نمایش دادن همه 11 نتیجه

شادترین کودک محله

۲۷۸,۴۳۷ تومان

استفاده از روش‌های شرح داده شده در شادترین کودک محله را زمانی كه فرزندتان تقریبا 9 ماهه است، آغاز كنید. استفاده از این روش‌ها، زمانی كه فرزندتان هنوز خیلی كوچك است، به شما كمك می‌كند بسیاری از مسائل را قبل از وقوع جلوگیری نمایید. اما حتی اگر دیرتر شروع كردید، به شما قول می‌دهم، كه خواهید فهمید، رویكرد آمده در كتاب شادترین كودك محله هر روزه كمك و یار شما خواهد بود تا بتوانید تولد 4 سالگی او را به خوبی بگذرانید.

کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد

۱۸۸,۱۰۰ تومان

کتاب اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد مجموعه ای از نکات در مورد هر جنبه ای از رشد فیزیکی، عاطفی و اجتماعی کودک است که به شما توصیه هایی در مورد موضوعات مختلف از قبیل شیردهی، عادات خوابیدن ، دندان درآوردن ، نشانه های بیماری های رایج ، پیوند با کودک ، آماده سازی غذا و آلرژی های غذایی و… میدهد.

این کتاب حاصل همکاری یک پزشک اطفال موفق، دکتر گیلورد و یک نویسنده یعنی میشل هِاگن است؛ دکتر گی لرد، خود صاحب دو فرزند و نویسنده نیز مادر سه پسر است. آنها در این کتاب کوشیده‌اند زیاد به دنبال دلایل علمی برای توجیه رفتارهای کودکان نباشند و بیشتر بر جنبه‌های عملی و احساسی مرتبط با آنها در طول سال نخست تمرکز کنند.

کتاب حاضر به ساده‌ترین زبان ممکن و با شیوه‌ای آسان و قابل‌دسترسی نکات و توصیه‌های مهم و کاربردی را در اختیار والدین قرار می‌دهد. این کتاب راهنمایی جامع برای والدین است تا بتوانند یک سال اول زندگی راحت‌تر با فرزندشان کنار بیاید.

کتاب باشگاه مغز کودکان 1

۶۵,۲۰۱ تومان

کتاب باشگاه مغز کودکان 1 (آموزش،تمرین،سرگرمی (باشگاه مغز))

مجموعه‌ی باشگاه کودک برای والدین و معلمانی است که باور دارند، یادگیری و سرگرمی برای کودکان باید در کنار هم باشد. ما در این مجموعه به دنبال آن هستیم تا به کودکان یاد دهیم چگونه از عملکردهای متعدد ی خود (مانند توجه و حافظه) استفاده کرده و تمرینات این مجموعه را حل کنند.

تمریناتی که به‌ صورت هدف دار، پله پله و به تدریج از آسان به دشوار چیده شده اند و در هر پله کودک را با چالش جدیدی مواجه می‌سازند. در این کتاب شخصیت‌های کارتونی متنوعی (مثل بچه موشی و بچه پیشی) هم به کمک ما آمده اند تا بتوانند کودک را در این مسیر تشویق کنند. اگر شما هم مثل ما باور دارید که سن کودکی، بهترین سن برای رشد و ارتقای عملکردهای ی است، پس در این مسیر با ما همراه شوید.

کتاب باشگاه مغز کودکان3 آموزش،تمرین،سرگرمی

۶۵,۲۰۱ تومان

کتاب باشگاه مغز کودکان3 آموزش،تمرین،سرگرمی نوشته ی تارا رضاپور و حامد اختیاری

مجموعه‌ی «باشگاه مغز کودک» برای والدین و معلمانی است که باور دارند، یادگیری و سرگرمی برای کودکان باید در کنار هم باشد. ما در این مجموعه به دنبال آن هستیم تا به کودکان یاد دهیم چگونه از عملکردهای متعدد مغزی خود (مانند توجه و حافظه) استفاده کرده و تمرینات این مجموعه را حل کنند؛ تمریناتی که به‌ صورت هدف دار، پله پله و به تدریج از آسان به دشوار چیده شده اند و در هر پله کودک را با چالش جدیدی مواجه می‌سازند. در این کتاب شخصیت‌های کارتونی متنوعی (مثل بچه موشی و بچه پیشی) هم به کمک ما آمده اند تا بتوانند کودک را در این مسیر تشویق کنند. اگر شما هم مثل ما باور دارید که سن کودکی، بهترین سن برای رشد و ارتقای عملکردهای مغزی است، پس در این مسیر با ما همراه شوید.

کتاب به بچه ها گفتن،از بچه ها شنیدن 1

۱۵۳,۸۴۶ تومان

در کتاب به بچه ها گفتن،از بچه ها شنیدن 1 (گفت و شنود با کودکان) چگونگی مهارت‌های ارتباطی با فرزندان را برای پدران و مادران شرح داده است و همچنین از تجارب شخصی و پاسخ به پرسش‌های متداول در زمینه ارتباط با فرزند صحبت شده است.

دو نویسنده معروف در حوزه کودک نکات کلیدی درباره گفتگو با فرزندان را شرح داده‌اند و بر این موضوع که گفتگو دوسویه است تاکید کردند. گفتگو نیاز به گفتن و شنیدن دارد و مهم‌ترین روش برای برقراری ارتباطی صحیح با کودکان گفتن و شنیدن است.نمی‌توان تنها با برقراری یک رابطه یک‌سویه ارتباطی مؤثر و سازنده داشت. این کتاب نکات کوچک ولی کاربردی را شرح و بسط می‌دهد که والدین بسیاری در سراسر جهان به آن نیاز دارند.

 

کتاب به بچه ها گفتن،از بچه ها شنیدن 2

۱۵۳,۸۴۶ تومان

در کتاب به بچه ها گفتن،از بچه ها شنیدن 2 گفته شده پدران و مادران و آموزگاران باید دست به دست هم بدهند و با یکدیگر همکاری کنند. هر دو طرف باید تفاوت میان واژه‌هایی را که باعث تضعیف یا تقویت روحیه می‌شود، تفاوت میان واژه‌هایی که سبب برخورد یا همکاری می‌شود، واژه‌هایی که حضور ذهن کودک را مختل می‌کند و نیروی تفکر او را ناممکن می‌سازد، و واژه‌هایی که علاقه‌ی طبیعی او را به یادگیری برمی‌انگیزد، بدانند. سپس متوجه شدیم که مسئولیت ما در قبال کودکان نسل امروز دو برابر است، زیرا هرگز موقعیت این چنین نبوده است که جوانان در معرض این همه تهاجم تصویری ستمگرانه‌ی اتفاقی قرار داشته باشند.

کتاب تربیت بدون فریاد

۱۱۳,۵۵۳ تومان

کتاب تربیت بدون فریاد کتابی است در حوزه‌ ی تربیت و سرپرستی کودک که در چهار بخش نوشته شده است. رانکل نویسنده‌ی این کتاب در چهار بخش قدم به قدم روش‌های برقراری ارتباط صحیح و دوستانه با فرزندان را آموزش می‌دهد. بخش اول کتاب مقدمه‌ای است بر چگونگی خواندن کتاب، بخش دوم با عنوان «حفظ خونسردی یعنی ایجاد حریم»، بخش سوم با عنوان «حفظ خونسردی یعنی تعیین جایگاه» و بخش چهارم «خود را به تمرین کردن عادت دهید» است.

در قسمت آخر هر بخش، ادوارد رانکل داستانی واقعی از تجربیات دوستان و همکارانش و تجربه‌ای که از زندگی والدینی که به او مراجعه کرده‌اند نوشته است.

کتاب روابط معلم و دانش آموز

۲۱۵,۰۷۷ تومان

کتاب روابط معلم و دانش آموز یک کتاب کلاسیک در زمینه خود که به والدین و معلمان نشان می دهد که چگونه با کنار گذاشتن زبان طرد ، و یادگیری زبان جدیدی برای پذیرش ، با کودکان ارتباط برقرار کنند.

نویسنده هایم گینات در این اثر می کوشد با استفاده از طنز و شوخ طبعی، ظرافت، حکایت و داستان، گفت و گو و اصول روان شناسی شیوه های صحیح به کارگیری اصول رفتاری با دانش آموز را به معلم القا کرده و وی را در برطرف کردن بسیاری از دشواری های موجود در روابط و موقعیت های کلاسی و تربیت صحیح شاگردان یاری نماید. همچنین تلاش شده تا والدین در کسب مهارت در تربیت فرزند خویش راهنمایی شده و بیاموزند که چگونه در مسائل مربوط به مدرسه، نقش لازم را ایفا کنند.

کتاب گامهای پیشرفت برای کودکان دیرآموز

۱۲۷,۹۰۸ تومان

کتاب گامهای پیشرفت برای کودکان دیرآموز مجموعه‌ای است كامل و گام به گام كه شامل آموزش و توان‌بخشی همه كودكان اعم از كودكان با ضايعات مغزی، ناتوانی های يادگيری و حتی كودكان عادی می باشد. مطالب كتاب با بيانی شيوا و روان تنظيم شده و به مباحثی در زمينه مفاهيم پايه از علم عصب‌شناسی و نظريه‌های يادگيری و همچنين گام‌های پيشرفت كودكان در جنبه‌های مختلف رشد آنان پرداخته است. اميد است اين كتاب مورد استفاده كاردرمانگران، گفتاردرمانگران، روان‌شناسان، مربيان، معلمان و والدين كودكان ديرآموز قرار گيرد.

کتاب والدین صلح طلب،کودکان شاد

۲۰۷,۳۵۵ تومان

کتاب والدین صلح طلب،کودکان شاد برای والدینی نوشته شده است که می‌خواهند داد و فریاد را متوقف کرده و از نزاع شدید جلوگیری کنند. همچنین می‌خواهند ارتباطات خود را تقویت کرده و احترام متقابل را افزایش دهند.

وقتی فرزندانتان رفتاری می‌کنند، چه واکنشی نشان می‌دهید؟ دکتر مارکهام می‌گوید: بهترین کاری که والدین در وهله اول می‌توانند انجام دهند کنترل احساسات خود است.او به والدین یاد آوری میکند که ما بزرگتر از آن ها هستیم و بچه ها معمولا مثل بچه ها رفتار می کنند.

بر اساس آخرین تحقیقات در مورد رشد مغز و تجربی بالینی گسترده با والدین، روش دکتر لورا مارکهام بسیار ساده و موثر و پیام او این است:
تقویت ارتباط عاطفی با فرزندانتان در شما تغییر واقعی و پایدار ایجاد می کند. وقتی این ارتباط حیاتی را دارید، دیگر نیازی به تهدید، نق زدن، ادعا کردن، رشوه دادن یا حتی مجازات کردن ندارید.

مادر کافی

۱۵۸,۴۰۰ تومان

کتاب مادر کافی مراحل رشد کودک را در پنج سال اول زندگی توضیح داده و به شما آموزش خواهد داد که چگونه مراحل حساس و طلایی رشد فرزندانتان را به سهولت سپری کنید . به خاطر بسپارید که در پنج سال نخست زندگی ، تاثیر مثبت نظارت و همراهی بدون اضطراب مادر ، بیش از آموزش های مستقیم وی می باشد . بدون تردید شما نیز می‌توانید از مراحل رشد و نمو فرزندتان لذت ببرید به شرطی که بدانید باید چه کاری را انجام دهید و از آن مهم تر اینکه از انجام چه اعمالی بپرهیزید. مطالعه مطالب این کتاب برای کسانی که چشم انتظار فرزندی هستند و والدینی که کودکان کم تر از شش سال دارند، جزو باید هاست.