همه این فعالیت ها در پروژه شادی دچار بازنگری شده اند و همه آنها با روش و نگرشی شاد و نیروبخش انجام می شوند.

جذابیت این کتاب این است که حکمی کلی در رابطه با چگونه شاد بودن صادر نکرده، بلکه مخاطب را در آزمون و خطای خویش در مسیر خلق شادی همراه ساخته است. گریچن رابین دانش‌آموخته رشته حقوق از دانشگاه بیل آمریکاست که در حال حاضر نویسنده و سخنران در مورد شادی و عادت‌های مثبت در زندگی است. نیویورک تایمز او را بانوی آموزه‌های خودیاری می‌نامد.پروژه شادی بیشتر از دو سال جزء کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز بوده و به 35 زبان دنیا نیز ترجمه شده است.

کتاب تله شادمانی

۲۷۲,۲۵۰ تومان

کتاب تله شادمانی (دست از تقلا کردن بردار و زندگی کن) اثر راس هریس

شادمانی طنزی بزرگ به همراه دارد. این کلمه «شانس» یا بخت و اقبال را در ذهن تداعی می کند و بدین معناست که در نگاه مثبت، فرد قدر دان ظهور این موقعیت و حس تازه و حیر‌ت‌ آور آن است. طنز ماجرا این است که مردم نه تنها آن را جستجو می‌کنند ، بلکه تلاش می‌کنند پس از به‌ دست آوردن شادمانی، حفظش کنند و از تمامی احساسات ناخوشایند اجتناب کنند. متاسفانه همین تلاش کنترل‌ گرایانه می‌تواند به زندگی بسته، خشک، ثابت و سهمگینی منتهی شود.

کتاب جادوی فکر بزرگ

۲۷۴,۶۵۱ تومان

کتاب جادوی فکر بزرگ با آموزش‌هایی که به ما می‌دهد به ما این توانایی را می‌دهد تا از نیروی فکر خودمان استفاده کنیم و موفقیت، شادی و رضایت از زندگی را به دست آوریم.

هر شیوه با شرح یک سرگذشت واقعی فوق‌العاده برای شما توضیح داده شده است. بنابراین، شما نه فقط در می‌یابید که چه کار کنید، بلکه حتی مهم‌تر از آن، متوجه می‌شوید که چگونه هر اصلی را در موارد و موقعیت‌های واقعی اجرا کنید.

مراحل ساده‌ای که در این‌جا تذکر داده‌ایم، نظریه‌های آزمایش‌ نشده نیستند. این‌ها عقاید و حدسیات یک فرد نیستند. رویکردهای اثبات‌ شده در موقعیت‌های زندگی هستند، و مراحلی‌ اند که به‌ طور عموم کاربرد پذیر و مثمر ثمرند و مثل جادو عمل می‌کنند.

همین که شما این مطلب را می‌خوانید ثابت می‌کند که به کسب موفقیت بیشتر علاقه‌مندید. شما دوست دارید خواسته‌های خود را برآورده کنید. شما دوست دارید از سطح زندگی بهتری برخوردار شوید. شما می‌خواهید این زندگی همه‌ی چیزهای خوبی را که لایق شماست، به شما بدهد.

 

کتاب خون آشام های آشنا

۲۳۵,۶۲۰ تومان

کتاب خون آشام های آشنا (چگونه از چنگال آدمهای بی رحمی فرار کنیم که روزگارمان را سیاه می کنند!) به معرفي پنج تيپ شخصيتي آسيب رسان و احساسي به نام هاي خون آشام هاي جامعه گريز، نقش باز، خودشيفته، وسواسي و بدگمان و راه هاي رهايي از آن ها مي پردازد. خون آشام هاي آشناي دچار به اختلالات شخصيتي كه در ابتدا بي نقص و عالي به نظر مي رسند اما كم كم انرژي عاطفي شما را مي خشكانند و با دروغ هاي پياپي و تضعيف روحيه تان افسار شما را به دست مي گيرند.

تنها راه فرار از دست اين خون آشام هاي بي رحم آشنايي با شخصيت و نوع عملكرد آن ها است.

کتاب قطار سرعت به سوی ثروت

۲۳۸,۹۰۵ تومان

کتاب قطار سرعت به سوی ثروت درباره‌ یادگیری استفاده‌ موفقیت‌آمیز از قطار هوایی پرسرعت کارآفرینی است. اگر کارم را درست انجام داده باشم تا پایان این کتاب سه اتفاق رخ می‌دهد:
شما بسیار سرسخت‌تر می‌شوید: به این حرف ایمان دارم. ابتدا باید به‌عنوان کارآفرین بدانید از مسیر پیش روی خودتان چه انتظاری دارید. تعارف نداریم. می‌خواهیم در برابر نه شنیدن، منفی‌بافی و تردید ایمن شوید. در طول راه وقتی با این موارد روبه‌رو می‌شوید، می‌خواهم به شما اطمینان بدهیم که بدون شک آن‌ها را مغلوب خواهید کرد.
مجهزتر به این سفر می روید: شاید کارآفرینی سفری هیجان‌انگیز باشد؛ اما در دنیای واقعی هم رخ می‌دهد. بنابراین به مهارت‌های واقعی نیاز دارید. باید دوره‌های فروش، رهبری و بهره‌وری را درباره چگونگی انجام دادن کارها سپری کنید.
بیشتر از هر زمان دیگری اعتماد به‌نفس خواهید داشت: همه با ترس آغاز می‌کنیم. همه ما به خود تردید داریم و در مسیر راه با سختی مواجه می‌شویم؛ اما همه کمک دریافت نمی‌کنیم. شما دریافت می‌کنید. شما فراتر از حد تصور خود قابلیت دارید و بعدها همانند من به این باور می‌رسید.

کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد

۲۴۰,۶۹۳ تومان

نویسنده در کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد تجربیات و مطالعات خود درمورد روش‌هایی جهت کنترل اعصاب را با خوانندگان به اشتراک گذاشته است. آلبرت در این کتاب که در ۱۰ فصل تدوین شده به خوانندگان خود ابتدا آموزش می‌دهد که دقیقا چه عاملی باعث می‌شود که ما تحت تاثیر اتفاقات و افراد پیرامونمان قرار بگیریم، منابعی که باعث بهم ریختن اعصاب ما می‌شوند چه چیزهایی هستند و سپس او به مخاطبان خود آموزش می‌دهد که چطور در هر شرایطی بتوانند با استفاده از راهکارهایی عملی بر اعصاب خود مسلط شوند. آموزه‌های او و روش‌های درمانی او کاملا واقع‌بینانه و کاربردی هستند. او از خوانندگان خود نمی‌خواهد با مثبت‌ نگری‌ های افراطی، که خود به شکلی دیگر باعث آسیب دیدن افراد می‌شود، شرایط را کنترل کنند. روش‌های آلبرت الیس کاملا بر پایه دانش روانشناختی، شخصیتی و عقلانی قرار دارند. بنابراین می‌توان انتظار داشت روش‌های او به طور مثبتی در زندگی همه ما تا حد زیادی اثرگذار باشد.

ماورای طبیعی شدن

۲۴۰,۰۷۵ تومان

نویسنده در کتاب ماورای طبیعی شدن توضیح می‌دهد که چگونه افراد می‌توانند با استفاده از قدرت درون خود به پتانسیل نهایی‌شان دست یابند. این کتاب اصول و شیوه‌ ها‌یی را بیان می‌کند که به افراد عادی کمک می‌کند تا مهارت ایجاد بدنی کارآمدتر، متعادل‌تر، سالم‌تر، ذهنی نامحدودتر و دسترسی بیشتر به قلمروهای حقیقت معنوی را توسعه دهند.جو دیسپنزا می‌گوید که همه ما توانایی ماورای طبیعی شدن را داریم. در واقع، ما ذاتاً ماورای طبیعی هستیم، اما باید یاد بگیریم که قفل آن قدرت را باز کنیم.

هنگامی‌که یاد گرفتید ذهنتان را در آن سطح بالاتر فرکانس به کار بگیرید، می‌توانید به صورت عمدی شیمی‌ بدن خود را تغییر دهید. وقتی یاد بگیرید که شیمی‌ مغز خود را برای ایجاد تجربیات متعالی تغییر دهید، می‌توانید تجربیات متعالی‌ تری را تجربه کنید.

هنر درمان

۲۶۴,۰۸۲ تومان

کتاب هنر درمان چکیده‌ی تجربه‌ی بالینی منحصربه‌فرد دکتر اروین یالوم در زمینه‌ی روان‌درمانی اگزیستانسیال و گروه‌ درمانی است. مخاطبان آن روان‌ درمانگران نسل جدید و نیز بیمارانشان هستند. نویسنده مخاطب عادی و متخصص را با هم فرا می‌ خواند و قصه نمی‌گوید که مخاطب را سرگرم کند، بلکه درس زندگی و درمان‌ گری و ارتباط می‌دهد، ولی با کلامی چناب جذاب که غیر روان‌ درمانگران و غیر بیماران نیز وسوسه‌ی قدم‌ نهادن به این دنیا را پدید می‌آورد. این کتاب حاصل دانش عمیق، سال‌ها کار بالینی و ذکاوت و طنازی نویسنده‌ی آن است.