نمایش دادن همه 24 نتیجه

چگونه با هر کسی صحبت کنیم

۱۵۴,۴۴۰ تومان

کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم (92 راهکار ساده برای رسیدن به موفقیت بزرگ در روابط)

در این کتاب شما با راهکارهای مفیدی آشنا می‌شوید که مى‌ توانید با استفاده از آن‌ها به کمال برسید. همانطور که می‌دانید هیچ فردی به تنهایی موفق نمی‌شود. آن‌هایی که به خواسته‌هایشان رسیده‌اند در طی سال‌های متمادی قلب و ذهن افراد زیادی را به دست آورده‌اند تا در فعالیت‌هایشان به آن‌ها کمک کنند.

افرادی که مدام در حال شکایت کردن هستند هرگز متوجه نیستند که مقصر خودشان بودند که مورد بی‌توجهی دیگران واقع شده‌اند. خودشان باعث شدند که روابطشان تیره و تار گردد و یا دوستی‌هایشان از بین برود. این اشخاص معتقدند که انسان‌های موفق کیسه‌هایی پر از حیله و نیرنگ دارند و یا معجزه‌ اى در کارشان وجود دارد که مى‌ تواند آن‌ها را به موفقیت برساند.

راه نفوذ بر دلها

۷۰,۷۸۵ تومان

با آموختن واقعیات ساده درباره جذبه و گیرایی و استفاده از روشهای کتاب راه نفوذ بر دلها ، می توانید تا حدود زیادی بر اثربخشی تبادل ها و تعامل های خود با دیگران بیفزایید. می توانید با خانواده خود شروع کنید و آنرا به هر کسی که ملاقات می کنید، تعمیم دهید. می توانید موفق تر عمل کنید، پول بیشتری کسب کنید، سریع تر ارتقای شغلی بگیرید، فروش بیشتری بکنید، در مذاکرات بیشتری موثر واقع شوید، روی دیگران بیشتر نفوذ کنید و با هر کسی که ملاقات می کنید، اثرگذار باشید.

کتاب آدم های سمی

۲۱۲,۸۵۰ تومان

لیلیان گلاس روش‌های مختلفی در کتاب آدم های سمی ارائه می‌دهد که با کمک آن‌ها بتوانیم در برابر این افراد و تاثیراتشان مقابله کنیم؛ یکی از روش‌های بسیار معمول در مواجهه با این افراد، دوری و جلوگیری از معاشرت با آن‌هاست. معمولا این افراد با حسادت‌ ورزی خود، آرامش و آسایش را از زندگی می‌گیرند و آن را به جهنم تبدیل می‌کنند.

این افراد همه جا وجود دارند و ما باید بتوانیم آن‌ها را شناسایی کنیم. یک مدیر خشن، همسری بی‌ ملاحظه، یک دوست با افکار منفی و یا یک برادر معتاد می‌تواند تمام زندگی ما را تحت‌الشعاع قرار دهد.

باید در مقابل این افراد رفتارمان را مدیریت کنیم و سعی کنیم تا از کوچک‌ترین تاثیرها نیز جلوگیری کنیم. رفتار ما در مواجهه با این افراد باید به گونه‌ای باشد تا افکار مخرب آن‌ها را مهار کنیم و کینه، نفرت و حسادت را دور بریزیم.

کتاب آرامش

۱۰۰,۲۳۷ تومان

نویسنده در کتاب آرامش با ما از دستاوردهایش از سقوط به اعماق افسردگی و بازگشت به زیباییِ بودن می‌گوید. گفته‌های هیگ از رنج، امید، خودباوری و رضایتمندی، از سر پندآموزی نیست؛ بلکه مرواریدهایی‌ اند که از دل اقیانوس تاریکی‌ها صید شده‌‌ اند. به گفتۀ هیگ، کتاب آرامش کتابی است درهم‌ و برهم از هرآنچه به او آرامش می‌دهد؛ از گزیده‌هایی از متون تا دستور غذایی، از روایت‌هایی از زندگی افراد سرشناس تا فهرست فیلم‌های محبوبش. خواندن کتاب ترتیبی ندارد و می‌توان آن را در وقفه‌های کوتاه میان ضرب‌ آهنگ تند زندگی مطالعه کرد. مت هیگ روزنامه‌نگار و نویسندۀ کتاب‌های داستانی و غیرداستانی است که برای بزرگسالان و کودکان می‌نویسد. داستان‌های او بیشتر به سبک ادبیات گمانه‌زن است و آثار او به بیش از چهل زبان ترجمه شده است.

کتاب آسیب شناسی روانی

۸۲۴,۶۷۰ تومان

کتاب آسیب شناسی روانی  اثر دیوید اچ بارلو و ترجمه مهرداد فیروزبخت است.

آسیب شناسی روانی موضوع مهمی در حوزۀ فعالیت روان شناسان بالینی و روان پزشکان است که هدف آن مطالعۀ سبب شناسی، بررسی روند شکل گیری، و توصیف علائم و نشانه های اختلالات روانی و شرح و توصیف اختلال های ذهنی و رفتاری است، که به طور تلویحی – تصریحی دلالت بر وجود نوعی نابهنجاری و ناسازگاری دارند. این شاخه از علم روان شناسی بالینی و روان پزشکی با تاکید بر ماهیت نشانه ها، علائم و طبقه بندی اختلالات روانی، دستیاران روان پزشکی و دانشجویان روان شناسی بالینی را برای تشخیص و تبیین اختلالات روانی یاری می دهد. سازمان بندی موضوعی کتاب به گونه ای تنظیم شده است که در حد ممکن فراگیرندگان را با مصرف زمان کمتر با ماهیت آسیب شناسی درد و بعد مفهومی و بالینی آن آشنا کند.

 

کتاب آموزش حرکت دادن اشیا از راه دور با استفاده از فکر

۶۸,۳۱۰ تومان

نویسنده در کتاب آموزش حرکت دادن اشیا از راه دور با استفاده از فکر ،شما را با مفاهیم اولیه‌ی دورجُنبی آشنا می‌سازد.توانایی دورجنبانی یا سایکوکینسیس یکی از هیجان‌انگیزترین مهارت‌های فراروانی است که به تأثیرگذاری بر ماده از طریق قدرت مغز یا انرژی‌های روانی اطلاق می‌شود. ممکن است باور این امر که می‌توان اشیاء را از دور و بدون برخورد دست با آن‌ها حرکت داد، عجیب و غیر واقعی به نظر بیاید و شما افرادی را که دارای چنین مهارتی هستند، دیوانه خطاب کنید. حتی ممکن است جابه‌جا شدن اشیاء را گردن وزش باد بیندازید و آن را اتفاقی بدانید. با این وجود، شما می‌توانید به دورجنبانی باور داشته باشید و یا آن را جعلی بدانید اما حقیقت این است که همه می‌توانند این مهارت را یاد بگیرند.

برای انجام این کار، مجبور نیستید ساعت‌ها مراقبه کنید یا تمرین‌های پیچیده‌ای انجام دهید تا به نتیجه برسید. همه‌چیز آسان، ساده و تا حد امکان در دسترس است. نویسنده در این کتاب برجسته همه‌ی آنچه را که برای حرکت دادن اشیاء از راه دور لازم دارید، در نهایت سادگی و دقت برای شما بازگو می‌کند.

کتاب آیا می توانم رابطه ام را نجات دهم؟

۱۴۱,۰۰۱ تومان

کتاب آیا می توانم رابطه ام را نجات دهم؟برگرفته از نظریات دکتر مایکل اس. برودر می باشد.

دکتر برودر در مقدمه چنین گفته است: عنوان این کتاب، آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ از شایع‌ترین مشکلاتی بوده‌ است که من در طول سه دهه در کارم به‌ عنوان روان‌شناس بالینی با آن مواجه بوده‌ام. این نه‌تنها سؤالی بسیار شایع است، بلکه برای بیشتر اشخاص و زوج‌ هایی که در طول این سال‌ها با من مشورت کرده‌اند، گیج‌کننده بوده‌ است. امیدوارم این کتاب به‌ نحوی به این پرسش پاسخ دهد تا شما به‌ سرعت بتوانید تصمیمی درست بگیرید و به راه‌ حلی برسید که برایتان قانع‌کننده باشد. برای این‌ که موضوع مورد بحث را ساده کنم، در سراسر کتاب برای روابطی همچون ارتباط زناشویی، ارتباط بین نامزدها، کسانی‌ که در مرحله‌ی آشنایی هستند یا هر نوع ارتباط بلندمدت یا کوتاه‌مدت و هر نوع جهت‌گیری جنسی، از اصطلاح رابطه استفاده می‌کنم که همچنین شامل زوج‌ هایی که از هم طلاق گرفته‌اند، در فکر آشتی هستند یا می‌کوشند قطع رابطه‌ی خود را توجیه کنند نیز می‌شود.

کتاب آیین سخنرانی

۱۵۴,۱۹۲ تومان

کتاب آیین سخنرانی (چگونه اعتماد به نفس و نفوذ کلام داشته باشیم) شامل بسیاری از عقاید و دستورالعمل‌های ارزشمند برای امور روزانه‌ی تمامی انسان‌هاست. در حال حاضر، دوره‌های آموزش سخنرانی دیل کارنگی در سراسر جهان شعبه‌های فراوانی دایر کرده است و تا به ‌حال نیز بیش از یک میلیون نفر از این کلاس‌ها فارغ‌ التحصیل‌ شده‌اند. این دوره‌ها، به افراد کمک می‌کند تا با کشف استعدادهای پنهانی خود و استفاده از آن‌ها، به زندگی شاد‌تر، دلیرانه‌تر و پرثمرتری دست یابند.

قواعد مورد مطالعه در این کتاب و به‌ کار گرفتن آن‌ها، به هر شخصی کمک می‌کند تا ضمن ملاقات با اشخاص یا گروه‌های مختلف، با گشاده‌رویی، آسودگی خیال و به‌ طرز مؤثر و قانع کننده‌ای با آن‌ها سخن بگوید.

کتاب بازی ها (روانشناسی روابط انسانی)

۱۲۴,۷۴۰ تومان

کتاب  بازی‌ها روانشناسی روابط انسانی اثر اریک برن، به بررسی تحلیل رفتارهای متقابل در روان درمانی با زبانی ساده و روان می‌پردازد.

اریک برن معتقد بود برای شناخت کامل بیمار و دریافت نکات لازم برای درمان او باید به تعامل بیمار با دیگران دقت کرد. او معتقد بود تحلیل روابط انسانی بیمار با اطرافیانش می‌تواند اطلاعات ارزشمندتری نسبت به گفت‌ و گو با بیمار در اختیار روان درمانگر قرار دهد.

همین اندیشه‌ها پایه‌‌ی نظریه‌ای شد که نام اریک برن را در روانشناسی ماندگار کرد؛ «نظریه تحلیل رفتار متقابل». او این نظریه را سال ۱۹۵۰ ارائه کرد و هنوز هم یکی از نظریات برجسته در میان روانشناسان و روانکاوان محسوب می‌شود.

کتاب پس از جدایی

۱۲۷,۷۱۰ تومان

کتاب پس از جدایی برای کسانی نوشته شده که به پشت سر گذاشتن یک رابطه قدیمی و بازسازی زندگی جدید نیازی مبرم دارند. توصیه ها و برنامه گام به گام شما را در پیمودن این راه دشوار همراهی می کند.

این کتاب نوشته‌ی فردی با تجربه و متخصص در مشاوره مرگ و فقدان است. نویسنده پس از روایت دشواری‌های زندگی خودش، چگونگی مواجهه با رنج‌های عاطفی و بازسازی زندگی جدید و شادمانه را تحلیل و موشکافی می‌کند. در این اثر انواع راه‌های ممکن کنار آمدن با پدیده طلاق و جدایی و سایر فقدان‌ها توضیح داده شده است و دست آخر راه مناسب غلبه بر این رنج‌ها با دلایلی اسـتوار و مستند نشان داده می شود.

کتاب تحلیل رفتار متقابل تاملی در روان شناسی تجربی

۲۷۸,۴۳۷ تومان

کتاب تحلیل رفتار متقابل تاملی در روان شناسی تجربی الگویی برای درک شخصیت ، روابط و ارتباطات انسانی است.امروزه تحلیل رفتار متقابل که در سطح بین المللی شناخته شده است به عنوان یک گرایش حرفه ای شناخته می شود و با هدف افزایش کارایی به زمینه های متنوعی همچون روان درمانی ، مشاوره ، آموزش ، ارتباطات و آموزش های مدیریتی کمک می کند.

این کتاب سال های متمادی است که به عنوان یکی از متون استاندارد به دانشجویان تدریس می شود ، دلیل اصلی آن ،متن جامع و قابل درک بودن کتاب است. بخش هایی از کتاب وجود دارد که به پزشکان حرفه ای تر اختصاص داده شده است ، اما اگر آن بخش ها برایتان قابل درک نباشد ،نویسنده با باز کردن مطالب علمی در بخش های بعدی ،مطلب را برای شما قابل درک می کند.

کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته

۹۲,۸۱۲ تومان

کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته به شما کمک می کند بر روابط خود با افراد خودشیفته کنترل داشته باشید. وقتی با یک فرد خودشیفته به عنوان یک دوست، یک عضو خانواده، یک شریک صمیمی یا یک همکار مواجه هستید، هیچ چیز بدون خواست آن ها انجام نمی شود. رابطه فقط می تواند یک جهت داشته باشد (راه آنها) و شما باید مدام انتظارات و رفتار خود را برای مطابقت با آنها تغییر دهید. از آنجا که افراد مبتلا به اختلال شخصیت خودشیفته یا NPD ، نگران کسب تحسین و قدرت هستند، همدردی با احساسات دیگران برایشان مشکل است. علاوه بر اینکه برقراری ارتباط مثبت با یک خودشیفته بسیار دشوار است، مشکل بعدی این است که اکثر خودشیفته ها از بیماری خود کاملا بی خبر هستند.

کتاب خون آشام های آشنا

۲۳۵,۶۲۰ تومان

کتاب خون آشام های آشنا (چگونه از چنگال آدمهای بی رحمی فرار کنیم که روزگارمان را سیاه می کنند!) به معرفي پنج تيپ شخصيتي آسيب رسان و احساسي به نام هاي خون آشام هاي جامعه گريز، نقش باز، خودشيفته، وسواسي و بدگمان و راه هاي رهايي از آن ها مي پردازد. خون آشام هاي آشناي دچار به اختلالات شخصيتي كه در ابتدا بي نقص و عالي به نظر مي رسند اما كم كم انرژي عاطفي شما را مي خشكانند و با دروغ هاي پياپي و تضعيف روحيه تان افسار شما را به دست مي گيرند.

تنها راه فرار از دست اين خون آشام هاي بي رحم آشنايي با شخصيت و نوع عملكرد آن ها است.

کتاب دایره المعارف زبان زنان و مردان

۱۳۳,۷۹۸ تومان

کتاب دایره المعارف زبان زنان و مردان فقط و فقط برای این نوشته شده است که زنان و مردان حرف یکدیگر را بهتر درک کنند. همواره سوتفاهم‌هایی بین زنان و مردان به وجود می‌آید و من دلیل آن را می‌دانم…
زبان زنان با مردان تفاوت دارد.

خانم‌های عزیز، قبل از این که فکرکنید:«وای، این دیگر چه آدم مزخرفی است…!» صبر کنید. واقعا منظور بدی ندارم، ولی زبان مردان و زنان با هم تفاوت دارد. زنان بیش‌تر از اشاره و کنایه استفاده می‌کنند. برعکس، مردان منظور خود را بدون هیچ‌گونه حسابگری یا بازی با کلمات، بیان می‌کنند.

کتاب شفای رابطه دختر با مادر

۱۵۷,۵۲۹ تومان

نویسنده در کتاب شفای رابطه دختر با مادر به شما نشان می‌دهد که چگونه زنان بالغ می‌توانند چالش‌های رابطه‌ی خود و مادرشان را حل و فصل کنند. او استراتژی‌‍‌ های قدرتمندی را ارائه می‌دهد و در این میان از اسطوره‌ها و ادبیات نیز یاری می‌گیرد.

این موضوع همیشه برایم سوال است وقتی مادر خودم دوستم ندارد شخص دیگری دوستم خواهد داشت بعید می دانم زنان زیادی هستند که داشتن مادر خوب را تجربه نکرده‌اند، مادرانی هم هستند که به ظاهر نقش مادر خوب را بازی می‌کنند ولی دائماً در حال ایراد گیری از دختر خود هستند و حس ناکافی بودن را به او القا می‌کنند دختران این مادران در حلقه ای از مشکلات گرفتار خواهند شد. حس دوست داشتنی نبودن روابط آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. حس بی ارزشی و افسردگی نیز به مرور زمان آنها را از پا در خواهد آورد. اما دختران با خواندن این کتاب متوجه خواهند شد که چگونه این زخم عمیق را ترمیم کنند.

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما

۳۰۰,۸۸۵ تومان

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما که مملو از مطالعات موردی موفقیت‌آمیز و نمونه‌های عینی و واقعی است، به طور کاربردی به شما آموزش می‌دهد چگونه نیروهای ذهنی خود را از قیدوبند رها کنید و با بهره‌گیری از آن‌ها در زندگی واقعی خود، ارتقای شغلی بگیرید، در خانواده و جامعه وجهه و اعتبار پیدا کنید، ثروتمند شوید، روابط دوستانه پایدار برقرار کنید، پیوندهای زناشویی‌تان را مستحکم کنید، بر ترس‌های روانی‌تان غلبه کنید، عادت‌های ریشه‌دار و مخرب خود را کنار بگذارید، خوابی راحت و عمیق را تجربه کنید و حتی بیماری‌های جزئی‌تان را درمان کنید.

ناخودآگاه شما خالق جسم و روح شماست پس این کتاب را به تمامی علاقه مندان کتاب های روانشناسی و شناخت ذهن پیشنهاد می کنیم تا با مطالعه آن با دنیای مرموز و ناشناخته ای که در پس ذهنتان می گذرد، بیشتر آشنا شوید.

کتاب مسائل نوجوانان و جوانان نشر مهراندیش

۱۳۵,۷۹۹ تومان

کتاب مسائل نوجوانان و جوانان نشر مهراندیش نمونه‌هایی از مسائل نوجوانان و جوانان از جمله ارتباطات، مدرسه، افسردگی، پرخاشگری و خشونت، اضطراب، اعتیاد، هویت و ازدواج را مطرح می‌کند و به طرح راهکارهای مؤثر می‌پردازد.

اعمال شیوهٔ تربیتی مناسب در خانواده، مشارکت نوجوانان در تصمیم‌گیری‌های خانوادگی، طراحی اوقات فراغت مشترک در خانواده، دادن مسئولیت به نوجوانان، دخالت دادن نوجوانان در مشکلات خانوادگی، درگیر کردن آنان در فرآیندهای حل مسئله و گفتگو درزمینهٔ گزینه‌های مقابله با مشکلات از سوی خانواده، می‌تواند در رشد تفکر شناختی نوجوانان و بهبود ارتباط با خود، مؤثر باشد.

 

کتاب نشخوار ذهنی

۱۵۸,۴۰۰ تومان

کتاب نشخوار ذهنی روش ها و پیشنهادهای خوب و کاربردی را برای جلوگیری از افکار مزاحم ارائه می دهد.

ایتان کراس در کتاب نشخوار ذهنی معتقد است هنگامی که ما با خود صحبت می‌کنیم، دو نیروی بالقوه وجود دارد: یکی مربی درونی و دیگری منتقد درونی. مادامی که ذهن آدمی در حال اندیشه است، در حال صحبت کردن با خود نیز هست. در این صحبت‌ها هنگامی که ما با مشکلی بیرونی مواجه می‌شویم خواستار ارتباط با مربی درون‌مان هستیم. در حقیقت از او می‌خواهیم که راه درست را به ما نشان دهد و ما را از اضطراب و نگرانی برهاند.

نشخوار ذهنی شامل افکار و هیجانات ادواری منفی است که توانایی منحصربه‌فرد ما برای درون‌نگری را از یک موهبت تبدیل به یک نفرت می‌کند. نشخوار ذهنی باعث می‌شود که عملکرد شغلی، تصمیم‌گیری، روابط، شادکامی، و سلامتی ما در معرض خطر قرار گیرند؛ اما سؤال این‌جاست که چرا این اتفاق می‌افتد.

کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد

۲۴۰,۶۹۳ تومان

نویسنده در کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد تجربیات و مطالعات خود درمورد روش‌هایی جهت کنترل اعصاب را با خوانندگان به اشتراک گذاشته است. آلبرت در این کتاب که در ۱۰ فصل تدوین شده به خوانندگان خود ابتدا آموزش می‌دهد که دقیقا چه عاملی باعث می‌شود که ما تحت تاثیر اتفاقات و افراد پیرامونمان قرار بگیریم، منابعی که باعث بهم ریختن اعصاب ما می‌شوند چه چیزهایی هستند و سپس او به مخاطبان خود آموزش می‌دهد که چطور در هر شرایطی بتوانند با استفاده از راهکارهایی عملی بر اعصاب خود مسلط شوند. آموزه‌های او و روش‌های درمانی او کاملا واقع‌بینانه و کاربردی هستند. او از خوانندگان خود نمی‌خواهد با مثبت‌ نگری‌ های افراطی، که خود به شکلی دیگر باعث آسیب دیدن افراد می‌شود، شرایط را کنترل کنند. روش‌های آلبرت الیس کاملا بر پایه دانش روانشناختی، شخصیتی و عقلانی قرار دارند. بنابراین می‌توان انتظار داشت روش‌های او به طور مثبتی در زندگی همه ما تا حد زیادی اثرگذار باشد.

کتاب هنر حاضر جوابی و طنازی

۱۲۰,۵۰۰ تومان

پشت جلد کتاب هنر حاضر جوابی و طنازی آمده است: به سرعت و با اتکا به خود شروع به فکر کنید، دریک لحظه هم ملایم باشید، هم هوشمند و هم بامزه. با سکوت های ناشیانه وداع کرده و به چالاکی و حاضر جوابی در گفت و گوها سلامی دوباره کنید.تقریبا در هر بده و بستان کلامی میان دو یا چندنفر آنچه که بسیار اهمیت دارد، بذله گویی و حاضر جوابی است. این همیشه باعث میشود تا هر کسی را از لحاظ کلامی خلع سلاح کرده و سپس با وی ارتباط خوبی برقرار کنید. به این ترتیب گفت و گوی شما دیگر رنگ و بوی کهنگی نداده و یک سازگاری میان شما و طرف مقابل ایجاد میشود، به گونه ای که انگار سال ها است همدیگر را می شناسید. هنر حاضر جوابی و طنازی کاری می کند که بین دوستان و آشنایان به فردی بدل شوید که میداند چگونه دل هر کسی را با چند گفت و گوی ساده به دست بیاورد. با استفاده از تکنیک هایی که در سرتاسر کتاب ارائه شده اند، خوانندگان کتاب می توانند با اعتماد به نفس و با راحتی هر گفت وگویی را به تجربه ای پر احساس بدل کنند.

کتاب هنر گفتگو با هر کس در هرجا

۲۰۳,۰۷۳ تومان

کتاب هنر گفتگو با هر کس در هرجا (مهارت های لازم برای موفقیت در شرایط مختلف) یکی از کتاب‌های شاخص در زمینه‌ی آموزش مهارت‌های اجتماعی است.گفتگو کردن ، مهارتی ست که هر نوع ارتباط اجتماعی‌ در نهایت به آن وابسته است. زیرا ما اگر درست صحبت کردن را بلد نباشیم، هرگز و از هیچ طریق دیگری نمی‌توانیم بر مخاطبین خود تأثیر مثبت بگذاریم و کیفیت رابطه‌ی خود را با آن‌ها ارتقا بخشیم.

در بخش اول این کتاب ابزارهای لازم برای تمرین، خطوط راهنما و راهبردهای گوناگون به شما داده می‌شود تا در بخش بعدی در عمل از آنها استفاده کنید. بخش دوم کتاب به شما می‌آموزد که چگونه در همه حوزه‌های زندگی گفتگو کنید. هر کدام از فصل‌های بخش دوم توصیه‌هایی برای شما دارند در مورد آنچه باید بگویید و آنچه نباید بگویید و همچنین چگونگی شیوه عمل و برخوردتان در موقعیت‌های مختلف.

کتاب یک فنجان آسایش برای مادران و پسران شان

۱۶۶,۲۲۱ تومان

در کتاب یک فنجان آسایش برای مادران و پسران شان داستان‌هایی درباره ی ارتباط میان مادران و پسران درج شده است. کتاب حاضر، مجموعه‌ای از پنجاه و یک داستان کوتاه است. نگارنده، با بهره‌گیری از قالب داستان می‌کوشد با نگاهی روان‌شناسانه رفتار و تضادهای موجود بین مادران و فرزندان پسرشان را شرح داده و برای حل هر مشکل راهکاری ارائه نماید. از جمله داستان‌های مندرج در کتاب، می‌توان به این موارد اشاره کرد: تکه‌های یخ؛ مثل سنگ؛ دستورهای پی‌درپی؛ نوشته روی دیوار؛ قویدل؛ عبور از آب‌های مرزی؛ یک چیز فریبنده؛ ته مانده‌ای از گذشته؛ آن من هستم، در وسط؛ سال‌های پرخاطره؛ روان‌ شناسی معکوس؛ و استفاده از کلمات مان.

یک فنجان آسایش برای مادرها و پسران شان،پرده از اسراری عمیق و احساساتی زیبا میان مادران و پسران شان بر میدارد.

کتاب یک فنجان آسایش برای مادران و دخترانشان

۱۷۷,۰۶۱ تومان

کتاب یک فنجان آسایش برای مادران و دخترانشان مادرها و دخترها حرف دل خود را بازگو می کنند پیوند مادر و دختر قدرت خود را از دست نمی دهد و تلخ و شیرین زندگی زنان به تصویر کشیده می شود همانطور که مادران به رشد و تربیت دختران خود می پردازند و آنان را به آستانه ی زنانگی می رسانند،دخترها هم در نیمه راه زندگی و بعد از آن به مراقبت از مادرانشان می پردازند همین که مادرها به دختران شان که مادر شده اند،این پیوند رشد یابنده و متغیر مادر و دختر همچون تکیه گاهی برای هر زنی در خواهد آمد. در این کتاب مادرها و دخترها،خرد،پند،اندرز و رازهای صمیمانه ای را که شما در کتاب دیگری نخواهید یافت به اشتراک می گذارند و با یکدیگر مبادله می کنند.

دختری بعد از اینکه خودش مادر می شود،بازگشت دوباره ی مادرش به زندگی خود را هدیه ای آسمانی می پندارد.

زن جوانی در اولین شب دانشگاه گریه می کند مادرش به او می گوید : تکیه گاهت را فراموش کرده ای…