نمایش دادن همه 7 نتیجه

سنگدل

۲۹۰,۷۶۳ تومان

کتاب سنگدل رمانی عاشقانه و مشهور است.

کاترین قبل از اینکه در سرزمین عجایب مایه‌ی وحشت باشد، دختری بود با رؤیاهای زیبای بسیار. او یکی از بهترین دخترهای سرزمین عجایب بود، دختری محبوب پادشاه سرزمین دل‌ها و البته شیرینی‌پزی بااستعداد. آرزوی او راه‌انداختن شیرینی‌پزی برای خودش بود؛ اما مادرش می‌گفت بهتر است ملکه‌ی سرزمین دل‌ها باشد تا یک شیرینی‌پز. اما چیزی نمی‌گذرد که با از راه‌رسیدن جست، دلقک خوش‌قیافه و مرموز دربار، همه‌چیز تغییر می‌کند. کاترین تصمیم دارد سرنوشتش را خودش رقم بزند؛ اما در سرزمینی پر از جادو و دیوانگی و هیولا، هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست، درست مثل سرنوشت کاترین.

کتاب تشنه لبان

۱۶۵,۳۳۰ تومان

کتاب تشنه لبان از کتاب‌های مقتل به شمار می‌رود که در آن وقایع کربلا و حماسه آفرینان عاشورا با ذکر نام و شیوه شهادت و شرح مطالب بیان شده است. همچنین شعر‌هایی با بیت‌هایی متناسب با مطلب، از شاعران مختلفی، چون حافظ انتخاب شده و در کتاب آمده است.

نویسنده در این کتاب با رجوع به معتبرترین منابع تاریخ عاشورا، حوادث این روز بزرگ را با دقت و جز به جز روایت کرده است، آنچنان که خواننده خود را در گرماگرم نبرد اصحاب سالار شهیدان با سپاه کفر می‌بیند و از مشاهده دلاوری‌های شهیدان کربلا به وجد آمده و بر مصیبت وارد شده به خاندان گرامی پیامبر اشک می‌ریزد.
علاوه بر این حمید گروگان تنها به مقتل‌خوانی کفایت نمی‌کند، بلکه با کنکاش در گذشته یاران و نقل تاریخی، تصویری روشن از آن‌ها ارائه می‌دهد و وقایع گذشته، حال و آینده را تحلیل و بررسی می‌کند.

کتاب هری پاتر و سنگ جادو

۱۶۸,۳۰۰ تومان

کتاب هری پاتر و سنگ جادو نخستین کتاب از مجموعه کتاب‌های هری پاتر است.به‌ طور کلی این کتاب به نوجوانان می‌آموزد که اگر احساس تعلق به این دنیا ندارند خود را سرزنش نکنند چرا که دنیایی دیگر برای آن‌ها وجود خواهد داشت که جرقه‌ی آن در قوه‌ی تخیل خودشان خواهد بود. اما داستان از چه قرار است؟ زندگی هری پاتر دردناک است. مادر و پدرش فوت شده‌اند و او به‌ ناچار در کنار اقوام بی‌ احساس خود زندگی می‌کند به‌ طوری‌که آن‌ ها او را مجبور می‌کنند در یک کمد کوچک زیر پله زندگی کند اما یک نامه همه‌ ی زندگی‌اش را دستخوش تغییر می‌کند؛ او یک جادوگر است. هری پاتر با آن نامه به مدرسه‌ی جادوگری فراخوانده می‌شود.

مجموعه 13 جلدی هری پاتر

۳,۰۱۴,۵۵۰ تومان

جی کی رولینگ در مجموعه 13 جلدی هری پاتر، دنیایی خیالی با ویژگی های شگفت انگیز جادویی خلق کرده است که هر ذهن رویا پرداز و روح ماجرا جویی را مجذوب ‏خود می کند. اگرچه این مجموعه داستان برای مخاطبان نوجوان نوشته شده است، اما داستان و حوادث پرماجرا ‎و پیچیدگی ‏های فنی، استفاده از نماد های مذهبی و فرهنگی ‎و ارجاعات سیاسی گسترده آن برای اغلب خوانندگان بزرگسال بسیار ‏جذاب می باشد. کتاب های هری پاتر به صورت سوم شخص، با دید محدود، با راوی ناشناس و نامرئی و لحن عینی روایت می ‏شوند. هری شخصیتی است که در طول داستان افکار، احساسات و تجربیاتش برای خواننده آشکار می شود.

مجموعه آنی شرلی 8جلدی

۷۳۶,۵۶۰ تومان

مجموعه آنی شرلی داستان دختری یازده ساله با موهای قرمز است که در یتیم خانه بزرگ شده اما اخیرا، اتفاقاتی باعث شده که او زندگی اش را در کنار پیرزن و پیرمردی با نام های ماریلا و متیو کاتبرت در عمارت گرین گیبلز ادامه دهد.هرچند برای ورود به این دنیای تازه باید سختی های بسیاری را پشت سر بگذارد، ولی آینده در نظرش آن قدر زیبا و امید بخش است که برای رسیدن به آن با هر مشکلی کنار می آید و با هر شرایطی سازگار می شود.

این مجموعه شامل 8 کتاب : کتاب اول:آن شرلی در گرین گیبلز – کتاب دوم: آنی شرلی در اونلی – کتاب سوم : آنی شرلی در جزیره – کتاب چهارم : آنی شرلی در ویندی پاپلرز – کتاب پنجم : آنی شرلی در خانه رویاها – کتاب ششم : آنی شرلی در اینگل ساید – کتاب هفتم : آنی شرلی دره رنگین کمان – کتاب هشتم : ریلا در اینگل ساید

هری پاتر و حفره اسرارآمیز

۲۱۵,۳۲۵ تومان

در کتاب هری پاتر و حفره اسرارآمیز، هری پاتر برای دومین سال به مدرسه هاگوارتز خواهد و در مدرسه به همراه دوست های خودش هرمیون و رون وارد مدرسه میشن و اتفاق های جدیدی و باهاش روبرو میندو در یک شب گربه سرایدار مدرسه بیهوش شده و با خون بر روی دیوار مینویسند که حفره اسرار باز شده و از این جا داستان اصلی کتاب شروع میشه و هیجان اون اوج میگیره در روز های آینده بچه های مدرسه نیز شروع به بیهوش شدن میکنند تا جایی که بهترین دوست هری یعنی هرمیون نیز بیهوش شده و خشک میشه ! در نهایت هری تالار اسار را پیدا میکند و اولین ویژگی خاص خودش رو کشف و با زبان مار ها توانست حفره اسرار و باز کنه در ادامه داستان وی موفق میشه با لرد ولدمرت روبرو شود و…

هری پاتر و زندانی آزکابان

۲۲۷,۱۰۶ تومان

در کتاب هری پاتر و زندانی آزکابان ،هری پاتر با معلم جدید دفاع از جادوی سیاه که دوست کودکی پدرش بود، صمیمی می‌شود. اما علیرغم ایمنی نسبی زندگی در هاگوارتز، تهدید سیریوس هرچه بیشتر نزدیک می‌شود.اما سرانجام آن دو باهم دیدار می‌کنند و هری متوجه می‌شود واقعیت متفاوت از چیزی است که فکر می‌کند.هری در این داستان برای کشف راز مرگ پدرش تلاش می‌کند و با موش خانگی «رون ویزلی» Ronald Bilius Weasley روبه‌رو می‌شود.