نمایش دادن همه 4 نتیجه

زندگی خود را دوباره بیافرینید

۲۱۷,۹۰۹ تومان

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید، یازده نکته مهم از الگوهای شخصیتی تکرار شونده را مطرح می‌کند و آن‌ها را تله‌های زندگی می‌نامد. سعی کتاب در بیان و معرفی تله‌ها بدین‌ گونه بوده است که به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند تا به راحتی قابل فهم باشند. از این‌رو، خواننده به سادگی می‌تواند با تله‌های زندگی آشنا شود و تله‌های زندگی خود را شناسایی کند. به کمک مجموعه‌ای کامل از پرونده‌های مختلف که از تجربه‌های حقیقی بدست آمده است خواننده می‌تواند از دیدگاه شخصی به تله‌های زندگی خود نگاه کند.

کتاب مدیریت خشم از دامیز

۲۹۶,۰۱۰ تومان

کتاب مدیریت خشم که توسط یکی از معروف‌ترین کارشناسان مدیریت خشم نوشته شده، به شما کمک می‌کند تا منابع واقعی خشم را شناسایی کنید، خشم را در نطفه خفه کنید و احساسات خشم‌آلود را قبل از تبدیل شدن به مشکل، رام خود سازید.

در این کتاب شما با راه‌کارهایی عملی آشنا خواهید که به‌واسطه آن قادر خواهید بود از خشم‌تان در جهتی مثبت و سازنده استفاده کنید. با به‌کار بستن توصیه‌های کتاب مدیریت خشم قادر خواهید بود که زندگی شادتر و آرام‌تری را تجربه کنید. کتاب مدیریت خشم راهنمایی کاربردی است که با عمل کردن به توصیه‌های آن، با دیدی مثبت‌تری به جهان نگاه خواهید کرد.

با نگاهی به فهرست کتاب متوجه می‌شویم که نویسنده از زوایای مختلف و در بسترهای گوناگونی به مقوله‌ی خشم پرداخته، به گونه‌ای که می‌توان گفت هیچ جزئیاتی را از قلم نینداخته و با همین دیدگاه موشکافانه قادر شده کتابی جامع و کاربردی برای کنترل و مدیریت خشم و سرانجام خلاصی از آن در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

کتاب نظریه های یادگیری چشم اندازی تربیتی

۲۳۵,۲۲۴ تومان

نویسنده در کتاب نظریه های یادگیری چشم اندازی تربیتی، تلاش کرده است دانشجویان را با اصول و مفاهیم و یافته های پژوهشی نظریه های اصلی یادگیری و به ویژه آن هایی که به آموزش و پرورش ارتباط زیادی دارند آشنا سازد. تاکید اصلی این کتاب بر نظریه های شناختی با تأکید سازنده گرایی است که بر ساخت دانش، باورها، مهارت ها و راهبردهای یادگیرنده گان تاکید می کنند، با این حال نظریه های رفتاری نیز در این کتاب مورد بحث قرار گرفته است.

از ویژگی های اصلی این کتاب نسبت به سایر کتابهایی که در این زمینه نگاشته شده است این می باشد که در فصل های گوناگون این کتاب کاربردهای مختلف اصول یادگیری در محیط های آموزشی در قالب مثال ها نمونه ها و سناریو های مورد بررسی و بحث قرار گرفته است.

کتاب هفت عادت مردمان موثر

۲۵۲,۴۵۰ تومان

استفان کاوی در این کتاب 7 عادتی که معتقد است افراد را به شخصیت‌هایی برتر از سایر هم‌ نوعان خود تبدیل می‌کند را معرفی می‌کند و آن‌ها را آموزش می‌دهد.نخست اصولی را شناسایی می‌کند که آن را «قوانین طبیعت» می‌نامد و آنگاه شیوه‌ی به کارگیری این قوانین را در کار و زندگی به ما می‌آموزد. کتاب هفت عادت مردمان موثر تا کنون به 38 زبان مختلف برگردانده شده و بیش از پانزده میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رسیده است. استفان کاوی دنباله‌ی مطالب این کتاب را در کتاب دیگری به نام عادت هشتم یا هشتمین عادت آورده است.