نمایش دادن همه 4 نتیجه

عشق ویرانگر

۱۷۶,۴۱۸ تومان

کتاب عشق ویرانگر به‌ عنوان یک راهنما برای شما عمل خواهد کرد و شما را با اشکال مختلف اختلالات روانی آشنا می‌کند. پس از شناساندن انواع مختلف تیپ‌های شخصیتی دارای اختلال، یک نتیجه‌گیری و راهکار نهایی را به شما نشان می‌دهد. اگر هنوز وارد رابطه جدی نشده‌اید و دوست دارید با افراد سالم آشنا شوید، این کتاب مناسب شما نیز خواهد بود. همچنین افرادی که دوست دارند شناخت دقیق‌تری از خودشان داشته باشند، می‌توانند از نکات ارائه شده در آن استفاده کنند.

کتاب انواع مردان

۲۱۱,۲۰۰ تومان

کتاب انواع مردان، روان‌شناسی مردان از دیدگاه زنی است که دهه‌های متوالی دربارهٔ مردان مطالعه کرده است. در این کتاب، دربارهٔ خطاها و مشکلات مردان سخن گفته شده و در مورد اهمیتِ توجه به نکات مثبت در آنها حرف زده شده است.

مردان در بیان احساسات و درونیاتشان سکوتی تاریخی دارند. کتاب انواع مردان، سکوت را می شکند. مردها یک جور نیستند، یک جور به زنان، همجنسان، کار و فرزندانشان نگاه نمی کنند. تصمیمات مهم زندگی شان را بر اساس یک الگو نمی گیرند و الگوی قانع کردن آن ها برای انجام کاری یا عدم انجام دادن کاری یکسان نیست. مردی که ممکن است خود شما باشید یا به عنوان پدر، پسر، برادر، همسر، همکار، رییس، کارمند و دوست در کنار شما قرار گرفته چه نوع مردی است؟ این کتاب به زنان کمک می کند تا ضمن عدم وابستگی ناسالم به مردان، یا درک مردانگی درون خود به هویتی مستقل دست یابند.

محکم در آغوشم بگیر

۱۵۹,۶۳۷ تومان

محکم در آغوشم بگیر : هفت گفت‌ و‌ گو برای یک عمر زندگی با عشق برای تمام افرادی است که به دنبال عشق جاودان هستند.در دنیایی که همواره با خطرات و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی مواجه هستیم، پیوندهای عاطفی خصوصا روابط عمیق بین همسران می‌تواند تنش و استرس‌ افراد را تا حد زیادی کاهش دهد. در کتاب محکم در آغوشم بگیر متوجه خواهیم شد که با گفت‌ و گوی سازنده و سالم می‌توانیم سخت‌ترین چالش‌های زندگی را با کمک شریک‌ مان پشت سر گذاشته و از زندگی زناشویی‌ مان بیشتر لذت ببریم.

مردان مریخی زنان ونوسی

۱۶۰,۸۷۵ تومان

مردان مریخی زنان ونوسی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها دربارة روابط زناشویی است.دکتر جان گری در این کتاب نقشۀ راهی برای بهبود روابط زوج‌ ها و برقراری رابطه‌ای عاشقانه و مهرآمیز میان آن‌ها به دست می‌دهد که نه مبتنی بر شباهت‌ها و وجوه اشتراک، بلکه مبتنی بر تفاوت‌های بنیادین میان زنان و مردان است. دکتر جان گری معتقد است که زن‌ها و مردها از اساس با هم تفاوت دارند و انگار اصلاً متعلق به سیاره‌هایی متفاوت‌ اند. جان گری برای توضیح روشن‌تر و جذاب‌تر تفاوت‌ها و اختلافات میان زن و مرد تمثیلی به کار می‌برد که در آن زن‌ها متعلق به سیاره ونوس (زهره) و مردها متعلق به سیاره مریخ معرفی می‌شوند.