نمایش 1–12 از 61 نتیجه

33 استراتژی جنگ

۴۱۰,۱۸۳ تومان

33 استراتژی جنگ به بیان دستورات راهبردی که فرماندهان بزرگ در طول تاریخ مورد استفاده قرار می داده اند، پرداخته و آن ها را در قالب دستورات عملی ساده ای بیان کرده است. بی شک استراتژی های مطرح شده در کتاب سی و سه استراتژی جنگ برای افرادی که در پی کسب موفقیت در تمام حوزه های زندگی از جمله کسب و کار، روابط اجتماعی و زندگی شخصی اند ، کارساز خواهد بود. کافی است این کتاب را بخوانید تا بر رقبای خود پیروز شوید؛ زیرا زندگی روزانه و دنیای کسب و کار شباهت بسیاری با میدان نبرد دارد و در آن رقبا برای کسب منافع شخصی بیشتر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بهترین سال زندگی تو اثردارن هاردی

۱۱۷,۶۱۲ تومان

کتاب بهترین سال زندگی تو اثردارن هاردی، یکی از آثار عالی در زمینه تحقق اهداف و آرزوهاست.

کتاب بهترین سال زندگی تو (Living Your Best Year Ever) یکی از بهترین و ارزشمندترین کتاب‌هایی است که در زمینه موفقیت و رشد فردی نوشته شده است. دارن هاردی، یکی از بزرگان حوزه توسعه فردی این کتاب را نوشته و سعی کرده است که در آن، بهترین تجارب خود در مسیر موفقیت را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. دارن هاردی در کتاب بهترین سال زندگی تو تلاش می‌کند که راه و روش ساختن سالی عالی و بی‌نظیر را به ما یاد بدهد. مطالعات او نشان می‌دهد که در طول تاریخ تنها سه درصد از جوامع بوده‌اند که باعث رشد و پیشرفت کل جامعه در طول یک سال شده‌اند.

چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟

۳۲,۹۶۷ تومان

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ ماجرای دو موش به نام‌های اسنیف و اسکِری و دو آدم کوچولو به نام‌های هِم و ها است که همگی در دالانی پر پیچ و خم زندگی می‌کنند و به دنبال پنیر برای پر کردن شکم خود و رسیدن به سعادت و خوشبختی هستند. در این داستان پنیر استعاره‌ای است از آنچه انسان می‌خواهد و آرزویش را دارد. مثل آرزوی شاگرد اول شدن یا نمرات خوب گرفتن، عضو تیمی شدن، به دست آوردن شغلی خوب و مناسب، داشتن رابطه‌ای خوب و دوستانه و در نهایت داشتن احساسی خوب از خود.

شخصیت‌های خیالی کتاب موش‌ها و آدم کوچولوها بدون در نظر گرفتن جنس، سن و ملیت نماینده بخش‌های ساده و پیچیده‌ی شخصیت ما هستند و هرکدام از ما در بخش‌هایی از زندگی احتمالا شبیه به یکی از شخصیت‌های داستان عمل کرده‌ایم.

خودت را به فنا نده

۸۱,۹۶۲ تومان

کتاب خودت را به فنا نده یک راهنماست، راهنمایی که می‌تواند چشم شما را به حقیقت باز کند. بیشاپ در این کتاب بی‌پرده حرف می‌زند. او معتقد است بیشتر مردم قدم اول را هرگز برنمی‌دارند چون سخت است، چون فکر می‌کنند ابتدا باید مهارت کاملی داشته باشند و البته از حرف دیگران می‌ترسند، پیشاپ می‌گوید اهمیت تلاش بیشتر از مهارت‌های اولیه است. از طرف دیگر او می‌گوید اگر نمی‌خواهید شروع کنید پس دست از سرزنش کردن خودتان هم بردارید.

راز

۹۹,۷۹۲ تومان

بزرگ‌ترین راز زندگى، قانون جذب است. قانون جذب مى‌گوید هر چیز مشابه خود را جذب مى‌کند. بنابراین، وقتى فکر مى‌ کنى، آن فکر، فکرهاى مشابه خود را جذب مى‌کند. فکرها مغناطیس‌ اند و امواجى تولید مى‌ک نند. وقتى فکر مى‌ کنى، در واقع، آن‌ها را به جهان مخابره مى‌ کنى و آن‌ها در مسیر خود همه‌ى چیزهاى متناسب با فرکانس خود را جذب مى‌ کنند. هر آنچه ارسال مى‌ شود، به مرکز باز مى‌ گردد به تو.

تو یک برج مخابراتى انسانى هستى و با فکرهاى خود سیگنال‌ هایى به عالم مى‌ فرستى. اگر مى‌ خواهى در زندگى خود چیزى را دگرگون کنى، با دگرگون کردن فکرهاى خود، سیگنال‌ هاى ارسالى زندگیت را دگرگون کن.

راز شکرگزاری

۸۵,۵۳۶ تومان

راندا برن در کتاب راز شکرگزاری به ابعاد مثبت شکرگزاری اشاره می‌کند و تاثیر آن در سعادت زندگی را برای مخاطب بیان می‌کند. برن در این خصوص معتقد است شکرگزاری یکی از قوی ترین فرکانس‌های مثبت است که فکر کردن به آن موجب جذب همان انرژی خواهد شد. بنابراین به مخاطب متذکر می شود که هنگامی که فرد در آستانه ناشکری قرار می گیرد، درگیر احساساتی خواهد شد که بابت آن ها ناسپاس است. در این صورت حجم بیشتری از این احساساتِ منفی را به خود جذب می‌کند که مانع ورود خیر و برکت به زندگی می‌شوند.

وی بر این باور است کمبودها و محدودیت‌های که در زندگی نصیب افراد می‌شود، حاصل ناسپاسیِ داشته هاست. نویسنده به مخاطب می آموزد چطور به خاطر داشته هایش خدا را شاکر باشد تا شاهد فوران نعمت از جانب او باشد. در این راستا او را ترغیب می کند تا یادداشتی از نعمت هایش را تهیه کند و هر روز خداوند را بابت وجود آن ها شکر کند، آن گاه است که قانون جذب این افکار مثبت را دریافت می کند و دوچندان را به فرد باز می گرداند.

راهبی که فراری اش را فروخت

۱۷۴,۲۴۰ تومان

کتاب راهبی که فراری اش را فروخت داستان جولیان منتل، وکیل مشهوری که موفقیت مادی حیرت‌ انگیزش نقابی بود بر خلا عمیق درونی‌اش.پیام این کتاب در سراسر جهان پخش شد، پیامی ساده و در عین حال قدرتمند که حاوی امید، الهام و موفقیتی اصیل است. این داستان الهام‌ بخش آرام آرام پاسخ بزرگ‌ترین سوالات زندگی را در اختیارتان قرار می‌دهد، درست مانند فرآیندی عملی که در ایجاد خوشبختی، سرزندگی، شادی و آرامش درونی به شما کمک می‌کند تا در انتهای عمر، به زندگی‌تان افتخار کنید.

زندگی خود را دوباره بیافرینید

۱۹۷,۰۱۰ تومان

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید، یازده نکته مهم از الگوهای شخصیتی تکرار شونده را مطرح می‌کند و آن‌ها را تله‌های زندگی می‌نامد. سعی کتاب در بیان و معرفی تله‌ها بدین‌ گونه بوده است که به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند تا به راحتی قابل فهم باشند. از این‌رو، خواننده به سادگی می‌تواند با تله‌های زندگی آشنا شود و تله‌های زندگی خود را شناسایی کند. به کمک مجموعه‌ای کامل از پرونده‌های مختلف که از تجربه‌های حقیقی بدست آمده است خواننده می‌تواند از دیدگاه شخصی به تله‌های زندگی خود نگاه کند.

سامورایی مهربان

۱۰۲,۵۶۴ تومان

کتاب سامورایی مهربان درباره یک فرد سامورایی جسور می باشد که پای بند به اصول اخلاقی می باشد. این سامورایی به کمک کار ها و افکار خود در زندگی خودش و دیگران تغییر ايجاد می كند. در جهان دو نوع آدم وجود دارد. اولین نوع کسانی هستند که خوب، خوش قلب و دلسوز هستند اما تعدادشان در جهان بسیار کم است. نوع دوم کسانی هستند که می تواند همه چیز را عملی کنند؛ آنها خالقان، افراد مبتکر و تولیدکنندگان پرخاشگر جامعه هستند با این حال، آنها اغلب خودمحور، قدرتمند و کاریزماتیک هستند.

شرمنده نباش دختر

۱۲۸,۲۰۵ تومان

اکثر زنانی که کتاب شرمنده نباش دختر را برای خواندن انتخاب می‌کنند جست‌وجوگر هدف هستند؛ جست‌ و جوگر طلا نه، جست‌ و جوگر هدف. یعنی شما یک هدف یا یک رؤیا دارید که همیشه در قلبتان بوده و دنبال انگیزه و توصیه‌هایی هستید که کمکتان کند تا رو به جلو حرکت کنید، اما در میان زنان، ممکن است زنانی باشند که ندانند این ماجرای هدف و به دنبال هدف رفتن چیست و چطور عمل می‌کند، چون آن‌ها از آن مدل آدم‌هایی نیستند که خیلی به دنبال اهدافشان باشند.

طرز فکر

۱۹۴,۷۳۳ تومان

کتاب طرز فکر می‌ خواهد به ما بگوید که امکان پیشرفت برای همه انسان‌ها وجود دارد، اگر ما دنبال شناخت خودمان باشیم به بسیاری از توانمندی‌ های خود پی می‌بریم. کتاب طرز فکر از 8 بخش تشکیل شده است. بخش اول به ماهیت طرز فکر و اهمیت آن می‌ پردازد. در فصل دوم تلاش می‌کنیم تا بررسی عمیق‌تر و دقیق‌تری برای طرز فکرها داشته باشیم و نگاهمان جزئی‌ نگرتر باشد. در فصل سوم به حقیقت توانایی و دستاورد پی می‌بریم و متوجه می‌شویم آن کسانی را که نابغه می‌دانیم انسان‌های خارق العاده‌ ای نبوده‌ اند بلکه نوع نگاه متفاوتی به زندگی داشته‌اند و روی نحوه تفکر خود کار کرده‌اند.

قانون جذب

۶۷,۷۱۶ تومان

نویسنده در کتاب قانون جذب ، تمرین‌ها و راهنمایی‌های کاربردی و مفیدی به شما ارائه می‌کند که با کمک آن‌ها بتوانید در زمان کم به خواسته‌ها و آرزوهای خود برسید و چیزهایی را که دوست ندارید از زندگی خود دور کنید.

هرکسی در زندگی همان چیزهایی را به سمت خود جذب می‌کند که انرژی، حواس و توجه‌اش به آن معطوف است. مهم نیست آن چیز مثبت باشد یا منفی، هر چیزی که در طول روز بیشتر به آن فکر یا توجه کنید همان برایتان اتفاق می‌افتد و مرتب هم تکرار می‌شود. او در این کتاب به شما یاد می‌دهد قانون جذب چگونه رخ می‌دهد. همچنین با انجام تمرین‌ها و راهکارهای کتاب می‌توانید زندگی خود را در جهت مثبتی تغییر دهید.