نمایش دادن همه 61 نتیجه

33 استراتژی جنگ

۴۱۵,۷۲۶ تومان

33 استراتژی جنگ به بیان دستورات راهبردی که فرماندهان بزرگ در طول تاریخ مورد استفاده قرار می داده اند، پرداخته و آن ها را در قالب دستورات عملی ساده ای بیان کرده است. بی شک استراتژی های مطرح شده در کتاب سی و سه استراتژی جنگ برای افرادی که در پی کسب موفقیت در تمام حوزه های زندگی از جمله کسب و کار، روابط اجتماعی و زندگی شخصی اند ، کارساز خواهد بود. کافی است این کتاب را بخوانید تا بر رقبای خود پیروز شوید؛ زیرا زندگی روزانه و دنیای کسب و کار شباهت بسیاری با میدان نبرد دارد و در آن رقبا برای کسب منافع شخصی بیشتر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بهترین سال زندگی تو اثردارن هاردی

۱۱۹,۲۴۵ تومان

کتاب بهترین سال زندگی تو اثردارن هاردی، یکی از آثار عالی در زمینه تحقق اهداف و آرزوهاست.

کتاب بهترین سال زندگی تو (Living Your Best Year Ever) یکی از بهترین و ارزشمندترین کتاب‌هایی است که در زمینه موفقیت و رشد فردی نوشته شده است. دارن هاردی، یکی از بزرگان حوزه توسعه فردی این کتاب را نوشته و سعی کرده است که در آن، بهترین تجارب خود در مسیر موفقیت را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. دارن هاردی در کتاب بهترین سال زندگی تو تلاش می‌کند که راه و روش ساختن سالی عالی و بی‌نظیر را به ما یاد بدهد. مطالعات او نشان می‌دهد که در طول تاریخ تنها سه درصد از جوامع بوده‌اند که باعث رشد و پیشرفت کل جامعه در طول یک سال شده‌اند.

چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟

۳۳,۴۱۲ تومان

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ ماجرای دو موش به نام‌های اسنیف و اسکِری و دو آدم کوچولو به نام‌های هِم و ها است که همگی در دالانی پر پیچ و خم زندگی می‌کنند و به دنبال پنیر برای پر کردن شکم خود و رسیدن به سعادت و خوشبختی هستند. در این داستان پنیر استعاره‌ای است از آنچه انسان می‌خواهد و آرزویش را دارد. مثل آرزوی شاگرد اول شدن یا نمرات خوب گرفتن، عضو تیمی شدن، به دست آوردن شغلی خوب و مناسب، داشتن رابطه‌ای خوب و دوستانه و در نهایت داشتن احساسی خوب از خود.

شخصیت‌های خیالی کتاب موش‌ها و آدم کوچولوها بدون در نظر گرفتن جنس، سن و ملیت نماینده بخش‌های ساده و پیچیده‌ی شخصیت ما هستند و هرکدام از ما در بخش‌هایی از زندگی احتمالا شبیه به یکی از شخصیت‌های داستان عمل کرده‌ایم.

خودت را به فنا نده

۸۲,۰۱۲ تومان

کتاب خودت را به فنا نده یک راهنماست، راهنمایی که می‌تواند چشم شما را به حقیقت باز کند. بیشاپ در این کتاب بی‌پرده حرف می‌زند. او معتقد است بیشتر مردم قدم اول را هرگز برنمی‌دارند چون سخت است، چون فکر می‌کنند ابتدا باید مهارت کاملی داشته باشند و البته از حرف دیگران می‌ترسند، پیشاپ می‌گوید اهمیت تلاش بیشتر از مهارت‌های اولیه است. از طرف دیگر او می‌گوید اگر نمی‌خواهید شروع کنید پس دست از سرزنش کردن خودتان هم بردارید.

راز

۹۰,۰۹۰ تومان

بزرگ‌ترین راز زندگى، قانون جذب است. قانون جذب مى‌گوید هر چیز مشابه خود را جذب مى‌کند. بنابراین، وقتى فکر مى‌ کنى، آن فکر، فکرهاى مشابه خود را جذب مى‌کند. فکرها مغناطیس‌ اند و امواجى تولید مى‌ک نند. وقتى فکر مى‌ کنى، در واقع، آن‌ها را به جهان مخابره مى‌ کنى و آن‌ها در مسیر خود همه‌ى چیزهاى متناسب با فرکانس خود را جذب مى‌ کنند. هر آنچه ارسال مى‌ شود، به مرکز باز مى‌ گردد به تو.

تو یک برج مخابراتى انسانى هستى و با فکرهاى خود سیگنال‌ هایى به عالم مى‌ فرستى. اگر مى‌ خواهى در زندگى خود چیزى را دگرگون کنى، با دگرگون کردن فکرهاى خود، سیگنال‌ هاى ارسالى زندگیت را دگرگون کن.

راز شکرگزاری

۸۶,۷۲۴ تومان

راندا برن در کتاب راز شکرگزاری به ابعاد مثبت شکرگزاری اشاره می‌کند و تاثیر آن در سعادت زندگی را برای مخاطب بیان می‌کند. برن در این خصوص معتقد است شکرگزاری یکی از قوی ترین فرکانس‌های مثبت است که فکر کردن به آن موجب جذب همان انرژی خواهد شد. بنابراین به مخاطب متذکر می شود که هنگامی که فرد در آستانه ناشکری قرار می گیرد، درگیر احساساتی خواهد شد که بابت آن ها ناسپاس است. در این صورت حجم بیشتری از این احساساتِ منفی را به خود جذب می‌کند که مانع ورود خیر و برکت به زندگی می‌شوند.

وی بر این باور است کمبودها و محدودیت‌های که در زندگی نصیب افراد می‌شود، حاصل ناسپاسیِ داشته هاست. نویسنده به مخاطب می آموزد چطور به خاطر داشته هایش خدا را شاکر باشد تا شاهد فوران نعمت از جانب او باشد. در این راستا او را ترغیب می کند تا یادداشتی از نعمت هایش را تهیه کند و هر روز خداوند را بابت وجود آن ها شکر کند، آن گاه است که قانون جذب این افکار مثبت را دریافت می کند و دوچندان را به فرد باز می گرداند.

راهبی که فراری اش را فروخت

۱۷۴,۲۴۰ تومان

کتاب راهبی که فراری اش را فروخت داستان جولیان منتل، وکیل مشهوری که موفقیت مادی حیرت‌ انگیزش نقابی بود بر خلا عمیق درونی‌اش.پیام این کتاب در سراسر جهان پخش شد، پیامی ساده و در عین حال قدرتمند که حاوی امید، الهام و موفقیتی اصیل است. این داستان الهام‌ بخش آرام آرام پاسخ بزرگ‌ترین سوالات زندگی را در اختیارتان قرار می‌دهد، درست مانند فرآیندی عملی که در ایجاد خوشبختی، سرزندگی، شادی و آرامش درونی به شما کمک می‌کند تا در انتهای عمر، به زندگی‌تان افتخار کنید.

زندگی خود را دوباره بیافرینید

۱۷۸,۲۰۰ تومان

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید، یازده نکته مهم از الگوهای شخصیتی تکرار شونده را مطرح می‌کند و آن‌ها را تله‌های زندگی می‌نامد. سعی کتاب در بیان و معرفی تله‌ها بدین‌ گونه بوده است که به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند تا به راحتی قابل فهم باشند. از این‌رو، خواننده به سادگی می‌تواند با تله‌های زندگی آشنا شود و تله‌های زندگی خود را شناسایی کند. به کمک مجموعه‌ای کامل از پرونده‌های مختلف که از تجربه‌های حقیقی بدست آمده است خواننده می‌تواند از دیدگاه شخصی به تله‌های زندگی خود نگاه کند.

سامورایی مهربان

۱۰۳,۹۵۰ تومان

کتاب سامورایی مهربان درباره یک فرد سامورایی جسور می باشد که پای بند به اصول اخلاقی می باشد. این سامورایی به کمک کار ها و افکار خود در زندگی خودش و دیگران تغییر ايجاد می كند. در جهان دو نوع آدم وجود دارد. اولین نوع کسانی هستند که خوب، خوش قلب و دلسوز هستند اما تعدادشان در جهان بسیار کم است. نوع دوم کسانی هستند که می تواند همه چیز را عملی کنند؛ آنها خالقان، افراد مبتکر و تولیدکنندگان پرخاشگر جامعه هستند با این حال، آنها اغلب خودمحور، قدرتمند و کاریزماتیک هستند.

شرمنده نباش دختر

۱۲۹,۹۳۷ تومان

اکثر زنانی که کتاب شرمنده نباش دختر را برای خواندن انتخاب می‌کنند جست‌وجوگر هدف هستند؛ جست‌ و جوگر طلا نه، جست‌ و جوگر هدف. یعنی شما یک هدف یا یک رؤیا دارید که همیشه در قلبتان بوده و دنبال انگیزه و توصیه‌هایی هستید که کمکتان کند تا رو به جلو حرکت کنید، اما در میان زنان، ممکن است زنانی باشند که ندانند این ماجرای هدف و به دنبال هدف رفتن چیست و چطور عمل می‌کند، چون آن‌ها از آن مدل آدم‌هایی نیستند که خیلی به دنبال اهدافشان باشند.

طرز فکر

۱۹۷,۰۱۰ تومان

کتاب طرز فکر می‌ خواهد به ما بگوید که امکان پیشرفت برای همه انسان‌ها وجود دارد، اگر ما دنبال شناخت خودمان باشیم به بسیاری از توانمندی‌ های خود پی می‌بریم. کتاب طرز فکر از 8 بخش تشکیل شده است. بخش اول به ماهیت طرز فکر و اهمیت آن می‌ پردازد. در فصل دوم تلاش می‌کنیم تا بررسی عمیق‌تر و دقیق‌تری برای طرز فکرها داشته باشیم و نگاهمان جزئی‌ نگرتر باشد. در فصل سوم به حقیقت توانایی و دستاورد پی می‌بریم و متوجه می‌شویم آن کسانی را که نابغه می‌دانیم انسان‌های خارق العاده‌ ای نبوده‌ اند بلکه نوع نگاه متفاوتی به زندگی داشته‌اند و روی نحوه تفکر خود کار کرده‌اند.

قانون جذب

۶۸,۶۵۶ تومان

نویسنده در کتاب قانون جذب ، تمرین‌ها و راهنمایی‌های کاربردی و مفیدی به شما ارائه می‌کند که با کمک آن‌ها بتوانید در زمان کم به خواسته‌ها و آرزوهای خود برسید و چیزهایی را که دوست ندارید از زندگی خود دور کنید.

هرکسی در زندگی همان چیزهایی را به سمت خود جذب می‌کند که انرژی، حواس و توجه‌اش به آن معطوف است. مهم نیست آن چیز مثبت باشد یا منفی، هر چیزی که در طول روز بیشتر به آن فکر یا توجه کنید همان برایتان اتفاق می‌افتد و مرتب هم تکرار می‌شود. او در این کتاب به شما یاد می‌دهد قانون جذب چگونه رخ می‌دهد. همچنین با انجام تمرین‌ها و راهکارهای کتاب می‌توانید زندگی خود را در جهت مثبتی تغییر دهید.

قدرت

۱۴۹,۶۸۸ تومان

قدرت،این راز بزرگ است. رازی که بسیاری از بزرگان و دانشمندان از گذشته تا به امروز آن را در اختیار داشته‌اند و دارند. ما می‌توانیم از این قدرت استفاده کنیم. باید بدانیم که حق ماست

به آرزوها و خواسته‌های خود برسیم، حق ماست که آرامش، سلامتی و زیبایی داشته باشیم. خوشحال باشیم و از زندگی خود لذت ببریم. اراده کنیم و دنیای خود را در اختیار گیریم. این قدرت در

درون همه ما نهفته است بنابراین حق ماست که از این قدرت و راز بزرگ استفاده کنیم.

قدرت شروع ناقص

۱۵۶,۱۰۳ تومان

به نظر نویسنده ی کتاب قدرت شروع ناقص زمان شروع یک رشته یا حرفه، الگوگیری از عملکرد بهترین‌های آن حوزه کاری اشتباه است. البته یادگیری از تجربه دیگران عالی است و می‌تواند به عنوان یک میانبر ما را از تجربه‌های تلخ یا روش‌های وقت‌گیر نجات دهد، اما تقلید صد درصد از افراد موفق، گاهی به جای پیشروی، مانع حرکت ما می‌شود. مقایسه وضعیت فعلی خود با فردی که سال‌ها از ما جلوتر است اغلب باعث می‌شود احساس ناکافی بودن پیدا کنیم و با دیدن تجهیزات و توانایی‌های برتر دیگران، خیلی ساده دلسرد یا حتی از مسیر منحرف شویم. در این شرایط احتمالا با خودتان فکر کنید قبل از برداشتن قدم اول باید مدرک جدیدی بگیرم، ابزارهای بیشتری تهیه کنم یا با آدم‌های بیشتری آشنا شوم.

قورباغه را بخور

۷۰,۷۸۵ تومان

برایان تریسی در کتاب قورباغه را بخور توضیح می‌دهد  نهادینه کردن خصلت عملگرایی -این‌ که انسان بدون اهمال‌کاری یک راست سراغ کار مهم برود- نیاز به تمرین و تکرار دارد. به طوری که این رفتار ملکه‌ی ذهن شود و حرف را به عمل برساند. بیست و یک  نکته  که در این کتاب آورده شده در سال‌های اخیر به موفقیت افراد زیادی کمک کرده است. با خواندن مطالب این کتاب و عمل به نکات آن تنها با سه ویژگی تصمیم‌گیری، انضباط و اراده می‌توان به  وسوسه پشت گوش انداختن غلبه و  به اهداف مهم زندگی دست پیدا کرد.

کتاب 17 اصل کار تیمی

۱۴۶,۶۴۴ تومان

بدون بازیکن عالی نمی توان تیمی عالی ساخت. این یک واقعیت است. می گویند”هرقدر هم که بازیکنان خوب باشند،به هرحال امکان باخت وجود دارد. اما بدون بازیکنان خوب،بردن محال است.با این حساب ازکجا می توان بازیکنان خوبی پیدا کرد؟یا خودمانیم،چگونه می توان از خودمان بازیکن بهتری بسازیم؟برای داشتن بازیکنان خوب در یک تیم،در واقع غیر از این دو،چاره دیگری نیست:یا آن ها را آموزش بدهید یا اشخاص آموزش دیده را به خدمت بگیرید.یا باید بازیکنانی که در اختیار ،کار کنید و از آن قهرمان بسازید و یا از بیرون از سازمان خود افرادی با قابلیت قهرمان شدن استخدام کنید.این کتاب درهر دو مورد می تواند به شما کمک کند.

کتاب اثر مرکب (ایجاد تحولی شگفت انگیز در زندگی درآمد و موفقیت شما)

۱۶۳,۲۷۶ تومان

دارن هاردی  در کتاب اثر مرکب  (ایجاد تحولی شگفت انگیز در زندگی درآمد و موفقیت شما) رمز موفقیت را در عمل گرایی و استمرار میداند. یعنی باید یه کار را انجام داد و نباید پیش از حد نگران بود و فکر کرد. میخواهید صبح زود بلند شوید. به خودتان بگویید که این هفته میخواهم فقط نیم ساعت زودتر بلند شوم. و اینکار را ادامه دهید. آنگاه متوجه میشوید سال بعد هر روز 5 صبح بیدارید. میخواید پول خود را جمع کنید تا یک وسیله بخرید، از خرج روزانه خود، اندکی کم کنید و به آن پول دست نزنید. مثلا به جای تاکسی با اتوبوس به سرکار بروید. آنگاه میبینید که به راحتی پول لازم برای خرید وسیله موردنظر خود را پیدا میکنید.

کتاب اثر مرکب:آغاز جهشی در زندگی،موفقیت و درآمد شما

۱۱۵,۶۳۲ تومان

کتاب اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی،موفقیت و درآمد شما (ثروتمندان خودساخته) نوشته ی لورن هاردی و ترجمه ی لطیف احمدپور و میلاد حیدری است.این کتاب توسط انتشارات نگاه نوین به چاپ رسیده و با تخفیف استثنائی در بوک یک عرضه شده است.

از جهاتی، کتاب اثر مرکب نوشته ی دارن هاردی را می توان جان کلام کتاب هایی دانست که در دهه های گذشته در زمینه ی توانمندسازی و رسیدن به موفقیت منتشر شده اند. شاید به همین خاطر باشد که شماری از نام آورترین اساتید جهانی این رشته، نظرشان را در مورد این کتاب نوشته اند و همگان را به مطالعه ی دقیق و حتی چندباره ی آن دعوت کرده اند. فلسفه و تفکر پشت این کتاب می تواند به حدی اثرگذار شود و تحول ایجاد کند که هیچ بعید نیست در سال های آینده گروه هایی در فضاهای آنلاین و آفلاین شکل بگیرند که حامل اندیشه ی اثر مرکب باشند. این کتاب را باید آمیخته با جان کنیم و در اکنون مان جاری سازیم و نتایج اش را هم در مقیاس یک عمر متشکل از امروزها و این لحظه ها ببینیم و بسنجیم که گفت: زندگی، آبتنی کردن در حوضچه ی اکنون است.

کتاب اسب سیاه

۱۶۲,۳۶۰ تومان

کتاب اسب سیاه اثر تاد رز – اگی اگاس ، با ترجمه پیام بهرام پور توسط انتشارات مون به چاپ رسیده است.هدف اصلی از نوشتن و انتشار این کتاب، کشف مسیرهای دیگری برای رسیدن به موفقیت و کامیابی است که شاید در فرمول‌های معمول ما شناخته شده نباشند. در این نوع از موفقیت، شما منتظر نمی‌مانید تا به موفقیت برسید و سپس از آن لذت ببرید، بلکه برعکس، شما قادرید در هر لحظه از مسیر موفقیت، لذت و کامیابی زندگی را تجربه کنید.

برنده‌های غیرمنتظره، چگونه موفق می‌شوند؟ بسیاری از افراد در اینستاگرام، از طریق کتاب، فیلم‌ها و سخنرانی‌های انگیزشی و پلتفرم‌های دیگر، تلاش می‌کنند ما را به موفقیت برسانند. آن‌ها برای این کار، شیوه‌ها و فرمول‌های بسیاری خلق و ابداع کرده‌اند. خیلی از صحبت‌های آنان درست است. بااین‌حال، آیا کسانی هستند که به صورت‌های غیرمنتظره به موفقیت رسیده باشند؟

کتاب اشراف زادگان فقیر

۳۹۲,۰۴۰ تومان

اشراف زادگان فقیر ساده‌زیستی و فرار از مادیات را نقد می‌کند و از طرفی ثروت‌افکنی را هم جایز نمی‌شمارد. بلکه نویسنده معتقد است که انسان برای رسیدن به آرامش فکری در این دنیا و پایان یافتن جنگ فکری او در رابطه با شرایط اقتصادی دنیای بعد از تمدن بشری، نیاز به مادیات دارد. برطرف کردن این نیاز را هم کار سختی نمی‌داند؛ چون ایمان دارد که برای همه‌ی انسان‌ها به اندازه‌ی کافی منبع نعمت موجود است.

شما در هیچ کجای جهان هستی نشانه‌ای از فقر نخواهید دید‌! این نشانه را فقط می‌توان در تصورات و توهمات انسان یافت که البته بعدها به واقعیت زندگی‌اش تبدیل خواهد شد. انسان تنها گونه‌ی موجود روی زمین است که خالق فقر است، در حالی که توانایی خلق ثروت به شکل طبیعی به او داده شده است‌.

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

۱۳۸,۵۰۰ تومان

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED (همراه با کتابچه نکات مهم در سخنرانی) اثر کریس اندرسون است. این کتاب به شما راهنمایی می‌کند که چگونه با استفاده از روش‌های TED، مهارت‌های سخنرانی و فن بیان خود را بهبود ببخشید و در ارائه‌ها و سخنرانی‌هایتان موثرتر شوید.

اصول اساسی این روش شامل موارد زیر می‌باشد:

1. قصه‌سازی: داستان‌سرایی یکی از اصول اساسی در سخنرانی‌های TED است. در این روش، به جای ارائه اطلاعات خشک و روشن، از داستان‌ها و تجربیات شخصی استفاده می‌شود تا پیام شما برای مخاطبان جذاب و قابل فهمتر باشد.

2. ساده و مختصر: در سخنرانی‌های TED، زمان محدود است و باید مثل یک متخصص، مفهوم‌های پیچیده را به زبان ساده و قابل فهم برای مخاطبان توضیح دهید. از کلمات و جملات بسیار کوتاه استفاده کنید و از پاز، روان و واضح صحبت کنید.

کتاب افسردگی نهفته

۱۷۱,۵۴۲ تومان

افسردگی نهفته دیدگاهی یگانه درباره‌ٔ یکی از علل شایع اما اغلب ناشناخته‌ٔ افسردگی است. افرادی که دچار این نوع افسردگی می‌شوند تقریباً همیشه خوب به نظر می‌رسند و به‌ندرت رنج درونی‌شان‌ را نشان می‌دهند؛ البته اگر اصلاً چیزی بروز دهند!

فصل یکم تعریفی از افسردگی کاملاً نهفته و ویژگی مهم آن یعنی کمال‌طلبی ارائه می‌دهد و ده ویژگی اصلی آن را نیز تبیین می‌کند.

در بخش دوم کتاب، پنج مرحلهٔ بهبود را آغاز می‌کنیم: آگاهی، تعهد، رویارویی، پیوند و تغییر.

دو فصل آخر (در بخش سوم کتاب) به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید چگونه این تغییرات جدید را حفظ کنید و به الگوهای دردناک قدیمی در خودتان و روابطتان عقب‌نشینی نکنید. انرژی لازم برای ایجاد تغییر ممکن است با انرژی لازم برای نهادینه‌ کردن آن متفاوت باشد.

کتاب انگیزه (تکنیک های موثر ایجاد انگیزه در دنیای امروز)

۱۴۹,۶۸۸ تومان

کتاب انگیزه كتابي است كه شما را به تفكر وا مي‌ دارد تا شروع به كار كنيد و زندگي خود را از اين رو به آن رو كنيد، با ابزارهايي كه در طي مسير مطالعه با آن ها آشنا خواهيد شد.

اثري كه به همگان نشان خواهد داد، اگر هر فرد بر سر پستي كه بايد باشد، آنگاه كارها بهتر، سريع تر و با انگيزه بيشتري پيش خواهد رفت. در واقع انگيزه چيزي نيست كه بتوان به ديگري هديه كرد بلكه بايد كاري كرد تا انگيزه دروني مردم نميرد. اگر هر كس متناسب با آنچه كه به لحاظ شخصيتي مناسب احوالات اوست بر سركار گمارده شود نيازي به انگيزه بيروني ندارد زيرا خود انگيزه اي والا در وجودش حس مي‌كند و آنگاه تنها وظيفه ما كمك به حفظ و افزايش همين انگيزه دروني است.

کتاب ایکیگای (بزرگترین راز ژاپنی برای سلامتی و طول عمر)

۸۴,۲۸۰ تومان

کتاب ایکیگای (بزرگترین راز ژاپنی برای سلامتی و طول عمر) توسط انتشارات چلچله به چاپ رسیده است.

واژه ی ایکیگای به مفهوم ژاپنی «دلیلی برای ماندن» ترجمه شده است. کتاب حاضر برای بررسی این مفهوم؛ روستایی را در انتهای شمالی جزیره ژاپن با جمعیت 3 هزار نفری به نام «اوگیمی» که بالاترین میزان ضریب امید به زندگی را دارد مورد تحقیق قرار داده است تا پی به رازهای خوشبختی ساکنان اوگیمی ببرد. هدف اصلی کتاب پی بردن به اسرار صدساله های ژاپنی است، تا علت شادی و طول عمر آنها را کشف کند. این کتاب کمک می کند، تا ایکیگای خودمان را که در اعماق وجودمان نهفته است، بیابیم و سطح رضایت و خوشبختی و معنی زندگی خود را بالاتر ببریم.

کتاب ایکیگای برای همه(راهنمای‌یافتن‌معنا)

۱۴۴,۷۸۷ تومان

کتاب های زیادی دررابطه با ایکیگای منتشر شده است اما در کتاب ایکیگای برای همه ،علاوه بر بررسی ایکیگای در فرهنگ ژاپن، در میابیم که شخصیت های برجسته ی جهان، ازمایکل جردن تا اپراوینفری،چگونه ایکیگای را یافته اند و از آن استفاده کرده اند. پس وقت را از دست ندهید و به کمک این کتاب ایکیگای تان را بیابید و از آن لذت ببرید.

کتاب ایکیگای کاربردی

۵۲,۰۳۴ تومان

کتاب ایکیگای کاربردی یک راهنمای بی‌نظیر ژاپنی برای رسیدن به زندگی بهتر و دوری از آشفتگی‌های درونی است.

کتاب پیش رو اثری است که مخاطب را برای پیدا کردن ایکیگای و معنای زندگی خود همراهی می کند. ایکیگای در واقع ارزش ذاتی و یا ارزشی است که انسان در زندگی خود می یابد، یک دلیل وجودی که باعث می شود فرد هر روز را با توجه به آن سپری کند و کارهای کوچک و بزرگی را که در هماهنگی با ایکیگای زندگی است و باعث ایجاد احساس سرزندگی و خوشبختی در وجودش می شود، به انجام برساند. یافتن ایکیگای در حقیقت یافتن هدف، یافتن خوشبختی و یافتن شور و شوق زندگی است.

این کتاب در 2 بخش و 7 فصل نوشته شده است و نویسنده در هر فصل یک توصیه عملی را برای کشف کردن و یافتن ایکیگای درونی شما بیان می‌کند. در پایان این اثر به‌خوبی می‌آموزید که چطور شعله انگیزه‌ی درونی‌تان را حفظ و از خاموش شدن آن جلوگیری کنید.

کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد

۱۲۴,۷۴۰ تومان

در کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد با جنبه‌ی متفاوتی از برنامه‌ی‌ بازاریابی رو به رو می‌شوید. از اصطلاحات بازاریابی گرفته تا جزئیات برنامه‌ ریزی‌ های بازاریابی، پیام‌های تبلیغاتی و ارتباطات برخط (آنلاین)، همه و همه را در این کتاب مشاهده خواهید كرد.

اگر کسب ­و کاری برای اداره، فرآیندهایی برای تصمیم‌گیری، مشتریانی برای ارائه خدمات و زمانی برای اتمام کار خود پیش رو دارید، اگر قالب کسب­ وکار خود را به دست آورده‌اید، تازه با مشکلات مالی و زمانی مواجه خواهید شد و نیاز به توصیه‌های سریع و راه‌ حل‌ های عملی دارید که بتوانید فوراً آنها را به کار بندید.

این کتاب مخصوصاً برای کسب‌ و کارهایی مانند شما طراحی شده است، که بدون بهره‌مندی از حضور مدیر قدرتمند بازاریابی، بدون کمک کانون‌های تبلیغاتی معروف، یا حتی حضور کارمندی که تمام‌ وقت به برنامه‌ی بازاریابی‌تان رسیدگی کند، اداره می‌شود.

کتاب باشگاه پنج صبحی ها

۲۰۲,۳۹۶ تومان

کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها نوشته‌ی رابین شارما که یکی از تاثیرگذارترین آثار درباره‌ی موفقیت و روانشناسی خودسازی به شمار می‌آید، تاکنون به چندین زبان در کشورهای مختلف ترجمه شده است. این کتاب در قالب داستانی آموزنده به شما کمک می‌کند تا با سحرخیزی و انجام تمرین‌هایی خاص به خواسته‌های خود برسید.

در کتاب باشگاه پنج صبحی ها می‌خوانیم که ساعات ابتداییِ روز، زمان هایی هستند که قهرمانان واقعی را، به وجود می آورند. اگر می خواهید به زندگی خود مسلط شوید، لازم است از صبح زود، آغاز نمایید. ترک رختخواب در ساعت ۵ صبح، شما را از حواس پرتی در طول روز، در امان نگه می دارد و خلاقیت شما در امور کاری تان را افزایش می دهد.

کتاب بی حد و مرز

۱۷۴,۴۸۷ تومان

در کتاب بی حد و مرز اثر جیم کوییک بیان شده مغزتان را بهبود دهید، همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و بهترین شکل از زندگی خود را بیابید.این کتاب که پرفروش‌ترین کتاب‌ نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال به شمار می‌آید، راه‌هایی برای حفظ سلامت مغز در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما می‌آموزد تا از آن بهترین و بیشترین استفاده را داشته باشید.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

۱۱۱,۳۷۵ تومان

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اولین بار در سال ۱۹۳۷ میلادی منتشر شد و در ایران نیز توسط مهدی قراچه داغی و نشر شباهنگ در سال ۱۳۸۸ ترجمه شد. تاکنون نظیر این کتاب نوشته نشده است و شاید نوشته هم نشود موفقیت و راه رسیدن به استقلال مالی و ثروت و رسیدن به تعالی روحی و روانی با تلاش و تجربه های ثروتمندی به نام آقای کارنگی و هزاران ثروتمند دیگر به کمک آقای ناپلئون هیل به رشته تحریر در آمده است.

به راستی که اندیشیدن ثروت و دارایست، دارایی قدرتمندی که با هدف مشخص از اشتیاق تاکید می شود راه رسیدن به ثروت و سایر دارایی ها را به روی شما می گشاید. شما برای رسیدن به هدف خود باید ثابت و استوار باشید. باید آنقدر به هدف خود بچسبید بطوری که به یک وسواس دائمی تبدیل شود.

کتاب پرسش گری سقراطی در روان درمانی و مشاوره

۱۴۶,۰۲۵ تومان

کتاب پرسش گری سقراطی ابتدا توصیفی از روش پرسش گری سقراطی در جلسه ی مشاوره و کوچینگ ارائه شده است و در ادامه، به انواع سه گانه ی گفتگوی سقراطی پرداخته شده و چند نمونه از گفتگوهای سقراط با افراد مختلف برای نشان دادن شیوه ی اصیل خود سقراط را هم نویسنده در این کتاب ذکر کرده است.

هدف از ارائه مطالب کتاب حاضر، فراهم کردن زمینه ای برای درک بهتر گفتگوی سقراطی و شیوه بکارگیری آن در مشاوره و روان درمانی بوده است.از آنجایی که در کتاب های اصلی مربوط به رویکردهای عمده در مشاوره و روان درمانی، همواره از گفتگوی سقراطی ذکر شده است  اما توضیح خاصی درباره چیستی و چگونگی آن گفته نمیشود،امیدوار هستیم این کتاب در جهت آشناسازی روان شناسان، مشاوران و کوچ ها با گفتگوی سقراطی، به عنوان اصلی ترین ابزار حرفه ای یاری رسان، موثر باشد.

کتاب تئوری انتخاب (درآمدی بر روان شناسی امید)

۴۰۸,۶۷۲ تومان

اساس کتاب تئوری انتخاب بر این اصل استوار است که تمامی انسان‏ها به سبب وجود پنج نیاز ژنتیک: بقا، عشق و احساس تعلق خاطر، قدرت، آزادی و تفریح، برانگیخته می‏شوند.
گلسر در این کتاب توضیح می‏دهد که اگر ما رفتارهای مؤثر و مسئولانه ‏ای انتخاب کنیم، یعنی یاد بگیریم هم نیازهای خود را به خوبی برآورده کنیم و هم مانع برآوردن نیازهای دیگران نشویم؛ خشنود، کامیاب، شاداب و با طراوت خواهیم بود و همواره زندگی را به دلخواه خودمان به پیش خواهیم برد.

تئوری انتخاب بر کنترلی که هر فرد بر احساسات و رفتار خود دارد، تاکید می‌کند. به این ترتیب می‌توان به این نتیجه رسید که اگر ما به تئوری انتخاب معتقد باشیم، مسئولیت زندگی خود را به صورت تمام و کمال قبول می‌کنیم و این مسئولیت پذیری برایمان آزادی به همراه دارد.

کتاب تختخوابت را مرتب کن

۵۷,۹۲۹ تومان

در کتاب تختخوابت را مرتب کن، گفته می‌شود که انجام کارهای ساده و کوچک نیز برای تغییر دنیا مناسب است. در حقیقت این کتاب نشان می‌دهد که دنیا از همین کارهای کوچک انسان‌ها شکل می‌گیرد و همین کارها می‌توانند شرایط را بهبود بخشد و دنیا را برای نسل‌های بعدی به‌ جای بهتری تبدیل کنند. بنابراین ویلیام مک ریون در این کتاب اصول اولیه برای داشتن یک جهان بهتر را گرد آوری‌ کرده و ما شاهد چالش‌های فردی و شغلی این فرد در داستان‌های این کتاب خواهیم بود.

با خواندن کتاب تخت خوابت را مرتب کن، از چالش‌هایی که مک ریون در طول فعالیت خود با آن‌ها مواجه شده است، مطلع می‌شوید. این نویسنده معتقد است که تمام این چالش‌ها از اهمیت یکسانی برخوردار هستند و شما باید در هر مرحله از زندگی و جایگاه که هستید، به آن‌ها توجه داشته باشید. در هر یک از فصل‌های کتاب، شخصی که از لحاظ پشتکار، نظم، شرافت و شجاعت الهام‌بخش است به شما معرفی می‌شود.

کتاب جادوی باور

۱۳۹,۵۹۰ تومان

بریستول در آغاز کتاب جادوی باور سرگذشت زندگی خویش را بیان می‌کند و می‌گوید هنگامی که شروع به یاد دادن دانش باور داشتن کرده است، دغدغه‌اش برخورد افراد عادی جامعه با این موضوع بوده است و اینکه آیا آن‌ها توانایی درک چنین ساختاری را دارند و گنجایش ذهنی آن‌ها به اندازه‌ای است که بتوانند از پس چنین موضوعی بر بیایند و به قولی می‌توانند آن را در ظرف وجودی خود جای دهند. وی ادامه می‌دهد اما پس از مدتی با دیدن افرادی به روش پیشرفت من توانسته بودند در مدتی کوتاه به ثروتی افزون دست یابند و از یک فرد با دارایی‌های اندک به کسی با داشته‌های فراوان که در جایگاه ثروتمندان قرار گرفته تبدیل بشه فهمیدم شیوه آموزشی من بسیار کارآمد است و این بستگی به مردم دارد که چگونه با آن برخورد می‌کنند و از توان درونی خود بهره می‌گیرند.

کتاب جادوی فکر بزرگ

۱۳۳,۶۵۰ تومان

کتاب جادوی فکر بزرگ به شما روش‌هایی بسیار مفید و کاربردی می‌دهد نه وعده‌های خالی و کتابی کاملاً عملی است و اگر به دنبال نتیجه هستید باید به هر آنچه می‌گوید عمل کنید؛ چراکه با این روش‌ها می‌توانید زندگی خود را متحول کنید. کتاب جادوی فکر بزرگ  برای اینکه بیشترین استفاده از شغل، ازدواج، زندگی خانوادگی و جامعه‌ی خود ببرید بهترین برنامه‌ی ممکن را برایتان طراحی می‌کند. دیوید جی. شوارتز  ثابت می‌کند که شما برای دستیابی به موفقیت نیاز ندارید حتماً روشنفکر یا بسیار باهوش و بااستعداد باشید، تنها چیزی که نیاز دارید این است که اندیشه و رفتارهایی را یاد بگیرید تا شما را به آن جایگاه برساند و این چیزی است که کتاب جادوی فکر بزرگ بدان منظور نوشته شده است و شما هم جزو افراد خوش‌ شانسی هستید که با این اثر آشنا شده‌اید.

کتاب درمان اختلالات دیکته نویسی

۱۰۰,۲۳۷ تومان

کتاب درمان اختلالات دیکته نویسی 28 نوع فعالیت و تمرین در قالب بازی، نمایش و داستان به منظور تقویت مهارت های گفتاری و شنیداری آن دسته از کودکانی که دچار آسیب شنوایی شده اند، فراهم آمده است.

شمار دانش‌آموزانی که دچار برخی از مشکلات رفتاری یا تحصیلی هستند، قابل توجه است. آمار دانش‌آموزانی که دارای اختلال یادگیری به معنی خاص هستند، بین ۴ تا ۱۲ درصد گزارش شده است. بی‌تردید شمار افرادی که دچار برخی مشکلات یادگیری هستند به مراتب بیشتر از این می‌باشد. معلمان مدارس و والدین کودکان، غالباً برای حل مشکلات آنان از روش‌های قدیمی و گاه منسوخ کمک می‌گیرند که علاوه بر صرف انرژی و وقت فراوان، نه تنها حاصل چندانی به دنبال ندارد، بلکه ممکن است موجب یأس، دلمردگی، سرخوردگی و عصبیت والدین و نیز خستگی و از دست رفتن علاقه‌ی دانش‌آموزان شده و نهایتاً اُفت تحصیلی را به دنبال داشته باشد.

کتاب دستورالعملهای فیل آبی برای ایده یابی

۱۴۳,۴۵۱ تومان

کتاب دستورالعملهای فیل آبی برای ایده یابی دستورالعمل های ایده یابی و پرورش آن را برای مخاطب تشریح می کند.

این کتاب  تلاش می‌کند راهکارهای تولید و پرورش ایده در حوزه هنر را به صورت مستند همراه با نمونه ارائه دهد. نگارنده در این کتاب دو جلدی به مسیرهای ایده‌یابی و اینکه نشانه چیست و مراحل قابل رویت افکار چیست پرداخته است و همچنین در دو فصل به ایده‌پروری و قاعده‌‌ها، قاعده تلفیق، قاعده همجواری، قاعده جانشینی و اصل بزرگنمایی و قاعده حذف و تمامی قواعد و اصل‌هایی که ما را به ایده پروری نزدیک می‌کند را معرفی کرده است.

نویسنده هدف اصلی در تالیف دستورالعمل های فیل آبی برای ایده یابی را، ایجاد یک مسیر منطقی در تفکر پیرامون رسیدن به ایده های ناب، مطرح ساخته است که در نهایت در صدد پرورش قوای تصور و خلاقیت مخاطب برمی آید. علاوه بر این، قاعده های مطرح شده در کتاب دستورالعمل های فیل آبی برای ایده یابی به قلم محمدحسین نیرومند، ابزار انتقادی مناسبی در اختیار خواننده قرار می دهد و به او کمک می کند تا در نقد و بررسی آثار هنری، به شکل قاعده مند عمل کند.

کتاب دعوت به تمرین ذن

۱۱۹,۰۰۰ تومان

کتاب دعوت به تمرین ذن برای کسانی نوشته می‌شود که از ذن یا چیزی نمی‌دانند یا خیلی کم می‌دانند. به این منظور تا جایی که ممکن است کتاب ساده‌شده تا خواننده بتواند کل جنگل را ببیند نه آن‌که به این با آن درخت بیاویزد. ذن اساساً نوعی عمل یا تمرین است و نظریه یی از یک اعتقاد جزمی نیست.لغت ذن، يا چن، از لغت ديانه سنسكريت گرفته شده است كه به معني تفكر و نظاره است.

ذن جواب ها را به شما نخواهد داد. به هيچ فلسفه يا الهياتي نمي چسبد. اما كمك تان خواهد كرد كه به جواب تان برسيد، جوابي كه مركب از كلمات، تعاريف يا نظريات نخواهد بود بل كه يك راه نو ديدن خود و جهان است.

 

کتاب دوازده ستون موفقیت

۸۹,۰۶۱ تومان

جیم ران در کتاب دوازده ستون موفقیت در قالب داستانی خواندنی و جذاب راه های رسیدن به موفقیت را به ما می آموزد.

تو می‌توانی متفاوت باشی. می‌توانی طرح زندگی‌ات را بریزی. بله اگر زودتر شروع کرده بودی بهتر بود، ولی در چهل سالگی هنوز یک چهل ساله پربار برایت باقی مانده. اگر به جای گذران زندگی طرح زندگی‌ات را بریزی، کارهای خارق‌العاده‌ای می‌توانی در این سال‌های باقی‌مانده انجام دهی. آن‌چه این سال‌ها را موثر می‌کند این است که طرح زندگی خود را بر مبنای دوازده ستون بریزی.

کتاب ذهنیت برنده

۱۴۹,۶۸۸ تومان

کتاب ذهنیت برنده با اشاره به جمله مرسوم “برنده شدن همه چیز نیست” این موضع را اتخاذ می کند که برنده شدن همچنان به باخت ارجحیت دارد و یک برنامه گام به گام برای موفقیت در هر یک از مراحل زندگی ارائه می دهد.

نویسنده در این کتاب می گوید براساس تجربیات من، راه بهتر برای دستیابی به اهدافتان این است که به جای این‌ که مهلتی تعیین کنید تا طبق آن پیش روید، برنامه‌ای تنظیم و بر اساس آن عمل کنید. به‌ جای این‌ که برای رسیدن به هدفی خاص برای خودتان مهلت تعیین کنید (و بعد در صورتی که موفق نشدید احساس شکست کنید)، باید هدفی را انتخاب کنید که برایتان مهم است و سپس برنامه‌ای تنظیم کنید که بر اساس آن بتوانید به صورت مداوم به سوی آن هدف حرکت کنید. این ممکن است تغییر بزرگی به نظر نرسد اما تغییر بزرگی است. افراد مبتکر و موفق کارهایی را که برایشان مهم است بی‌وقفه انجام می‌دهند. بهترین وزنه‌ برداران هر هفته در ساعتی مشخص به باشگاه می‌روند. بهترین نویسندگان هر روز پشت صفحه‌کلید خود می‌نشینند و همین اصل در مورد بهترین رهبران، والدین، مدیران، نوازندگان و پزشکان نیز صدق می‌کند. نکته‌ی عجیب این است که برای آن‌هایی که بهترین عملکرد را دارند مسئله عملکردشان نیست، بلکه تمرین مداوم برایشان اهمیت دارد. تمرکز آن‌ها بر انجام کار است، نه این‌ که تا تاریخ معینی به فلان هدف برسند.

کتاب راز

۱۵۱,۷۶۷ تومان

کتاب راز نوشته ی راندا برن

عده زیادی از مردم به واسطه اوضاع فعلی شان احساس گیر کردن و زندانی بودن می کنند. هر شرایطی که هم اکنون داری، صرفا واقعیت فعلی توست، و این واقعیت در اثر شروع استفاده از راز، متحول می شود. واقعیت و زندگی فعلی تو ناشی از افکاری است که در سر پرورانده ای. اگر تحول فکری و احساسی را شروع کنی، همه اینها هم کاملا عوض می شوند. وقتی می خواهی اوضاع را تغییر دهی، در وهله اول باید طرز فکرت را عوض کنی

کتاب روان شناسی نفوذ هنر متقاعد نمودن دیگران

۱۷۰,۹۷۳ تومان

کتاب روان شناسی نفوذ اثر رابرت بی.چالدینی رتبه دوم در لیست بهترین کتاب های روانشناسی در سال 99 بود.

ماجرا از این قرار بود که دوست چالدینی به دلیل مشکلی که در فروش جواهرات فیروزه‌ای خود داشت، به مسئول قسمت فروش نامه می‌زند و از او درخواست می‌کند که قیمت‌ها را به «نصف» برساند تا بلکه جواهرات به فروش بروند.

چند روز بعد از بازگشت این فرد از سفر، تمام جواهرات فروش رفته بود.اما دوست چالدینی متوجه اتفاقی عجیب شد.او متوجه شده بود که مسئول بخش فروش به اشتباه قیمت جواهرات را «دو برابر» کرده است! با این حال تمام جواهرات فروش رفته بود.

کتاب روانشناسی پرورشی نوین

۳۸۰,۱۶۰ تومان

روانشناسی پرورشی نوین نوشته‌ی دکتر علی اکبر سیف به توضیح و تبیین روانشناسی یادگیری ، آموزش، یادگیرندگان و معلمان می‌پردازد.این کتاب یکی از منابع اصلی آزمون دبیری آموزش پرورش سال 1402 است.

کتاب غول درون

۹۶,۲۲۸ تومان

کتاب غول درون به معرفی روش‌هایی جهت شناخت قدرت ضمیر ناخودآگاه می‌پردازد تا با شناخت آن مسیر موفقیت در زندگی و کسب‌ و کار هموار گردد.

ضمیر ناخودآگاه بخشی از ذهن ماست که بسیاری از تصمیمات ناخودآگاه و برداشت‌های ما در آنجا شکل می‌گیرد. روان‌ شناسان ضمیر ناخودآگاه را سرچشمه خلاقیت، اندیشه‌ها و احساسات شهودی و همچنین الهام و بیداری معنوی می‌دانند.زمانی که یاد بگیرید چطور طرز تفکر خود را تغییر داده و به قدرت ضمیر ناخودآگاه متصل شوید، زندگی شادتر و موفق‌ تری خواهید داشت.

از نظر نویسنده، اولین راه تغییر این ضمیر، شناسایی اندیشه‌های اکتسابی شک و تردید نسبت به خود است.هر زمانی که نسبت به خود و یا تواناهایی خود احساس منفی دارید. یک گام به عقب بردارید و درباره این موضوع فکر کنید. از خود بپرسید که چه دلیلی وجود دارد که در این امر موفق نمی‌شوید. پس از مدتی شما متوجه این موضوع خواهید شد که داشتن افکار مشکوک و شبهه برانگیز نسبت به خود هیچ پایه و اساس واقعی ندارد.

کتاب کشف تله های زندگی

۸۷,۶۱۵ تومان

کتاب کشف تله های زندگی برای آشنایی مراجعان با طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه یا تله‌های زندگی و نیز ذهنیت‌های طرح‌واره‌ای در کمترین زمان ممکن است و برای کسانی است که احساس می‌کنند دچار چرخه‌ی تصمیم‌ها یا رفتارهای اشتباه شده‌اند و نمی‌دانند حال بد یا اضطراب و ناسازگاری‌های زندگی‌شان از کجا ریشه می‌گیرد. درمانگران می‌توانند با ارائه‌ی این کتاب به مراجعه‌کننده‌، فرایند کشف طرح‌واره‌ها و ذهنیت‌ها را از سوی خود شخص تسهیل‌ کنند و در مفهوم‌سازی موردی برای درمان سریع‌تر اقدام نمایند.

این کتاب علاوه بر سرعت بخشیدن به فرایند مصاحبه‌ی تشخیصی، با آگاه کردن مراجع از مسائل و مشکلات خود، به شکل مختصر، مفید، دقیق، جامع و البته به زبان ساده، انگیزه‌ی آنان را برای پیگیری درمان تقویت می‌کند.

کتاب کوچک هوگا

۱۴۸,۵۰۰ تومان

کتاب کتاب کوچک هوگا اثر مایک وایکینگ، مدیر مرکز تحقیقات شادمانی در کپنهاگ است که در کنار متنی گیرا با ارائه انواع تصاویر جذاب و نمودارها به توضیح هوگا می پردازد.

هوگا به معنی حس راحتی، خوب بودن و آرامش را در یک فرد می باشد. این کلمه بخشی از فرهنگ مردم دانمارک است و به همین خاطر خیلی‌ها اعتقاد دارند شامل تمام چیزهایی می‌شود که آدم‌ ها در اوج سرمای زمستان دوست دارند. اما در واقع، هوگا فراتر از این چیزهاست.آشنایی با هوگا و طرز فکر پشت آن می‌تواند به همه در راه رسیدن به یک زندگی شادتر، احساس راحتی بیش‌ تر و کاهش استرس کمک کند.

کتاب گربه ای که ذن یاد می داد

۱۸۴,۸۸۲ تومان

کتاب گربه ای که ذن یاد می داد داستان سفر معنوی گربه‌ای است که برای درک معنای جهان و رسیدن به آرامش، راهی سفر به جنگل درختان افرا می‌شود؛ جایی که تک‌درخت کاج کهن‌سال خاصیتی جادویی دارد؛ هرکس روی شاخه‌ی این درخت بنشیند به خرد بی‌پایانی دست می‌یابد.

در این کتاب قصه‌ای جامع وجود دارد که نه‌تنها داستان‌ها را به یک روایت واحد بدل می‌کند، بلکه سفر فرد و کشمکش‌هایی را نشان می‌دهد که در تلاش برای دنبال‌کردن مسیری معنوی تجربه می‌کند. خرگوش صحرایی اولین کسی است که گربه با او ملاقات می‌کند و تجربیات پیشینش را در اختیار او قرار می‌دهد. گربه ایده‌های جدید را مانع از تکرار اشتباهات و عامل رشد می‌داند. «وقتی متوجه بشیم که زندگی همیشه سعی داره یه چیزی یادمون بده، یادگیری آسون‌تر می‌شه.» این حرفی است که گربه به خرگوش می‌زند. وقت گذراندن در سکوت و قدردانی از طبیعت از دیگر اصولِ ذن هستند که گربه به خرگوش توصیه می‌کند.

کتاب مدیریت خشم از دامیز

۲۹۰,۰۷۰ تومان

کتاب مدیریت خشم که توسط یکی از معروف‌ترین کارشناسان مدیریت خشم نوشته شده، به شما کمک می‌کند تا منابع واقعی خشم را شناسایی کنید، خشم را در نطفه خفه کنید و احساسات خشم‌آلود را قبل از تبدیل شدن به مشکل، رام خود سازید.

در این کتاب شما با راه‌کارهایی عملی آشنا خواهید که به‌واسطه آن قادر خواهید بود از خشم‌تان در جهتی مثبت و سازنده استفاده کنید. با به‌کار بستن توصیه‌های کتاب مدیریت خشم قادر خواهید بود که زندگی شادتر و آرام‌تری را تجربه کنید. کتاب مدیریت خشم راهنمایی کاربردی است که با عمل کردن به توصیه‌های آن، با دیدی مثبت‌تری به جهان نگاه خواهید کرد.

با نگاهی به فهرست کتاب متوجه می‌شویم که نویسنده از زوایای مختلف و در بسترهای گوناگونی به مقوله‌ی خشم پرداخته، به گونه‌ای که می‌توان گفت هیچ جزئیاتی را از قلم نینداخته و با همین دیدگاه موشکافانه قادر شده کتابی جامع و کاربردی برای کنترل و مدیریت خشم و سرانجام خلاصی از آن در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

کتاب می خواهم بمیرم ولی دوست دارم دوکبوکی بخورم

۷۴,۲۵۰ تومان

کتاب می خواهم بمیرم ولی دوست دارم دوکبوکی بخورم داستان زن جوانی به نام پارک جی یون است که با افسردگی و اضطراب دست و پنجه نرم می کند. با وجود مبارزاتش، او در عشقش به غذا، به ویژه غذای کره ای دوکبوکی، آرامش می یابد.

یکی از جنبه های منحصر به فرد این کتاب تمرکز آن بر غذا و به ویژه به تصویر کشیدن دوکبوکی است. این غذا یکی از اصلی‌ترین غذاهای کره‌ای است که از کیک‌های برنجی جویدنی که در یک سس تند پخته می‌شوند، تهیه می‌شود. در این کتاب، به عنوان استعاره ای از فراز و نشیب های زندگی عمل می کند، با طعم های تند و شیرین خود که بیانگر لحظات تلخ و شیرینی است که جی یون تجربه می کند.

بک سهی از واقعیت‌های دشوار و اغلب ناراحت‌کننده افسردگی و اضطراب دوری نمی‌کند و مبارزات جی یون را با صداقتی خام و سرکش به تصویر می‌کشد. با این حال، این داستان همچنین امید و انعطاف پذیری را در مواجهه با این چالش ها ارائه می دهد و نشان می دهد که چگونه عشق، دوستی و لذت های ساده زندگی می تواند به ما کمک کند تا حتی در تاریک ترین زمان ها معنا و هدف را پیدا کنیم.

آثار بک سهی الهام‌بخش خوانندگان بی‌شماری در سرتاسر جهان شده است و تأثیر او بر صنایع وب کمیک و انیمیشن غیرقابل انکار است.

کتاب نظریه های یادگیری چشم اندازی تربیتی

۲۰۱,۹۶۰ تومان

نویسنده در کتاب نظریه های یادگیری چشم اندازی تربیتی، تلاش کرده است دانشجویان را با اصول و مفاهیم و یافته های پژوهشی نظریه های اصلی یادگیری و به ویژه آن هایی که به آموزش و پرورش ارتباط زیادی دارند آشنا سازد. تاکید اصلی این کتاب بر نظریه های شناختی با تأکید سازنده گرایی است که بر ساخت دانش، باورها، مهارت ها و راهبردهای یادگیرنده گان تاکید می کنند، با این حال نظریه های رفتاری نیز در این کتاب مورد بحث قرار گرفته است.

از ویژگی های اصلی این کتاب نسبت به سایر کتابهایی که در این زمینه نگاشته شده است این می باشد که در فصل های گوناگون این کتاب کاربردهای مختلف اصول یادگیری در محیط های آموزشی در قالب مثال ها نمونه ها و سناریو های مورد بررسی و بحث قرار گرفته است.

کتاب نیک سرشت

۱۷۲,۹۰۰ تومان

کتاب نیک سرشت (راهنمای تبدیل شدن به والدی که می خواهید باشید) اثر بکی کندی، کتابی کاربردی و مفید برای تمام والدین است. حتی اگر فرزندتان آنقدر بزرگ شده‌که فکر می‌کنید دیگر تغییر برای شما و او دیر شده است، اشتباه می‌کنید. گرچه این کتاب بیشتر بر دوران کودکی تمرکز دارد، اما راهکارهای پیشنهادی آن به والدین کمک می‌کند رابطه‌شان را با فرزندشان، در هر سنی که هست، بهبود ببخشند و به رشد و پرورش بهتر او بپردازند.

تنبیه و پاداش، به‌کارگیری وقفه‌ی کوتاه، نمودارهای شکل‌دار برچسبی، نادیده‌گرفتن و… همگی تمرکزشان بر رفتار و شکل‌دهی آن است نه پرورش انسان. این رویکردها مهارت‌های لازم برای زندگی را به کودک یاد نمی‌دهند یا پاسخی به نیازهای عاطفی پیچیده‌‌اش نیستند. مشکلات دوران کودکی خود والدین را هم اگر اضافه کنیم روشن می‌شود چرا بیشتر پدرمادرها احساس درماندگی و فرسودگی دارند یا فکر می‌کنند سررشته‌ی امور را از دست داده‌و نگران‌اند کودکانشان را درست بار نیاورند.

کتاب هرگز سازش نکنید

۱۷۱,۵۲۷ تومان

نویسنده در کتاب هرگز سازش نکنید به شما می گوید زندگی یک مذاکره است!

اگرچه ممکن است کنجکاو شده باشید که مذاکره کنندگان FBI چطور خشن‌ترین و بدترین آدم‌های جهان را وادار به رها کردن گروگان‌ها می‌کنند، ممکن است فکر کنید که دانستن در مورد مذاکره با گروگان‌گیرها به چه درد زندگی شما می‌خورد.

مذاکره دارای دو نقش متمایز در زندگی و کسب و کار است: جمع آوری اطلاعات و تأثیر بر رفتار، که شامل هرگونه تعاملی می شود که یکی از طرفین چیزی از دیگری می خواهد. کار، امور مالی، شهرت، زندگی عاشقانه، حتی سرنوشت بچه های شما؛ گاهی تمام این ها منوط به توانایی شما در مذاکره است. همانطور که در اینجا فرا خواهید گرفت، مذاکره چیزی جز ارتباط با نتایج نیست. خواسته های شما تماما به به دست آوردن چیزی که از دیگران می خواهید، مربوط می شود. در همه ی روابط، مناغشه بین دو طرف اجتناب ناپذیر است؛ بنابراین مفید و حتی حیاتی است که بدانید چگونه بدون تحمل هرگونه آسیبی، برای به دست آوردن آن چه که می خواهید، وارد این مناغشه شوید.

کتاب هفت عادت مردمان موثر

۲۵۲,۴۵۰ تومان

استفان کاوی در این کتاب 7 عادتی که معتقد است افراد را به شخصیت‌هایی برتر از سایر هم‌ نوعان خود تبدیل می‌کند را معرفی می‌کند و آن‌ها را آموزش می‌دهد.نخست اصولی را شناسایی می‌کند که آن را «قوانین طبیعت» می‌نامد و آنگاه شیوه‌ی به کارگیری این قوانین را در کار و زندگی به ما می‌آموزد. کتاب هفت عادت مردمان موثر تا کنون به 38 زبان مختلف برگردانده شده و بیش از پانزده میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رسیده است. استفان کاوی دنباله‌ی مطالب این کتاب را در کتاب دیگری به نام عادت هشتم یا هشتمین عادت آورده است.

کتاب هوش مثبت (چگونه می توانید به توانایی حقیقی خود دست یابید)

۱۹۱,۹۹۹ تومان

کتاب هوش مثبت (چگونه می توانید به توانایی حقیقی خود دست یابید) می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد و کسب و کارتان را متحول کند.

به زندگی خودتان فکر کنید. پس از این که به آن چیزهایی دست یافتید که مطمئن بودید شما را شادتر می‌کنند، چه مدت در آن وضعیتِ پرنشاط‌تر باقی ماندید؟ به تعداد کتاب‌هایی بیندیشید که خوانده و دوره‌های آموزشی که به امید کارایی یا شادی بیش‌تر در آن‌ها شرکت کرده‌اید. چند درصد آن پیشرفت‌ها ماندگار شدند؟ به احتمال زیاد، تجربۀ خودتان مؤید آن است که پیشرفت‌های نخستین معمولاً به کلی یا تا اندازۀ زیادی ناپدید می‌شوند.

هوش مثبت، شما را به خط مقدم نبرد بی‌امان و پرخروش موجود در ذهنتان می‌برد. در یک سوی این میدان نبرد، خرابکار‌های نامریی هستند که هر گونه کوششتان را در جهت افزایش شادی یا کارایی تخریب می‌کنند و در سوی دیگر، فرزانۀ شماست که به خرد، بصیرت و نیروهای ذهنی معمولاً دست‌نخورده شما دسترسی دارد.

کتاب وابی سابی

۱۴۰,۳۳۲ تومان

کتاب وابی سابی به شما کمک می‌کند تا با بینش ژاپنی‌‌‌‌ در مورد زندگی نه‌ چندان بی‌‌ نقص ولی کامل آشنا شوید.

وابی سابی یک اصطلاح ژاپنی است که از دو کلمه وابی به معنای ستایش و زیبا دیدن اندوه و فقر و سادگی و سابی به معنای ستایش و زیبا دیدن پیری و کهنگی و تنهایی و دلتنگی ساخته شده است.

وابی سابی جهان بینی و مفهومی برخاسته از دیدگاهی سنتی در ژاپن است که در آن به ناپایداری و گذرا بودن جهان اشاره شده و قدردانی و پذیرش نقص هایی چون فقر، پیری و تنهایی مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت وابی سابی مفهومی است برای متعادل کردن زندگی انسانی که مدام در پی کسب ثروت، موفقیت، ارتباطات رضایت بخش و… دچار اضطراب و آشفتگی می شود، مفهومی که او را به درنگ و تامل وامی دارد و بر واقعیت هایی تاکید می کند که نشان می دهد باید با وجود تمام مشکلات و نقص های زندگی از آن لذت برد، چون همه چیز گذرا، هم چنان ناتمام و در عین ناقص بودن کامل است.

کی پنیر مرا جا به جا کرد؟

۵۱,۴۸۰ تومان

کتاب کی پنیر مرا جا به جا کرد؟ به شما آموزش می دهد که به چه شکل تغییرات ایجاد می شود و اینکه نباید مسائل را جدی و سخت گرفت بلکه باید خود را با آن شرایط هماهنگ کرد تا به موفقیت دست یافت.چهار شخصيت كوچك كه در مارپيچي (استعاره از سازمان يا خانواده يا اجتماع) زندگي مي كنند هر روز به دنبال پنير (استعاره از آرزوها) مورد علاقه شان مي گردند تا از آن تغذيه كنند و به خوشي برسند. در يكي از روزها آن ها با تغييري ناگهاني و غيرمرقبه رو مي شوند و ديگر پنيري پيدا نمي كنند. در پي اين تغيير هر كدام روشي متفاوت را در پيش مي گيرند و بدين ترتيب قسمت هاي مختلف شخصيت انسان را به تصوير مي كشند.

محدودیت صفر (زندگی را بدون مرز تجربه کنید)

۱۳۲,۳۱۳ تومان

محدودیت صفر داستان آشنایی جو ویتالی با یک استاد معنوی به نام ایهالیا کالاهولن است. ویتالی در این کتاب داستان آشنایی خودش با این مرد و پاکسازی به شیوه‌ی بومیان را بیان می‌کند و دید جدیدی به خواننده‌اش می‌دهد که به کمک آن خواهد توانست ظرفیت‌هایش را از نو شناسایی کند و دست از افکار منفی بردارد. محدودیت صفر از این حرف می‌زند که همه‌چیز در درون شماست و نگاه شما به هر چیزی است که نسبت آن با شما را معین می‌کند. او در کتاب از جذب ثروت و موفقیت حرف می‌زند و معتقد است اگر به هوا پونوپونو ایمان داشته باشید معجزات زیادی به سمت زندگی شما خواهند آمد و همه‌چیز شکل جدیدی خواهد گرفت.

مدیریت نگرش 101

۸۹,۱۰۰ تومان

کتاب مدیریت نگرش 101، کتابی ارزشمند است از نویسنده کتاب های صفت های بایسته یک رهبر و ۱۷ اصل کار تیمی. جان مکسول در این کتاب اهمیت داشتن یک نگرش مثبت و خوب را برای کسب موفقیت های فردی و سازمانی شرح می دهد. ماکسول معتقد است خواه شما مسئولیت رهبری یک کسب و کار را داشته باشید خواه رهبر یک تیم ورزشی،نگرش اشخاص بر رابطه های آن ها اثر می گذارد.با مطالعه کتاب حاضر، خواننده مي‌ آموزد که نگرش خوب در هر تيمي پيروزي آن را تضمين نمي‌ کند، اما نگرش بد مي‌تواند آن را نابود سازد. وي همچنين درمي‌ يابد چگونه نگرش فرد بر کارکردش تأثير مي‌ گذارد و شش مشکل مربوط به نگرش که پايه هاي تيم يا گروه را متزلزل مي‌ سازد را مي‌ يابد.

معجزه

۱۱۵,۸۳۰ تومان

در کتاب معجزه به واسطه‌ ى سپاس و امتنان، مى‌ توانید به ساحتى از زندگى صعود کنید که در آن به منبع نامحدود موهبت‌ها و نعمت‌ها دست یابید. آنچه شما را به این ساحت مى‌رساند، نوع رابطه‌ با جهان است. بهترین نوع رابطه با جهان، رابطه‌ ایست مبتنى بر شکر و سپاس و امتنان. ممکن است گمان کنید، از جهان جدا هستید و آنگاه که به جهان فکر مى‌ کنید، رو به آسمان کنید.

معجزه (خدایا شکرت)

۱۹۵,۱۲۹ تومان

نویسنده در کتاب معجزه (خدایا شکرت) تاثیری را که عمل شکرگزاری می‌تواند در زندگی انسان بگذارد نشان می‌دهد. او در این کتاب یک برنامه بیست و شش روزه تهیه کرده است که در نهایت او را به اهداف و خواسته‌هایش می‌رساند. اما تنها در صورتی که به سپاسگزاری و قدردانی ایمان و یقین کامل داشته باشند.

او در این کتاب تجربیات خود را از شکرگزاری روزانه بیان می‌کند و مخاطبانش را به این باور می‌رساند که با کمک قدردانی و شکرگزاری می‌توانند زندگی خود را دگرگون کنند.

معجزه ی سپاس گزاری

۱۶۸,۲۰۱ تومان

کتاب معجزه ی سپاس گزاری به شما کمک می‌کند تا بتوانید قدردانی و شکرگزاری را به یک عادت روزانه و مداوم تبدیل کنید. در هر تمرین آموزه‌های گوناگونی وجود دارد که دانش و آگاهی شما را به شکلی عالی و شگفت‌انگیز توسعه می‌دهد. با هر تمرین می‌فهمید که بخش‌های مختلف زندگی چطور عمل می‌کنند، چه ارتباطی با هم دارند و این که تحقق رویاها چقدر ساده و راحت است.

شکرگزاری نوعی احساس است و هدف نهایی شکرگزاری این است که هر چه بیشتر آن را احساس کنیم. آن‌ طور که برن توضیح می‌دهد، احساسات قدرت و نفوذ بسیار زیادی دارند و احتمال وقوع معجزه در زندگی را چندین برابر می‌کنند.