نمایش 1–12 از 24 نتیجه

چگونه با هر کسی صحبت کنیم

۱۵۴,۴۴۰ تومان

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم (92 راهکار ساده برای رسیدن به موفقیت بزرگ در روابط)

در این کتاب شما با راهکارهای مفیدی آشنا می‌شوید که مى‌ توانید با استفاده از آن‌ها به کمال برسید. همانطور که می‌دانید هیچ فردی به تنهایی موفق نمی‌شود. آن‌هایی که به خواسته‌هایشان رسیده‌اند در طی سال‌های متمادی قلب و ذهن افراد زیادی را به دست آورده‌اند تا در فعالیت‌هایشان به آن‌ها کمک کنند.

افرادی که مدام در حال شکایت کردن هستند هرگز متوجه نیستند که مقصر خودشان بودند که مورد بی‌توجهی دیگران واقع شده‌اند. خودشان باعث شدند که روابطشان تیره و تار گردد و یا دوستی‌هایشان از بین برود. این اشخاص معتقدند که انسان‌های موفق کیسه‌هایی پر از حیله و نیرنگ دارند و یا معجزه‌ اى در کارشان وجود دارد که مى‌ تواند آن‌ها را به موفقیت برساند.

راه نفوذ بر دلها

۷۸,۴۰۸ تومان

با آموختن واقعیات ساده درباره جذبه و گیرایی و استفاده از روشهای کتاب راه نفوذ بر دلها ، می توانید تا حدود زیادی بر اثربخشی تبادل ها و تعامل های خود با دیگران بیفزایید. می توانید با خانواده خود شروع کنید و آنرا به هر کسی که ملاقات می کنید، تعمیم دهید. می توانید موفق تر عمل کنید، پول بیشتری کسب کنید، سریع تر ارتقای شغلی بگیرید، فروش بیشتری بکنید، در مذاکرات بیشتری موثر واقع شوید، روی دیگران بیشتر نفوذ کنید و با هر کسی که ملاقات می کنید، اثرگذار باشید.

کتاب آدم های سمی

۲۱۲,۸۵۰ تومان

لیلیان گلاس روش‌های مختلفی در کتاب آدم های سمی ارائه می‌دهد که با کمک آن‌ها بتوانیم در برابر این افراد و تاثیراتشان مقابله کنیم؛ یکی از روش‌های بسیار معمول در مواجهه با این افراد، دوری و جلوگیری از معاشرت با آن‌هاست. معمولا این افراد با حسادت‌ ورزی خود، آرامش و آسایش را از زندگی می‌گیرند و آن را به جهنم تبدیل می‌کنند.

این افراد همه جا وجود دارند و ما باید بتوانیم آن‌ها را شناسایی کنیم. یک مدیر خشن، همسری بی‌ ملاحظه، یک دوست با افکار منفی و یا یک برادر معتاد می‌تواند تمام زندگی ما را تحت‌الشعاع قرار دهد.

باید در مقابل این افراد رفتارمان را مدیریت کنیم و سعی کنیم تا از کوچک‌ترین تاثیرها نیز جلوگیری کنیم. رفتار ما در مواجهه با این افراد باید به گونه‌ای باشد تا افکار مخرب آن‌ها را مهار کنیم و کینه، نفرت و حسادت را دور بریزیم.

کتاب آرامش

۹۸,۹۰۱ تومان

نویسنده در کتاب آرامش با ما از دستاوردهایش از سقوط به اعماق افسردگی و بازگشت به زیباییِ بودن می‌گوید. گفته‌های هیگ از رنج، امید، خودباوری و رضایتمندی، از سر پندآموزی نیست؛ بلکه مرواریدهایی‌ اند که از دل اقیانوس تاریکی‌ها صید شده‌‌ اند. به گفتۀ هیگ، کتاب آرامش کتابی است درهم‌ و برهم از هرآنچه به او آرامش می‌دهد؛ از گزیده‌هایی از متون تا دستور غذایی، از روایت‌هایی از زندگی افراد سرشناس تا فهرست فیلم‌های محبوبش. خواندن کتاب ترتیبی ندارد و می‌توان آن را در وقفه‌های کوتاه میان ضرب‌ آهنگ تند زندگی مطالعه کرد. مت هیگ روزنامه‌نگار و نویسندۀ کتاب‌های داستانی و غیرداستانی است که برای بزرگسالان و کودکان می‌نویسد. داستان‌های او بیشتر به سبک ادبیات گمانه‌زن است و آثار او به بیش از چهل زبان ترجمه شده است.

کتاب آسیب شناسی روانی

۸۱۴,۹۶۸ تومان

کتاب آسیب شناسی روانی  اثر دیوید اچ بارلو و ترجمه مهرداد فیروزبخت است.

آسیب شناسی روانی موضوع مهمی در حوزۀ فعالیت روان شناسان بالینی و روان پزشکان است که هدف آن مطالعۀ سبب شناسی، بررسی روند شکل گیری، و توصیف علائم و نشانه های اختلالات روانی و شرح و توصیف اختلال های ذهنی و رفتاری است، که به طور تلویحی – تصریحی دلالت بر وجود نوعی نابهنجاری و ناسازگاری دارند. این شاخه از علم روان شناسی بالینی و روان پزشکی با تاکید بر ماهیت نشانه ها، علائم و طبقه بندی اختلالات روانی، دستیاران روان پزشکی و دانشجویان روان شناسی بالینی را برای تشخیص و تبیین اختلالات روانی یاری می دهد. سازمان بندی موضوعی کتاب به گونه ای تنظیم شده است که در حد ممکن فراگیرندگان را با مصرف زمان کمتر با ماهیت آسیب شناسی درد و بعد مفهومی و بالینی آن آشنا کند.

 

کتاب آموزش حرکت دادن اشیا از راه دور با استفاده از فکر

۶۸,۳۱۰ تومان

نویسنده در کتاب آموزش حرکت دادن اشیا از راه دور با استفاده از فکر ،شما را با مفاهیم اولیه‌ی دورجُنبی آشنا می‌سازد.توانایی دورجنبانی یا سایکوکینسیس یکی از هیجان‌انگیزترین مهارت‌های فراروانی است که به تأثیرگذاری بر ماده از طریق قدرت مغز یا انرژی‌های روانی اطلاق می‌شود. ممکن است باور این امر که می‌توان اشیاء را از دور و بدون برخورد دست با آن‌ها حرکت داد، عجیب و غیر واقعی به نظر بیاید و شما افرادی را که دارای چنین مهارتی هستند، دیوانه خطاب کنید. حتی ممکن است جابه‌جا شدن اشیاء را گردن وزش باد بیندازید و آن را اتفاقی بدانید. با این وجود، شما می‌توانید به دورجنبانی باور داشته باشید و یا آن را جعلی بدانید اما حقیقت این است که همه می‌توانند این مهارت را یاد بگیرند.

برای انجام این کار، مجبور نیستید ساعت‌ها مراقبه کنید یا تمرین‌های پیچیده‌ای انجام دهید تا به نتیجه برسید. همه‌چیز آسان، ساده و تا حد امکان در دسترس است. نویسنده در این کتاب برجسته همه‌ی آنچه را که برای حرکت دادن اشیاء از راه دور لازم دارید، در نهایت سادگی و دقت برای شما بازگو می‌کند.

کتاب آیا می توانم رابطه ام را نجات دهم؟

۱۳۹,۱۲۱ تومان

کتاب آیا می توانم رابطه ام را نجات دهم؟برگرفته از نظریات دکتر مایکل اس. برودر می باشد.

دکتر برودر در مقدمه چنین گفته است: عنوان این کتاب، آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ از شایع‌ترین مشکلاتی بوده‌ است که من در طول سه دهه در کارم به‌ عنوان روان‌شناس بالینی با آن مواجه بوده‌ام. این نه‌تنها سؤالی بسیار شایع است، بلکه برای بیشتر اشخاص و زوج‌ هایی که در طول این سال‌ها با من مشورت کرده‌اند، گیج‌کننده بوده‌ است. امیدوارم این کتاب به‌ نحوی به این پرسش پاسخ دهد تا شما به‌ سرعت بتوانید تصمیمی درست بگیرید و به راه‌ حلی برسید که برایتان قانع‌کننده باشد. برای این‌ که موضوع مورد بحث را ساده کنم، در سراسر کتاب برای روابطی همچون ارتباط زناشویی، ارتباط بین نامزدها، کسانی‌ که در مرحله‌ی آشنایی هستند یا هر نوع ارتباط بلندمدت یا کوتاه‌مدت و هر نوع جهت‌گیری جنسی، از اصطلاح رابطه استفاده می‌کنم که همچنین شامل زوج‌ هایی که از هم طلاق گرفته‌اند، در فکر آشتی هستند یا می‌کوشند قطع رابطه‌ی خود را توجیه کنند نیز می‌شود.

کتاب آیین سخنرانی

۱۵۴,۱۹۲ تومان

کتاب آیین سخنرانی (چگونه اعتماد به نفس و نفوذ کلام داشته باشیم) شامل بسیاری از عقاید و دستورالعمل‌های ارزشمند برای امور روزانه‌ی تمامی انسان‌هاست. در حال حاضر، دوره‌های آموزش سخنرانی دیل کارنگی در سراسر جهان شعبه‌های فراوانی دایر کرده است و تا به ‌حال نیز بیش از یک میلیون نفر از این کلاس‌ها فارغ‌ التحصیل‌ شده‌اند. این دوره‌ها، به افراد کمک می‌کند تا با کشف استعدادهای پنهانی خود و استفاده از آن‌ها، به زندگی شاد‌تر، دلیرانه‌تر و پرثمرتری دست یابند.

قواعد مورد مطالعه در این کتاب و به‌ کار گرفتن آن‌ها، به هر شخصی کمک می‌کند تا ضمن ملاقات با اشخاص یا گروه‌های مختلف، با گشاده‌رویی، آسودگی خیال و به‌ طرز مؤثر و قانع کننده‌ای با آن‌ها سخن بگوید.

کتاب بازی ها (روانشناسی روابط انسانی)

۹۵,۲۳۸ تومان

کتاب  بازی‌ها روانشناسی روابط انسانی اثر اریک برن، به بررسی تحلیل رفتارهای متقابل در روان درمانی با زبانی ساده و روان می‌پردازد.

اریک برن معتقد بود برای شناخت کامل بیمار و دریافت نکات لازم برای درمان او باید به تعامل بیمار با دیگران دقت کرد. او معتقد بود تحلیل روابط انسانی بیمار با اطرافیانش می‌تواند اطلاعات ارزشمندتری نسبت به گفت‌ و گو با بیمار در اختیار روان درمانگر قرار دهد.

همین اندیشه‌ها پایه‌‌ی نظریه‌ای شد که نام اریک برن را در روانشناسی ماندگار کرد؛ «نظریه تحلیل رفتار متقابل». او این نظریه را سال ۱۹۵۰ ارائه کرد و هنوز هم یکی از نظریات برجسته در میان روانشناسان و روانکاوان محسوب می‌شود.

کتاب پس از جدایی

۱۲۷,۷۱۰ تومان

کتاب پس از جدایی برای کسانی نوشته شده که به پشت سر گذاشتن یک رابطه قدیمی و بازسازی زندگی جدید نیازی مبرم دارند. توصیه ها و برنامه گام به گام شما را در پیمودن این راه دشوار همراهی می کند.

این کتاب نوشته‌ی فردی با تجربه و متخصص در مشاوره مرگ و فقدان است. نویسنده پس از روایت دشواری‌های زندگی خودش، چگونگی مواجهه با رنج‌های عاطفی و بازسازی زندگی جدید و شادمانه را تحلیل و موشکافی می‌کند. در این اثر انواع راه‌های ممکن کنار آمدن با پدیده طلاق و جدایی و سایر فقدان‌ها توضیح داده شده است و دست آخر راه مناسب غلبه بر این رنج‌ها با دلایلی اسـتوار و مستند نشان داده می شود.

کتاب تحلیل رفتار متقابل تاملی در روان شناسی تجربی

۲۷۴,۷۲۵ تومان

کتاب تحلیل رفتار متقابل تاملی در روان شناسی تجربی الگویی برای درک شخصیت ، روابط و ارتباطات انسانی است.امروزه تحلیل رفتار متقابل که در سطح بین المللی شناخته شده است به عنوان یک گرایش حرفه ای شناخته می شود و با هدف افزایش کارایی به زمینه های متنوعی همچون روان درمانی ، مشاوره ، آموزش ، ارتباطات و آموزش های مدیریتی کمک می کند.

این کتاب سال های متمادی است که به عنوان یکی از متون استاندارد به دانشجویان تدریس می شود ، دلیل اصلی آن ،متن جامع و قابل درک بودن کتاب است. بخش هایی از کتاب وجود دارد که به پزشکان حرفه ای تر اختصاص داده شده است ، اما اگر آن بخش ها برایتان قابل درک نباشد ،نویسنده با باز کردن مطالب علمی در بخش های بعدی ،مطلب را برای شما قابل درک می کند.

کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته

۹۱,۵۷۵ تومان

کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته به شما کمک می کند بر روابط خود با افراد خودشیفته کنترل داشته باشید. وقتی با یک فرد خودشیفته به عنوان یک دوست، یک عضو خانواده، یک شریک صمیمی یا یک همکار مواجه هستید، هیچ چیز بدون خواست آن ها انجام نمی شود. رابطه فقط می تواند یک جهت داشته باشد (راه آنها) و شما باید مدام انتظارات و رفتار خود را برای مطابقت با آنها تغییر دهید. از آنجا که افراد مبتلا به اختلال شخصیت خودشیفته یا NPD ، نگران کسب تحسین و قدرت هستند، همدردی با احساسات دیگران برایشان مشکل است. علاوه بر اینکه برقراری ارتباط مثبت با یک خودشیفته بسیار دشوار است، مشکل بعدی این است که اکثر خودشیفته ها از بیماری خود کاملا بی خبر هستند.