بیداری(دنیای‌ درون‌ و‌ بیرون‌ خود‌ را‌ تغییر‌ دهید)

۱۸۱,۷۶۴ تومان

کتاب بیداری(دنیای‌ درون‌ و‌ بیرون‌ خود‌ را‌ تغییر‌ دهید) نوشته ی آنوشا

وقتی توی مغزمون پر از همهمه و شلوغی کارهای روزمرست, وقتی زندگی روی شونه هامون سنگینی می کنه و باعث می شه هزار و یک فکر با ربط و بی ربط داشته باشیم, وقتی کاسه صبر و طاقتمون لبریز می شه یا حتی وقتی کسی نیست که چهار کلام باهاش درد و دل کنیم تکلیفمون چیه؟ باید به کجا پناه ببریم؟

نوشتن از اتفاقات روزمره, احساسات, خشم ها, ناراحتی ها, دل خوشی ها, آرزوها و … همیشه راهگشاست. صفحه سفید کاغذ, با آغوش باز, ما و حرف هامون رو می پذیره و اصلا و ابدا قضاوتمون نمیکنه.

تکه هایی از یک کل منسجم

۱۹۹,۹۸۰ تومان

کتاب تکه هایی از یک کل منسجم مجموعه‌ یادداشت‌های کوتاهی است که با زبانی ساده و گویا و خالی از اصطلاحات تخصصی روان‌ شناسی، چکیده‌ ای از نظریات و مفاهیم این علم را برای مخاطب خلاصه کرده است. اگر برای شنیدن جملاتی شبه‌ دستوری که نویدبخش یک زندگی آرام ‎‌ترند، آماده‌اید، این کتاب را تهیه کنید و بگذارید برایتان از دردها و گره‌های روان آدمی صحبت کند. کوتاه بودن این یادداشت‌ ها خوانش کتاب را راحت‌ تر می‌کند.

چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم

۲۰۳,۰۱۴ تومان

مگان دیواین، متخصص و مشاور سوگ در کتاب چگونه رنجی را که نمی‌توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم ، راه‌های جدید و خلاقانه‌ ای را برای تحمل راحتتر سوگ و غم ارائه می دهد.

هیچ‌ چیز قرار نیست سوگتان را برطرف کند، نه این کتاب‌ و نه هیچ منبع دیگری. برطرف‌ شدن سوگ چیزی نیست که دنبالش می‌گردیم. ما به دنبال همراهی، پذیرش و ابزارهایی هستیم که این سوگ را در ذهن و دلتان تنها کمی تسکین ببخشند.

از نظر ما تنها دو گزینه برای سوگ وجود دارد: می‌توانی از آن عبور کنی و خود را به طرف دیگر بکشانی تا اندوه پایان یابد و دوباره خوشحال باشی یا می‌توانی در آن اندوه گیر بیفتی، خود را در اتاقی تاریک زندانی کنی، تنها بمانی و در گوشه‌ای به خود بلرزی.

خرده عادت‌ ها

۱۴۲,۸۵۷ تومان

کتاب خرده عادت‌ ها درباره‌ ی‌ اصول بنیادی رفتار انسانی است؛ اصول دیرپایی که می‌توانید سال‌ها به آن‌ها تکیه کنید، ایده‌هایی که می‌توانید با آن‌ها کسب‌ و کاری راه بیندازید، خانواده تشکیل بدهید و زندگی بسازید.
بااین‌ که برای ایجاد عادت‌های بهتر، بیش از یک راه وجود دارد، این کتاب بهترین راهی را توصیف می‌کند که می‌شناسم؛ رویکردی که صرف‌نظر از نقطه‌ی شروع و چیزی که می‌خواهید تغییرش بدهید، مؤثر خواهد بود. استراتژی‌هایی که ارائه می‌کنم، برای هرکسی که به‌ دنبال سیستم گام‌ به‌ گام برای پیشرفت می‌گردد، مفید است؛ خواه اهداف او حول‌ و حوش سلامتی، پول، بهره‌وری، روابط یا همه‌ی این موارد باشد یا خیر. تا زمانی که بحث بر سر رفتار انسانی است، این کتاب می‌‌ تواند راهنما باشد.

دوباره فکر کن (قدرت دانستن چیزهایی که نمی دانیم)

۱۴۵,۷۸۷ تومان

کتاب دوباره فکر کن (قدرت دانستن چیزهایی که نمی دانیم)

اکثر ما به دانش و تخصصمان افتخار می‌کنیم و خیلی دوست داریم پای باورها و عقایدمان بمانیم. در یک دنیای باثبات، چنین طرز فکری منطقی خواهد بود و ثبات عقیده‌ی ما، عواید قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. اما مشکل اینجاست که دنیای ما به‌ سرعت تغییر می‌کند و باید معادل زمانی که صرف تفکر می‌کنیم، برای بازنگری و اصلاح تفکراتمان هم وقت بگذاریم.

تجدیدنظر یک مجموعه مهارت و البته یک طرز فکر است. هم‌اکنون خیلی از ابزارهای ذهنی موردنیازمان را در اختیار داریم. فقط باید یادمان باشد که هر از چند گاهی با بیرون آوردن آنها از قفسه، گرد و غبار رویشان را پاک کنیم.

ذهن حواس جمع

۱۴۵,۰۵۵ تومان

کتاب ذهن حواس جمع یک راه‌حل عملی برای زندگی بهتر است.این کتاب درباره‌ی سه حوزه‌ی مختلف و با اهمیت زندگی یعنی خودتان، روابط و کار صحبت می‌شود. این کتاب راه‌ حل‌ های زیادی را برای کنترل ذهن، جمع‌ کردن حواس، برنامه‌ریزی درست و در یک کلمه قرارگرفتن در مسیر هدف در اختیار خوانندگانش قرار می‌دهد و با خواندن این کتاب تعداد بسیار زیادی راه‌حل در اختیارتان خواهد بود که اگر تصمیم بگیرید آن‌ها را عملی کنید تغییرات زیادی را مشاهده خواهید کرد.

روانشناسی تصویر ذهنی

۱۴۴,۵۴۰ تومان

موضوع کتاب روانشناسی تصویر ذهنی سایکو سیبرنتیک، «معجزه تصویر ذهنی»، حلال مشکلات روانی، در صحنه ی مغز و زندگی انسانی همین حالت را دارد. اگر به آن مجهز نباشیم به زندگی ما لطمه وارد می کند. این کتاب از کتاب هایی نیست که بتوانیم تنها راجع به آن بگوییم، کتاب خوبی است، آن را بخوانید؛ کتابی است که عدم اطلاع از آن آسیب می زند، اختلال ایجاد می کند، گرفتاری می آفریند و مشکل به وجود می آورد، آنچنان که در تاریخ بشری و جهان امروز می توانیم مصادیق فراوان آن را ببینیم. مغز انسان از نظر اندیشه احتیاج به کنترل دارد و انسانی که قدرت کنترل اندیشه را پیدا کند، می تواند مشکلات روانی خود را حل کند. سایکوسیبرنتیک علم کنترل مغز است.

شکست عادت های کهنه

۱۶۱,۱۷۲ تومان

شکست عادت های کهنه به این معناست که شما باید ذهن خود را از دست داده و ذهن جدیدی برای خود خلق کنید.  اگر بتوانیم خود را از نظر زیستی، انرژیایی، جسمی، احساسی، شیمیایی، عصب شناختی و ژنتیکی تغییر دهیم و دیگر بر اساس این پیش فرض ناخودآگاه زندگی نکنیم که زندگی فقط یعنی رقابت، تقلا، موفقیت، شهرت، زیبایی جسمی، جذابیت جنسی، دارایی و قدرت، آنگاه می‌توان گفت خود را از قید و بند دنیا رها کرده‌ایم. به گمان من این دستور العمل موفقیت باعث شده که ما در بیرون خود به دنبال پاسخ و سعادت حقیقی باشیم، حال آنکه پاسخ واقعی و شادی حقیقی همواره در درونمان بوده است.

عزت نفس در 10 گام

۱۸۴,۳۳۸ تومان

عزت نفس ریشه اعتماد به نفس و داربست اصلی ارتباط سالم با خود و دیگران است. آن که خود را عزیز بداند، به خود احترام بگذارد، از هر آن چه موجب خواری است می گریزد و به نیکی و سلامت می گراید. عزت نفس سبب خود دوستی و دیگر دوستی و زمینه ضروری رضامندی و خرسندی است. کتاب عزت نفس در 10 گام که تنها چاپ دوم آن در آمریکا سه میلیون نسخه فروش رفته، یکی از بهترین کتاب هایی است که در این زمینه منتشر شده است. وجود آزمون های اضطراب، رضامندی خلق و خوی، افسردگی اعتماد به نفس و روش های شناخت درمانی کتاب را به خود آموزی بسیار مفید برای عموم و منبع مناسبی برای درمانگران، مشاوران و دانشجویان علوم رفتاری تبدیل کرده است.

عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست

۱۶۰,۹۶۴ تومان

کتاب عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست  نگرش جدیدی برای مواجهه با سوگ معرفی می‌کند. این نگرش جدید را نه استاد دانشگاهی که خودش را در دفتر کارش زندانی کرده و سوگ را مورد مطالعه قرار داده است، بلکه کسی که خودش در غم و اندوه زندگی کرده ارائه می‌دهد.این کتاب، مسیری برای بازنگری در رابطه‌مان با سوگ ارائه می‌دهد و خوانندگان را تشویق می‌کند سوگشان را واکنشی طبیعی به مرگ و فقدان ببینند، نه وضعیتی نا به‌ جا که نیاز به تغییر دارد. با تغییر تمرکز از سوگ به عنوان مشکلی که باید حل شود، به تجربه‌ای که باید بر آن مرهم گذاشته شود، به خواننده چیزی را می‌دهیم که بیش از همه برای خودمان می‌خواهیم: درک، محبت، اعتبار و راه‌ حلی از طریق درد. امّا این کتاب فقط برای دردمندان نیست؛ این کتاب می‌خواهد وضعیت را برای اطرافیان آن‌ها هم بهتر کند.

کتاب 13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی دهند

۱۷۷,۲۱۰ تومان

کتاب 13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی دهند اثر ایمی مورین و ترجمه منصور بیگدلی است . این کتاب درباره ی راهنمای مهارت های زندگی زنان،روانشناسی زنان،اعتماد به نفس،ابراز وجود در زنان،خودسازی در زنان می باشد.

با اقرار به قدرت‌ تان و به‌ کارگیری اعتماد به‌ نفستان، هویت خود را برای داشتن یک زندگی سرشار از لذت و هدف پیدا کنید. زنان شجاع و قوی بسیاری در دنیا وجود دارند که در حال ایجاد تفاوت هستند. آن‌ها برای تغییر قوانین و پیروز شدن بر فاجعه‌های هولناک جنگیده‌اند و کارهای برجسته‌ای انجام داده‌اند.

کتاب 17 اصل کار تیمی

۱۴۴,۶۸۸ تومان

بدون بازیکن عالی نمی توان تیمی عالی ساخت. این یک واقعیت است. می گویند”هرقدر هم که بازیکنان خوب باشند،به هرحال امکان باخت وجود دارد. اما بدون بازیکنان خوب،بردن محال است.با این حساب ازکجا می توان بازیکنان خوبی پیدا کرد؟یا خودمانیم،چگونه می توان از خودمان بازیکن بهتری بسازیم؟برای داشتن بازیکنان خوب در یک تیم،در واقع غیر از این دو،چاره دیگری نیست:یا آن ها را آموزش بدهید یا اشخاص آموزش دیده را به خدمت بگیرید.یا باید بازیکنانی که در اختیار ،کار کنید و از آن قهرمان بسازید و یا از بیرون از سازمان خود افرادی با قابلیت قهرمان شدن استخدام کنید.این کتاب درهر دو مورد می تواند به شما کمک کند.