نمایش دادن همه 5 نتیجه

کتاب آدم های سمی

۲۱۲,۸۵۰ تومان

لیلیان گلاس روش‌های مختلفی در کتاب آدم های سمی ارائه می‌دهد که با کمک آن‌ها بتوانیم در برابر این افراد و تاثیراتشان مقابله کنیم؛ یکی از روش‌های بسیار معمول در مواجهه با این افراد، دوری و جلوگیری از معاشرت با آن‌هاست. معمولا این افراد با حسادت‌ ورزی خود، آرامش و آسایش را از زندگی می‌گیرند و آن را به جهنم تبدیل می‌کنند.

این افراد همه جا وجود دارند و ما باید بتوانیم آن‌ها را شناسایی کنیم. یک مدیر خشن، همسری بی‌ ملاحظه، یک دوست با افکار منفی و یا یک برادر معتاد می‌تواند تمام زندگی ما را تحت‌الشعاع قرار دهد.

باید در مقابل این افراد رفتارمان را مدیریت کنیم و سعی کنیم تا از کوچک‌ترین تاثیرها نیز جلوگیری کنیم. رفتار ما در مواجهه با این افراد باید به گونه‌ای باشد تا افکار مخرب آن‌ها را مهار کنیم و کینه، نفرت و حسادت را دور بریزیم.

کتاب تحلیل رفتار متقابل تاملی در روان شناسی تجربی

۲۷۸,۴۳۷ تومان

کتاب تحلیل رفتار متقابل تاملی در روان شناسی تجربی الگویی برای درک شخصیت ، روابط و ارتباطات انسانی است.امروزه تحلیل رفتار متقابل که در سطح بین المللی شناخته شده است به عنوان یک گرایش حرفه ای شناخته می شود و با هدف افزایش کارایی به زمینه های متنوعی همچون روان درمانی ، مشاوره ، آموزش ، ارتباطات و آموزش های مدیریتی کمک می کند.

این کتاب سال های متمادی است که به عنوان یکی از متون استاندارد به دانشجویان تدریس می شود ، دلیل اصلی آن ،متن جامع و قابل درک بودن کتاب است. بخش هایی از کتاب وجود دارد که به پزشکان حرفه ای تر اختصاص داده شده است ، اما اگر آن بخش ها برایتان قابل درک نباشد ،نویسنده با باز کردن مطالب علمی در بخش های بعدی ،مطلب را برای شما قابل درک می کند.

کتاب خون آشام های آشنا

۲۳۵,۶۲۰ تومان

کتاب خون آشام های آشنا (چگونه از چنگال آدمهای بی رحمی فرار کنیم که روزگارمان را سیاه می کنند!) به معرفي پنج تيپ شخصيتي آسيب رسان و احساسي به نام هاي خون آشام هاي جامعه گريز، نقش باز، خودشيفته، وسواسي و بدگمان و راه هاي رهايي از آن ها مي پردازد. خون آشام هاي آشناي دچار به اختلالات شخصيتي كه در ابتدا بي نقص و عالي به نظر مي رسند اما كم كم انرژي عاطفي شما را مي خشكانند و با دروغ هاي پياپي و تضعيف روحيه تان افسار شما را به دست مي گيرند.

تنها راه فرار از دست اين خون آشام هاي بي رحم آشنايي با شخصيت و نوع عملكرد آن ها است.

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما

۳۰۰,۸۸۵ تومان

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما که مملو از مطالعات موردی موفقیت‌آمیز و نمونه‌های عینی و واقعی است، به طور کاربردی به شما آموزش می‌دهد چگونه نیروهای ذهنی خود را از قیدوبند رها کنید و با بهره‌گیری از آن‌ها در زندگی واقعی خود، ارتقای شغلی بگیرید، در خانواده و جامعه وجهه و اعتبار پیدا کنید، ثروتمند شوید، روابط دوستانه پایدار برقرار کنید، پیوندهای زناشویی‌تان را مستحکم کنید، بر ترس‌های روانی‌تان غلبه کنید، عادت‌های ریشه‌دار و مخرب خود را کنار بگذارید، خوابی راحت و عمیق را تجربه کنید و حتی بیماری‌های جزئی‌تان را درمان کنید.

ناخودآگاه شما خالق جسم و روح شماست پس این کتاب را به تمامی علاقه مندان کتاب های روانشناسی و شناخت ذهن پیشنهاد می کنیم تا با مطالعه آن با دنیای مرموز و ناشناخته ای که در پس ذهنتان می گذرد، بیشتر آشنا شوید.

کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد

۲۴۰,۶۹۳ تومان

نویسنده در کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد تجربیات و مطالعات خود درمورد روش‌هایی جهت کنترل اعصاب را با خوانندگان به اشتراک گذاشته است. آلبرت در این کتاب که در ۱۰ فصل تدوین شده به خوانندگان خود ابتدا آموزش می‌دهد که دقیقا چه عاملی باعث می‌شود که ما تحت تاثیر اتفاقات و افراد پیرامونمان قرار بگیریم، منابعی که باعث بهم ریختن اعصاب ما می‌شوند چه چیزهایی هستند و سپس او به مخاطبان خود آموزش می‌دهد که چطور در هر شرایطی بتوانند با استفاده از راهکارهایی عملی بر اعصاب خود مسلط شوند. آموزه‌های او و روش‌های درمانی او کاملا واقع‌بینانه و کاربردی هستند. او از خوانندگان خود نمی‌خواهد با مثبت‌ نگری‌ های افراطی، که خود به شکلی دیگر باعث آسیب دیدن افراد می‌شود، شرایط را کنترل کنند. روش‌های آلبرت الیس کاملا بر پایه دانش روانشناختی، شخصیتی و عقلانی قرار دارند. بنابراین می‌توان انتظار داشت روش‌های او به طور مثبتی در زندگی همه ما تا حد زیادی اثرگذار باشد.