نمایش دادن همه 5 نتیجه

راه نفوذ بر دلها

۷۰,۷۸۵ تومان

با آموختن واقعیات ساده درباره جذبه و گیرایی و استفاده از روشهای کتاب راه نفوذ بر دلها ، می توانید تا حدود زیادی بر اثربخشی تبادل ها و تعامل های خود با دیگران بیفزایید. می توانید با خانواده خود شروع کنید و آنرا به هر کسی که ملاقات می کنید، تعمیم دهید. می توانید موفق تر عمل کنید، پول بیشتری کسب کنید، سریع تر ارتقای شغلی بگیرید، فروش بیشتری بکنید، در مذاکرات بیشتری موثر واقع شوید، روی دیگران بیشتر نفوذ کنید و با هر کسی که ملاقات می کنید، اثرگذار باشید.

کتاب آرامش

۱۰۰,۲۳۷ تومان

نویسنده در کتاب آرامش با ما از دستاوردهایش از سقوط به اعماق افسردگی و بازگشت به زیباییِ بودن می‌گوید. گفته‌های هیگ از رنج، امید، خودباوری و رضایتمندی، از سر پندآموزی نیست؛ بلکه مرواریدهایی‌ اند که از دل اقیانوس تاریکی‌ها صید شده‌‌ اند. به گفتۀ هیگ، کتاب آرامش کتابی است درهم‌ و برهم از هرآنچه به او آرامش می‌دهد؛ از گزیده‌هایی از متون تا دستور غذایی، از روایت‌هایی از زندگی افراد سرشناس تا فهرست فیلم‌های محبوبش. خواندن کتاب ترتیبی ندارد و می‌توان آن را در وقفه‌های کوتاه میان ضرب‌ آهنگ تند زندگی مطالعه کرد. مت هیگ روزنامه‌نگار و نویسندۀ کتاب‌های داستانی و غیرداستانی است که برای بزرگسالان و کودکان می‌نویسد. داستان‌های او بیشتر به سبک ادبیات گمانه‌زن است و آثار او به بیش از چهل زبان ترجمه شده است.

کتاب آموزش حرکت دادن اشیا از راه دور با استفاده از فکر

۶۸,۳۱۰ تومان

نویسنده در کتاب آموزش حرکت دادن اشیا از راه دور با استفاده از فکر ،شما را با مفاهیم اولیه‌ی دورجُنبی آشنا می‌سازد.توانایی دورجنبانی یا سایکوکینسیس یکی از هیجان‌انگیزترین مهارت‌های فراروانی است که به تأثیرگذاری بر ماده از طریق قدرت مغز یا انرژی‌های روانی اطلاق می‌شود. ممکن است باور این امر که می‌توان اشیاء را از دور و بدون برخورد دست با آن‌ها حرکت داد، عجیب و غیر واقعی به نظر بیاید و شما افرادی را که دارای چنین مهارتی هستند، دیوانه خطاب کنید. حتی ممکن است جابه‌جا شدن اشیاء را گردن وزش باد بیندازید و آن را اتفاقی بدانید. با این وجود، شما می‌توانید به دورجنبانی باور داشته باشید و یا آن را جعلی بدانید اما حقیقت این است که همه می‌توانند این مهارت را یاد بگیرند.

برای انجام این کار، مجبور نیستید ساعت‌ها مراقبه کنید یا تمرین‌های پیچیده‌ای انجام دهید تا به نتیجه برسید. همه‌چیز آسان، ساده و تا حد امکان در دسترس است. نویسنده در این کتاب برجسته همه‌ی آنچه را که برای حرکت دادن اشیاء از راه دور لازم دارید، در نهایت سادگی و دقت برای شما بازگو می‌کند.

کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته

۹۲,۸۱۲ تومان

کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته به شما کمک می کند بر روابط خود با افراد خودشیفته کنترل داشته باشید. وقتی با یک فرد خودشیفته به عنوان یک دوست، یک عضو خانواده، یک شریک صمیمی یا یک همکار مواجه هستید، هیچ چیز بدون خواست آن ها انجام نمی شود. رابطه فقط می تواند یک جهت داشته باشد (راه آنها) و شما باید مدام انتظارات و رفتار خود را برای مطابقت با آنها تغییر دهید. از آنجا که افراد مبتلا به اختلال شخصیت خودشیفته یا NPD ، نگران کسب تحسین و قدرت هستند، همدردی با احساسات دیگران برایشان مشکل است. علاوه بر اینکه برقراری ارتباط مثبت با یک خودشیفته بسیار دشوار است، مشکل بعدی این است که اکثر خودشیفته ها از بیماری خود کاملا بی خبر هستند.