نمایش 1–12 از 37 نتیجه

تله های تبلیغاتی چگونه در سه ثانیه متمایز شویم؟

۱۳۷,۲۱۴ تومان

کتاب تله های تبلیغاتی مجموعه‌ای از تجربیات ارزشمند برندن کین، مشاور بازاریابی و تبلیغات شرکت‌های بزرگ دنیا است. او در این کتاب شگردهای منحصربه‌فرد خود و سایر غول‌های کسب‌ و‌ کار دنیا را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید خود را در گردونه رقابت متمایز بسازید.برندن کین یک هکر رشد برای شرکت ها، مارک ها و افراد مشهور Fortune 500 است. او به برندها کمک می کند تا مخاطبان جدیدی را پیدا کنند که با توجه و هزینه، محتوا، محصولات و خدمات مربوطه را پاداش دهند. در حال حاضر، او در مورد مشاغل سرگرمی در حال مشاوره Strike Social است.

حرفه ای شوید

۹۶,۰۳۰ تومان

اریک وور در کتاب حرفه ای شوید (7 گام برای حرفه ای شدن در بازاریابی شبکه ای)مهارت هایی را به شما یاد می دهد که در آینده ای نزدیک به ثروتی بزرگ برسید.

او بیشتر از 25 سال است که رهبری حرفه‌ای بازاریابی شبکه‌ای را بر عهده دارد. او در این مدت 15 میلیارد دلار درآمد داشته و مجموعه‌ای با 500000 زیر شاخه در بیش از 60 کشور دنیا ساخته است. هم چنین او در مقام مشاور بازاریابی با درآمد سالانه‌ی هفت رقمی به صنعت فروش مستقیم مشورت داده است.

رازهای قطعی کردن فروش حرفه ای بفروشید

۳۲۹,۵۹۷ تومان

فروش، نه تنها یک علم بلکه یک هنر است. فروشندگان موفق همیشه تلاش می‌کنند که به اسرار و نکات جدیدی در مورد فروش و متقاعد کردن مشتری پی ببرند. زیگ زیگلار در کتاب رازهای قطعی کردن فروش ، حاصل سال‌ها تجربه و دانش خود در حوزه فروش را با شما در میان می‌گذارد.این کتاب از آن دسته کتاب‌های مرجع و اصلی حوزه فروش است که خواندن آن را هرگز تمام نمی‌کنید و مادامی که در زمینه فروش فعالیت می‌کنید، باید آن را بخوانید و نکات و درس‌های آن را مرور کنید. هر چه تسلط شما بر نکات و درس‌های این کتاب بیشتر باشد، مطمئن باشید که احتمال موفقیت‌ تان در زمینه فروش هم بیشتر خواهد بود.

جالب است که رازهای فروش در تمام طول تاریخ ثابت بوده و تنها شیوه به کار بردن آن تغییر کرده است. در صورتی که این رازها را بدانید و به بهترین شکل آن‌ها را اجرا کنید، مطمئن باشید که به یک فروشنده موفق تبدیل خواهید شد.

 

رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای

۰ تومان

کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای یک راهنمای آموزشی درباره ی چگونگی موفق شدن در تجارت NM (بازداری چند سطحی یا چند لایه ای) است. ایده ها و شگردهای مربوط به مجموعه سازی که در این کتاب آمده است، ساده و در عین حال بسیار مؤثر و نتیجه بخش اند. این کتاب، چه برای مبتدیان در کار NM و چه برای کارکشتگان این تجارت، راهنمای خوبی است. کتاب، تکنیک های نتورک مارکتینگ سیستم و استراتژیهای ساده موردنیاز مبتدیان برای کسب موفقیت در 90 روز نخست کارشان در NM را در اختیار آنها قرار می دهد. ۹۰ روز اول در کار NM از اهمیتی حیاتی برخوردار است. اگر بتوانید در 90 روز نخست کارتان موفقیت هایی حاصل کنید، به احتمال فراوان برای مدتی مدید نتورک مارکتر باقی خواهید ماند.

روانشناسی فروش

۱۲۸,۳۰۴ تومان

برایان تریسی در کتاب روانشناسی فروش می‌کوشد مهم‌ترین درس‌هایی که در زمینه فروش می‌داند را به مخاطب خود یاد بدهد و مخاطب را به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل کند. همین تلاش‌های برایان تریسی باعث شده است که اساتید فروش، این کتاب را یکی از بهترین کتاب‌ها بدانند و از آن به عنوان یک کتاب مرجع یاد کنند.

کسانی که می‌خواهند در زمینه فروش رشد و پیشرفت کنند و فروش خود را خیلی سریع و آسان افزایش دهند، باید نگاهی عمیق و اساسی به این کتاب و تمرین‌های عملی آن داشته باشند.

فوق ستاره فروش شوید

۶۹,۸۵۴ تومان

کتاب فوق ستاره فروش شوید، شامل 21 روش عالی برای فروش بیشتر، سریع‌تر و آسان‌تر در بازار هاى رقابتى، اثر برایان تریسی، از آنِ فروشندگان بلند پروازى است که مى‌ خواهند فروش و درآمدشان را به سرعت افزایش دهند. این کتاب براى کسانى نوشته شده که در جمع 10 درصد بالاى فروش در حیطه فعالیت خود هستند و یا مى‌خواهند در این ردیف قرار بگیرند. فروشندگان بیشتر از دو چیز انگیزه مى‌ گیرند: پول و موقعیت شغلى. فروشندگان خواهان درآمد بیشتر هستند. آنها موفقیت خود را با درآمدى که در مقایسه با دیگران به دست مى‌ آورند اندازه مى‌ گیرند. از این‌ها که بگذریم، مى‌ خواهند شناخته شوند، مى‌ خواهند از تلاش‌هایشان قدرشناسى شود و بر موفقیت‌هایشان ارج بگذارند. کتاب فوق ستاره شوید به فروشندگان جهش‌ هاى کوانتومى را در هر دو زمینه آموزش مى‌ دهد.

کار عمیق

۱۲۸,۲۰۵ تومان

کال نیوپورت در کتاب کار عمیق (قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته) می‌گوید که تمرکز در دنیای پرآشوب امروز، حلقه مفقوده موفقیت است.
در اقتصاد فعلی، روز به روز به تمرکز و کار عمیق بیشتر نیاز پیدا می‌کنیم و همزمان، روز به روز داشتن تمرکز و کار عمیق سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. اینگونه است که داشتن مهارت کار عمیق، شما را به یکی از معدود افراد بسیار ارزشمند در کسب و کار و زندگی شخصی‌تان تبدیل می‌کند.صرف نظر از اینکه برنامه نویس کامپیوتر، نویسنده، بازاریاب، مشاور یا کارآفرین باشید، برای موفقیت، باید بهترین چیزهایی را که می توانید تولید کنید، امر مهمی که نیاز به عمیق بودن دارد.

کتاب از عرش به فرش

۸۳,۶۴۵ تومان

کتاب از عرش به فرش بیانگر پنج مرحله سقوط شرکت‌های قدرتمند است که با آگاهی از آن می‌توان مانع شکست و سقوط کسب و کارهای نوپا و یا حتی مشهور و قدیمی شد.

کالینز در این کتاب، ابتدا توضیح می‌دهد که چرا بعضی از کسب‌ و‌ کارها با وجود موفقیت و شهرت همه‌گیر، به ناگاه دچار شکست می‌شوند. او علت این شکست‌ها را نه تغییرات محیطی و یا بدشانسی، بلکه رهبرانی می‌داند که شرکت را در جهتی نادرست به حرکت در آورده و با سوء مدیریت، بحران‌های شرکت را تشدید می‌کنند.

سپس کالینز، راه‌ حلی را پیشنهاد می‌کند. او می‌گوید که رهبران می‌توانند راه مقابله با این سقوط را بیاموزند تا اگر خود را در حال زوال یافتند، روند آن را تغییر داده و معکوس کنند.نتیجه‌ پروژه‌ تحقیقاتی او به شناسایی پنج مرحله‌ گام به گام روند زوال شرکت‌ها انجامیده است. با شناخت و درک این مراحل، رهبران می‌توانند به طور قابل ملاحظه‌ای احتمال سقوطشان را کاهش دهند.

 

 

کتاب استراتژی بازاریابی صادرات

۲۲۷,۶۰۱ تومان

کتاب استراتژی بازاریابی صادرات برای هر فردی در کسب‌ و کارهای کوچک یا متوسط تألیف شده است. همچنین بخش‌های بازاریابی بین‌المللی شرکت‌های بزرگ نیز می‌توانند با استفاده از راهنمایی‌های استراتژیک این اثر به سطوح بالاتری از موفقیت در صادرات دست پیدا کنند.

صادرات به معنای ارتباط با بازارهای فرامرزی و تقاضای این بازارها برای کالاهای داخلی است. در بازار جهانی، صادرات نقشی مهم در رشد و سودآوری شرکت‌ها ایفا می‌کند. امروزه، برای شرکت‌های چند ملیتی بزرگ، دیگر صادرات مزیت محسوب نمی‌شود. علت این امر کاهش موانع موجود برای تجارت، پیشرفت ارتباطات از راه دور، حمل‌ونقل، فناوری‌های پردازش داده و افزایش مسافرت‌های جهانی است. در واقع، در دهه‌های اخیر، شمار زیادی از شرکت‌های متوسط به صادر کنندگانی فعال و پویا در بازار جهانی تبدیل شده‌اند. همچنین صادرات به یکی از ابتکارات راهبردی مهم در رشد بسیاری از شرکت‌های کوچک و متوسط تبدیل شده است. بدون موفقیت در صادرات، بسیاری از کارخانه‌ها نمی‌توانند در بازار داخلی اشباع‌ شده به حیات خود ادامه دهند.

کتاب انگشتان ثروت ساز(برنامه ای عالی برای افزایش درآمد)

۱۷۹,۴۸۷ تومان

کتاب انگشتان ثروت ساز با بیان رابطه پول با ذهن و بدن و ارائه ی روش ضربه زنی ای اف تی به همراه تمرینات مربوطه به ما کمک می کند تا موانعی که بر سر استقلال مالی و موفقیت وجود دارد بر داریم و سریع تر به وضعیت مالی ای که در انتظار آن هستیم دست پیدا کنیم.

وقتی روش ضربه درمانی “ای اف تی” را کشف کردم همه چیز برایم تغییر کرد. در ان لحظه کم کم متوجه شدم که همیشه فکر می کردم علتی بیرونی عامل بی پولی من است اما بعد فهمیدم برداشت ها، تصمیم ها و باورهای محدود کننده، علت بی پولی بودند.

این آگاهی اولین گام شگفت انگیز به سمت تغییر است، اما سوالی باقی می ماند: چگونه تغییر کنم؟ می دانم الگوهای بد، نظام های باوری و محدودیت هایی که تجربه کرده بودم، علل اصلی هستند، اما چه باید می کردم؟

کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم

۱۰۹,۸۹۰ تومان

کتاب ای کاش وقتی 20 ساله بودم می دانستم نوشته ی تینا سیلیگ و ترجمه ی محمدرضا آل یاسین است که توسط انتشارات هامون به چاپ رسیده است.

بسیاری از افکار و آرمان هایی که در این کتاب می خوانید به طور دقیق با مطالبی که در مراکز رسمی آموزشی تدریس می شود در تضاد و تقابل است. زیرا اصولی که در مدارس و دانشگاهها به آنها اشاره می شود با اصولی که خارج از فضای آموزشی با آنها سر و کار داریم تفاوت چشمگیری دارد. این دو گانگی عامل و مسبب همان تنش هایی است که افراد پس از فارغ التحصیلی و پیوستن به بازار کار با آن مواجه می شوند… مطالعه ی این کتاب مجالی است شگفت تا گرایشهایی را که نسبت به زندگی دارید دقیق تر بنگرید و از شر بسیاری از الگوهای معیوب گذشته که در ژرفای وجودتان ریشه دوانده رها شوید.

کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد

۱۲۳,۰۰۷ تومان

در کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد با جنبه‌ی متفاوتی از برنامه‌ی‌ بازاریابی رو به رو می‌شوید. از اصطلاحات بازاریابی گرفته تا جزئیات برنامه‌ ریزی‌ های بازاریابی، پیام‌های تبلیغاتی و ارتباطات برخط (آنلاین)، همه و همه را در این کتاب مشاهده خواهید كرد.

اگر کسب ­و کاری برای اداره، فرآیندهایی برای تصمیم‌گیری، مشتریانی برای ارائه خدمات و زمانی برای اتمام کار خود پیش رو دارید، اگر قالب کسب­ وکار خود را به دست آورده‌اید، تازه با مشکلات مالی و زمانی مواجه خواهید شد و نیاز به توصیه‌های سریع و راه‌ حل‌ های عملی دارید که بتوانید فوراً آنها را به کار بندید.

این کتاب مخصوصاً برای کسب‌ و کارهایی مانند شما طراحی شده است، که بدون بهره‌مندی از حضور مدیر قدرتمند بازاریابی، بدون کمک کانون‌های تبلیغاتی معروف، یا حتی حضور کارمندی که تمام‌ وقت به برنامه‌ی بازاریابی‌تان رسیدگی کند، اداره می‌شود.