نمایش دادن همه 4 نتیجه

دال دوست داشتن (چند روایت از عشق و زندگی)

۸۱,۹۷۲ تومان

کتاب دال دوست داشتن به موضوعاتی نظیر عشق، وابستگی، عادت و غم می‌پردازد و نویسنده نیز با استفاده از زبان ساده و صمیمانه خود توانسته ارتباطی خوب با طرفدارانش برقرار کند و بدون هیچ پیچیدگی درباره مسائل مهم انسانی سخن بگوید.در روزگاری که تمامی اخبار درباره جنگ و خشونت است و گاهی زندگی روزمره خسته کننده و کسالت بار می‌شود، خواندن چند روایت از عشق و زندگی می‌تواند آرامشی بی‌نظیر به شما انتقال بدهد.این کتاب مجموعه‌ای از یادداشت‌ های حسین وحدانی در شبکه‌های اجتماعی‌ ست که او سال‌ها آن‌ها را برای مخاطبان خود نوشته و اکنون آن را در قالب یک کتاب جمع آوری کرده است.

عشق ویرانگر

۱۷۶,۴۱۸ تومان

کتاب عشق ویرانگر به‌ عنوان یک راهنما برای شما عمل خواهد کرد و شما را با اشکال مختلف اختلالات روانی آشنا می‌کند. پس از شناساندن انواع مختلف تیپ‌های شخصیتی دارای اختلال، یک نتیجه‌گیری و راهکار نهایی را به شما نشان می‌دهد. اگر هنوز وارد رابطه جدی نشده‌اید و دوست دارید با افراد سالم آشنا شوید، این کتاب مناسب شما نیز خواهد بود. همچنین افرادی که دوست دارند شناخت دقیق‌تری از خودشان داشته باشند، می‌توانند از نکات ارائه شده در آن استفاده کنند.

کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق

۱۳۱,۶۷۰ تومان

کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق ( کلیدهای بازسازی زندگی پس از طلاق ) به تبیین و تحلیل وضعیت روحی فرد پس از طلاق می‌پردازد و تلاش می‌کند راهکاری برای طی کردن مناسب این دوران به فرد پیشنهاد دهد.

اما دکتر بروس فیشر با ارائه چهارچوب مشخصی این امکان را برای خواننده فراهم می‌سازد تا این دوره کوتاه را بررسی کند، جایگاه خود را تشخیص دهد و با استفاده از رهنمودهای عملی گام به گام، به سوی آینده‌ای سالم و پرنشاط پیش رود. در واقع با مطالعه این کتاب، فرد می‌تواند از گذشته درس بگیرد، خود را بهتر بشناسد و ابعادی از وجود خود را پرورش دهد که قبلاً برای او ناشناخته بوده است. بهترین تعبیری که می‌توان از سازندگی این دوره کرد، نقاهت و بهبودی بعد از عمل جراحی است. تجربه نشان داده است که این کار حداقل یک سال طول می‌کشد. البته عده‌ای به زمان بیشتری نیاز دارند.

کتاب پنج زبان عشق 1 (چگونه به او بگویم دوستت دارم)

۲۱۶,۲۹۹ تومان

کتاب پنج زبان عشق 1 (چگونه به او بگویم دوستت دارم)، اثر گری چاپمن ، با ترجمه سیمین موحد توسط انتشارات ویدا به چاپ رسیده است.

آیا شما و همسرتان به یک زبان سخن می‌گویید؟ افراد به طرق مختلفی ابراز عشق و علاقه می‌کنند و عشق و علاقه دریافت می‌کنند. وقت گذاشتن برای یکدیگر، کلام تایید آمیز، دریافت هدایا، خدمت کردن، تماس فیزیکی. اگر شما عشق و محبت خود را به زبانی ابراز کنید که همسرتان آن را نفهمد، او اصلا متوجه نخواهد شد که شما ابراز عشق کرده‌اید. مشکل اینجاست که شما به دو زبان متفاوت سخن می‌گویید. در این نسخه جدید پنج زبان عشق، راهنمای کاملی را خواهید داشت که به شما زوج‌ ها کمک می‌کند تا همچون یک تیم عمل کنید. پیش از آن که متوجه شوید، یاد می‌گیرید که زبان منحصر به فرد عشق همسرتان را بفهمید و به آن صحبت کنید و عشق و محبت خود را به طور موثر ابراز کنید و در مقابل عشق همسرتان را نیز حقیقتا احساس کنید.