نمایش دادن همه 3 نتیجه

چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟

۳۳,۸۵۸ تومان

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ ماجرای دو موش به نام‌های اسنیف و اسکِری و دو آدم کوچولو به نام‌های هِم و ها است که همگی در دالانی پر پیچ و خم زندگی می‌کنند و به دنبال پنیر برای پر کردن شکم خود و رسیدن به سعادت و خوشبختی هستند. در این داستان پنیر استعاره‌ای است از آنچه انسان می‌خواهد و آرزویش را دارد. مثل آرزوی شاگرد اول شدن یا نمرات خوب گرفتن، عضو تیمی شدن، به دست آوردن شغلی خوب و مناسب، داشتن رابطه‌ای خوب و دوستانه و در نهایت داشتن احساسی خوب از خود.

شخصیت‌های خیالی کتاب موش‌ها و آدم کوچولوها بدون در نظر گرفتن جنس، سن و ملیت نماینده بخش‌های ساده و پیچیده‌ی شخصیت ما هستند و هرکدام از ما در بخش‌هایی از زندگی احتمالا شبیه به یکی از شخصیت‌های داستان عمل کرده‌ایم.

کتاب ایکیگای کاربردی

۵۲,۰۳۴ تومان

کتاب ایکیگای کاربردی یک راهنمای بی‌نظیر ژاپنی برای رسیدن به زندگی بهتر و دوری از آشفتگی‌های درونی است.

کتاب پیش رو اثری است که مخاطب را برای پیدا کردن ایکیگای و معنای زندگی خود همراهی می کند. ایکیگای در واقع ارزش ذاتی و یا ارزشی است که انسان در زندگی خود می یابد، یک دلیل وجودی که باعث می شود فرد هر روز را با توجه به آن سپری کند و کارهای کوچک و بزرگی را که در هماهنگی با ایکیگای زندگی است و باعث ایجاد احساس سرزندگی و خوشبختی در وجودش می شود، به انجام برساند. یافتن ایکیگای در حقیقت یافتن هدف، یافتن خوشبختی و یافتن شور و شوق زندگی است.

این کتاب در 2 بخش و 7 فصل نوشته شده است و نویسنده در هر فصل یک توصیه عملی را برای کشف کردن و یافتن ایکیگای درونی شما بیان می‌کند. در پایان این اثر به‌خوبی می‌آموزید که چطور شعله انگیزه‌ی درونی‌تان را حفظ و از خاموش شدن آن جلوگیری کنید.

کی پنیر مرا جا به جا کرد؟

۵۱,۴۸۰ تومان

کتاب کی پنیر مرا جا به جا کرد؟ به شما آموزش می دهد که به چه شکل تغییرات ایجاد می شود و اینکه نباید مسائل را جدی و سخت گرفت بلکه باید خود را با آن شرایط هماهنگ کرد تا به موفقیت دست یافت.چهار شخصيت كوچك كه در مارپيچي (استعاره از سازمان يا خانواده يا اجتماع) زندگي مي كنند هر روز به دنبال پنير (استعاره از آرزوها) مورد علاقه شان مي گردند تا از آن تغذيه كنند و به خوشي برسند. در يكي از روزها آن ها با تغييري ناگهاني و غيرمرقبه رو مي شوند و ديگر پنيري پيدا نمي كنند. در پي اين تغيير هر كدام روشي متفاوت را در پيش مي گيرند و بدين ترتيب قسمت هاي مختلف شخصيت انسان را به تصوير مي كشند.