نمایش دادن همه 11 نتیجه

دال دوست داشتن (چند روایت از عشق و زندگی)

۸۰,۸۳۳ تومان

کتاب دال دوست داشتن به موضوعاتی نظیر عشق، وابستگی، عادت و غم می‌پردازد و نویسنده نیز با استفاده از زبان ساده و صمیمانه خود توانسته ارتباطی خوب با طرفدارانش برقرار کند و بدون هیچ پیچیدگی درباره مسائل مهم انسانی سخن بگوید.در روزگاری که تمامی اخبار درباره جنگ و خشونت است و گاهی زندگی روزمره خسته کننده و کسالت بار می‌شود، خواندن چند روایت از عشق و زندگی می‌تواند آرامشی بی‌نظیر به شما انتقال بدهد.این کتاب مجموعه‌ای از یادداشت‌ های حسین وحدانی در شبکه‌های اجتماعی‌ ست که او سال‌ها آن‌ها را برای مخاطبان خود نوشته و اکنون آن را در قالب یک کتاب جمع آوری کرده است.

عشق هرگز کافی نیست

۱۶۱,۱۷۲ تومان

نویسنده ی کتاب عشق هرگز کافی نیست (شیوه های نو برای حل مشکلات زناشویی و خانوادگی براساس شناخت درمانی) با تكيه بر نظريه شناخت درماني و از طريق بررسي ريشه ي مشكلات زناشويي و الهام از تجربيات تلخ و شيرين زن و شوهرها، به ارائه ي شيوه هايي نو و سنجيده كه در حل مشكلات زناشويي و خانوادگي موثر و كاربردي هستند، مي پردازد. همچنين با در نظر گرفتن پرسشنامه ها و جداول ارزنده كمك شاياني در تشخيص نوع مشكلات و در نتيجه يافتن بهترين راه حل مي كند.

عشق ویرانگر

۱۳۱,۸۶۸ تومان

کتاب عشق ویرانگر افراد دچار ویژگی های پر رنگ و اختلالات شخصیت را از اجتماع کنار نمی گذارد: بلکه بر آن پای فشاری دارد که اینان درصد چشمگیری از اجتماع آدمیان را تشکیل می دهند.

اما در عین حال کتاب بر این پرسش نیز همواره استوار و پایدار می ماند که چرا خواننده می باید از فرو افتادن در گرداب چنین کشش ها و پیوندهای سراسر پر چالش و کشمکش ایمن بماند و یا به چنین عشق ورزی های بیمارگونه ای پایان بخشد.

غالبا داستان این گونه آغاز می شود که : شما با فردی جذاب و فریبنده و دوست داشتنی ملاقات می کنید و در همان برخورد اول سخت شیفته و عاشق او می شوید. آن گاه پس از مدتی متوجه عادات و رفتار غیر معمول او می گردید و در نهایت مشکلات شدید شخصیتی او خود را به نمایش می گذارد.

عشق ویرانگر

۱۷۶,۴۱۸ تومان

کتاب عشق ویرانگر به‌ عنوان یک راهنما برای شما عمل خواهد کرد و شما را با اشکال مختلف اختلالات روانی آشنا می‌کند. پس از شناساندن انواع مختلف تیپ‌های شخصیتی دارای اختلال، یک نتیجه‌گیری و راهکار نهایی را به شما نشان می‌دهد. اگر هنوز وارد رابطه جدی نشده‌اید و دوست دارید با افراد سالم آشنا شوید، این کتاب مناسب شما نیز خواهد بود. همچنین افرادی که دوست دارند شناخت دقیق‌تری از خودشان داشته باشند، می‌توانند از نکات ارائه شده در آن استفاده کنند.

کتاب انواع مردان

۲۱۱,۲۰۰ تومان

کتاب انواع مردان، روان‌شناسی مردان از دیدگاه زنی است که دهه‌های متوالی دربارهٔ مردان مطالعه کرده است. در این کتاب، دربارهٔ خطاها و مشکلات مردان سخن گفته شده و در مورد اهمیتِ توجه به نکات مثبت در آنها حرف زده شده است.

مردان در بیان احساسات و درونیاتشان سکوتی تاریخی دارند. کتاب انواع مردان، سکوت را می شکند. مردها یک جور نیستند، یک جور به زنان، همجنسان، کار و فرزندانشان نگاه نمی کنند. تصمیمات مهم زندگی شان را بر اساس یک الگو نمی گیرند و الگوی قانع کردن آن ها برای انجام کاری یا عدم انجام دادن کاری یکسان نیست. مردی که ممکن است خود شما باشید یا به عنوان پدر، پسر، برادر، همسر، همکار، رییس، کارمند و دوست در کنار شما قرار گرفته چه نوع مردی است؟ این کتاب به زنان کمک می کند تا ضمن عدم وابستگی ناسالم به مردان، یا درک مردانگی درون خود به هویتی مستقل دست یابند.

کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق

۱۲۸,۲۰۵ تومان

کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق ( کلیدهای بازسازی زندگی پس از طلاق ) به تبیین و تحلیل وضعیت روحی فرد پس از طلاق می‌پردازد و تلاش می‌کند راهکاری برای طی کردن مناسب این دوران به فرد پیشنهاد دهد.

اما دکتر بروس فیشر با ارائه چهارچوب مشخصی این امکان را برای خواننده فراهم می‌سازد تا این دوره کوتاه را بررسی کند، جایگاه خود را تشخیص دهد و با استفاده از رهنمودهای عملی گام به گام، به سوی آینده‌ای سالم و پرنشاط پیش رود. در واقع با مطالعه این کتاب، فرد می‌تواند از گذشته درس بگیرد، خود را بهتر بشناسد و ابعادی از وجود خود را پرورش دهد که قبلاً برای او ناشناخته بوده است. بهترین تعبیری که می‌توان از سازندگی این دوره کرد، نقاهت و بهبودی بعد از عمل جراحی است. تجربه نشان داده است که این کار حداقل یک سال طول می‌کشد. البته عده‌ای به زمان بیشتری نیاز دارند.

کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد

۹۱,۵۷۵ تومان

کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد در شناخت مشکلات، کدورت‌ها و تلاش برای بهتر شدن روابط شما کمک می کند.

همه می‌دانند که رسیدن به عشق واقعی همیشه آسان نیست. همه‌ی ما هرازگاهی درباب مسائل مختلف، از شکستن چرخه‌ی جروبحث گرفته تا مهار کردن حسادت یا بهبود تعاملات جنسی، نیاز به توصیه‌های مفید داریم. در این کتاب توصیه‌ها و راهنمایی‌هایی خواهید یافت که کمک می‌کنند دست در دست هم در فراز و نشیب‌های زندگی زناشویی مسیر خود را بیابید. درباره‌ی تغییرات قابل پیش‌بینی زندگی مانند بچه‌دار شدن، عوض کردن خانه و بازنشستگی و همچنین شوک‌های ناگهانی که برخی افراد ناگزیرند با آن‌ها مواجه شوند، مانند فقدان عزیزان، از کار بیکار شدن و خیانت در این کتاب راهکارهایی خواهید یافت.

نویسنده در این کتاب با زبانی ساده به ما نشان می‌دهد که تغییرات اساسی از خود ما شروع می‌شود. اگر خودمان تغییر کنیم، شرایط نیز بر وفق مراد ما می‌شود.

کتاب پنج زبان عشق 1 (چگونه به او بگویم دوستت دارم)

۱۷۴,۳۵۹ تومان

کتاب پنج زبان عشق 1 (چگونه به او بگویم دوستت دارم)، اثر گری چاپمن ، با ترجمه سیمین موحد توسط انتشارات ویدا به چاپ رسیده است.

آیا شما و همسرتان به یک زبان سخن می‌گویید؟ افراد به طرق مختلفی ابراز عشق و علاقه می‌کنند و عشق و علاقه دریافت می‌کنند. وقت گذاشتن برای یکدیگر، کلام تایید آمیز، دریافت هدایا، خدمت کردن، تماس فیزیکی. اگر شما عشق و محبت خود را به زبانی ابراز کنید که همسرتان آن را نفهمد، او اصلا متوجه نخواهد شد که شما ابراز عشق کرده‌اید. مشکل اینجاست که شما به دو زبان متفاوت سخن می‌گویید. در این نسخه جدید پنج زبان عشق، راهنمای کاملی را خواهید داشت که به شما زوج‌ ها کمک می‌کند تا همچون یک تیم عمل کنید. پیش از آن که متوجه شوید، یاد می‌گیرید که زبان منحصر به فرد عشق همسرتان را بفهمید و به آن صحبت کنید و عشق و محبت خود را به طور موثر ابراز کنید و در مقابل عشق همسرتان را نیز حقیقتا احساس کنید.

کتاب شاد و خوشبخت در کنار هم

۱۲۰,۸۷۹ تومان

کتاب شاد و خوشبخت در کنار هم بر اساس اصول روانشناسی مثبت به نگارش درآمده و میخواهد شما را به عشقی ماندگار رهنمون سازد .

عاشق شدن آسان است.عاشق شدن به شخص مناسب سخت است و عاشق ماندن سخت تر است، اما امری ممکن است.در کتاب روشن و جذاب خود،سوزی و جیمز پاولسکی حکمت ارسطو را با تحقیقات تجربی روانشناسی مدرن ترکیب کرده تا به ما نشان دهد ترکیب حکایات تلخ ، یافته های تحقیق و بسیاری از توصیه های کاربردی ، در شاد و خوشبخت در کنار هم، پاولسکی ها هم یک راهنما برای چگونگی و هم چرایی روابط است و به افراد کمک می کند تا روابط عاشقانه پایدار را پرورش دهند و حفظ کنند.

محکم در آغوشم بگیر

۱۵۷,۵۰۹ تومان

محکم در آغوشم بگیر : هفت گفت‌ و‌ گو برای یک عمر زندگی با عشق برای تمام افرادی است که به دنبال عشق جاودان هستند.در دنیایی که همواره با خطرات و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی مواجه هستیم، پیوندهای عاطفی خصوصا روابط عمیق بین همسران می‌تواند تنش و استرس‌ افراد را تا حد زیادی کاهش دهد. در کتاب محکم در آغوشم بگیر متوجه خواهیم شد که با گفت‌ و گوی سازنده و سالم می‌توانیم سخت‌ترین چالش‌های زندگی را با کمک شریک‌ مان پشت سر گذاشته و از زندگی زناشویی‌ مان بیشتر لذت ببریم.

مردان مریخی زنان ونوسی

۱۷۸,۲۰۰ تومان

مردان مریخی زنان ونوسی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها دربارة روابط زناشویی است.دکتر جان گری در این کتاب نقشۀ راهی برای بهبود روابط زوج‌ ها و برقراری رابطه‌ای عاشقانه و مهرآمیز میان آن‌ها به دست می‌دهد که نه مبتنی بر شباهت‌ها و وجوه اشتراک، بلکه مبتنی بر تفاوت‌های بنیادین میان زنان و مردان است. دکتر جان گری معتقد است که زن‌ها و مردها از اساس با هم تفاوت دارند و انگار اصلاً متعلق به سیاره‌هایی متفاوت‌ اند. جان گری برای توضیح روشن‌تر و جذاب‌تر تفاوت‌ها و اختلافات میان زن و مرد تمثیلی به کار می‌برد که در آن زن‌ها متعلق به سیاره ونوس (زهره) و مردها متعلق به سیاره مریخ معرفی می‌شوند.