نمایش دادن همه 4 نتیجه

عشق هرگز کافی نیست

۱۵۲,۴۶۰ تومان

نویسنده ی کتاب عشق هرگز کافی نیست (شیوه های نو برای حل مشکلات زناشویی و خانوادگی براساس شناخت درمانی) با تكيه بر نظريه شناخت درماني و از طريق بررسي ريشه ي مشكلات زناشويي و الهام از تجربيات تلخ و شيرين زن و شوهرها، به ارائه ي شيوه هايي نو و سنجيده كه در حل مشكلات زناشويي و خانوادگي موثر و كاربردي هستند، مي پردازد. همچنين با در نظر گرفتن پرسشنامه ها و جداول ارزنده كمك شاياني در تشخيص نوع مشكلات و در نتيجه يافتن بهترين راه حل مي كند.

عشق ویرانگر

۱۳۳,۶۵۰ تومان

کتاب عشق ویرانگر افراد دچار ویژگی های پر رنگ و اختلالات شخصیت را از اجتماع کنار نمی گذارد: بلکه بر آن پای فشاری دارد که اینان درصد چشمگیری از اجتماع آدمیان را تشکیل می دهند.

اما در عین حال کتاب بر این پرسش نیز همواره استوار و پایدار می ماند که چرا خواننده می باید از فرو افتادن در گرداب چنین کشش ها و پیوندهای سراسر پر چالش و کشمکش ایمن بماند و یا به چنین عشق ورزی های بیمارگونه ای پایان بخشد.

غالبا داستان این گونه آغاز می شود که : شما با فردی جذاب و فریبنده و دوست داشتنی ملاقات می کنید و در همان برخورد اول سخت شیفته و عاشق او می شوید. آن گاه پس از مدتی متوجه عادات و رفتار غیر معمول او می گردید و در نهایت مشکلات شدید شخصیتی او خود را به نمایش می گذارد.

کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق

۱۳۱,۶۷۰ تومان

کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق ( کلیدهای بازسازی زندگی پس از طلاق ) به تبیین و تحلیل وضعیت روحی فرد پس از طلاق می‌پردازد و تلاش می‌کند راهکاری برای طی کردن مناسب این دوران به فرد پیشنهاد دهد.

اما دکتر بروس فیشر با ارائه چهارچوب مشخصی این امکان را برای خواننده فراهم می‌سازد تا این دوره کوتاه را بررسی کند، جایگاه خود را تشخیص دهد و با استفاده از رهنمودهای عملی گام به گام، به سوی آینده‌ای سالم و پرنشاط پیش رود. در واقع با مطالعه این کتاب، فرد می‌تواند از گذشته درس بگیرد، خود را بهتر بشناسد و ابعادی از وجود خود را پرورش دهد که قبلاً برای او ناشناخته بوده است. بهترین تعبیری که می‌توان از سازندگی این دوره کرد، نقاهت و بهبودی بعد از عمل جراحی است. تجربه نشان داده است که این کار حداقل یک سال طول می‌کشد. البته عده‌ای به زمان بیشتری نیاز دارند.

کتاب شاد و خوشبخت در کنار هم

۱۲۲,۵۱۲ تومان

کتاب شاد و خوشبخت در کنار هم بر اساس اصول روانشناسی مثبت به نگارش درآمده و میخواهد شما را به عشقی ماندگار رهنمون سازد .

عاشق شدن آسان است.عاشق شدن به شخص مناسب سخت است و عاشق ماندن سخت تر است، اما امری ممکن است.در کتاب روشن و جذاب خود،سوزی و جیمز پاولسکی حکمت ارسطو را با تحقیقات تجربی روانشناسی مدرن ترکیب کرده تا به ما نشان دهد ترکیب حکایات تلخ ، یافته های تحقیق و بسیاری از توصیه های کاربردی ، در شاد و خوشبخت در کنار هم، پاولسکی ها هم یک راهنما برای چگونگی و هم چرایی روابط است و به افراد کمک می کند تا روابط عاشقانه پایدار را پرورش دهند و حفظ کنند.