نمایش دادن همه 2 نتیجه

کتاب والدین صلح طلب،کودکان شاد

۲۱۰,۲۷۶ تومان

کتاب والدین صلح طلب،کودکان شاد برای والدینی نوشته شده است که می‌خواهند داد و فریاد را متوقف کرده و از نزاع شدید جلوگیری کنند. همچنین می‌خواهند ارتباطات خود را تقویت کرده و احترام متقابل را افزایش دهند.

وقتی فرزندانتان رفتاری می‌کنند، چه واکنشی نشان می‌دهید؟ دکتر مارکهام می‌گوید: بهترین کاری که والدین در وهله اول می‌توانند انجام دهند کنترل احساسات خود است.او به والدین یاد آوری میکند که ما بزرگتر از آن ها هستیم و بچه ها معمولا مثل بچه ها رفتار می کنند.

بر اساس آخرین تحقیقات در مورد رشد مغز و تجربی بالینی گسترده با والدین، روش دکتر لورا مارکهام بسیار ساده و موثر و پیام او این است:
تقویت ارتباط عاطفی با فرزندانتان در شما تغییر واقعی و پایدار ایجاد می کند. وقتی این ارتباط حیاتی را دارید، دیگر نیازی به تهدید، نق زدن، ادعا کردن، رشوه دادن یا حتی مجازات کردن ندارید.

مادر کافی

۲۱۵,۸۲۰ تومان

کتاب مادر کافی مراحل رشد کودک را در پنج سال اول زندگی توضیح داده و به شما آموزش خواهد داد که چگونه مراحل حساس و طلایی رشد فرزندانتان را به سهولت سپری کنید . به خاطر بسپارید که در پنج سال نخست زندگی ، تاثیر مثبت نظارت و همراهی بدون اضطراب مادر ، بیش از آموزش های مستقیم وی می باشد . بدون تردید شما نیز می‌توانید از مراحل رشد و نمو فرزندتان لذت ببرید به شرطی که بدانید باید چه کاری را انجام دهید و از آن مهم تر اینکه از انجام چه اعمالی بپرهیزید. مطالعه مطالب این کتاب برای کسانی که چشم انتظار فرزندی هستند و والدینی که کودکان کم تر از شش سال دارند، جزو باید هاست.