نمایش دادن همه 8 نتیجه

تله های تبلیغاتی چگونه در سه ثانیه متمایز شویم؟

۱۳۷,۲۱۴ تومان

کتاب تله های تبلیغاتی مجموعه‌ای از تجربیات ارزشمند برندن کین، مشاور بازاریابی و تبلیغات شرکت‌های بزرگ دنیا است. او در این کتاب شگردهای منحصربه‌فرد خود و سایر غول‌های کسب‌ و‌ کار دنیا را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید خود را در گردونه رقابت متمایز بسازید.برندن کین یک هکر رشد برای شرکت ها، مارک ها و افراد مشهور Fortune 500 است. او به برندها کمک می کند تا مخاطبان جدیدی را پیدا کنند که با توجه و هزینه، محتوا، محصولات و خدمات مربوطه را پاداش دهند. در حال حاضر، او در مورد مشاغل سرگرمی در حال مشاوره Strike Social است.

روانشناسی فروش

۱۴۲,۰۰۰ تومان

برایان تریسی در کتاب روانشناسی فروش می‌کوشد مهم‌ترین درس‌هایی که در زمینه فروش می‌داند را به مخاطب خود یاد بدهد و مخاطب را به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل کند. همین تلاش‌های برایان تریسی باعث شده است که اساتید فروش، این کتاب را یکی از بهترین کتاب‌ها بدانند و از آن به عنوان یک کتاب مرجع یاد کنند.

کسانی که می‌خواهند در زمینه فروش رشد و پیشرفت کنند و فروش خود را خیلی سریع و آسان افزایش دهند، باید نگاهی عمیق و اساسی به این کتاب و تمرین‌های عملی آن داشته باشند.

کار عمیق

۱۲۹,۹۳۷ تومان

کال نیوپورت در کتاب کار عمیق (قوانینی برای تمرکز در دنیایی آشفته) می‌گوید که تمرکز در دنیای پرآشوب امروز، حلقه مفقوده موفقیت است.
در اقتصاد فعلی، روز به روز به تمرکز و کار عمیق بیشتر نیاز پیدا می‌کنیم و همزمان، روز به روز داشتن تمرکز و کار عمیق سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. اینگونه است که داشتن مهارت کار عمیق، شما را به یکی از معدود افراد بسیار ارزشمند در کسب و کار و زندگی شخصی‌تان تبدیل می‌کند.صرف نظر از اینکه برنامه نویس کامپیوتر، نویسنده، بازاریاب، مشاور یا کارآفرین باشید، برای موفقیت، باید بهترین چیزهایی را که می توانید تولید کنید، امر مهمی که نیاز به عمیق بودن دارد.

کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد

۱۲۴,۷۴۰ تومان

در کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد با جنبه‌ی متفاوتی از برنامه‌ی‌ بازاریابی رو به رو می‌شوید. از اصطلاحات بازاریابی گرفته تا جزئیات برنامه‌ ریزی‌ های بازاریابی، پیام‌های تبلیغاتی و ارتباطات برخط (آنلاین)، همه و همه را در این کتاب مشاهده خواهید كرد.

اگر کسب ­و کاری برای اداره، فرآیندهایی برای تصمیم‌گیری، مشتریانی برای ارائه خدمات و زمانی برای اتمام کار خود پیش رو دارید، اگر قالب کسب­ وکار خود را به دست آورده‌اید، تازه با مشکلات مالی و زمانی مواجه خواهید شد و نیاز به توصیه‌های سریع و راه‌ حل‌ های عملی دارید که بتوانید فوراً آنها را به کار بندید.

این کتاب مخصوصاً برای کسب‌ و کارهایی مانند شما طراحی شده است، که بدون بهره‌مندی از حضور مدیر قدرتمند بازاریابی، بدون کمک کانون‌های تبلیغاتی معروف، یا حتی حضور کارمندی که تمام‌ وقت به برنامه‌ی بازاریابی‌تان رسیدگی کند، اداره می‌شود.

کتاب پدر پولدار پدر بی پول

۱۳۵,۱۴۵ تومان

نویسنده ی کتاب پدر پولدار پدر بی پول معتقد است دلیل مشکلات اکثر مردم این است که سال‌ها در مدرسه درس خوانده‌اند، اما هیچ چیز در مورد پول یاد نگرفته‌اند. وی می گوید: که مردم یاد می‌گیرند تا برای پول کار کنند، اما هرگز یاد نمی‌گیرند، کاری کنند تا پول برایشان کار کند.

اگر شمایی که کتاب پدر پولدار پدر بی پول را می‌خوانید باغبان یا سرایدار هستید یا حتی بیکارید باز هم می‌توانید به خودتان آموزش بدهید و به آن‌هایی که دوستشان دارد یاد بدهید تا از لحاظ مالی بتوانند از خودشان محافظت کنند. یادتان باشد که هوش مالی یک روند ذهنی است که طی آن ما می‌توانیم مشکلات مالی مان را حل کنیم.

کتاب دانش ثروتمند شدن اثر والاس دلویس واتلز

۱۲۸,۶۰۱ تومان

کتاب دانش ثروتمند شدن برای افرادی است که زمان، وسیله و امکان مطالعه‌ی عمیق درباره‌ی ماوراءالطبیعه را ندارند، ولی می‌خواهند بدون پرداختن به این دانش پیچیده، از نتایج عملی آن استفاده کنند.

این کتاب همان کلید کامیابی و موفقیتی است که همیشه منتظرش بوده‌اید و زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. در هنگام مطالعه‌ این کتاب در نظر داشته باشید که متن آن متعلق به حدود یکصد سال پیش است و بعضی از عبارات آن منسوخ شده‌ است. پس مطالعه آن نیازمند حضور ذهنی و قلبی است. به یاد داشته باشید که قصد مکاشفه‌ی هیجان‌انگیز یک واقعیت را دارید و می‌خواهید اصول بنیادین خلق ثروت و زندگی موفق را فرا بگیرید. پس همان‌طورکه والاس می‌گوید؛ اعتماد و باور کنید، تا آخر کتاب همراه آن بمانید. هر آنچه در زندگی می‌خواهید، در این‌جا منتظر شماست. با این کتاب و در دستان شما.

حق انسان از زندگی؛ یعنی حق استفاده‌ی آزاد و نامحدود از تمام چیزهایی که برای تعالی ذهنی، روحی و جسمانی اش لازم است؛ به‌عبارت دیگر، حق ثروتمند بودن.

میل به ثروتمند شدن هیچ ایرادی ندارد. میل به ثروت، تمایلی حقیقی، ارزشمند و ستوده شده به زندگی ثروتمند‌تر، کامل‌تر و پرنعمت‌تر است. کسی که میل به زندگی با نعمت‌ فراوان ندارد یا نمی‌خواهد پول کافی برای خرید آنچه می‌خواهد داشته باشد،‌ فردی غیرطبیعی است.

کتاب رسیدن به فروش بیش از حد

۱۲۲,۷۶۰ تومان

کتاب رسیدن به فروش بیش از حد راهنمایی است برای افزایش تقاضا نسبت به عرضه و دلایل به وجود آمدن این پدیده را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در این کتاب فقط اصول بازاریابی و روش‌‌ های داد و ستد بیان نمی‌شود. بلکه بعضی مشکلات بررسی می‌‌ شود که بیشتر کسب‌ و کارها از آن رنج می‌‌ برند و اصول و روایت‌‌ هایی را که فلسفه‌ بنیادین این کتاب هستند، مطرح می‌‌ شود. بنابراین مطالعه این کتاب به شدت به صاحبان کسب و کار توصیه می‌شود.

در واقع می‌توان گفت این کتاب مناسب کسانی نیست که قصد فریبکاری دارند و می‌‌ خواهند با گول زدن خریدارانشان به یک فروش سریع یا یک پیروزی ناگهانی برسند. هدف این است که شما این مفاهیم را به صورت عمیق درک کنید و تصمیمات بهتری بگیرید و با دورنمای بهتری به کسب‌ و کارتان مشغول شوید.

کتاب عادت های اتمی

۱۴۷,۵۱۰ تومان

کتاب عادت های اتمی با حکایتی از دوران نوجوانی خود نویسنده آغاز می‌شود.هر فصل این کتاب ابتدا با شرح یک داستان یا خاطره جالب شروع می‌شود و پس از آن به سراغ استخراج یک قانون از آن خاطره می‌رویم و آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. کتاب فوق می‌تواند به خوبی ذهن ما را به خود درگیر کند و سوال‌هایی اساسی برای ما ایجاد نماید.

نویسنده این کتاب باور دارد که ما برای دستیابی و موفقیت لازم نیست دست به کارهای بسیار سخت و طاقت‌فرسا بزنیم و خودمان را تحت فشار و استرس قرار دهیم. بلکه لازم است در انجام کارهای خود استمرار و پایداری ویژه‌ای داشته باشیم. تغییرات و تحولات عظیم در زندگی نه به خاطر انگیزه و تحمل فشار زیاد بلکه به واسطه استمرار در انجام برخی از کارها حاصل می‌شود. این کتاب به دنبال یافتن راهی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌ های خوب و ترک عادات بد است.

عادت‌های اتمی اثر جیمز کلییر کتابی بسیار مهم و پرطرفدار است که به زبان‌های مختلفی در سراسر جهان ترجمه‌اش کرده‌ اند و در حال حاضر میلیون‌ها نسخه از این کتاب به چاپ رسیده است.