نمایش دادن همه 2 نتیجه

دال دوست داشتن (چند روایت از عشق و زندگی)

۸۱,۹۷۲ تومان

کتاب دال دوست داشتن به موضوعاتی نظیر عشق، وابستگی، عادت و غم می‌پردازد و نویسنده نیز با استفاده از زبان ساده و صمیمانه خود توانسته ارتباطی خوب با طرفدارانش برقرار کند و بدون هیچ پیچیدگی درباره مسائل مهم انسانی سخن بگوید.در روزگاری که تمامی اخبار درباره جنگ و خشونت است و گاهی زندگی روزمره خسته کننده و کسالت بار می‌شود، خواندن چند روایت از عشق و زندگی می‌تواند آرامشی بی‌نظیر به شما انتقال بدهد.این کتاب مجموعه‌ای از یادداشت‌ های حسین وحدانی در شبکه‌های اجتماعی‌ ست که او سال‌ها آن‌ها را برای مخاطبان خود نوشته و اکنون آن را در قالب یک کتاب جمع آوری کرده است.

کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد

۹۱,۵۷۵ تومان

کتاب بهبود روابط زناشویی به زبان آدمیزاد در شناخت مشکلات، کدورت‌ها و تلاش برای بهتر شدن روابط شما کمک می کند.

همه می‌دانند که رسیدن به عشق واقعی همیشه آسان نیست. همه‌ی ما هرازگاهی درباب مسائل مختلف، از شکستن چرخه‌ی جروبحث گرفته تا مهار کردن حسادت یا بهبود تعاملات جنسی، نیاز به توصیه‌های مفید داریم. در این کتاب توصیه‌ها و راهنمایی‌هایی خواهید یافت که کمک می‌کنند دست در دست هم در فراز و نشیب‌های زندگی زناشویی مسیر خود را بیابید. درباره‌ی تغییرات قابل پیش‌بینی زندگی مانند بچه‌دار شدن، عوض کردن خانه و بازنشستگی و همچنین شوک‌های ناگهانی که برخی افراد ناگزیرند با آن‌ها مواجه شوند، مانند فقدان عزیزان، از کار بیکار شدن و خیانت در این کتاب راهکارهایی خواهید یافت.

نویسنده در این کتاب با زبانی ساده به ما نشان می‌دهد که تغییرات اساسی از خود ما شروع می‌شود. اگر خودمان تغییر کنیم، شرایط نیز بر وفق مراد ما می‌شود.