نمایش 1–12 از 27 نتیجه

بهترین سال زندگی تو اثردارن هاردی

۱۱۹,۲۴۵ تومان

کتاب بهترین سال زندگی تو اثردارن هاردی، یکی از آثار عالی در زمینه تحقق اهداف و آرزوهاست.

کتاب بهترین سال زندگی تو (Living Your Best Year Ever) یکی از بهترین و ارزشمندترین کتاب‌هایی است که در زمینه موفقیت و رشد فردی نوشته شده است. دارن هاردی، یکی از بزرگان حوزه توسعه فردی این کتاب را نوشته و سعی کرده است که در آن، بهترین تجارب خود در مسیر موفقیت را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. دارن هاردی در کتاب بهترین سال زندگی تو تلاش می‌کند که راه و روش ساختن سالی عالی و بی‌نظیر را به ما یاد بدهد. مطالعات او نشان می‌دهد که در طول تاریخ تنها سه درصد از جوامع بوده‌اند که باعث رشد و پیشرفت کل جامعه در طول یک سال شده‌اند.

شرمنده نباش دختر

۱۲۹,۹۳۷ تومان

اکثر زنانی که کتاب شرمنده نباش دختر را برای خواندن انتخاب می‌کنند جست‌وجوگر هدف هستند؛ جست‌ و جوگر طلا نه، جست‌ و جوگر هدف. یعنی شما یک هدف یا یک رؤیا دارید که همیشه در قلبتان بوده و دنبال انگیزه و توصیه‌هایی هستید که کمکتان کند تا رو به جلو حرکت کنید، اما در میان زنان، ممکن است زنانی باشند که ندانند این ماجرای هدف و به دنبال هدف رفتن چیست و چطور عمل می‌کند، چون آن‌ها از آن مدل آدم‌هایی نیستند که خیلی به دنبال اهدافشان باشند.

قدرت

۱۴۹,۶۸۸ تومان

قدرت،این راز بزرگ است. رازی که بسیاری از بزرگان و دانشمندان از گذشته تا به امروز آن را در اختیار داشته‌اند و دارند. ما می‌توانیم از این قدرت استفاده کنیم. باید بدانیم که حق ماست

به آرزوها و خواسته‌های خود برسیم، حق ماست که آرامش، سلامتی و زیبایی داشته باشیم. خوشحال باشیم و از زندگی خود لذت ببریم. اراده کنیم و دنیای خود را در اختیار گیریم. این قدرت در

درون همه ما نهفته است بنابراین حق ماست که از این قدرت و راز بزرگ استفاده کنیم.

قدرت شروع ناقص

۱۵۶,۱۰۳ تومان

به نظر نویسنده ی کتاب قدرت شروع ناقص زمان شروع یک رشته یا حرفه، الگوگیری از عملکرد بهترین‌های آن حوزه کاری اشتباه است. البته یادگیری از تجربه دیگران عالی است و می‌تواند به عنوان یک میانبر ما را از تجربه‌های تلخ یا روش‌های وقت‌گیر نجات دهد، اما تقلید صد درصد از افراد موفق، گاهی به جای پیشروی، مانع حرکت ما می‌شود. مقایسه وضعیت فعلی خود با فردی که سال‌ها از ما جلوتر است اغلب باعث می‌شود احساس ناکافی بودن پیدا کنیم و با دیدن تجهیزات و توانایی‌های برتر دیگران، خیلی ساده دلسرد یا حتی از مسیر منحرف شویم. در این شرایط احتمالا با خودتان فکر کنید قبل از برداشتن قدم اول باید مدرک جدیدی بگیرم، ابزارهای بیشتری تهیه کنم یا با آدم‌های بیشتری آشنا شوم.

کتاب 17 اصل کار تیمی

۱۴۶,۶۴۴ تومان

بدون بازیکن عالی نمی توان تیمی عالی ساخت. این یک واقعیت است. می گویند”هرقدر هم که بازیکنان خوب باشند،به هرحال امکان باخت وجود دارد. اما بدون بازیکنان خوب،بردن محال است.با این حساب ازکجا می توان بازیکنان خوبی پیدا کرد؟یا خودمانیم،چگونه می توان از خودمان بازیکن بهتری بسازیم؟برای داشتن بازیکنان خوب در یک تیم،در واقع غیر از این دو،چاره دیگری نیست:یا آن ها را آموزش بدهید یا اشخاص آموزش دیده را به خدمت بگیرید.یا باید بازیکنانی که در اختیار ،کار کنید و از آن قهرمان بسازید و یا از بیرون از سازمان خود افرادی با قابلیت قهرمان شدن استخدام کنید.این کتاب درهر دو مورد می تواند به شما کمک کند.

کتاب اثر مرکب (ایجاد تحولی شگفت انگیز در زندگی درآمد و موفقیت شما)

۱۶۳,۲۷۶ تومان

دارن هاردی  در کتاب اثر مرکب  (ایجاد تحولی شگفت انگیز در زندگی درآمد و موفقیت شما) رمز موفقیت را در عمل گرایی و استمرار میداند. یعنی باید یه کار را انجام داد و نباید پیش از حد نگران بود و فکر کرد. میخواهید صبح زود بلند شوید. به خودتان بگویید که این هفته میخواهم فقط نیم ساعت زودتر بلند شوم. و اینکار را ادامه دهید. آنگاه متوجه میشوید سال بعد هر روز 5 صبح بیدارید. میخواید پول خود را جمع کنید تا یک وسیله بخرید، از خرج روزانه خود، اندکی کم کنید و به آن پول دست نزنید. مثلا به جای تاکسی با اتوبوس به سرکار بروید. آنگاه میبینید که به راحتی پول لازم برای خرید وسیله موردنظر خود را پیدا میکنید.

کتاب اثر مرکب:آغاز جهشی در زندگی،موفقیت و درآمد شما

۱۱۵,۶۳۲ تومان

کتاب اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی،موفقیت و درآمد شما (ثروتمندان خودساخته) نوشته ی لورن هاردی و ترجمه ی لطیف احمدپور و میلاد حیدری است.این کتاب توسط انتشارات نگاه نوین به چاپ رسیده و با تخفیف استثنائی در بوک یک عرضه شده است.

از جهاتی، کتاب اثر مرکب نوشته ی دارن هاردی را می توان جان کلام کتاب هایی دانست که در دهه های گذشته در زمینه ی توانمندسازی و رسیدن به موفقیت منتشر شده اند. شاید به همین خاطر باشد که شماری از نام آورترین اساتید جهانی این رشته، نظرشان را در مورد این کتاب نوشته اند و همگان را به مطالعه ی دقیق و حتی چندباره ی آن دعوت کرده اند. فلسفه و تفکر پشت این کتاب می تواند به حدی اثرگذار شود و تحول ایجاد کند که هیچ بعید نیست در سال های آینده گروه هایی در فضاهای آنلاین و آفلاین شکل بگیرند که حامل اندیشه ی اثر مرکب باشند. این کتاب را باید آمیخته با جان کنیم و در اکنون مان جاری سازیم و نتایج اش را هم در مقیاس یک عمر متشکل از امروزها و این لحظه ها ببینیم و بسنجیم که گفت: زندگی، آبتنی کردن در حوضچه ی اکنون است.

کتاب اسب سیاه

۱۶۲,۳۶۰ تومان

کتاب اسب سیاه اثر تاد رز – اگی اگاس ، با ترجمه پیام بهرام پور توسط انتشارات مون به چاپ رسیده است.هدف اصلی از نوشتن و انتشار این کتاب، کشف مسیرهای دیگری برای رسیدن به موفقیت و کامیابی است که شاید در فرمول‌های معمول ما شناخته شده نباشند. در این نوع از موفقیت، شما منتظر نمی‌مانید تا به موفقیت برسید و سپس از آن لذت ببرید، بلکه برعکس، شما قادرید در هر لحظه از مسیر موفقیت، لذت و کامیابی زندگی را تجربه کنید.

برنده‌های غیرمنتظره، چگونه موفق می‌شوند؟ بسیاری از افراد در اینستاگرام، از طریق کتاب، فیلم‌ها و سخنرانی‌های انگیزشی و پلتفرم‌های دیگر، تلاش می‌کنند ما را به موفقیت برسانند. آن‌ها برای این کار، شیوه‌ها و فرمول‌های بسیاری خلق و ابداع کرده‌اند. خیلی از صحبت‌های آنان درست است. بااین‌حال، آیا کسانی هستند که به صورت‌های غیرمنتظره به موفقیت رسیده باشند؟

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

۱۳۸,۵۰۰ تومان

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED (همراه با کتابچه نکات مهم در سخنرانی) اثر کریس اندرسون است. این کتاب به شما راهنمایی می‌کند که چگونه با استفاده از روش‌های TED، مهارت‌های سخنرانی و فن بیان خود را بهبود ببخشید و در ارائه‌ها و سخنرانی‌هایتان موثرتر شوید.

اصول اساسی این روش شامل موارد زیر می‌باشد:

1. قصه‌سازی: داستان‌سرایی یکی از اصول اساسی در سخنرانی‌های TED است. در این روش، به جای ارائه اطلاعات خشک و روشن، از داستان‌ها و تجربیات شخصی استفاده می‌شود تا پیام شما برای مخاطبان جذاب و قابل فهمتر باشد.

2. ساده و مختصر: در سخنرانی‌های TED، زمان محدود است و باید مثل یک متخصص، مفهوم‌های پیچیده را به زبان ساده و قابل فهم برای مخاطبان توضیح دهید. از کلمات و جملات بسیار کوتاه استفاده کنید و از پاز، روان و واضح صحبت کنید.

کتاب افسردگی نهفته

۱۷۱,۵۴۲ تومان

افسردگی نهفته دیدگاهی یگانه درباره‌ٔ یکی از علل شایع اما اغلب ناشناخته‌ٔ افسردگی است. افرادی که دچار این نوع افسردگی می‌شوند تقریباً همیشه خوب به نظر می‌رسند و به‌ندرت رنج درونی‌شان‌ را نشان می‌دهند؛ البته اگر اصلاً چیزی بروز دهند!

فصل یکم تعریفی از افسردگی کاملاً نهفته و ویژگی مهم آن یعنی کمال‌طلبی ارائه می‌دهد و ده ویژگی اصلی آن را نیز تبیین می‌کند.

در بخش دوم کتاب، پنج مرحلهٔ بهبود را آغاز می‌کنیم: آگاهی، تعهد، رویارویی، پیوند و تغییر.

دو فصل آخر (در بخش سوم کتاب) به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید چگونه این تغییرات جدید را حفظ کنید و به الگوهای دردناک قدیمی در خودتان و روابطتان عقب‌نشینی نکنید. انرژی لازم برای ایجاد تغییر ممکن است با انرژی لازم برای نهادینه‌ کردن آن متفاوت باشد.

کتاب انگیزه (تکنیک های موثر ایجاد انگیزه در دنیای امروز)

۱۴۹,۶۸۸ تومان

کتاب انگیزه كتابي است كه شما را به تفكر وا مي‌ دارد تا شروع به كار كنيد و زندگي خود را از اين رو به آن رو كنيد، با ابزارهايي كه در طي مسير مطالعه با آن ها آشنا خواهيد شد.

اثري كه به همگان نشان خواهد داد، اگر هر فرد بر سر پستي كه بايد باشد، آنگاه كارها بهتر، سريع تر و با انگيزه بيشتري پيش خواهد رفت. در واقع انگيزه چيزي نيست كه بتوان به ديگري هديه كرد بلكه بايد كاري كرد تا انگيزه دروني مردم نميرد. اگر هر كس متناسب با آنچه كه به لحاظ شخصيتي مناسب احوالات اوست بر سركار گمارده شود نيازي به انگيزه بيروني ندارد زيرا خود انگيزه اي والا در وجودش حس مي‌كند و آنگاه تنها وظيفه ما كمك به حفظ و افزايش همين انگيزه دروني است.

کتاب ایکیگای برای همه(راهنمای‌یافتن‌معنا)

۱۴۴,۷۸۷ تومان

کتاب های زیادی دررابطه با ایکیگای منتشر شده است اما در کتاب ایکیگای برای همه ،علاوه بر بررسی ایکیگای در فرهنگ ژاپن، در میابیم که شخصیت های برجسته ی جهان، ازمایکل جردن تا اپراوینفری،چگونه ایکیگای را یافته اند و از آن استفاده کرده اند. پس وقت را از دست ندهید و به کمک این کتاب ایکیگای تان را بیابید و از آن لذت ببرید.